Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Marielle 01-05-2023

Keukenloods goede ervaringen mee, goede prijzen en communicatie en super snelle levering

Arthur Haarlem 01-05-2023

Zeer professionele, behulpzame en vlotte helpdesk. Verder hebben ze een bijzonder groot assortiment dat wordt aangeboden met scherpe, concurrerende prijzen.

JosW 29-04-2023

Goede prijzen en prima afhandeling en levering van de aankoop. Via webwinkel aangekocht en voldoende informatie gevonden over het product. Snelle levering, béste prijs.

Robbiez 26-04-2023

Goed advies, prettig contact en scherp geprijsd. Bovendien veel op voorraad dus snel geleverd.

Peter Suijkerbuijk 26-04-2023

Ben zeer tevreden over de aankoop van mijn Bora pure. De prijs was aantrekkelijk ten opzichte van collega's keukenverkopers. En personeel zeer vriendelijk.

Benny 25-04-2023

Goed te vinden op internet en duidelijke artikelen en goedkoop.
Levering was vroeger dan bij bestelling vermeld .

Joost 25-04-2023

Levering volgens afspraak.
Er lijkt zelfs rekening gehouden te zijn met opgegeven voorkeuren voor levering.
Fijn dat er naast de webwinkel fysieke winkels zijn.

Jos 25-04-2023

Al 20 jaar een zeer tevreden klant.
Persoonlijke bediening van mee denkende adviseur
Prima service.

Margret Broek 24-04-2023

Het contact na aankoop van onze vaatwasser verliep niet goed. Werd maar niet gebeld voor afspraak plaatsing. Na een aantal telefoontjes van onze kant was de afspraak gemaakt. Het plaatsen was super. De mannen hadden er verstand van en hadden het snel voor elkaar. Heel netjes gewerkt. Super blij mee.

Marco 24-04-2023

Mooie overzichtelijke site!goeie prijzen en veel keus. Moest nog even met de klantenservice bellen,daar ervaarde ik goeie hulp en uitleg voor mij probleem!dus in een woord super!!!

Ton Verroen 24-04-2023

We zijn zeer tevreden over onze aankoop, en de service is top👍
We zij heel goed geholpen in de winkel

n beemsterboer 24-04-2023

prima geholpen, prima apparaat, snel en netjes geleverd top

goed bedrijf !!! 24-04-2023

omdat ze redelijk geprijsd zijn en netjes op tijd afleveren als de bedrijven mee wwerken natuurlijk , dit keer duurde het een paar weken langer en had liever een belletje gehad ipv mail.

Albert 24-04-2023

Gevonden op internet erg prijsgunstig makkelijk een keuze te maken snelle levering ben zeer tevreden met mijn mooie fornuis

T Janssen 24-04-2023

Duidelijk en goed advies gekregen wat duidelijk op onze wensen was aangepast. En dan ook nog eens geheel aan de afspraak gehouden inkl een snelle levering. Prima dus!

Mieke 24-04-2023

Fijne verkopers, dringen niets op. Geven je de informatie die je hebben wilt. Niets mis mee

een aanrader 24-04-2023

Heldere website, scherpe prijzen en goede kwaliteit, punctuele en correcte levering, plaatsen door deskundig en vriendelijk personeel

Goed geholpen 24-04-2023

Geweldig geholpen in de shop. Goed meegedacht en een hele mooie prijs gekregen.

Schwanen 24-04-2023

We kregen een uitstekende, uitgebreide uitleg bij het kiezen van onze nieuwe koelkast. De afhandeling ging vervolgens ook heel vlot.

Els 24-04-2023

Wij zijn heel tevreden over de aanschaf en levering van een nieuwe afzuigkap. We hebben de afzuigkap zelf gemonteerd.
Onze dochter had al eerder iets bij Keukenloods gekocht en zij had ons deze zaak aangeraden.
Gunstig geprijsd, snelle levering, alles keurig netjes in orde. Wij kunnen Keukenloods van harte aanbevelen.

martin 24-04-2023

Bijzonder vriendelijk personeel , ook telefonisch goed bereikbaar, zeer prijsvriendelijk en groot assortiment.
Bezorging zeer goed geregeld.
Kortom een goede keus van ons om te kiezen voor Keukenloods.

Anton 24-04-2023

Telefonisch contact gehad met keukenloods, heel netjes geholpen en uitleg gekregen.
Spullen waren op tijd binnen.
Prijs kwaliteit is heel goed te noemen

Richard 24-04-2023

Al veel vaker bij Keukenloods besteld/gekocht en altijd naar volle tevredenheid.
Nu ging onze kookplaat kapot aan het eind van de middag op 2e Paasdag. We hebben een rondje gebeld met een paar filialen en werden overal vriendelijk te woord gestaan en ze namen alle tijd om te kijken wat ze op voorraad hadden en wat wellicht een optie zou kunnen zijn.
Uiteindelijk naar een filiaal gereden en ook daar vriendelijk geholpen.
Wat ik prettig vind is dat ze niet proberen de duurste te verkopen, maar wel de kookplaat die aan jouw wensen/eisen voldoet.

En deze ervaring hebben wij dus tot nu toe altijd gehad bij Keukenloods.

Annemieke 24-04-2023

Mooie gas op glasplaat. Snelle levering en vakkundig geplaatst. Tevreden met kookresutaat. Snel schoon.

PMB 24-04-2023

Quoocker Front snel en compleet geleverd met Paasaanbieding. Makkelijk zelf te installeren wanneer de bestaande waterleiding op een redelijke plaats in het keukenkastje beschikbaar is. Installatie handleiding wijst de weg en installatie video’s op internet beschikbaar. Blij mee!