Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20912 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3368 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Pieter 22-03-2019

Telefonisch goed geadviseerd. Ook bij afhalen in de winkel van de ovens netjes geholpen.

Louis kakkatoma 22-03-2019

Vriendelijk personeel, kennis, juiste advies en scherp prijzen. Snel levering, altijd bereikbaar, lang openingstijden, uitstekend winkel met ruime keuze, zeer te vrede.

Serife 21-03-2019

Alles ging perfect en ik koop welles vaker bij jullie spullen. Ik heb vaak pannen messen keukens
Spullen gekocht en zeer tevreden

A.C.M. Uffing 21-03-2019

Klantvriendelijk, kennis van zaken. Nieuw type koelkast werd tegen oude prijs geleverd, dat door mij zeer werd gewaardeerd.

Klantvriendelijk. 21-03-2019

Snelle, correcte levering.
Vriendelijk aan de telefoon. Vragen werden vakkundig beantwoord. Problemen adequaat opgelost.

Marian 21-03-2019

Duidelijke afhandeling, ook inzage door "persoonlijke omgeving". Verder volgens afspraak.

Eelco Taams 21-03-2019

Er is een ruim aanbod en je wordt goed geadviseerd in Zaamdam. De plaatsing van een gekozen afzuigkap leek in eerste instantie niet te lukken, maar later bleek de specialist van het inbouwteam toch een oplossing te kunnen uitvoeren.

Marnix 21-03-2019

Hele goede service, controleren maten van vaatwasser en hebben deze gecorigeerd. Kosten werden gelijk gehoud aan aankoop, top!

L. Van der Eijk 21-03-2019

Gewoon goed geholpen. Prettig gesprek, duideijke vragen , duidelijk advies,concurerende prijs. Ook over de levering geen loze belofte, Hier kan je van opaan.

Krol 21-03-2019

Makkelijk shoppen op de website en gelijk kunnen zien dat hij op voorraad was in de winkel, dus kortom super en tegen een goede prijs.

Denny 21-03-2019

nadat mijn bestelde heteluchtoven niet leverbaar was...gratis een upgrade gekregen en 200 euro voordeel voor mij.
keurig.
inmiddels 2x besteld en ook de inbouw van de vaatwasser was perfect.
keurige monteur en een verademing vergeleken tot de BCC!

Frans 21-03-2019

De bestelde magnetron is volgens afspraak netjes afgeleverd. Bij navraag een medewerker gesproken en deze was zeer correct aan de telefoon, ik heb ook iet lang hoeve wachten voor ik aan de beurt was

jan 21-03-2019

levering vlot goede website ,track en trace kon beter .graag mailtje verzonden met trace nummer .

P. 21-03-2019

Tevreden. Niet duur, goede service, goede installatie.

John 21-03-2019

Goede, prettige en deskundige ondersteuning door Uw adviseur Jeffrie Maas bij het kiezen van het juiste model inductie kookplaat. Goed toestel voor een goede prijs. Zijn nu een week later nog steeds super blij met de aankoop.

J. Hoogland 21-03-2019

Netjes geholpen.
Met de weinige informatie die wij hadden meegenomen over onze keuken wisten zij ons toch van de goede inbouwmaterialen te voorzien.
Helemaal top.

Goede sevice.
Helemaal

Lila 21-03-2019

Ik was opzoek naar een oven en om zeker te weten dat hij zou passen,telefonsch contact gezocht ,heel goed geadviseerd en meteen alles geregeld Prima oven ....Ben er heel blij mee.
(heel klein minpuntje.....ik zou er een messenset bij cadeau krijgen maar die zat niet in de doos. ) .
Maar het gaat om de oven en jullie service , GEWELDIG !
Officiele reactie van Keukenloods 21-03-2019

Beste Lila,

Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent, dat is belangrijk! Ik heb het even besproken met de verkoper, maar hij is inderdaad de messenset vergeten toe te voegen! Dit gaan wij alsnog in orde maken en dit komt z.s.m. jouw kant op.

Groet, Emma

F.Kroese 20-03-2019

Heel deskundig advies, plezierige contact en montage duidelijk en goed afgesproken. Stipt nagekomen.

Jaap 20-03-2019

Artikelen geleverd volgens afspraak. Communicatie liep vlot en netjes.
Apparatuur is mooi en volgens bestelling.
Kreeg alleen de goederen in gedeukte dozen en zelfs een deuk in de behuizing van de stoomoven (is gelukkig inbouw, je ziet het niet) werking zal er waarschijnlijk ook niet door verminderen.

Christ 20-03-2019

Prima service, en nette afhandeling artikel wat ik had besteld was niet op voorraad daarvoor kreeg ik een artikel uit een hoger segment voor het zelfde geld.

Ad van Dijk 20-03-2019

Uiterst tevreden, prijs, orderproces, telefonisch contact vanuit Keukenloods voor check op juiste keuze, correcte en beleefde en behulpzame levering.
Oude vaatwasser retour meegenomen.
Pin betaald kortom Top!!!

john van Dooren 20-03-2019

ik heb zowel de shop als service als goed en erg prettig ervaren.
zo zou elk bedrijf moeten werken, op deze vriendelijke manier

Johan Oisterwijk 20-03-2019

Duidelijke uitgebreide site
makkelijk snel bestellen en betalen en levering standaard of snel wanneer je wil

P.van der Veen 20-03-2019

Prettig geholpen en duidelijk advies omtrent onze wensen.
Duidelijk de afbeeldingen en mogelijkheden laten zien.

Monique 20-03-2019

Vriendelijke medewerker die ook echt de laagste prijsgarantie kon bieden. De vaatwasser is prachtig , alleen hadden we beter moeten informeren wat de ruimte tussen de manden was, nu past niet al het serviesgoed .

Monique 20-03-2019

Telefonisch zeer vriendelijk en correct geholpen. Bestelling volgens afspraak thuisbezorgd.

a k 20-03-2019

9.00 uur besteld de zelfde dag om half 2 geleverd.Een aardige chaufeur en heeft de oude vaatwasser weer mee genomen

H Dijcks 20-03-2019

Snel en volgens afspraak geleverd. Werd goed op de hoogte gehouden over het levermoment.

Bertus 20-03-2019

De verkoper had verstand van zaken en was niet opdringerig en was vriendelijk en behulpzaam.

Erna de Hond 20-03-2019

Snel, acuraat en tegen een zeer scherpe prijs. Gewoon goed!!
Het door mij bestelde oven was niet meer voorradig. Ik kreeg een duurder alternatief voor de prijs van het door mij bestelde apparaat. Echt heel netjes.

JH Willems 20-03-2019

Elk product met duidelijke omschrijving en afbeelding maakt het makkelijk om een keuze te maken

Bas 20-03-2019

De apparatuur van onze nieuwe maatkeuken is uiterst zorgvuldig door de monteur van keukenloods geplaatst en afgemonteerd. En dat terwijl de keuken zelf niet door keukenloods geleverd is. Chapeau, mooi werk!

J. Deknatel 20-03-2019

Gezocht op prijs/kwaliteit en op onze specifieke wensen. Zo kwamen we op deze site. Zag er verder goed uit, dus besteld. Alles was duidelijk en wat betreft de levering, we hadden gevraagd te bellen, dat hebben ze gedaan en we werden keurig op de hoogte gehouden van het bezorgmoment. Nette bezorger.

fam. Fafiani 20-03-2019

2 jaar geleden een keuken gekocht bij de keukenloods in Zaandam, prima geholpen en goede montage. Nadat we ons huis hadden verkocht en een nieuwe woning gingen kopen moesten we ook weer voor een nieuwe keuken gaan. De keuken die we hadden beviel zo goed dat we geen moment getwijfeld hebben om weer naar de Keukenloods in Zaandam te gaan. Ook deze keer zeer goed geholpen door de zelfde verkoper. De keuken is geplaatst door een zeer vakkundig persoon en deze keuken in 1 dag plaatste kortom we zijn zeer tevreden.

A. V. 20-03-2019

Uitstekend geholpen door Melanie (Veendam).
Nogmaals dank daarvoor!
De prijzen zijn scherp.
Duidelijke afspraken over levertijd en aflevering.
Ontzettend vriendelijke medewerkers op de logistieke afdeling.
Kan het iedereen aanbevelen!!

Jolanda 20-03-2019

Onlangs een inductie kookplaat besteld; helaas was de levertjes iets langer dan vermeld op de site maar prima gecommuniceerd naar ons toe. Kookplaat werd binnen de nieuwe levertermijn keurig afgeleverd. Goede service zodat we binnenkort nog wat anders gaan bestellen!

Tilharry 20-03-2019

bestelling snel en op tijd afgeleverd. Vriendelijke bezorging. De wasdroger voldoet aan de verwachtingen

M. 20-03-2019

Jullie geven goede adviezen, snelle service en vriendelijke personeel.
Wat ik erg prettig vind is dat jullie de maten navragen zodat jullie niet voor niks komen.

Peter 20-03-2019

Keurig en op tijd alles gekregen en een vriendelijke verkoper, nette en overzichtelijke site.

Margriet Meester 20-03-2019

Geweldig alles keurig en netjes afgeleverd. En daarvoor heel goed geholpen .

Brassman 20-03-2019

Na telefonisch contact werd alles netjes door de medewerker geregeld. De bestelling werd ingevoerd, gewenste datum werd direct de leveringsdatum en ook de vrijheid van manier van betalen was klantgericht.

Xander 20-03-2019

Goede klantenservice duidelijk en snel geholpen met de aanschaf en zoeken naar alternatieve(afzuigkap/fornuis)
De volgende dag stond mijn koekast en fornuis al in huis. 3 dagen later was de afzuigkap binnen. Top bedrijf!

Rene 20-03-2019

Ben goed voorgelicht, ook op gebied verhouding prijs/kwaliteit. Plaatsing en installatie verliep ook vlekkeloos.

Rijanne 20-03-2019

De verkoopmedewerker heeft goed meegedacht over mijn wensen en de keuzen die er zijn. Op tijd geleverd en de afzuigkap voldoet aan alle eisen en het monteren was inderdaad goed te doen.

klant 20-03-2019

Goed advies gekregen. Vriendelijke mensen aan de telefoon. Dachten mee en de bestelling was de volgende dag al in huis.

Fam.de Vos 20-03-2019

Prettig geholpen in de winkel en snelle levering bestelde goederen.Nette installatie door vakman.Probleem werd netjes opgelost.

Roel 19-03-2019

Prima informatie op de website en snelle levering. Ik heb het opgehaald bij de winkel. Dat vond ik gemakkelijker dan bezorgen. Ik kon zelf bepalen wanneer ik het kon halen. Donderdagavond ook geopend.

M 19-03-2019

Goede en duidelijke webshop en zeer goed telefonisch bereikbaar. Zij geven als je daar behoefte aan hebt ook goede uitleg en advies over het product.

Albert 19-03-2019

De bestelde oven was het goedkoopst bij keukenloods. Ik werd goed op de hoogte gehouden over de bestelling, zoals telefonisch als per mail. Bestelling werd op het afgesproken tijdstip geleverd en zat keurig in de verpakking. Top!!

Stefan M. 19-03-2019

Keukenloods.nl heeft mij al eerder geholpen aan een inbouwkoelkast en die ook naar tevredenheid ingebouwd. Deze keer was ik opzoek naar een inbouw combi-oven. Na twee keer de Xl winkel in Zaandam bezocht te hebben heb ik thuis via de website een Bosch bestelt. Bij dit model stond voor 09:00 besteld zelfde dag geleverd. Van deze optie heb ik gebruik gemaakt. Gedurende ochtend en middag werd ik netjes via de email op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Een kwartier voor de feitelijke levering kreeg ik een belletje van de chauffeur dat hij er aan kwam. Zowel de chauffeur als het personeel in het filliaal te Zaandam waren vriendelijk en behulpzaam.