Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1991 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Marco 18-01-2020

Kookplaat wordt wel verkocht, maar uiteindelijk Keukenloods hem niet inbouwen. Hiervoor een goede electricien ingehuurd, die niets kon met de onduidelijke instructies. Helpdesk van Keukenloods kon niets betekenen omdat ze 'geen technische kennis' hebben.
Officiele reactie van Keukenloods 20-01-2020

Beste Marco,

Ik begrijp dat mijn collega's van de service-afdeling niet konden helpen met de montage instructies. Mijn excuses hiervoor. Op dat gebied werken we samen met een ander bedrijf, die de montage van apparaten voor ons verzorgt.
Is de kookplaat inmiddels geïnstalleerd? Als ik je ergens bij kan helpen, zie ik graag een mail tegemoet met je ordernummer naar emma@keukenloods.nl. Dan kijk ik met je mee.

I. Verhoeven 18-01-2020

snelle correcte levering. goede prijs. via anderen gehoord van Keukenloods.

Fam Doensen 18-01-2020

goede voorlichting, we gingen kijken voor een inductie kookplaat, geen dwang om meteen te beslissen, kijk thuis nog eens, werd ons meegegeven. Daarom ook teruggegaan en een kookplaat besteld, die is keurig geleverd volgens onze wensen, kortom we zijn uitstekend geholpen, we gaan daar zeker terug als we weer wat nodig hebben.

Jos 17-01-2020

Keukenloods heeft een gevarieerd aanbod tegen goede prijzen, binnen een uur na bestelling kreeg ik een telefoontje dat het type uitgezochte vaatwasser net was uitverkocht met de vraag of ik voor hetzelfde bedrag ook een type met net wat betere specificaties wilde. Ik ben dus keurig geholpen en de levering was snel (1 werkdag). Kortom een aanrader voor keukenapparaten.

Theo 17-01-2020

Wij hebben voor de Keulenloods gekozen omdat onze dochter ook al prima ervaringen had met de Keukenloods. Wij moesten daarvoor wel naar showroom in Veendam (dat er in Friesland geen vestiging is). De reis was het dubbel en dwars waard. Werden goed geholpen en uiteindelijk leidde dit tot de koop van een fornuis met inductie en een afzuigkap.
Tussen koop en levering keurig per mail op de hoogte gehouden. Aflevering was prima op de afgesproken dag en tijdstip.

Arjan Taal 17-01-2020

De flexibiliteit en het meedenken, meer dan alleen product verkoop, spreekt me enorm aan. Hierdoor is de aankoop een succes geworden.

R.Roos 17-01-2020

Ben zeer tevreden zei telf en bezorging en de mail,s keurig op de af gesproken tijd

Thea 17-01-2020

Bij keukenloods denken ze met je mee. Uitgekozen model vaatwasser niet te leveren, stellen een ander model voor die bijna identiek is. Vragen nog extra of we zeker weten dat de maat goed is omdat we een iets hogere besteld hebben en of we even de maten van de ruimte willen nameten.
Prima internetwinkel.

Jan 17-01-2020

Voor de keukenloods gekozen vanwege de ruime keus en de goede prijs. In de winkel zijn wij goed geholpen met de keuze voor het juiste apparaat (inductie plaat). Levering correct verlopen, zelfs nog een correctie op de prijs gekregen vanwege een onaangekondigde kortingsactie. Plaat was makkelijk te installeren.

Marieke 17-01-2020

Keukenloods is een fijne, klantvriendelijke zaak met duidelijke communicatie. Wanneer ik een nieuw apparaat nodig heb, dan ga ik altijd eerst naar Keukenloods. Inmiddels heb ik al drie apparaten van Keukenloods in huis, naar volle tevredenheid.

Dennis & Laura 17-01-2020

This was our second microwave purchase from KeukenLoods. We returned because we were satisfied with our first one. Having the free delivery option was very important as was the ability to choose the date and approximate time was most helpful. The salesperson was knowledgeable and helpful. Even though there was a slight misunderstanding with our delivery time, we would still recommend KeukenLoods.nl.

Dick Glaser 17-01-2020

Telefonisch advies was erg commercieel en niet erg objectief.
Prijs, levertijd en communicatie was exact volgens afspraak.
Tip: Uiterlijke overeenkomsten tussen producten van merken mogen beter uitgelicht worden. Bijv. oven/magnetron.

Matthijs 17-01-2020

Netjes en snel geleverd. Ik vind het alleen heel raar dat ik een ander product geleverd heb gekregen zonder overleg. Nu past deze vaatwasser ook prima, maar dat er geen enkele vorm van communicatie hierover is geweest vind ik apart.

Antoine Schuurmans 16-01-2020

Gunstige prijs en ondanks bericht dat het artikel een langere levertijd had werd deze toch nog redelijk snel geleverd

Ad 16-01-2020

We zijn heel tevreden over de service en het advies zowel bij de aankoop van een inbouwvaatwasser als de inbouwoven.
Via de app en e-mail is de klantenservice meteen bereikbaar. Er wordt met je meegedacht. Zeer klantgericht en klantvriendelijk.

JD 16-01-2020

Wat we zochten was makkelijk te vinden en de prijzen waren ook zeer aantrekkelijk.

Bosgoed 16-01-2020

Merkartikelen voor een mooie prijs zonder franje ,met goede voorlichting en vakkundige afhandeling van faktuur en leverantie.

Ton 16-01-2020

Deze online winkel geeft een zeer goede service. Het apparaat welke wij besteld hadden was niet op voorraad en het model was eigenlijk verouderd. Worden we op zondagavond daarover geïnformeerd en er wordt een mooi alternatief aangeboden, een machine met meer mogelijkheden voor de afgesproken prijs. Ook de levering is geheel volgens afspraak verlopen Inmiddels is het apparaat geïnstalleerd en werkt geheel naar tevredenheid.
Wij zijn er heel erg blij mee.

Henri 16-01-2020

Ik was op zoek naar een inductiekookplaat en kwam via omwegen bij Keukenloods terecht, ik heb contact opgezocht omdat ik nog een technische vraag had, deze vraag is goed verwoord en ik heb de volste vertrouwen in het bedrijf, ik heb gelijk een order geplaatst, toen de kookplaat werd gebracht (2dagen later) heb ik hem laten monteren. Zeer blij mee.

Lisette 16-01-2020

Geweldige service bij mijn aanschaf van inbouw-keukenapparatuur. Enkele apparaten die niet voldeden konden probleemloos worden omgeruild. De medewerker van de winkel in Utrecht dacht actief mee over geschikte oplossing.
Dankzij de zeer ruime keuze in merken en modellen tegen een scherpe prijs ben ik heel tevreden met de apparaten die ik nu heb.
De online productcatalogus zou baat hebben bij duidelijker indeling van modellen binnen een merk van goedkoop naar duur, van nieuwe en oudere modellen. De veelheid door elkaar maakt keuze lastig.

frank 16-01-2020

netjes en vlot afgewerkt.,Behulpzaam.,Super bedrijf. Oude keukenapparatuur werdt netjes meegenomen.

Richard 15-01-2020

De site werkt goed. Communicatie zeer goed alle belletje, mailtjes en berichtjes helemaal top.

Andre.Romp 15-01-2020

De monteur die het geplaatst heeft werkte correct en keurig netjes en was zeer beleefd.

Verboom 15-01-2020

Makkelijke en overzichtelijke website met scherpe prijzen en snelle levering die volgens afspraak werd geleverd

Freddy 15-01-2020

Zeer nette prijzen, duidelijke informatie en een goede nazorg. Ik kreeg bij mijn afzuigkap netjes een paar vragen of ik met bepaalde inbouwmaten rekening gehouden had om te voorkomen dat ik zou moeten retourneren (hetgeen voor mij vertraging van mijn project zou betekenen): top!

Marianne 15-01-2020

Gemakkelijk benaderbaar, helder advies, gemakkelijke betaallink, snel geleverd. Via whatsapp nog een aanvullende vraag gesteld met zeer snel antwoord en service.

T. van den Berg 15-01-2020

Vriendelijk, behulpzaam, goede prijs, in de buurt en de garantie voorwaarden zijn is prima.

Johan&Nellie 15-01-2020

We werden geattendeerd op Keukenloods.nl door een keukenspeciaalzaak in Veenendaal. Wij werden, nadat we gemaild hadden over de door ons uitgezochte afzuigkap, netjes geholpen door een medewerker met het uitzoeken van de juiste maat, We werden daarna keurig op de hoogte gehouden over de levering en plaatsing door een monteur, die er op de afgesproken tijd was, netjes werkte, de oude afzuigkap meenam en alles naar behoren nu werkt. Wij zijn echt heel tevreden!!

R.K. 15-01-2020

Na veel zoekwerk een Bosch vaatwasser gevonden op Keukenloods.nl, waarvan de website aangaf dat hij de volgende werkdag geleverd kon worden. Een paar uur later een mail ontvangen dat de vaatwasser niet meer leverbaar was. De voorraad die op de website stond aangegeven klopte in dit geval dus niet met de werkelijke magazijnvoorraad.
Keukenloods heeft dit prima opgelost door een vervangend (luxere) apparaat voor dezelfde prijs te leveren.
Over de vaatwasser zelf tot nu toe tevreden, draait net een week. De toekomst moet uitwijzen hoe goed of dit apparaat is.

Noreen 15-01-2020

Ik heb een SIEMENS WT44W563NL droger gekocht bij keukenloods.nl, omdat hier de droger met een erg grootte aanbieding (zo'n €200 korting) werd verkocht. Verder leek het me een betrouwbare winkel. Bij mijn droger had ik nog een afvoerslang gekocht, omdat het een condensdroger is. Waar je een .. droger mee kon maken door een afvoerslang. Werd ik gebeld dat ze deze van mijn bestelling af hadden gehaald, omdat deze al bij de droger zat. Dit vond ik erg netjes. Wel was de levertijd een stuk langer dan op de site aangeven was. Op de site stond 3 dagen en dit was uiteindelijk 2 á 3 weken. Wel werd ik netjes gebeld door het bezorg bedrijf wanneer het geleverd kon worden. Er zou tussen 9:15 uur en 12:15 uur geleverd worden, ze kwamen heel netjes om 9:50 uur.
Dus over het algemeen ben ik zeer tevreden over deze nette en klantvriendelijk winkel.

Els Van der spek 15-01-2020

Ik zocht een bepaalde droger en die was bij de Keukenloods op voorraad en met dezelfde prijs als een andere winkel waar hij uitverkocht was. Snelle levering, helaas wel laat op de avond maar dat lag natuurlijk aan het feit dat ik hem snel wilde hebben. Vriendelijke man die hem afleverde en de oude droger retour nam.

Helmi de Bruijn 15-01-2020

We werden snel en vakkundig geholpen en de bestelde spullen werden vlot geleverd.
Een kopje koffie zouden we een volgende keer wel op prijs stellen.

Jan 14-01-2020

Prima persoonlijke hulp om bestelling per telefoon te plaatsen .
Snelle en correcte uitlevering.

Hummel 14-01-2020

De website is overzichtelijk.Communicatie via de mail gaat snel.
Wij zijn tevreden.

Arnold 14-01-2020

Bosch inbouwvaatwasser besteld. Vindt het nog steeds raar dat je voor prijs moet bellen of mailen maar dit blijkt bij bijna alle internetwinkels zo te zijn. uiterst correct geholpen en bestelling zoals afgesproken afgeleverd. Informatie over levering werd op tijd doorgegeven en ook aflevering thuis is prima verlopen. Het kan dus echt: klantvriendelijk zijn en doen wat je belooft!

Peters 14-01-2020

Zeer positief shop en zeer duidelijk aanbod ook als men op inbouw maten zoek.
En levering zeer overzichtelijk kwa tijd en bezorging.

Een klein minpuntje, dag later was het product tot nu toe €90 goedkoper.

Henk 14-01-2020

Nette omschrijvingen duidelijke vergelijkingen mogelijk. Prima prijzen. Heldere site

Eric 13-01-2020

Makkelijk bestellen, goede prijs en perfecte afhandeling. Zeer tevreden over het geheel

Arjan Reijm 13-01-2020

Waarom steeds een review als de benadering in de winkel door personeel gewoon goed is, zoals je dat mag verwachten?. Zijn jullie zo onzeker hierover?.

rotterdam 13-01-2020

ruime voorraad, snelle levering.
de prijs is zonder meer scherp te noemen.
uiteindelijk via internet bij keukenloods terecht gekomen.

Saskia 13-01-2020

De site is makkelijk en overzichtelijk. Prijzen zijn interessant . Snelle levering. Correct op de hoogte gehouden van de aflevertijden. Op tijd bezorgd. Net personeel. Zeer tevreden klant !

zuid limburg 13-01-2020

Duidelijke site, en na bestelling loopt alles geheel vlekkeloos.
Bericht van aankoop, verzending, betaling.
Tijdens afleverdatum eerst app wanneer ze denken langs te komen en dan ook nog een telefoontje dat ze er binnen 5 minuutjes zijn. Top!!

Meijer 13-01-2020

Super tevreden over deze webshop ! Overzichtelijke website, makkelijk betalen, snelle levering en veel keuze wanneer je het wilt bezorgen (ivm feestdagen), bij levering een kleine attentie erbij gekregen. :) Nadien nog een mail over de tevredenheid... kortom een goede webshop, betrouwbaar en snelle levering. Helemaal TOP

Cees 12-01-2020

Duidelijke omschrijvingen van de producten. Klopt met de werkelijkheid. Kom je er niet echt uit dan is hulp een telefoontje verwijderd en wordt alles voor je geregeld. Levertijd is zoals afgesproken. Kortom top geregeld allemaal.

Nanda 12-01-2020

Ik kocht voor mijn Neff oven een telescopisch uittreksysteem. Dat heeft als voordeel t.o.v. het standaard systeem dat de bakplaten helemaal naar buiten getrokken kunnen worden. De kans dat je door stoten je hand verbrandt aan een hete oven is hierdoor weggenomen. De prijs was ook zeer aantrekkelijk gezien de adviesprijs. Levering was zoals afgesproken.

Dick 12-01-2020

ik vind het een prima shop waar ik vakkundig advies kreeg en goed geholpen ben

Ellis 12-01-2020

We werden direct te woord gestaan en geholpen. Ook werden we geadviseerd in de aanschaf. Bij ophalen levering ging het prima en werden er nog wat instructies gegeven. Prima winkel

Sandra 11-01-2020

Goedkoop, snel en vriendelijk. Ook een aardige (hardwerkende) bezorgdienst.

Annette 11-01-2020

Op deze website vond ik de kookplaat die ik zocht. Nadat ik hem besteld had, heeft Keukenloods nog een check gedaan door mij een mail te sturen over de nismaten en het aantal KWH van de plaat.
Ik bestelde de plaat op 22 december. De levering vond pas plaats op 2 januari. De feestdagen spelen hierin vast een rol, Maar dan blijven er toch nog voldoende werkdagen over om te leveren...?
Officiele reactie van Keukenloods 13-01-2020

Beste Annette,
Fijn dat je ons de kookplaat hebt gevonden en besteld. Jammer om te lezen dat de levering pas in januari heeft kunnen plaatsvinden. Dat heeft inderdaad met de feestdagen te maken, maar we zijn ook afhankelijk van de fabrikant. We moeten immers op hen wachten als wij het product niet op voorraad hebben.
Ik hoop dat de kookplaats desondanks werkt naar tevredenheid.

Arno Boot 11-01-2020

Snelle reactie alleen eerste koelkast paste niet. Meetmethodes van verkoop zijn anders dan die van de inbouwmonteurs. Nu wacht ik alleen nog op afhandeling openstaand montagepunt. Tot op heden niets vernomen
Officiele reactie van Keukenloods 13-01-2020

Beste Arno,
Dat is vervelend. Wil je je ordernummer sturen naar emma@keukenloods.nl? Dan kijk ik met je mee.