Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20904 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3384 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Dutch 12-03-2019

Prima advies gekregen over te kopen apparatuur, prijs nog vergeleken met andere aanbieders. Had kunnen weten dat ik het niet hoefde, ze zijn gewoon de goedkoopste. Vergeleken met sommige anderen zijn ze €300 goedkoper!
Vandaag besteld morgen op de afgesproken tijd in huis.

Nel Adolfse 12-03-2019

Snelle levering . Scherpe prijs. Goede beschrijving van producten. Duidelijke website

W Nas 12-03-2019

De service en het bezorgen was uitstekend. De diepvries die ik heb ontvangen is perfect. Kortom: helemaal geweldig!

Bert 12-03-2019

Had op internet een inductie kookplaat uitgezocht, wist alleen niet of de uitsparing in mijn aanrecht voldoende groot was, een paar vragen en de keuze was definitief.
Ook het plaatsen door keukenloods snel en voortreffelijk

Richard 12-03-2019

Vriendelijke en vlot geholpen betalen bij levering geen aanbetaling. Goed geinformeerd over de levering.

Peter 12-03-2019

De avond ervoor gebeld met de servicelijn of de nieuwe inbouw combimagnetron zou passen. Was geen probleem en kon deze zelfs de volgende dag al ophalen in Opmeer! (Als er iets stuk gaat, zeker in de keuken, wil je toch zo gauw mogelijk een nieuw apparaat) Mede door dit snelle advies, het snel kunnen ophalen en ook zeker niet te vergeten, een zeer goede prijs voor het apparaat.. (de goedkoopste..:-) )

Hans 12-03-2019

Goede informatie op de site en keurige levertijd en op tijd.
Veel keuze met goede vergelijking.
Toppie.

Rob Beekes 12-03-2019

Ik heb eigenlijk alleen maar goede ervaringen met de shop. Toch is dat niet terug te zien in het cijfer. Dat heeft te maken met de bezorger waar jullie zaken mee doen.
De bezorging was ingepland op een zaterdag in bepaald tijsdsvak.
Helaas heb ik voor niets zitten wachten en was de bezorger ook niet meer te bereiken.
De maandag daarop contact gezocht. Na veel excuses gaven ze aan dat bij hun helemaal niets bekend was.
Nieuwe afspraak gemaakt en deze verliep geheel naar tevredenheid.
Het leverde nu weinig problemen, behalve een middag voor niet wachten en de frustratie, maar wanneer er afspraken gemaakt waren om de keuken op de maandag te plaatsen was dat door de foutieve bezorging mis gegaan.

Lindeman 12-03-2019

Goede service en uitstekend geholpen!
Alle plus en min punten besproken.
Goede informatie over de afgenomen producten.
Ruim de tijd genomen

G.Postma 12-03-2019

Voor het eerst hier een bestelling gedaan en bijna tevreden. Ik heb bezorgkosten betaald omdat de wasdroger na de 2e verdieping moest. Ik vind het een slecht service dat de droger niet werd aangesloten.
Officiele reactie van Keukenloods 13-03-2019

Beste G.Postma,

Bedankt voor het plaatsen van de review. Het is gebruikelijk dat een apparaat niet wordt aangesloten door een bezorger. Hiervoor dient een monteur langs te komen en dit moet apart worden afgesproken. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Groet, Emma

Eagenaar 12-03-2019

Duidelijke website , waarin je goed een selectie kan maken naar de wensen die je hebt. Heldere informatie over levering en prijs. Afspraken worden goed nagekomen en geen verassingen achteraf. Gewoon top en na vergelijk ook het goedkoopste

Vincent 12-03-2019

Product was beschadigd bij aflevering. Bestellen ging snel en makkelijk, nu kijken of de afhandeling van de schade ook zo snel gaat.
Officiele reactie van Keukenloods 13-03-2019

Beste Vincent,

Bedankt voor het plaatsen van de review. Wat vervelend dat het product beschadigd binnen is gekomen. Ik zie dat je een serviceformulier hebt ingevuld dus dan krijg je z.s.m. een reactie van een van mijn collega's!

Groet, Emma

Martiene 12-03-2019

Mooie prijs kwaliteit verhouding, met een snelle levering! Jammer dat de bezorger het verpakkingsmateriaal niet mee terug heeft genomen.

Harry Redmeijer 12-03-2019

ik ben heel dergelijk en heel goed geholpen en een heel goed uitleg gehad van deze aankoop
ik kan iedereen aanbevelen hier keukens en of alle andere apparaten hier te kopen

Ubasto 12-03-2019

Snelle reactie, ook checken zij of keuze wel passend is. Doen alle moeite, ook mbt levertijd.

Nico 12-03-2019

Keukenloods, helemaal blij mee, top!
Deskundig personeel, luistert goed naar wensen van de klant.

Aad van Essen 12-03-2019

Prettige webshop, aantrekkelijke (lage) prijs van kookplaat en vlotte en deskundige demontage/montage van kookplaat.

Anna 12-03-2019

Leuk, keurig showroom en hartelijk ontvangen.
Deskundig advies complimenten aan medewerker ..... van vestiging Utrecht
Snel geleverd.
Super loods. Nogmaals Dank !

polansky73 12-03-2019

prijs kwaliteit is TOP... producten waren snel geleverd (en binnen de tijdszone die vooraf gemaild werd)

P.Nieuwenhuizen 12-03-2019

makkelijk zoeken op de site, juiste artikel met vriendelijke prijzen. Vlot bezorgd en oude apparatuur wordt mee teruggenomen.
Gratis.

Andre 12-03-2019

Eenvoudig bestelling geplaatst na telefonisch overleg met klantenservice. Prima geholpen en binnen twee dagen zoals afgesproken stond onze bestelling klaar. Zelf afgehaald in Opmeer op een zaterdag en ook hier vriendelijk en vakkundig geholpen. Volgende bestelling zeker weer bij de Keukenloods!

Daan 12-03-2019

Duidelijke communicatie mbt levering. Netjes geleverd en tevreden over product!
Goede aanbieding

A de Voogt 12-03-2019

Er was een probleem ontstaan bij de leverancier,medewerker van Keukenloods is persoonlijk naar de leverancier gegaan om product op te halen,dit om toch op tijd te kunnen leveren.
Grote klasse

M.J. Fortuin 12-03-2019

De prijs en kwaliteit verhouding, alsmede het uitgebreide assortiment in de webwinkel alsmede de echte winkel, zodat je het product ook in het echt kan zien.

Mathy 12-03-2019

Alles conform afspraak geleverd en geplaatst. Netjes en deskundig gewerkt. Meer dan voldoende communicatie. Alles klopte.

Harry uit Ede 11-03-2019

Het bestellen via de telefoon ging prima. Goed meegedacht. Levering was stipt op tijd en compleet. Oude spullen netjes meegenomen. Montage was op zich simpel. Maar de meegeleverde Perilex stekker had geen standaard nummering van de pennen. Dat was gelukkig meteen al duidelijk. Met wat gepuzzel gewijzigd in de contactdoos en goed aangesloten. Maar een waarschuwing is op zijn plaats voor als je zonder te meten of kennis van zaken zou aansluiten.

Arling 11-03-2019

Komt de afspraken altijd na en is prijs technisch zeer voordelig ze zijn telefonisch goed bereikbaar en de mensen staat je zeer netjes te woord en je wordt zeer goed voorgrlicht

CT 10-03-2019

Prima geholpen, vriendelijk en correct. Allerlei mogelijkheden bespreekbaar.

Dick de Boer 10-03-2019

Prima service en en bovenal bijzonder goede begeleiding bij het aankopen van onze producten

B schrijver 09-03-2019

Voor hoog review cijfer maar na eerste contakt was het snel anders.werdt mij verteld dat produkt uit handel ging zelf met siemens gebeld was niets van waar naar keukenloots gebeld zij hadden hhet niet in voorraad
Officiele reactie van Keukenloods 11-03-2019

Hallo B. Schrijver,

Bedankt voor de review. Zoals ik het nu begrijp was er een miscommunicatie over het apparaat. Heb je inmiddels het juiste apparaat gevonden? Als ik je nog ergens bij kan helpen dan doe ik dat graag! Je kunt een mail sturen naar emma@keukenloods.nl. Bedankt. Groet Emma

Jossie 09-03-2019

Na veel onderzoek in winkels en online kwam ik bij de keukenloods uit en heb mijn bestelling geplaatst . Jammer dat je bij een ander vervoersbedrijf zelf moest bellen voor een afspraak om te leveren....6 dagen moeten wachten op de levering( bij vele bedrijven gaat dit beduidend sneller!) Wel heeft een vriendelijke jongeman mijn oven in de keuken gezet.

palstra 09-03-2019

we hebben en vaatwasser gekocht via keukenloods, deze hebben we ook in laten bouwen.
keurig op de aangegeven tijdstip waren ze er.
keurig nette mannen hebben hem geïnstalleerd.
ze vertelde mij ook keurig hoe hij werkt!
ik zou zeker weer kiezen voor keukenloods

R. Robert Wegert sr. 09-03-2019

Zeer tevreden over service-afdelingen. Nazorg was uitstekend. Wat overblijft is een prachtige keuken. Top !

René 08-03-2019

Goede service, prijs en levertijd. Zeer aan te bevelen voor uw keukens en apparatuur

Sinikka 08-03-2019

De showroom in zaandam wat rommelig en er is maar een beperkt aantal producten die je kan bekijken. Personeel was wel behulpzaam.
Internetsite daarentegen is zeer goed
Het is heel makkelijk om de producten te vergelijken en te bestellen . Ik had een keukenkraan besteld die per post keurig werd afgeleverd. De vaatwasser en de afzuigkap bestelde ik inclusief montage en die zijn vandaag keurig ingebouwd.

Sandra winter 08-03-2019

Perfecte service keurig op tijd alle rommel opgeruimd dikke voldoende zou zeker weer bij keukenloods bestellen

Jaap Schoeman 08-03-2019

Duidelijk menu om je keuze te maken zodat je niet door "tig" pagina's hoeft te bladeren. De prijs van het artikel is zeer concurrerend . De levering was te volgen op internet en was snel ter plekke. Kortom " SUPER".

Ben 08-03-2019

Ik heb al goede ervaringen met de keukenloods. Ik heb nu 3 apparaten daar vandaan. En nog nooit onoplosbare problemen met ze gehad. Goede service en goed advies.

Dekkers 08-03-2019

duidelijke shop , in een oogopslag vind je wat je nodig hebt. De levering is altijd snel en correct.

Klaas 08-03-2019

Zeer tevreden veel keuze en aantrekkelijke prijzen,levering ging ook zeer voorspoedig,als ik weer wat nodig heb ga ik zeker niet verder zoeken maar ga ik gelijk naar keukenloods

Dings 08-03-2019

De keuken is geplaatst maar het was niet zonder problemen.
Voor de het middelste spotje moest een speciale leiding gelegd worden volgens tekening. Mijn man is 2x hiervoor naar de winkel geweest klopteniet volgens hem. Maar volgens winkel wel. Achteraf moest het niet. Led lampjes tekening klopte niet waardoor de dimmer niet werkte. Weer naar de winkel ze wisten het niet. Gelukkig kreeg een personeelslid het toch voor elkaar.
De aansluiting om de kraan vast te zetten paste niet. Gelukkig kon onze monteur (xxx) het verhelpen.
Een spatrand paste niet was te lang.xxxx) weer verholpen door te slijpen. Afzuigkap zat een doos vol kunststof aan sluitingen bij waren niet nodig. Flexibele afvoerslang was verkeerde maat mijn man weer naar Karwei.
Kookplaat aansluiten ging niet. Mijn man weer naar de winkel hij wilde een oplossing. Hij had dezelfde kookplaat pas aangesloten bij ons nichtje de bekabeling aan kookplaat anders vreemd. Kwam een andere monteur heeft het opgelost. Er zat een plaat bij voor onder de kookplaat mocht niet bij deze plaat volgens nieuwe monteur.
Door al deze problemen duurde het 3 dagen i.p.v. 2. Volgens andere ervaren monteur kon deze grote keuken niet in 2 dagen klaar zijn.
Dankzij onze goede monteurxxxx kwam het allemaal goed heb geen enkel minpunt wat zijn werk betreft.
Hij was netjes, beleefd en een harde werker met oneindig geduld.

Henk Drenth 08-03-2019

Goed advies en prettig geholpen de Siemens inductie plaat is goed en gemakkelijk te bedienen

Rene 08-03-2019

Levering was goed. Doos kwam beschadigd binnen, maar was niet door ons aangetekend op de bon van de vervoerder. Later pas gebeld en een mevrouw gesproken en overlegt dat we hem uit zouden pakken en dan kijken of hij niet beschadigd was. Dit was gelukkig niet het geval, maar wat een vriendelijke service. TOP!!

Rick de Laat 08-03-2019

Nieuwe inbouwvaatwasser gekocht incl montageservice. Uitstekende service met vooraf per mail vanuit Keukenloods navraag of het gaat passen in de huidige keuken en wat de maten zijn en vervolgens netjes ingebouwd door een vriendelijke monteur.

Andre 08-03-2019

Online een gaskookplaat AEG gekocht bij Keukenloods. Ruime keuze, goedkoper als elders, en duidelijke correspondentie (order status) na het voltooien van de aankoop. Geheel volgens de order tijdig afgeleverd. Alleen maar lof voor Keukenloods.

ine 08-03-2019

prijselijke materialen en een zeer goede, vlotte service. een aanrader voor aankopen!

Albert 08-03-2019

makkelijk display

De Bosch inbouwmagnetron xxcmxx voldoet volledig aan mijn verwachtingen en hij past goed bij de andere apparaten in mijn keuken. Ik vond hem in de keukenloods webshop, waar ik hulp kreeg bij het maken van mijn keuze, en advies over het inbouwen van de magnetron. Hij werd binnen een paar dagen geleverd. Ik ben dik tevreden!

Sheila 08-03-2019

Groot asoortiment Goede service, goede prijs en kwaliteit wórdt goed naar je geluisterd

Huseyin 08-03-2019

I like the service. They brought the item in the scheduled day. The item was as described. Overall I can recommend.

P.M.M Coppens 08-03-2019

Een geweldige shop om zaken mee te doen. Werd bij vragen stellen zeer fatsoenlijk te woord gestaan. Het bestelde product werd volgens afspraak netjes en op tijd geleverd. Het product is van een zeer goede kwaliteit en voldoet aan al onze eisen. Zeker een aanrader !