Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Bigmamma 11-04-2023

Heel blij met mijn 5 pits en inmiddels de oven ook verschillende dingen in klaar gemaakt top niks dan lof.
Vlam weg gas weg ideaal lekker veilig.

Arieb 11-04-2023

Duidelijke site en leveringsvoorwaarden. Bovendien garantie op de laagste prijs. Snelle levering.

Robert Wout 10-04-2023

Marcel Driehuis van de vestiging in Almere Buiten heeft mij op 6 maart 2023 op professionele wijze geholpen@

Lida Peperkamp 09-04-2023

Vaatwasser besteld en binnen kortste keren al een afspraak gemaakt om hem te plaatsen, super service!

Robert Wout 07-04-2023

Ik ben met name door Marcel Driehuis op een zeer professionele wijze geholpen op 6 maart 2023

Harm 07-04-2023

Eerste bericht gaf aan dat onderdeel pas na 2 weken geleverd kon worden (wat ik overigens begrijp want het ging om een uniek onderdeel van een apart merk oven). Daarna werd dit onderdeel toch (onverwacht) snel geleverd en kon ik 'de klus afmaken'. Onderdeel was prima verpakt en kon niet beschadigen. Prima service!

Ben Bijker 07-04-2023

Komen nu al voor de 2e keuken bij Keukenloods.
Zijn altijd keurig behandeld en de keukens zijn van goede kwaliteit. Ook krijg je goede voorlichting m.b.t. accessoires. Fijn winkel en zeer aan te bevelen.

Tülay 07-04-2023

Zeer goede klantenservice en informatie. Producten ook goed. Levering kwam op tijd. Zijn zeer tevreden over onze aankoop van Siemens producten.

Farm. Voshol 06-04-2023

Wij hebben een vaatwasmachine gekocht bij de keukenloods, en dat zou ik een ieder aanbevelen omdat je daar een echte goede informatie krijgt, vriendelijk geholpen wordt en snel je bestelling thuis bezorgd krijgt.
Fantastisch.

Familie Rockson 05-04-2023

Goed prijs kwaliteit verhouding. En hele goede service. Bij problemen denken ze meteen mee in oplossingen.

Remy Overkempe 05-04-2023

Duidelijke website, goede service en levering. Qua prijs een hele goede website.

Marjan 05-04-2023

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, wij hebben een wasemkap gekocht en konden deze horen in de winkel, helaas is daar niet verteld dat deze niet is aangesloten waardoor hij veel minder geluid maakt.

Jo 05-04-2023

Aankoop: inbouw koelkast.
De website was helder en duidelijk, de prijs van het product concurrerend en de levering bliksemsnel.
Ook reactie op vragen per telefoon en e-mail werden snel en correct afgehandeld.
Er ontbrak een klein onderdeeltje bij de levering, dat werd snel en correct zonder verdere problemen nageleverd.

hw 05-04-2023

Shop is prima, overzichtelijk met prijs, voorraad en inbouwinformatie. Goede reviews!

Misha 05-04-2023

Goede prijs, duidelijke updates over de levertijd, vriendelijke klantenservice.
Perfecte bezorging aan huis, met een duidelijke bezorgtijd.

H.Dr. 04-04-2023

Informatie op de website van Keukenloods is prima. Alleen niet duidelijk over de levertijd en de mogelijkheden. Nadat het product was afgeleverd bij Keukenloods verliep het proces van levering en plaatsing prima en in goede afstemming.

Alex 04-04-2023

Correcte en snelle informatie
Verwijzing naar juiste kijklocatie. Waarbij dank aan techn.man bij Atag. Zeer vriendelijk en behulpzaam waardoor we exact het juiste artikel konden selecteren
Goed aanbod en eerlijke prijs van Keukenloods

Inbouwapparatuur 04-04-2023

Goede aanbiedingen en duidelijke omschrijving van onze gekochte koelvrieskast voor inbouw.
Onze oude was 20 jaar oud ,
Naar winkel geweest om zeker te weten of de nieuwe echt past.
Ook goed geholpen in de winkel, zekerheid gekregen dat de gekozen koelvieskast echt paste.

Terenia 04-04-2023

Ik ben goed geholpen, maar de verkoper weet helaas weing van aansluiten. Dat is een punt van aandacht

Mark 04-04-2023

Goede prijzen helaas niet op de afgesproken dag geleverd maar lag niet aan keukenloods.
Werd netjes telefonisch op de hoogte gehouden.
Bezorging was ook prima,10 minuten van tevoren kreeg ik een berichtje over de precieze bezorg tijd.

Marion 04-04-2023

Na veel surfen op het net uiteindelijk bij Keukenloods terechtgekomen.
Fijne site om te zoeken en vergelijken. Scherpe prijzen.
Uiteindelijk hier mijn keuze gemaakt voor een inductie kookplaat en motorloze afzuigkap.
Ben heel tevreden over de afhandeling van de producten.
Met 5 dagen had ik mijn bestelling in huis (er zat ook nog een weekend in).
Een volgende keer zou ik weer voor Keukenloods kiezen.

Peter, afzuigkap 04-04-2023

Goed contact. Je weet waar je aan toe bent. Afspraaktijd bekend, prijs, installatie, enz.
Vakmanschap prima.
Houden zo

Kees 04-04-2023

Prima aanschaf, tijdige levering en een goed montage-team. Volgende keer weer naar Keukenloods!

A Telgenhof 04-04-2023

De inductie bevalt ons goed, goede service en vriendelijk personeel. De website is duidelijk en de keukenloods in Gaanderen ziet er mooi uit.

Wafaa 04-04-2023

Voor de 2e keer hier geslaagd, na vondst van mijn gezochte apparaat was deze helaas duurder geprijsd dan bij een andere winkel, enige verschil was dat via keukenloods het sneller word bezorgd. Dus de stoute schoenen aangetrokken en keukemloods een bericht gestuurd voor een korting wegens vondst zelfde product maar goedkopere prijs elders. Tot mijn geluk was er een korting mogelijk en heb ik wiedeweerga het product besteld. Nu al een tijdje in bezit en ben er super blij mee 😍