Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1965 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Olga 22-10-2019

de site vind ik heel gebruiksvriendelijk en de medewerkers zijn goed bereikbaar. Goede en snelle service.

Jan 22-10-2019

Mooie winkel met ruim aanbod en een grote outlet store.
Prima advies gekregen.
We zijn zeer tevreden met onze aankoop (combimagnetron).

Leo Kat Infra 21-10-2019

Prima produkt voor een scherpe prijs en keurige levering volens afspraak ! Een bezoek aan de winkel in Zaandam is een aanrader, hoewel de website dermate verzorgd is , is dit ook een prima alternatief .

N.van Duijn. 21-10-2019

telefonische goed contact; deskundige; nakomen van de afspraken; correcte levering op afgesproken tijd; betaling overeengekomen prijs

Marco 21-10-2019

Na oriëntatie op de website, toch apparaat even bekeken in de winkel te Zaandam. Hier keurig te woord gestaan door medewerker en meteen fornuis besteld. Fornuis werd vervolgens op de afgesproken dag en tijd afgeleverd en het oude fornuis werd weer mee genomen. Ook bij eerdere aankopen altijd goede service gehad, dus bij de volgende aankoop is de Keukenloods 1e keus.

Ronald 20-10-2019

Belde eigenlijk voor de levertijd van een vaatwasser, maar uiteindelijk de order meteen telefonisch ingezet, levertijd afspraak gemaakt en bij aflevering aan vervoerder per pin betaald. Enige minpunt misschien dat de verpakkingsmaterialen niet mee konden worden genomen.

c. kroes 19-10-2019

fantastische service. erg tevreden. goed product. installatie subliem.personeel erg vriendelij,k

Gijs 19-10-2019

duidelijke winkel, zeer scherpe prijzen en een correcte afhandeling. de informatie na opdracht is ook goed

Harm 19-10-2019

Prima behandeling. Fysieke winkel is dicht bij en voor mij handig om daar langs te gaan. Leveringen zijn daar ook eenvoudig op te halen. Deelleveringen ook geen probleem.

Marcel Legierse 18-10-2019

De Shop en de klanten service zijn prima.
Alleen werd mij door de bezorger om 15 Euro afleveringskosten gevraagd. Die ik contant moest betalen.
Terwijl er door keukenloods geen bezorgkosten gevraagd werd.
Vriendelijke xxxx xxxx
Officiele reactie van Keukenloods 21-10-2019

Beste Marcel,

Hartelijk dank voor de positieve review! Ik kijk even met je mee wat betreft de bezorgkosten, en ik heb hiervoor een mail gestuurd.

Raymond&Alice 18-10-2019

Veel keuze, diverse leveranciers/fabrikanten, prima prijs/kwaliteit verhouding, correcte en vlotte afhandeling opdracht(en), eventueel kan de apparatuur door monteur(s) worden geïnstalleerd.

Nico Veen 18-10-2019

Vriendelijk geholpen en er is meegedacht, door een mail te sturen, een reactie te geven op de afmetingen over de breedte van de inbouw. Zeer klantvriendelijk. Enige minpuntje is het ontbreken bij de bestelling van de speciale stekker waar ik wel om had gevraagd.
Officiele reactie van Keukenloods 21-10-2019

Beste Nico,

Fijn om te horen dat je tevreden bent over de klantvriendelijkheid.
Heb je inmiddels de stekker binnengekregen? Anders ontvang ik graag je ordernummer via emma@keukenloods.nl, dan kijk ik even mee hoe we dit op kunnen lossen.

johnnypetjel 18-10-2019

Nette aflevering, snel en makkelijk. Prijzen zijn ook concurrent. Top. Wel jammer dat ik minimaal 75 characters moet gebruiken voor mijn motivatie. Dan wordt het wel erg uitgebreid naar mijn mening.

Wilma de Gier 17-10-2019

Zeer conrector over en weer via de mail gepraat, goede info en vragen over het product, goede aflevering vooral duidelijk en op tijd.

Klugt 17-10-2019

Van horen zegen dat het goed was ben gaan kijken toen goed uit leg gekregen en ben over gegaan om te kopen heel goed

Elien G 17-10-2019

Zeer gemakkelijke site, goede zoekfunctie en geweldige prijzen. Dus product snel gevonden en snel beslist om te kopen. Alleen duurt de levering voor België wel wat lang (2 weken). Maar perfect afgeleverd dus top!

Lia 17-10-2019

Een hele vriendelijke verkoper. Ik had voor de verkeerde kraan gekozen en er werd geen probleem van gemaakt om de bestelling te wijzigen. De kraan werd ook op tijd geleverd!

Lens Goossens 17-10-2019

de terugkoppeling van de bestelling was correct , de informatie over de levering volledig en de aflevering op tijd en een zeer
vriendelijke chauffeuse

Rafael 17-10-2019

Duidelijk webshop en was makkelijk het artikel te bestellen en betalen. Webshop gaf ook beste prijs in vergelijking met andere webshops, ik beveel deze winkel dus zeker aan.

Dimitri 17-10-2019

Ruim aanbod, overzichtelijke pagina, snelle en correcte levering, goede kwaliteit/prijsverhouding

tomnico 17-10-2019

Ik heb deze site voornamelijk gekozen omdat de prijzen concurrerend zijn. Verder werd ik prima geholpen door sales. Wel jammer dat sommige producten die mij uiteindelijk werden aanbevolen niet in de webshop zaten. Levering was op tijd en oude apparaten zijn meegenomen.

Joop 17-10-2019

Zijn vriendelijk en goed geholpen,nieuw fornuis gekocht onder het genot van een kopje koffie,bezorging was ook perfect

André 17-10-2019

Uitgebreide keuze, goed geholpen met kennis van zaken en goed advies t.a.v. aanvullende onderdelen.
Installatie van het gekochte fornuis ging buitengewoon efficiënt en zeer vriendelijk personeel.

A. Mutlu 17-10-2019

super snelle service en zeer vriendelijk. tijdens hele traject zeer goed op de hoogte gehouden. ook door transportbedrijf die de spullen heeft geleverd.

Hans en Mien 17-10-2019

zeer alerte medewerkers , proberen mee te denken en alternatieven te laten zien indien product niet op voorraad is. in ons geval was de droogkast niet direct leverbaar , hier werd direct een aantrekkelijke korting in het vooruitzicht gesteld .
goede zaak en goede info, bezorging was ook uitstekend ,vroegtijdig per sms geïnformeerd over juiste tijdstip van bezorging.
zeer goede zaak met serieuze meedenkers.

Gert 17-10-2019

Geweldige service, snel geholpen en product was snel geleverd. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Gerardo 17-10-2019

Perfecte info over het verloop en bezorgen van mijn bestelling. Ga zo door. Chapeau

Marinus 17-10-2019

Goed product voor een mooie prijs. Hij maakt niet teveel lawaai. Ook was er bij ons sprake van een goede inbouwservice.

Elly en Henny Henzen 16-10-2019

Wij hebben bij de Keukenloods een nieuwe vakscherm-afzuigkap gekocht. Er werd goed met ons mee gedacht welke afzuigkap het beste paste bij de door ons gestelde eisen. De klantvriendelijkheid van het personeel uit uitstekend en niets was teveel om ons ten wille te zijn. Na bestelling werd de afzuigkap netjes op tijd geleverd en wij konden snel met de installatie beginnen. Tijdens de installatie bleek een klein onderdeel niet in de verpakking te zitten. Na het bellen met de Servicedienst werd het ontbrekende deel binnen 2 dagen gratis nageleverd. Wanneer er in de toekomst weer een apparaat vervangen moet worden zullen wij zeker als eerste bij de Keukenloods gaan kijken.

A stive 16-10-2019

Ze komen de afspraak na als er iets niet klopt word dat meteen geregeld uit muntende service dus een tevreden klant

Willem 16-10-2019

Snelle levering en keurig op tijd met vriendelijke bezorgers.
Ook 1 inductie kookplaat omgeruild voor een gaskookplaat en dat was ook erg goed geregeld.

? 16-10-2019

Perfect geholpen.
Montage goed gepland en afgerond..
Goede instructies van de monteurs na de montage van de kookplaat en oven

ellen 16-10-2019

goede prijs en vriendelijke en adequate klantbenadering. Spoedige levering en alles naar tevredenheid.

Bep 16-10-2019

Nu voor de tweede keer iets bij deze zaak besteld . Goede contacten , duidelijke afspraken , gewoon prima allemaal !!

Eron 16-10-2019

Ze tonen expres oude modellen "op voorraad" scherp geprijsd. Als je hebt besteld wordt je gebeld voor een alternatief duurder model, omdat hij toch nergens meer te krijgen is. Vibd ik erg onbetrouwbaar. Gelukkig doen ze snel een terugboeking als je van de order af wil.
Officiele reactie van Keukenloods 16-10-2019

Beste Eron,

Bedankt voor je review. Ik heb het even nagekeken en het klopt dat het model wat jij besteld hebt niet meer leverbaar was. Inmiddels is deze ook van de site verwijderd, zodat dit niet meer voor kan komen. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Groet, Emma

arjan 16-10-2019

makkelijke website, snelle levering. De bestelde spoelbak bleek echter gedeukt en na melding van mij kreeg ik direct een mail dat de spoelbak de volgende dag zou worden omgeruild voor een nieuwe. Zo gezegd, zo gedaan. Daar houd ik van! Hiermee wint keukenloods vertrouwen.

Marc 16-10-2019

Wat me opviel is het grote assortiment, de scherpe prijzen en ook een snelle levering; alle ingrediënten om mij als tevreden klant te krijgen.

e. 16-10-2019

nette onderkastjes voor een goede prijs besteld. betaling achteraf mogelijk, wat ik altijd erg fijn vind. de levertermijn was niet helemaal duidelijk: ik kreeg geen bericht dat ze al klaar stonden op het afhaalpunt. toen ik een dag of 5 na mijn bestelling belde om ernaar te informeren bleek dat ze er al waren. prima winkel.

Babette 15-10-2019

Makkelijk goede bereikbaarheid, goede vergelijk. Alleen houdt rekening met een lange wachttijd voordat ze kunnen komen installeren, dat was niet goed zichtbaar en vind ik eigenlijk wel een groot nadeel. De monteurs waren zeer kundig, professioneel en snel en dat met mega zware producten meerdere trappen op !

jk 15-10-2019

Goed snel en goedkoop Goed snel en goedkoop Goed snel en goedkoop Goed snel en goedkoop Goed snel en goedkoop

R M J Brandes 15-10-2019

Ziet er goed en klantvriendelijk uit. helaas was er geen voorbeeld van onze gewenste Candy trio aanwezig .

Machteld 15-10-2019

Duidelijke website, vriendelijke en behulpzame mensen aan de telefoon, alles perfect en op tijd geleverd

Anja 15-10-2019

Wij hebben hier een koel-vriescombinatie gekocht. De website is aansprekend en je vindt eenvoudig wat je zoekt. Ik heb verschillende keren contact gehad met de adviseurs en men vraagt goed door wat je nodig hebt en wat de oude situatie is, Ik heb zelfs foto's kunnen sturen van de "oude" koel-vries en de afmetingen daarvan. Absoluut goed contact zodat we zeker wisten de goede apparatuur te hebben besteld/gekocht om eventuele retourkosten te vermijden. De koel-vries is naar volle tevredenheid. De inbouwmonteur was correct en vriendelijk. Heeft de koel-vries weer keurig ingebouwd en duidelijk uitgelegd hoe de garantie werkte qua apparatuur en montage. Heel tevreden..concurrerende prijzen!

van Rijswijk 15-10-2019

Goed overzicht op de site en medewerkers denken goed mee over de aankopen
Goede installateur en nemen de spullen weer mee
Zeker een aanrader

bakker 15-10-2019

een inductiekookplaat, oven en afzuigkap van Samsung gekocht. Keukenloods was de enige waar we de afzuigkap konden bestellen. Vlotte aflevering

Familie Freeth 14-10-2019

Helemaal happy met de nieuwe inductie en vaatwasser. Duidelijke uitleg, vriendelijke vlotte monteurs, en geweldige nazorg. Er was een kleine miscommunicatie, maar dit was ontzettend snel opgelost in ons voordeel (achteraf gezien had dochterlief van 13 liever ter compensatie een keukenmachine voor haar baksels ipv wijnglazen, dit omdat niemand in dit huishouden wijn drinkt of lust maar ach het was een supervriendelijke tegemoetkoming en onze vriendenkring is vast happy dat wij eindelijk eens wijnglazen in ons bezit hebben, haha) . Van A tot Z goed geregeld, erg aangename ervaring ^_^

Birgit Vanvuchelen 14-10-2019

In de winkel werd er een vakkundige uitleg gegeven over de toestellen. Hierna werden we voorzien van een snelle en vlotte service.

Marc 14-10-2019

Een goede prijs gezien de andere aanbieders, snelle levering, er wordt morgens contact met je opgenomen. Of je de juiste maatvoering gekozen hebt en je weet hoelaat de bezorgers de spullen komen af leveren zodat je niet een hele dag thuis zit te wachten.

Daane 14-10-2019

Een prima bedrijf! Toen mijn apparaat niet op voorraad bleek te zijn, kwamen ze met zeer goede alternatieven. Ik besloot toch te wachten op mijn eerste keuze en die werd ook keurig in de afgesproken week geleverd! Ik kreeg ook nog eens een zeer mooi mes als cadeau erbij voor het wachten en dat was nog eens mijn eigen keuze ook!
De bezorger was zeer netjes en kwam keurig op tijd, belde zelfs even dat hij eraan kwam. Top bedrijf met ook nog eens zeer goede prijs kwaliteit verhoudingen!

Keesd 13-10-2019

Toen wij de vaatwasser via internet besteld hebben, bleek er dat de vaatwasser type niet meer verkrijgbaar was. Raar overigens, immers op de webpagina werd niet gezegd hij kan niet meer besteld worden. Uiteindelijk met vrouw overlegd of we de andere type voor het zelfde geld wilde hebben. Ik heb daarop gereageerd, maar daar werd geen bevestiging meer gedaan, dus was het afwachten wat er geleverd werd en of er geleverd werd. Gelukkig is dat wel gebeurd, maar ik moest er wel voor thuis blijven en als er geen levering zou zijn nog een dag. Ik vind het jammer dat er geen telefoontje aan vooraf is geweest.
Officiele reactie van Keukenloods 14-10-2019

Beste Keesd,

Bedankt voor je bericht. Mijn excuses alvast dat de levering niet goed is gecommuniceerd. Doorgaans wordt dit natuurlijk wel duidelijk aangegeven en krijgt de klant een halfuur vóór de levering een berichtje dat de levering eraan komt.
Ik zal dit doorgeven aan de juiste afdeling. Kun je daarvoor je ordernummer doorgeven via emma@keukenloods.nl? Dan kijk ik even mee.

Ik hoop dat het product desondanks bevalt!