Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19102 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2675 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.8

Roger Olzheim 05-09-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Goede verkoop geweest.en nemen het oude apparaat ook nog mee retour.alleen het type dat wij wilde kopen was eruit.wat niet stond vermeld op de website.

Wiel 05-09-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

Na online aankoop van een inbouw vriezer een goede begeleiding of we ook het juiste model hadden en met de juiste inbouw maten

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

D.H.Westerveld 05-09-2018 In de winkel gekocht
Gaanderen

koelkast

Moest een koelkast vervangen en had goede ervaringen met de keukenloods , dus en in de buurt en niet duur

Mathilde Helene van der Zwan 05-09-2018 Via de website gekocht

Top service: was heel goed te volgen, de bezorging was top.

Het is zeer zeker waar voor je geld, en de shop kan ik iedereen aanbevelen, duidelijk en betrouwbaar

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

I.POlak 05-09-2018 Via de website gekocht

Heel erg tevreden

De medewerkers aan de telefoon gaven heel vriendelijk goed advies, nadat ik er op de website niet uitkwam. De service was
uitstekend. De monteur was heel vriendelijk en erg behulpzaam en geduldig. Het deurtje van mijn keukenkast hing niet meer perfect en ondanks dat hij alleen de inbouw van de zeepdispencer moest doen, heeft hij het deurtje ook weer goed ingesteld.
Als je alleen als vrouw woont, blijven vaak deze dingen liggen. Heeft alles weer schoon en opgeruimd achtergelaten.

Theo 05-09-2018 Via de website gekocht

Alles wwerd snel opgelost.

Alle producten zijn makkelijk te vinden .De prijzen voor de zijn zeer voordelig. En de hulp bij vragen worden goed en snel behandeld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ton 04-09-2018 In de winkel gekocht

Prima prijs.

Goede voorlichting in de winkel, ook over de werking van indeling en werking van de extra mogelijkheden en een prima prijs.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

M van den Noort 04-09-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

We vonden de site erg overzichtelijk. Ook was de bezorger erg correct en vriendelijk. We zijn erg tevreden over onze nieuwe koelkast.

Chris 04-09-2018 In de winkel gekocht
Drunen

Aankoop en plaatsing nieuwe vaatwasser

Koop en plaatsing van de vaatwasser zijn prima en deskundig verlopen. Omdat ons werd beloofd dat de vaatwasser op voorraad was viel het ons tegen dat daags na de aankoop te horen kregen dat hij niet op voorraad was waardoor we 14 dagen langer met de hand moesten afwassen. Daarom een 7 i.p.v. een 8

Fam de Groot 04-09-2018 Via de website gekocht

Prima service,

Het was even zoeken voor we de juiste maat koelkast hadden gevonden, maar jullie dachten goed mee na dat we onze bestelling hadden geplaats door nogmaals de maten te checken en te vragen wat voor soort front er voor de koelkast kwam.
We wisten precies wanneer de koelkast geleverd zou worden, chauffeur was prima op tijd en vriendelijk.

Peter Amstelveen 04-09-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Top zaak prima geholpen.

Veel keuze en ook veel op voorraad en de showroom staat vol met aanbiedingen.
Prima geholpen door de verkopers en zelfs geholpen met het in laden van de wasdroger. Showroom model mocht gelijk mee. Alleen maar lof voor de keukenloods.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

A.Z 04-09-2018 In de winkel gekocht

Fijne service!

We zijn heel vriendelijk opgevangen en kregen de tijd om eerst zelf rond te kijken en daarna zijn we heel fijn geholpen. Eerlijke adviezen gekregen en mochten alles vragen en bij geen antwoord werd er gezorgd dat we een antwoord kregen. Wij zijn erg tevreden en genieten met volle teugen van de gerechten uit onze nieuwe oven!

Danny Vandevenne 04-09-2018 Via de website gekocht

Prima opgelost na niet het juiste toestel

Ik was op zoek naar een vaatwasser ( ik wou het zelfde toestel zoals is nu had en dat stuk was om niet teveel kosten te moeten maken). Op jullie site vond ik dit. Bij afhaling in de winkel bleek dat dit toestel niet meer bestond en dat het vervang toestel klaar stond. Dit was moderne en duurder. Toch heb ik dit meegekregen aan de prijs van het vorige toestel. Fijne service. Ik kon dit zeer waarderen.

P.M. Buth 04-09-2018 Via de website gekocht

Prima service, snelle levering en een goede prijs....

De door ons bestelde combimagnetron was niet voorradig, maar in de plaats hiervan werd het nieuwere en iets duurdere model voor hetzelfde bedrag geleverd.
Dat noemen wij een prima service....

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Albert 04-09-2018 Via de website gekocht

hoe vind je een vlakschermafzuigkap ATAG?

Prijs / kwaliteit van de leveren vlakschermafzuigkap.
en de snelle levering op de door mij gevraagde datum.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

André 04-09-2018 Via de website gekocht

Prima bedrijf met dito service!!

Prima bedrijf met dito service!! Ik zou deze winkel aanbevelen. Bosch koel - vries combinatie gekocht.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Johan 04-09-2018 Via de website gekocht

Prima product, levering kon wel duidelijker

Bosch combi stoomoven besteld bij Keukenloods. Bestellen ging prima en prijs was erg scherp. Over levering was echter nog wel wat onduidelijkheid, apparaat was op voorraad dus ik dacht het volgende dag op te kunnen halen. Dat bleek niet te kunnen omdat voorraad in centraal magazijn stond. Die info had ik niet van de site kunnen halen, daarom maar alsnog moeten kiezen voor thuisbezorgen. Op woensdag besteld, vrijdagavond had ik oven nodig voor etentje thuis. Vrijdagochtend bleek dat oven pas om 2015u zou worden bezorgd, dat zou te laat. zijn. Na veel bellen met keukenloods, met een prima inzet van de medewerkers van keukenloods, heb ik uiteindelijk toch zelf kunnen regelen dat halverwege de route ik de oven op mocht halen. Top service van vervoerder, prima inzet van keukenloods medewerkers. Heerlijk gegeten vrijdagavond. Prima oven!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Arno 04-09-2018 Via de website gekocht

Prima service en snelle levering

Afwasmachine besteld. Uiteindelijk voor een andere gekozen ik uitgezocht had. Prima advies gekregen! Afwasmachine is snel geleverd. Oude machine werd afgevoerd. Goede service en vriendelijke chauffeur

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

r 04-09-2018 Via de website gekocht

Goede service, behulpzaam

De website suggereerde dat er winkelvoorraad in utrecht van het gewenste product (inductiekookplaat) zou zijn, dat was niet het geval. mdw. heeft gechecked of het zo snel mogelijk op een andere manier geleverd kon worden, dat kon gelukkig. Goede service, behulpzaam,

Erik vd W 04-09-2018 Via de website gekocht

Super snelle foutloze levering

Top shop. De hulp aan de andere kant van de telefoon was erg goed. Samen “kijken” of dit wel de goed machine was.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ricky 04-09-2018 Via de website gekocht

Goede service

Niet te duur en klantvriendelijk.Nadat we eerst in de winkel geweest waren ,waarin we goed te woord gestaan werden hebben we op de website een vaatwasser besteld. Hoewel hij niet voorradig was konden wij hem spoedig afhalen bij het Keukenloodsdistributiecentrum in Opmeer. Ook hier werden we keurig geholpen.

Frans 04-09-2018 Via de website gekocht

Er wordt met ons mee gedacht!

Mijn inductiekookplaat begaf het en ik had snel een nieuwe nodig. De klantenservice droeg direct mooie alternatieven aan met zeer aantrekkelijke kortingen. s'-avonds besteld en binnen 18 uur voor de deur!
De leverancier dacht ook mee, vroeg zelf of hij kon helpen en of de oude plaat mee terug moest nemen.
Gewoon goede service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sandra 04-09-2018 In de winkel gekocht
Waddinxveen

prima advies!

De winkel is overzichtelijk en biedt goede service, wij zijn al meerdere keren in de winkel geweest en hebben tot nu toe steeds dezelfde goede ervaring!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Karel en Esther 04-09-2018 Via de website gekocht

Supersnelle en correcte service en plaatsing

Het assortiment is compleet. Chatten is mogelijk en is erg gemakkelijk. Onze vaatwasser is op zaterdag geplaatst en aangesloten. Het oude apparaat ging mee retour. En dat alles in ca. 60 min.

Braam 04-09-2018 In de winkel gekocht
Gaanderen

Aanbeveling

Prima geholpen, vriendelijk en meedenkend. Snel geregeld en een scherpe prijs.
Goede en veel uitstalling van de producten, ruime winkel.

Roberto Tholenaars 04-09-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Goedkoop en snel geleverd.

Goede uitleg over voor en nadelen. Aardig personeel met goede kennis van zaken. Ook de prijs is zeer markt conform. Verder behulpzaam en goede aandacht voor de wensen van de klant. Oude apparaat ook direct achterlijnen laten

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Inge 04-09-2018 Via de website gekocht

Smeg fornuis ( latere installatie ivm vakantie-periode )

De levering was in orde.Maar dat mag ook wel voor€ 100,- .
Maar het duurde bijna 3 weken voordat hij geplaatst kon worden.
We moesten al die tijd op een elektrische kookplaatje koken wat bijna niet te doen was.
Desalniettemin is de rest allemaal netjes verlopen.En is het wel het overwegen waard om zo'n groot fornuis te laten installeren.

Mevr Surig 03-09-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Zeer professioneel geholpen en geadviseerd

Op advies van familie zijn wij hier terecht gekomen. En waren onder de indruk van het assortiment, zowel beneden als boven. De jonge man die ons geholpen heeft liet ons eerst rustig kijken, en kwam toen ons adviseren. Zeer netjes en zeker niet opdringerig want dan was ik gelijk weggegaan.

Ann 03-09-2018 In de winkel gekocht
Keukenloods Stadionweg 37a - Rotterdam

Persoonlijke service en ruime keuze

Een geweldige ruime winkel met veel keus. Dan heb ik het over de vestiging op Rotterdam Zuid. En dan ook nog een ervaren verkoper die weet waar hij het over heeft. Geweldig. Het juiste adres voor een bewuste keuze.

Richard 03-09-2018 Via de website gekocht

Prima winkel

We hebben een kookplaat gekocht via Keukenloods. Het is knap dat ze de laagste prijs kunnen bieden en daarbij ook nog een hele goede website en service hebben. De communicatie over de levering was duidelijk, en de inbouw door inbouwteam.nl was ook goed geregeld. Prima winkel dus!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

DJ 03-09-2018 Via de website gekocht

gewoon goed geregeld

goede prijs kwaliteit verhouding, snelle correcte levering, wat wil je eigenlijk nog meer. uit voorraad

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

Frank 03-09-2018 Via de website gekocht

Goed, goedkoop en snel.

Snel verkoper aan de lijn die verstand van zaken had, snel geïnformeerd over de afleverdatum, nette vervoerder en een goede prijs.

lex 03-09-2018 Via de website gekocht

goede service

Snelle levering en makkelijk te volgen waar de bestelling zich bevind. Correct telefonisch contact met de telefonisten. Klantvriendelijke wesite.

Gertjan Marsman 03-09-2018 Via de website gekocht

Goed op de hoogte gehouden dat levering later zou zijn.

Gewoon goed: Uiteindelijk hebben we niet gekregen wat we hadden besteld omdat het niet meer leverbaar was. In plaats daarvan hebben we een duurder type geleverd gekregen voor dezelfde prijs. Helemaal top !!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Emboss 03-09-2018 Via de website gekocht

Voldoet aan verwachtingen, levertijd viel wat tegen

Veel informatie en keuze, goede prijzen. Levertijd op site kan wel wat beter: aangegeven was 1-2 werkdagen, in praktijk 5.
Vooral de informatie over de maatvoering van de kookplaat was erg nuttig.

A.Korthuis 03-09-2018 In de winkel gekocht

Aandacht voor de klant

De service in de winkel is uitstekend, ze denken echt met je mee en zoeken alles uit zowel uit de boeken en op de computer.
Ze hebben tevens een mooie prijs voor ons geregeld.
Bezorging is top, even van te voren wordt je gebeld dat ze er zo zijn.

M. Vaandrager 03-09-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Goed proffesionel advies en uitleg in gebruik en onderhoud

Wij hebben er eerdere aankopen gedaan en hebben dat als prlezierig ervaren. Tevens is de klant benadering klant vriendelijk en goed.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

marcel 03-09-2018 Via de website gekocht

super winkel

super goed en makkelijk te bestellen en super te veerde over het product wat ik gekocht heb bij de keukenloods

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Boys 02-09-2018 In de winkel gekocht

Top service

2 maanden geleden een combi magnetron gekocht bij de keuken loods in Alkmaar. Helaas beviel deze niet en was het niet wat wij zochten. Na mailcontact een aanbod gekregen om de magnetron alsnog te ruilen voor een andere die wel goed aansluit bij onze behoefte. Top geregeld!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

G 02-09-2018 Via de website gekocht

Keurige levering

Goede prijsstelling en een snelle levering. Het aanbod is ruim en de artikelen zijn goed met elkaar te vergelijken

C. 31-08-2018 Via de website gekocht

All perfect

Purchased a built in fridge. Delivered on time and up to 4th floor, installed perfectly, great guys with very courteous manners.
Excellent.

Vstef1988 31-08-2018 In de winkel gekocht

Professioneel bedrijf

De website is duidelijk en goed te navigeren. Verder vriendelijk personeel zowel het hoofdkantoor en de winkel. De bestelling is zorgvuldig en snel geleverd. Zeker een aanrader. Wij komen vast weer terug.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Adrie raafs 31-08-2018 Via de website gekocht

Lange levertijd

Koelkast zou na een extra telefoontje van ons eind week 33 geleverd worden . Ga deze dinsdag week 34 ophalen helaas is nog niet binnen . Vraag erna bij het ophalen of de factuur opgestuurd word per mail omdat ik per pin betaald heb maar helaas tot vandaag nog geen factuur ontvangen

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd

Officiele reactie van Keukenloods 03-09-2018

Beste Adrie,

Wat vervelend dat er wat problemen waren met de levertijd! Mijn excuses daarvoor. Ik heb zojuist geregeld dat de factuur alsnog na is gestuurd. Ik ga er vanuit dat dit nu geregeld is en hoor het graag wanneer dit niet het geval is.

Groet, Emma

Jaap 31-08-2018 Via de website gekocht

Inbouw was perfect!

Nadat de kookplaat 2 maanden was uitgesteld hebben ze een nieuwe plaat geselecteerd. Deze was een stuk duurder, maar ze verkochten deze voor hetzelfde bedrag als de andere kookplaat. De inbouwer was een heel gemoedelijke man die er geen probleem van maakte om wat onvoorzien werk te doen. Echt een goude vent!

gabe 31-08-2018 Via de website gekocht

goede voorlichting en snelle service

koop al jaren aperatuur op deze site, vooral omdat de voorlichting over de apparatuur erg goed is maar boven al de snelle service en de redelijke prijzen brengen mij elke keer weer terug op deze site van de keukenloods

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Allan 31-08-2018 Via de website gekocht

Heel Goede Service

Duidelijkheid, en een goed advies gekregen. De medewerkers zijn heel geduldig en weten wat er te koop is. Prettig gesprek en terugkoppeling was heel goed.

A.van Groningen 31-08-2018 Via de website gekocht

Uitstekende services

Goede begeleiding voor de tweede keer iets gekocht ,bij de keren naar genoegen.doorgaan zo.geweldig

Jos 31-08-2018 Via de website gekocht

Koelkast op de gewenste datum en tijdstip bezorgd

De koelkast kon door Keukenloods op de door ons gestelde datum en tijdstip geleverd worden. Ook heeft Keukenloods gekeken of wij de juiste deur-op-deur koelkast besteld hadden.

d.j. coppes 31-08-2018 Via de website gekocht

het gemak van het bestellen

van deze site hebben we al meerdere keren gebruik gemaakt,.
vriendelijke mensen achter de telefoon om je op weg te helpen.
veel leuker als in de winkel bij ons in het dorp die zeggen "moet je maar even op internet kijken" nou dat deden we dus weer met als resultaat mooie nieuwe keuken apparatuur voor veel minder dan in de winkel en ook nog netjes bezorgd!!!!

AJM 31-08-2018 Via de website gekocht

uiterst soepel geholpen!

prijs/kwaliteit helemaal goed. Ik had een beetje bijzonder probleem en dat werd al bellend prima opgelost.