Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1949 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Michelle 05-10-2019

prima service en goed opgelost toen bleek dat artikel niet op voorraad was. scherpe prijs!

Bram Munnik 05-10-2019

Prettig geholpen, er werd geen druk uitgeoefend, leverproces was duidelijk, product netjes bezorgd

pipo 05-10-2019

1 is eigenlijk al een te hoog cijfer er is een vaatwasser geleverd nieuw?? deed het niet monteur geweest --kon hem niet maken deze maakt afspraak om nieuwe vaatwasser te leveren ok wachten dus en ja hoor op de dag van levering krijg ik telefoon nieuwe vaatwasser zit vol deuken ik sta wel voor de deur maar neem hem weer mee terug lekker dan aantal weken verder nu en nog steeds geen vaatwasser weer wachten dus lekkerrrhhhh
Officiele reactie van Keukenloods 07-10-2019

Beste Pipo,

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat een nieuw product deuken heeft en ik snap dat dit vervelend is. Je geeft aan dat je nog op een nieuwe vaatwasser moet wachten en ik neem aan dat je hiervoor een afspraak hebt gemaakt. Als ik je nog kan helpen hoor ik het graag via emma@keukenloods.nl!

Groeten, Emma.

Seram 04-10-2019

Prettig geholpen eerlijk advies. Duidelijke uitleg van de verschillen tussen de verschillende merken. Niets wordt opgdwongen de keuze is geheel aan ons geweest. En snel geleverd.

Hans Mikkers 04-10-2019

ruime keuze, mooie prijzen. De doos van de kraan werd echter behoorlijkbeschadigd afgeleverd

Jean 04-10-2019

Duidelijke informatie op de site en assortiment/artikel dat ik nodig had. Levering duurde wel wat langer dan aangegeven. Over het algemeen tevreden.

Dennis 04-10-2019

Beste prijs op internet. Vriendelijke medewerkers, van callcenter tot bezorging. Heel tevreden!

Wilhelmien 04-10-2019

Prima winkel, werd vriendelijk te woord gestaan en kreeg duidelijke informatie.

Cor van Laarhoven 04-10-2019

Op advies van van de Keuken Kampioen hebben wij de site van Keukenloods bezocht. De keuze voor een vaatwasser was gemakkelijk te maken. Nadat we de vaatwasser hadden besteld kregen we hiervan een correcte bevestiging en ook de levering met plaatsing is zeer naar tevredenheid verlopen.

Petra Meijer 04-10-2019

De shop is prima en overzichtelijk. De service is top. Je wordt tijdig gebeld over het bezorgmoment welke je hebt opgegeven en als dit niet mogelijk is wordt er alles aan gedaan om dit wel te realiseren. De verkopers zijn stuk voor stuk heel erg
klantvriendelijk. Heb er voor mijn def. aankoop drie aan de telefoon gehad voor nadere info.
Bovendien is de prijs bijzonder acceptabel in vergelijking met een winkel waar je naar toe moet. Scheelt echt veel geld!
Dus mijn conclusie is: Dit is de eerste keer dat ik een aankoop heb gedaan bij keukenloods, maar zal zeker niet de laatste keer zijn!

Robert 04-10-2019

Siemens vaatwasser gekocht, snelle levering tegen een mooie prijs. Super tevreden!!

maartenv 04-10-2019

Onze onderbouw koelkast had na twaalf jaar de geest gegeven. Uiteraard komt zoiets altijd ongelegen. Diezelfde avond op zoek gegaan naar een vervanger. Uiteindelijk ben ik in de eerste plaats uitgekomen bij de keukenloods vanwege de prijs en de snelle levertijden. Maar wat mij echt positief verrast heeft is dat ik 's ochtends werd gebeld om de bestelling nog even na te lopen en vooral om te controleren of de door mij bestelde koelkast ingebouwd zou kunnen worden qua maten. Ik heb dat als een hele plezierige service ervaren.

jo 04-10-2019

kEUKEN LOODS IS EEN GOEDE EN BETROUWBARE PARTNER, WIJ HEBBEN EEN COMBI MAGNETRON GEKOCHT VAN sIEMENS, DE BESTELLING WERD NETJES BEVESTIGD EN DE VOLGENDE DAG PRIMA AFGELEVERD.

R Calbo 04-10-2019

Beleefde niet opdringende verkoper die meedacht aan de oplossing van het probleem.

Bas 03-10-2019

Voorraad informatie op de website is niet actueel, producten kunnen niet binnen 24h geleverd worden zoals op de site staat. Na telefonisch contact worden diverse alternatieve aanbiedingen gedaan.
Bij elk nieuw telefonisch contact worden wisselende (steeds hogere) prijzen genoemd. Keukenloods wil de prijzen niet op de mail zetten en stuurt ook geen offertes.
Naar eigen zeggen omdat ze dit contractueel niet mogen van leveranciers.
Buitengewoon ontevreden omdat ze zich niet aan telefonische prijsafspraken houden.
Officiele reactie van Keukenloods 04-10-2019

Beste meneer Burg,

Bedankt voor het plaatsen van de review. Mijn collega heeft zojuist een mail gestuurd met enige uitleg en een compensatie. Wij zien graag een reactie tegemoet. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Groet, Emma

Korhoen 03-10-2019

Het bestellen ging gemakkelijk,de kookplaat werd op tijd geleverd .
Ik gebruik hem nu 1 week
Makkelijk schoon te maken
Even wennen maar ik had het gebruik snel door.

Willie siebes 03-10-2019

Alle afspraken zijn goed nagekomen dat is het belangrijkste om tevreden klanten te houden

Rinus Bemmel van 02-10-2019

goede prijs en goede apparaten en snelle afhandeling nette bediening vakkundig

Monique Withagen 02-10-2019

Zeer klantvriendelijk met goede adviezen! Op basis van het gesprek met de medewerker hebben wij uiteindelijk een afgewogen keuze kunnen maken.

Rover 02-10-2019

Prijs is goed. Communicatie met Inbouwteam is slecht. Meer dan een maand na bestelling bij Keukenloods op afspraak met Inbouwteam moeten wachten. Persoonlijke communicatie met Inbouwteam was noodzakelijk om ooit het bestelde nog te kunnen krijgen. Overigens is Inbouwteam zelf super, ook in eerdere ervaring.
Officiele reactie van Keukenloods 04-10-2019

Hoi Rover,

Wat vervelend dat je zo lang hebt moeten wachten. Er is inderdaad een wachttijd voor montage door het Inbouwteam, maar zo lang natuurlijk niet. Mijn excuses daarvoor. Ik hoop dat je desondanks wel tevreden bent over het apparaat!

Groet, Emma

Gert 01-10-2019

Vakkundig geholpen,goed advies de juiste vragen stellen en dus de apparatuur besteld.
Geleverd op dag en tijd zoals was toe gezegd.
Mooie apparatuur van Siemens, jullie worden bedankt!!!

fevers 01-10-2019

Levertijd iets langer dan aangegeven op de website. Wel netjes aangegeven bij volgen order. Voor deze website gekozen na vergelijken prijzen voor het type oven dat ik zocht. Verder zocht ik een website met een winkel waar ik hem zelf kon ophalen

Jack de Jong 01-10-2019

Goede duidelijke webshop, scherpe prijzen. Werd keurig bezorgd en de oude retour, top!
Hele aardige jongeman, de chauffeur.
We zijn heel blij met onze aankoop.

Nico 01-10-2019

Correcte levering met aantrekkelijke prijzen en goede communicatie.
Zal zeker in aanmerking komen voor andere bestellingen.

F.Snel 01-10-2019

Ben tevreden over de informatie die ik heb gekregen over de producten en ze zijn volgens afspraak op de goede tijd geleverd! Ook prijs kwaliteit is goed!

Arno (Maastricht) 01-10-2019

Goed advies, flexibel bij veranderingen in producten, levering op tijd. Kan niet beter !

G de Jong 01-10-2019

heel gebruiksvriendelijke site. goede service, ook per telefoon terzake kundig

Ton Sienders 01-10-2019

Ondanks wat aanloop problemen bij het bestellen is het verder prima afgehandeld, ik ben prima geholpen.

August Bakboord 01-10-2019

De bestelling is op tijd geleverd en zeer vakkundig geïnstalleerd. Zeer vriendelijke bediening en zeer professionele advisering.

Jack Hanssen 01-10-2019

We hebben een Atag afzuigkap gekocht. Duidelijke site en zeer snelle offerte en informatie. Ooksnelle levering. Op vrijdag besteld en maandagmorgen geleverd. Ook de prijsstelling is zeer goed tov andere aanbieders. Garantie conform Atag. Kortom TOP.

helen 01-10-2019

Bad communication especially between departments. The order was delayed by 2 weeks. When the oven finally arrived they'd messed up the installation so we were going to have to wait another 2 weeks to get the oven installed. Finally we arranged (at a greater cost) for our own installation. Will never order with them again.
Officiele reactie van Keukenloods 07-10-2019

Dear Helen,

We contacted you a few weeks ago. I understand that it didn't work out the way you wanted, and I'm sorry for that. Unfortunately we could not comply to your wishes to have the installation fees reimbursed when you hired another firm.
I'm sorry again for the mistake, and I hope you are satisfied with the oven itself in spite of the course of events.

Regards,
Emma.

d'homble 30-09-2019

Naast een goede prijs/kwaliteitverhouding heeft Keukenloods.nl zijn meerwaarde bewezen door kritisch te kijken naar de bestelling van onze vaatwasser, en daarmee ons voor een miskoop behoed. De bestelde vaatwasser bleek te hoog te zijn voor onze keuken. In overleg kon een andere vaatwasser worden besteld die wel prima paste. Dank Keukenloods!

Karin 30-09-2019

Telefonische bestelling gedaan bij keukenloods Amsterdam Zuid Oost. Vriendelijk te woord gestaan door verkoper en ik was positief verrast dat een aanbetaling niet nodig was. Volgens afspraak op tijd geleverd en betaald bij aflevering. Top geregeld.

Hans 30-09-2019

Zoals de eerste keer weer zeer snel geleverd voor een zeer goede prijs. Ook de betere merken zijn scherp geprijsd.

opa Nuis 30-09-2019

De shop is simpel en duidelijk, het enige wat ik miste is dat de kleur van het product niet mat maar glanzend is. Past overigens prima bij de rest van onze spullen. De levering is vertraagd doordat een beschadigd product bij Keukenloods ontvangen was. Binnen 24 uur was een nieuw product beschikbaar voor verzending.

Berend. 30-09-2019

Duidelijk en overzichtelijke gebruiksvriendelijke website / shop. Goede prijs kwaliteit verhouding. Vriendelijke bezorger, je krijgt op tijd sms / mail wanneer je product wordt bezorgd.
Vriendelijke klantenservice.
Al diverse apparatuur gekocht bij Keukenloods.

Riek Handele 30-09-2019

Prima geholpen geduldige mensen aan de telefoon. Bezorging volgens afspraak. Duidelijke Website,
Zal zeker volgende aanschaf eerst bij de Keukenloods bekijken.
Helemaal tevreden over de Keukenloods.

J KLIJN 30-09-2019

Goed advies vriendelijk en behulpzaam.

Parkeer gelegenheid is goed berijkbaarheid is goed.

Je word vriendelijk ontvangen.

Zou bij een volgende aankoop weer hier naar toe gaan.

Is er een probleem wordt het goed op gelost.

Marienjoo 30-09-2019

Je word er erg goed geholpen en ze nemen de tijd voor je, ze helpen ook geen meerdere klanten te gelijk

SMooij 30-09-2019

Alles prima in orde.
Ik geef een 9 omdat ik de service in de winkel teleurstellend vond, de verkoper had waarschijnlijk zijn dag niet. Hij kwam zeer ongeïnteresseerd over. Daarnaast attendeerde hij ons niet op de korting wanneer je het product zelf zouden afhalen.

P. Schols 30-09-2019

Het artikel was snel op de internetsite te vinden en de correspondentie over bestelling en levering verliep uitstekend!

Peter 28-09-2019

Op 23-9-2019 een Siemens combi magnetron besteld bij inbouw.nl = keukenloods.nl omdat het juiste type volgens de site op voorraad was en voor 24.00 bestellen is volgende dag leveren. Betaald via ideal.
Volgende ochtend telefoontje van keukenloods dat dit model helaas niet meer leverbaar was maar dat ze de (luxere) opvolger voor dezelfde prijs konden aanbieden. Helaas was de nieuwe van een andere kleurstelling en heb ik niet voor de nieuwere gekozen. Nog even samen gekeken naar een alternatief maar ook die was er niet rond dezelfde prijsklasse. Toen de koop ontbonden en binnen 2 dagen had ik mijn geld weer op mijn rekening!!!! Woww momentje. Inbouw of keukenloods geef ik een 8. Prima service en denken met je mee. Lukt het dan toch dan heb je ook heel snel je geld weer terug.

Groet Peter

Fam Burger 28-09-2019

Mooie inductie fornuis de jongens hebben hem netjes geplaatst
Top dik tevreden.

Marjo 27-09-2019

Het personeel aan de telefoon is erg behulpzaam, geduldig en zeer vriendelijk.

b. gerritsen 26-09-2019

Ik heb de shop gekozen vanwege de reisafstand, dichtbij, bereikbaar en makelijk parkeren.
Daarnaast ideaal om te vergelijken met andere winkels
verder een goede service en begeleiding

Ron 25-09-2019

In de winkel gaven ze prima advies en onder andere telefonisch een goede service.
Ook de inbouw service waar zij mee samenwerken heeft prima werk geleverd met oplossend vermogen!

Roos 25-09-2019

Fijne webshop, heeft goede apparatuur voor een scherpe prijs. Als je belt is er een goed advies en aardige medewerkers. Je kunt ze makkelijk bereiken en ook via mail antwoorden ze snel.

Nancy 25-09-2019

Wederom prima geholpen door de Keukenloods. Onze combi oven moest vervangen worden en we hebben een prima advies gekregen met een prima prijs en ook nog snel geleverd. Top!

HJ Heesakkers 25-09-2019

prijs/kwaliteit Keukenloods. Dichtstbijzijnde winkel. Vriendelijke bediening.

Wan 25-09-2019

Actually, their product's price is attractive. lots of the goods also have stocks, the service staff & installation guys also all were very nice. But..the new range hood was defective, and then I waited for additional ~ 3 weeks w/o any feedback...until I sent a reminder email to them. Yes, in the end, all kitchen machines were installed well, but it did take so long time.