Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Jeroen 22-03-2023

Een gaskookplaat besteld , met korting omdat ik hem ergens anders goedkoper zag , hij kon geleverd worden , maar na een paar dagen kreeg ik te horen nog 10 weken wachten .....??? Niet zoals was beloofd ....
Heel erg balen en niet netjes .

Toch na 3 weken werd deze geleverd , wel raar .
De plaatsing omschrijving was wat magertjes .
Nu hij erin zit doet ie zijn werk en ben ik tevreden .
Maar het had anders gekund .

Els 21-03-2023

Bij toeval via Google op de website gezocht naar een inbouw koelkast.
Customerservice heeft voor mij de bestelling genoteerd. Er stond nl. geen prijs bij. Keurig op tijd geleverd.

Hans 21-03-2023

Na de aanvraag van de offerte werd er snel gereageerd. Ook de opvolging vond ik prettig.
En na goed overleg zijn wij op een prima deal en bezorg-moment gekomen. Prettige en adequate medewerker.

Karel 21-03-2023

Goede leverancier! Kwaliteitsproducten en een zeer redelijke prijs.
Eén puntje ter mogelijke verbetering: zet niet bij alles "op voorraad" als dat niet zo is. We hadden een grote bestelling en alleen de afwasmachine bleek niet direct leverbaar. Pluspunt: daarna"Keukenloods deed er alles aan om de levering toch op de gevraagde tijd te realiseren.

Cornelia 21-03-2023

Ik zocht een leverancier die ook de inbouw van mijn koel vriescombinatie ging doen. Via Google kwam ik op de site van Keukenloods. Bestellen ging erg gemakkelijk. En een goede prijs.

Geert 21-03-2023

Prima winkel, goed geholpen en vriendelijk. We konden de dag erna het bestelde artikel uit het magazijn ophalen.

Arjen 21-03-2023

Vrieskast gekocht. Deze bleek bij aflevering te groot. 2 Bezorgers kregen kast in verpakking niet via 2 trappen naar zolder. Vrieskast retour, aankoopbedrag incl. bezorgkosten terug gekregen. Kleinere kast gekocht. Zelfde verhaal, kast weer retour. Volledig bedrag retour. Zelfde vrieskast nogmaals gekocht en met hulp zelf kast (uit verpakking) op zolder kunnen plaatsen. Goede service van Keukenloods, aangezien ikzelf een beoordelingsfout gemaakt heb wat betreft de grootte van de 1e kast. 2x Ook de extra bezorgkosten (2 bezorgers) teruggestort.

D. Aalders 21-03-2023

Ruime en prettige winkel met grote hoeveelheid apparatuur, super vriendelijke verkoopster welke ons voortreffelijk heeft geholpen en oplossing heeft gevonden om inbouw vriezer binnen 4 dagen in te laten bouwen, dus alles top geregeld.

Mario Mulder 21-03-2023

Service perfect, inductieplaat goedkoper gekregen, daar werd ik al blij van, en netjes geleverd op afspraak.
En ik ben zeer tevreden met m'n inductieplaat.

Rin 21-03-2023

Snelle levering, uitstekende uiltleg en zeer behulpzaam personeel aan de telefoon

Geert 20-03-2023

goede en snelle antwoorden op vragen correcte behandeling van je bestelling en snelle levering

Harry 19-03-2023

Snelle levering en betalingsmogelijkheden. Goede website..Verder geen opmerkingen meer

Els 14-03-2023

Levering moest meerdere keren verschoven worden en dat werd zonder problemen geregeld. Bij de uiteindelijke levering werd tijd ook vooraf gemeld. Heel fijn!

Stan Claessen 13-03-2023

Goede uitleg tijdens aankopen van het product.
Voor en nadelen van apparaat aangegeven.
Vriendelijk personeel, advies gericht.

Wob 13-03-2023

prima shop, prima service, komen afspraken na, goede en punktuele levering aan huis

Simons 13-03-2023

Goede uitleg, vriendelijk personeel en komen afspraken na. Prijs/Kwaliteit is ok.

Anita 13-03-2023

Gezien in de winkel, daar besteld via internet, dezelfde dag mail vd bezorger voor inplannen dag. Zeer tevreden over de geleverde service

May van den Hout 13-03-2023

Vriendelijk bediening en goede ondersteuning bij ophalen van mijn pakket.
Goede afhandeling van het door mij meegebrachte en gebruikte pakket ter inlevering.

Ad 13-03-2023

Plezierig en vakkundig geholpen. In de winkel gastvrij ontvangen en plezierige sfeer.

Conny & Bert 13-03-2023

Betreft de aankoop van een inductiekookplaat. Omdat onze kennis op dit gebied klein was hebben we ons uitgebreid laten voorlichten door Keukenloods Almere. Dit gebeurde op een deskundige en vriendelijke manier. Een extra snoer dat niet nodig was kon teruggebracht worden en het geld werd snel op onze bankrekening terug gestort.

Jaap 13-03-2023

Net geen 10 omdat het best even duurde voordat iemand ons kon helpen. Daarna ging het allemaal super. Advies, communicatie, en levering.

A.Vers Waspik 13-03-2023

Duidelijke site , goed advies/info middels bellen , snelle en correcte levering.

Difference 13-03-2023

Grote collectie, vriendelijk en deskundig personeel. Snelle levering. Kortom, gewoon goed!

Louis 13-03-2023

Goede shop en goede prijzen, echt goede prijs/kwaliteit verhouding. Andere zaken konden lang niet voldoen aan de prijs van de Keukenloods.

Jo 13-03-2023

Op meerdere sites gezocht, maar niet gevonden wat ik wilde. De site van keukenloods was overzichtelijk en de prijzen waren prima. Heb gekozen voor installatie en ook dat was super geregeld. De monteur (F) was super. Ik zal zeker bij deze winkel teruggaan.