Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20914 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3348 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ronald 05-03-2019

Erg scherpe prijs, goed communicatie en snelle levering. Men levert ook écht nieuwe producten, dus geen demo of ‘onder garantie retour’ exemplaren.

B.F. IJdens 05-03-2019

Zeer deskundig en vriendelijk geholpen. Koel-vriescombinatie om 10.00 uur gekocht en om 13.00 uur ingebouwd en in werking. Inbouw keurig geregeld door Keukenloods. Chapeau.

ilhendriks 05-03-2019

Prima, vriendelijke en zeer adequate klantenservice.
Snelle levering en goede installatieservice

OJSmeets 05-03-2019

Levering tiptop in orde, alles volgens afspraak geleverd. correspondentie per email; response zeer snel.

Reginald Versteeg 05-03-2019

Van begin tot het einde wordt je op de hoogte gehouden en begeleid met de afwikkeling van de aankoop tot aan de levering. Er is nog een aantal checks gestuurd om te kijken of men wel het juiste formaat vaatwasser hadden besteld om te voorkomen dat het apparaat met kosten retour zou moeten gaan na levering.
Ook het informeren van levertijd en waar je op moet letten voor de levering zorgt ook duidelijkheid.
Kortom een goede begeleiding naar levering toe. Keurig!!!

Thijs 05-03-2019

Keukenloods.nl is een goede, betrouwbare en goedkope webwinkel en het wordt snel geleverd ( wat natuurlijk erg belangrijk is als je koelkast stuk gaat zoals in mijn geval). Ik heb een Whirlpool ART6711A++ besteld waar ik ook bijzonder blij mee ben.

Bas 05-03-2019

Super gebruiksvriendelijke website waar je snel een overzicht hebt van het geen je zoekt. S’avonds bestelling geplaatst voor een inbouw vaatwasser en s’morgens direct bericht dat ik hem kon ophalen. Bij het laden werd deze ook nog netjes in mn auto gezet. Top service!

Joke 05-03-2019

Bij deze winkel vond ik het apparaat dat ik wenste. Uitstekend telefonisch contact gehad over het moment van levering.
Apparaat werd precies op tijd bezorgd.
Ben ook zeer tevreden over de afzuigkap. Hij werkt perfect en ik stoot niet meer mijn hoofd, zoals bij de oude kap.

Lieuwe Beets 05-03-2019

Prima prijzen en snelle verzending. Ik heb een 2e kans product gekocht, deze was door een andere klant geretourneerd, waardoor deze goedkoper was. Product was helemaal nieuw in doos en de dag na bestelling in huis.
Een echte aanrader.

Ad Hartman 05-03-2019

Superservice, alles klopt hier. Snel, goede prijs en afspraken worden 100% nagekomen. Ik weet echt niet waar het nog beter kan. En dit was toch al onze 4e aankoop in een half jaar tijd.

Theo 05-03-2019

Snelle levering zoals beloofd voor een prima prijs. Veel keus en duidelijke web site

Susanne 05-03-2019

Snelle levering, goed op de hoogte gehouden en een goede prijs. Ik ben er blij mee

Sjoerd 05-03-2019

Goed advies in de winkel en een prettige afhandeling van de bestelling. We hebben in de winkel besteld, maar konden vervolgens online ons bestelling volgen, dat was erg prettig.

Trees 04-03-2019

Al een paar keer iets besteld via keukenloods en nu door een barst (wederom) een inductiekookplast moeten laten vervangen. Goed advies van de verkoper aan de telefoon, zeer nette en aardige monteurs. Kortom een aanbeveling!

Jeroen 04-03-2019

Gemengd gevoel.
Goede prijs, mooi product, goede hulp bij bestelling.
Levering was rommelig, afspraken werden niet nagekomen, vrachtauto had pech dus ik ook: dag later geleverd, niet de trap op getild, geen prioriteit met afleveren, dus inbouwer voor niets aanwezig.
Officiele reactie van Keukenloods 05-03-2019

Hoi Jeroen,

Wat vervelend dat er het een en ander mis is gegaan. Heb je voor mij misschien een ordernummer? Dan kan ik even met je meekijken. Deze kan je mailen naar emma@keukenloods.nl.

Groet, Emma

S Drost 04-03-2019

Via internet terecht gekomen bij keukenloods.
Door de telefoon keurig te woord gestaan, en waar nodig antwoord op mijn vragen.
Vandaag is de inductieplaat geïnstalleerd door 2 prettige medewerkers.
De eerst volgende apparaat komt zeker weer bij keukenloods vandaan.

S. Kooistra 04-03-2019

Snel met het sturen van offertes en ook telefonisch zeer goed bereikbaar. Wat betreft de levering van de spullen ook alles zeer goed geregeld. Kortom: een heel positieve ervaring.

Joost 04-03-2019

Netjes afgeleverd, vlot en vakbekwaam ingebouwd
mooie nieuwe koelkast
erg tevreden!

R.K. 04-03-2019

Er wordt in de advertentie gesproken over 2-3 dagen levertijd. Na 5 weken (drie keer bellen en twee keer mailen) bestelling nog niet in huis. Nu helaas moeten annuleren. Het bedrag is na 3 dagen nog niet terug gestort. Teleurgestelde klant

Beste R.K.,

Wat vervelend dat er het een en ander mis is gegaan met de bestelling en dat deze uiteindelijk geannuleerd moest worden. Ik heb het even nagekeken, maar zie dat het bedrag vandaag is teruggestort. Dat betekent dat het morgen op de rekening moet staan. Dit heeft te maken met het weekend wat er tussen heeft gezeten. Ik hoop dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd.

Emma

M. Broos 04-03-2019

Ik heb bij keukenloods een inductie kookplaat en oven gekocht van Siemens.
Werd keurig geholpen en ben superblij met mijn keuken apparatuur.
Levering was supersnel.

Yvonne 04-03-2019

Prima. Snelle service en ze komen gemaakte afspraken na. Ook namen ze de oude wasmachine mee retour .

Mariano 04-03-2019

prima ervaring! De medewerker aan de telefoon was zeer behulpzaam bij het zoeken naar een betaalbare vaatwasser die in mijn keuken met inbouwapparatuur zou passen.
De installateur was prima op tijd en deskundig.
Het enige minpuntje was dat ik een tijdje moest wachten op de installatie wegens personeelsgebrek.

Angelique 04-03-2019

We kwamen enkel voor een vaatwasser. In de winkel troffen we eerst een "gastvrouw" die irritant kletserig was en ons niet kon helpen. Zelfs twee kopjes koffie maken ging nog verkeerd. Met een verkoopmedewerker waren we er heel snel uit. Alles werd snel in de mail gezet. Wat tegenviel was de wachttijd bij de montageservice van 3 weken. Dit had mijns inziens in de winkel vermeld moeten worden toen we aangaven snel een nieuwe vaatwasser te willen hebben. De vaatwasser is trouwens prima.

Beste Angelique,

Wat vervelend dat de wachttijd voor installatie niet duidelijk is gecommuniceerd, dit had inderdaad anders gemoeten. Wij zullen de feedback meenemen. Fijn dat de vaatwasser naar wens is!

Emma

Rans 04-03-2019

Duidelijke site.Uitgebreid assortiment. Vriendelijke servicedeskmedewerker die wel kennis vanzakenhad. De kreet “laagste prijsrantie” is beenloze kreet. Op mijn aangeven dat ik het artike elders goedkoper kon krijgen werd de prijs direct voor mij verlaagd. Geen gezeur!

Willem RC 04-03-2019

Een grote collectie, eenvoudig te bekijken en makkelijk te selecteren via website. Prijzen zijn scherp. Oude oven was overleden, een mooie stoomoven was snel gevonden. Telefonisch contact gehad voor advies, prima geholpen

Vahap Timur 04-03-2019

De prijs en vriendelijkheid van de medewerker. Grote assortiment. De producten zijn nog in de goede staat en met garantie.

Menno 04-03-2019

Eenvoudige site, alles snel geregeld, goedkoop en een snelle bezorging. Top!

Wil 04-03-2019

De medewerkers van Keukenloods en Inbouwteam zijn erg behulpzaam ook als je na de plaatsing van de apparatuur een service vraag hebt.

Ophalen !!!!! 04-03-2019

Prettig geholpen,product niet aanwezig
Kreeg later mail dat ik het 70 km verder op moest halen.na heen en weer gebel toch ophalen in winkel echter 7 dagen later

Joeri 03-03-2019

ik was bij de showrooms van merken langsgeweest en kwam bij ieder tot een verschillende conclusie, bij Keuken loods langsgeweest voor een vergelijkend advies tussen de merken. Er werd een topadvies gegeven met een alternatief waardoor ik tot de beste keuze voor mijn keukentoestellen kwam tegen een zeer scherpe prijs. Dank!

Ellen 03-03-2019

Wij hadden een werkblad besteld met 2 gaten voor de kraan. Bij levering van het werkblad kwamen wij erachter dat er maar 1 gat voor de kraan in het werkblad zat. De volgende dag bij monteren van het blad aangegeven dat er maar 1 kraangat in het blad zat. Hierdoor hebben wij een nieuwe kraan moeten bestellen. Voor de rest is alles perfect gegaan. Geen problemen ondervonden. Wij zijn heel blij met het werkblad en de nieuwe inductie kookplaat.

Ellen 03-03-2019

Bestelling werd nog even goed gecheckt. Goede prijs en prima levering en installatie.

Ben 03-03-2019

Had een motorloze afzuigkap besteld. Keukenloods heeft via mail nog geverifieerd of dit een juiste bestelling was om mij extra kosten voor retourzending te besparen.
Levertijd was precies zoals aangegeven op website.

Joop 03-03-2019

Apparaat werkt prachtig. Levering keurig in orde en op tijd.
Er is één minpuntje; de bijgeleverde aansluitkabel kan niet goed vastgemaakt worden aan de aansluitpunten.
De draden raken makkelijk los, ook als je de schroeven héél goed vastdraait. Ik heb dit opgelost met een soldeerbout omdat het anders niet veilig is.

Ruudpool59@gmail.com 03-03-2019

Wij zijn erg tevreden. Hebben alleen spijt dat we niet direct ook de andere te vervangen apparatuur hebben besteld. Dit ivm de extra jaren garantie. Wij gaan dit nog wel bestellen omdat Siemens ons erg goed bevalt en de Keukenloods te vertrouwen is mbt afspraken etc.

Een zeer tevreden klant 03-03-2019

We hadden ooit eerder een bestelling gedaan bij keukenloods en waren daar zeer tevreden mee.
Vandaar nu weer gekozen voor keukenloods. En net als de vorige keer is alles weer perfect geregeld.
O.a. Bestelling afleveren , service en de prijs van het product waren we zeer verrast.

bertens 03-03-2019

vriendelijk geholpen en goed geadviseerd, konden direct de vaatwasser mee nemen.

Sandy Koedijk 02-03-2019

Prima geholpen, alles keurig ingemeten, uitstekende kwaliteit, prima prijs, alles klopte bij levering. Afspraken zijn volgens afspraak nagekomen. Zou hier zeker terug gaan en raad de keukenloods bij iedereen aan.

Marianne 02-03-2019

De eerste keer dat ik belde met de vraag voor een offerte voor een quooker was de verkoper niet echt geïnteresseerd en dacht al zeker niet mee. Kreeg dan ook prompt een offerte voor een fout type. Vorig jaar veel betere ervaringen met aanschaf kookplaat en koelkast. In elk geval hebben ze meer kennis Vd apparatuur dan de doorsnee keukenboer.

Thyristor 02-03-2019

Wij hebben een kookplaat met interne afbuiging gekocht. Het zou fijn zijn als er dan ook bij wordt aangegeven dat de afvoerkanalen er niet bij zitten. Deze moeten nog appart aangeschaft worden voor €416,00

Beste Thyristor,

Bedankt voor de review. Wij zullen de feedback over dit product meenemen!

Emma.

Walter 02-03-2019

Een duidelijke en overzichtelijke niet schreeuwerige en stalkerige shop. Na uren te hebben rondgekeken op internet was ik eenmaal aangekomen bij Keukenloods binnen een paar minuten klaar. Prima merken, betaalbaar, up-to-date.

Kees 01-03-2019

Duidelijke website. Prijzen zijn zeker de moeite waard. Mensen zijn behulpzaam.
Goede service in de winkel

Kees Kaats 01-03-2019

Ruime keuze
behulpzaam personeel
goede ( digitale) afhandeling
tevreden met het eindresultaat

Bennis 01-03-2019

Goed geholpen..
Goede advies gehad en prijs was ook mooi ..
Daarna snel geleverd op de afgesproken datum en tijd ..
Dus helemaal happy met onze vaatwasser

Jack 01-03-2019

Had een Novy afzuigkap besteld met speciaal verlengsnoer voor afzuiging op afstand. Bij montage bleek dat extra kabel niet nodig was, maar kon zonder problemen retourneren. Super service voor de laagste prijs.

heathervarious 01-03-2019

Snel & deskundig service prima geholpen via een aardige expert via de telefoon. Super aanbieding.voor een top vaatwasser.

T. Moekotte 01-03-2019

ik heb al enkele apparaten bij de keukenshop besteld en altijd tot volle tevredenheid. men levert snel en voor een scherpe prijs.

Snoek 28-02-2019

Duidelijk en eerlijke site. De bestelde koelkast keurig en snel geplaatst. Leuk stel jonge mensen die bij mij kwamen .Heel veel lof voor deze personeelsleden.

Astrid Dom Scholten 28-02-2019

Super geholpen, en onwijze snelle levering.
Compliment .
We hebben jullie al aanbevolen bij kennis.
Hartelijk dank.

Romkes 28-02-2019

Alles werd duidelijk omschreven en ook de productvergelijking werkt super. ook de prijzen waren zeer aantrekkelijk