Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20904 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3384 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jos van Driel 28-02-2019

Ik ben van tevoren langs gegaan bij de vestiging in Rotterdam om, voor de zeepdispenser waarnaar ik op zoek was, gevoel te krijgen en ideeën op te doen. Dat was vergeefs, in de winkel was maar één zeepdispenser -die voor mij niet geschikt was- in actie te te zien.
Op basis van de webshop uiteindelijk keuze gemaakt en besteld. Levering was vlot en goed.

Josvandenbrande 28-02-2019

Heb een duur Novy apparaat gekocht aan de beste prijs. Verder vlotte afhandeling...

E 28-02-2019

Duidelijke website. Prijzen zijn nooit te hoog. We kochten een inductie kookplaat. Levering al de volgende dag.
Wij waren tevreden over service en levering.

P Schrier 28-02-2019

Een hele snelle levering. Prijs is goed . De oude werd gratis meegenomen . Zeer tevreden !

Frans 28-02-2019

Snelle koop gedaan. Levering waargemaakt, dus goed.
Ik snap nu weer niet, waarom deze tekst 75 karakters moet hebben.

Boersbroek 28-02-2019

S’avonds besteld, de volgende dag in huis! Prima service!

Tijdens het telefonisch bestellen goed advies gekregen over de keuze van de inductiekookplaat! Is ook nog eens goedkoper uitgevallen!

Anne Rasmussen 28-02-2019

Keukenloods biedt uitstekende service voor een geel goede prijs! Aardige mensen die met je meedenken en helpen zoeken baar creatieve oplossingen en goede adviezen! Ben heel tevreden met mijn nieuwe keuken en het aankoopproces!

Frank 28-02-2019

Prijzen zijn concurrerend en scherp, in ons geval levering uit voorraad (onze combi-oven was plots stuk gegaan, dus dat wil je zo snel mogelijk opgelost hebben), nette bezorgdienst.

Marit 28-02-2019

Geweldige service. Alle afspraken keurig nagekomen en een prachtig product geleverd dat aan alle eisen voldoet.

G. ter Wal 28-02-2019

Prima kwaliteit voor lage prijs. Diverse online vergelijkingen gedaan en ook winkels bezocht. Uiteindelijk gaf de duidelijke webshop met eerlijke vergelijking tussen de modellen de doorslag. Ze hebben na telefonisch overleg eerder geleverd dan eerst was beloofd. Een dikke pluim!

Theo 28-02-2019

Alles is eenvoudig te vinden op de site. Het bestelde werd keurig op tijd geleverd. Kortom, hier kan je prima je apparatuur bestelen.

Emma 28-02-2019

Superfijne service, we hadden vertraging bij onze verbouwing en dit was geen enkel probleem. Vervolgens hadden we aangegeven hem op korte termijn te willen ontvangen, ook geen probleem. Prachtig fornuis en geweldige prijs!

Patrick 28-02-2019

Had een vaatwasser van bosch besteld en kreeg een duurder type geleverd.
Helemaal tevreden

Josette 28-02-2019

Een nieuwe kraan gekocht , toch eerst nog telefonisch overleg gehad met medewerker voordat ik bestelde . Heel goed advies gekregen en binnen paar dagen perfecte kraan in huis

Willeke 28-02-2019

Site is duidelijk, prijzen zijn scherp geprijsd en levering volgens afspraak. Helemaal top!

Suzanne 28-02-2019

Je wordt vriendelijk geholpen en ze nemen de tijd voor je. Ze hebben verstand van de te leveren producten en kijken naar mogelijkheden.

St. Volksbond 28-02-2019

Helder overzicht van te leveren goederen. Goed om ze te zien en te voelen voordat je koopt. Goede service en informatie.

Henk Luth 28-02-2019

Prima shop, goed geholpen. Zijn hier al meerdere keren geweest en zijn steeds prima geholpen. De gekochte artikelen zijn steeds prima geïnstalleerd.

Mw. De Wit 28-02-2019

Op de site kon ik makkelijk mijn condities voor het gewenste product aangeven (merk, grootte, prijsrange ea). Na mijn keuze werd het apparaat zeer snel bezorgd. Keurige bezorgers en pas betalen bij levering. Echt super!

Car 28-02-2019

Jullie hebben een goede prijs-kwaliteit verhouding. Ik vond het sterk dat jullie na een vraag via mail even terugbellen. Een tevreden klant dus!

Verstappen 28-02-2019

Een net een goed product ontvangen zoals verwacht. Klein minpunt was de lange levering in mijn geval. Het werd bezorgd de week na die ik zelf had gekozen en aangegeven, Waardoor de afspraak voor het werk in de keuken helaas verzet moest worden.

Ruud vd L 27-02-2019

Duidelijke website met prijzen die concurrerend zijn ! Wij bestelden een nieuwe vaatwasser bij de vestiging in Almere, die keurig volgens afspraak de volgende dag afgeleverd werd en de oude machine werd meegenomen zoals beloofd !

gerard 27-02-2019

mooie aankoop voor een nog mooiere prijs en super snelle levering.300 euro onder de expert prijs.gewoon super

Wieger 27-02-2019

groot assortiment, overzichtelijke website, attente medewerkers met pro-actief advies en goede prijs.

Marc 27-02-2019

Goede eerlijke prijs. Duidelijke afspraken. Goede installatie.

Meer heb je niet nodig!

Bianca Bockkom 27-02-2019

Waren op zoek naar keukenzaak zonder praatjes en gladjanussen.
Die hebben we gevonden bij keukenloods.
Super mensen en klant vriendelijk heel blij met mn aankoop.

Manon Snijders 27-02-2019

Ik had met spoed een nieuwe afzuiger nodig en zag bij de keukenloods degene die ik wilde voor een goede prijs, de recensies van de Keukenloods waren goed, maar er stond bij het artikel, indien voorradig. Dus ik heb ze gemaild. Andere dag al antwoord, dat het product bij de leverancier op voorraad was en dus begin van de volgende week door de Keukenloods geleverd kon worden. Toen kwam hij al op zaterdag, dus ik was helemaal blij!

Goijer 27-02-2019

Bij jullie was dezelfde oven bijna 90 euro goedkoper dan bij een andere site, de voorwaarden hetzelfde en een fijne service.

Claudia van den Berg 27-02-2019

Onze oven is kapot gegaan en hebben in deze winkel een zeer mooie oven voor een mooie prijs kunnen kopen, met een snelle levertijd en goede service. Wij werden netjes gebeld een kwartier voordat de bezorger er zou zijn. Zeer tevreden, oven werkt hartstikke goed.

Marie 26-02-2019

Goede en snelle service ! Reeds meerdere artikelen besteld en sommige ook geplaatst . Zeer kundig

Lucas Huisman 26-02-2019

Nadat we via internet een keuze gemaakt hadden, zijn we in de vestiging Stadionweg te Rotterdam de beoogde aankopen wezen bekijken. Deze vestiging lag slechts 10 minuten lopen van onze toenmalige woning en derhalve een prettige bijkomstigheid voor zo'n bezoek. Tijdens ons oriënterend bezoek werden we echter dusdanig te woord gestaan dat we onze opties nogmaals op een rijtje gezet hebben en toen de conclusie konden trekken dat al met al niet alleen de deskundigheid en persoonlijkheid van het personeel doch ook de prijs dusdanig waren dat wij de door ons gezochte apparatuur, koffiemachine en inductie kookplaat, hier aangeschaft hebben. Ook het aanpassen van de leverdatum, wij hadden buiten de beschikbaarheid van de elektricien gerekend, ging zeer soepel. Tel hier de prettige bezorging bij op en wij kunnen niet anders dan spreken van een zeer geslaagde aankoop.

Ricardo 26-02-2019

Snel en goed geholpen aan de telefoon en de koelkast werd snel geleverd. Ik ben helemaal blij

Peer 26-02-2019

Duidelijk, goede uitleg apparatuur/kranen. Vriendelijke verkoper die de tijd neemt voor de klant.

Jan 26-02-2019

Keukenloods krijgt een dikke 10. Waren alle webshops maar zo goed.
Goed product tegen lage prijs (onze Indesit vaatwasser was na 21 jaar uitgewassen, daarom een nieuwe besteld).
Fantastisch, Keukenloods neemt even de moeite om telefonisch uitgebreid te dubbelchecken of de door ons bestelde inbouwvaatwasser inderdaad wel exact de afmetingen heeft die we nodig hebben.
Verder erg flexibel en meewerkend wat tijdstip van levering betreft (volgende dag in huis, ook dat maken ze waar).
Vaatwasser is netjes in de keuken gezet en de oude werd zo meegenomen.
Top!!

Desiree 26-02-2019

Prima service, vriendelijk en netjes
Heel makkelijk om het online te bestellen
We moesten wat wachten op afspraak montage, maar die was uiteindelijk perfect!

Frank van Hulst 26-02-2019

Een goede en duidelijke site. Bellen meteen terug als je de order hebt besteld.
Maken duidelijke afspraken over de maten en leveren op gestelde datum.
Ook het inbouwen ging perfect.

mat 26-02-2019

deze site was duidelijk in wat ik zocht en montage was heel goed te doen
de levering was zoals afgesproken en op tijd

jc strootman 26-02-2019

ik heb voor de derde keer een aanschaf gedaan bij de keukenloods en de service is gewoon top!!!

Martin, zeeland 26-02-2019

duidelijke website, goede informatie. Medewerkers zijn altijd bereikbaar en reageren snel op vragen.
alle afspraken keurig nagekomen en volgens planning geleverd.

schmitz 26-02-2019

ja hele fijne winkel snelle levering echt fijn zo snel alles binnen te krijgen

Marcel 26-02-2019

Super concurerende prijzen, snelle levering. Omschrijving produkt klopt precies.

Marcel 26-02-2019

super! de levering was strak op tijd! keurig gedaan! vriendelijke gasten.

toppers! ik kan ze aanbevelen!

Mohamed 26-02-2019

Ik heb een zeefje voor een spoelbak besteld.Heel goede service van keukenloods.kon het de volgende dag ophalen in een filiaal.Ben heel erg tevreden met het geleverde service

Robbert 26-02-2019

Producten zijn in de shop makkelijk te vergelijken en duidelijk omschreven.
Producten zijn scherp geprijst.
Service is uitstekend, duidelijke emails met leverings voorwaarden en bezorgmoment.

Dhr Bellen 26-02-2019

Fijne winkel met kwalitatief hoogwaardig spul!
Winkelpersoneel met ervaring en advies.

Marco 26-02-2019

Makkelijk goede aanbiedingen te vinden. Heldere instructies over de bestellingsproces.

Cor 26-02-2019

Alles klopte. Deskundig en vriendelijk personeel in de winkel en evenzo bij het inbouwteam.

Toine 26-02-2019

Snel, goede prijs en de voor/nazorg is goed. Kortom alles wat je zoekt als je online aankopen wil doen.

M 26-02-2019

Heb 2 weken geleden naar volle tevredenheid een wasmachine gekocht bij keukenloods. Snelle levertijd en goede service. De oude wasmachine nemen ze ook mee retour. Ander voordeel is dat de prijs voor dezelfde wasmachine tientallen euro's goedkoper was dan menig andere (web)winkels. Al met al een aanrader.

Richard 26-02-2019

Enigste minpunt was dat de levering door ontbrekende onderdelen 2 weken langer duurde dan afgesproken maar verder was alles prima naar wens.
Mail contact en telefonische contact was prima naar wens.