Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Martijn 13-03-2023

Keukenloods is in mijn ervaring altijd 100% duidelijk: perfecte communicatie over je bestelling en de bezorging. Klantenservice is goed bereikbaar, vragen worden netjes beantwoord. Mijn eerste keus voor keukenapparatuur!

Frans 12-03-2023

Normaal gesproken komt Keukenloods altijd bij ons op de 1e plaats. Vrijwel altijd de laagste prijzen en duidelijk in overleg bij vragen en verzending. Volgende bestelling binnenkort betreft keukenapparatuur via offerte.

Leoni Schipper 12-03-2023

Scherpe prijs, goede informatie, duidelijke leveringsweken en contact wanneer product binnen is en een leverafspraak gemaakt kan worden. Fijne telefonische klantenservice tot laat in de avond bereikbaar.

M 10-03-2023

Mijn koelkast/ kookplaat en vaatwasser hier besteld en dik tevreden. Alles veel goedkoper dan op andere sites en bij andere winkels en tot nu toe top producten! Fijne klantenservice en een overzichtelijke website. Ik kom telkens weer opnieuw bij keukenloods uit. Alleen een klein puntje de koelkast die ik besteld had was blijkbaar niet op voorraad en heeft een aantal weken geduurd voordat deze bezorgd kon worden maar dit was voor mij in eerste instantie niet duidelijk dus misschien dat dit iets duidelijker vermeld kan worden! Ik had gelukkig geen haast maar verder super tevreden! Bedankt hiervoor.

dick 09-03-2023

we hadden een AEG diepvrieskist gekocht, keurig alles geleverd. maar de diepvrieskist ging kapot. dat moest door AEG gerepareerd worden. maanden door AEG aan het lijntje gehouden over een nieuw onderdeel. na maanden bleek dat dit model niet meer bestond en dat AEG zelfs helemaal geen vrieskisten meer verkoopt. Volgens AEG moesten we het maar met Keukenloods regelen, lekker makkelijk.
Keukenloods heeft ons daarna goed geadviseerd en voor de ellende, door AEG veroorzaakt, kregen we een coulance-korting. het was niet de schuld van Keukenloods, maar zij losten alles erg netjes op.

TKL 09-03-2023

Uitstekende orderafhandeling en prompte levering aan huis zoals afgesproken.

Leen Cornelisse 09-03-2023

Snelle levering. Na telefonisch contact gericht info gehad en levering volgens afspraak.

JacqO 08-03-2023

Ik koop al mijn apparaten al lang bij Keukenloods en ben daar erg tevreden over

Aanschaf stoomoven. 08-03-2023

Keukenloods is scherp geprijsd, duidelijke website, prima, snelle service, mooie produkten.

Carola 08-03-2023

Vriendelijk en professioneel personeel. Bovendien een groot assortiment in de winkel waardoor je een betere keuze kunt maken.

P v/d Beemt 08-03-2023

Goede hulp in de winkel
Snelle en perfecte levering
Kwaliteit apparaten voor kleine prijzen

Wout 08-03-2023

Prima bedrijf. Alle afspraken zijn volledig nagekomen. Vriendelijk personeel en eerlijke informatie.

Lucy 08-03-2023

Prima shop. Alles te vinden wat we zochten. Vlotte levering. Duidelijke communicatie.

Willemijn 07-03-2023

Kende de shop niet. Maar mooie winkel.
Veel keuze in zowel apparatuur als keukens
Zeer vriendelijk personeel.

Frans de Kruif 07-03-2023

Informatie op de site is correct, overzichtelijk en compleet. Daarnaast eerlijke informatie over levertje en afhandeling.

Milo Aarnoutse 07-03-2023

Verkeerde vriezer besteld en opgehaald. Was geen enkel probleem om deze te ruilen. Goed meegedacht en fijne service.
Prettige pasen.

Filip 07-03-2023

op de website goede info over apparaat , heel goede aanbieding (prijs) en razend snelle levering .
aardige chauffeur die oude apparaat zonder morren meenam (volgens afspraak )

Jean 07-03-2023

Een zeer gemotiveerde verkoper die een goede uitleg en advies gaf over de inductieplaat.
Wij zijn zeer tevreden met het resultaat.
En het nieuwe koken bevalt prima.

Harry 07-03-2023

Prima website. Keurig advies welke vaatwasser in mijn keuken het beste past. Moest wel even discussiëren dat ik de vaatwasser
ergens anders goedkoper had gezien en dat ik hem voor dezelfde prijs wilde bestellen. Kreeg binnen 10 minuten een nieuwe factuur waar op het verschil was verwerkt. De vaatwasser werkt perfect en is keurig geïnstalleerd

Frans hermsen 07-03-2023

Voor het eerst bij Keukenloods besteld en het was een goede ervaring. Het bestellen via de website verloopt zeer soepel net als het zoeken van producten. Goede communicatie omtrent bestelling en levering, ook als er aan vertraging oploopt. Heb je vragen krijg je via de mail ook heel snel reactie wat het vertrouwen ten goede komt zeker als het om veel geld gaat. De levering is ook super goed gegaan en de bezorger was erg vriendelijk en leverde alles netjes af. Goed geregeld van begin tot eind dus.

Ed 07-03-2023

mooie aanbieding van een vaatwasser van Bosch, makkelijk te bestellen via de website en zeer snelle levering. oude apparaat mee terug genomen. Kortom zeer tevreden over Keukenloods, een aanrader voor je apparaten

Peter 04-03-2023

Prima en snelle levering. Jammer dat de snoer met stekker die erbij werd geleverd niet te gebruiken was. De snoer aan de inductieplaat was intern verbonden en niet bereikbaar dus op zoek naar een extra stekker

Ariën 04-03-2023

Ik werd zeer vriendelijk en kundig te woord gestaan en goed geholpen bij het maken van mijn keuze. Daarna werd mijn nieuwe oven zeer vlot bezorgd en de oude retour meegenomen. Ik ben erg tevreden

E. Caarels 04-03-2023

Ik was 2 januari jl. op zoek naar een nieuwe Gaggenaukookplaat en kwam bij Keukenloods terecht. Daar werd ik netjes geïnformeerd over de kostprijs. Kreeg ook de mededeling dat de prijs een Nieuwjaarsaanbieding betrof en dat snel handelen belangrijk was. De prijs ging in januari verder omhoog. Omdat het een groot bedrag was heb ik toch bedenktijd genomen. Circa 1,5 week later gebeld met de vraag of ik de plaat kon kopen voor het destijds genoemde bedrag. Na intern overleg was het akkoord. De levertijd duurde langer dan verwacht maar we werden goed op de hoogte gehouden. Super deze service! Ik kan kopen bij Keukenloods iedereen aanbevelen.

Peter 03-03-2023

Ruime keuze, in alle prijsklassen en alle merken.
Duidelijke en overzichtelijke site. Bij vragen word je super vriendelijk geholpen aan de telefoon.