Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1965 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Piet van Strijp 23-09-2019

Keukenloods doet wat het beloofd.Maar vooral van belang is dat het ook goed gebeurt. Communicatie en service zijn top.

MRewijk 23-09-2019

Goede vaatwasser besteld snel geleverd draait nu een week bevalt prima lekker stil goede prijs kwaliteit erg blij mee en kids ook 😏

R van der Kolk 21-09-2019

Nadat ik een bestelling [inductie kookplaat] had gedaan werd ik de volgende dag gebeld of de maten wel klopten, ik heb alles nog een keer nagemeten en later terug gebeld dat de bestelling door kon gaan. De bestelling zou de volgende dag s' avonds bezorgd worden en werd ook op de afgesproken dag en tijd bezorgd. Goede service.

Gerben 21-09-2019

Zeer tevreden, goede prijs en fijne service. Ook voor onderdelen een breed assortiment.

Harrie 20-09-2019

Ik ontving een eerlijke en vakkundige voorlichting.
Snelle aflevering van het bestelde artikel.
Kwalitatieve goede artikelen en zeer gunstige prijzen.

Wilfred 20-09-2019

Wij hadden een vaatwasser uitgezocht voor een prijs van 555 euro op de site van keukenloods.nl. Komen we bij keukenloods in Waddinxveen blijkt dit een oud model en niet meer te leveren, toen werd het nieuwere model twv 885 euro geleverd voor de prijs van het oude model. Top geregeld.

CS 20-09-2019

Had nieuwe metalen vetfilters nodig voor mijn unieke afzuigkap met ingebouwde tv.
Keukenloods was het voordeligst met de originele merkfilters.
Omdat mijn vetfilters geen standaardmaten hadden voor gangbare modellen, namen zij contact op of we wel de goede vetfilters besteld hadden.
Keukenloods denkt dus echt met de klant mee, top!
De prijs viel ook alleszins mee.

Jeroen 20-09-2019

Ruim assortiment, goede prijs/kwaliteitsverhouding en er wordt met je mee gedacht

Yannick 20-09-2019

Prijs ok. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Winkel aanbevolen aan vrienden.

Edmay 19-09-2019

De winkel is overzichtelijk, het is een prettig bedrijf. Je wordt goed geholpen

Dirk Jan van Lente 18-09-2019

Keukenloods leren kennen als sponsor van programma "Eigen gruis en puin". Ervaring positief. Levertijd wel behoorlijk langer dan aangegeven en zelf achteraan moeten gaan nadat de toegezegde levertijd voorbij was (was mindere ervaring). Maar keuze op de site is enorm en aflevering verliep perfect. Zou nog mooier zijn als ook het verpakkingsafval door de vervoerder meegenomen zou worden. En tevreden met product. dus vandaar de 8. Met levering op tijd en meenemen afval zou het een 10 zijn geweest. Goede zaken verder en succes met verbeteren.

Winfried 18-09-2019

De medewerkers hadden een goede kennis van zaken, met producten tegen een goede (lage) prijs. Wel ben ik teleurgesteld over de levertijd deze was een dag te laat ook na diverse keren contact te hebben gehad. De levertijd graag beter bepalen voor de klant.

Aagje 18-09-2019

Keukenloods Roosendaal heeft een hele goede service met een glimlach. Wanneer ze iets niet weten dan vragen ze het na zodat je een eerlijk antwoord krijgt. Ze denken met je mee en behoeden je voor fouten. Ze gaan net dat stapje verder door indien mogelijk je iets uit te lenen totdat je definitieve bestelling binnen is. Ik weet waar ik mijn vrienden en collega's naar door verwijs!

Mart Tolenaars 18-09-2019

Ik kreeg duidelijke informatie en werd vriendelijk geholpen.
Ik kreeg ruim de tijd om een keuze te maken.
Ook flexibel met de bezorging, goede afspraak te maken.

Diane Hendriks 18-09-2019

Duidelijke site, goed kunnen vergelijken.
Goede service.
Een echte aanrader

Bergwerff 17-09-2019

Goede webshop, gekozen door goede prijzen en snelle levering. De volgende dag al. Dat is erg handig met een kapotte koelkast. In de ochtend gebeld door een alleraardige medewerker van Keukenloods. Hij wilde checken of ik de juiste maat koelkast besteld had om retour te voorkomen. Goede service. Levering ging goed. Netjes op de hoogte gehouden van levertijd middels een SMS bericht en de chauffeur belde mij een kwartier van tevoren. Super.
Een klein minpuntje. Ik mis een onderdeel van de inhoud van de koelkast, daar heb ik over gemaild, maar nog niks van gehoord. Het zou fijn zijn als ook dit nog goed wordt afgehandeld.
Officiele reactie van Keukenloods 18-09-2019

Beste Bergwerff,

Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service! Ik help je graag verder wat betreft het missende onderdeel. Wil je hiervoor je ordernummer doorsturen naar emma@keukenloods.nl? Dan ga ik het navragen.

Manouk 17-09-2019

Slechte klantenservice!!
Via Keukenloods een SMEG koelkast gekocht. Echter hebben ze de 'condensopvangbak' niet meegeleverd én hierdoor is er waterschade ontstaan aan oa de houten vloer. Ze nemen hier geen enkele schuld op zich en doen werkelijk niets om je te helpen of tegemoet te komen. SLECHT!
Officiele reactie van Keukenloods 18-09-2019

Beste Manouk,

Wat vervelend dat dit is gebeurd, mijn excuses hiervoor. Heb je de opvangbak inmiddels wél ontvangen? Ik help je graag verder, hiervoor heb ik je ordernummer nodig. Wil je dit sturen naar emma@keukenloods.nl?

denise 17-09-2019

Vriendelijk en uitgebreid te woord gestaan in de winkel. Oven binnen een dag geleverd.

J Gudde 17-09-2019

Wij hebben het zeer op prijs gesteld dat we goed geïnformeerd werden door de verkoper van Keukenloods Rotterdam.

En de levering op tijd en volgens afspraak hebben ontvangen, we zijn heel tevreden met onze aankoop.

Harrie Heerkens 17-09-2019

Aankoop in de fysieke shop van de Keukenloods. Hier goed advies gekregen.
Levering, inbouw en afvoer oude vaatwasser door het inbouwteam. Binnen 3/4 uur was het gepiept.
De machine draait als een zonnetje.

Kortom, prima advies en service.

Theo Molenaar 17-09-2019

Groot aanbod voor mooi prijzen en daarbij nog goed advies. Een overzichtelijke website met veel en vrij complete informatie. En daarbij goede selectiemogelijkheden..

Leon 17-09-2019

Prima website, goede scherpe prijs en duidelijke communicatie. Eigenlijk helemaal niets mis! Zou zo weer via Keukenloods bestellen.

Mayke 17-09-2019

Je wordt goed op de hoogte gehouden van de levertijd. Binnen een paar dagen bezorgd. Goedkoopste.
Minpunt ; wordt niet uitgepakt en aangesloten . Zou in de kleine lettertjes staan maar ik heb het niet gezien. Nu woon ik op de begane grond maar zou de wasmachine ook naar zolder zijn gebracht?

Rinus 16-09-2019

Alles OK en professioneel. Voldoende info. Duidelijk bestelproces en goede info vervolg. Levering prima, mooi met SMS aankondiging verwachte levertijd.

M. Te Water 16-09-2019

Duidelijke en overzichtelijke site, goede service. We zijn hier naartoe verwezen door familie.

CdG 16-09-2019

Goed geholpen en toen bleek dat het apparaat niet helemaal correct werkte zonder problemen omgeruild!

Rini Boere 15-09-2019

Geweldige site en uitermate deskundige medewerkers.
Met keukenloods kan je afspraken maken die perfect worden nagekomen.

Mat 14-09-2019

Zeer duidelijke site, snelle levering + info per mail (met uitleg) hoe te installeren
prima

r olthof 13-09-2019

correcte levering en voldoet aan de verwachting van het product zij er zeer tevreden mee

G.M.Bos 13-09-2019

Goed geholpen door uw mederwerker XXX die voor de bestelling nog even met mij de juiste inbouwmaten doornam

P.A. Ter Wal 12-09-2019

Overzichtelijk met een mooie ruime indeling.wij zijn snel en met goede informatie geholpen.
Verder werd alles optijd aangegeven wanneer geleverd werd.
Alles netjes gemonteerd.
zeer tevreden.

maria moonen 12-09-2019

prima service goede producten correcte afwerking ,ruime keuze volgende keer weer

Willem Koelman 12-09-2019

Bosch magnetron via Keukenloods aangeschaft. Prijs staat niet op site, maar was op aanvraag. Snel antwoord. Gevraagde type was niet leverbaar, maar aanbod van zeer goed alternatief tegen een gunstige prijs.
Deal was snel gesloten, snelle levering, met keurige vermelding van bezorgtijdstip.

Rutzerfeld 12-09-2019

Goede service, ook bij vragen over artikel.
Correcte levering en afhandeling van de bestelling.

Frank 12-09-2019

Telefonische bestelling gedaan. Super geholpen met het maken van de definitieve keuze. Product zag er tiptop uit en werd keurig op de afgesproken tijd geleverd.

Inductieoven 12-09-2019

Lage prijs, snelle levering.
Bijhet terugnemen van mijn oude gasfornuis was de toelichting op internet wat vaag. Ook was niet duidelijk dat er geen losse onderdelen meegeleverd konden worden.

Peter 12-09-2019

Goede voorlichting tijdens aankoop, vlotte afspraak voor installatie en prima montage. Alle afval en oude spullen werden meegenomen. Zeer tevreden.

Marjo 12-09-2019

Keukenloods daar moet je zijn!
Veel keus aan produkten, fijn om de keukenapparatuur ook te zien in de zaak.
Uiterst tevreden ook over de begeleiding tijdens onze zoektocht naar het juiste produkt.
Eerlijke informatie en goeie begeleiding van offerte naar factuur.
Kortom een dikke pluim!
Een dikke 10

Kramer 12-09-2019

Bij de klantenservice netjes te woord gestaan en duidelijke uitleg over verschillende type apparaten. Snelle levering.

Natas 12-09-2019

Hele goede service, afspraken worden nageleefd, keukenmontage prima gdaan, in 1 woord tevreden!

Annelies Hartman 11-09-2019

site heel gebruiksvriendelijk, levering op tijd en goed. levering afgestemd met klant!

F Bastet 11-09-2019

Mooie aanbieding, de levering duurde even maar was vriendelijk vaardig en snel klaar.

Paul Cohen 11-09-2019

alles verliep zonder oponthoud of complicaties. Vooral montage ging vlekkeloos.

Ger Konings 11-09-2019

wij hebben vaker aankopen gedaan bij de Keukenloods. Nu onze wasmachine en droogautomaat aan vervanging toe waren was het voor ons vanzelfsprekend deze weer bij de Keukenloods aan te schaffen. Prima producten tegen een scherpe prijs en levering volgens afspraak.

Maaike van TIel 11-09-2019

Gekozen voor de shop gezien de goede prijs kwaliteitsverhouding. Vriendelijke medewerkers. Snelle service.

Michiel Sondermeijer 11-09-2019

Keukenloods levert prima service, zowel in de winkel, aan de telefoon als aan huis. Goede adviezen over de enorme keuze van voordelige en dure artikelen in de (online)winkel. Men neemt er de tijd voor. Afspraken worden nagekomen. Al ruim 15 jaar vast klant!!

Hendrik 10-09-2019

Snelle en juiste levering. Echter het antwoord op een technische vraag blijft helaas uit.
Officiele reactie van Keukenloods 12-09-2019

Beste Hendrik,

Heb je inmiddels antwoord gehad? Anders hoor ik het graag via emma@keukenloods.nl!

Theo 09-09-2019

Goede site op het internet, duidelijk en snelle reactie op vragen. De levering is correct uitgevoerd door net personeel.

Kumar 09-09-2019

In de ochtend voor 10:00 uur een Simens vaatwasser besteld en is netjes op dezelfde dag in de avonduren afgeleverd! Tussen door contact gehad over de maatvoering, alles is soepel verlopen.

Corrie 09-09-2019

Wij zijn keurig netjes behandeld
Keukenloods heeft zelfs nog even naar de Fabrikant gebeld of ons artikel wel zeker paste.
Snel geleverd Top