Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20912 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3368 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Assootheek 19-02-2019

Snelle en goeie levering. Duidelijk communicatie.
Goed product voor een mooie prijs!

D 19-02-2019

Goed geregeld. Prima service. Aardige mensen. Goede prijs. Lekker dichtbij ons.

Ronald 19-02-2019

In de avonduren een vaatwasser besteld, volgende dag om 14.00 geleverd. Service gerichte en nette bezorging door medewerker. Oude vaatwasser gelijk mee teruggenomen

Vaatwasser zelf eenvoudig kunnen plaatsen. Alle toebehoren waren aanwezig bij de levering.

Prijs was als goedkoopste uit de bus gekomen bij het zoeken naar een vaatwasser.

Riny Verkoulen 19-02-2019

erg tevreden over de behandeling en levering van de combi/oven. ... was erg behulpzaam om de goede apparaat voor mij uit te zoeken ben erg tevreden

Sander 19-02-2019

Prima service snel geleverd de oude vaatwasser was defect vandaar was op zoek naar een winkel die snel kan leveren..

beck 19-02-2019

snelle nette levering. we zijn blij. mooie spullen, goede prijs kwaliteitsverhouding

Mark Lubbers 18-02-2019

Super goed geholpen door zeer klantvriendelijk personeel en de prijs waren zeer goed

rleeraar 17-02-2019

Goed en fijn geholpen door medewerkers tijdens meerdere telefoon gesprekken. Ze nemen de tijd en geven goede adviezen. Kon ook goed onderhandelen over de prijs.
Qua prijzen hierdoor een van de goedkopere aanbieders.
Goede en duidelijke voorbereiding voor leverdatum. Telefonisch contact een half uur voor levering.

M 17-02-2019

Bestellen per telefoon ging na lang wachten op mijn beurt voorspoedig. Vriendelijk geholpen.
Het was geen probleem om toch de bestelling te wijzigen. Datum besproken voor levering. Ook dat ging perfect.
Bezorging binnen de tijd.... wel jammer is dat de bezorger alleen was. Wel lastig met de grote doos met de koelkast. Maar was wel zo vriendelijk om de koelkast in de gang te zetten.
Beter is volgende keer met twee bezorgers in te zetten.

JM 17-02-2019

verscheidenheid aan producten, maar zeer oude klantenservice en levering. Veel te leren van andere concurrerende winkels zoals coolblue.
Officiele reactie van Keukenloods 19-02-2019

Beste JM,

Bedankt voor het plaatsen van de review. Wij zullen je feedback meenemen! Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen dan ben ik te bereiken via emma@keukenloods.nl.

Groet, Emma.

carlo 17-02-2019

Zeer fijne website, makkelijk in gebruik, levering netjes op tijd en zeer blij met mijn aankoop.

Ton - Eindhoven 16-02-2019

De keuze is reuze voor koel-vriescombinaties (hoogte 178cm) met sleepdeur. Daarom toch maar naar de winkel gegaan voor wat nadere uitleg en een koelkast besteld. Die is geleverd en heel netjes geplaatst door een vriendelijke monteur. Tevreden met de AEG koelvries-combinatie.

Gerard Peelen 16-02-2019

We zijn prima geholpen bij de keuze van ons fornuis en de levering volgends afspaak ontvangen. De nazorg bij de 5 jaar garantie registratie was ook prima in orde en soms is de winkel goedkoper dan internet. Een aanrader dus om de winkel te bezoeken.

Monique 16-02-2019

Heb er nu wat vaker besteld ben netjes benaderd en vriendelijk
Het product is netjes geleverd en ingebouwd

Jurgen 16-02-2019

Ik ging opzoek naar een nieuwe vaatwasser en kwam zo terecht bij deze winkel, omdat wij hier in België nog niet gewoon zijn dat je met de winkel kan communiceren via whatsapp heb ik dat getest en ik kreeg na 1 min al reactie.

Aangekomen bij de winkel met de verkoper overlopen wat de vaatwasser voor mij moest kunnen en wat mijn budget was. De verkoper (een jonge kerel) nam zijn tijd en luisterde echt naar wat ik wou. Op zijn computer hebben we dan gezocht naar de beste match en wat er in de aanbieding stond, betaald en hij heeft nog geholpen met de vaatwasser achter in de auto te plaatsen. Top verkoper en als ik nog iets nodig heb ga ik zeker terug.

Samengevat top winkel en reuze tevreden van mijn aankoop.

Tom 15-02-2019

Ik vind het een gemakkelijke en overzichtelijke website, de prijzen zijn scherp prijzen en de levering is snel.

Ton 15-02-2019

Duidelijke navigatie op website en prima prijs kwaliteitsverhouding.

Ook bij afhaling in de winkel in Drunen prima service en hulp om mijn oven in de auto te plaatsen.

c.veefkind 15-02-2019

Zeer toegankelijke winkel, prettige ter zake kundige mensen in de zaak, erg vriendelijk en goed geholpen, wij komen zeker terug als we andere spullen nodig hebben.
Vriendelijke groeten van een zeer tevreden klant.

Helenkroon 15-02-2019

voordelige prijs overzichtelijke pagina. Tot nu toe altijd goed geholpen, verbeterpunt is duidelijker aangeven wanneer iets verstuurd gaat worden. alleen een week aangeven is wat kort door de bocht.
Officiele reactie van Keukenloods 19-02-2019

Beste Helenkroon,

Bedankt voor de review. De feedback wat betreft het leveren zullen wij meenemen.

Groet, Emma.

Chris en Carolina Engwerda 15-02-2019

Ja, wij zijn dik tevreden. Goede en eerlijke voorlichting gehad en netjes en vriendelijk geholpen. Men nam echt de tijd voor ons en dacht goed mee. Hier kom ik zeker terug!

Piet 14-02-2019

Snelle offerte zelfs op zondag . Maakt waar wat beloofd is. Levering op de afgesproken dag en en adres.
Kortom zeer tervreden.

H.Klensmann 14-02-2019

De telefonische hulp om een vervangend apparaat te bestellen leek goed, maar toch had de monteur een niet-passend product bij zich, waardoor een andere besteld moest worden. Bij deze afzuigkap moest de handgreep apart besteld worden. Bij levering en montage zat die er toch al bij. Door het ongemak van de fout ging er wel iets van de prijs af, maar inmiddels een traject van bijna 8 weken, ook door ziekte van de monteur, voor een afzuigkap

Robert en Petra 14-02-2019

Goede site met heldere specificaties van de producten en dito prijs. Toen ik belde over de prijs van een niet standaard product kwamen we een goede pakketprijs voor mijn totale bestelling overeen. De koelkast bleek na aflevering een probleem te hebben en na bellen was de monteur er nog dezelfde dag die het keurig oploste. Het lijkt allemaal zo normaal, maar dat is het niet dus ik ben echt onder de indruk.

Miranda 14-02-2019

Bij vragen direct antwoord. Heldere, eerlijke prijzen en fijne bezorgservice!

Gerard en Floor 14-02-2019

Goede service en fijn geholpen, prima prijs-kwaliteit verhouding. De zaak zelf voorziet in veel keuze en de aftercare/aftersales is ook in orde.

Wendy De Vries 14-02-2019

Keukenloods, ik zeg top! Er gingen bij het online bestellen wat dingen fout maar werden top opgelost. De jongens die het fornuis kwamen instaleren hebben hun werk erg netjes gedaan

Marian 14-02-2019

Fijn geholpen aan de telefoon om de juiste keuze te maken. En een fijne levering chauffeur belde netjes 30 minuten van te voren.

Jan 14-02-2019

Ervaringen uit verleden en heden: betrouwbaar, scherp geprijsd, goed advies in de winkel en vriendelijk , meedenkende medewerkers

AH 14-02-2019

Prima prijs/kwaliteit verhouding. Helaas kon het apparaat niet in de winkel worden afgehaald (ondanks de voorraad informatie op de site), waardoor toch online besteld moest worden. Levering heeft langer geduurd dan vooraf gemeld, maar evengoed veel plezier aan het apparaat.

KeesE 14-02-2019

Het bestelproces voorspoedig doorlopen. Maar met name over de installatie van de inbouwkoelkast zijn we heel erg tevreden. Harde werkers en heel erg nauwkeurig.

Inge 14-02-2019

In de winkel kregen we goed advies en zeker niet gevoel dat ze meer of duurdere dingen wilden verkopen.
Bezorging en plaatsing verliep super!

Patrick 14-02-2019

Goede service en advies. Worden geen bizare prijzen gerekend zoals bij de grote keukenwinkels. Wordt de tijd voor je genomen en het is nooit te veel moeite om aanpassingen aan te geven. En mocht er toch iets niet kloppen wordt het zonder probleem opgelost. Al met al een goed service!!

Corine 14-02-2019

Het is een fijne website. Telefonisch contact gehad en werd heel vriendelijk en naar tevredenheid te woord gestaan. De levering was ook goed geregeld. Top

P.P. Sittard 14-02-2019

Duidelijke webshop, alles goed omschreven en dus vergelijkbaar, gunstige prijzen en snelle levering

Taco van der Heijden 14-02-2019

Goed product. Juiste prijs. De hoeveelheid gebruikt verpakkingsmateriaal, in dit geval karton, is echt bizar. Ieder onderdeel van de lade prullenmand zat ongeveer in een aparte doos. Denk aan het milieu!!

Mark 14-02-2019

Duidelijke website, groot assortiment, eerlijke prijzen en zeer klantvriendelijk personeel. Kortom zoals het hoort! De bezorger belde netjes een half uur van tevoren dat hij er bijna was en product was prima geleverd!

Krijn 14-02-2019

Deze shop denkt met je mee en ik had toch nog een vergissing gemaakt in het typenummer,maar deze werd gelijk en zonder moeite aangepast,en werd keurig afgeleverd.Daarom ook een 10

Lennard 14-02-2019

Fijn dat er nog mensen zijn die met je meedenken i.p.v. klakkeloos een bestelling aan te nemen! Topservice! Doen wat ze beloven.

FSBV 14-02-2019

Makkelijk besteld en keurig afgeleverd. Er is zelfs rekening gehouden met onze voorkeurstijden. Prima webshop!

Erwin 14-02-2019

Snelle reactie en prima hulp van klantenservice;

Goede prijs en snelle levering;

Marianne 14-02-2019

Korrekt voorlichting, goede producten, download van inbouwhandleiding duidelijk. Kortom heel tevreden met mijn ladenkorven die we direct in de keuken hebben geplaatst.

Suuz 14-02-2019

Laagdrempelige showroom. Niet een opdringerige verkoper die in je nek hijgt, maar gewoon vakmensen die je vragen helder en duidelijk beantwoorden. Mooie kwaliteitsproducten. Ik kom er graag weer terug.

Ashley 14-02-2019

Zeer tevreden met het advies in de winkel en de keuze die wij gemaakt hebben. Fornuis staat nu mooi bij onze keuken.

Rob 14-02-2019

Goed ontvangen en deskundig en vooral eerlijk advies na doorvragen wat we willen.

Pierre Ikking 14-02-2019

Artikelen snel te vinden en duidelijke productinformatie. Levering eveneens snel en probleemloos. Concurerende prijzen

Henk 14-02-2019

Goede en correcte klantenservice, ze denken goed mee en hebben veel product kennis.

Jo Lodewijk 14-02-2019

Er word gewoon gedaan wat beloofd word!!!
Kan de Keukenloods aan bevelen voor iedereen!!
Top!!

B Toren 14-02-2019

Alles duidelijk en snelle service en levering ,ben zeer tevreden product is ook na tevredenheid 👍

Menno 13-02-2019

Ik heb een tweede kans afzuigkap tegen sterk gereduceerde prijs gekocht. Na reservering werd ik keurig de volgende dag teruggebeld en heb ik nog advies gekregen m.b.t. de koolstoffilter. Het product bleek in prima conditie en zat zelfs nog keurig in de verpakking met alles er op en aan. Dus een prima aankoop.

John 13-02-2019

Snelle service en de winkel (Veendam) waar wij uiteindelijk het product (afzuigunit) hebben gekocht was het personeel zeer klantvriendelijk!