Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Peter Rijkens 21-02-2023

Snel geholpen met juiste product. En gebeld toen mijn product binnen was binnen 5 werkdagen

Roos Pieters 21-02-2023

Prijs kwaliteit heel tevreden🙂
Snelle en met zorg verpakte levering van de producten

J.h.ditz 21-02-2023

Goed geholpen. Er werden ook, alternatieven geboden. Indeling winkel was wat rommelig door verbouwing. De medewerker was enthuosiast en kwam professioneel over.

Marten 21-02-2023

Makkelijk bestelproces. Goed advies via de telefoon en alles super goed geleverd.
Ook toen we achteraf besloten een deel van de apparaten te laten installeren kon dat gemakkelijk en snel. Hulde.

C 21-02-2023

Zeer snelle en correcte service en voor een hele nette prijs,en goede zinvolle informatie

richard 21-02-2023

veel keus en aanbod.
ook veel aanbiedingen.
snelle levering.
aardig en deskundig personeel.

Pieter 21-02-2023

Netjes geholpen komen goed de afspraken na en een goeie prijs kwaliteit verhouding.
Wel een beetje vreemde regeling dat bij het oude apparaat de slangen en de snoer verwijderd moesten worden.
Was geen probleem geweest als ik het geweten had, maar nu moest mijn vrouw aan de gang met een snoeischaar, want de chauffeur had geen gereedschap bij hem.
Al met al is het toch goed gekomen.

Wim 21-02-2023

Snelle afhandeling en goede service. Vriendelijke medewerker die kwam bezorgen.

Sieta 21-02-2023

Website was duidelijk en bestellen ging makkelijk.
Voordeligste keuze voor de nieuwe vaatwasser, en een snelle levering.
Chauffeur kwam netjes op tijd en was vriendelijk, zoals het hoort. Ben tevreden.

Eddy Bakker 21-02-2023

Ik had al eens eerder iets besteld bij Keukenloods.nl. De ervaringen waren dermate goed, dat ik nu ook een vervanging voor onze koel/vriescombinatie bij Keukenloods.nl heb besteld. Wederom dik tevreden. Duidelijk site met volledige artikel beschrijving, eenvoudig bestellen en binnen 48 uur in huis. Bovendien meestal de laagste prijs. Bij volgende aanschaf/vervanging kijk ik voortaan direct maar bij Keukenloods.nl.

Marianne 21-02-2023

Snelle levering, duidelijk veel keuze en bovendien erg belangrijk: betrouwbaar!!

John 20-02-2023

Keukenloods gekozen als leverancier van de Etna CM851RVS omdat deze het goedkoopste was.
Bij aankoop op de website kun je kiezen wanneer levering plaats vindt. Voor- of na de middag. Ik koos vóór de middag omdat ik 's middags een medische afspraak had.
Dag vooraf krijg ik 'n berichtje van de bezorger. Levering wordt na de middag.
Beste Keukenloods, vraag dan niet wat de voorkeur heeft. Gelukkig was m'n dochter die middag vrij. Zij heeft het apparaat in ontvangst genomen.

Lisette 20-02-2023

Bosch vaatwasser besteld en Keukenloods informeerde na aankoop bijtijds over de lange levertijd. Product uiteindelijk op de afgesproken datum geleverd en geïnstalleerd door een vriendelijke, kundige werknemer. De oude vaatwasser weer netjes mee retour gegaan.

hans 20-02-2023

top service bij aankoop van mijn vaatwasser. snellere levering dan voorspelt en heel netjes geplaatst. kortom, als de keuken helemaal aan vervanging toe is, weet ik waar ik eerst heenga.

Fam Gerritsen 18-02-2023

Vriendelijk personeel, snel en niet te duur, alleen jammer dat ze met een externe montagedienst werken (althans bij ons) zo moet je toch nog naar mensen om alles te regelen.

Herbert 18-02-2023

Goede combinatie van online en fysiek winkelen. Thuis doe je de voorbereiding, in de winkel op basis van het advies van de verkoper een definitieve keuze gemaakt.

Marian 17-02-2023

Telefonisch advies gevraagd, er werd goed mee gedacht en antwoord op m’n vragen gekregen. Ter zake kundig, een verademing om iemand te spreken die weet waar het over gaat.

Armien 17-02-2023

Goede service, vakbekwame hulp bij het kiezen van apparatuur, vriendelijk en snelle ontvangst

Marianne Roorda 17-02-2023

Prima service, snelle levering!
Telefonisch van goede raad voorzien.
Blij met inbouwkoelkast

Christel 17-02-2023

Eerst in de winkel advies gevraagd en uiterst vriendelijk geholpen. Daarna thuis online nog verder gekeken en uiteindelijk keuze gemaakt en besteld. Bevestiging via mail allemaal snel en helaas niet op voorraad maar ook daar keurig van alles op de hoogte gehouden ook na een mail sturen wanneer evt weer op voorraad zou zijn.

Jos de Blauw 17-02-2023

prima site, helder. Ik had alleen een afwasmachine nodig, er was veel keuze, voor een goede prijs. De leverantie was binnen 24 uur en de bezorger kwam keurig op tijd.

A Teeuwen 17-02-2023

Goede prijzen en vriendelijk personeel en ruime keuze
Goede bereikbaarheid met de auto ook! Zou hier zeker nog eens terugkomen!

Goed geholpen 17-02-2023

Gebeld en goed geholpen. 2 combimagnetrons na 2 dagen binnen. Goed verpakt en makkelijk te installeren.

Arnold 17-02-2023

De keukenloods.nl is een goede website en zeer duidelijk
Het contact was zeer goed

E 17-02-2023

Kon de volgende dag al geleverd worden, keurig netjes op de aangegeven tijd geleverd. Prima service