Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Ruud 08-02-2023

Prima website, zeer overzichtelijk en redelijk korte levertijd en verder keurig geplaatst tegen een goede prijs.

Marjan 07-02-2023

Goed geadviseerd, de aankopen mochten in het magazijn blijven staan en werden keurig op de afgesproken datum bezorgd

Wil 07-02-2023

Duidelijke website! Vlotte levering. Nergens hetzelfde type goedkoper kunnen vinden. Kookplaat moet nog worden geïnstalleerd!

Carolien 07-02-2023

Uitstekende service. De kleur van onze bestelde spoelbak voldeed niet, en zonder enig probleem is het aankoopbedrag direct terug betaald na retournering.

Ray 07-02-2023

Ik heb deze shop gekozen omdat het in mijn woonplaats is en ik kreeg een goede uitleg ook qua service en betaling en bezorging. Tevens was de prijs het beste 't.o.v. de concurenten.

SBJ 07-02-2023

Makkelijk website en genoeg keuze.Eerst in de winkel gekeken wat wij zochten en toen besteld. Zeer tevreden over het product, in tijden niet zo snel een maaltijd klaar gehad en nog energie zuinig ook. Levertijd eerder dan vermeld en keurig verpakt. Prima kwaliteitverhouding van het product. Dus al met al niets te klagen.

Kruijer 07-02-2023

Snel en goede prijs. Prima communicatie in de winkel en daarna via mail over bezorging.

Willem 07-02-2023

Prima service, denken mee met oplossing die uiteindelijk ook nog goedkoper uitvalt

Albert 07-02-2023

Snelle reacties en fijn contact via de telefoon. Product was niet voorradig maar toch snel geleverd.

Henri 07-02-2023

Vriendelijke verkoper met kennis van zaken. Wat ik kocht was in de winkel zelfs goedkoper dan ook diverse internet sites.

Bert 07-02-2023

Vaatwasser stuk. Naar keukenloods in Alkmaar. Binnen 10 minuten was ik eruit. Nieuwe Siemens tegen een scherpe prijs. Goed, snel en gedegen advies. Installatie ook laten verzorgen. Top.

van dijk 07-02-2023

Aangename prijs en de service was ok. De levering was op orde en keukenloods dacht mee ivm vertraging door problemen van de fabrikant.

Keukenprins en -prinses 07-02-2023

Gekozen voor Keukenloods in Gaanderen, nadat onze vaatwasser het na jaren trouwe dienst begaf. Op zoek naar een goede vervanger. Uitvoerig advies gekregen van ..... Deze medewerker dacht goed mee en hielp uitstekend bij het bepalen van juiste maten. Uitstekende en betrouwbare service. Het plaatsen van de vaatwasser is uitgevoerd door een zzp'er die werd aanbevolen door Keukenloods. Na aankoop van de vaatwasser kon met deze vakman direct contact gelegd worden voor het maken van een afspraak. Kwaliteitswerk voor een relatief laag bedrag. Ook hierover niets anders dan lof. Vakkundig, keurig en adviserend in oplossingen. Kortom, we zijn dolgelukkig met onze nieuwe volledig geïntegreerde vaatwasser Siemens Studioine SX65Z801BE. Een stille machine met vele mogelijkheden, eenvoudig te bedienen en geweldige droogfunctie. Kortom, bijzonder tevreden met onze aankoop bij Keukenloods.

Jan Lamers 07-02-2023

Ben inmiddels vaste klant van Keukenloods. Dat krijg je wanneer je keukenapparatuur aan vervanging toe raakt. Nu weer prima geslaagd voor een nieuwe vaatwasser. Vakkundig personeel helpt je bij de ruime keus bij het maken daarvan. Keukenloods heeft altijd prima prijzen en zo slaag ik keer op keer. Ook het laten uit- en inbouwen via Keukenloods is prima verlopen.

K 06-02-2023

De kookplaat een jaar geleden besteld. Deze werd in nov kapot geleverd. Uiteindelijk na veel gedoe een nieuwe toegekend gekregen. Deze is tot nu nog niet vervangen. Ze zorgen niet voor vervanging zodat je door kunt, ze houden je niet op de hoogte hoe lang het nog gaat duren en ook krijg ik geen antwoord op de vraag of ik nu weer achteraan in de rij moet of niet. Daar draaien ze steeds omheen dus het enige wat je kunt doen is wachten. Dat is voor mij geen klantvriendelijkheid. Dingen gaan fout, dat is ok en dan hangt het ervan af hoe je als bedrijf met je klanten omgaat zodat ze zo min mogelijk last hebben van kapot geleverde apparaten.
Officiele reactie van Keukenloods 06-02-2023

Beste Kim,

Wij hebben hier helaas al verschillende keren contact over gehad. Ik kan je ook deze keer niet meer zeggen dan mijn laatste bericht uit januari. Bij ons is namelijk de levertijd vanuit de leverancier nog niet bekend. Zodra wij de levertijd doorgekregen hebben zullen we dat direct bij je melden per mail. Wanneer de kookplaat weer leverbaar is doen mijn collega's hun best om iedereen die wacht z.s.m. te leveren.

Heb je een vraag kun je rechtstreeks contact opnemen met de collega's van afdeling service: 0226355340 of service@keukenmagazijn.nl.

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

René D 30-01-2023

Bestelling en afhandeling voor aflevering was prima.
Ook fijn dat je het oude apparaat kan meegeven aan de berzorger is fijn.

Bezorger komt volgens afspraak aan de deur: Oh, moet ik die ook mee terug nemen.
Daar weet ik niks van.
Na enig aandringen van ons en ook daarbij verteld dat dit is gemeld bij het plaatsen van de bestelling is het oude apparaat meegenomen.
schijnbaar is het uit zijn handen gevallen tijdens lopen, dit omdat 1 van onze kinderen zijn banden (ja, beide) had lek gereden door glas wat op de stoep lag voor ons huis. Het had gesneeuwd, dus was niet zichtbaar.
Het zou fijn zijn als de bezorger even had aangebeld en dit had doorgeven, hij had dit niet zelf hoeven op te ruimen, dat wilde ik ook wel doen, maar meld het dan wel even.
Klacht hierover ingedient via de website gaat niet, ik kom niet op de beloofde "klachten pagina".
Een mail hierover gestuurd waarop nog steeds geen antwoord is ontvangen.
Officiele reactie van Keukenloods 31-01-2023

Beste René,

Wat vervelend dat je zo'n slechte ervaring hebt met onze bezorgers. Dat is uiteraard niet de bedoeling! Kun je je ordernummer sturen naar emma@keukenloods.nl? Dan kan ik even kijken of ik nog iets voor je kan betekenen.

Emma | Keukenloods.nl

Fam. B 29-01-2023

Vaatwasser gekocht bij keukenloods Zaandam.
Kregen duidelijk en heldere informatie.
Tevreden.
De geleverde vaatwasser werkt prima.
Heeft een 65 graden Programma van 1 uur, die goed wast en droogt.
Levering vonden wij wat minder.
Niet zo vriendelijk en schoof hem zo de woonkamer in en trok de voordeur dicht.
Terwijl hij de oude mee moest nemen, dit hebben we nu anders opgelost.

Trudy Jansen 27-01-2023

Vriendelijk geholpen veel keuze in apparatuur gezellige winkel en aardig personeel

Frank 27-01-2023

Ondanks problemen met de afzuigkap bij levering ben ik gelijk en deskundig geholpen waardoor het probleem nog dezelfde dag werd opgelost

J.F. Postma 27-01-2023

Wij zijn tevreden met de levering. Het had bij ons betrekking op warmte storing in de 11 jaar geleden gekochte vaatwasser. Bij controle bleken de onderdelen Niet meer leverbaar. Gevolg een nieuwe vaatwasser bij Keukenloods.

Riekpas 27-01-2023

Supertevreden, alle apparatuur voorradig(wel ver van te voren besteld😉) maar alles keurig verpakt en heel en volgens afspraak geleverd, kortom een aanrader👍

Tolga 27-01-2023

Van begin tot eind zonder problemen netjes en zonder problemen. Informatie over de levering was ook goed.

J.Frissen 27-01-2023

Website duidelijk en snelle complete levering. Ruime keuze en goede omschrijving.

Dimitrios 26-01-2023

Very friendly, answered all my questions. Helped me through the whole process of ordering the dryer. It was the only shop that could deliver the dryer in a short amount of time, at almost the best price. The installation costs were a bit expensive compared to other stores, but all in all my experience was excellent.

Lauwers P 25-01-2023

Absolute aanrader !

Klantvriendelijk en professioneel advies.

Scherpe prijzen en tijdige levering.