Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20912 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3368 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Riny Bergervoet 07-02-2019

Ik heb op internet de aanbieding gezien van deze afzuigkap,kon hem echter niet vinden op de site van de winkel
Ben vervolgens naar de winkel gegaan,heb dit laten zien,vervolgens zijn zij zelf gaan zoeken,konden de aanbieding ook niet vinden.boden mij toch het artikel aan met de bijbehorende lagere prijs.mijn complimenten met deze service.

Dennis Tempelman 07-02-2019

Ik vond het een prettige site overzichtelijk.
Alles besteld op de site.Snel een mailtje met de bevestiging. Telefonisch contact gehad en de dame vroeg of ze moest helpen met bestellen dit hebben we gedaan.Zelf afgehaald in Gaanderen mooie winkel en prettig personeel.
Ik ben erg tevreden en adviseer het iedereen
Ook voor combi oven ook naar jullie.

HC Sijbesma 07-02-2019

Een zeer correcte webshop met een groot assortiment en goede prijzen. Ook over de afhandeling van de bestelling en de snelheid ben ik zeer tevreden. Ik geef een 9 als beoordeling, omdat een 10 impliiceert dat er geen verbetering meer inzit. Dat kan haast niet.
Geen Mediamarkt kan tippen aan het assortiment zoals Keukensloods dat bied. Dikke aanrader.

Anton 07-02-2019

Alles conform bestelling en gemaakte afspraak afgewikkeld , vaak wordt er veel beloofd doch niet of nauwelijks correct af-
spraken nagekomen.

D.Willems 07-02-2019

Superproducten, goede prijs en snelle levering. Ook het inbouwteam: niks dan lof.
Enige puntje was dat ons fornuis in de breedte niet door de deur paste en de bezorger dat niet wilde doen. We hebben zelf zijn steekkar geleend om het in de lengte te doen en te ondersteunen. Hopelijk dat in het vervolg dit opgelost wordt. Beetje absurd om een 90cm fornuis niet door een normale voordeur te krijgen ;). Maar al met al zijn we echt blij. Het fornuis was een 2e keus en echt prachtig!
De vaatwasser was blijkbaar niet op voorraad en we kregen een gratis upgrade. Super!
Officiele reactie van Keukenloods 08-02-2019

Beste D. Willems,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat vervelend dat het in eerste instantie niet lukte om het fornuis door jullie voordeur te krijgen. We zullen dit meenemen in de toekomst. Gelukkig is alles toch goedgekomen. Wij wensen jullie dan ook veel plezier met jullie nieuwe fornuis en vaatwasser.

Emma

Minjo van de Wateringen 07-02-2019

Een prettige winkel met ter zake kundig personeel en doen wat ze zeggen of beloven top komen zeker terug voor een volgend aankoop . Een goede prijs kwaliteit verhouding.

Gretha 07-02-2019

Goed Advies, prettig contact met de mensen, die goed met je meedenken.
Prima levering en betaling bij bezorging.
Ik doe graag zaken met de keukenloods

Els 07-02-2019

Duidelijke website wat ik zocht was op voorraad en te bekijken in de showroom. Levering en montage goed.

Klant 07-02-2019

Fa. Keukenloods heeft een goede en snelle bezorgservice. Daarnaast een prettige en overzichtelijke website

Giovani 07-02-2019

Een goede en overzichtelijke website, zeer uitgebreid assortiment, goeie prijzen. Goede telefonische/mail ondersteuning.

Theo 07-02-2019

Super snel geleverd en een top service en goed koop ik kan het iedereen aan bevelen

Leo 07-02-2019

Vlotte service en afhandeling en prima service voor het plaatsen.
Vriendelijke monteur die de boel netjes achter laat.
Compliment

Estherdj 07-02-2019

Goed kundig geholpen ! Alle vragen werden geduldig uitgezocht en beantwoord!
Goede prijs kwaliteit verhoudingen!

Jacques Goos 07-02-2019

Is heel prettig om met de keukenloods zaken te doen, goede service. Bezorging op de afgesproken tijd.

J. Kroes 07-02-2019

Duidelijke website, met duidelijke omschrijving en maten van het product snelle levering, aantrekkelijke prijs.

anita van Rijsbergen 07-02-2019

Fantastische service; professioneel, correct en duidelijk en ook super vriendelijk
Alles volgens afspraak verlopen; goed ingelicht; en ook goed geholpen aan de balie

soes 07-02-2019

snelle levering, voordelig geprijsd, goede informatie op de website, telefonisch goed bereikbaar voor advies. Oude wasdroger meteen meegenomen. Droger doet het naar behoren, dus ik ben zeer tevreden

Theo 07-02-2019

Keurig afgehandeld, en heel veel keuze met een goede prijsstelling. Levering ook goed.

A. de Rek 07-02-2019

Een nieuwe magnetron/stoomoven besteld. Zat nog wel een levertijd van 8 weken op, zo werd gewaarschuwd. Wat schetst onze verbazing als al na 4 weken de over wordt geleverd! En dan ook nog lekker eten koken/stomen!

Simon 07-02-2019

Goed aanbod van mooi geprijsde producten, binnen 24 uur geleverd. Erg tevreden !

Donny 07-02-2019

Snelle service, je wordt prima op de hoogte gehouden van de status. Alleen bij het bestellen kan je kiezen uit een week waarin je het bezorgd wilt hebben. Het zou beter zijn dit op dag basis te kunnen kiezen.

John 07-02-2019

Erg klantgericht. Erg hulpvaardig bij het zoeken van een toestel wat aan de wensen van de klant voldoet. Binnen enkeke dagen kon ik de kookplaat die wij hadden besteld ophalen in het filiaal te Drunen

Ted 07-02-2019

Perfect geholpen voor een super scherpe prijs. Had voor af ruim het internet afgezocht naar scherpe prijs. vond de avond na de koop de kraan die ik had gekocht goedkoper keukenloods paste de prijs als nog aan . .komen ook goed afspraken na en leverde keurig op tijd kortom top

Karin 07-02-2019

Mooi product kon ik afhalen, was er geen wisselgeld wat niet op de factuur stond, Wel goed opgelost door de verkoper.
Nu klacht neergelegd over de verkleurde bescherm ring en na een week nog geen reactie.
Officiele reactie van Keukenloods 07-02-2019

Beste Karin,

Wat vervelend dat je nog geen reactie hebt gehad. Zou je mij een mail willen sturen via emma@keukenloods.nl? Met daarin het ordernummer en de klacht. Dan ga ik even voor je kijken!

Groet, Emma.

Eric 07-02-2019

De keukenloods is helemaal top
Had eerst de verkeerde gekocht (inductie kookplaat)
1 belletje en het werd meteen opgelost
kon gelijk een ander halen
zeer vriendelijk personeel.

Flora 07-02-2019

Zelf keuken geplaatst. Met daarin inbouwapparatuur van keukenloods.
Na de onlinebestelling, vroeg keukenloods om inbouwmaten om te controleren of we goede apparatuur hadden besteld. Er bleek door ons 1 ding over het hoofd gezien. Daardoor telefonisch alternatief gelijkwaardig artikel aangeboden wat wel past. En voor een hele goede prijs. Heel correcte communicatie en aflevering.

G. Vos 07-02-2019

Helemaal volgend afspraak!
Top! Voor iedereen aan te bevelen!
Prijs - kwaliteit verhouding is prima!

Bert Van Zwieten 07-02-2019

Makkelijk contact en zeer snelle keurige levering ook goed te bereiken ophaal adres

Marc 07-02-2019

Al diverse aankopen gedaan maar ook als we gewoon even binnenlopen om.ons te oriënteren is er altijd vriendelijk en personeel met kennis van zaken maar zeker niet opdringerig zoals bij veel keuken zaken in Utrecht.

riet 07-02-2019

Fijne webwinkel, mooi gasfornuis gekocht voor redelijke prijs.
Snelle levering en goede service.

Ramon 07-02-2019

Bestelling werd snel en netjes bezorgd. ons besteld model was niet voorradig maar we kregen automatisch een vervangend model wat normaal duurder was van het zelfde merk. dat is nog eens service. Ik weet wel waar waar de volgende keer onze apparatuur bestellen. bij keukenloods.nl dat is een feit

Randy 07-02-2019

Voor de koelkast die wij hebben gekocht heeft keukenloods de laagste prijs.
De levering hebben we op een specifieke afgesproken dag / tijdsvak laten bezorgen ( de dag dat wij de sleutel kregen van ons nieuwe huis). De koelkast is netjes op de afgesproken tijd binnen afgeleverd.
Geen problemen, nette afhandeling, goed communicatie.

Hermans 06-02-2019

Levering was supersnel en perfect uitgevoerd. In de winkel werd goede uitleg gegeven over beide apparaten. We werden snel en zeer klantvriendelijk geholpen.

Jonno1 06-02-2019

Dezeshop werd ons aanbevolen door onze dochter die er al eerder goede ervaring mee had. Zij heeft niets teveel gezegd. Een duidelijke website waarop zoeken eenvoudig is. Een prettig contact met een verkoper die alles helder en goed begrijpelijk uitlegde. Afspraak over levering en montage door een kundige monteur correct volgens afspraak. Kortom, een bedrijf waar goed mee te werken is.

Frank Kersten 06-02-2019

vaatwasser is netjes verpakt en werkt prima ,de levering van de vaatwasser zou volgens email afspraak na 14.30 uur geleverd worden , maar werd al om 8.30 uur geleverd,. wat niet de afspraak was, waardoor mijn vrouw extra terug moest komen van haar werk. Anders had ik een hoger cijfer gegeven.

AC Dallinga 06-02-2019

vriendelijk personeel ze denken mee en geven een goede voorlichting over alle apparaten wij zijn er heel blij mee

Eric 06-02-2019

Overzichtelijk en goede informatie op website. Na plaatsing inbouwkoelkast bleek de deur niet helemaal goed afgesteld maar dat werd snel naar tevredenheid verholpen.

Martijn Schouw 06-02-2019

Snelle en nette bezorging en de droger werkt ook super goed. Over al ben ik zeer te vreden

Jur 06-02-2019

Ben goed geadviseerd over de aanschaf van een nieuwe koeldiepvriescombinatie.
Werd voortdurend geïnformeerd over de voortgang van de levering.
Alles klopte.

John 06-02-2019

Overzichtelijke shop. Vriendelijke verkoper. Totaal niet opdringerig.
Zou hier zo weer iets aanschaffen.
Ga zo door zou ik zeggen.

flip 06-02-2019

de aankoop telefonisch verliep vlot evenals de bevestiging van de order. De levering was later ivm personeelsproblemen.

Karacan 06-02-2019

Sinds kort had ons keuken monteur inbouw apparatuur voor ons besteld,maar er was een fout gemaakt met de maten van de magnetron waardoor die niet paste in de kast,hierna is samen met de verkoop gekeken naar een passende apparaat en die was zonder mik mak binnen paar dagen thuis dat is gewoon een top service!!

John sital 06-02-2019

Verkoper gaf degelijk advies, en gaf ook duidelijk aan hoe het zat met levertijd etc.
Montageteam snel en keurig gewerkt, alsmede wat extra dingetjes gedaan zoals keukenkast op juiste hoogte stellen en netjes afwerken. Deze winkel kan ik iedereen aanraden.

P. van Zutphen 06-02-2019

Makkelijk bereikbaar, ruime keus in diverse merken en voor n redelijke prijs en direct leverbaar.

kracht-hobby 06-02-2019

Eerlijk, vriendelijke personeel, goed geadviseerd en snel geleverd. En eveneens belangrijk goed bereikbaar met de auto zodat je je aankoop zo mogelijk direkt mee jan nemen

Janet 06-02-2019

Prima winkel. We zijn goed en klantvriendelijk geholpen. De levering is heel snel.

Ncj 06-02-2019

Hier beste koop vaatwasser gevonden voor de beste prijs. 24 uurs levering ging niet door vanwege ziekte bij bezorgers. We werden netjes gebeld voor een nieuwe afspraak.

Bas Vermeulen 06-02-2019

Goede service en denken goed mee op basis van de aangegeven wensen. Vlotte service en snelle levering

Bob 06-02-2019

Uitstekende winkel. Ik kreeg een vervangend product, beter dan ik besteld had. Uiterst verrast, maar dik tevreden. Goeie service.

WY 06-02-2019

Het personeel is erg behulpzaam. Ik werd snel, vriendelijk en deskundig geholpen. Aflevering verliep zoals afgesproken. Top!