Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19126 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2670 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8.8

Roger 07-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Onze oude inbouw koel/vries combinatie gaf de pijp aan Maarten op een hete zaterdag. Na contact met Siemens die mij vervangende modellen kon geven (het originele model was niet meer leverbaar en de maten luisteren nauw met verschillende inbouwdeurtjes) was deze snel gevonden en besteld op zondag bij keukenloods.nl. Maandag al in huis en na zelf even installeren maandagavond hadden we hem dinsdag al weer in gebruik.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

MadeInHK 07-08-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Goed service. Prima contact en zeker goede producten

2de keer een keuken gekocht bij keukenloods. Totale tevredenheid. Alles top geregeld. Zelfs de service na het opleveren van de keuken is top. Mocht er echt iets stuk gaan, zij gaan gelijk de product omruilen of naar je huis brengen.
Goede service en goede prijs-kwaliteitverhouding.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

kapperhuub tubbergen 07-08-2018 Via de website gekocht

prima op de hoogte gehouden !

ik wilde een koudwaterkraan bestellen voor de klanten van onze kapsalon. Grohe heeft daar een subliem apparaat voor.
deze maakt in een handomdraai, spa blauw,reine,of rood. Keukenloods had hem niet op voorraad, maar er werd mij direct doorgegeven wanneer de kraan bij keukenloods binnen kwam. En de dag er na was het pakket bij ons afgeleverd. Top!

Marga 07-08-2018 Via de website gekocht

prima service

Uitstekende hulp bij de bestelling en de bezorging was als afgesproken door keurige chauffeur die ons 10 minuten vantevoren waarschuwde per telefoon.

Peter Boeters 07-08-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Zeer correcte bediening waren vergeten het vaatje bier mee te nemen,geen probleem gewoon als pakket geleverd .Top

Thijs 07-08-2018 Via de website gekocht

Hartstikke nette service

De producten die ik online kocht werden keurig geleverd op het zelf ingeplande tijdstip nadat ik de order digitaal had bevestigd. Vooral de herinneringen mbt de levering waren hulpzaan. Daarnaast ging het betalen soepel via iDeal.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Robert 07-08-2018 Via de website gekocht

Geweldig!!

Zonder problemen leen kookplaat gekregen omdat de bestelde kookplaat vertraagd was, netjes op de hoogte gehouden van de te verwachten levertijd. Top

Jaap vd Dussen 07-08-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering , prima!

Alles gaat zeer klantvriendelijk , snel en volgens afspraak via de webwinkel, kortom wij zijn erg tevreden over de webwinkel en de geleverde koelkast.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rob 07-08-2018 Via de website gekocht

goede levering, top inbouwservice!

Vaatwasser besteld, snelle levering, inbouwteam echte vakmensen super netjes ingebouwd en super snel

Jvu 07-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Ik zocht een shop met een snelle levering van een boretti fornuis. De keukenloods had het fornuis op voorraad die ik zocht en een levering binnen een week.
Helaas liep de levering niet zoals verwacht. De meneer die kwam bezorgen had niet zijn beste humeur bij zich en heeft het 109 kg zware fornuis voor de voordeur gezet ipv binnen terwijl 1 van ons gewoon even kon helpen... jammer

Officiele reactie van Keukenloods 07-08-2018

Beste jvu,

Ik snap de frustratie wat betreft het leveren van het fornuis. Als ik op papier kijk naar wat de bezorger heeft gedaan, dan heeft hij precies gedaan wat er in de voorwaarden van het leveren van een dergelijk fornuis staat. Uiteraard snap ik dat het voor jullie een vervelende situatie is. Zou je mij misschien een ordernummer toe kunnen sturen via emma@keukenloods.nl? Dan ga ik even voor je kijken wat ik nog kan doen!

Groet, Emma

snel en goede prijs-kwaliteit 07-08-2018 Via de website gekocht

snell levering, zeer goede prijs

ik zocht een dubbeltje, maar dan op de eerste rang. Gevonden! Mijn vaatwasser werd erg snel geleverd en was de goedkoopste voor deze kwaliteit. Erg tevreden.

Sarc666 07-08-2018 Via de website gekocht

Niets op aan te merken

Goed geholpen met het maken van de uiteindelijke keuze. De verkoper had niet op al mijn vragen antwoord, maar kon mij toch naar tevredenheid adviseren.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

s 07-08-2018 In de winkel gekocht
Hoorn

snel en netjes

besteld na goed overleg in de winkel , deskundig. binnen 1 week geplaatst ook netjes en correct
meerder apparaten

Jimmy 07-08-2018 Via de website gekocht

Super prijs, service en levering

Ik heb voor keukenloods gekozen, omdat de koelkast snel geleverd werd en de goede prijs. Daarbij nu we de koelkast een tijdje in gebruik hebben ervaren wij hoe gemakkelijk de koelkast in gebruik is en daarbij de ruimte om
Je boodschappen in kwijt te kunnen is iDeaal. De deur is dan wel iets aan de zware kant maar dit is zelfs fijn en je moet er dan ook aan wennen hoe je hem dicht maakt ivm soft close scharnieren. Al met al een topper!!

Mieke 07-08-2018 Via de website gekocht

Goede service en helpdesk supersnelle levering

Zanussi inductie kookplaat keurig verpakt
Nette telefonische ondersteuning moet alleen even Afwachten wordt medio volgende week geplaatst en aangesloten

Dennis 07-08-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Na geruime tijd zoeken en niet gevonden wat ik nodig had, contact gezocht met de service afdeling van Keukenloods en met hun hulp het onderdeel kunnen kopen.

Rosier 06-08-2018 Via de website gekocht

Super service

Ik heb al eens een oven gekocht bij keukenloods toen was de service ook al super dus was de keuze snel gemaakt toen ons koffieapparaat het begaf en weer alles snel en perfect geleverd

Fred Lispet 06-08-2018 Via de website gekocht

HEEL goede en vooral uitgebreide desrvice

Het zeer adequaat handelen op het bestellen van een onderdeel van een bbq die volgens de fabrikant niet leverbaar was maar wel in hun eigen handleiding stond.
Ben hier 3 keer over terug gebeld nadat keukenloods w maal had overlegd met de leverancier.
Onderdeel bleek helaas niet leverbaar te zijn maar ik vind wel dat ik perfect geholpen ben.

Willem 06-08-2018 Via de website gekocht

Niets dan lof.

Niets dan lof. Goede service, nette communicatie en vriendelijke chauffeur. Volgende keer zeker weer.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Peter 06-08-2018 In de winkel gekocht

Top bedrijf

Koelvrieskast nodig maar van een bepaalde maat.
Koelvriescombinatie van had het begeven en had een speciale maat. Verkoper van Keukenhofs bleef net zolang zoeken dat hij er één had gevonden. En nog voor een super kage prijs de volgende dag geleverd.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

E 06-08-2018 Via de website gekocht

Goede service en snel geleverd

Ik heb deze shop wederom gekozen nadat ik mijn vorige keuken had verbouwd. Goede prijzen en een goede service zijn voor mij de doorslaggevende factoren. Snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang van je bestelling.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

N.Ekkel 06-08-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Goed geholpen bij de aankoop ,en keurig ingebouwd

Goed overzicht in de winkel en zeer goed voorgelicht ,een volgende aankoop gaat zeker weer bij de keukenloods vandaan komenzanussi

Boymans 06-08-2018 Via de website gekocht

Goed advies en bezorging

Ik was op zoek naar een inbouwkoelkast de site bekeken en toch nog even naar keukenloods in Zwaag gereden. Daar enkele modellen bekeken en in de winkel hebben we de koelkast via de site besteld. De site is duidelijk en overzichtelijk. De mededeling wanneer en op welke dag het werd geleverd was goed. De bezorging was netjes en correct.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

van den Berg 06-08-2018 In de winkel gekocht
Drunen

Service is goeg en vriendelijke verkoper.

De Keukenloods in Drunen is een mooie zaak en goede service.
Vriendelijk personeel en niet opdringerig.

A.J. Vonk 06-08-2018 Via de website gekocht

Goede service, klantvriendelijk.

De producten die je wilt kopen kan je goed met elkaar vergelijken en is veel goedkoper dan in de witgoed winkel.
Er voor gekozen ook voor het gebruiksgemak.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Brouwer - Appingedam 06-08-2018 In de winkel gekocht
Veendam

SCHERP GEPRIJSDE SERVICE

Wij waren in de vestiging Veendam en werden door mevrouw xxx zeer professioneel geholpen en kregen naast passend advies ook een scherpe prijs. Bevestiging met inlog zat in de mail bij thuiskomst. Helder te volgen, prompte levering en makkelijk betalen. Bij inbouw door onderaannemer ging het even mis maar met interventie vanuit Veendam wordt alles opgelost.
#blijmetaankoop#

Theo de Bruijn 06-08-2018 In de winkel gekocht
Roosendaal

Geweldige service

Heb eerst via website gezocht en toen kwam ik erachter dat er een filiaal hier in de buurt is daar naar toe gegaan
En samen met de verkoper alles opnieuw uitgezocht.
Verkoper had er goed verstand van dus goed geslaagd top

Willen 06-08-2018 Via de website gekocht

Hele goede service voor een uitstekende prijs

Prima service en bij deze bestelling ook gratis inbouw. Uiterst nette bezorger/inbouwer. Zeker een aanrader

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Olaf 06-08-2018 In de winkel gekocht
Nederweert

Supervgeregeld

1e keer via webshop een Siemens inbouw koffieapparaat gekocht, snelle levering en perfecte montage.
Drie weken geleden inbouw koelkast en vriezer aangekocht via winkel in Nederweert, snel geholpen en wederom perfecte inbouw service

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Henk 06-08-2018 Via de website gekocht

Scherpe prijzen EN goede service!

Goedkoopste en toch goede service! Ik zou dit product en deze leverancier zo weer gebruiken. Naar Opmeer gereden om op te halen. Vriendelijk behandeld en samen oven in de auto geladen.

San 06-08-2018 Via de website gekocht

Bestelling/levering inbouwkoelkast

Koelkast volgens opgegeven planning keurig geleverd. Tijdens de bestelling voldoende info over en check op maatgegeven van het inbouwapparaat. Oude koelkast gelijk afgevoerd. Ik kan geen kritiekpunt bedenken, dus een 10.

Marielle 06-08-2018 In de winkel gekocht
Nederweert

Fijne zaak

We wisten al wat we wilden, dus de aankoop ging vlug en makkelijk. Nette, prettige medewerkers.
Snelle levering ook.

Mark 06-08-2018 Via de website gekocht

Scherpe prijs en fijne service

Naast de scherpe prijs kan Keukenloods ook nog eens goed meedenken en helpen. Na mijn offerte te hebben aangevraagd werd ik vrij snel gebeld door een medewerker. Die stelde wat detail vragen over de inbouw van de keukenapparatuur. Een aantal zaken heb ik toen extra bij besteld. Bij de inbouw door de installateur bleken al deze delen ook echt nodig te zijn. Zonder dit advies had de klus niet in 1 x geklaard kunnen worden. Daarnaast is de website erg goed en overzichtelijk en wordt je uitstekend op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Gerrit 06-08-2018 Via de website gekocht

Snelle service en goede klantenservice

Wij moesten een nieuwe koelkast hebben en na goed het internet af te hebben gezocht kwamen we bij Keukenloods uit.
Gelijk de bestelling eruit gegooid en volgende werkdag al keurig op tijd afgeleverd.
Kortom top service.

EJ 06-08-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Afspraken tellen!

Ondanks dat de naam deed denken aan een loods waar je zelf je artikel moest zoeken, was de begeleiding grandioos. Helemaal geen loods, maar een mooie ingerichte winkel. Niets werd opgedrongen; alle mogelijkheden werden voorgelegd.
Afspraak om het product te komen plaatsen werd goed nagekomen.

Ben 06-08-2018 In de winkel gekocht

Keurig advies en service

De medewerker was deskundig en gaf geduldig advies. Hij heeft ons verder keurig geholpen bij de afwikkeling. De gehele afhandeling verliep zoals hij had aangegeven.

K. Kerkhof 06-08-2018 Via de website gekocht

Prima service. Keurig op tijd bezorgd.

Gewoon de gekoopste met de beste service. De website is overzichtelijk, wat o.a. de reden is om bij dit voor mij vertrouwde adres te kopen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

P. Huisman 06-08-2018 Via de website gekocht

Goede service en vooraf nog eerst netjes contact opgenomen.

De bestelling ging eenvoudig en de service was prima. Omdat er twijfel was of wij het juiste artikel besteld hadden werd er vooraf keurig eerst contact opgenomen. Top!

M.hoekstra 06-08-2018 Via de website gekocht

Zeer goede hulp bij aanschaf... afhandeling doa minder

Zeer goed contact gehad tijdens de aanschaf periode! Ze denken goed met je mee en wisselen van apparatuur tussendoor geen probleem. Helaas was bij de levering een van de apparaten defect uit de doos... dit is erg slecht opgelost. Zit nu al meer dan een week met een defect apparaat! Dit kan beter!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Retourproces

Officiele reactie van Keukenloods 06-08-2018

Beste M.,

Ik heb begrepen dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega. Er staat een datum ingepland via de leverancier. Mocht ik verder nog iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik dat uiteraard graag.

Groet, Emma.

Mark 06-08-2018 Via de website gekocht

Aankoop en montage volgens afspraak

De aanschaf ging soepel. We hebben gebeld en werden goed geholpen. Op de website staat genoeg info om je keuze te kunnen maken. Dat hadden we dus ook gedaan. Via mail en sms op de hoogte gehouden van de levering en montage.
Monteurs waren op tijd, netjes en correct. Service gerichte houding en vakundig. Koelkast was snel geplaatst.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Thuis dan 03-08-2018 In de winkel gekocht
Gaanderen

Goede service een maand eerder geleverd dan beloofd ??

Wij hebben al meer gekocht bij de Keukenloods en nog nooit problemen gehad een komplete keuken bij ons geplaatst door een monteur en alles goed verzorgd 👍

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

JWM 03-08-2018 Via de website gekocht

Lekker snel

Snel en eerlijk diverse vergelijkingen maken. Ook alternatieven met gunstiger prijs en/of betere prestaties worden voorgesteld

John 02-08-2018 Via de website gekocht

Goede service

Volgens afspraak geleverd
Helaas ontbreekt nog het beloofde vaatje
Bier
Zeker met deze mooie warme zomer was het welkom.
Dus.....

Officiele reactie van Keukenloods 03-08-2018

Beste John,

Kun je je ordernummer mailen naar emma@keukenloods.nl?
Dan ga ik er even achter aan ;).

Emma | Keukenloods.nl

Ed 02-08-2018 Via de website gekocht

Snel en geweldige service !

Snelle levering: ene dag besteld andere dag inhuis ! Had een type nr besteld (6500A+) maar die bleek niet meer voorradig. Ik kreeg de luxere opvolger (Art6602A+) voor dezelfde prijs. Vind wel dat de koelkast iets bromt als tie aanslaat maar dat is te doen.

Jacques Strik 02-08-2018 Via de website gekocht

het contact met medewerker Tom heb ik als positief ervaren.

Ik heb vooral de prijs interessant gevonden. De keuze was, gezien een goede test al op AEG gevallen

Tom Peters 02-08-2018 In de winkel gekocht
Roosendaal

Mooie apparatuur en goede service!

Bij Keukenloods vonden we mooie en betaalbare apparatuur, die op andere verkooppunten significant duurder was. In de winkel in Roosendaal zijn we vriendelijk geholpen en ook tijdens het bezorgproces was alles duidelijk en werden de gemaakte afspraken nagekomen. Wij zouden Keukenloods dan ook absoluut aanraden!

fam. B.Mout 02-08-2018 Via de website gekocht

Goede service

Goede afspraken . Ook zijn jullie goed en voordelig. Wij hebben een vergelijking gemaakt via de computer en zijn van mening, dat wat wij hier schrijven, zeker door zullen geven aan anderen. Dus zeer tevreden.

HM.Buter 02-08-2018 Via de website gekocht

specialisten in inbouw

nogal warrig aan de telefoon i.v.m. bestellen en afspraak maken verscheidene mailtjes om afspraak te maken met monteur voor inbouw terwijl de afspraak allang staat, slechte communicatie tussen monteur- winkel en kantoor??

W Kouwenhoven 01-08-2018 Via de website gekocht

Goed en snel

De website is overzichtelijk en duidelijk. Er is een goed vergelijk mogelijk. Bovendien maken de, volgens mij eerlijke reviews, de keuze voor aankoop makkelijker.

Rob 01-08-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service!!

De inbouwvriezer is keurig op tijd geleverd. De monteurs hebben de oude vriezer uitgebouwd en de nieuwe er keurig ingezet. Ze werken zeer professioneel en efficiënt. 2 hele vriendelijke jonge mannen, die keurig werk hebben geleverd.