Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Annemiek Bijl-de Leeuw 25-01-2023

Vriendelijk te woord gestaan en meegedacht of de nieuw aan te schaffen inductiekookplaat ook past in de huidige uitsparing ter vervanging van de oude. Samen alle in-en-outs vergeleken. Laten aansluiten door installateur. Enige minpuntje was dat ze vergeten hebben te melden dat Reinders 24 dagen rond Kerst en Oud en Nieuw vrij waren. Maar dat terzijde.

Muppiepuppie 25-01-2023

Prachtige inductie kookplaat AEG aangeschaft. De pitten liggen schuin tegenover elkaar zodat er meer ruimte voor de pannen is. Goede uitleg gekregen van de verkoper.

Lidia 24-01-2023

Ik was op zoek naar een waterkoker die ik nergens meer kon vinden, maar wel bij Keukenloods en voor een scherpe prijs. Snelle levering.

Hans de Jong 24-01-2023

Heel goede prijs voor de apparatuur, goed geholpen in de winkel en achteraf goede raad over de inbouw alwaar we tegen wat problemen aaliepen m.b.t. inbouw ruimte.

Henk 24-01-2023

We zijn uitermate kundig en vriendelijk geholpen in de winkel bij het vinden van de koelvriescombinatie die in onze bestaande keuken past. Dat is goed voor een '10'.
De levering was op het aangegeven tijdvak, maar de bezorger wilde in eerste instantie het oude apparaat niet meenemen. "Die had beneden bij de deur moeten staan", zei hij. (We wonen op de eerste verdieping in een appartementengebouw met lift) Maar dat kon hij vervolgens niet hard maken. Dus toch meegenomen. Daarom een '9'.

Bep Hoogstraten 24-01-2023

Wij hebben voor de Keukenloods gekozen omdat de inbouw koel-vriescombinatie die wij hadden uitgezocht daar het goedkoopst was en Keukenloods ook een goede beoordeling had. Daarbij komt ook dat de wens van ons als klant goed nagekomen is. Levering was netjes en keurig, wij zijn helemaal tevreden dus!

Floran 24-01-2023

Vriendelijk te woord gestaan en duidelijke uitleg over artikel gegeven!
Artikel op tijd geleverd.

Kees 24-01-2023

Bij aanschaf van een bakoven overleg gehad met een deskundige medewerker. Voor en tegens afgewogen en uiteindelijk tot een, naar nu blijkt, juiste keuze gekomen. Overleg was nodig omdat het een inbouwoven was die in plaats kwam van een oud en versleten exemplaar, en dan heb je te maken met andere afmetingen. Daarnaast een zeer korte levertijd . Genieten van het product.

Annemarie 24-01-2023

Keurig op de afgesproken dag geleverd. Alles netjes in orde. Nette prijs. En achteraf betalen mogelijk.

Nico Griek 24-01-2023

Inbouw inductie plaat op zondag geplaatst. Paste niet. Zondagmiddag contact gehad met de Keukenloods en reeds maandagochtend kon ik hem omruilen voor een passend model. Uitstekende service. Aanrader.

Frits van Laar 24-01-2023

Zijn goed geadviseerd over de aankoop van de oven.
Levering is prima verlopen.
Jammer dat het meenemen van de oude oven niet helemaal vlekkeloos verliep, maar ook dat is opgelost.

Pardes 24-01-2023

Heel blij met Keukenloods. Medewerkers hebben zich servicegericht, vriendelijk en vooral eerlijk opgesteld. Hebben in het hele proces meegedacht en flexibel opgesteld. Netjes alle afspraken nagekomen en beste prijzen t.o.v. de rest!

Slimfreak 24-01-2023

Duidelijke site, overzichtelijk met prima informatie over voorraad. Prijs is super en bezorging zeer correct

c.hoogstrate 24-01-2023

Deze 7 geef ik omdat ik wel tevreden ben over de apparatuur, maar aangezien ik met jullie samen gekeken heb naar een vervangende kookplaat, bleek deze bij installatie toch niet de juiste te zijn. Vervolgens heb ik met jullie gezocht naar een wel passende kookplaat en deze ook gevonden.
Waar ik echter niet zo blij mee was was, dat ik 2 keer installatiekosten heb moeten betalen,
en wel: 268,95 en 119,00 euro. Enige coulance van hun kant had ik toch wel op prijs gesteld.

Marjo 20-01-2023

Winkel bezocht naar aanleiding prijs op de website.
Vriendelijke verkoper.
En de aanbieding was echt heel goed.
Winkel heeft ook heel veel keuze

Jan 19-01-2023

Goede, duidelijke communicatie. Je word van ehhet hele traject tussen bestellen en leveren op de hoogte gehouden.

Kevin 18-01-2023

Bestelproces eenvoudig te doorlopen en verkregen informatie via e-mail is prima.
De diepvries werd helaas niet op de vooraf aangegeven datum geleverd. Na contact wel de volgende dag kunnen laten leveren.

een goede koop 18-01-2023

mooie winkel veel keuze personeel ter zake kundig en bereid je te helpen bij vragen
artikelen te koop tegen goede prijzen en kwaliteit
Afspraken worden goed nagekomen afzuigkap plaatsing is correct gebeurd oude kap en verpak materiaal netjes afgevoerd

T Engels 17-01-2023

Prettig geholpen, telefonisch inductie plaat besteld .
Bestelling keurig bezorgd . Top. Dik tevree

Erik 17-01-2023

Goede apparatuur tegen concurrerende prijzen. Vlotte levering en uitstekende service.

M. van Aart 17-01-2023

Ik ben tevreden met min aankoop maar ik vind het jammer dat bij de aankoop niet vermeld werd dat er nog installatie kosten bijkwamen. Toch zal ik bij verdere aankopen Keukenloods niet vermijden.

odie 17-01-2023

Levering combi etna CM450rvs top, snel en voor scherpe prijs via webshop. Duidelijke orderbevestiging en later bericht over compact tijdvak bezorging, dus niet hele dag thuis zitten wachten. Belden zelfs even voor bezorgen op de dag zelf dat ze eraan kwamen. Namen oude apparaat mee. Aanrader!

Nima 17-01-2023

Ruime keuze, eerlijke omschrijving /uitleg van de verkoper. Snelle levering. Prijzen vergelijkbaar bij andere aanbieders.

Ashwin 16-01-2023

Duidelijke webshop, scherpe prijs en het product werd op tijd en netjes geleverd.

Bart 16-01-2023

Goede adviezen en kwalitatief goede apparatuur. Snel geleverd en vakkundig geplaatst!!