Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20904 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3384 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

J.H.Tros 06-02-2019

Goede voorlichting over het aangeschafte product. Meedenken met de klant.
Uitstekende monteur voor het plaatsen van de afzuigkap.

Gewone consument 06-02-2019

De service is goed. De monteur kwam op de afgesproken tijd. De inductieplaat werd geleverd zoals afgesproken.

MWES 06-02-2019

Ondanks sneeuw en enorme files toch s avonds geleverd. Netjes gebeld dat het later werd dan afgesproken. Goed product goede en nette service.

R.J.Held 06-02-2019

Prettige verkoper (...) met redelijke kennis van zake, echter hij gaf een onjuist advies betreffende het pyrolieren van de roosters. Hij gaf aan dat het rooster van een speciale legering (Siemensoven) was zodat het rooster niet blauw zouden gaan verkleuren en dat is aperte onzin. In de handleiding staat juist dat het rooster niet gepyrolierd mag worden.
Verder alle technische medewerking gekregen waar ik om vroeg.

Jan van der Ham (Den Hoorn ZH) 06-02-2019

Prima afhandeling en service. Ook bij het filiaal in Rotterdam goed geholpen.

AJN 06-02-2019

De online shop is overzichtelijk en goed ingedeeld. Zoek u een kookplaat, dan zoek u bij de kookplaten. Zoek u een spoelbak, dan kijkt u bij de spoelbakken. Onder het desbetreffende art. Staan alle gegevens duidelijk en overzichtelijk. De shop is een aanrader om op te kijken. De shop werkt met de laagste prijs garantie, ziet u het zelfde product goedkoper, vul dan het formulier in op de site. En binnen 3 dagen heeft u reactie. Klopt dat het product goedkoper is. Dan krijgt u het verschil terug. Dat is toch super service ook achteraf.

P Van seumeren 06-02-2019

Veel keuze van de artikelen ,goed geholpen na telefoon contact en prima bezorging op tijd.
En goede informatie over de artikelen.

Willem 06-02-2019

De levering duurt wel een paar dagen maar voor de rest een prima levering ,ik beveel de keukenloods wel aan een prima webwinkel

Leen vd G 06-02-2019

Ik beoordeel het product naar het cijfer en aantal reviews van het product. Dan weet ik zeker dat het een goed product is.
De keukenloods is een goede en betrouwbare winkel. Als er iets mis gaat dien ze er alles aan om het 100% naar de zin van de klant te maken

Annet 06-02-2019

Lage prijs, snelle levering. Je wordt goed op de hoogte gehouden over de status van je bestelling.

Van Gemert 06-02-2019

We zijn deskundig en adequaat geholpen. Alles volgens afspraak geleverd. En de prijzen zijn zeer goed.

Jacob Groenhof 06-02-2019

Correct, op tijd, service gericht, cliënt staat centraal, professioneel....!

Wil 06-02-2019

Goede service en snelle handelen op mijn vraag. Vriendelijk personeel met kennis vanzaken

Anouk 06-02-2019

Ik heb onlangs een afzuigkap aangeschaft. Deze was niet op voorraad maar zou geleverd worden in week 51-2018. Dit werd uiteindelijk week 04-2019. Ik ben hier wel netjes over geïnformeerd en had de mogelijkheid om van de aankoop af te zien. Hier heb ik geen gebruik van gemaakt en ben erg tevreden met mijn afzuigkap.

jan zwaan 06-02-2019

keurig op tijd geleverd, en alles netjes gemonteerd,en vakkundig personeel, prima voor mij alle lof toegekend.

C. Overdiek 06-02-2019

Ruime productkennis van de verkoper en een goed advies om tot de juiste keuze te komen. De installatie service is perfect. Veel ervaring en erg netjes werken.

Sandra 06-02-2019

Zeer tevreden. Ik zoek op internet n apparaat uit en noteer dan t type wat ik wil hebben, vervolgens kijk ik bij keukenloods en meestal is dat de goedkoopste, terwijl de site vaak niet weergegeven wordt bij bv bol.com en vergelijk.nl als de mogelijk goedkoopste........heel bijzonder. Ik weet mijn weg te vinden naar jullie, complimenten voor de afwikkeling en de snelle levering. Ps, ben zeer blij met mn AEG warmtepomp droger.

Roos van Velsen 06-02-2019

Snelle levering, Inductie kookplaat al geplaatst door elektricien, afzuigkap wordt door monteur van u geplaatst. Monteur ziek per telefoon keurig gemeld, word nu a.s. vrijdag 8 februari gedaan. U site is overzichtelijk en duidelijk

Cruyshoeve 06-02-2019

Snelle levering van de aankoop. De goedkoopste welke ik kon vinden op internet. Prima oplossing voor de ruimte die ik had. Aanrader.

Maurice 06-02-2019

Fijn bedrijf, dien wat ze zeggen. Levering als omschreven en op tijd geleverd.

Lucky 06-02-2019

Goede prijs icm een organisatie die kundig is en meedenkt met de klant. De levering verliep zoals beloofd.

riny 06-02-2019

prima, doen wat ze beloven. De aflevering was op tijd zodat de installatie meteen gedaan kon worden

Lynn 06-02-2019

Bestelproces was prima. Leveringsweek werd steeds opgeschoven zonder bericht maar dat moest ik uit de persoonlijke omgeving halen. Levering zelf was netjes. Apparaat was naar tevredenheid

frans 06-02-2019

kort en duidelijk en behulpzaam bezorging was ook duidelijk en het aanbod is er genoeg

aboeke 05-02-2019

Scherpe prijs, snelle levering. Rooster van inbouwoven had productiefout. Binnen een week werd er een nieuwe bezorgd. Top!

Claudia 05-02-2019

Zeer tevreden. Gebeld omdat ik onzeker was over maatvoering. Keurige uitleg gekregen. Ook in de winkel in Roosendaal later heel goed geholpen door een jongedame.

Jetske Tamboezer 05-02-2019

Bij de eerste plaatsing bleek de afzuigkap krom uit de doos va Siemens te komen. Daarop is de oude keurig terug geplaatst. Het bestelde type bleek niet meer leverbaar, door Keukenloods gezocht naar een super (en goedkoper) alternatief. Het verschil werd zeer snel terug overgemaakt. De tweede plaatsing keurig op de afgesproken dag en op tijd. Netjes gewerkt door aardige mannen. En ook nog een setje schoonmaakmiddel gekregen voor de vertraging. Kortom; zeer tevreden met zowel de service als het product!

Frans 05-02-2019

Super goed geholpen door Waddinxveen. Advies, goede prijs en super inbouwteam!!
Ga zo door Keukenloods

S. Bergers. 05-02-2019

Een hartelijk ontvangst bij binnenkomst. Correcte voorlichting over de te aanschaffen apparatuur waardoor de keuze maken eenvoudiger wordt.

M.H.van Dam Hofstra 05-02-2019

Goede en snellle service en goede prijs. Duidelijkheid bij het bestellen. in 1 woord uitstekend

John 05-02-2019

Initieel was er door een medewerker een verkeerde vaatwasser met de bezorgdienst verstuurd. Ik heb de juiste vaatwasser op zaterdag in opmeer opgehaald en een finacieele tegemoetkoming ontvangen, prima!

Heino 05-02-2019

Prima service. Jammer alleen dat mijn bestelde spullen er 2x niet waren ondanks een mail dat ze in de winkel zouden klaar liggen. Wel prima opgelost en zeer vriendelijk geholpen.

grittie 05-02-2019

makkelijke site en een goede prijs/kwaliteit. snelle service en goede communicatie

Jaap 05-02-2019

Gekozen voor de voordelige prijs en de verwachte goede service. De bezorging is keurig op de afgesproken dag gedaan. we werden telefonisch op de hoogte gehouden waar de bezorgauto zich bevond. Ik was wat verbaasd bij de bestelling dat er Euro 15 betaald moest worden om de nieuwe wasautomaat op de eerste verdieping (zonder lift) af te leveren. Nog verbaasder was ik dat de bestaande wasautomaat wel werd meegenomen maar dat ik zelf er voor moest zorgen dat deze buiten op de begane grond gereed stond. Het was zelfs niet mogelijk dit te laten doen als ik er voor betaalde! Ik moest dus zelf met mijn steekwagen (gelukkig heb ik die) de bestaande wasautomaat naar beneden te brengen. Ik vind dat er hier nog wel wat verbeterd kan worden. Achteraf had ik de Euro 15 voor levering op de eerste verdieping gemakkelijk zelf kunnen verdienen.

Yoanna 05-02-2019

De communicatie van Keukenloods is erg goed. Duidelijk en helder. Ik vind het erg jammer dat ze transport uitbesteden. Ik had gekozen voor levering op de 2e verdieping omdat ik geen mankracht heb om het zelf te tillen. Hier heb ik 15 euro extra betaald. Helaas is het bezorgen van de bestelling 3 keer verzet geweest omdat verschillende redenen. Mijn ouders hebben nooit problemen gehad met transport, maar zij hebben ook nooit gekozen voor levering op verdieping.

Al met al ben ik wel blij dat mijn spullen goed aangekomen zijn, maar kies dus niet voor levering op verdieping als het ook anders kan.

blixi 05-02-2019

Snelle goede service, dit was de eerste keer dat we iets besteld hebben bij de keukenloods. En we waren blij verrast.

Bram 05-02-2019

De webshop werkt zeer makkelijk je vindt snel wat je zoekt door je voorkeuren in te vullen. Ik werd netjes op de hoogte gehouden van de bestelstatus en hoefde pas te betalen bij het afhalen van de bestelling!
Op de dag dat het product arriveerde in de winkel werd ik netjes gebeld en bij ophalen werd ik netjes geholpen met het inladen in de auto.
Kortom super service tegen lage prijzen.

Kees 05-02-2019

Eén woord is genoeg: geweldig! Dat is van toepassing op 1. de website; 2. de adviezen in de winkel; 3. de afspraken voor de levering; 4. de monteurs voor het plaatsen van de apparatuur. Prima keuzemogelijkheden en persoonlijk advies. Maar ook keurige monteurs die alles op een juiste en nette wijze plaatsen en aansluiten. Daarbij is geen moeite teveel. Als extra service wordt de oude apparatuur meegenomen. Voor ons geldt: wij zijn helemaal tevreden.

Nicole 05-02-2019

Nette en snelle service. De e-mail die we kregen ter navraag of de maten toch echt goed waren vond ik een extra pluspunt. Chauffeur was ook heel aardig en behulpzaam. Kortom complimenten!

eric 05-02-2019

Goed assortiment, aantrekkelijk geprijsd. Ze doen wat ze beloven, factuur met BTW voor zakelijke aankoop. Alles simpel en goed

Wen 05-02-2019

Al mijn keukenapparatuur hier besteld. Zeer competitieve prijzen en goede klantenservice. Zou hier zo weer bestellen

Carla 05-02-2019

Netjes te woord gestaan, bij thuiskomst opvraag gedaan naar de koelkast bleek de opgegeven informatie van de site niet juist te zijn. Na telefonisch contact netjes terug gebeld dat na nameten de info inderdaad niet juist was en voor ander product gekozen. Na volle tevredenheid geleverd.

Henri 05-02-2019

Makkelijk te vinden en ook een goede site waar je alles tegen elkaar kunt afwegen. Snel en goed contact gehad in een zeer prettige sfeer. Van mij een dikke 9 verdient. Het inbouwen van de vaatwasser ging snel en professioneel en was het extra geld meer dan waard en als ik hun mag beoordelen krijgen ze ook een dikke 9

Willy 05-02-2019

Heel klant vriendelijk, goede voorlichting en niet duur! Bij bestelling keurig op de hoogte gehouden! Overzichtelijke winkel.

Peter Jansen 05-02-2019

Perfecte service en snelle levering heel blij met het apparaat volgende apparaat wordt zeker aangekocht via Keukenloods

P. De Graaf 05-02-2019

Wasmachine gekocht. Heel mooie prijs, levering volgens afspraak. Geen problemen. Let op: levering tot aan de deur als je woning niet gelijkvloers is (onze woning ligt een halve verdieping omhoog) maar dat geldt tegenwoordig overal, geloof ik.

Ray 05-02-2019

Keurig netjes geholpen, via de telefoon .
Ondanks de lage prijzen, toch zeer goede hulp.

Erna 05-02-2019

Keukenloods had de scherpste prijs en vlotte service! Zeer tevreden met mijn Kitchenaid standmixer!

Cor Haver 05-02-2019

Prima prijsstelling en veel keuze tussen meerdere leverancier/fabrikanten maken de Keukenloods een goede keus. In de winkel zijn wij goed geholpen bij de keuze voor een koelkast, vriezer en inductie kookplaat.

Dhr Van Rooij, Milheeze 05-02-2019

Goed deskundig advies, beste prijs en levering volgens afspraak, top.
Na een eerste keer bellen al maar als je terug moet bellen weet de desbetreffende verkoper precies wat er besproken is in het eerste gesprek. Welke kookplaat en prijs er besproken is, telefonisch super, niet 3 keer profiel aanmaken etc