Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

J. Bax 17-02-2023

Bij bezoek aan de showroom uitgebreide informatie gekregen over afzuigkappen.
Later bij aflevering bleek er 2 items niet aanwezig, deze zijn zonder problemen keurig na gezonden.

Jim 16-02-2023

Veel keuze en overzichtelijk ,zeer goede service en personeel zeer vriendelijk!

Herman 15-02-2023

Goed geholpen door vriendelijk personeel.
Goed en geen opdringerig advies.
Denken goed mee met de wensen van de klant.

Frank 13-02-2023

Goed geholpen al langer vaste klant. Duidelijk over levering en tevreden over de geleverde spullen

Paul 13-02-2023

Ik had een paar maanden eerder privé een nieuwe inductie kookplaat gekocht !
Ik zocht nu een koelvries combi voor in een huurwoning !
Perfect geleverd en zelfs s morgens voor 7:00 uur !
Chauffeur belde zelf nog even 20 min van te voren. ! Super service

Petra 13-02-2023

Duidelijke website en goede omschrijving van artikel. Keurig op tijd geleverd. Goede en nette bezorging

Captuurtje 13-02-2023

Vriendelijk en deskundig personeel. Zeer snelle levering en bezorging van het apparaat

Sandra 13-02-2023

Goede snelle service en goede aanbieding. Echt vakkundige mensen aan de telefoon

L.van Netten 13-02-2023

Prima aankoop,goed advies en klantgericht.
Afspraken klopten en flexibel aangepast.

R.w. Vlieger 13-02-2023

Prettig en vakkundig geholpen in de winkel, die wij aanbevolen kregen van de buren.plaatsing was met obstakels, maar monteur is net zo lang doorgaan tot het lukte..al met al meer dan tevreden

Hans H 13-02-2023

Goede prijs, komen afspraken na en digitaal alles goed voor elkaar. Bezorgtijden klopten en vriendelijke medewerkers.

Henk Vogelzangs 13-02-2023

Bestelling eenvoudig. Orderverloop goed zichtbaar. Levering volgens afspraak. De kookplaat voldoet meer dan aan de verwachtingen en voor een gunstige prijs.

De Haan 13-02-2023

Eerste keer leveren door PostNL was niet goed gegaan, glasplaat kapot van inductie. Tweede keer leveren door andere partij was top. We gebruiken de plaat nu een paar dagen naar tevredenheid.

Jos 13-02-2023

Bij witgoed aanschaf kijk ik toch altijd even bij Keukenloods. Meestal blijf ik daar dan hangen, haha. Prijs/ kwaliteit op z'n best. Ook dit keer, voor een vaatwasser. Met een uitstekende voorlichting omtrent de juiste keuze en een uiterst efficiënte en vriendelijke bezorging maakt het verhaal compleet. Super!

Bianca 13-02-2023

Ik ben heel blij met mijn nieuwe Belling inductie fornuis. Hij was niet op voorraad in showroom, dus vond het wel spannend om het gewoon te bestellen vanaf online foto's. De verkoper kon mij goed vertellen over het product en kon al mijn vragen beamtwoorden, samen hebben wij het product besteld.
Ik moest 5 weken wachten tot levering, maar werd via mail goed op hoogte gehouden. Bij bezorging werd het kundig aangesloten. Vragen die ik had werden goed beantwoord.
Ik zou deze winkel zeker aanraden.

Rob 13-02-2023

Goede uitleg, goede rapportage voortgang bestelproces, nette en vlotte levering

Prima bedrijf 13-02-2023

goede voorlichting van het product en de prijs was ook prima t.o.v. van de andere aanbieders

Anja 13-02-2023

Heldere uitleg over mogelijkheden en de verschillen in prestatie/prijs. Snel geleverd en geplaatst

Charles 10-02-2023

Gunstige prijzen en goede snelle levering. Communicatie was uitstekend. Top.

Asjege 10-02-2023

Keukenloods geeft altijd een goed advies zowel online als in de winkel. De medewerekers zijn vriendelijk en deskundig.

Wim 09-02-2023

Uitstekende communicatie over aanschaf en levering! Fornuis voldoet aan de verwachtingen zoals beschreven.

Coby 09-02-2023

Goede prijs/kwaliteit verhouding, telefonisch contact, installatie en service

Thera 09-02-2023

In november mijn oven besteld ondanks dat ik niet wist wanneer deze weer leverbaar zou zijn. Rustig afwachten tot Siemens weer gaat produceren. De levering en service hieromheen waren prima van Keukenloods. Helder en vriendelijk. Inmiddels heb ik mijn oven en ben er erg blij mee. Ik kom zeker terug!

alfred 08-02-2023

Afgezien van de site, die duidelijk is, is er telefonisch contact geweest. Dit verliep allemaal soepel.
Allevering van afwasmachine verliep volgens planning. Ook het meenemen van de oude apparatuur ging moeiteloos./
Kortom ben zeer tevreden

Catine 08-02-2023

Koos voor de Keukenloods omdat zij de wasmachine hadden die ik zocht...
tegen aardige prijs...
en twee dagen later in huis !!
Keurig verpakt en zonder beschadigingen...
én ze namen mijn oude machine gelijk mee terug !!