Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20903 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3386 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ton van Rijn 12-02-2019

Kan niet beter, siemens koel/vriescombinatie goedkoopste in nederland en perfect op tijd en snel geleverd.

Ghesie 12-02-2019

- prijs-/kwaliteitsverhouding is excellent
- artikel op afgesproken tijdstip afgeleverd bij buren toen wij onverwachts toch niet thuis waren
- inductiekookplaat kon zonder enig probleem aangesloten worden op 2 fasegroep, goede documentatie

TDG 12-02-2019

Keukenloods antwoordde zowat per direct op mijn vragen en ik kon daar ook wat mee.
Bovendien hadden ze een mooie actie waardoor ik heel voordelig een fijne kookplaat heb kunnen kopen.
Bij het afspreken van de lever-en installatiedatum kwamen we overeen dat ik gebeld zou worden als het vervroegd kon worden en daar hebben ze zich keurig aangehouden en had ik een week eerder mijn kookplaat.

lotenhans 12-02-2019

Goede winkel. Beste prijs voor mijn artikel op dat moment. Geleverd wanneer ik wilde.

Tom 12-02-2019

Na verhuizing van Beverwijk naar Groningen in Veendam weer een keukenloods gevonden .Daar ook weer goed geholpen door vakkundige verkoper
Dus ook hier weer onze nieuwe SMEG afzuigkap besteld en deze van de week binnen gekregen .
Net zoals in Zaandam is keukenloods Veendam onze zaak voor keuken spullen

Cindy 12-02-2019

Goeie prijzen alleen lange levertijd. Product naar wens en erg mooi.helaas vond ik t te lang duren voordat t geleverd werd

Valk 12-02-2019

Product geleverd op dag van planning. Jammer dat niet voldaan kon worden aan aangegeven tijdblokken. Garantie hiervoor wordt ook niet gegeven maar een actuele status van levering, dus up to date volgen van levering zou wellicht handig zijn.
Duidelijke website, makkelijk te bestellen.

Nan 12-02-2019

Keurige service,behulpzaam en op de afgesproken tijd afgeleverd!!!! Kunnen anderen nog voorbeeld aan nemen

Kris 12-02-2019

Makkelijke site en onze vaatwasser was er al de volgende dag. Ook correcte levering met duidelijke mail over tijden. De vaatwasser werd netjes naar de keuken gebracht.

Jan24 12-02-2019

Een bedrijf waar ik al meerdere malen voor mijzelf en derden spullen heb bekocht of heb laten kopen. Het grote voordeel is dat de adviseurs heel goed met je meedenken en met oplossingen aankomen als je de situatue vertelt waar een apparaat moet komen. Dus heel behulpzaam maar ook heel vriebdelijk. Ook vlak voor sluitingstijd.

VdHelm 12-02-2019

We hebben een goede ervaring gehad met deze shop. De bestelling was gemakkelijk te plaatsen, de levering volgde snel erop en het was erg fijn dat het bedrijf het oude toestel mee terug nam.

Gerrit 12-02-2019

Zeer eenvoudig en snel het juiste product in huis. Duidelijke website en correcte levering.

Richard 12-02-2019

Geweldige shop. Gedegen antwoord op je vragen. Snelle verzending. Zeer goede prijs kwaliteit. Aanrader. Aftherpay mogelijk. Thxs.

Mark 1975 12-02-2019

Goede prijs en zeer snel geleverd!! Mooie en stille vaatwasser voor onder de €400,- dus een prima machine gekocht voor dat geld.

Faek Soussi 12-02-2019

really good quality for delivery and help for choosing the right cook. thank you very much

Eddy 12-02-2019

Prettig contact en geen flauwekul. Ze doen wat ze zeggen. Snelle levering.

Jaap 12-02-2019

Uitstekende service, levering op tijd. Goede en duidelijke informatie. inbouw van de apparatuur liep geheel volgens wens.

Marcel 12-02-2019

Fijne shop. Goed geholpen aan de telefoon. Verkoper luisterde goed naar mijn wensen en kwam met een mooie oven die ik voor een goede prijs kon kopen.

Annemieke 12-02-2019

Vriendelijke en deskudige hulp. Mooie kookplaat voor een goede prijs gekocht. Het duurde wel vrij lang voordat deze gemonteerd kon worden (niet heel handig als de oude plaat defect is).

Valerie Verschoor 12-02-2019

Zeer behulpzaam met de bestelling van mijn apparatuur , alle denkbaar details gevraagd en gegeven. De installatie was precies op tijd. Heel vriendelijk en beleeft , heel precies. Ik ben zeer tevreden

hjhm witjes 11-02-2019

gekozen vanwege de beste prijs en de beste informatie vooraf. vooral in het voorproces onafhankelijk en professioneel meedenken in mijn keuze.
ook de service van de bezorging was prima.
Behulpzaam en uitstekend op tijd.

Gerrit 11-02-2019

keurig op tijd geleverd en een goede prijs kwaliteit verhouding.
Bedrijf houd zich keurig aan de levertijden.

M.Nillessen 11-02-2019

Zeer moeilijke afhandeling van retour niet functionerend apparaat. Willen foto's van de niet schone vaat. Ik zou zeker even verder kijken voor een webshop met goede service en 30dagen retour garantie. Heel jammer en buitengewoon frustrerend!
Officiele reactie van Keukenloods 11-02-2019

Beste M. Nillessen,

Bedankt voor het schrijven van uw review. Ik heb uw naam opgezocht in ons systeem, maar kan helaas geen order terug vinden. Zou u deze willen sturen naar Emma@keukenloods.nl? Dan kan ik het even uitzoeken.

Ludo 10-02-2019

kookplaat was stuk, ze hebben mij geholpen en uitleg gegeven voor de plaatsing van een inductie systeem. Heb van hetzelfde merk Siemens met dezelfde afmeting een plaat gevonden en gekocht en het zelf kunnen plaatsen.
geweldig bedankt

Therry 10-02-2019

De prijs was helemaal in orde, de betaling probleemloos en voor de levering werd keurig netjes op tijd zorg gedragen. Bedankt!

R.Krijgsman 10-02-2019

Nieuwe vaatwasser aangeschaft bij Keukenloods voor een goeie prijs t o v andere leveranciers . Is netjes volgens afspraak geleverd. En de oude ,welke ik al uitgebouwd had ,hebben ze gelijk meegenomen . Alles keurig geregeld.

M. Hermans 10-02-2019

Snelle offerte, prima prijs, waarborg fonds, bij in ontvangst namen per Pin afrekenen en snelle accurate levering.

Wat wil je als klant nog meer!!!

K.Blaauw 10-02-2019

Wij werden door een kennis geattendeerd op de Keukenloods in Veendam i.v.m. de aanschaf van inductie koken.
Na een bezoek aan de Keukenloods en een prima voorlichting over inductie zijn we eerst weer vertrokken.
Een week later hebben we besloten om toch maar over te stappen op inductie koken. Voor de aanleg van de elektra hebben we een adres van Keukenloods gekregen waar ze veel zaken mee doen. Ook dit is verder prettig verlopen en gaan we morgen over op inductie. Al met al een prettige ervaring.

Jeffrey 10-02-2019

Vriendelijk mensen en snelle servis zou het ook aan andere aanbevelen om daar spullen tekopen

Lennart 10-02-2019

Zeer tevreden met mijn aankoop. Het duurde alleenalleeneen een tijdje voordat het inbouwteam pas tijd had, maar een goede prijs en een goede service. Vriendelijke mensen. Ik beoordeeld het geheel met een 8.

WimPie 09-02-2019

Naast het feit dat je veel kunt vinden op de website op een eenvoudige wijze, steekt deze partij er bovenuit in klantenservice. Ik had per ongeluk de verkeerde afzuigkap besteld en na 1 telefoontje (waar ze ook nog eens vrijwel altijd bereikbaar zijn) was mijn order omgezet en het kleine verschil (minderkosten) werden vrijwel direct terug gestort. Geweldige service.!

Jim Kaag 09-02-2019

Gewoon even bellen met de keukenloods en alles wordt geregeld. Prima voor elkaar en aardige medewerkers met verstand van zaken.

Pieter Dijkstra 09-02-2019

Fijn geholpen met goed advies. Ik had een foutje gemaakt en heeft keukenloods netjes opgelost!

Hendrix 08-02-2019

Volop keuze , snelle levering en alles goed in orde.
Navraag of je met alles tevreden was en of apparatuur goed werkt.
Over niets te klagen zal indien nodig gelijk weer iets bestellen bij deze winkel.

Bot 08-02-2019

Bedrijf is nauwkeurig met de communicatie. Snelle levering en de chauffeur is behulpzaam

margriet 08-02-2019

Ik vind de Keukenloods een prima zaak. Om de levertijd te weten is even gebeld met de chauffeur, zodat wij beter wisten hoe laat de magnetron geleverd zou worden, erg fijn!
Wij zijn minder tevreden met de magnetron. De startknop is een klein tiptoetsje. Veel te klein naar mijn idee, je zit er zo naast. En bovendien is het niet verlicht, in een slecht verlichte keuken zie je niet waar je op moet tippen. Vervelend! Want dat is een knop die je elke keer moet gebruiken.

Ankie 08-02-2019

Het was de vraag of we een nieuwe keuken zouden kopen met inbouwapparatuur of nieuwe inbouwapparatuur in de bestaande keuken zouden plaatsen.
We hadden van een gerenommeerde keuken specialist een offerte gekregen voor een prachtige keuken met inbouwapparatuur. Niettemin voor een prijsvergelijk ook nog even het advies van een andere specialist gezocht. Dat werd Keukenloods in Roosendaal.
Erg veel bezoekers in de showroom en adviseurs die het razend druk hadden om iedereen die dat wenste te woord te staan. Toch werden we spoedig op een uiterst gastvrije wijze professioneel en vriendelijk te woord gestaan door vestigingsmanager XXX. Een ervaren persoon die echt verstand had van keukens en inbouwapparatuur!
Naast onze voorkeuren werden ook alternatieven door XXX voorgesteld, waarbij openhartig en zeer direct de voor- en nadelen werden besproken. No-nonsense. geen flauwekul en zonder overbodige omwegen.
Toen de offerte werd uitbracht -gebaseerd op dezelfde keukenmeubel c.q. inbouwapparatuur als de vorige keukenspecialist- bleek het aanzienlijk veel goedkoper dan de vorige keukenspecialist dat een beslissing snel was gemaakt.
Daarna nog wat vraagjes die snel en uitstekend werden beantwoordt. Op korte termijn is de nieuwe keuken vakkundig ingemeten. De offerte werd nogmaals en uitvoerig met ons doorgenomen en vervolgafspraken gemaakt. Keuken wordt binnen 7 weken geplaatst. Volgen van orderstatus is uitstekend te volgen via de website van Keukenloods Roosendaal.
Tot zover alleen maar een dikke plus voor Keukenloods Roosendaal voor de klantvriendelijke en service gerichte werkwijze. Zeker een aanrader om even langs te gaan voor iedereen die een nieuwe keuken dan wel keukenapparatuur wil kopen.
Uiteraard moet de keuken nog worden geplaatst, maar tot nu toe een erg goed gevoel over Keukenloods Roosendaal en dan in ons geval zeker voor XXX.

Beste Ankie,

Ik heb dit mooie compliment doorgegeven aan ons filiaal in Roosendaal. Ontzettend bedankt voor het schrijven van deze review. Ik wens u alvast veel plezier toe met uw nieuwe keuken!

Martim 08-02-2019

ik had de verkeerde kookplaat besteld ik dacht 3 fase maar was 2 fase, was niet duidelijk op de site , In groot Rotterdam zijn er veel flats met 3 fase, ik heb veel kookplaten aansloten in de loop van de jaren. Jullie hadden deze niet dus bij een ander besteld, die van jullie met veel moeilijkheden en bureaucratie terug gestuurd

Beste Martim,

Wat jammer dat het retourneren niet naar wens ging. Zou u misschien willen mailen om welke kookplaat het gaat? Dan kunnen wij dit verduidelijken op onze website. Ik neem aan dat alles nu al afgerond is? Als ik toch nog iets voor u kan betekenen, hoor ik dat natuurlijk graag. U kunt mailen naar Emma@keukenloods.nl.

Majejay 08-02-2019

Groot assortiment voor een scherpe prijs! Ik heb er voor gekozen de kookplaat in de winkel te laten afleveren. Dit was snel en goed geregeld.

Henk van Buyten 07-02-2019

Kwaliteit, vriendelijkheid, goede service en ook nog eens goedkoop. Hulde en ga zo door.

Iwan 07-02-2019

Komen hun afspraken na , goed product geleverd tegen een lage prijs.
zeer tevreden met onze nieuwe inductie kookplaat.

Riny Bergervoet 07-02-2019

Ik heb op internet de aanbieding gezien van deze afzuigkap,kon hem echter niet vinden op de site van de winkel
Ben vervolgens naar de winkel gegaan,heb dit laten zien,vervolgens zijn zij zelf gaan zoeken,konden de aanbieding ook niet vinden.boden mij toch het artikel aan met de bijbehorende lagere prijs.mijn complimenten met deze service.

Dennis Tempelman 07-02-2019

Ik vond het een prettige site overzichtelijk.
Alles besteld op de site.Snel een mailtje met de bevestiging. Telefonisch contact gehad en de dame vroeg of ze moest helpen met bestellen dit hebben we gedaan.Zelf afgehaald in Gaanderen mooie winkel en prettig personeel.
Ik ben erg tevreden en adviseer het iedereen
Ook voor combi oven ook naar jullie.

HC Sijbesma 07-02-2019

Een zeer correcte webshop met een groot assortiment en goede prijzen. Ook over de afhandeling van de bestelling en de snelheid ben ik zeer tevreden. Ik geef een 9 als beoordeling, omdat een 10 impliiceert dat er geen verbetering meer inzit. Dat kan haast niet.
Geen Mediamarkt kan tippen aan het assortiment zoals Keukensloods dat bied. Dikke aanrader.

Anton 07-02-2019

Alles conform bestelling en gemaakte afspraak afgewikkeld , vaak wordt er veel beloofd doch niet of nauwelijks correct af-
spraken nagekomen.

D.Willems 07-02-2019

Superproducten, goede prijs en snelle levering. Ook het inbouwteam: niks dan lof.
Enige puntje was dat ons fornuis in de breedte niet door de deur paste en de bezorger dat niet wilde doen. We hebben zelf zijn steekkar geleend om het in de lengte te doen en te ondersteunen. Hopelijk dat in het vervolg dit opgelost wordt. Beetje absurd om een 90cm fornuis niet door een normale voordeur te krijgen ;). Maar al met al zijn we echt blij. Het fornuis was een 2e keus en echt prachtig!
De vaatwasser was blijkbaar niet op voorraad en we kregen een gratis upgrade. Super!

Beste D. Willems,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat vervelend dat het in eerste instantie niet lukte om het fornuis door jullie voordeur te krijgen. We zullen dit meenemen in de toekomst. Gelukkig is alles toch goedgekomen. Wij wensen jullie dan ook veel plezier met jullie nieuwe fornuis en vaatwasser.

Minjo van de Wateringen 07-02-2019

Een prettige winkel met ter zake kundig personeel en doen wat ze zeggen of beloven top komen zeker terug voor een volgend aankoop . Een goede prijs kwaliteit verhouding.

Gretha 07-02-2019

Goed Advies, prettig contact met de mensen, die goed met je meedenken.
Prima levering en betaling bij bezorging.
Ik doe graag zaken met de keukenloods

Els 07-02-2019

Duidelijke website wat ik zocht was op voorraad en te bekijken in de showroom. Levering en montage goed.

Klant 07-02-2019

Fa. Keukenloods heeft een goede en snelle bezorgservice. Daarnaast een prettige en overzichtelijke website