Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19126 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2670 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8.8

Andre 14-08-2018 Via de website gekocht

Kan beter

Apparatuur aangeschaft via site en telefonie erg goed geholpen door medewerker. De apparatuur heb ik aangeschaft voor mijn moeder die is 74 jaar. De apperatuur is geleverd op de afgesproken dag maar er is niets uitgepakt gecontroleerd of iets een vrouw van 74 kan dat toch niet. Dit had echt beter gekund. Er werd nog gevraagd of er oude apperatuur mee terug moest maar die hadden we niet. Als ze dan de verpakking hadden mee genomen was dat al iets geweest , maar helaas dit kan echt beter denk ik. Erg jammer

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Officiele reactie van Keukenloods 14-08-2018

Beste Andre,

Wat vervelend dat je niet helemaal tevreden bent over onze service. Als ik echt kijk naar wat de bezorger heeft gedaan, dan is er op papier niks gebeurd wat niet had gemogen. Het product wordt inderdaad binnen gezet, maar wanneer je niet kiest voor installatie/montage dan wordt dit ook niet uitgepakt. Ik snap dat het in dit geval een vervelende situatie is, maar dit is wel hoe het zou moeten gaan volgens onze voorwaarden. Desondanks zullen we de feedback meenemen! Ik hoop dat jullie wel tevreden zijn over de producten.

Groet, Emma.

Janneke 14-08-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering en goede service

Onze inbouwkoelkast was op zondagmiddag stuk gegaan. Mooie gevonden bij Keukenloods voor een hele goede prijs. Op zondag al mailcontact vanuit de medewerkers omtrent de maten en of ik de juiste had gekozen. Maandag einde van de middag werd deze al afgeleverd en ging de oude kosteloos mee terug. Super tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Eric 14-08-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Goed geregeld, nette inbouw

Nette omruil van een niet passende magnetron naar de juiste uitvoering. Keurig ingebouwd door het inbouwteam.

Gutierrez 13-08-2018 In de winkel gekocht
Almere buiten

Geeeldig servies

Een jongeman heeft ons geweldig geholpen met een prima uitleg en heel vriendelijk. Hij gaf ons de ruimte om rustig een keus te maken.

Pluspunten

• Retourproces
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rojo 13-08-2018 Via de website gekocht

Goed en snel contact. Snelle levering

Veel verschillende artikelen. Betrouwbare shop. De levering was snel en in orde. De deur gaat moeilijk open. Zou een twee traps opener op moeten zitten. Jammer dat de controle lampje en de temperatuur alleen te zien is als de deur geopend is. Verder een prima vrieskast met veel ruimte.

Lindy Westrik 13-08-2018 Via de website gekocht

Goede service

Snelle levering, goede communicatie over status bestelling, pluspunt dat bedrijf belt voor afspraak om te leveren.

Iris 13-08-2018 In de winkel gekocht

Flexibel en goed bereikbaar

Een fout in de levering van een Quooker is zeer service gericht opgelost, door ons tijdelijk 2 quookers te verstrekken totdat de monteur de kraan inwisselde voor de gewenste versie. Superflexibel en klantvriendelijk!

J.Muis 13-08-2018 Via de website gekocht

Snel en alles keurig geregeld.

Goede prijs en snelle levering. Donderdag avond laat besteld. Vrijdagavond al in huis. Goede service echt top.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

T. Jansen 13-08-2018 In de winkel gekocht
terborg

conform afspraak geleverd door vriendelijke mensen super

shop is in de buurt, ik zocht een oven, ben door verkoper goed geholpen en geadviseerd hij had echt oprecht aandacht voor ons. Ook de mensen die de spullen hebben geleverd waren zeer service gericht en vriendelijk. Ga zo door.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Erica 13-08-2018 Via de website gekocht

Super service

Duidelijke website! Bij vragen of offerte aanvraag wordt er snel gereageerd! Beste deal aanbod. Snelle levering, alles perfect verlopen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ruud 13-08-2018 Via de website gekocht

Geweldig prijs kwaliteit verhouding

Alle benodigde info was op de site te vinden en voor een extra advies waren de verkopers ook buiten de reguliere tijden beschikbaar.

Tjalle 13-08-2018 Via de website gekocht

Goede service

Goede telefonische uitleg. En top producten. We zijn zeer tevreden over levertijd. Zelfs de prijs is aangepast nadat een een website goedkoper was. Keurig

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Louis 13-08-2018 Via de website gekocht

afspraak is afspraak

De nieuwe vaatwasser is keurig volgens afspraak geleverd ! De levertermijn was goed en het tijdstip ook.

RJ 13-08-2018 Via de website gekocht

Goede service en snelle, nette levering

duidelijke productomschrijving en goede prijs, daarnaast snelle levering en oude materialen netjes afgevoerd.
Als kers op de taart nog een vaatje bier.
TOP.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Vakantieman 13-08-2018 Via de website gekocht

Nieuwe koelkast op vakantiepark laten leveren

Nieuwe koelkast gekocht voor in chalet op vakantiepark. Contact met en advies van verkoper over soort was prima. Helaas is het afleveradres verward met het factuur adres, op tijd gezien en gecorrigeerd. Koelkast is goed geleverd, allen het tijdstip van leveren zou na 8:00 uur zijn, chauffeur stond er al om 6:45, dat was minder fijn.

Lindavkb 13-08-2018 Via de website gekocht

Tevreden!

Na wat googlen kwamen we bij keukenloods terecht. De vaatwasmachine welke we op het oog hadden was hier aanzienlijk goedkoper.

Levertijd 1 a 2 werkdagen. Dus besteld. Daarna bleef het stil we hadden wel iets verwacht van een bericht na twee werkdagen over de levering. Helaas kregen we dit niet. Dus gebeld, heel vriendelijk te woord gestaan. De vaatwasmachine was uitverkocht en moest ook door hen besteld worden. Deze zou de volgende dag bij hen binnen zijn en de dag erna worden geleverd. Geen probleem alleen zou het handig zijn wanneer dit gewoon wordt teruggekoppeld via de order status bijvoorbeeld.

Hierdoor een zeven.

Voor de rest goede website aardig personeel alles verloopt goed net als de levering. Aardige chauffeur kon ons huis makkelijk vinden doordat de oude buitenstond. Na een klein handje van mijn man erbij ging het heel vlot en was hij ook zo weer weg!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Robert 13-08-2018 Via de website gekocht

Zeer gedegen advies en snelle levering!

Ik had al eens eerder een apparaat bij Keukenloods gekocht, Deze keer moest ik een inbouwkoelkast van 20 jaar oud vervangen. Eerst bij Bosch gevraagd wat voor type ik dan moest hebben, maar die konden me niet meer helpen omdat ze geen gegevens meer hadden van mijn oude koelkast (.). Zelf, met de gegevens die ik had, een vervanger uitgezocht en besteld. Per omgaande een mail met de vraag om gegevens van de kastdeuren gekregen. Per telefoon prima advies gekregen; het blijkt nogal ingewikkeld om te kunnen beoordelen of de gewenste koelkast past. De nieuwe koelkast past perfect!

Frank 13-08-2018 Via de website gekocht

Prima geholpen

Keukenloods zelf werkt prima mee en volgens afspraak. Het aflever bedrijf heeft veel moeite met rekening houden met de (on)mogelijkheden van mij als klant.

Frans van Megen 13-08-2018 Via de website gekocht

snelle zorgvuldige levering

prettig dat er een fysieke winkel achter de webshop zit. Mocht er ooit een probleem zijn dan weet je waar je terecht kunt. Daarbij is levering via de winkel ook nog goedkoper.

Nick 13-08-2018 Via de website gekocht

Voordat ik het wist had ik een nieuwe apparatuur

Snelle service levering en plaatsing voordat ik het wist had ik een nieuwe koelkast en inductiekookplaat in de keuken staan

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Peter van Es 13-08-2018 Via de website gekocht

Levering sneller dan verwacht!

Ik koop regelmatig bij Keukenloods. Goede prijzen, ruime selectie. Ook fijn dat je mag betalen bij aflevering want dat geeft zekerheid.

In dit geval belde de transporteur of er dezelfde dag nog afgeleverd mocht worden. Snel via ideal overgemaakt en netjes afgeleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Elaine 13-08-2018 Via de website gekocht

Snelle verzending en goed product

Prijs was de meest gunstige, maar dat doet niets af aan de snelle levering en de kwaliteit van het product. Keurig!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Klaver 13-08-2018 Via de website gekocht

Snel vakkundig en betrouwbaar

Wij hebben hier recent een combi oven gekocht en later een vaatwasser. Bij de vaatwasser is er meermaals contact geweest om zeker te zijn van de juiste maat. De inbouw ploeg was keurig op tijd en uiterst vakkundig. Problemen die ondervonden werden met de aansluiting werden direct opgelost zonder extra kosten. Echte service! En heel beleefd

Petra 13-08-2018 Via de website gekocht

geweldig bedrijf

Via internet gevonden duidelijke site, fijne mailwisseling gehad en het juiste product geleverd en geplaatst. helemaal top, ben zeer tevreden

Bianca 13-08-2018 In de winkel gekocht
Gaanderen

Goed geholpen , vriendelijk en mee denken , ik kom er graag

Uit eerdere ervaring die goed was kwamen we hier terug , snelle levering en goed advies , prima
Tot de volgende keer !

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Jeroen Mooijweer 13-08-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Goed geholpen in winkel maar ook thuis. Was het geld easrd

Via internet zaak gevonden en prima geholpen
Ook bij het aansluiten was het geld waard anders niet gered

Anna 13-08-2018 Via de website gekocht

Super!

Goede service! telefonisch contact gehad na aanvraag offerte. Nog enkele tips gekregen mbt uitkiezen juiste apparatuur voor in een Ikea keuken. De apparaten werden snel geleverd.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

koper 13-08-2018 In de winkel gekocht

Uitstekende Voorlichting; Snelle, vakkundige levering

Ruime keuzemogelijheid; prettig prijsniveau; komt afspraken meer dan goed na. Uitbouw oud en Inbouw Nieuw vlot en nauwkeurig.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Freek 13-08-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd, netjes verpakt

Product snel geleverd als aangegeven, goed verpakt. Eerste keer hier besteld dus eerste indruk is goed!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Monique 13-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering met inbouwservice

Vanwege de prijs op de site en de inbouwservice gekozen voor keukenkoods. Fijne website en na betaling werden wij dezelfde dag gebeld voor een afspraak voor levering en inbouw. Al met al binnen drie dagen een nieuwe vaatwasser. De vaatwasser werkt prima en de mannen van de inbouw hebben alles netjes afgewerkt en de oude netjes gevoerd.

Mark 13-08-2018 Via de website gekocht

Prima winkel

Onze vaatwasser had het begeven. We hebben geen behoefte aan een ding met 1001 opties, gewoon een vaatwasser. Op internet een vaatwasser gevonden bij keukenloods. De site werkt makkelijk, de vaatwasser betaalbaar en zou in de keuken als inbouw passen. Omdat de ruimte wat krap is, en ik niet uitink in handigheid, ook de installatieservice genomen.
De monteur die kwam was een aardige jongemanndiende vaatwasser er zo in had.
Nog een aardige bijkomstigheid, onze vaatwasser was niet meer leverbaar, keukenloods heeft gratis een nieuwer model geleverd.
De was wordt schoon, hij maakt minder herrie dan de vorige en is netjes geinstalleerd. Wij zij tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Petra van Roekel 12-08-2018 Via de website gekocht

Top service, snelle levering en een hele aardige bezorger

Dit is een duidelijke site, we konden makkelijk vinden wat we nodig hadden en zijn zeer tevreden over het prachtige fornuis met oven dat we besteld hebben van het merk Smeg. De bezorger was een wat oudere, zeer vriendelijke meneer en alles is snel en goed geregeld. Daarom een 9 voor deze winkel!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Eric 12-08-2018 Via de website gekocht

Precies volgens verwachting!

Mooie kookplaat besteld, levering prima, en precies zoals we verwacht hadden. Prima prijs. Dus een aanrader!

W.N. de Lepper 11-08-2018 In de winkel gekocht
Gaanderen.

Geweldig geholpen.

Deze shop was niet zover van Zevenaar. Voldoende keus in apparatuur. Verkoper nam ruimschoots de tijd voor uitleg.

Egbers jw 10-08-2018 Via de website gekocht

Top bedrijf

Top geholpen door keukeloods en chauffeur heb al meerdere apparaten besteld en zal in de toekomst dat ook blijven doen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Feiko van der Velde 10-08-2018 In de winkel gekocht
Veendam

Keramische kookplaat gekocht, is thuis bezorgd

Gemakkelijke site met goede weergaven. Geeft duidelijke prijzen. Levertijden worden goed aangegeven en je kunt eventueel telefonisch ondersteuning vragen. Medewerkers komen terugbel afspraken goed na.

Sr 10-08-2018 Via de website gekocht

Lekker snel

Ging snel jammer dat ik de oude niet had ontdooit anders hadden ze die ook nog mee genomen maar de koelkast van zanussi is geweldig lekker 4 g constant .

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Kleijer 10-08-2018 Via de website gekocht

Geweldig goede voorlichting en vriendelijk personeel

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam,ze hebben alle tijd om voorlichting en uitleg te geven.Leveren goed werk af.

Jaap van Groenigen 10-08-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Prima bedrijf om zaken mee te doen

Plezierige medewerkers die doen wat je van ze verwacht. Ze konden de afzuigkap leveren waar naar we op zoek waren.

andreas Wiersum 10-08-2018 In de winkel gekocht
amsterdam zuid/oost

jammer dat er niet meer op voorraad is op alle vestigingen

redelijk en goede prijs-kwaliteit, De medewerkers zijn goed op de hoogte van hun artikelen en kunnen je daarom goed helpen bij de keuze.

John 10-08-2018 Via de website gekocht

Goede service

Koel-/vrieskast (inbouw) gekocht. We zijn een paar keer gemaild en gebeld geworden om alles zo gedetailleerd mogelijk door te geven zodat de koel-/vrieskast ook zou passen en niets mis kon gaan. De koel-/vrieskast is op de aangegeven tijd perfect geleverd en hij paste ook perfect. Dik tevreden.

Lucas Paalvast 10-08-2018 In de winkel gekocht
Veendam

Super snelle levering!

Mooie winkel met goede prijzen! Was 1 artikel niet op voorraad, deze geannuleerd omdat het de hele order tegen hield. Verder top!

Erik 10-08-2018 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Gewoon op voorraad

Onze inductie kookplaat ging kapot en hadden net verse boodschappen gekocht, kus dan wil je snel weer verder. Gelijk halen en zelf monteren was het idee. Bijna nergens konden we een kookplaat op voorraad vinden, maar keukenloods gelukkig wel.

J. Adriaens 09-08-2018 Via de website gekocht

Wat een tegenvaller!

Bij bestelling van een keramische kookplaat werd mij verzekerd dat er een kabel aan zat maar geen stekker. Op mijn vraag of iemand mij kon vertellen hoe e.e.a. moest worden aangesloten (ik ben daar niet in thuis) werd bevestigend geantwoord. Bij thuiskomst met de plaat: geen kabel! Heb die bij de winkel moeten halen. Daarna minstens 6 keer gebeld i.v.m. aansluiting. Herhaaldelijk gehoord dat Ik zou worden teruggebeld. Nu na 2 weken nog steeds geen afdoende reactie! Heb dus zelf een elektricien moeten inschakelen. FOEI; KLANTONVIENDELIJK!

Officiele reactie van Keukenloods 10-08-2018

Beste J.,

Zou je mij misschien je ordernummer toe willen sturen via emma@keukenloods.nl? Dan ga ik even voor je kijken wat ik voor je kan betekenen.

Groet, Emma.

van wingerden 09-08-2018 In de winkel gekocht
rotterdam

geweldigen cervies

goed geholpen geweldig een 10 goed personeel snel alles geleverd keurig zou het iedereen aanraden.om deze winkel te kopen

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Dirk Jan 08-08-2018 Via de website gekocht

Perfecte webwinkel

Veel keuze, prima hulp als je ze belt, en zeer snelle reactie bij vragen. ik ben zeer goed geholpen.

Liesbeth Broekman 08-08-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar en scherp in prijs

De laatste tijd hebben we nogal wat apparaten moeten aanschaffen vanwege ouderdom. Na 22 jaar gaat er dan wel een keer iets kapot. We zijn heel blij met Keukenloods. De installatie van de operatie is geweldig. Goed en vakkundig personeel en bijzonder vriendelijk. Ook in prijs is de keukenloods zeer scherp! kortom, niets dan lof.

Carlos 08-08-2018 Via de website gekocht

Top!

Super snel geleverd en netjes afgehandeld.
Nespresso kitchenaid gekocht en hij werkt super!!
Geen reden om niet bij hun te bestellen.

Leon 07-08-2018 Via de website gekocht

Prima service en levering

Goede service incl overzichtelijke site met concurrerende prijzen

Transport netjes geregeld je wordt van te voren netjes 30 min VT gebeld door de chauffeur.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Spitz 07-08-2018 Via de website gekocht

Eerlijk en betrouwbaar

Ik had zonder het te weten teveel betaald keurig bericht en geld retour..TOP!
Op tijd de mail en de aflevering met montage.