Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20904 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3384 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

C 26-02-2019

Zeer tevreden over de klantvriendelijkheid, overzichtelijke site en snelle, nette levering!

Pieter 25-02-2019

Super service! Telefonisch contact opgenomen om bijkomende informatie op te vragen welke ik vervolgens vlot kreeg. Daarna kon ik in dit zelfde gesprek ook de beide keukentoestellen eenvoudig bestellen en thuis laten leveren. De levering (in België) gebeurde zeer stipt en met een super vriendelijke en behulpzame courier.

Verkleij 25-02-2019

Vriendelijk en duidelijk geholpen en een zeer correcte levering en plaatsing.

Rfokkink 25-02-2019

Beste keukenloods
Voor een poosje geleden zijn wij mijn man en ik bij jullie geweest.
Wij zijn heel vriendelijk geholpen door een jonge man en hebben een mooie en fijne afzuigkap gekocht.
Als ze ons vragen waar we de afzuigkap hebben gekocht dan is dat bij de keukenloods.

Met vriendelijke groet Reint en Rikie Fokkink

H. Calik 24-02-2019

Online besteld en zelf opgehaald. Online bestellen ging super makkelijk en bij het ophalen erg vriendelijke medewerker. De kookplaat heb ik al in gebruik en bevalt uitstekend. De oven staat nog in verpakking die ga ik binnen 2 weken inbouwen. Al met al super service en geweldig apparatuur..

Rob 24-02-2019

Snelle en correcte levering. Prettig dat er binnen 24 uur geleverd kan worden bij defect apparaat

Harm 23-02-2019

Wij zijn tevreden over de levering en oplossingen die geboden zijn bij tijdelijk niet leverbaar product.

Van den Ende Tom 23-02-2019

Door een zoekfunctie op internet naar een zeldzaam en specifiek model van een koel/vriescombinatie terecht gekomen bij Keukenloods.nl. De prijs/kwaliteit verhouding van het toestel was uitmuntend door de eindejaarspromotie. De verkoopservice was eenvoudig en duidelijk. Vanuit België was een hele trip maar het was het meer dan waard!

Stephan 22-02-2019

Inductiekookplaat besteld en opgehaald. Super snel, goedkoop en top service.

A 22-02-2019

je ontvangt geen track and trace van te voren. en je krijgt de dag zelf pas te horen wanneer het pakket geleverd wordt. vind ik erg ouderwets. kan beter :)
Officiele reactie van Keukenloods 22-02-2019

Beste A.,

Bedankt voor het plaatsen van de review. Werd jullie bestelling bezorgd door PostNL of door onze bezorgdienst? Alleen bij verzendingen van PostNL ontvang je namelijk een Track & Trace - code. Wanneer onze bezorgdienst dit doet ontvang je op dag zelf een tijdsindicatie.

Groet, Emma.

Hoeven 22-02-2019

Hebben keurig meegewerkt met het uitzoeken van de juiste inbouwmagnetron voor onze keuken. Kleine afmetingen.

VTD 21-02-2019

De service is uitmuntend en we hebben uitgebreid vakkundige uitleg en advies gehad tijdens ons bezoek.
Ze werken met zeer realistische prijzen. Prijs-kwaliteit is gewoon goed. Voor iedereen wat.

H. Parren 21-02-2019

Prima internetshop. Goede service en snelle levering. In de internetshop is een groot assortiment aan keukenapparatuur te vinden. Heel overzichtelijk en met prima prijzen. De zending is na bestellen goed te volgen. Voor mij de volgende keer weer een keukenapparaat bij de Keukenloods.

Ton Mantel 21-02-2019

Ik ben uitermate tevreden over de levering van mijn combimagnetron door de Keukenloods. De afspraken zijn prima nagekomen.

J van Tilborg 21-02-2019

Nette winkel en scherpe prijzen en goed geholpen
Er is ook veel keus en aanbiedingen

Frank Janssen 21-02-2019

Mijn ervaring bij de aanschaf van mijn inductiekookplaat en bijbehorende oven zijn alleen maar positief. Goede voorlichting in de winkel, zonder opdringerig te zijn. Op tijd gewaarschuwd wanneer de installatie zou plaatsvinden. De plaatsing werd zeer professioneel uitgevoerd.

Elly 21-02-2019

Product in de winkel afgehaald. Keurig geholpen en aldaar nog veel inspiratie opgedaan.

José 21-02-2019

Snelle levering van mijn Miele combi oven.
Mooi apparaat en past prima in mijn keuken

Stephan van den Berg 21-02-2019

Aanschaf betreft een inductie kookplaat.
Allereerst bestel je vanwege de juiste prijs/leveringsvoorwaarden. Keukenloods verkocht het product voor de laagste prijs en kon het product uit voorraad leveren. Op de dag van levering, werdt er netjes 15minuten van te voren telefonisch contact opgenomen zodat men er zeker van kon zijn dat ik thuis was.

Bij de installatie van de kookplaat, liep ik tegen een montage uitdaging aan. Hierover heb ik telefonisch contact opgenomen en zeer snel kwam er een heldere oplossing.

Al met al dus zeer tevreden.

Eva 21-02-2019

De oven functioneert prima, makkelijk te installeren.
Alleen de bezorgdienst is de bezorgtijd een voorkeur en dat vindt ik niet echt redelijk voor zo’n duur product. Dit houdt in dat je de ochtend aangemeld staat en een dag van te voren dat de oven in de middag komt...

Wilma 21-02-2019

In de vestiging Veendam hebben ze een zeer goede service en denken ze echt met je mee wat een goede oplossing voor je kan zijn.
Er waren wat problemen met het bezorgen maar na aanleiding van de klacht hierover is dit netjes opgelost.

Adri de Jong. 21-02-2019

Goede en duidelijke behandeling. Ook de simpelheid van de medewerkers. Ook de deskundigeheid is voldoende.

Petra 21-02-2019

In november een bestelling geplaatst bij keukenloods. Maar aangezien we pas twee maanden later alles nodig hadden was het geen probleem om op een later tijdstip te leveren.
Met de verkoper gesproken over de spullen die ik nodig had. Maar ik werd later terug gebeld dat de vaatwasser niet zou passen. Dus ze denken ook nog mee!
Ik zeg super service zou zo weer bij hun bestellen.

Klaas Valstar 21-02-2019

veel keus, duidelijke site, goede fotos en tekeningen er bij, makkelijke omruil procedure, soepel personeel.

Nico 21-02-2019

Goed geholpen door verkoper die luisterde naar mijn wensen en wist precies wat ik nodig had. Kwam met een aantal mogelijkheden waaruit ik kon kiezen.

HansS 20-02-2019

De service in de winkel was prima. Wij kregen een gedegen advies. De bestelde kraan was binnen 3 werkdagen klaar om afgehaald te worden. Super snel!

w.verveer 20-02-2019

Bestellen van het artikel (vaatwasmachine) ging gemakkelijk. Voorwaarden zijnduidelijk.
De genoemde besteltermijn is niet gehaald. Kwam waarschijnlijk door het bijzondere type. Uiteindelijk op de genoemde tijd geleverd.

Jorrit 20-02-2019

Duidelijke website, nette prijzen en goede service. Zeer prettig geholpen door medewerkers.

BenB 20-02-2019

Keukenloods heeft onze vaatwasser prima geïnstalleerd. De monteur was beleefd en werkte goed door. We hebben deze firma gekozen omdat ze tegen een scherpe prijs konden leveren. Wel moesten we er even op wachten. De oude kapotte machine is ook correct meegenomen evenals al het verpakkingsmateriaal. Wij zijn tevreden!

Sarine Uiterwaal 20-02-2019

De 2e keer dat we keukenapparatuur hebben gekocht bij Keukenloods omdat we zijn verhuisd. Vriendelijk personeel met veel kennis. Duidelijke website. Goede prijs. Wij komen zeker weer terug

Schenkel 20-02-2019

De webshop was overzichtelijk en duidelijk. Alles is goed en netjes verlopen. Ik bij het afhalen zijn we goed geholpen wat resulteerde in nog het aankopen van een bestekset.

Louis Meijer 20-02-2019

Keukenloods levert, service uitmuntend! Prijs strak, ga vaker bij ze langs.

Hans Steijvers 20-02-2019

De eerst bestelling bij Keukenloods is vlekkeloos verlopen. De laagste prijsgarantie werd zonder problemen toegekend en de levering was mooi op tijd. Volgende keer bestel ik zeker weer bij hun!

Robert 20-02-2019

Grote keus, goed advies, vriendelijk geholpen. De bestelling kwam op de afgesproken tijd.

Lowie 20-02-2019

Twee artikelen tegelijk besteld. Werden afzonderlijk geleverd en dit was niet erg duidelijk. Heel veel mailverkeer maakt eea niet overzichtelijker. Goede levering en tot nu toe prima producten van het merk Smegg.

Manon Snijders 20-02-2019

Ik zag de afzuigkap die ik wilde voor een goede prijs maar op de keukeloods site stond indien voorradig. Mailtje gestuurd, meteen de andere dag antwoord dat het op voorraad was bij de leverancier en begin van de volgende week geleverd kon worden. Besteld en al de zaterdag geleverd. Helemaal top

Maurice 20-02-2019

Super snelle service. Gebeld om Miele inbouwapparatuur te bestellen. Kreeg binnen no time een offerte per mail binnen. Goed op de hoogte gehouden via diverse mails wanneer de apparatuur beschikbaar was op de locatie. Zeer correct afgehandeld door de medewerkers van keukenloods Utrecht.

Marien 19-02-2019

In het verleden al eerder een product aangeschaft. Toen was het snel geleverd. Nu vroeg besteld voor een verjaardagscadeau. Nadat het niet meer leverbaar is, toch een dag voor de verjaardag alsnog in huis. Hartelijk dank!

Ferry 19-02-2019

Prachtige zaak met perfecte bediening, kortom prima.
Ben zeer tevreden. Ook de bezorging ging vlekkeloos.

Tamara Cleef 19-02-2019

Ik heb een KitchenAid Draadgarde hier bestelt voor mijn K5 Heavy Duty. Na 2x via andere sites de verkeerde te hebben besteld zorgde ik nu dat ik eerst met de klantenservice belde voor bevestiging dat het wel degelijk een K5 garde was. Uiterst vriendelijke en behulpzame man gesproken(top!) En vervolgens de bestelling geplaatst. Het zou mogelijk een paar weken kunnen duren omdat het via een ander bedrijf besteld moest worden. Hoe groot was mijn verbazing dan ook toen de volgende dag de deurbel ging met mijn pakketje!! En naast goede, vlugge service, en een hele goede klantenservice ervaring óók nog eens een hele goede prijs (gemiddeld €10 minder dan alle andere aanbieders!) Wat wil je nog meer. Ik beveel dit bedrijf dan ook zeer warm aan.

Pady 19-02-2019

Correcte dienstverlening, prima verlopen! Duidelijke website en makkelijke betalingsmogelijkheden

Ron 19-02-2019

Goede offertes, en snelle levering.
Hier ga ik zeker nog meer bestellen.
Top winkel

Assootheek 19-02-2019

Snelle en goeie levering. Duidelijk communicatie.
Goed product voor een mooie prijs!

D 19-02-2019

Goed geregeld. Prima service. Aardige mensen. Goede prijs. Lekker dichtbij ons.

Ronald 19-02-2019

In de avonduren een vaatwasser besteld, volgende dag om 14.00 geleverd. Service gerichte en nette bezorging door medewerker. Oude vaatwasser gelijk mee teruggenomen

Vaatwasser zelf eenvoudig kunnen plaatsen. Alle toebehoren waren aanwezig bij de levering.

Prijs was als goedkoopste uit de bus gekomen bij het zoeken naar een vaatwasser.

Riny Verkoulen 19-02-2019

erg tevreden over de behandeling en levering van de combi/oven. ... was erg behulpzaam om de goede apparaat voor mij uit te zoeken ben erg tevreden

Sander 19-02-2019

Prima service snel geleverd de oude vaatwasser was defect vandaar was op zoek naar een winkel die snel kan leveren..

beck 19-02-2019

snelle nette levering. we zijn blij. mooie spullen, goede prijs kwaliteitsverhouding

Mark Lubbers 18-02-2019

Super goed geholpen door zeer klantvriendelijk personeel en de prijs waren zeer goed

rleeraar 17-02-2019

Goed en fijn geholpen door medewerkers tijdens meerdere telefoon gesprekken. Ze nemen de tijd en geven goede adviezen. Kon ook goed onderhandelen over de prijs.
Qua prijzen hierdoor een van de goedkopere aanbieders.
Goede en duidelijke voorbereiding voor leverdatum. Telefonisch contact een half uur voor levering.