Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Lika 03-03-2023

Goede personeel en goede ligging van het showroom.
Snelle levering van goederen.

Manocito 03-03-2023

Duidelijke website.Goede prijs en zeer goede en snelle communicatie/service.

Afzuigkap 03-03-2023

Produkt was exact zoals we het besteld hadden
Goed verpakt en een tevreden klant achter gelaten

Rob 02-03-2023

Ruime keuze, goede prijs goede communicatie omdat product later werd geleverd

Peter 02-03-2023

Moest even wachten maar de serVice dienst heeft uitstekend werk verricht, zeker een aanrader en mijn volgende aankoop doe ik weer hier!

Daniël 02-03-2023

Prima site en goede hulp aan de telefoon. Levering en montage verliepen goed.

Robert 02-03-2023

Geweldige service, snelle levering, goed verpakt verzonden en een super prijs voor 2 combi magnetron-ovens van Atag die we bij deze webshop van Keukenloods.nl hebben mogen kopen . Passen precies in onze bestaande keuken .

Lotty 01-03-2023

Alles tijdig geleverd, ondanks dat ze de bestelde apparatuur niet vasthouden in het magazijn.

Henriette 01-03-2023

Alles perfect geregeld vanaf de aankoop tot en met de levering. Alles netjes gecommuniceerd en apparaat is geweldig!

Wim Hanen 01-03-2023

Eenvoudige bestelling en levering stipt op tijd. Eén opmerking, ik heb achteraf betaald, dus volgens de orderbevestiging via Afterpay. Ik kreeg echter een rekening van Riverty en heb uiteindelijk betaald aan Arvato Finance. Dit betalingscarrousel is enigszins verwarrend, zeker omdat het over een substantieel bedrag gaat.

Frank 01-03-2023

Als je tevreden bent dan kom je terug! Opnieuw een keukenapparaat besteld bij Keukenloods om dat de oude er plots mee ophield. Nieuw model, da erna in huis en oude netjes meegenomen. En last-but-not-least scherpe prijs!

Henk Louwers 01-03-2023

Bij binnenkomst winkel werden we netjes opgevangen en gevraagd waar ze mee konden helpen.
Dat gebeurde en zijn tot goede aankoop gekomen , we zijn er tevreden mee.goede service.

Benjamin Stolker 28-02-2023

Vriendelijk en snel geholpen. Ik kon in de winkel zelfs kiezen voor het bezorgen of zelf ophalen van het product. Ik koos voor het laatste en daarmee had ik diezelfde middag al de inductie kookplaat die ik wilde hebben. Lekker snel!

Peter Snel 28-02-2023

Fijne zaak (tilburg), goed geholpen en uitstekende
montage dienst.
Een dikke 9 plus !

VS 28-02-2023

De keukenloods heeft al goedkope prijzen, maar nadat wij een gasfornuis online bestelt en betaald hadden, heeft de keukenloods de prijs online nog eens gereduceerd. 1 telefoontje naar de keukenloods Gaanderen en de prijs werd zonder morren aangepast en het verschil op onze rekening teruggestort. Dat is nog eens service met een S! Tip: bij aanschaf van meerdere apparaten nog meer korting!

Claassen 28-02-2023

Betrouwbaar, beste prijs en snelle levering. Met een prima service. Goede ervaring uit het verleden.

Vakmensen 28-02-2023

Zeer uitgebreid assortiment, goede voorlichting. Verkoper wist waarover hij het had.

Nico 28-02-2023

Snel contact en goede afspraken gemaakt. Deze prima nagekomen. Scherpte prijs en product snel geleverd.

Alice Scheepvaart 28-02-2023

Na wat speurwerk en vergelijking, kwam ik bij keukenloods terecht voor een Bosch WTU87665NL droger. Deze is hier goedkoper dan andere winkels.
Ook het naar boven brengen is voordeliger.
Vriendelijk geholpen bij telefonisch contact. Duidelijke en correcte afspraken.

Helaas minder tevreden over het koeriersbedrijf wat door keukenloods ingehuurd wordt. Daar is de interne communicatie slecht en dit werkt naar de klanten door. Chauffeur uitte zijn ongenoegen over de hele dag nadat een interne communicatie fout ook bij mij tot een probleem leidde. Na veel gesteggel, en tussenkomst van Keukenloods om te bewijzen dat ik alles keurig heb doorgegeven, toch nog opgelost.

Leroy 24-02-2023

Telefonisch contact gezocht voor een nieuwe vaatwasser, een kundige verkoper aan de lijn gekregen die goed advies gaf.
Echter....
De levering van nieuwe vaatwasser duurde 5 werkdagen wat ik al aardig aan de lange kant vind in deze tijd.
Dan bleek deze defect te zijn.
Dit konden ze zelf niet snel oplossen en dan moest ik zelf naar de service verlener bellen want dit zou sneller zijn.
Die sturden het onderdeel per post op na het zien van de foto en telefoonisch contact.(toevoerslang van het water, op de foto was ook het waterslot te zien)
Bij de levering van het pakket bleek dit het verkeerde onderdeel. (de afvoer slang).
De eerste de beste keer dat er een monteur langs kan komen is ook weer over 4 werkdagen.
Nu nog hopen dat deze het probleem wel kan verhelpen.
Nu is afwassen niet zo erg, maar als je mindervalide bent is dit een beste uitdaging.
Zelfs met die uitleg komt er geen snelheid in.
Officiele reactie van Keukenloods 24-02-2023

Beste Leroy,

Wat vervelend om te horen dat je zo'n slechte ervaring hebt met de levering en reparatie. Wij zien dit uiteraard liever anders. Kun je je ordernummer sturen naar emma@keukenloods.nl? Dan kan ik even kijken of ik nog iets voor je kan betekenen.

Hartelijke groet,
Emma | Keukenloods.nl

Guido 22-02-2023

Siemens inductie kookplaat gekocht bij keukenloods. De bezorging was iets later dan gedacht. Verder helemaal goed. Informatie over het product op de website klopt. Dat is fijn na slechte ervaring op andere site.

Keukenloods alles voor in- en buitenshuis 22-02-2023

Na meerdere vergelijkingen met andere apparatuur leveranciers, is keukenloods de goedkoopste en ook nog supersnel geleverd.
En wij kwamen er achter dat je hier van alles kunt kopen , servies, pannen losse kasten, barbecue. Echt geweldig.
Wij zijn hier zeker nog niet uitgeshopt :-)

Mo 22-02-2023

Gewoon prima geholpen, werden keurig en duidelijk te woord gestaan zonder verkoopfratsen. In dit filiaal kom ik zeker terug!

Han 21-02-2023

Bij de aanschaf in de winkel prettige en deskundig geholpen en prima advies gekregen. Geleverd conform de afspraak en alles was ook aanwezig. Maatvoering klopte ook allemaal dus heel tevreden en zeker een aanrader

Corianne 21-02-2023

Netjes telefonisch overleg gehad met medewerker xxxx en alles duidelijk besproken en afspraken gemaakt. Ging heel erg fijn en kwamen er super uit door het fijne meedenken van xxxx. De spullen zijn zo goed als binnen ruim op tijd van te voren en alles ziet er uit zoals op de webshop aangegeven! Met de levering zijn ze ook heel flexibel je kan aangeven wanneer jij zelf het wil en krijgt dan op de dag zelf een goede indicatie wanneer ze er zijn zodat je niet een hele dag daarvoor thuis hoeft te zitten.