Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19129 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2667 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8.8

Schepers 18-07-2018 Via de website gekocht

Service prima??

Overzichtelijke site. Komen beschreven afspraken na, goede/snelle levering en van alle aanbieders de voordeligste.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Rien Siervogel 18-07-2018 Via de website gekocht

Klant is koning staat in het vaandel

Door verkoper in de winkel gewezen op gebruiksgemak van de webshop. Lekker thuis verder geshopt en rustig onze keus bepaald.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wouter 18-07-2018 Via de website gekocht

Lage prijs en goede inbouw!

Keukenloods had de door mij bestelde vaatwasser tegen één van de laagste prijzen en ook voor de inbouw waren zij goedkoop. Wel kon de vaatwasser niet direct worden geleverd, zodat ik even heb moeten wachten. Door het bedrag wat ik bespaarde, vond ik dit geen enkel probleem. Inbouw ging probleemloos. Erg nette monteurs. Ik werd netjes per mail op de hoogte gehouden.

Gerard 18-07-2018 Via de website gekocht

Snelle en betrouwbare leveringen

Goed geïnformeerd over de producten. Bijna zelf een verkeerde keuze gemaakt maar omdat ze doorvroegen i.p.v. order noteren de juiste keuze gemaakt.
Levering was keurig en op tijd!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marloes 17-07-2018 Via de website gekocht

Prima en snelle levering ! Aanrader

Goede prijs- werd aanbevolen door installateur en idd goede levering. Dank ! Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen.

Rens Frings 17-07-2018 In de winkel gekocht
Stadionweg Rotterdam

Super geholpen door bekwame verkoper.

Goed geholpen door verkoper. Goede tips zonder je naar een merk of type te pushen. Koel/vrieskombinatie, combi oven en kookplaat gekocht. Snel en goede installatie , is inbouw. Alles top !

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Gerda Pietersen 17-07-2018 Via de website gekocht

onduidelijke leveringstijd op de website

Ik had al goede ervaringen met keukenloods en heb daarom hier weer voor gekozen. Via de telefoon product gekocht . Hierbij werd aangegeven dat het niet voorradig was en over enkele dagen via de leverancier binnen zou komen. Na 4 dagen zag ik op de site staan. Voor 16.00 uur besteld volgende dag in huis. Toen dit er op bleef staan (en ik nog steeds geen levering had) heb ik weer een telefoontje gepleegd. Er werd aangegeven dat het een foutje was en inderdaad nog niet leverbaar was op dat moment. Enkele dagen hierna heb ik het product alsnog geleverd gekregen.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rob 17-07-2018 In de winkel gekocht
Almere

Kippevel van mijn aankoop ! ( een koel/ vries combinatie).

Stel je duidelijk wat je wilt kopen? Krijg je een goed(koopte) advies. Niet iets duurs aansmeren. Breed scala wat mogelijk is. Niet in standaard leveringsprogramma? Geen punt. Wordt opgelost.

H.r. van bruggen 17-07-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Goed personeel. Uitstekend geholpen.

Winkel heeft uitstekend assortiment en leuk personeel die je met goede argumenten aan de juiste spullen helpt.

Blondie 17-07-2018 Via de website gekocht

keurig bezorgd,Top ga zo door !

Gewoon goed geen klagen. Alleen losse keukenkastjes bestellen is niet mogelijk in de winkel terwijl er aan de telefoon word gezegd dat dit wel kan dus moesten we naar Ikea.

Rick 17-07-2018 Via de website gekocht

Gewoon goed

Een aantal keer wat besteld. Snelle levering en klantenservice is ook prima voor elkaar. Site is gemakkelijk in gebruik.

Otto Doevendans 17-07-2018 Via de website gekocht

Deskundig advies

Deze shop een scherpe prijsstelling. Bovendien kun je telefonisch overleggen met een medewerker overleggen of jouw keuze past bij jouw keuken. Uitleg in gewone mensen taal, zonder technische termen.

Jan 17-07-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden. Prima service.

Mijn vaatwasser had transportschade. Pas gezien na het uitpakken. Gemeld bij keukenloods en heel goed door hun opgelost.
Ben zeer tevreden over de service en snelle afhandeling.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

heel tevreden 17-07-2018 Via de website gekocht

Gemakkelijk en eenvoudig te bestellen en vlotte levering

Evenals 5,5 jaar geleden gemakkelijk te bestellen en snelle levering, duidelijke website met veel keuzes.

Superrrrrr 17-07-2018 Via de website gekocht

In 1 woord SUBLIEM ????

mijn motivatie was. In eerste instantie de vriendelijke prijs. En nu alles zo snel en perfect is afgehandeld ben ik meer dan tevreden over het professioneel advies en de snelle levering.

Ben 17-07-2018 Via de website gekocht

perfecte info en levering

Ervaring uit het verleden was aanleiding om opnieuw te orienteren en informeren bij dit bedrijf en opnieuw tot volle tevredenheid werden al mijn vragen beantwoord

Ton Bongers 16-07-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam stadionweg

Een zeer tevreden klant

Mooie winkel met uiterst vriendelijk en zeer vakkundig personeel. Dit is in 2e aankoop bij de Keukenloods en zeker niet de laatste.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Hofman 16-07-2018 Via de website gekocht

Op tijd geleverd

Deze mensen hebben mij geholpen door een vervangend type afzuigkap te kunnen leveren met dezelfde afmetingen als ons oude afzuigkap, die niet meer te leveren was.

Paul 16-07-2018 Via de website gekocht

Goede website

Goed advies over de uitgezochte producten en snelle levering en dat voor een goede prijs, goed voor een volgende keer.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

DvanWijnen 16-07-2018 Via de website gekocht

Betrouwbare service

Bestellen en levering was een 'zonnetje'. Zelfs toen bleek dat mijn opmerking dat de vriezer naar de kelder zou moeten niet was doorgegeven aan de leverancier van de vriezer, werd het probleem soepel opgelost.
Bij gebrek aan een tweede man hebben mijn man en de leverancier gezamenlijk de vriezer naar de kelder gebracht en was het probleem opgelost. Leverancier was een buitengewoon vriendelijk en voorkomend.

Cora 16-07-2018 Via de website gekocht

Perfecte service

Ik heb ervoor gekozen omdat de prijs gunstig was en het type ook beschikbaar was. Perfect gedemonteerd en daarna gemonteerd. Echt keurig netjes.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

B. van den Berg 16-07-2018 Via de website gekocht

Gewoon goed

Kortgeleden een oven van het merk Bosch besteld.
Zoals gewenst de oven op de afgesproken dag in Veendam opgehaald.
In een showroom! En niet in een loods. Een uitstekende persoonlijke service en dito hulp bij het inladen.
Net geen tien, omdat de op de site opgegeven 2 à 3 werkdagen levertijd het in de praktijk vijf werden.
Ik kom er weer terug!

Joke 16-07-2018 Via de website gekocht

Keurige levering.Goede prijs.

We zijn eerst in winkel in Gaanderen geweest voor advies.Dat kregen we daar heel goed.Verder thuis via website besteld.Goed te volgen levering volgens gemaakte afspraken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marjolein 16-07-2018 In de winkel gekocht
Roosendaal

Super.

Heeft goed geholpen bij het maken van de keuze. Liet zien welke opties er waren en hoe je het beste kon bestellen.

Annelies 16-07-2018 Via de website gekocht

Goede service

Ze denken goed met je mee, dubbelcheck of je wel juiste deurmechanisme hebt gekozen. Bezorging ook prima. Geen minpunten voor Keukenloods.nl

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dennis Mulder 16-07-2018 In de winkel gekocht
Drunen

Top service, zéér tevreden!

In de winkel besteld en afgesproken de koelkast te laten bezorgen op afroep. Dit was geen enkel probleem! Een belletje om een bezorgafspraak te maken was voldoende. Na het maken van de afspraak netjes een bevestiging via email. De prijs van de koelkast bleek in de tussentijd iets gedaald te zijn, het verschil werd van de initiële prijs afgehaald. Super netjes, top service! Bij bezorging heeft de bezorger zelfs even geholpen de koelkast op zijn plaats te zetten, iets wat normaal gesproken niet tot het takenpakket hoort. Kortom; alleen maar tevreden over de gang van zaken!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Boerema 16-07-2018 Via de website gekocht

Prettig zaken doen

Na de offerte, keurig teruggebeld om aantal zaken door te spreken. Medewerksters denken goed mee en hebben veel product kennis. Prijzen zijn scherp.
Wij kunnen iedeeen de Keukenloods aanbevelen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Molly Verbeek-Schiesser 15-07-2018 Via de website gekocht

Keurig op tijd geleverd.

Had nog nooit van deze shop gehoord, maar hij kwam op internet als goedkoopste naar voren.
De plaatselijke winkel was 500,00 euro duurder.

j v d kruijs 14-07-2018 In de winkel gekocht
Keukenloods Nederweert

Prima bedrijf

Worden netjes te woord gestaan prima uitleg en service de aflevering was mooi op afspraak en opde juiste tijd

Meijer, Bant 13-07-2018 Via de website gekocht

Goede service en prijzen

Voor mijn nieuwe woning had ik 2 weken geleden een nieuwe combi-oven en inductie kookplaat (beiden Siemens) besteld.
Deze werden netjes op de afgesproken dag geleverd door de vervoerder die ook de oude apparatuur weer mee retour nam.
2 dagen later laat prompt de vaatwasser het afweten en ik bestel op zondag avond een nieuwe. De volgende ochtend werd ik gebeld door een medewerker van keukenloods met de mededeling dat het door mij bestelde apparaat (AEG) voorlopig niet te leveren is en of hij met mij samen kan kijken naar een alternatief. Dus samen hebben we gekeken naar de alternatieven en uiteindelijk dan ook een Siemens vaatwasser besteld. Deze werd donderdags afgeleverd en staat inmiddels al weer een week mijn afwas te doen. Wat een genot. Ik ben erg tevreden met het feit dat men mij netjes gebeld heeft om een alternatief te bestellen, daar waar andere bedrijven je gewoon lang laten wachten en dan alsnog met bericht komen dat er lever problemen zijn.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Erik 13-07-2018 Via de website gekocht

Top service!

Bestelde artikel was niet leverbaar, vanuit Keukenloods een beter product voor dezelfde prijs geleverd gekregen. Hiermee ons totaal positief verrast !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Only 13-07-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Goede prijs kwaliteit aanbod.

Een van de weinige winkels waar je nog losse apparatuur kan kopen. Tevens een mooi aanbod en heldere website.

Gaby 13-07-2018 In de winkel gekocht
VEENDAM

Top koelkast

Ik ben super geholpen met het uitzoeken van mijn nieuwe koelkast . Bij binnenkomst werd ik gelijk vriendelijk ontvangen door de werknemers en die lieten mij eerst zelf door de winkel kijke wat ik erg prettig vind en met vragen kon ik gelijk terecht. Nu heb ik een hele mooie lichtblauwe smeg koelkast. Zeer te vreden mee , top service en erg vriendelijk!

HD 13-07-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Ik heb hier vaker iets besteld, ze zijn zeer vriendelijk. Daarnaast mijn extra complimenten voor Paul!

Myrna 13-07-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Goede prijs en keurig precies op tijd bezorgd

Super service. Van alle bezorgers voor mijn nieuwe huis waren zij de enige die precies op de afgesproken tijd kwamen😁. Ook een goede prijs voor de apparatuur. Nergens goedkoper gezien

J. Tait 13-07-2018 Via de website gekocht

Snel service

Levering was verkeerd maar netjes opgelost en binnen een dag weer geleverd.
Website is makkelijk kon alles vinden wat ik zochte. Goed assortiment met goed produkten.

Peter 13-07-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Goede technische uitleg en service

Groot en een overzichtelijk assortiment en een geduldige met kennis uitleg over het te kopen product

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Serge 13-07-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, goed product,

Snelle levering, precies tussen de aangegeven momenten. Binnen 1 dag. En de DOC bevalt super goed. Prijs van product nergens goedkopen kunnen vinden.

Teelke Brouwer 13-07-2018 Via de website gekocht

Uitstekend geadviseerd en geholpen.

Gewoon zoals je wilt, maar nog een beetje meer. Alles verliep op rolletjes. Personeel erg geschikt. Vanaf
de vraagstelling T.m. De installatie: Alles prima!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Danny 13-07-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en dienst

Gebeld voor wat extra info, werd deskundig te woord gestaan met alle hulp. Meteen bestelling gedaan en de volgende dag bezorgd. Topservice

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Philip 13-07-2018 Via de website gekocht

Fantastic pre-sales service; delivery ok

I have gone with Keukenloods for 3 purchases so far. Great prices (usually the lowest around) and fantastic sales assistance on the phone in order to try and set up a delivery lift so that my oven, dishwasher, and now new refrigerator didn't have to be brought up the steep stairs. Delivery took much longer than I thought and it was disappointing that this time they would not unpack the refrigerator nor take any of the packaging away with them when I unpacked it.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Lian 13-07-2018 Via de website gekocht

Doen wat er beloofd word

Gewoon heldere site fijne telefoonmederwerkers geen smoesjes maar doen wat gezegd word...kortom zo hoort het

Cees 13-07-2018 Via de website gekocht

Keukenloods , goede prijs en levert een perfekte service

Makkelijk bestellen en betalen en een snelle levering . Dit is vooral handig als er een belangrijk huishoudelijk apparaat defekt geraakt is .

Idz 13-07-2018 Via de website gekocht

Goed alternatief aanbod bij niet vooradige kookplaat.

Wegens het niet voorradig zijn van een kookplaat op de website direct een nieuwer type aangeboden gekregen voor dezelfde prijs als onze eerste keuze.

Henk Mulder 13-07-2018 In de winkel gekocht
Veendam

Prima service

Nemen de tijd en denken mee. Zelfs na de officiële sluitingstijd werd de telefoon nog bemand en werden
onze vragen beantwoord.

W. de Brouwer 12-07-2018 Via de website gekocht

Rutte kan van Keukenloods leren v.w.b. waarmaken beloftes

Ik heb al eerder iets besteld en net als toen, ging het ook deze keer weer prima.
Men maakt waar wat men beloofd. Rutte zou wat dit betreft nog veel van keukenloods kunnen kleren.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Officiele reactie van Keukenloods 12-07-2018

Beste W.,

Bedankt voor het compliment, leuk om te lezen en fijn dat je zo tevreden bent. Zou je mij misschien een mail willen sturen met hierin je ordernummer? Dit mag naar emma@keukenloods.nl.

Alvast bedankt!

Groet, Emma.

Bert 12-07-2018 Via de website gekocht

Super geregeld!

Gewoon alles heel duidelijk en goed geregeld!!!
De website is duidelijk en overzichtelijk en het bestellen en bezorgen gaat ook heel makkelijk en snel!!

Soum 12-07-2018 In de winkel gekocht
Nederweert

Heel vriendelijk personeel.

Per toeval uitgekomen bij Keukenloods. Goed geholpen en vriendelijk personeel. Wij komen hier zeker terug.

Daan Post 12-07-2018 Via de website gekocht

Veel mogelijkheden in service!

Bij keukenloods.nl zijn veel mogelijkheden te bespreken met betrekking tot de leveringen van de goederen. Er is veel keuze in soorten en merken. En daarnaast hebben ze altijd de laagste prijs!

Audrey 12-07-2018 Via de website gekocht

Pech gehad met de bestelling maar alles kwam goed

Ik werd ontzettend vriendelijk en geduldig geholpen .En de service voor 9.30 besteld zelfde dag in huis geweldig het kan echt .Jammer dat het bij mij mis ging met de verkeerde kleur maar dat werd goed opgelost met een messenset en wat ik ook heeeel fijn vond dat ik het prijsverschil terug kreeg .Echt een dikke vette pluim

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Minpunten

• -