Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Yvonne 13-01-2023

Via Google terecht gekomen bij de Keukenloods.
Prettige communicatie, makkelijk bestel proces en ruime keuze.
Snelle levertijd en zeer vriendelijke bezorger.

willem 13-01-2023

goede prijsstelling en snelle levering sluit goed aan bij vorige leveringen

Julien 13-01-2023

De offerte aanvraag is perfect gegaan en we zijn erg blij met de type inbouw magnetron van Siemens. De bezorging absoluut niet. Vanwege werk had ik aangegeven in de ochtend te leveren en dit was uiteindelijk ook zo ingepland via de website van keukenloods. Hiervan kreeg ik zelfs per mail bevestiging en/of stond dit via de status update goed ingepland. Vervolgens was ik dus als een van de laatste die dag aan de beurt wat betreft bezorging. Waar zijn dan die vooraf bedachte tijdblokken voor ? Dat was een mindere ervaring en wat geregel vanuit mijn kant om alsnog de oven in ontvangst te nemen. Desalniettemin, los van de bezorging een prima ervaring met keukenloods en de geleverde inbouwmagnetron.

Joepie 13-01-2023

Tevreden. Alles gelopen zoals afgesproken. Product op tijd geleverd. Prijs: goed

Mevrouw van den Ing 13-01-2023

Alles prima geregeld je wordt goed op de hoogte gehouden over je bestelling.Ook het inbouwen ging naar wens niets op aan te merken. Wij zijn zeer tevreden.

Ria Doff 12-01-2023

Wij zochten een inductieplaat,daar onze huidige plaat het had begeven.de keukenloods was gelukkig open en hadden genoeg voorraad.
Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Met telefonische hulp de plaat zelf geïnstalleerd.

Marian 12-01-2023

heldere webshop, goed advies en fijne uitleg aan de telefoon, alle tijd voor je als je belt. Een deel al ontvangen, alles in perfecte staat.

Ben 12-01-2023

In het algemeen goede ervaring met dit bedrijf. Deze keer wat minder. Ten eerste vond ik de info van een medewerker minimaal. Ten tweede was de prijs hoger dan bij de concurrenten en daar deden ze verder niets mee. Ten derde de aflevering ging gepaard met verontrustende e-mails dat er vertraging zou zijn, maar uiteindelijk werd de vaatwasser 1 dag te laat geleverd. Er is dus nog wel wat verbetering nodig om mij weer een bestelling bij de Keukenloods te laten doen!

H.J.K 11-01-2023

Wij waren opzoek naar een inductiekookplaat. Zijn goed geholpen door vriendelijk personeel die ons duidelijk advies konden geven over gebruik, aanleg enzv.

Familie van Gaalen-Brinkema 11-01-2023

Heel vriendelijk telefonisch te woord gestaan, goede uitleg en de mogelijkheden en prijzen van de verschillende vaatwassers.
Binnen twee uur kon mijn man de vaatwasser ophalen bij Keukenloods en tot nu toe zeer tevreden met het apparaat.

Astrid 10-01-2023

Makkelijk te bestellen en goedkoper dan de merkartikelen terwijl ze wel de merkartikelen verkopen🤗🤗een echte aanrader👍🏻👍🏻

Hbm vd ven 10-01-2023

Ik kan niet anders zeggen dan "zeer betrouwbaar en duidelijk communicerend bedrijf" voor een beste prijs.
Bij een volgende aanschaf van iets waarvan keukenloods ze in assortiment heeft, kijk ik wederom als 1ste op hun site.
Groet van een tevreden klant.

Jan 10-01-2023

prima zoek functie en beantwoording van mijn vragen, keurig op tijd geleverd.

Jos van Hamont 10-01-2023

Goede uitleg, behulpzaam en vlotte afhandeling. Personeel was erg vriendelijk.

Joop 10-01-2023

Ben inmiddels al vele jaren klant van Keukenloods ,dit om zijn klantvriendelijkheid ,goede afspraken , ruime keuze tegen zeer concurrerende prijzen en kwaliteit ,en niet te vergeten komt zijn garantie verplichting na .

Wim Sengers 09-01-2023

Alles is goed gegaan ,eerst de de dame in Hoorn voor informatie rustig en duidelijk te woord gestaan met haar advies U kan ook
Naar de keuken loods in Alkmaar gaan , dat was een op een gesprek kwam goed en deskundig over.
De bestelling bij de medewerker besteld . kan alleen maar een 10 geven.
De bestelling was sneller dan opgegeven aangekomen en zonder schade echt top.

Peter Struik 09-01-2023

Goede hulp bij keuze in de showroom te Rotterdam. Ook kan er gekozen worden uit een uitgebreidt assortiment.Levering netjes verzorgd.

Jeroen 09-01-2023

Duidelijke website met mooie producten die scherp geprijsd zijn, snelle, nette levering en het oude apparaat werd netjes mee genomen.

Guus 09-01-2023

Na zoeken op diverse sites gevonden wat we zochten. Keukenloods kon beide artikelen leveren maar adverteerde met laagste prijsgarantie. Ik had de koelkast ergens anders goedkoper gevonden en heb toen Keukenloods gebeld. Na controle volgde meteen een prijsaanpassing en de vriezer liep in bestelling. Ik kreeg keurig een mail en telefoontje dat de spullen binnen waren en bezorgd konden worden. De chauffeur heeft ze netjes op de plek gezet waar ik ze wilde hebben. Alleen zelf uitpakken en waterpas zetten. Bij de meeste bedrijven is verder brengen dan de 1e drempel tegen meer kosten. Al met al vind ik Keukenloods een aanrader.

Jeroen Metselaar 09-01-2023

Snelle levering tegen een goede prijs. Ruim assortiment van A-merken top gewoon

WNoor 09-01-2023

Top geregeld...binnen 24uur bezorgd...net voor de feestdagen was mijn magnetron stuk gegaan en die had ik echt wel nodig...ben er heel blij mee

een goede keuze 09-01-2023

gekozen voor de goede prijs/kwaliteit en de uitgebreide keuze. Levering geheel volgens planning en het product in goede staat en degelijk verpakt.

Marian 09-01-2023

We zijn super tevreden qua afhandeling en het telefonische gesprek en de snelle aflevering top

Rvk 09-01-2023

Fijne zaak en goede service en afhandeling. Ik ben direct naar de winkel zelf gegaan omdat ik nog wat vragen had. Daar kwam ik op internet niet uit, liever persoonlijk contact. Maar dat is aan een ieder. Het inbouwteam heeft de koelkast ingebouwd voor ons dat is ook goed gegaan.

mwtervoert 09-01-2023

goed geholpen door de verkoopster zeer kundig thuis al wat uit gezocht maar de verkoopster had een beter altenaartief