Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Van Male 02-01-2023

Vriendelijk, behulpzaam kortom een goede service. Maar ook altijd scherp geprijsd.

Drunen 02-01-2023

Goede informatie en een nette prijs omdat
ik het artikel zelf in Drunen op kon halen. Dus win win situatie .

L.N. 02-01-2023

In verband met komende kerstdagen de levertijd was iets langer dan verwacht, maar netjes afgeleverd. Ik was op zoek naar het merk Whirlpool en is gelukt bij Keukenloods te vinden. Was makkelijk te bestellen online en is prima per email updates gegeven. Ik ben zeer tevreden met gekochte afwasmachine.

Eric van't Oever 02-01-2023

Het duurde even, maar wat wil je in een drukke tijd. Voor mij was de levering zo snel als mogelijk niet zo belangrijk. Uiterst tevreden met de aankoop en het pure genieten kan beginnen. Tot een volgende keer. Mvg Eric van't Oever.

Henk 02-01-2023

prima geregeld het juiste product geleverd en redelijk op tijd iets te laat maar veder prima

Rd 02-01-2023

Keukenloods heeft de zaken goed voor elkaar! Op zaterdag besteld en vaatwasser werd maandag al bezorgd. Bezorger was enthousiaste jongeman. Heeft de vaatwasser in de keuken gezet en het oude apparaat, dat buiten voor hem klaar stond, netjes meegenomen. Zeer goede ervaring!

Jannes Diekema 02-01-2023

Prima, alles goed en duidelijke uitleg.
Aflevering netjes geregeld.

Alles moet nog worden geïnstalleerd!

Wieneke Stol 02-01-2023

Buiten uw schuld ontstond er een duidelijke vertraging van levering (Corona?) doch u hield mij op de hoogte van de stand van zaken

Piet 02-01-2023

Makkelijk te navigeren site, de vragen die ik had werden snel en accuraat beantwoord. De levering liet iets op zich wachten wat kwam door de tijd van het jaar (denk ik)

Petra Romeijn 02-01-2023

Duidelijke communicatie, snelle levering, houden zich aan afspraken. Mooie producten. Goeie combi korting geregeld in overleg.

Jan 02-01-2023

Alle afspraken zijn door Keukenloods keurig nagekomen. Ook toen bleek dat door ziekte de zending een dag vertraagd was kwam er keurig een telefoontje en werd ons gevraagd naar een voor ons geschikt aflever moment .
Top…

DD1402 02-01-2023

Gemakkelijk zoeken (en vinden natuurlijk) wat je nodig hebt, goeie prijs, veilig betalen en snelle levering! Top service!

Willy De Clercq 02-01-2023

Een zeer correcte en betrouwbare firma. Aanrader!!! Goede uitleg en proffetionele ondersteuning

Ingrid 02-01-2023

De site is erg klantvriendelijk, duidelijk, goede prijs verhoudingen en makkelijke betalingsvoorwaarden. Afzuigkap keurig verpakt op de afgesproken dag/tijd bezorgd. Keukenloods is zeker een aanrader en verdient een dikke10.

Bart 02-01-2023

Uitstekende service en contact verliep vlekkeloos. Installatie door keukenloods monteur was uitstekend. Erg tevreden!

thheijnen 02-01-2023

perfecte servies zeer klant vriendelijk goede communicatie en alles volgens afspraak bezorgd

Jan 50 02-01-2023

Keurige afhandeling van afspraken en levering. Er was vertraging in de levering doordat de fabrikant niet kon leveren. Prima geïnformeerd over de stand van zaken door Keukenloods.

Toos 30-12-2022

Koelkast gekocht bij Keukenloods. Ik werd deskundig geholpen bij het maken van de keuze. Als je vragen hebt over het product wordt je telefonisch netjes vriendelijk en deskundig geholpen.

Marjolijn Hazebroek 27-12-2022

Alles goed en snel geregeld, met duidelijke uitleg van het traject van Loods naar woning. Te vroeg open maken, dan kan het niet meer teruggestuurd worden. Thuis laten bezorgen dag voordat elektricien kwam. Oude inductieplaat en de nieuwe paste erin. Toen doos open gemaakt. Alles werkt goed.

P. Neeleman 23-12-2022

fijn geholpen, aardig wat keus, en voor ons lekker in de buurt, en snel en netjes geleverd.

henri huijink 22-12-2022

na een goed advies van een medewerker een aanschaf gedaan en zelfs op zondag bezorgd

André Deckers 22-12-2022

Goede service en informatie en vlotte levering. Ook zijn de prijzen van de artikelen aantrekkelijk

Cidm 22-12-2022

Snelle levering. Ik heb de inductieplaat nog niet geïnstalleerd, dat gebeurt begin februari

Rich 22-12-2022

Tijdens de Black Friday mooie keuken apparatuur kunnen aanschaffen. Fijn tijdens een bakje koffie relaxed overleggen en de apparatuur was, wij waren verbaasd, al binnen 2 weken in huis.

Top van de Drunense vestiging.

Sandra 22-12-2022

Vrieskast gekocht bij Keukenloods. De duidelijke website en beste prijs in vergelijking met anderen gaven voor mij daarbij de doorslag. Ik had nog een vraag, dus mail gestuurd: ik ontving binnen een dag een tevredenstellende reactie, waarna ik online heb besteld/gekocht. Levering was snel, probleemloos en in overeenstemming met mijn wensen: Keukenloods probeert daar zoveel mogelijk rekening mee te houden: top! Ben zeer tevreden over Keukenloods en ook over de no-frost vriezer!