Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19129 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2667 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8.8

Fam cara 27-06-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Goede service en behandeling

Nadat de verkeerde kookplaat was geleverd en het ontbreken van de vaatwasser werd dit de volgende dag netjes nageleverd ... ook toen bleek dat de andere kookplaat compleet aan diggelen lag in de doos werd er gelijk naar een oplossing gezocht en werd ook deze wederom opnieuw geleverd in goede staat zonder gezeur en discussies . Hiervoor dank .

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Liza 27-06-2018 Via de website gekocht

Slecht geïnformeerd

Telefonisch een bestelling gedaan voor een inductiekookplaat die wij met spoed nodig hadden. Met montage zou de levering langer duren dus hadden we gevraagd of het ook zelf te monteren was. Dit kon volgens de verkoper.. Helaas ging dit dus niet en toen ik belde om het verhaal uit te leggen werd het juist afgeraden zelf te monteren en een elektricien te laten komen. Jullie wilde alleen een monteur inplannen voor de kosten van 95 euro. Dit is natuurlijk geen tegemoetkoming of service wanneer je verkeerd geinformeerd bent en verwacht het zelf wel te kunnen monteren. Inmiddels kunnen we nog steeds niet koken..
Jammer.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Klantenservice

Officiele reactie van Keukenloods 28-06-2018

Beste Liza,

Wat vervelend! Zou je mij een ordernummer kunnen sturen via emma@keukenloods.nl. Dan ga ik even kijken wat ik voor je kan betekenen!

Groet, Emma

Dennie 27-06-2018 Via de website gekocht

BOSCH BGL8522 stofzuiger gekocht

Bij Keukenloods een BOSCH BGL8522 stofzuiger gekocht, waar hij het een paar tientjes goedkoper was dan bij bv de Mediamarkt. Ik kende het bedrijf niet, maar de website maakte een goed indruk en na wat reviews gelezen te hebben toch maar besteld. Alhoewel je op de website de status van de bestelling kon inzien, was dit niet heel duidelijk: er stond een voor mij nietszeggende status code. Na zo'n 5 dagen werd hij in goed staat bezorgd.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Carlita 27-06-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Prima service

Inductieplaat gekocht , elders goedkoper maar geen probleem ! Ook hier voor dezelfde goedkopere prijs gekregen . Dag later al opgehaald en zelfs netjes in de auto gelegd voor me. Prima service en goede prijzen !!!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

van Daal 27-06-2018 Via de website gekocht

Tevreden klant!

Alles op de afgesproken datum en tijd afgeleverd. Ook het verschuiven hiervan was geen probleem! Alles werkt naar behoren. Tot nu toe geen klachten!

Henk 27-06-2018 Via de website gekocht

Vlotte service

Kon op de site gemakkelijk vinden wat ik zocht. Via de telefoon besteld in Veendam. Vriendelijk en adequaat te woord gestaan.
Vlotte levering. Alleen het pinnen lukte niet bij de chauffeur. Vis iDeal betalen wel meteen.

Inductiekoker 27-06-2018 Via de website gekocht

Persoonlijk geholpen

Heel benaderbaar (je kunt gewoon bellen) en de webwinkel goed op orde. Zonde dat de stekker die bijgeleverd werd toch niet de goede was, maar verder tevreden.

Hoover 27-06-2018 Via de website gekocht

Zeer slechte service

Hoover stofzuiger besteld zou de volgende dag geleverd worden.4 weken achtereen een e-mail ontvangen uitgesteld naar week later ,tenslotte geannuleerd na ruim 2 weken nog geen geld terug ontvangen als je belt word je van alles beloofd vervolgens hoort men niets meer

Officiele reactie van Keukenloods 27-06-2018

Beste,

Wat vervelend dat de stofzuiger niet geleverd is en dat je nog moet wachten op je geld. Zou je mij je ordernummer willen sturen via emma@keukenloods.nl? Dan ga ik even voor je kijken!

Groet, Emma.

Officiele reactie van Keukenloods 27-06-2018

Beste,

Inmiddels hebben wij contact gehad en is het probleem opgelost. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Groet, Emma.

Jeroen 26-06-2018 Via de website gekocht

Goed geadviseerd, scherpe prijzen

Via Google gevonden. Overzichtelijke site. Telefonisch contact gehad met een medewerker, zeer goed geadviseerd. Levering volgens afspraak. Ik ben een zeer tevreden klant

Marcel klous 26-06-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Top servies

Vriendelijk personeel en besteden veel aandacht voor je product
Snelle levering en je krijgt per email te horen dat je je bestelling kan op halen.

Monique 26-06-2018 Via de website gekocht

Uitstekende keuze

goede website met veel keuze en goede uitleg, klantenservice is vriendelijk en behulpzaam, keurig geplande levering en afhandeling

Ina 26-06-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Fijne medewerkers

Genoeg te zien, fijne medewerkers en een heel goede service. Zeker een aanrader voor iedereen die keukens en keukenapparatuur aan wil gaan schaffen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jeroen 26-06-2018 Via de website gekocht

Snelle afhandeling

Plafondunit met Recirculatie unit besteld. De recirculatie unit bleek elders goedkoper te zijn. Na al reeds de betaling gedaan te hebben. Dit is achteraf zonder problemen financieel afgehandeld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hoogendoorn 26-06-2018 Via de website gekocht

Zeer nette service

Vriendelijk en snel geholpen bij het afhandelen van mijn koelkast waar schade op zat. Binnen een week had ik een nieuwe.

E.Misdom 26-06-2018 In de winkel gekocht
Nederweert

Prima

Duidelijke afspraken, snelle behandeling, lage prijzen. Duidelijke afspraken, snelle behandeling, lage prijzen.

1,5 week in gebruik 26-06-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en zeer goede webservice.

Op website een eenvoudig model vaatwasser uitgekozen. Aanklikken en betalen en op de afgesproken dag (en tijd) geleverd zonder mankementen. Oude retour en nieuwe zelf aangesloten. Hij draait nu precies een week en stil dat hij is.
Zo hoort het ook.

Marja 26-06-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service: Top!

Wij kozen voor Keukenloods omdat we daar al goede ervaring mee hadden. Toen onze vaatwasser het opeens na 21 jaar begaf kwamen we weer op Keukenloods uit omdat de service uitstekend is en er zeer snel geleverd kan worden. Over prijs en product zijn we zeer tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gerard 26-06-2018 Via de website gekocht

Snel en klantvriendelijk !

Op zoek naar een afwasmachine op zondag waren zij de enige die hem de volgende dag ook konden leveren.
Klasse.

Sanne 26-06-2018 Via de website gekocht

Goede prijs met een snelle levering

Was de beste prijs voor een product wat elders vele malen duurder was dan bij de keuken loods! De levertijd was 2 dagen langer maar dat was de 39 euro minder bij hen meer dan waard.

M.Mobers 26-06-2018 Via de website gekocht

Goede service en er wordt meegedacht met de klant.

Ons derde artikel gekocht bij de keukenloods. Op vragen van ons nadat we het artikel hadden uitgezocht in de web winkel kwamen duidelijke antwoorden waarmee onze keus bevestigd werd. Helaas is de leverancier DutchNed niet zo meedenkend daar ze de levering tweemaal een week later wilden zetten, na contact met de keukenloods werd hierop het artikel als spoedbestelling aangemerkt. Desondanks toch weer een telefoontje van DutchNed om toch die week later te leveren en alleen door standvastig te blijven het artikel nog in de afgesproken week ontvangen. Helaas is dit wel een reden om waarschijnlijk niet meer bij de keukenloods te kopen.

Marielle 26-06-2018 Via de website gekocht

Super service en goed contact!

De communicatie met de Keukenloods is top, bij een vraag krijg je binnen een uur antwoord. Keurige medewerkers. De levering ging ook super, de medewerker die kwam leveren was zeer vriendelijk en behulpzaam. Ik zou de Keukenloods zeker aanbevelen!

? 26-06-2018 Via de website gekocht

Vaatwasmachine

Vanaf telefonische bestelling t.m levering . Snel, correct en keurig afgeleverd . Degelijke verpakking waarbij de plaatsing snel was gebeurt. Duidelijke montage handleiding.

de blijde kok 26-06-2018 Via de website gekocht

Goh, dat deze service nog bestaat!

Al vaker op de website van de Keukenloods gekeken. Hoe het kan, weet ik niet maar het prijskaartje valt altijd mee! En dan ook nog op de dag van aflevering een ander adres door kunnen geven is helemaal top. Waar vind je dat nog???

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Jeroen 25-06-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Prima services goed advies

Juist omdat ik meer wilde weten over het produkt ben ik op zoek gegaan naar een winkel en uiteindelijk bij de keukenloods terecht gekomen omdat ik hier wel netjes geholpen werd en omdat hier een goed advies heb gekregen. Hierdoor heb ik voor mij de juiste keuze kunnen maken waar ik nu met plezier gebruik van maak.

Laura Hertel 25-06-2018 Via de website gekocht

Goede service

Het is een mooie overzichtige webshop, ik was op zoek naar een bepaald merk koelkast welke ik via de keukenloods heb gekocht. Prima service en aan de telefoon goed geholpen en prima uitleg

Berkel 25-06-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service en communicatie

Uitstekende service en communicatie koelkast goed geinstallerd en al het verpakkingsmateriaal os meegenomen. Prima

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Fam. van der Linden 25-06-2018 Via de website gekocht

Ondanks problemen met de levering een uitstekende service!

Onze fabrikant van de inductiekookplaat had problemen met leveren. We zijn ondanks dat uitstekend geholpen.

Grada 25-06-2018 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Met vakmanschap geïnstalleerd

Uitgebreid assortiment aanwezig in Keukenloods. Alles gaat zoals afgesproken. Monteurs keurig op tijd, vriendelijk en beleefd en met zorg gewerkt.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Wim uit Best 25-06-2018 Via de website gekocht

Groot assortiment. Directe levering, correcte prijzen.

Groot assortiment. Betrouwbare webshop. Prijzen zijn ongeveer de laagste. Diverse merken. Nauwkeurig wordt de levertijd aangegeven

j.a.heins 25-06-2018 In de winkel gekocht
nederweert

goed service

goede voorlichting in de winkel
afspraken over de levering worden nagekomen
prijs kwaliteit verhouding is optimaal

Liesbeth 25-06-2018 Via de website gekocht

Top

Snelle en keurige levering, gratis nog wel, ruime keuze producten. Fijne webshop ook. Jammer dat je hier zoveel tekst moet inzetten.

Hans 25-06-2018 Via de website gekocht

Zeer goede informatie produkt

De site is goed overzichtelijk. Er wordt goede informatie gegeven, omtrent het produkt. De monteur die kwam monteren was kalm en vakbekwaam en heeft alles tot in de puntjes gemonteerd. Mijn complimenten voor hem!

Pluspunten

• Afleverservice

Minpunten

• -

marja 24-06-2018 Via de website gekocht

Prima chauffeur

op aanraden van mijn zwager bij jullie een koelkast gekocht ook vanwege het feit dat jullie de oude retour nemen.
deze stond in de schuur de chauffeur wilde echter hiermee niet door de huiskamer maar ging een blokje om, zelfs door de regen, om de koelkast combinatie in de vrachtwagen te krijgen.

Jan den Elzen 24-06-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, defect toestel

Keukenloods levert snel en adequaat. Personeel is bij aflevering vriendelijk en hulpvaardig.
Bestelde appsraat, BOSCH combimagnetron, bleek direct bij eerste gebruik defect. Bij aanzetten magnetronfunctie sloeg zekering door. BOSCH stuurde snel een monteur. Apparaat bleek te moeten worden vervangen. I.o.m. BOSCH besloten om te ruilen voor ander model.

Margriet 23-06-2018 Via de website gekocht

Snel een nieuwe afzuigkap in huis!

Wij hebben voor deze shop/site gekozen omdat de monteur van Siemens hier erg over te spreken was.
Het gaat super snel en hadden binnen 24 uur onze afzuigkap in huis! Keurig thuis afgeleverd binnen de afgesproken tijd.

Breukenesser 23-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige dienstverlening

Duidelijke en verzorgde website en concurererende prijzen gekozen product was niet op voorraad. Voorstel voor luxere uitvoering

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Betty Rietveld 22-06-2018 Via de website gekocht

Moet wel mee leren omgaan.

Prima service en goede voorlichting.
Het pasta apparaat geeft veel mogelijkheden. Pastadeeg moet vrij droog zijn voor goed resultaat.

nebulosus 22-06-2018 Via de website gekocht

prettige hulp

Zocht een nieuw onderdeel voor mijn koelkast, en werd door de mensen van de keukenloods hierin perfect geholpen

Juliëtte 22-06-2018 Via de website gekocht

Vakwerk zoals de vaatwasser geplaatst en geïstalleerd is.

Allereerst de afbeeldingen van de medewerkers van de shop. Door XXX goed geadviseerd! Keukenloods kwam
meteen via Google op toen ik zocht op goedkope vaatwasser. Intussen draait de machine geluidloos de vuile vaat weg. Ik
heb de naam Keukenloods doorgegeven aan vrienden, collega’s en kennissen

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Eric 22-06-2018 Via de website gekocht

Prima service

Wij kochten een vaatwasser om onze kapotte te vervangen. Deze werdt volgende dag geleverd s’avonds onze kinderen waren enthousiast en pakte hem uit. Papa zou hem volgende dag instaleren. Volgende dag bleek de vaatwasser niet te passen en mochten wij hem zonder verpakking omruilen met als betaling de verzendkosten. Zeer goede ervaring!

Stephanie uit Soest 21-06-2018 Via de website gekocht

Beste bedrijf van Nederland

Keukenspullen besteld in februari, kreeg online goed antwoord op vragen. Wat spullen zonder probleem veranderd. Bestelling paar weken laten vertragen door vertraging met de bouw. Uiteindelijk vertraagd met 4 maanden, zonder extra kosten uitstekend bezorgd op afgesproken tijdstip. Toen bleek dat de groentelade van de ijskast gebarsten was. Ik kon niet bellen maar wel bij de online factuur aangeven dat er iets kapot was. Ik kreeg geen mailbevestiging en was bijna teleurgesteld daarover toen de volgende ochtend de bel ging en daar een jongen met een nieuwe groentelade stond!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Arjan 21-06-2018 Via de website gekocht

Prima geregeld!

Alles verliep soepel! Van bestelling tot levering. Alle stappen via de mail ontvangen en netjes op de hoogte gehouden van de (aangepaste) levertijd.

Christa 21-06-2018 Via de website gekocht

Keukenloods, een dikke aanrader

Via google gevonden, wat een geweldige shop. Super service, zeer klantvriendelijk en een cadeautje toe ook nog.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Els 21-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige service, zeer vriendelijk, goed advies

Heb een onderdeel voor de afzuigkap besteld. Weet niet of deze nodig is, adviseur zei van wel, mocht blijken dat ik het niet nodig heb mag ik het alsnog retourneren.

C williams 21-06-2018 In de winkel gekocht
Veendam

Gevelgige en snel srvice

There were not so many large cooking ranges on view in the shop and none with an induction hob, but there was very good assistance from the personnel. We bought exactly what we wanted and the delivery was within a week. Excellent service.

Lokker 21-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Prima geholpen ondanks dat wij veranderd zijn van kookplaat,alles op tijd en prima geïnstalleerd,zagen bij kichen goedkoper maar kregen bij jullie voor zelfde prijs

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Fam. Daalman 21-06-2018 Via de website gekocht

Vaatwasser voor scherpe prijs en gewoon goed.

De vaatwasser die wij gekozen hadden was er niet. Gelukkig werd ons een super-alternatief geboden. Nog een luxer model dan die wij hadden uitgezocht. Ik moest van mijn vrouw gelijk terugbellen, dit kan niet voor die prijs zei zij nog. Wel dus.
Heel tevreden en er is "lekker" met ons meegedacht.
Nogmaals bedankt!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Jenny 21-06-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Hele goede service

Vakkundig personeel wist gelijk wat voor ons de beste oplossing was en nu heel erg tevreden met de nieuwe afzuigkap

Rosenboom 21-06-2018 In de winkel gekocht
Veendam

Geweldig geholpen

Goede uitleg en niet opdringerig. Kundig personeel, goede prijs / kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel.

Ton Zwartewaalsloot 21-06-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Voldoende keus en gratis bezorgen dat zie je niet overal terug,we hebben nu een oven en een vaatwasser gekocht voor een redelijke prijs