Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20904 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3384 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Karin 08-01-2019

Eerste keer besteld bij de Keukenloods en heel blij met mijn aankoop de levering en inbouw.

TOPPIE !!

Ruud 07-01-2019

Quooker fusion op kerstmiddag besteld en deze op 27 december thuisbezorgd gekregen. Netjes en goed verpakt, zeer tevreden, ook voor het eenvoudige bestelproces.

Alex Vonk 07-01-2019

De goedkoopste en betrouwbaar ook het contact en de informatie was goed en correct

Jo van de Pas 07-01-2019

Overzichtelijk wat ik zocht tegen een goede prijs en geleverd conform vooraf was aangegeven. Goed tevreden dus

Ilona 06-01-2019

Alles is volgens afspraak verlopen. Fantastische communicatie. Mails met vragen worden snel beantwoord. Daar kunnen we in België nog veel van leren!

Marion 06-01-2019

Prima prijs voor de inbouwkoelkast die ik heb aangeschaft. Goede afhandeling en advies bij het plaatsen van de order door de klantenservice en een zeer vriendelijke monteur die de montage heeft gedaan. De koelkast bevalt ook heel erg goed.

Inge 06-01-2019

Super goede service. Geholpen met de juiste maat en stekker voor de kookplaat en het werd netjes aangesloten.

Karel 05-01-2019

Goede ervaringen uit het verleden, zowel van ons als van schoonzoon. Uiteraard speelde ook de scherpe prijzen een rol,
en het brede assortiment.

Paul 05-01-2019

Concurrrende prijzen, keurige afhandeling van bestelling en groot compliment voor de servicegerichte bestellers die mijn wasmachine naar de bovenverdieping tilden en vaatwasser in de keuken plaatsten!

marjo 05-01-2019

mooi shop en ruim opgezet. vriendelijke en behulpzame medewerkers. Alles duidelijk uitgelegd.

Marcel 05-01-2019

Advies en hulp snel en accuraat. Ook de levering ging geheel volgens plan en binnen de tijd. Heel tevreden!

Hans van de Ven 04-01-2019

wij hebben niet alleen voor Keukenloods.nl gekozen omdat zij een zeer goede overzichtelijke website hebben en ook gewoon de goedkoopste zijn maar ook omdat wij de mogelijkheid om naar de winkel in Nederweert te gaan zodat we konden zien en vooral ook voelen welke apparatuur we hadden uitgekozen. In de winkel werden we zeer persoonlijk en gastvriendelijk behandeld en hebben we zelfs op advies van de verkoper onze keuze ietsjes aangepast. Dit bleek bij nader inzien ook een terechte keuze.
Wij zijn dus erg tevreden met keukenloods.nl

marianne 04-01-2019

Wij werden goed geholpen in de showroom in Nederweert. Na bestelling hebben wij de opdracht nog enkele keren gewijzigd. Dit is allemaal goed verwerkt. De levering was ook heel netjes en volgens afspraak.

Patrick van son 04-01-2019

Telefonisch bestelling gedaan , duidelijk en juiste terugkoppeling voor een zeer nette prijs. Een dag later het apparaat opgehaald en zeer netjes geholpen. Alles zoals je een klant hoort te behandelen. prima winkel.

peter jansen 04-01-2019

Vriendelijk personeel en goed op de hoogte wat te koop is ook van oudere modellen weten zij het.

Frans 04-01-2019

Snel en duidelijk geholpen door medewerker en een goede prijs - kwaliteitsverhouding.
Levering artikelen snel en op tijd volgens de vooraf opgegeven datum en tijd die je zelf kunt bepalen

Pijnenburg 04-01-2019

De bestelde inductiekookplaat voldeed niet aan de omschreven inbouwmaten.(was 1 cm breder)
Vervolgens 8 keer moeten bellen voordat ik mail terug kreeg om de kookplaat terug te kunnen sturen.
Dit heb ik eerder nog nooit mee gemaakt bij andere webwinkels.
Officiele reactie van Keukenloods 04-01-2019

Beste Pijnenburg,

Wat vervelend dat de communicatie niet soepel is verlopen! Ik hoor het graag wanneer ik nog iets voor je zou kunnen betekenen via emma@keukenloods.nl.

Groet, Emma

Frans Swinkels 04-01-2019

Duidelijke website, interessante aanbiedingen. Afhalen in de winkel mogelijk. Vriendelijk personeel. Zeer scherpe prijzen

Marco 04-01-2019

Goede communicatie tav de aankoop. Levering netjes op tijd zoals afgesproken.
Koelkast voldoet aan de verwachtingen en was prima in te bouwen.
Ombouw van sleep deur naar deur op deur is prima te doen met de geleverde handleiding
en de montagedelen.

Wim 04-01-2019

Een mooie Bosch combimagnetron gekocht voor een schappelijke prijs, ( de goedkoopste op de site).
Aflevering door chauffeur een paar dagen uitgesteld ivm ziekte!
Wel op de hoogte gebracht door de telefoniste wegens ziekte chauffeurs.
Netjes afgeleverd en de oude combimagnetron meegenomen.
al met al een goede organisatie.

Almira 04-01-2019

Hele goede service heb een vaatwasser besteld maar deze was niet op voorraad voor de feestdagen wilde ik toch snel de vaatwasser hebben ze hebben dit opgelost door een betere serie vaatwasser te geven voor dezelfde prijs heel erg netjes!
Met als verassing zat er nog een staafmixer bij! Zeer tevreden en zal zeker weer hier bestellen

R van der Woude 04-01-2019

Ze waren telefonisch goed bereikbaar en ik ben goed te woord gestaan door de verkoper, en een vlotte en correcte levering

Fred 04-01-2019

Scherpe prijzen, snelle en nette aflevering, goede site waar je alle relevante info over de producten kunt vinden. Kortom: ik zou niet aarzelen om in de toekomst weer bij Keukenloods te bestellen!

Jan 04-01-2019

Goede prijs kwaliteitverhouding.
Enige minpuntje was: dat er bij de montage een opbouw contactdoos in de weg zat. Dus ik moest alnog alles zelf inbouwen (behalve de deur). Het bleek dat ik de opbouwcontactdoos zo van de muur kon halen door een schroevedraaier achter het opdekplaatje van de opbouwcontactdoos te plaatsen. T zou een verhaal van een electrien moeten worden, maar was een simpele handeling. Ik begrijp dat zij niet die handeling mochten doen. Maar dat had ik op dat moment kunnen doen en dan was ik toch nog tevreden geweest over de 95 euro inbouwkosten en nu moest ik zelf alles doen (behalve t frontje)

Jeroen 03-01-2019

Heldere informatie over apparaat, met goede prijzen, keurige informatievoorziening en dito levering.
Zoekfilters op de website mogen wel wat specifieker zijn wat mij betreft; hiervoor heb ik andere websites gebruikt.

martin 03-01-2019

goede begeleiding op lokatie bij uitzoeken inbouw kookplaat, magnetron en koelkast/vrieskast.
Goede service bij levering en inbouw door team van 2 personen die goed op elkaar zijn ingesteld.
Bepaling leverdatum in telefonisch overleg.

Van den Hurck 03-01-2019

Site is gebruiksvriendellijk.Houden zich goed aan de afspraken.Levering correct

sterling 03-01-2019

ben zeer tevreden over deze site en ze hebben goede service.
wij hebben een whirlpool vaatwasser gekocht en wilden hem zelf ophalen waarbij we ook nog eens 15 euro ophaalkorting kregen we werden netjes voor de tijd gebeld dat die klaar stond en we hem konden halen zijn tot nu toe zeer tevreden.

Sanjay 03-01-2019

Netjes werd er gebeld dat er vertraging was ivm zieke chauffeur en vervolgens opties aangeboden wanneer er geleverd kon worden. 2 dagen later had ik mijn kookplaat binnen. Netjes en goede service, wat wil je nog meer.

Jan 03-01-2019

duidelijke site
Goede ondersteuning van helpdesk om i.v.m. maatvoering voor ander model te kiezen. Toen dat niet geleverd kon worden, kreeg ik voor zelfde prijs een aanbod van een duurder model.

hovingh 03-01-2019

De shop is aan te bevelen omdat de levering snel afgehandeld wordt. je kan betalen bij aflevering door prettig personeel.

Renate 03-01-2019

Mooie en ocerzichtelijke webshop.
Geven ook mooie kortingen maar ik heb lang op de levering moeten wachten

Harm 03-01-2019

Hebben geleverd tegen de beste prijs die ik op dat moment heb kunnen vinden in de markt. Hebben keurig gemeld dat de beloofde levertijd helaas niet haalbaar was ivm de kerstdrukte maar hebben er alles aan gedaan om zo snel mogelijk te leveren. Afzuigkap hangt inmiddels en werkt perfect.

Theunissen 03-01-2019

Goed omschrijvingen van artikelen en je krijgt een mail van om te kijken of je het juiste produk besteld hebt. En de goed en snelle service. En ze nemen ook kosten loos je oude aperaat mee. Een echte aanrader op hier je producten te kopen niet te duur en goede service.

Leon Poleij 03-01-2019

Prima en snelle levering, goede service, voor herhaling vatbaar, doen we vaker.

Mascha 03-01-2019

duidelijke site, snelle communicatie betreft vragen of afhandeling en correcte levering op tijd.

André 03-01-2019

Je wordt hier heel vriendelijk en goed geholpen. Ze doen er echt alles aan om de voor jou goede keuse te maken.

Johan 03-01-2019

Goede prijs/prestatie verhouding, snelle correcte levering en vriendelijk en behulpzaam personeel

Hans Stevels 03-01-2019

Prima communicatie over de koelkast. Er werd zelf speciaal contact gezocht met mij of de maten en de soort koelkast correct waren.

Dennis 03-01-2019

Wij hebben voor keukenloods gekozen omdat ze een duidelijke en overichtige website hebben, zodat we thuis al konden kijken welke inductie kookplaat het beste bij onze wensen past. Daarna zijn we bij de keukenloods zelf gaan kijken en ook daar werden we goed en snel geholpen. En is het inderdaad de inductie kookplaat geworden die we thuis al hadden gezien.

Esther 03-01-2019

Ik ben eerst heel goed geïnformeerd over de soorten vaatwassers. Er werd goed meegedacht en niet zomaar wat verkocht. De prijs en super snelle levering rond de kerstdagen waren beide super!

Christien 03-01-2019

Zeer overzichtelijke site van Keukenloods. De prijzen heerlijk laag en ik ben zeer tevree met de spullen en de service. Zo door blijven gaan en Keukenloods is zeer zeker aan te raden.

Jacques 03-01-2019

Keuze viel op Keukenloods ivm met prijs. De levering was keurig, goed verpakt en op tijd.

Linda 03-01-2019

Wij hebben diversen apparatuur gekocht en dag was goedkoop en netjes. Jammer dat de prijzen onderling niet overeen kwam en ook niet mee ging.

Harry de Smit 03-01-2019

Duidelijke website, scherpe prijzen. Levering dag later dan was beloofd. Vervelend omdat je dan voor niets vrij neemt.

sandra 03-01-2019

De shop is goed overzichtelijk en door de selectie vakjes aan te vinken komen de juiste apparaten naar boven. en heb je al een voor selectie en word de keuze iets overzichtelijker.

Vit0 03-01-2019

Prijs beduidende lager dan concurrenten. Op de website kon ik de afhaallocatie niet aangeven. Na een telefoontje werd dit aangepast. Afhaalkorting stond niet meer op de nieuwe order. Op de afhaallocatie werd dit voor mij aangepast. Dik tevreden over contact, prijs en service!

Martijn 03-01-2019

Twee dagen voor kerst stopte onze vaatwasser er mee. Nieuwe besteld bij Keukenloods. Laagste prijs en nog een staafmixer kado. Keurig bezorgafspraak en netjes geleverd! Top!

Arnoud 03-01-2019

Wij hebben al onze keuken apparatuur bij keukenloods besteld en al weken voor de afroepdatum vastgelegd. Ik ging ervan uit dat ze de spullen op basis van mijn bestelling al besteld hadden. Vervolgens bleek bij afroep dat kookplaat nog 10 weken langere levertijd had. Dit werd per mail gemeld, zonder met alternatief te komen. Ook expresso apparaat had langere levertijd. Kortom keuken is nog niet compleet.

Daarnaast had ik ruime week van tevoren aangegeven op welke dag levering zou moeten plaatsvinden, maar kreeg dag van tevoren voicemail bericht dat ik leverdag moest bevestigen. Na 16.30 was ik zelf pas in staat om te bellen en toen was vervoerder al gesloten. Met veel moeite kon levering toch nog doorgaan. Naar mijn idee laat service na de koop te wensen over en dus een 4 hiervoor.
Officiele reactie van Keukenloods 04-01-2019

Beste Arnoud,

Bedankt voor het plaatsen van de review. Ik heb begrepen dat mijn collega's inmiddels in contact zijn met jou en een mail hebben gestuurd. Ik ga er vanuit dat het probleem vanuit daar zal worden opgelost. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Groet, Emma

Brigitte 02-01-2019

Prima goed product en snelle vriendelijke levering. Helemaal goed.
Produkt welke ik besteld had was er niet dus ik kreeg een alternatief aangeboden die duurder was maar kreeg hem voor de prijs van het niet meer op voorraad zijne product. Echt top.