Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Herman Emmen 15-12-2022

Op advies van een andere klant van keukenloods koos ik voor deze vestiging. ne site is duidelijk n de service uitstekend. ook de levering en advies was exact zo het hoort

Dominique 15-12-2022

Goede service en uitleg gehad over de opties van drogers. Telefonisch besteld omdat we meer wilde weten over de drogers

Petra 15-12-2022

Prima online shop, bestellen en word bezorgd om het moment dat je wil. Bij vragen per mail meteen antwoord. En per telefoon het zelfde . Dus ik zeg chapo

Dat 15-12-2022

Keurig netjes geholpen. Heeft echt z’n best gedaan om de juiste apparatuur te kopen. fijne winkel. Goeie prijs/kwaliteit

W.Driessen 15-12-2022

Zeer klantvriendelijk en correcte behandeling. Prijsstelling prima afhandeling in orde. Betalingstermijn helemaal OK

Marleen 15-12-2022

Wij hebben voor keukenloods gekozen omdat ze veel producten in het aanbod hebben met goede korting. Service is goed, er wordt meegedacht en ze zijn goed bereikbaar. Enige minpunt is dat de kookplaat fors vertraagd geleverd gaat worden.

Gerrit 15-12-2022

Snelle levering ruime keuze voor een goede prijs zelf de oude apparaten worden meegenomen of apart opgehaald

Jack Goorden 15-12-2022

Wederom super geholpen met keuze keukenapparaat en zeer vlotte levering. Oude vaatwasser werd meegenomen door transportbedrijf.

Gerard 14-12-2022

Snelle levering👍 Oven zat goed verpakt.
Oven bevalt goed en doet wat er beloofd wordt.

Ringo 13-12-2022

Eenvoudige site en snelle reactie. Levertijd vanwege montage enkele weken later

M. van M. 13-12-2022

Twee aankopen gedaan (inbouw koelkast en een inbouw combi magnetron/oven). Konden helaas niet in één keer worden geleverd maar doordat het een deellevering werd kon bij de tweede levering wel alle oude apparaten mee worden genomen, werd niet moeilijk over gedaan. Communicatie omtrent de deelleveringen per telefoon verliepen goed. De kwaliteit van apparatuur was als verwacht, is meer afhankelijk van fabrikant dan van Keukenloods.
Dus om kort te zijn: diensten van Keukenloods waren goed (alleen transporteur had wat representatiever mogen zijn...)
Als ik nieuwe apparatuur nodig heb zal ik zeker ook weer bij de Keukenloods gaan kijken.

Kees 13-12-2022

Super geregeld, alles volgens afspraak, ook de transporteur meld zich netjes voor zijn komst!

Henny 13-12-2022

prima, overzichtelijk en betrouwbaar gebleken!
Vriendelijke chauffeur die koelkast kwam brengen en de oude mee heeft genomen.

Jelle 13-12-2022

bij Keukenloods is de site erg inzichtelijk en daardoor kun je eenvoudig het juiste apparaat selecteren. Vervolgens wordt alle informatie zichtbaar gemaakt. De levering is supersnel en correct.

Peter 12-12-2022

AEG afzuigkap besteld. Goed advies gekregen en afzuigkap binnen enkele dagen geleverd.
Ik zag dat de afzuigkap ergens net iets goedkoper was. Mailtje gestuurd en meteen geld terug gekregen. Dit is mijn vast adres!

MCJ 12-12-2022

Fijne kundige medewerkers, die goed advies geven. Geen onnodig verkoop praatje, maar degelijk advies.

J. Klopper 12-12-2022

We zijn super tevreden met onze Miele combi oven! Hij was op voorraad en binnen 24 uur hebben we hem gekocht en was hij geleverd! Wat een service! Heel blij mee.👍

Adrie van Bergen 12-12-2022

Heel goed en snel geholpen w.b.t de vragen die wij hadden over de aanschaf van een inductie kookplaat.
Meteen een offerte met meerdere keuze mogelijkheden mee gekregen .
Bij het in opdracht geven van de aanbieding nog wat extra als deal kunnen bedingen.
Een snelle levering gerealiseerd volgens afspraak.
Met verbijstering ervaren dat een statiaire met 3 maanden ervaring ons zo deskundig van informatie kon voorzien
Wij hebben haar dan ook onze complimenten voor gegeven geweldig.

John arntz 12-12-2022

Prijs technisch perfect. Kwaliteit perfect. Verzending perfect. super tevreden

Enrico Eenkhoorn 12-12-2022

Top , snel , goede kwaliteit. Netjes geholpen . Aanbevolen alles naar wens

M. Kemp 12-12-2022

Zeer vriendelijk telefonisch te woord gestaan door de verkopers bij de aanschaf van onze nieuwe vaatwasser. Dit geldt ook voor het telefonisch contact voor het bezorgen van het apparaat. Ook volgens afspraak op tijd geleverd. En de Siemens vaatwasser werkt perfect!

Nick v Zuijlen 12-12-2022

Gebeld met het bedrijf gelijk alternatief geboden gekregen ivm een niet te leveren bosch warmtedroger

Arie 12-12-2022

Heldere website, prima prijzen, snelle levering en defecte apparaat gaat mee retour. Geweldig, zeer tevreden en van harte aanbevolen.

Frank 12-12-2022

Prima uitleg over het apparaat en een goede service ook als je het zelf even ophaalt.

I 12-12-2022

Prettige winkel, goede service door de vestigingsmanager. Levering plus installatie waren snel vakkundig en adequaat. We komen zeker weer terug!