Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Rob 12-12-2022

Een goed product voor een goede prijs. Er was contact over de leverdatum en tijd. Keurig gedaan. Simpel te monteren.
Ik miste twee schroefjes om de koker aan de beugel te monteren, maar je hebt altijd wel een parkertje in huis.
Alles werkt zoals verwacht. Ben al net al zeer tevreden over deze aankoop.

Mateo 12-12-2022

Duidelijke site, goede extra voorlichting, goede prijs-kwaliteit-verhouding en snelle levering.

Jan 12-12-2022

Op zoek naar een inductiekookplaat zijn via via bij de keukenloods terecht gekomen. Wij hebben daar vriendelijk en deskundig advies ontvangen.
Dus niet geaarzeld om direct tot de koop over te gaan.

Nic 12-12-2022

Ruime keuze op de site. Prijzen gaan wel de ene dag naar beneden en een andere dag weer naar boven.
Een telefoontje was genoeg om toch de laagste prijs te krijgen.
Afspraken over levering gingen soepel en werden ook nagekomen.

Jan 12-12-2022

Verkeerde maat vaatwasser besteld, andere dag gebeld, maat maxi vaatwasser besteld en zonder problemen om kunnen ruilen. Top, deze vaatwasser was anders geprijsd, verschil binnen korte termijn retour op rekening 👍

Louise 12-12-2022

Duidelijke afspraak. Bezorging ook helemaal vlgs wens.
Prima prijs. Kan iedereen aanbevelen hier te kopen.Zal het door geven aan mensen die ook een artikel willen bestellen.

Marcin 12-12-2022

Goede services. Prima prijs.
Kwaliteit uitstekend. Ales zoals gezegd. Mooi op tijd thuis geleverd. Een aanrader.

Karina Jansen 12-12-2022

Goede aankoop niet duur en snelle levering gevonden via google en na lezen van reviews besloten tot aankoop.

nc van Es 12-12-2022

De webshop zag er betrouwbaar uit met goede recensies. Mijn bestelde koperen pannen werden de volgende dag al verstuurd in een grote doos daarin kleine dozen waarin de pannen zaten. De pannen zelf zaten weer in een zwarte linnen zak en wanneer ik de pannen eruit haalden zat er weer een plastiek zak omheen. Beter beschermen kan niet. Met de pannen zelf ben ik heel tevreden. Binnenkort weer twee pannen bestellen

rmas 12-12-2022

Ik wilde een goede prijs voor een kookplaat. Er was geen haast bij, maar sneller was wel heel fijn. Door te bellen kreeg ik inderdaad een scherpere prijs dan de andere leveranciers online hadden staan. Het voelde wat ouderwets, bestellen via telefoon, maar gelukkig werd via mail alles keurig bevestigd met een linkje naar een eigen bestel portal.
Afleveren zou op de maandag erna gebeuren. Op vrijdag werd ik echter gebeld door planning. Ze gingen het niet halen, aanstaande maandag. Ik wilde de medewerker al geruststellen, een weekje later was ook niet erg, maar ze boden aan om op zondag (dus een dag éerder) af te leveren. Nog beter. Zo fijn als een bedrijf het béter doet dan het belooft!

Didier 10-12-2022

Ik heb een product besteld dat dezelfde week geleverd kon worden. Dat stond op de site.... je raad het al na betaling termijn 2 weken opgeschoven, en dag later 2,5 maand opgeschoven... direct geannuleerd en nu al meer dan een maand aan het wachten op mijn geld.

Geen aanrader, doen de zaken mooier laten lijken zodat je besteld en dan na de betaling zijn er ineens allerlei problemen...

Zeer teleurstellend!
Officiele reactie van Keukenloods 12-12-2022

Beste Didier,

Wat vervelend om te lezen dat er zoveel problemen zijn geweest rondom je bestelling. Wij zien dit uiteraard liever anders. Wij doen ons best om de verwachte levertijden zo goed mogelijk up-to-date te houden op onze website, maar helaas is dit niet altijd mogelijk vanwege leverproblemen vanuit de fabrikant. Een combinatie van veel vraag naar producten en een schaarste aan grondstoffen om de producten te maken, zorgt ervoor dat sommige artikelen helaas niet eerder geleverd kunnen worden. Ik kijk graag met je mee naar wat er mis gaat in de terugbetaling. Hiervoor ontvang ik graag het ordernummer via emma@keukenloods.nl. Alvast bedankt.

Hartelijke groet,
Emma | Keukenloods.nl

Jolanda van Veen 09-12-2022

Goede kundige service in de winkel.
Correcte mail van de status van de bestelling.
Prima aflevering van het produkt.
Zeker een aanrader om spullen te kopen.

André, Rotterdam NL 06-12-2022

Onze spullen werden zonder meerkosten in twee leveringen verdeeld doordat één van de vier apparaten lange tijd niet leverbaar was. Ik werd de afgelopen maanden altijd vriendelijk geholpen als ik vroeg naar een prognosedatum voor levering. Dat terwijl het enorm tegen zat door productieproblemen bij Siemens. Sinds een week ook de oven binnen, we zijn er helemaal blij mee!! Dankjewel toppers van Keukenloods!

Suurt 06-12-2022

Heel goed snelle service, het product stond al heel snel voor ons klaar. We zijn ook in de winkel geweest en werden heel vriendelijk en kundig te woord gestaan

Maceear 06-12-2022

Top, goede communicatie en keuze. Al meerdere producten afgenomen en iedere keer zeer tevreden.

Van Leeuwen 06-12-2022

Mooie vaatwasser, tegen prima prijs.
Keurig op tijd gebeld dat de levering wegens zieke chauffeurs een dag later kwam.
Zeer fijn gegaan allemaal

Vanessa 05-12-2022

Super snel geleverd, goed advies bij de klantenservice en kundig personeel. Top site om je keuken apparatuur te bestellen.

A bos 05-12-2022

Site is overzichtelijk. Bestelling makkelijk te maken en snelheid van reactie en leveren is goed! De spullen kwamen en week eerder dan ik had opgegeven maar dat maakte eigenlijk niets uit.

Kristel Bastiaanse 05-12-2022

Super goed geholpen met de aankoop van een inductiekookplaat. In eerste instantie verkeerde maat meegenomen. Kosteloos kunnen omruilen.

Dini 05-12-2022

Ik heb voor keukenloods gekozen omdat zij als een vande weinigen keukenapparatuur inbouwen. En omdat ze me heel goed hebben geholpen te kiezen voor de juiste combimagnetron qua maten enz. Het inbouwen gebeurde heel vakkundig en creatief.

Rob 05-12-2022

Voor het eerst een combimagnetron online gekocht ipv in een fysieke winkel.
Ik kwam vanwege de prijs en het type wat ik zocht bij keukenloods.nl uit.
Levering was ivm ziekte van een chauffeur een dag later maar dat kan gebeuren.
Montage heb ik zelf gedaan dus daar kan ik niet over oordelen.
Verder dus tevreden

Albert Van den akker 05-12-2022

Ik heb hier een koelkast gekocht. Voldoende keus en aantrekkelijke prijzen. Keurig op de afgesproken tijd door een zeer aardige bezorger afgeleverd.

Mariet 05-12-2022

Twee keer aankoop gedaan en beide keren zeer tevreden. Bij vragen is er meteen iemand beschikbaar om je te helpen.
Snelle levering.

Ferry 05-12-2022

De shop was uitermate makkelijk navigeer baar en had het product wat ik nodig had met een duidelijke beschrijving. Ook voor de juiste prijs. Fijn ook dat je kon kiezen tussen versturen of gratis ophalen in een winkel.

Cootje 05-12-2022

Kapotte vaatwasser, zocht snel een nieuwe. Fijn bedrijf om zaken mee te doen. Prima service en snelle en tijdige levering.