Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20912 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3368 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jacques 03-01-2019

Keuze viel op Keukenloods ivm met prijs. De levering was keurig, goed verpakt en op tijd.

Linda 03-01-2019

Wij hebben diversen apparatuur gekocht en dag was goedkoop en netjes. Jammer dat de prijzen onderling niet overeen kwam en ook niet mee ging.

Harry de Smit 03-01-2019

Duidelijke website, scherpe prijzen. Levering dag later dan was beloofd. Vervelend omdat je dan voor niets vrij neemt.

sandra 03-01-2019

De shop is goed overzichtelijk en door de selectie vakjes aan te vinken komen de juiste apparaten naar boven. en heb je al een voor selectie en word de keuze iets overzichtelijker.

Vit0 03-01-2019

Prijs beduidende lager dan concurrenten. Op de website kon ik de afhaallocatie niet aangeven. Na een telefoontje werd dit aangepast. Afhaalkorting stond niet meer op de nieuwe order. Op de afhaallocatie werd dit voor mij aangepast. Dik tevreden over contact, prijs en service!

Martijn 03-01-2019

Twee dagen voor kerst stopte onze vaatwasser er mee. Nieuwe besteld bij Keukenloods. Laagste prijs en nog een staafmixer kado. Keurig bezorgafspraak en netjes geleverd! Top!

Arnoud 03-01-2019

Wij hebben al onze keuken apparatuur bij keukenloods besteld en al weken voor de afroepdatum vastgelegd. Ik ging ervan uit dat ze de spullen op basis van mijn bestelling al besteld hadden. Vervolgens bleek bij afroep dat kookplaat nog 10 weken langere levertijd had. Dit werd per mail gemeld, zonder met alternatief te komen. Ook expresso apparaat had langere levertijd. Kortom keuken is nog niet compleet.

Daarnaast had ik ruime week van tevoren aangegeven op welke dag levering zou moeten plaatsvinden, maar kreeg dag van tevoren voicemail bericht dat ik leverdag moest bevestigen. Na 16.30 was ik zelf pas in staat om te bellen en toen was vervoerder al gesloten. Met veel moeite kon levering toch nog doorgaan. Naar mijn idee laat service na de koop te wensen over en dus een 4 hiervoor.
Officiele reactie van Keukenloods 04-01-2019

Beste Arnoud,

Bedankt voor het plaatsen van de review. Ik heb begrepen dat mijn collega's inmiddels in contact zijn met jou en een mail hebben gestuurd. Ik ga er vanuit dat het probleem vanuit daar zal worden opgelost. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Groet, Emma

Brigitte 02-01-2019

Prima goed product en snelle vriendelijke levering. Helemaal goed.
Produkt welke ik besteld had was er niet dus ik kreeg een alternatief aangeboden die duurder was maar kreeg hem voor de prijs van het niet meer op voorraad zijne product. Echt top.

Henkenjet 02-01-2019

Donderdagavond rond 21.00 uur de vaatwasser besteld en de volgende dag rond het middaguur geleverd, wat wil je nog meer.

Peter 02-01-2019

Goede website met de juiste informatie.
Snelle correcte levering volgens afspraak.

Mick 02-01-2019

Goede service fijne winkel en hoop mogenlijkheden en bijna alles snel leverbaar

Valerie 02-01-2019

Duidelijke en overzichtelijke site, de levering was goed gepland en het product was goed afgeleverd.

Dirk 02-01-2019

Groot asortiment, scherpe prijzen en duidelijke website met veel aanvullende informatie.

Tom Wissing 02-01-2019

Het laatste kerstcadeau gekocht via de website van Keukenloods. Makkelijk te vinden vanwege de hoge ranking op Google en daarnaast de beste deal. Ondanks dat er keurig op de website stond dat het product niet voorradig was heb ik het toch binnen twee werkdagen binnen gekregen (voor de kerstdagen). Prettig!

Bart 02-01-2019

Zeer goede prijs kwaliteit. Levering volgens afspraak. Betaling bij levering.

G. Wierenga 02-01-2019

De website die Keukenloods heeft geeft betrouwbare gedetailleerde informatie over de apparatuur. Ik heb andere ook geprobeerd, maar uiteindelijk is mij gebleken dat de informatie o deze site juist was en die van andere niet of onvolledig. Daarnaast zijn wij goed geholpen. eerlijk en duidelijk. En de prijs was ook prima.

N. de Maijer 02-01-2019

Een leuke winkel . je word heel leuk en goed geholpen. En prijs is een van de goedkoopste.

Eric 02-01-2019

alles top in orde. Levering op tijd. alles netjes aangeleverd. product voldoet prima.

Christiaan 02-01-2019

Goede en vriendelijke uitleg als je belt, een prima prijs en een supersnelle levering

JJ 02-01-2019

Vlotte levering, goedkoper dan de concurrentie.
Bezorg medewerkers zijn correct.

Henk de tank 02-01-2019

Na enkele vragen welke telefonisch keurig beantwoord werden, hebben we de Siemens inductieplaat via de site besteld. Op de door ons opgegeven dag van levering, is hij netjes bezorgd. Direct gekontroleerd en zeer tevreden.

Robert 02-01-2019

Zeer gebruiksvriendelijk, artikelen zijn goed te vinden en worden uitgebreid omschreven. In ons geval was een artikel uitverkocht en werd een vergelijkbaar (nieuwer, duurder model met exact dezelfde mogelijkheden) aangeboden voor dezelfde prijs! Top service!

Petra 02-01-2019

Prima service, bleek een inbouwvriezer besteld te hebben in plaats van een vrijstaande. Fijn dat ze een mailtje sturen en je vragen om de inbouwmaten...
dan heb je het gelukkig door en kun je het telefonisch toch snel regelen de juiste vriezer.

Tip voor als je een A++ vriezer of A+++ vriezer koopt houdt rekening met het feit dat de laders veel kleiner zijn dan lijkt. De vriezer is zeer goed geïsoleerd en heeft dus hele dikke wanden wat ten koste gaat van de binnenruimte!

Linda 02-01-2019

Vaatwasser besteld en ik had ook de montage erbij gekocht. Levering keurig volgens afspraak en netjes aangesloten (al waren de aansluitpunten niet zo heel makkelijk!) Ook het frontpaneel er weer op bevestigd, zag er perfect uit! Al het verpakkingsmateriaal is meegenomen en ook de oude vaatwasser.
Prima service!!

Onno Haalmeijer 02-01-2019

Diverse producten via Keukenloods aangeschaft. Altijd prima prijs, snelle levering en goede info over levertijden etc.
Aanrader deze winkel.

J Tak Oud Gastel 02-01-2019

Toffe site, goed advies en snelle levering.
Dit was niet onze eerste keer dat we daar kwamen, en toen was het ook goed bevallen

Sylvia 02-01-2019

Je wordt als je belt keurig te woord gestaan en hebben alle tijd voor je. Snelle levering.

J. Florie 02-01-2019

Zeer goede service. Met vragen ook later ‘s avonds bereikbaar. De montage was ook prima geregeld. Beide apparaten snel aangesloten.

Bond Volendam 02-01-2019

HELPDESK IS TOP. TYPENR DOORGEGEVEN EN VERVANGTYPE DOORGEKREGEN VOOR DE SCHERPSTE PRIJS

Frans 02-01-2019

We zijn geholpen door een jongeman die duidelijk trots was op wat het bedrijf de klanten kon bieden. Dat straalde hij uit en dat schept vertrouwen.
En dan maakt het niet uit dat hij nog de ervaring en expertise mist. Daar was hij ook eerlijk over.

Tymen de Vries 02-01-2019

Prima service in de winkel . Fijn dat ik op de hoogte was wanneer de levering bij thuis afgeleverd zou worden.

Ronald 02-01-2019

Goed advies en service, ook meegedacht over bezorging rond de kerstdagen zodat e.e.a. gegarandeerd voor kerst geleverd kon worden.

Karin 02-01-2019

Snel regelen en rekening houdend met wensen van de cliënt voor aflevering goede monteur!

Joosten 02-01-2019

Goed geholpen. Bestelde was niet op voorraad maar kreeg een duurder type voor zelfde prijs plus nog een gratis staafmixer. Ook qua prijs Top!!!

Almar 02-01-2019

Uitgebreid assortiment en snelle levering. Ook als je iets zoekt dat bijna nergens te vinden is (in mijn geval een koolstoffilter voor een wat ouder model afzuigkap): stuur ze een mailtje en dan kunnen ze het vaak toch leveren. En dat snel en voor een goede prijs.

h van velzen 02-01-2019

een mooie shop met vriendelijke mensen.we zijn heel goed geholpen,genoeg keuzes

Frank van Damme 02-01-2019

Uitstekende communicatie via de site en klantenservice.
Inbouw op maat door twee ervaren en uuterst correct optredende monteurs 😊👍

Patrick 02-01-2019

Er wordt slecht gecommuniceerd door het personeel en om een juiste factuur te krijgen wordt ook nog is moeilijk over gedaan

Marianne 02-01-2019

Vriendelijk, behulpzaam en een zeer vlotte levering. Fijn dat ze meedenken over de juiste maten van de inbouwapperatuur.

Schavemaker Gerard 02-01-2019

Wij hebben deze shop gekozen op aanraden van schoonzoon, die een voortreffelijke ervaring aldaar heeft opgedaan.
Dat wilden wij ook meemaken en jawel dat is gelukt....uitstekend geholpen, geadviseerd en alle rust gegund in onze keuze, ondanks de drukte.
Daarnaast werd ons een prima prijs kwaliteitsvergelijking geboden zonder enige druk, maar wel met aanbevelingen.

Mary Horbach/Jan Buermans 02-01-2019

Tot nu toe alles perfect en correct verlopen, de recent als laatst geleverde oven moet nog uitgepakt en ingebouwd worden, gaat gebeuren ergens 2 e week januari a.s. maar zal ook wel in orde zijn, verpakking is in correcte staat dus..

CvdK 02-01-2019

Prima service, vriendelijke afhandeling. Goed adres zeer scherp geprijsd .

Jeroen 02-01-2019

Snel en goede service. Voor de tijd even een belletje of de koelkast gebracht kan worden.

Fam Nolten 02-01-2019

Zeer behulpzaam bij het beantwoorden van onze vragen over de vaatwasser en bij het zorgdragen dat deze nog voor de feestdagen geleverd zou kunnen worden. Na bestelling verliep de levering exact conform afspraak. Super tevreden.

Dick de Boer 02-01-2019

Vriendelijke, deskundige medewerker die meedacht. Kortom een TOPPER! Daarnaast ligt Keukenloods prijstechnisch zeer gunstig.

Anton 02-01-2019

Goed advies, denken mee in de oplossing, een goed aanbod ook qua prijs en snelle levering op afgesproken tijdschema.

Laura 02-01-2019

Site is duidelijk. Telefonisch goed bereikbaar en goed Geïnformeerd ,door de klantenservice . Doen moeite voor je.

Annelies 02-01-2019

Waanzinnige service, geweldig prijsaanbod gekregen, zeer snelle levering voor een niet-alledaags product. Keurige informatie over afleveringsmoment, incl een telefoontje dat ze er over een kwartier zouden zijn. Ik ben heel erg tevreden over dit bedrijf.

Wim te Paske 02-01-2019

Heel groot en breed assortiment en zeer snelle levering. Top service en zeer scherpe prijzen. Totale aanrader.

Ralph 02-01-2019

Duidelijke site en zeer concurrende prijzen. Mogelijkheid om zelf af te halen tegen korting. Levering duurde in ons geval iets langer omdat het product niet op voorraad was maar dat werd keurig aangegeven. Bij onze inbouwvaatwasser werd nog extra gevraagd naar de inbouwmaten en of we inderdaad een smal model nodig hadden.