Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19126 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2670 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8.8

Lucia 01-06-2018 Via de website gekocht

Prima service

Snelle service en vriendelijk aan de telefoon toen ik over de aflevertijd wilde overleggen wat daarna prima geregeld werd!

limooo 29-05-2018 Via de website gekocht

Leveren niet en kan vervolgens op mijn geld wachten!

Wat een slechte organisatie! Kookplaat op voorraad, ik kon een voorkeur aangeven qua levering. Aangegeven dat mijn werk van ma-vr open is tijdens kantooruren. Krijg ik een melding van postnl dat het zaterdag geleverd wordt.. ik bellen naar keukenloods, werd aangepast naar dinsdag. Ok... dinsdag staat er in de postnl app woensdag, op woensdag donderdag en donderdag vrijdag. Steeds een dag later. Ik heb zo vaak gebeld met Keukenloods, vermoeiend. 0 x aangeboden door postnl. Na een week wachten heb ik de order telefonisch en per e-mail maar geannuleerd, ze wilden het weer op een zaterdag komen leveren... wat zeg ik zou net? We zijn er niet op zaterdag. Na het annuleren van de order kreeg ik meldingen met bedankt voor uw bestelling, u kunt deze ophalen in Opmeer. HUH? Nee foutje in systeem zegt Keukenloods, het wordt teruggestort. Vandaag is het geld nog niet teruggestort, ik weer mailen... nee mevrouw, de kookplaat zit in het sorteerproces, u moet eerst de zending weigeren.. ��� (die dus nooit aankomt) ik weer bellen, we gaan het aan u overmaken... binnen enkele dagen kan ik het geld op de rekening verwachten. Nou ik ben benieuwd, weinig vertrouwen in eerlijk gezegd. Gek hè? Nu al dag 3 dat ik wacht op mijn 109 euro. Dit geld hebben ze al sinds de 17e in hun pocket. Met spoed terugstorten? Nee mevrouw... Ik mag dus gewoon op de stapel wachten op mijn geld.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Officiele reactie van Keukenloods 29-05-2018

Beste Limooo,

Ik heb zojuist ook op andere reviews gereageerd. Ik snap dat het een vervelende situatie is en dat je het geld z.s.m. terug wil hebben. Onze administratie gaat dit z.s.m. in orde maken. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen dan hoor ik dat graag.

Emma.

Limooo 29-05-2018

Beste Emma, vanaf vrijdag 25 mei zou het al zsm worden overgemaakt. Ik wil graag horen dàt het overgemaakt IS en niet wordt..

Miechiel Wehberg 26-05-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

Erg slechte ervaring met Keukenloods

Wij hebben een erg slechte ervaring met Keukenloods. Ik zal dit hieronder toelichten.

Op basis van onder andere recensies op deze site hebben wij een keuken gekocht bij Keukenloods. Helaas hebben wij hier spijt van. We hebben de keuken nu een jaar en 2 maanden en helaas hebben we vanaf het begin meerdere klachten, waarmee we niet geholpen worden. Als voorbeeld: de afzuiger behoort gewoon af te zuigen zou je denken toch? Onze afzuiger heeft niet/nooit naar behoren afgezogen en doet t nu, ruim een jaar verder, nog steeds niet. Keukenloods komt volgens ons helaas haar afspraken niet na. Ben je thuis aan ‘t wachten: komt er niemand opdagen. Geen bericht, niks. Ook daarna geen bericht na een vraag hierover. Echt een schande: zo vinden wij dat je niet met mensen (betalende klanten) om hoort te gaan. We hebben een aangetekende brief gestuurd om de koop te ontbinden (geld terug, keuken terug naar Keukenloods): geen reactie van Keukenloods. We gaan nu helaas naar de rechter om dit probleem op te lossen.

Kortom: erg slechte ervaring wat ons betreft met Keukenloods.

P.S. Naar aanleiding van deze vermelding heeft Keukenloods een reactie geplaatst dat ze bekend zouden zijn met onze klachten en contact met ons op zouden nemen hierover ter afhandeling: dit is helaas wederom een loze belofte geweest. Dit hebben ze niet gedaan. Wij hebben onze klachten helaas moeten voorleggen aan de rechter aangezien Keukenloods o.a. niet reageerde op onze klachten (niet naar onze tevredenheid) of ons doorverwees weer een nieuwe medewerker die niet op de hoogte was (zucht) of naar de fabrikant (we hadden toch een overeenkomst met Keukenloods?) Ongetwijfeld zijn er ook recensies van tevreden klanten, maar ik vind het wel zo eerlijk om te vermelden dat er ook klachten zijn die niet opgelost worden en dat de wijze waarop Keukenloods heeft gehandeld in onze zaak niet netjes (lees: schandalig naar onze mening) is geweest door vrij veel afspraken niet na te komen. Ons heeft het tot nu toe veel negatieve tijd, energie en geld gekost en ik zou als consument (indien ik overwoog een keuken te kopen bij Keukenloods en vooraf de recensies zou kiezen: wat ik gedaan heb) graag een eerlijk beeld willen schetsen en niet de waarheid willen verdoezelen: wees dus gewaarschuwd!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Officiele reactie van Keukenloods 01-06-2018

Beste Miechiel,

Wij betreuren dat de service bij de genoemde problemen onvoldoende is geweest. We hopen dat deze zaak uiteindelijk toch nog naar tevredenheid zal worden opgelost.

Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben kunt u mailen naar emma@keukenloods.nl.

Bekker 14-05-2018 In de winkel gekocht

Ondoorzichtig prijzenbeleid

Het gaat om Keukenloods Zaandam. ik heb daar 4x dezelfde keuken besteld. De prijsopgave begon bij €3850,-- en eindigde bij €4400,--. Ik kreeg elke keer korting, maar omdat de prijsverschillen zo groot waren, heb ik dat nagegaan op hun website en daaruit bleek dat zij op de kasten een percentage opgooien ten hoogte van de korting. Het prijsbeleid was compleet ondoorzichtig. Ik zou geen zaken doen met Keukenloods want zij zijn niet correct.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Officiele reactie van Keukenloods 16-05-2018

Beste Bekker,

Ik heb zojuist contact gehad met onze winkel in Zaandam en zij gaan deze klacht oppakken. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Harry 23-04-2018 Via de website gekocht

Apparaten op website niet niet leverbaar

Keuken-loods doet goed zijn best om apparaten tegen scherpe prijzen aan te bieden.
Verbazingwekkend is dat zelfs vandaag na meldingen mijnerzijds er nog steeds apparaten op de website staan welke niet meer leverbaar zijn. deze apparaten worden bij bestelling simpelweg vervangen door een ander apparaat.
In ons geval was dat een apparaat waar wij niet om gevraagd hadden.

KEUKEN-LOODS SCHOON JE WEBSITE OP !

Officiele reactie van Keukenloods 23-04-2018

Beste Harry,

Wat vervelend dat jullie een artikel hebben besteld wat niet meer leverbaar bleek te zijn. Mijn collega's proberen dan altijd het beste alternatief voor je uit te zoeken en deze z.s.m. te leveren. Wellicht is er in de communicatie hierover wat verkeerd gegaan? Mijn excuses daarvoor. Mocht ik nog iets kunnen betekenen dan hoor ik dat graag.

Wim Janssen 17-04-2018 In de winkel gekocht
Gaanderen

Goede service correcte aflevering

Vakkundige behandeling grote voorraad ruime keus goede en ruime parkeerplaats.
Snelle levering etc.etc.

Mijnders 16-04-2018 Via de website gekocht

Echt klantgericht

Mijn tekortkoming als klant is door de verkoopafdeling van Keukenloods perfect opgepakt. Al voor dat ik mijn fout had ontdekt. En de bestelling is aan de telefoon heel correct aangepast naar mijn wensen. Dank daarvoor!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Henriette Bensdorp 15-04-2018 Via de website gekocht

Magnetron in goede orde ontvangen

Levering in orde. Ik mis alleen een bon die tevens het garantiebewijs is, die trof ik niet aan bij het pakket. Verder vind ik de kosten van installatie erg hoog, E95.

Ger Moeliker 14-04-2018 In de winkel gekocht
Keukenloods Rotterdam

Zeer naar tevredenheid geadviseerd en geholpen

Ruime en lichte winkel. Overzichtelijk opstelling, ruime balie. Voldoende keus om je goed te kunnen oriënteren.

Josien 14-04-2018 Via de website gekocht

Erg behulpzaam!

Ik had per ongeluk een koelkast met een deur-op-deur systeem besteld in plaats van een sleepdeur systeem. Keukenloods stuurde een mail om te checken welk systeem ik nodig heb in mijn keuken, en ik bleek de verkeerde te hebben besteld. Superfijn dat we hier van tevoren achterkwamen en niet toen de koelkast al in mijn keuken stond. Hierdoor kon ik gewoon een nieuwe uitkiezen op de website. De bezorgers waren ook heel aardig en hebben zelfs al mijn spullen van de oude naar de nieuwe vriezer overgeheveld, top!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Esther 14-04-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Fijn dat ze ook meedenken!

Als leek had ik nogal wat vragen. Daar werd netjes op gereageerd. Ook t opmeten van de apparatuur werd extra gedaan zodat we zeker wisten dat alles zou passen. Monteurs waren ook professioneel en vriendelijk. Kortom op alle fronten tevreden met mijn nieuwe koelkast inbouwmagnetron, gasfornuis en oven en vaatwasser. Had ik dit maar eerder gedaan. En oh ja kwalitatief goed en goed geprijsd natuurlijk!

Simon 13-04-2018 Via de website gekocht

snelle levering en goed advies gekregen.

We zochten een xxl vaatwasser via internet moeilijk te vinden, na telefoontje keurig geholpen met advies en bestelling gelijk doorgezet.

Henk Vuijst 13-04-2018 In de winkel gekocht
zaandam

ging prima, goede kennis van de producten

ruim assortiment, goed overzicht. Je kunt alle apparaten zien en "voelen". Goede vakkennis van de verkoper.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

jacobs 13-04-2018 Via de website gekocht

prima service

uitstekende service en dito prijzen !ik koop graag mijn keukenapparatuur bij de keukenloods er valt goed mee te overleggen.nooit enig probleem mee gehad

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

bob 13-04-2018 In de winkel gekocht
utrecht

Goed advies

Prima geholpen bij de keuze van onze nieuwe gasfornuis en ook de bestelling is goed en vlekkeloos verlopen

fam. P. van Meggelen 12-04-2018 In de winkel gekocht

geweldige service

Prima shop,
waren opzoek naar nieuwe magnetron, was niet eenvoudig ,omdat de maten van onze oude “Miele” van 35 jaar oud, niet overeen komen met de maten van nu.
Gelukkig kregen we het adres van keuken
loods en adres bij ons in de buurt.
Wij werden daar super geholpen door een mijnheer Cees in Uw zaak in Gaanderen.Hij heeft het prima opgelost.
De magnetron / combi is al in bedrijf als magnetron. De andere functie heb ik nog niet geprobeerd.
De magnetron past geweldig en is prima in de plaats van de oude gekomen. met dank voor de goede
uitleg en service van mijnheerxxx

Fred 12-04-2018 Via de website gekocht

Op de gewenste tijd geleverd

Gewoon op dat moment de scherpste prijs. Enige minpunt is dat men bij bezorging de machine niet uitpakt (niet uit mag pakken), zit je met een boel verpakkingsmateriaal.

Berd 12-04-2018 Via de website gekocht

Fijne oven. Goede informatie.

Over onduidelijkheden in de omschrijving van de oven werden we, nadat informatie was ingewonnen bij de fabrikant, perfect geïnformeerd.
Wij zijn vol lof!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mirjam 12-04-2018 Via de website gekocht

Kundige, behulpzame en aardige medewerkers!

Had hier eerder een apparaat gekocht, toen al goede service. Dat is de reden dat ik hier weer heb gekocht.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Harry 12-04-2018 Via de website gekocht

Hernieuwde uitstekende ervaring

Al eerder aankopen (incl montage) gedaan in verleden. Snelheid, service en prijs meer dan ok. Alleen maar goede ervaringen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kees 12-04-2018 Via de website gekocht

Heel goede en vakkundige service

Goede en uitgebreid aanbod van producten. Duidelijk en overzichtelijk website, wat goed en gebruiksvriendelijk is

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Edorta 12-04-2018 Via de website gekocht

Alles verliep perfect.

Bekwame en vriendelijke verkoper aan de telefoon gehad, snel tot zaken gekomen, en direct de volgende dag een zeer goede koel/vries-combinatie bij mij thuis afgeleverd. Oude kapotte koelkast mee retour genomen. Ook de bezorger was erg vriendelijk, en behulpzaam. Kortom, gewoon een uitstekende ervaring met dit bedrijf. + Prima produkt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Willem Kuiper 12-04-2018 Via de website gekocht

Ongekende service

Snelle communicatie, zelf coulance krijgen waarom je niet hebt gevraagd, ook de bezorger heeft a een glimlach op zijn gezicht ook al is het om 20.00 uur. Kortom chapeau voor KEUKENLOODS Ik heb mijn vriend verteld die een nieuwe vaatwasser nodig had direct naar Keuken loods te gaan vanwege de ode ongekende service .

Van heemskerk 12-04-2018 In de winkel gekocht

Super service!!!

Alles was op tijd en van te voren goed gecommuniceerd!!! Hebben het goed gemonteerd en goed werk afgeleverd!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

René 12-04-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Goede service

Netjes uitleg gehad voor dat ik de aankoop ging doen ik de winkel en snel antwoord per mail.
Van uit Siemens was er de koffiebonen bak gescheurd al denk ik tijdens fabricage is snel vol

G brouwer 12-04-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden! !

Prettige website goede producten en service Is top!! Zou het iedereen aanbevelen om hier te bestellen.

D J KORTSMIT 12-04-2018 In de winkel gekocht
roosendaal

prima uitleg en service

goed overzichtelijke shop behulpzame mensen nemen de tijd voor je vragen en geven eerlijke voorlichting dat je weet waar je aan toe bent prima toch

Martijn 12-04-2018 In de winkel gekocht
Almere

Goed advies snelle levering

Absoluut no nonsense advies, meneer in de winkel heeft ons goed geholpen en zin van onzin gescheiden. Erg verfrissend om noet per se de duurste artikelen aangeprezen te krijgen maar gewoon een goed maatadvies. Inbouw werdt netjes en vlot gedaan

Dori 12-04-2018 Via de website gekocht

Prima levering

Prima levering en hulp bij het in huis zetten. De levering was iets later dan gepland maar toch prima in orde

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Aanrader 12-04-2018 In de winkel gekocht
Zaanstad Pieter Cijsenlaan 18a

Tevreden over de service en levering van mijn bestelling.

Ondanks dat het druk was op dat moment is ons vriendelijke hulp bij het bedienen van de lift geboden omdat mijn vrouw met haar rollator geen trappen kan lopen.nadat we onze keuze bepaald hebben nam de verkoper voldoende de tijd om ons voor te lichten en de verkoop verder af te ronden.
De levering van onze bestelling is even eens naar volle tevredenheid verlopen.

Hans 12-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levering volgens afspraak.

Duidelijke informatie op de website . Bij een eerdere aankoop van een afwasser goede ervaring op gedaan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Jan en Paulien van der Tuin 12-04-2018 In de winkel gekocht

Goed geregeld

Vanaf het begin hebben we bij de aankoop van een volledige set keukenapparatuur een uitstekend advies gekregen. We hebben we een mooie prijs kunnen bedingen. Na de oplevering van ons huis is de uiteindelijke levering is zorgvuldig verlopen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

2fast4u2 12-04-2018 In de winkel gekocht

Ouderwets goede service

Gezellig goede service. Er was Tijd voor ons als klant. De medewerkers zijn Vakbekwaam en er wordt oplossend mee gedacht

Oedsen van der Kooi 11-04-2018 Via de website gekocht

Meneer kwam op tijd, legde alles goed uit. Jammer dat meneer een trolleij bij zich had waar olie uit lekte met als gevolg dat er vlekken op de vloer zitten

Officiele reactie van Keukenloods 12-04-2018

Beste Oedsen,

Fijn dat je tevreden bent over onze service, maar wat vervelend dat er vlekken op de vloer zijn gekomen. Ik hoop van harte dat dit inmiddel is opgelost en anders hoor ik het graag via emma@keukenloods.nl. Dan kan ik kijken wat ik nog voor je kan doen.

Groet, Emma.

Fam. Gommers 11-04-2018 In de winkel gekocht
Roosendaal

Maakt laagste prijsgarantie meer dan waar!

Mooie afzuigkap gezien op de website. In de winkel geweest en diverse modellen bekeken. Op internet toch nog elders een lagere prijs gezien, dit was totaal geen probleem. Zelf kwam men een nog lagere prijs tegen tot onze grote verrassing werd deze prijs zonder meer door de verkoper toegepast. Binnen een week geleverd. Wij vonden het een fijne service die we niet meer zo vaak tegenkomen. Voor ons een dikke verdiende 9!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ben 11-04-2018 In de winkel gekocht
Gaanderen

late levering

onze koelkast werd 3 weken later geleverd bij verkoop was dit 2 werkdagen en de bezorger wilde de tempex verpakking niet mee retour nemen

Officiele reactie van Keukenloods 12-04-2018

Beste Ben,

Wat vervelend dat de koelkast later geleverd werd dan dat de bedoeling was. Helaas zijn wij in sommige gevallen afhankelijk van wanneer een fabrikant een bepaald model kan leveren. Dit kan soms wat later zijn dan in eerste instantie verwacht of gedacht. Ik hoop dat je desondanks tevreden bent over de aankoop en de koelkast!

Groet, Emma

Wim Duindam 11-04-2018 Via de website gekocht

Goed produkt, snelle levering !!

Ik kwam via Google op uw site. Duidelijke site, gemakkelijk te bestellen, snelle levering en een prima produkt.

R. de Swart 11-04-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

Duidelijke en overzichtige site en wat ze beloven doen ze ook.
Levering binnen 24 uur is ook levering binnen 24 uur

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marco 11-04-2018 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Fijn geholpen

Levering was prima, webshop is zeer uitgebreid echter vinden wij het prettiger om in een winkel te shoppen en gelukkig kan dit ook bij de keukenloods. Heel fijn personeel zeer kundig.

K. Lam 11-04-2018 In de winkel gekocht
zaandam

Geweldig service

goede advies en meedenken welke apparaat het best bij ons past. Siemens combi oven is van top kwaliteit, makkelijk te bedienen. heb veel plezier mee.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

hobbykoks 11-04-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

Genieten van de oven!

Wij wilden een bepaald type inbouwoven en zagen op de site dat hij in Amsterdam uitgepakt te zien was.
We zijn dus naar de Keukenloods in Amsterdam gereden (65 km.) en zijn daar goed geholpen, we hebben de oven meteen besteld. Door de Paasdagen was de levertijd iets langer dan verwacht, maar de levering was prima.
Inmiddels is het genieten van de oven!

Eric 11-04-2018 Via de website gekocht

Super service

Perfect geregeld via website besteld en met een dag geleverd volgens afspraak, en keurig binnen neer gezet en vriendelijke bezorgers,

Nisse 10-04-2018 Via de website gekocht

Top service.

Ondanks dat er bij stond levering tot aan de stoel het zware fornuis netjes in de keuken afgeleverd.

M 10-04-2018 In de winkel gekocht

Veel keuze
Aardig personeel.

Maessen 10-04-2018 Via de website gekocht

Duidelijk en goede service

Goede prijzen en in de showroom veel apparatuur staan om te bekijken. In webshop is het ook makkelijk om te bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Manning 10-04-2018 Via de website gekocht

Mevrouw

Duidelijke en overzichtelijke webshop. Snelle service. Veel aanbod. Er is een alternatief aangeboden toen de oven er niet was. Prima!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Richard Haarlem 10-04-2018 Via de website gekocht

Goede vriendelijke ervaren monteur

Wij waren opzoek naar een inbouw koel systeem van evt. een ander merk, maar onze voorkeur ging uit naar M-System en wij vonden de opvolger op uw online shop!

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Jolanda 10-04-2018 Via de website gekocht

Slechte klachtafhandeling, rommelige service

Verkeerd geadviseerd en verkeerd product geleverd. Vervelend, maar kan gebeuren. Maar daarna geen enkele compensatie voor de ondervonden problemen, erg slecht. Vriendelijke en behulpzamen klantenservice, maar uiteindelijk niet naar tevredenheid bediend. Levering was een uur te laat zonder waarschuwing vooraf en ik heb er zelf veel tijd aan moeten besteden om uiteindelijk de juiste vaatwasser geleverd te krijgen.

Officiele reactie van Keukenloods 10-04-2018

Beste Jolanda,

Wat vervelend dat je verkeerd geadviseerd bent. Dat is uiteraard niet onze bedoeling. Wij proberen iedereen altijd zo goed mogelijk te adviseren, want dat is uiteindelijk onze specialiteit. Jammer dat je uiteindelijk niet tevreden bent over de geboden hulp van onze klantenservice. Ik hoor het graag wanneer ik nog iets voor je kan betekenen vai emma@keukenloods.nl.

Groet, Emma.

ztoth123 09-04-2018 Via de website gekocht

Slecht service

The installation has a very poor quality in terms of the physical placement.
The water or other food can go under the 'gaskookplaat' as there is a gap between that and the 'Bedekkingspaneel'.

The gas pipe connection was carefully done.

Officiele reactie van Keukenloods 10-04-2018

Best,

I'm sorry to hear you're not satisfied with the installation. Have you already had contact with our service department about this issue? I like to hear it when I can do something for you. If so, you can send an e-mail to emma@keukenloods.nl.

Thanks in advance.

With kind regards, Emma

Leo de Vaal 09-04-2018 Via de website gekocht

prima service

Conform afspraak. De bestelling is op tijd afgeleverd. Het beoogde typenummer was correct.
Alle onderdelen nodig om de afzuigkap te monteren waren aanwezig.