Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19126 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2670 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8.8

peppuzzo 09-04-2018 Via de website gekocht

geweldig service

Koelkast geleverd op tijd en netjes geïnstalleerd. Prima communicatie via email, duidelijk afspraken met levering en installatie. Duidelijk website.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

paul 09-04-2018 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Niets op aan te merken.

tweede aankoop gedaan. net zoals de eerste aankoop niets op aan te merken. Alles is zoals afgesproken. Prima prijs. Personeel met verstand van zaken, en prima advies. Eerste aankoop was online via de webshop, tweede in de winkel.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Maria 09-04-2018 Via de website gekocht

Ik ben helemaal tevreden

Gebruikers vriendelijk en zeer attent. Goede hulp en een goede regeling voor het inbouwen. Dank je wel

J.W. Overeem 09-04-2018 Via de website gekocht

Voldoet aan alle verwachting.

Correcte verwerking en informatieverstrekking. Tijdstip en moment aflevering helder gecommuniceerd. Correcte bezorging en afhandeling.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

prima 09-04-2018 Via de website gekocht

snelle levering / prijs apparatuur .

Voor keukenapparatuur meestal de goedkoopste en snelle levering .
geweldige service . Aardig personeel .

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Zonnebloem 09-04-2018 In de winkel gekocht
Zwaag

Prima winkel

Het advies was goed en de aanschaf van het KitchenAid keukenapparaat verliep naar wens. Prijs is concurrerend.

Frank Stroop 09-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Snelle levering na bestelling. Eerst m.b.v. chatfunctie extra informatie ingewonnen en en die werd snel en vakkundig verstrekt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

EVAB 09-04-2018 Via de website gekocht

Goed en Goedkoop!

Dit was de 1e maal, volgende maal weer..................kijken en hoplijk kopen bij de Keukenloods
Goed en Goedkoop

Letschert 09-04-2018 In de winkel gekocht

Goedemorgen service

Wij hebben meerdere aankopen gedaan in de laatste periode en een goede service ervaren. Bij de laatste aankoop hebben wij alleen langer moeten wachten zonder dat daar van te melding over was gedaan. Bij levering voldoet onze aankoop wel zo als geadviseerd.

Muttie 08-04-2018 In de winkel gekocht

Zeer prettig geholpen door nieuwe medewerkster aanStadionweg

Zij heeft veel uitzoekwerk gedaan om de beste koel/vries combinatie te vinden voor mijn situatie zodat de deuren van mijn inbouwkeuken behouden konden worden in de oorspronkelijke situatie.

P.H.Nielen. 08-04-2018 Via de website gekocht

De chauffeur die het gasfornuis kwam brengen was heel vriendelijk en heel netjes met het afleveren van de spullen.

Hij heeft ook heel netjes en correct de oude meegenomen.
Alleen een nadeel is dat dit bedrijf niet het verpakkingsmateriaal meenemen, zo kan je pas achteraf je spullen op eventuele beschadigingen of mankementen nakijken, dit vind ik persoonlijk niet prettig.

Patricia 06-04-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Hetzelfde produkt is een stuk goedkoper als de dichtsbijzijnde winkels! Vlotte service goede communicatie !

Tevreden klant 06-04-2018 Via de website gekocht

Tevreden klant

Online gekocht.Op afspraak geleverd door 2 nette aardige mannen. Kookplaat is er snel en vakkundig ingezet. Netjes gewerkt en de rommel (karton) en oude kookplaat zijn gelukkigeegenomen. Nog een demonstratie gehad ook. Dit is me uitstekend bevallen net als de online begeleiding.

Hijmen 05-04-2018 Via de website gekocht

snelle levering, scherpe prijs, goede communicatie

Titel zegt het al. Vaatwasser had het begeven, dag daarna stond de nieuwe al in de keuken klaar om in te bouwen. scherpe prijs en snelle levering.
Enige minpunt was dat voor de inbouwservice er 3 weken wachttijd stond, maar zelf inbouwen bleek niet ingewikkeld.

Oude vaatwasser werd ook netjes afgevoerd.

F. Postma 05-04-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Er is nog wat mis met de keuken.

De shop is prima, maar wij hebben nog wat gebreken. De afvoer van de gootsteen doet het niet en er is een gaspit van de kookplaat stuk.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Officiele reactie van Keukenloods 06-04-2018

Beste F.

Bedankt voor het plaatsen van de review. Wat vervelend dat enkele onderdelen niet naar behoren werken. Heb je hierover al contact gehad met onze serviceafdeling? Ik hoor het graag via emma@keukenloods.nl wanneer ik nog iets voor je kan betekenen.

Groet, Emma.

Dirk 05-04-2018 Via de website gekocht

Goede prijs/kwaliteit

Diverse sites bekeken voor een goede prijs van een Bosch triple A inbouw koelkast en uiteindelijk deze bij Keukenloods.nl gevonden. s'avonds gebeld met Keukenloods.nl en de klantvriendelijke medewerker nam direct de bestelling aan, waardoor ik deze niet meer hoefde in te vullen op internet. Tevens duidelijk uitleg gekregen over wanneer de levering plaats zou vinden en op welke wijze de oude koelkast kan worden meegegeven.

Een paar dagen later werd de koelkast geheel volgens afspraak geleverd en de oude koelkast meegenomen. De koelkast hebben we zelf ingebouwd. Handleiding en accessoires waren netjes aanwezig. In de toekomst zullen we zeker nog een aantal producten bij Keukenloods bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Herman 05-04-2018 In de winkel gekocht

Zeer tevreden klant.

Eerst in Almere geweest om producten te bekijken. Deze niet aanwezig in Almere en zijn doorgestuurd naar Zaandam.
Een zeer grote winkel met aardig en kundig personeel. Dat geld ook voor Almere.
Na veel uitleg de producten besteld in Zaandam. Alleen de koel/vriezer moest bij Bosch vandaan komen.
Maar werd binnen een week geleverd. Niets anders dan tevreden. Een aanrader.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ana 05-04-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Goede kwaliteit keuken, goede opvolging qua service

We hebben onze Hacker Systemat keuken bij de keukenloods gekocht. In eerste instantie een beetje huiverig vanwege gemixte reviews. Echter de keuken staat en is prachtig. Goede kwaliteit keuken. Kleine zaken (omruilen van apparatuur, krassen op lak) die niet op orde zijn worden door de nieuwe service manager erg professioneel en snel opgepakt en dit is ook de reden dat ik de Keukenloods zou aanraden. De allerlaatste stappen moeten nog genomen worden maar we hebben er vertrouwen in dat dit opgelost wordt. Keukenloods is niet de specialist voor ons formaat grote keuken, met luxe elementen, maar doet dit ook erg goed.

Ruud 05-04-2018 Via de website gekocht

Zoals je kunt verwachten

Ik was op zoek naar een bepaald product en die heb ik bij jullie gevonden. Omdat die niet meer leverbaar was is mij op een andere gewezen. Daar ben ik tevreden mee.

Hans 05-04-2018 Via de website gekocht

Veel keus goede bestel procedure en een snelle levering

Een goede bestel procedure en een snelle levering. Ook het kunnen betalen bij aflevering bij de chauffeur is prettig. De vaatwasser werkt zoals verwacht goed en ondanks de kleine afmeting van 45 cm gaat er voldoende in. Het is een stille vaatwasser en met een voldoende keuze uit wasprogramma’s

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Peter van der Sande 05-04-2018 Via de website gekocht

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Goede overzichteijke website. Goede telefonische ondersteuning (verkoop). Afspraken zijn goed nagekomen.

marga 05-04-2018 In de winkel gekocht
Nederweert

Goede service

Super service, goede prijs en goede levering en plaatsing.Nemen alles mee.Wij hebben in het verleden al contact met dit bedrijf gehad en toen was dat ook goed.

Carlien 05-04-2018 Via de website gekocht

Deskundige, vriendelijke en professionele service

Er werd geluisterd naar ons, al vanaf het begin bij de bestelling. Ook thuis werd er zorgvuldig en vakkundig gehandeld. Vriendelijke houding, klantgericht.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Sander 04-04-2018 Via de website gekocht

snelle service

Keukenloods heeft een ruime keuze, bij elke vaatwasser staan de inbouwmaten vermeld. Zeer handig als je op zoek bent naar een hoge vaatwasser.
De door mij bestelde vaatwasser bleek niet meer leverbaar, dit werd snel opgepakt en ik kreeg een duurder type aangeboden voor dezelfde prijs. Levering binnen enkele dagen, al kwam hij wel 's morgens terwijl ik 's middags had aangegeven. Hij draait nu stilletjes de vaat schoon.

albert 04-04-2018 Via de website gekocht

prima service en uitleg over product

makkelijk te bereiken en nog bekend van vorige aankoop goed geholpen door telefonische verkoper en persoon in keukenloods in Watergang

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ben 04-04-2018 Via de website gekocht

Klein probleempje met levering maar meteen goed opgelost !

Ik had een vaatwasser besteld en de volgende dag bleek dat deze toch niet op voorraad was. Kreeg echter voor hetzelfde geld een duurder type aangeboden. Prima geregeld. Ook de levering was volgens afspraak en keurig op tijd. Top.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Marielle 04-04-2018 In de winkel gekocht
Garderen

goed advies

Goede prijs voor onze nieuwe combi-oven, daarbij goed advies en attente hulp met laden in de auto.
wij zijn goed geholpen

JW 03-04-2018 Via de website gekocht

Eerlijke voorlichting

Op zoek naar een geïntegreerde afzuigkap als vervanging. Via de keukenloods een mooi exemplaar gevonden voor een scherpe prijs. Na contact met een medewerker bleek dat model niet geschikt voor ons type deur. Met de juiste voorlichting een andere keuze kunnen maken en na drie werkdagen werd de Atag afzuigkap keurig thuis afgeleverd en was de montage een fluitje van een cent.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tevreden klant uit Best 03-04-2018 Via de website gekocht

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.

Vaatwasser besteld. Deze was goedkoper dan bij de gangbare witgoed winkels. Gebruiksvriendelijke site. Prima communicatie. Goed bereikbaar via telefoon. Keurig volgens afspraak geleverd door vriendelijke medewerker. Oude apparaat meegenomen. Kortom, erg tevreden!

Arjean 03-04-2018 Via de website gekocht

Fijne communicatie, prima prijs en nette levering.

Duidelijke website met zeer interessante prijzen. Vooraf duidelijke communicatie wanneer geleverd zal worden.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Avee 03-04-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Goede communicatie bezorger, al was levering laat op avond

Snelle levering na aankoop in de winkel. Goede informatie over aan te schaffen koelvriescombinatie . Tevens werd prijs aangepast aan eerste keus.

PJ Price 03-04-2018 Via de website gekocht

Gewdeldige service

Makkelijk website met snelle levering tijdstip en zeer behulpzame en vriendelijke bezorgers. Andere bedrijven kunnen van hen leren

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• Betaalmogelijkheden

Martin 03-04-2018 Via de website gekocht

Snel hun prijs aangepast

Ik heb Keukenloods gemaild dat ik het product ergens anders goedkoper had gezien. Ze hebben gelijk hun prijs aangepast.
Geleverd binnen een dag.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Gert 03-04-2018 In de winkel gekocht
Zaanstad

Afspraak is afspraak.

Als de levering volgens afspraak verloopt en het product goed zijn service niet nodig.
Een verademing als alles in een keer goed gaat

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Ruud 03-04-2018 Via de website gekocht

Correct geholpen

Uitgebreide voorraad aan scherp geprijsde artikelen. Goede respons op geplaatste bestelling. Eenvoudig bestelproces en afspraak voor ophalen van gekochte vaatwasser.

Jessica 03-04-2018 In de winkel gekocht
Veendam

Super snelle levering en keurige montage

Vaatwasser super snel geleverd en geplaatst. Geen omkijken naar gehad oude vaatwasser meegenomen. Super tevreden met de vaatwasser!

Aart 03-04-2018 Via de website gekocht

Goede service snel geleverd

Goede overzichtelijke shop. Duidelijk en alles makkelijk te vinden. Ruime keuze en zeer goede prijzen

Eelsing 02-04-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

Tijdens bestelling juiste informatie ontvangen en vriendelijk te woord gestaan door medewerker. Datum van levering was bekend en ook op de gewenste datum is onze Koel/Vries combinatie binnen gekomen. Top, service!

Janssen 02-04-2018 Via de website gekocht

Goede prijs

Wij hadden een nieuwe keuken gekocht met een 60 cm inductieplaat. Een kennis attendeerde mij erop dat een wat grotere plaat fijner was ivm grotere pannen. Hij adviseerde mij deze Siemens plaat die hij ook had aangeschaft bij Keukenloods. Dus andere gecanceld en deze besteld. Levering duurde wat lang maar bij ons maakte dat niet uit omdat de keuken pas in mei komt. Prima allemaal en vooral dus de prijs!

René 31-03-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

De levering ging soepel, alleen kon de vaatwasser niet direct geinstalleerd worden omdat er een plint in de weg zat. De monteur was enorm behulpzaam, gaf een duidelijk advies en maakte direct een vervolgafspraak. Twee weken later kon hij de vaatwasser alsnog installeren. We zijn zeer tevreden over de dienstverlening van Keukenloods!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Hans 30-03-2018 Via de website gekocht

Prima en flexibel inbouw team

Geen korting voor het door ons gewenste apparaat in de webshop? Even bellen en we waren er snel uit. Inbouw kon ook snel worden geregeld alleen zat de oude vaatwasser muurvast als gevolg van lekkage en daardoor uitzetting van de bodemplaat. Samen met de monteur met het nodige geweld de machine verwijderd. Zelf een nieuwe bodemplaat gemaakt en binnen een week kon de nieuwe machine toch geplaatst worden. Ook voor de te korte afvoerslang werd snel een oplossing gevonden. Prima werk!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

T.M. Broeke 30-03-2018 In de winkel gekocht
rotterdam

goed geholpen

de shop is goed bereikbaar met voldoende parkeerplaats en personeel.
DE webpagina vind ik het vak van de zoek op trefwoord of artikelcode veel te klein en wie kent zijn artikelcode?
op de home pagina een makkelijke link zetten naar telefoonnummer want dat is vaak wat je snel wilt weten.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Frans Hilhorst 30-03-2018 In de winkel gekocht
Almere

De service is groots bij de Keukenloods.

We hebben eerlijke informatie gekregen en goeie levering van de producten.We hebben nu een prachtige keuken.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ella 30-03-2018 Via de website gekocht

De service was geweldig

De levering was mooi op tijd. Keurig geïnstalleerd. De jongens waren beleefd behulpzaam vriendelijk en deskundig en lieten alles netjes achter. TOPPIE!!!!!!

John 29-03-2018 Via de website gekocht

Tevreden over de klanten service

Mooie heldere foto’s met goede uitleg van de producten . Installatie uitleg en beschrijving makkelijk te vinden

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kuster 29-03-2018 In de winkel gekocht
Gaanderen

dikke plus

Netjes geholpen ( winkel ) en netjes geleverd. Dus ik kan jullie bij een ander aanbevelen. Maar was bekend, ben vaker geweest en zal de volgende keer als eerste bij jullie terugkomen.

Arnoud 29-03-2018 Via de website gekocht

Bijzonder de moeite waard!!!

Na een bezoek aan een Bosch Inspiratiehuis via via terecht gekomen bij Keukenloods.nl voor alle apparatuur. Bezoek gebracht aan de showroom in Zaandam. Uiteindelijk online besteld met hulp van bijzonder prettige en servicegerichte verkoopmedewerker. Verschil fabrieksadviesprijs - prijzen Keukenloods enorm! Uiteindelijk op een 5-tal producten (koelkast, vriezer, kookplaat, afzuigkap en oven) meer dan €3000,00 bespaard! Daarnaast keurig volgens alle afspraken thuis bezorgd in degelijke verpakking. Prijs-kwaliteit verhouding is bijzonder de moeite waard, assortiment is groot en ruim en service is klantgericht en vriendelijk. Kortom: zou iedereen adviseren de keukenapparatuur via Keukenloods.nl aan te schaffen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rutger 29-03-2018 Via de website gekocht

Ontzettend slechte na zorg en medewerkers die niet meedenken

Medio februari mijn keukenapparatuur bij keukenloods gekocht. Destijds was ik in de veronderstelling geen koolfilter nodig te hebben, echter na een anderhalve maand denken heb ik mij bedacht.

Destijds was de enige korting die ik kon ontvangen op de koolstoffilter. Ik wou daarom anderhalve maand later alsnog de koolstoffilter bestellen en logischerwijs voor dezelfde korting.

Echter is keukenloods gericht op snelle sales en weinig na zorg. Nadat zij de deal rond hadden was voor hen de buit binnen. Zeer spijtig..

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Officiele reactie van Keukenloods 29-03-2018

Beste Rutger,

Bedankt voor het plaatsen van de review. Jammer dat je niet tevreden bent over onze service. Mijn collega heeft zojuist jouw voicemail ingesproken. Hij zal vanuit daar de klacht oppakken. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Groet, Emma

Conny 28-03-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Keurig op tijd

Goed geholpen, ook via whatsapp en in de winkel toen ze het artikel kwamen brengen ook mooi op tijd, en het scheelde qua prijs een hoop met andere !

marian 28-03-2018 Via de website gekocht

hele fijne service

Door eerdere positieve bestellingen ging onze voorkeur hierna uit !!!! Goede voorwaarden service betreffende oude materialen meenemen .en de levering omtrent tijd komt overeen met wat afgesproken is ! voor mij niets als positiefs !!!