Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20912 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3368 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Alex 02-01-2019

Supersnelle levering (zelfde dag als bestelling). Heel behulpzaam en tegen een scherpe prijs.

Fam. Bijma 02-01-2019

Voordelig en super service tijdens de bestelling van de kitchenaid. Na de bestelling had ik nog een factuur nodig voor de promoactie en die werd snel via de mail verzonden. Top winkel!

Esther van Engelenburg 02-01-2019

Goed te vinden en prettiger geprijst dan menig ander. Accuraat en vlot geholpen en ook prettig dat je het produkt kan afhalen in de winkel.

Ilse 02-01-2019

Alles was naar wens. Het bestelproces verliep makkelijk, de levering verliep zoals afgesproken en product ook prima.

De Jong 02-01-2019

Dienstverlening was goed bij verkoop ondersteuning. Vriendelijk geholpen. Montage was minder. Niet klant vriendelijk.

H.M.Vieregge 02-01-2019

Je wordt netjes te woord gestaan door de service desk en goed geholpen Prima bedrijf.

Familie Verduin 31-12-2018

Koel/vriescombinatie (inbouw) bij Keukenloods gekocht en zeer tevreden over de service. Maten werden gecontroleerd en deuren werden netjes omgezet. Dag van te voren werd tijd doorgegeven en klopte exact.
Monteurs werkten snel en netjes! Alle spullen werden retour genomen evenals oude koelkast.

Paul 31-12-2018

Goedkoop en snelle levering (afhalen in de winkel). Bij afhalen in de winkel vriendelijk geholpen

Jane 31-12-2018

De prijs kwaliteit verhouding is goed. Levering geschiedde volgens afspraak. Oude apparaat keurig meegenomen. Compensatie voor niet voorradig zijn bestelde model.

Chang la 30-12-2018

ben heel tevreden met de service, er wordt snel en adequaat gereageerd op e-mail. Ik ken deze shop via mijn zoon die erg tevreden was.

fam de Haan 29-12-2018

wij hebben voor Keukenloods gekozen omdat daar alle apparaten aanwezig zijn en ook snel kan schakelen als iets niet goed is. uiteraard is de prijs ook van belang maar goede bediening en service ook.

Karin 29-12-2018

Gekozen voor deze shop in verband met aanschaf vaatwasser en beoordeling 'beste keuze' door Consumentenbond.

Wilfried 29-12-2018

Goed apparaat gekocht. Gekozen voor keukenloods voornamelijk vanwege de prijs. Erg lang moeten wachten in de winkel tot iemand kwam helpen, er zat iemand achter de computer wat kennelijk belangrijker was dan een klant helpen. Met de aankoop in elk geval erg tevreden.

Beste Wilfried,

Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij zijn blij om te horen dat u een goed apparaat heeft gekocht. Echter vinden wij het jammer dat uw ervaring in een van de Keukenloods.nl filialen niet naar behoren was. Zou u uw ervaring met ons willen delen? Wij zouden graag willen weten in welk filiaal dit was. U kunt mailen naar Emma@keukenloods.nl.

Beste Wilfried,

Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij zijn blij om te horen dat u een goed apparaat heeft gekocht. Echter vinden wij het jammer om te horen dat uw ervaring in de winkel hierbij niet naar behoren was. Zou u uw ervaring willen mailen naar Emma@keukenloods.nl? Wij zouden namelijk graag willen weten in welk filiaal u bent geweest.

Hans 29-12-2018

Duidelijke website. Goede voorlichting bij bezoek aan de showroom in Rotterdam. Levering helaas vertraagd door ongeluk chauffeur.

Anai 29-12-2018

Goede aflevering!
In de montage tekening zat een foute maat voor het linkere bevestingsgat. Gelukkig zit het verkeerde geboorde gat achter het afzuigkolom. Valt tegen van Bosch! Vroeger hadden ze een gatenboor tekening erbij dan gaat er weinig mis. Zeker wegbezuinigd!

Beste Anai,

Bedankt voor het plaatsen van uw review. Het kan zijn dat Bosch deze informatie niet meer verstrekt. Wij zullen uw feedback hierover meenmen.

Prima kwaliteit/prijs verhouding! 29-12-2018

Ik heb gekozen voor Keukenloods vanwege de goede recensies van vrienden plus de ruime keuzemogelijkheden...

Jop 29-12-2018

Snelle levering, je word goed op de hoogte gehouden.
Product voldoet aan de beschrijving

Jack Cleutjens 28-12-2018

Supersnelle levering. Prima advies. Overzichtelijke website. Professionele benadering.

Anja Thomassen 28-12-2018

We hadden een motorloze afzuigkap besteld en toen kregen we nog een mail , of dat we zeker wisten dat dit een motorloze afzuigkap moest zijn, omdat er nog al eens verkeerd besteld werd.
Dat was fijn , maar wij moesten een motorloze afzuigkap i.v.m. een appartement en de afzuigkap moet op het centrale afzuigsysteem. Hij werkt perfect en mijn man en ik hadden hem zo hangen.

Daan 28-12-2018

Plus: scherpe prijs, ruim aanbod, betalen aan deur mogelijk met kleine toeslag.
Min: lange levertijd, website matig.
Let op; voor aansluiten boven betaal je bij.

H C Tanis 28-12-2018

Goede webwinkel, correcte afwikkeling van de bestelling snelle en correcte aflevering op afspraak.

Astrid 28-12-2018

Prima winkel, mooie sortering en snelle levering van het bestelde product.
We werden goed op de hoogte gehouden van het bezorg proces.

Marloes 28-12-2018

Als eerste een nieuwe inbouwvaatwasser zonder doos gekocht. Deze bleek niet aan de praat te krjjgen. Na veel heen en weer gebel mochten wij met bijbetaling ruilen voor een ander midel in een doos. Ook deze blijkf niet te werken. Volgens de monteur moet er een niuwe printplaat in. Dit gaat echter nog bijna 2 weken duren.
Na veel heen en weer rijden naar de winkel nu nog steeds geen werkende vaatwasser. Misschien had ik beter een gebruikte op marktplaats kunnen kopen. Dan had ik een werkende machine gehad.

Beste Marloes,

Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wat ontzettend vervelend dat deze niet naar behoren werkt. Ik kan uw ordernummer helaas niet vinden in ons systeem. Zou u mij een e-mail willen sturen met uw ordernummer naar Emma@keukenloods.nl? Dan ga ik kijken of er op korte termijn een oplossing mogelijk is.

MBO 28-12-2018

Men heeft mij keurig en terzake doende te woord gestaan, de min- en pluspunten goed toegelicht, kortom, een duidelijk verhaal.

Franz 28-12-2018

Goede prijs voor de gezochte apparatuur. Zaken die we wilde en niet in het assortiment zaten werd goed geadviseerd voor een alternatief.
Levering netjes en volgens afspraak.
Apparatuur was allemaal zonder beschadigingen aangekomen en tot op de aangewezen plek door de chauffeur neergezet.

JJ scheel 28-12-2018

We zijn goed geholpen en goed geinformeerd
Ze belden nog dezelfde middag dat de vaatwasser toch op voorraad was, zodat we hem nog op konden halen

Roy 28-12-2018

Goede service, redelijke prijzen. Goede service, redelijke prijzen. Goede service, redelijke prijzen.

L. Andriessen 28-12-2018

Het personeel van Keukenloods neemt de tijd voor je om je kundig te informeren over de apparatuur dat je wilt kopen. Vervolgens komt de Keukenloods de levertijd van het apparaat na en de technische dienst die voor de Keukenloods werkt installeert deze professioneel en naar wens van koper (conform opdrachtbon).

HKH 28-12-2018

Afspraak is afspraak bij Keukenloods! Mooie scherpe prijs en op tijd geleverd. De oude ging gewoon weer mee terug. Top!

Debbie Vallen 28-12-2018

Goede reacties gehoord van derde
En terecht!
Keurig geholpen en er werd de tijd voor ons genomen!

Johanna R. 28-12-2018

Waterkoker besteld binnen 1 dag konden wij hem ophalen.
Kregen nog 5 euro korting voor het ophalen.
Topmservice.

G.J. Van Eldik 28-12-2018

Zeer deskundig advies bij vervanging inbouwkoelkast. Monteurs stipt op tijd en professioneel werk zonder “rommel”. Prima!

Shawn 28-12-2018

deze internet winkel heeft een goed en ruim aanbod, zowel qua apparatuur als levering mogelijkheden.
het maakt niet uit waar u naar opzoek bent, ze hebben bijna alles wat verkrijgbaar is.
bij was er iets misgegaan bij de levering maar daar heeft het bedrijf ook moeite voor gedaan om het weer goed te laten lopen!

Sylvia 28-12-2018

Superfijn geholpen door de klantenservice toen product onverhoopt niet leverbaar meer was. Snelle service. Prima communicatie.

F Bruinooge 28-12-2018

Scherpe prijsstelling en goede en snelle bezorging, betaling bij aflevering en ook nog een leuke attentie.
Mailing en orderoverzicht kan iets duidelijker.
Al met al erg tevreden.

Peter 28-12-2018

Zeer snelle afhandeling en fijn dat er een afhaal locatie in de buurt was waar ik kon pinnen. En meteenmijn aankoop mee kon nemen

Arie Allard 28-12-2018

Ik heb gekozen voor Keukenloos omdat de vaatwasser die ik wilde hebben daar het goedkoopst werd aangeboden.
Helaas werd er een ander type vaatwasser gebracht. De de betaling ging ook anders . Ik had gekozen voor PIN betaling aan de chauffeur ( kosten € 4,95 rembourskosten). Maar omdat zijn pin apparaat defect was moesten we als nog met Ideal betalen.
Hopelijk wordt dit bedrag als nog terug gestort. De klantenservies is goed bereikbaar en het omruilen van de verkeerde vaatwasser werd netjes en snel verwezenlijk. Ik werd elke keer vriendelijk te woord gestaan door de klantenservies die moeite deden om het probleem op te lossen .

Ine Drijkoningen 28-12-2018

Inductie kookplaat besteld. Was niet op voorraad. Was binnen 2 werkdagen in huis en werd snel geleverd volgens afspraak. Was een stuk goedkoper dan ergens anders. Dus helemaal top!

Vincent 28-12-2018

Ik heb hier een vaatwasser gekocht, die werd de volgende dag geleverd. Voor de levering werd ik nog gebeld om te checken of het huidige frontpanel paste vanwege inbouw. Ik ben zeer tevreden over de snelheid en service.

Groet Vincent

Michael 28-12-2018

Onze bestelde combi-oven kwam beschadigd binnen bij Keukenloods en ze belden mij meteen dat ze een nieuwe hadden besteld. Ik baalde natuurlijk enorm dat ik de oven dan niet op tijd binnen zou krijgen, maar blijkbaar hadden ze er vaart op gezet want ik had de nieuwe oven alsnog op de afgesproken dag binnen! Top-service! De chauffeur belde ook netjes een half uur van te voren.

28-12-2018 28-12-2018

Keukenloodas gekozen vanwege een goeie, maar niet de laagste prijs en professionele, makkelijke website. De website is het visite kaartje van een leverancier.

Wim Visscher 28-12-2018

We zochten een nieuwe vaatwasser op internet en Keukenloods had mooie aanbiedingen en werd door mij benaderd. Meteen had ik een goed contact en ontving ik een duidelijke advisering. Alles verliep heel snel en de aankoop, levering en montage werden perfect geregeld. Een uiterst beleefde en vakkkundige monteur heeft de vaatwasser geïnstalleerd. Alle lof voor Keukenloods.

gokaan 28-12-2018

een dikke tien top service en wat ze beloven komen ze na heb al voor de 4e keer al mn apparatuur gekocht en wat me opvalt is dat ze steeds het zelfde blijven in hun service altijd goed!!

Lumpiedegroot 28-12-2018

Deze shop heeft 2 prijzen per artikel. Als men via bv google naar een apparaat zoekt krijgt men de standaard keukenloods prijs met een extra korting (bv eindejaarskorting). Als men dan ter plaatse in de winkel komt zegt men dat dit een fout is van Google en dat de korting niet van toepassing is. Ze laten dan zien dat als je al je cookies weggooit en gewoon op www.keukenloods.nl kijkt, de korting inderdaad niet wordt weergegeven. Doe je hetzelfde opnieuw via Google, dan komt de korting weer tevoorschijn.
Ik heb ervaren dat je dit gedoe eenvoudig kunt vermijden. Bestel gewoon online via de Google benadering en incasseer de korting. Zo heb je geen discussie in de winkel. Wel jammer dat het zo moet gaan, want uiteindelijk gaat de klant toch vaak voor de laagste prijs.

Ruud Aarts 28-12-2018

Overzichtelijke site, eerlijke prijs en behulpzaam personeel bij de vestiging in Drunen.

John 28-12-2018

Telefonisch kontakt gehad en prima te woord gestaan en perfect geholpen bij filiaal Varsseveld . Was op zoek op website van Siemens naar nieuwe inductie kookplaat en werd verwezen naar Keukenloods , de verwijzing van Siemens gaf mij zekerheid en vertrouwen in Keukenloods en dat is zeker waar gemaakt

Ed 28-12-2018

Overzichtelijke site, duidelijke specificaties, afgeleverd als afgesproken, vriendelijke en behulpzame chauffeur, een geleverde koel/vies combinatie werkt perfect.

Rethedo 28-12-2018

Goede overzichtelijke site waar je direct kunt selecteren wat je zoekt. Prijs prima.

Jojo 28-12-2018

Goed verpakt en goed op tijd geleverd Werk prima en zou hem niet meer willen missen

F de groot 28-12-2018

Alles werd snel en goed afgeleverd. Spullen waren zoals verwacht. Contact was vriendelijk en behulpzaam.