Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Teddy Bokma 05-12-2022

Mijn zoon heeft de bestelling on-line gedaan bij Keukenloods omdat deze zaak er het beste uitkwam. Hij weet precies waar hij op moet letten, hij is zeer kritisch op dit gebied. Het is een pracht schouwkap, wel motorloos en aangesloten op de afzuiging. Snelle levering en keurig afgeleverd door DutchNed. Ik ben er super blij mee!!!

OVP 05-12-2022

prettig contact en professioneel meedenken. Daardoor een goede en scherpe aanbieding

ja 05-12-2022

goed contact en duidelijke informatie over de levering en juiste prijs
prijs/kwaliteit is uitstekend

Henriette47@ziggo.nl 05-12-2022

We hebben via de site een combi-magnetron inbouw bij Keukenhofs besteld tot volle tevredenheid.Nu hebben we een fornuis met inductie plaat van smeg besteld maar die moet nog komen.Wil wel even doorgeven dat de verkoper in Drunen ons zeer goed advies heeft gegeven.Met vriendelijke groet,H.v.Uden Hugo de Grootstr.49 5151eg Drunen

Lilian 05-12-2022

Ik was op zoek naar een hetelucht oven van Siemens. De keukenloods had precies wat ik zocht voor de beste prijs.
Toen ik hem bestelde leek het of je een leverdatum kunt kiezen. Later bleek dat dit merk geen enkele garantie kan geven wanneer het apparaat komt. Maar je hebt wel betaald. Jammer dat dit er niet bij vermeld staat! Na een telefoontje met de keukenloods een goed advies gehad voor een alternatief wat op voorraad was. De prijs ervan stond echter niet vermeld op de website. Daar moet je voor bellen . Ik ben erg tevreden met de snelle levering . Het is een prachtige oven die geweldige mogelijkheden heeft en vooral belangrijk is dat de bakresultaten heel goed zijn.
Kortom uiteindelijk heel tevreden met de afhandeling.

Peter 05-12-2022

het bestellen van ons fornuis en afzuigkap bij keukenloods is ons zeer bevallen. goeden & snelle service.
levering zoals afgesproken

J.Muller 01-12-2022

Volgens afspraak, keurig op tijd, nette en behulpzame chauffeur, oude apparaat direct meegenomen.

Mootje 01-12-2022

Alles staat heel duidelijk op de site en je wordt vriendelijk geholpen
Veel keus voor ieder wat moois
Tevreden klant 👍🏼

T. van Vliet 30-11-2022

zeer overzichtelijke side ,goed te vergelijken met andere merken.
gemakkelijk in het wijzigen van gemaakte bestelling in een nieuwe bestelling

Arco 30-11-2022

Prima prijs, goede en juiste levering en perfect ingebouwd door inbouwteam ****8.

Robdebouwer 30-11-2022

Producten duidelijk omschreven. Goede prijs kwaliteit verhouding. Telefonisch contact was snel, vriendelijk en geen vervelende wachttijd.

inductie kookplaat 30-11-2022

Een correcte service en zeer vlotte afwikkeling na aankoop van het product . We hadden nooit verwacht dat de bestelling zo vlot zou verlopen. we zijn hier dan ook heel tevreden over en zullen zeker de mond tot mond reclame handteren. Wat wel jammer is.... is dat we de rekening niet hebben meegekregen. Daar staat namelijk vermoedelijk de garantie voorwaarden op! Maar met 1 tik op de computer is altijd de aanschaf datum tijd en het product terug te halen bij verkoper als dit nodig zou zijn in de garantieperiode van 2 jaar of langer.

G v Huizen 29-11-2022

Zeer tevreden, aflevering volgens omschrijving en bezorgd toen het mij uitkwam.

Gerda 29-11-2022

zeker een winkelwaar ik nog graag eens koop
goede prijs kwaliteit verhouding

Karin de Haan 29-11-2022

Dit is een prachtige nieuwe winkel in Zaandam.
We werden geholpen door (*).
Hij heeft ons uitstekend geholpen en een prachtige keuken afgeleverd.
Ik zeg , ga naar Zaandam en koop daar je keuken.

Anita 28-11-2022

Men neemt de tijd voor je en goede service. Ik beveel deze winkel van harte aan

Paul 28-11-2022

Ik was op zoek naar een droger. En bij keukenloods kon ik hem meteen bestellen voor de beste prijs.
Afhandeling was prima.
Aflevering was precies als afgesproken.

Fam. van der Voort-Rens 28-11-2022

Prettige ontvangst en omgang , deskundig advies en vooral de mogelijkheid om een optie te nemen op de oven die we ontdekt hadden.
Alleen moesten we nog iemand vinden die de oven kon plaatsen , daarvoor hadden we bijna een week de tijd. En we vonden overigens een heel handig iemand en zo kon de koop dus doorgaan. Inmiddels staat de oven op zijn plek; wat een aanwinst!

Peter 28-11-2022

Inductiekookplaat besteld in juni en op ons verzoek vorige week afgeleverd en geïnstalleerd door een monteur met kennis van zaken. Een grillplaat besteld en deze werd binnen 1 week netjes thuis afgeleverd. Top service en klantvriendelijkheid.

Lisette Broek van den 28-11-2022

Zeer goed contact. En goede levering. 😄
Zal keukeloods zeker aan vrienden aanbevelen

Anja 28-11-2022

Prima geholpen. Nadat ik aangegeven had dat het product elders goedkoper was, werd de prijs aangepast. Snelle bezorging.

Jan 28-11-2022

Een topproduct namelijk een afzuigkap en een top service. Zij hanteren duidelijke afspraken en komen deze ook na!!

R. Scheffer-Aarts 28-11-2022

Snelle levering, goede informatie, bezorger vriendelijk. Bracht de vaatwasser naar binnen. Voordelige prijs.

Volledige update van de keuken 28-11-2022

We hebben een keuken waarvan de kastjes nog prima zijn en waarbij de apparaten een voor een begonnen na te laten. We zaten dus vast aan bepaalde maten. In overleg met de klantendienst heb ik een nieuw pakket apparaten gekocht en laten installeren. De keuken lijkt weer als nieuw en verbruikt ook nog eens minder energie.

Oscar 28-11-2022

Goed op tijd afgeleverd, oude apparaat meegenomen. Compleet, alles zat in de verpakking.