Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

T.S. 28-11-2022

Prima advies. Concurrerende prijs. Vlotte leveringen. Montage snel geregeld en vakkundig uitgevoerd.

S.D.Dijk 28-11-2022

Helaas was niet het apparatuur (koelkast, inductiekookplaat) die wij besteld hadden aanwezig de vaatwasser en magnetron wel dus moesten wij naar 8 maanden iets anders uitzoeken maar we zijn daarbij goed geholpen.

joost 28-11-2022

Zelf verkeerde vaatwasser besteld, deze werd binnen enkele dagen omgewisseld voor de juiste, zonder poespas. Top service.

Ton Beije 28-11-2022

Wij zijn in positieve zin verrast door de showroomin Tilbuyrg. Deskundig te woord gestaan zodat onze keuze snel is gemaakt. Vervolgens een afspraak ingepland met het inbouwteam. Dat liet even op zich wachten want ja druk druk. Logisch in deze tijd waar een tekort is aan vakmensen. Vervolgens is ... geweest die vakkundig en snel de nieuwe koelkast heeft geplaatst. En ook het verpakkingsmnateraal gaat netjes mee terug. Chapeau!

g.orbons 28-11-2022

goede afhandeling en je wordt goed op de hoogte gehouden van aflevering tijd c/q datum

Moehar 28-11-2022

Prijs /kwaliteitverhouding is goed. Bestelling gedaan en een aantal dagen later lag onze bestelling klaar in het magazijn van de vestiging in Tilburg. Vriendelijk personeel. Prettige website.

Peter 28-11-2022

Goede prijs, snelle levering en perfecte installatie. Ben daarom zeer tevreden.

Greet Baauw 28-11-2022

Fijne zaak, goede informatie en fijn personeel!
Prachtig leen toestel gekregen ivm lange levering en aangezien aannemers niet zomaar kunnen, gebeld dat het iets langer duurde, ook dat was geen probleem. 😊

Mathijs van Horne 28-11-2022

Behulpzaam en vriendelijke verkopers en goede uitleg over het product met de voor en nadelen, bij een volgende aankoop van een keuken onderdeel zal ik jullie zeker weer bezoeken.
Er zijn natuurlijk altijd vebeter punten maar dat was in ons geval er niet.

Nico 28-11-2022

Netjes behandeld en goede service 👍ook bij het ruilen van product alle medewerking

Simon Jongsma 28-11-2022

Zelf twee keer een fout gemaakt met maat/type van de inbouwkoelkast. Probleemloos omgeruild! Wat een bedrijf! En scherpe prijzen!

Gerard de Vries namens Fam. Butter 28-11-2022

Vriendelijk geholpen, snelle levering en goede plaatsing afzuigkap. Dit is mijn review.

W.Groenewold 28-11-2022

accuraat, besteld en op de afgesproken dag geleverd 10 min voor bezoek telefoontje we komen er aan
oude machine retour genomen en dit alles voor een zeer concurrerende prijs !!!

Keukenloods Rotterdam 24-11-2022

Wij hebben onze keukenapparatuur aangeschaft bij Keukenloods. In eerste instantie was niet alles op voorraad (waar Keukenloods niets aan kan doen). Keukenloods heeft toch uiteindelijk , op een apparaat na, alles kunnen leveren op de gewenste datum. Ook hebben ze aangegeven het apparaat, dat niet op voorraad is, zelf te komen monteren. Ik vind de service top!

Ton Rijnen 24-11-2022

Dik tevreden over het advies, fijne Siemens inductieplaat gekocht in het filiaal in Drunen.
M. Keizer aardige en kundige adviseur.

J.G. de Boer 24-11-2022

Vriendelijke bediening en deskundige advies. Bovendien volgens afspraak alles geregeld bij aflevering en installatie.

Akker 24-11-2022

Makkelijk te gebruiken.
Snelle levering.
Duidelijke beschrijving.
Werkt heel goed.

Review Keukenloods 23-11-2022

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Correcte levering en afhandeling van problemen met mijn Liebherr koelkast in de garantieperiode.

rudie 22-11-2022

heldere voorlichting leveringsdatum; KL doet wat ze zegt! Product is prima; tegen een scherpe prijs!

Harry 22-11-2022

Geweldig goed geholpen. Compliment. Zeer vriendelijke en meedenkende medewerkster. Prima advies gekregen. Goed bereikbaar. Ruime keuze van diverse merken

Teunis 22-11-2022

Ik ben vriendelijk en eerlijk te woord gestaan, snelle levering. Zeer tevreden over Keukenloods.

C. van Kuijk 21-11-2022

Na dat mijn zoon enkele maanden geleden bij jullie een bestelling had geplaatst.( en naar volle tevredenheid geleverd)
Heb ik zijn aanbeveling op gevolgd, op 29-10 n Siemens wasdroger besteld en 9-11 geleverd 👍 prima ik ben er blij mee.

Mart Jansen 21-11-2022

Nadat ik de bestelling geplaatst heb ,zijn er toch nog wat vragen, ik ben keurig beleeft te woord gestaan van goed advies voorzien ,aanvankelijk zou mijn bestelling pas eind december geleverd worden maar was toch nog een inductie kookplaat in het magazijn en de bezorging in werk werd gesteld .waarvoor mijn dank.

Dick Boei 21-11-2022

Om te beginnen een hele toegankelijke website met ruime keuze.
Snelle reaktie op e-mailverkeer en goed overleg telefonisch. Tips bij alternatieve aankopen en een vlekkeloos traject in uitleveren. Nu de 2e keer complete invulling gedaan met apparaten ban keukenloods en wederom alles netjes op tijd ( met enige vertraging door overmacht) geleverd.

Chapeau Keukenloods!

Egbert 21-11-2022

Wij zijn zeer tevreden over de aankoop van een Miele koelkast bij de keukenloods. Na een zorgvuldig advies door een medewerker hebben wij een keuze gemaakt. Mogelijk moesten we wachten op de levering maar de koelkast werd binnen een week geleverd waar we aangenaam door werden verrast. Communicatie met keukenloods verliep prima wij zijn een tevreden klant!