Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19126 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2670 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8.8

Josje 28-03-2018 Via de website gekocht

Blije consument!

Overzichtelijke site. Goede uitleg en prijs! Keurig bezorgd en geplaatst zoals afgesproken. De bezorgers namen het oude fornuis mee terug en ook de verpakking, dus geen rommel in huis. Aanrader!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Martin 28-03-2018 Via de website gekocht

Grote keus, snelle service

Op zoek naar een nieuwe combi magnetron, uitgekomen bij keukenloods. Goedkoopste in prijs, s'morgens besteld, s'middags bezorgd. Dat is pas snel.

Wim van Mourik 28-03-2018 In de winkel gekocht
WADDINXVEEN

goede Service

Vakkundig geholpen door de medewerker, hij was zeer gemotiveerd en had goede kennis van zaken,was ook duidelijk met zijn uitleg .met een scherpe prijsstelling.

Frieso 28-03-2018 In de winkel gekocht
Veendam

Goede service

Minimaal afwerkpunten. Dit is ook nog eens te wijten aan onze scheve muren. Goede service. Levering volgens afgegeven planning

Rik 28-03-2018 Via de website gekocht

Een correcte shop, snelle levering, nette bezorgster maar ik zou de klantservice tenminste het personeel ervan beter opleiden als je met vraag komt, lezen exact het zelfde op wat ik als klant ook op de webshop zie, dus als je een specifieke vraag heb die daar niet staat, krijg je daar ook geen antwoord op bv mijn vraag; is het een perilex aansluiting? (4,3 KWh) normale vraag zou ik zeggen, zegt hij JA maar wat blijkt is het geen perilex aansluiting dus NEE

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Klantenservice

J van Peer 28-03-2018 Via de website gekocht

Uitstekend geholpen

Goede ervaringen met keukenloods. Ik had wat vragen .....omdat ik geen voorkeur had voor een bepaald merk vaatwasser wist ik niet te beslissen welke ik moest nemen.
Ontzettend goed geholpen (telefonisch) met de juiste keuze......heel erg blij met onze Siemens SX678X36TE, wat een fijne vaatwasser met heel veel mogelijkheden/eigenschappen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ton 28-03-2018 Via de website gekocht

Snelle levering zoals besproken

Erg handig als je eerst even in werkelijkheid kan zien wat je koopt/besteld. Via het internet is toch altijd maar weer een verrassing als je het eenmaal hebt ontvangen.

Johnvdl 28-03-2018 Via de website gekocht

tevreden 2e keer

Voor de 2e keer een goede en prijsbewuste aankoop gedaan.
Levertijd is keurig, beleefdheid is top en +++ vriendelijk !!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Greetje 28-03-2018 Via de website gekocht

oplossingsgericht

Een 2-tal knelpuntjes werden vlot, zeer vriendelijk en vakkundig opgelost. Creatief meegedacht. Ik ben een tevreden klant.

Gerry van Buren 28-03-2018 Via de website gekocht

Snelle service. Erg tevreden.

Super bedrijf. Al een paar keer besteld bij de Keukenloods en steeds prima afhandeling.
Laatste keer per ongeluk een afzuigkap zonder motor besteld en kreeg daarna een mail met de vraag of dat de bedoeling was. Dat was het niet en daarna een advies gekregen welke dan een goede vervanger zou zijn voor de zelfde prijs.
Heel fijn dat je dus klant bent en geen nummer.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Jeff 28-03-2018 Via de website gekocht

Prima winkel, maar geen volledige service

Gasfornuis besteld, ondanks dat dit niet op de website was aangegeven of er wel of niet een gasslang bij zat bij navraag (was niet zo) heeft keukenloods deze bij de bestelling toegevoegd. Service/levering was prima, al was dit pas 2 weken later mogelijk na plaatsen van de bestelling en moest ik hier zelf een extern leveringsbedrijf voor bellen. Lijkt me logisch dat keukenloods dit zelf had moeten doen, maar schijnbaar gebeurd dit wel vaker.
Kortom: prima winkel, maar je moet wel zelf achter dingen aan.

Pluspunten

• Afleverservice

Minpunten

• -

Officiele reactie van Keukenloods 28-03-2018

Beste Jeff,

Bedankt voor het plaatsen van de review. Goed om te lezen dat je tevreden bent over de aankoop. Wat betreft het bellen naar de bezorgdienst snap ik dat dit verwarrend is. Het is echter wel gebruikelijk wanneer er een speciale datum moet worden ingepland. Het is dus niet vreemd dat dit bij jou is gebeurd. Ik wens je veel kookplezier met het gasfornuis!

Groet, Emma

xxxxx 28-03-2018 Via de website gekocht

goede prijs

eigenlijk op inbouw.nl is dezelfde firma werd snel geleverd en nauwkeurig geplaatst. Het antwoord op een vraag voordat ik de kap kocht sloeg helaas nergens op (MBT aansluiting 220v)

Thomas 28-03-2018 Via de website gekocht

Outlet klappers bij Keukenloods!

Goede service, ook als dit een outlet artikel betreft. En het is een prima product. Begeleiding en zowel de communicatie richting mij en interne communicatie tussen de collega's was goed. Iedereen was op de hoogte van de bestelling.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Th. H. van Vooren 28-03-2018 Via de website gekocht

Perfect werk en uitstekende service

Goed advies bij de aankoop van de verschillende apparaten en keurig ingebouwd door een vakman. Alles werd keurig op afspraak geleverd en ingebouwd.

Frans en Mary 27-03-2018 In de winkel gekocht
Opmeer (afgehaald bij magazijn)

Afspraken worden nagekomen voor een hele nette prijs

Een Bosch combimagnetron gekocht en na een keer al stuk. Gebeld en aan ons de keus hoe het opgelost wilde hebben. Wij een ander merk bestelt ,op tijd geleverd voor prijs 11% onder de Mediamarkt prijs. Klasse.

Rob 27-03-2018 Via de website gekocht

Verrassend goede service

Diverse apparaten bij Keukenloods gekocht voor de laagste prijs. Ze hebben de apparaten een paar maanden in huis gehouden en belden keurig de week voor de afgesproken week van levering op om een afspraak te maken. Ik hoefde niets vooruit te betalen, maar alles bij aflevering. Alles in perfecte staat afgeleverd door een vriendelijke bezorger. Dik tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Arjan 27-03-2018 Via de website gekocht

Snelle services

Bestelling was eenvoudig en snel, nog kunnen onderhandelen met de prijs.
Alleen kun je geen leveringsvoorkeur aangeven, een kant ook begrijpelijk maar wel lastig omdat je voordat je bestel. rekening mee moet houden dat er de gehele dag iemand aanwezig moet kunnen zijn. Een paar dagen van te voren krijg je een dag deel door en ze bellen heel netjes een half uur voor levering.

Dus al met al tevreden

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Huijs 27-03-2018 Via de website gekocht

Keurige levering.

Gemakkelijk via internet bestellen. Netjes op gevraagde datum en tijdstip geleverd. Zonder problemen.

Gerrie 27-03-2018 In de winkel gekocht
Gaanderen

Zeer persoonlijkie service, veel kennis voorhanden. Super

Wij waren in Gaanderen, sfeer is daar goed en persoonlijk. We zullen er zeker weer kopen. We hadden ons eerst via de Website georienteert.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

FHAB 27-03-2018 Via de website gekocht

Alles komt goed!

Na uitvoerig overleg met keukenloods, sturen foto’s en afmetingen, zou een nieuwe diepvries ingebouwd worden maar er was een bescheiden aanpassing van de kast nodig (meerprijs). Bij aankomst van het inbouw team bleek dit niet aan hen doorgegeven. Diepvries kon niet geplaatst worden. Door coulance inbouwteam diepvries op tijdelijke plek gezet en aangesloten en week later alsnog vakkundig geplaatst.
Dag voor inbouwen sneuvelde ook de koelkast. Dag later was de nieuwe koelkast er, werd meteen mee ingebouwd. Defecte retour. Topservice!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

W 27-03-2018 Via de website gekocht

Prima!

Eerst via de app informatie ingewonnen over een Siemens vaatwasser. Later terug gebeld en gelijk besteld.

Mevrouw J. Witz 27-03-2018 Via de website gekocht

Prima service, zeer goed!

Via Kieskeurig.nl kwam ik op de gebruiksvriendelijke website van Keukenloods. Vanaf het eerste kontakt, waar ik een goed gevoel bij had, is alles snel en goed verlopen. Ik ben erg blij met de nieuwe inductiekookplaat.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

J. Amkreutz 27-03-2018 Via de website gekocht

goede info en correct afgeleverd zoals beloofd

telefonisch contact is voor dit soort producten gewenst(afzuigkap renovatie in bestaande keuken). goede info van shop en correcte levering zoals beloofd. aantrekkelijke lage prijs.

Nuis 27-03-2018 Via de website gekocht

Snelle levering goede verpakking top!!

Wat ik moest hebben goed te vinden op de site.
Naar de betaling zonder probleem.Eerder daar een vaatwasser gekocht ook zonder problemen

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Succesvolle aankoop bij Keukenloods 27-03-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar en excellente service

Overzichtelijke online website, snelle levering van product en klantenservice zeer goed. Ik kreeg snel en adequate antwoord op mijn vragen. En ze deden niet moeilijk toen ik order wilde aanpassen. Dit verzoek werd snel opgevolgd en helemaal goed uitgevoerd. Product kwalitatief hoog in vaandel

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

AvZ 27-03-2018 Via de website gekocht

Fantastische service

Mijn oude koelkast had een apart vriesgedeelte met ook een aparte deur. Helaas was deze maat niet meer leverbaar. Door het juiste advies is dit knap opgelost.

Van der neut 27-03-2018 In de winkel gekocht

De service is geweldig

we hebben meerdere apparaten en we zijn er zeer tevreden over .
Koolstof filter besteld ,maar er was er eentje stuk even gebeld . was geen probleem er werd een nieuwe besteld en gratis thuis bezorgd wat een service top

familie waaijman 27-03-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam zuidoost

snelle levering

maandag een nieuwe vaatwasser uit gezocht ,vrijdag al geplaatst . netjes op de afgesproken tijd. BIJ het uit zoeken goed geholpen bij de verschillende merken en types.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Khoenkhoen 27-03-2018 Via de website gekocht

Goede service, klant vriendelijke

Goede informatie, en hulp. Leveren de volgende dag. Goede prijsverhouding. Goede website en bereikbaarheid. Werd ook vrij snel teruggebeld.
Vriendelijk personeel.

Jager 27-03-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Wij zijn erg tevreden over de Keukenloods.
Hadden een afwasmachine besteld.
Werd gelijk geleverd. Maar wat bleek hij was niet voorradig.
Ze sturen gewoon een duurdere afwasmachine. Ik zeg top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Keukenapparatuur 27-03-2018 Via de website gekocht

Super geholpen super snel heel professioneel!

Ik ben heel goed geholpen om andere goed passende apparatuur voor mijn inbouwkeuken tekopen. Prima geholpen,goed geinstalleerd, echt een pluim!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan 26-03-2018 Via de website gekocht

Aankoop inbouw kowlkast

Zeer snel alles afgehandeld mooie site en niet vergeten een mooie prijs en een nette aflevering tot in huis op de plek waar hij moest zijn en een chauffeur die goed was te spreken .

Sam 26-03-2018 In de winkel gekocht

Hele goede service

Nooit geweten dat alles zo makkelijk kon! Ik had wat meer tijd nodig voor de aflevering, geen probleem. 1 telefoontje en de datum werd verzet en kwam mijn fornuis 2 weken later precies op tijd. Ook werd mijn oude fornuis keurig afgevoerd. Complimenten trouwens voor het hele proces!

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Bezemer 26-03-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Goede service en vakkundig advies

Keurig en vakkundig personeel, heel vriendelijk geholpen met een heel goed advies. Ook zijn de prijzen goed en hebben ze een hoop merken waar je uit kunt kiezen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Joop verdonk 26-03-2018 Via de website gekocht

prima gedaan

Snel ,vakkundig en plezierig ,alle pakpapier weer meegenomen vragen beantwoord en alles opgeruimd Ik zal jullie zeker aanbevelen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Henk 26-03-2018 Via de website gekocht

Alles netjes afgeleverd

Deze winkel levert alles wat je nodig hebt voor een zeer concurrerende prijs! Alles in goede staat ontvangen en nog geen gebruik van de service hoeven maken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hans van Gurp 25-03-2018 In de winkel gekocht
Kanaleneiland in Utrecht

Varen met de Keukenloods

De shop van Keukenloods komt bij ons, sober en overzichtelijk over. Voor ons duidt dit op duidelijkheid en reële prijzen. De begeleiding was vriendelijk en rustig en in z'n totaliteit (omdat er meerdere medewerkers hielpen) ook wat betreft deskundigheid, oké.
Een van de medewerkers maakte echt werk van de zorg voor de juiste maatvoering.
Een ding is jammer, nl. dat we de gebruiksaanwijzing van de oven niet begrijpen. Ook voor een installateur was het te ingewikkeld. Hierbij zou misschien een betere begeleiding kunnen plaatsvinden.

Wil 25-03-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden!

vanuit je luie stoel een goede afweging maken. Omdat mijn keuze niet voorradig was heeft men mij telefonisch geholpen aan een goed alternatief. Ik ben zeer tevreden.

P Wardenier 24-03-2018 In de winkel gekocht
Almere

Goede en degelijke service

Goed keukenmeubilair, vriendelijke en vakkundige bediening. Het bedrijf is voor ons redelijk in de buurt

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Wil de Valck 24-03-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

Goeie service-Slechte informatie levertijd!

Goed geholpen in de winkel maar de levertijd niet volgens afspraak. Mijn Combi-Magnetron zou binnen 5 dagen te leveren zijn volgens de medewerker van Keukenloods. Werd opgebeld na 5 dagen dat de Combi-Magnetron wel op voorraad was maar pas over 14 dagen bezorgt kon worden ivm het te kort aan personeel. Heb laten weten dat ik dat veel te lang vind en de aankoop wilde annuleren. Werd de zelfde dag nog terug gebeld dat ze alsnog het apparaat de volgende dag konden bezorgen.

Joke Vianen 0 24-03-2018 Via de website gekocht

Prima service

Prima ,vriendelijke aan de tel. Netjes afgeleverd we hebben het zelf geplaatst volgens de bescrijving

Dhr. Driessen 23-03-2018 Via de website gekocht

Goede Services

Goede Services en komen afspraken goed na, ook het telefonisch overleg en advies is zeer goed en de medewerkers van de inbouwservices zijn ook zeer vriendelijk en correct.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Petra 23-03-2018 Via de website gekocht

Goede prijs goede spullen

Oven werkt top. Duidelijke afspraken voor bezorgen. Veel contact vooraf. Telefonisch en of mail. Uiteindelijk was ik niet thuis en kon met de chauffeur afspreken half uur van te voren het ergens anders in de buurt te bezorgen. Echt top!!! Klasse! Flexibel!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

j.j.srtiecher 23-03-2018 In de winkel gekocht
ALKMAAR

goede uitleg

goede service.goede verkopers.en de ligging van de winkel is goed. en de kookplaat is vakundig geplaats

Jos 23-03-2018 Via de website gekocht

Bittere smaak

De shop is perfect. Ruime keus. Echter een ieder krijgt een vervangend artikel omdat het uitgezochte apparaat niet leverbaar is. Zogenaamd een verbeterde versie. Machine is goed. Maar toch een bittere smaak

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Officiele reactie van Keukenloods 26-03-2018

Beste Jos,

Bedankt voor het plaatsen van de review. Als een apparaat niet meer leverbaar is, proberen wij altijd een gepast alternatief aan te bieden. Veel van onze klanten zijn hier zeer blij mee, omdat er uiteindelijk een beter apparaat wordt geleverd. Jammer dat je hier een vervelend gevoel aan over hebt gehouden. Desondanks ben ik blij om te lezen dat je tevreden bent over het apparaat. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik het graag.

Groet, Emma
Keukenloods.nl

in 23-03-2018 Via de website gekocht

Goede vlotte communicatie

Op deze site de inductie kookplaat gevonden die we zochten. Correcte afhandeling, levertijd duurde iets langer en dat werd netjes gecommuniceerd en voor ons was het geen probleem. Dus prima webshop.

Martha 23-03-2018 Via de website gekocht

Uitstekende en correcte levering

Goede uitleg gekregen aan de telefoon. Zeer snelle en correcte levering. Scherpe prijzen. Ben zeer tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

FC Stoffels 23-03-2018 Via de website gekocht

Het liep als een zonnetje.

Mijn oven ging stuk en via Google kwam ik op deze site. Na diverse vergelijkingen vond ik deze de beste deal. De service was uitstekend!

Lups 23-03-2018 In de winkel gekocht
Veendam

Ruim opgezet goede voorlichting nemen de tijd voor je ook om het via de computer te bekijken .
Maken een offerte alles goed duidelijk

HJS 23-03-2018 Via de website gekocht

Hele goede service

Bij geen levering mogelijk van jou bestelde model, regelen zij een goede oplossing en vaak beter. Goede service.