Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Mario 14-11-2022

Concurerende (goedkoopste) prijs en snelle levering van topproducten. Oud apparaat kosteloos meegenomen. Zoals altijd goede service.

Daniel 14-11-2022

Goed geholpen en de afzuigkap was netjes verpakt. Levering ook erg snel. Zeker voor herhaling vatbaar

j. Schijven 14-11-2022

Alles naar wens verlopen. Eerst kwamen ze opmeten welke apparaten pasten. Bij de montage liep ook alles prima.

Tjis 14-11-2022

Had al vaker hier gewinkeld, en dat was goed bevallen. Nu weer iets besteld als vervanging, na één dag kreeg ik bericht dat dit item momenteel niet voorradig was. Ik heb gebeld met de service afdeling waar werd uitgelegd waarom, en wanneer dit item dan zou worden geleverd. Dit kon dus nog weken duren, dus mijn voorstel was om alles te annuleren. Dat kon natuurlijk, maar hij wilde graag nog een suggestie doen voor dit ongemak, en kwam met een item wat net zo goed , maar wel duurder was, omdat ik al had betaald kon ik deze krijgen voor het betaalde bedrag. Twee dagen later was het bezorgd naar alle tevredenheid! Bedankt voor die top service.

Aart van Kleij 14-11-2022

Goede informatie aanschaf inductiekookplaat ontvangen en een correcte levering. Top. !!

Daan van Delft 14-11-2022

Veel keus en mooie aanbiedingen aflevering was keurig op tijd en correct uitgevoerd.

Rinus 14-11-2022

Goed advies gegeven eb ruime keuze uit verschillende producten. En ook nog onverwacht snel geleverd.

Daan 14-11-2022

We kwamen van te voren met een lijsje van aan te schaffen producten. Zijn goed te woord gestaan door een van de verkoopster die meedacht en hielp aan geschikte alternatieven toen bleek dat niet alles leverbaar was.

Pac 14-11-2022

Netjes geholpen en goede uitleg en over alternatieve producten zoals in de outlet store
Nieuw maar uit de doos ,en voordeliger

Kevin 14-11-2022

Top product snel geleverd goed verpakt en heel scherpe prijs. Kortom zeer tevreden

Car 14-11-2022

keurige omruil service . Het eerder apparaat voldeed niet aan onze verwachting en we konden binnen 14 dagen omruilen naar een andere machine die helemaal top t is. We VVD zijn in de winkel heel klantvriendelijk geholpen door Celeste , echt super! Dank daarvoor

Keukenloods Zuid Oost… 14-11-2022

Uitermate vriendelijk en professioneel personeel…winkel ziet er ook klantgericht uit…

Mieke 14-11-2022

We hebben op de site een goede keuze kunnen maken.
Daarna zijn we naar de fysieke winkel gegaan en daar heel goed geholpen.
Deskundig advies gekregen en zeer tevreden naar huis gegaan.
De bestelde apparaten werden snel geleverd, op de combinatie oven na maar dat is overmacht en deze zal nog worden nageleverd.(komt vast goed)
Een pluim voor Dominique van de Stadionweg Rotterdam.

Wim 11-11-2022

Ik heb al meerdere apparaten gekocht bij Keukenloods, goede en duidelijke omschrijving en snelle levering.

J.Aanraad 10-11-2022

zeer vriendelijk en behulpzaam en ze nemen de tijd voor je.
zal zeker bij een volgende aankoop weer teruggaan.

Martin Holtes 10-11-2022

Keukenloods kwam uit met de beste prijs met de juiste inbouwkoelkast. Ook de website was overzichtelijk en gaf alle mogelijkheden en merken. De aflevering was super met mailtje en telefoontje over aflevertijd.

Judith 10-11-2022

Heel goed en snel geholpen, goed geadviseerd bij de aankoop van een dubbeldeurs koelkast. Goede afspraken over bezorging, binnen een week een nieuwe koelkast in huis en de oude afgevoerd (gratis!)

Marion 09-11-2022

Goede service wordt netjes gebeld als het niet geleverd kan worden wordt netjes vervolg afspraak gemaakt top bedrijf

Ido van Gelderen 08-11-2022

Duidelijke website met goede keuze en informatie. De goedkoopste prijs op internet en prima service! Snel thuisbezorgd en mooi en goed apparaat. Kortom top.

Klant uit De Meern 08-11-2022

Deskundig advies in de showroom, snelle levering en het plaatsen was zo gepiept, door uiterst vriendelijke en netjes werkende monteurs!

Monique 07-11-2022

Hele snelle levering en mooie producten tegen een hele schappelijke prijs. Meerdere malen besteld op Keukenloods.nl en nooit teleurgesteld. Aanrader!

Bert 07-11-2022

Prima bedrijf alleen maar lof voor het contact en de hulp word snel op mail gereagerd en actie ondernomen dus alleen maar lof voor de keukenloods

E. de Moor 07-11-2022

Snelle en correcte reactie op mails.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Goede service bij de aflevering.

Martin 07-11-2022

Prima website waar je makkelijk kan vinden wat je zoekt. Daarbij als je gaat vergelijken met andere aanbieders vaak een concurrerende prijs op de producten. Levering gaat ook prima binnen de tijd die je in de mail krijgt ( nu 2x wat geleverd gekregen).

Joyce 07-11-2022

Top service en advies in de winkel. Goede aanbiedingen. Snelle levering en hele goede inbouw. Apparaten werken prima. Top!