Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1965 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Meesters 05-06-2019

Een zeer goede webshop goede service
Geen verbeterpunten top bedrijf ! Ik beveel deze shop zeker aan .

Miek 05-06-2019

Ruime keuze,goed advies.
En monteurs die alle rommel ook opruimen en meenemen.

Richard Nijhof 05-06-2019

Na het plaatsen van de bestelling werd ik door een medewerker gebeld met de vraag of ik aan de juiste maatvoering had gedacht, en dat de afzuigkap zonder handgreep was, en of ik die er bij moest hebben. Dit vond ik zeer attent.

Susan Wallace 05-06-2019

We zijn in de Schepenbergweg in zuidoost Amsterdam geweest en zijn fantastisch geholpen. Deze persoon ( helaas zijn naam kwijt) was zeer klantvriendelijk. Goede uitleg, denkt mee in je wensen, biedt alternatieven. Omdat de oven niet in de showroom stond zocht hij uit waar we deze konden zien. We hebben dit gedaan en daarna de oven via keukenloods internet besteld.

Sandra van den Burg 05-06-2019

Het bestelde artikel was binnen 48 uur leverbaar en ik werd meteen gebeld zodra het binnen kwam zodat de monteur het dezelfde dag nog kon plaatsen.

E. Schuurman 05-06-2019

Dicht bij huis, prijs/kwaliteit, goede service en kennis van zaken, je weet waar je aan toe bent bij de aankoop en denken mee voor de juiste oplossing.

Rosiane Renfurm 04-06-2019

Ik vind keukenloods een zeer fijne winkel .de vraagprijzen zijn heel goed te doen en de kwaliteit is uitstekend.ik ga zeker deze winkel aanbevelen. En mijn volgende keuken aankoop is uiteraard ook bij keukenloods. De bejegening was heel professioneel en vriendelijk.

Ria van der Heijden 04-06-2019

We zijn keurig geholpen. Zelf nadat we de andere dag het arikel kwamen ruilen. Alles top geregeld

Theelen 04-06-2019

Voorafgaand aan de bestelling heb ik eerst de winkel bezocht zodat ik een goed beeld kon vormen van de apparatuur die wij graag in onze keuken zagen. Personeel in de winkel heeft goed met ons mee gedacht en ons deskundig advies gegeven. Bijvoorbeeld kies voor 4 dezelfde merk apparaten zodat je recht hebt op een langere garantie termijn. We werden erop gewezen dat alle apparatuur online verkrijgbaar was en indien dit niet zo was zou er een vergelijkbaar apparaat na overleg aangeboden kon worden tegen dezelfde prijs als in de offerte, geweldig toch dat is een zorg minder en geeft je de mogelijkheid verder te kijken dan alleen bij de keukenloods, wat wij dus ook gedaan hebben, maar de keuze is niettemin gevallen op de keukenloods, vanwege de manier waarop we geholpen zijn in de winkel. Online bestellen is eenvoudig, je kunt zelf aangeven wanneer je de apparatuur geleverd moet worden en hoe je wilt betalen. Een dag na de bestelling werd er meteen contact met ons opgenomen met de mededeling dat alle apparatuur leverbaar was m.u.v. de magnetron. Dit probleem werd meteen telefonisch opgelost door precies dezelfde magnetron aan te bieden alleen een ander kleurstelling en een iets andere uitvoering maar wel met dezelfde functies. Deze magnetron was duurder maar de prijs was gelijk aan die van de magnetron in de offerte, wie wil dit nou niet!! Online kun je je bestelling volgen en telefonisch wordt er een afspraak gemaakt voor de levering en ook de dit is helemaal correct verlopen. Jullie verdienen eigenlijk een 10 maar er moet altijd ruimte voor verbetering blijven. Keukenloods dank voor jullie deskundige hulp, in een woord TOP!!!!!

A. de Jong 04-06-2019

De gevraagde nismaten waren niet voorradig. Hierover is met mij telefonisch contact opgenomen door keukenloods.nl.Het kon even duren voor de gewenste nismaten er zouden zijn omdat deze apart besteld moesten worden zo werd mij dat medegedeeld.Enkele dagen later heb ik het gewenste model en maten in ontvangst mogen nemen. Hulde voor deze correcte manier van informatie en de snelle levering daarvan.Menig bedrijf kan hiervan nog leren.

Rick 04-06-2019

We waren nog niet eerder in de winkel geweest, maar waren op zoek naar een Quooker kraan en liepen daarom een rondje langs een aantal keukenwinkels. De winkel had niet persé de meeste is meest complete demo keukens, maar wel veel opties. En voor de Quooker waren ze veel voordeliger dan de andere winkels. De prijs was wat ons besloot daar te kopen, en de aankoop was verder no-nonsense. Levering was vrijwel direct (weekend gekocht, maandag in huis). 's ochtends gebeld over het aflevermoment, en 's middags precies op de afspraken tijd in huis.
Al met al een prima ervaring.

Wil 04-06-2019

Duidelijk , geen opmerkingen.
Telefonisch goed bereikbaar, snelle levering .
Zo doorgaan.

Susanne 04-06-2019

Goede webshop met duidelijke beschrijving van product.
Snelle en vakkundige levering.

Vriendelijke bezorgers.

Chris 04-06-2019

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Goede voorlichting en goede berichtgeving mbt aflevering

Chantal Jansen-Zwart 04-06-2019

Vooraf belde ik ze met vragen omtrent de koelkast/montage. Ik hoefde niet in de wacht te staan en kreeg direct een inhoudelijk en professioneel antwoord. Nadat ik de bestelling geplaatst had, kreeg ik aanvullende vragen per mail, omtrent de montage. Dit zorgde ervoor dat ze direct konden inspelen op eventuele problemen. Bij de levering waren er twee zeer professionele mannen die vliegensvlug de koelkast installeerde. Dit deden ze grondig, maar bovenal zeer netjes (ik pak even een doekje en zeepsop want u kan hier zelf niet schoonmaken en ik kan er nu gemakkelijk bij). Ze kwamen eerder dan gezegd en waren dus super snel klaar. Waarom een 8 en dan geen 10? Doordat ik het gemonteerd wilde hebben, was er een levertijd van 1 week. Als ik dit van te voren had geweten (ik was 40 weken zwanger), had ik het bij een ander bedrijf besteld. Nu achteraf gezien geen spijt (ik beviel 1 dag later). Het is een geweldige koelkast en de montage is dus meer dan netjes gedaan!

Harry 04-06-2019

Quooker plus uit voorraad geleverd compleet en met goed montage advies voor zeer scherpe prijs.

Jeroen 04-06-2019

Goed advies,prima prijs,geleverd volgens afspraak,helemaal top Keukenloods!

C.Muller 04-06-2019

Prima telefonische service!!
Alleen jammer dat er in eerste instantie aan ons medegedeeld werd dat er op de aangevraagde datum in de ochtend geleverd zou gaan worden wat uiteindelijk, de ochtend van levering, veranderd werd in de middag. Om 16:45 werd er geleverd! Side by side koelkast werd niet uit de verpakking gehaald dus verpakking werd ook niet meegenomen. Wel een min puntje!!

Schulz 04-06-2019

Super snelle en correcte levering. Zal zeker in de toekomst indien nodig weer bij jullie winkelen.

Frans Kerkelaan 04-06-2019

Werd op alle fronten goed geholpen. Aan de afgesproken bezorgdatum hield de Keukenloods zich goed en op de geleverde artikelen heb ik geen aan- of opmerkingen.

Stefan van der weele 04-06-2019

Fijne winkel, fijne website, vriendelijk personeel, meedenkend en super prijzen! AAA+

Nabarro 04-06-2019

Telefonisch goed ingelicht en een goede kwaliteit van de kookplaat. Helaas was er een communicatie fout, waardoor de levering vertraging opliep. Verder is de prijs in orde. Het scheelde op dat moment veel met andere leveranciers.

M bohnen 04-06-2019

Via de link keukenloods kwam ik contact met de helpdesck en deze meneer ging voor mij kijken of hij mij asn mijn gewenste inductie kookplaat kon helpen en warempel binnen 2u kon ik hem gaan afhalen bij de dichbij zijnde winkel van ons gezien en dit was in Nederweert.
Zo konden we toch weer in de avond een heerlijke warme maaltijd op tafel zetten door het snelle reageren van keukenloods.
Top service dus.

hans 04-06-2019

Vriendelijk personeel in de winkel ,snelle levering van bestelde product ,en monteur was een topper.

Rob de Bruijn 04-06-2019

Snel en vakkundig geholpen aan de apparatuur waarnaar wij op zoek waren. Prima service

Vastgoed 04-06-2019

Deskundig personeel, vooral Ellen deed erg haar best om een passend voorstel te doen. Zeer prettig!!

Erik 04-06-2019

Zeer snelle service en binnen een dag mijn vaatwasser geleverd! Tussentijds op de hoogte gehouden wanneer het geleverd zou worden. Erg prettig. Oude vaatwasser werd meegenomen. Al met al zeer tevreden!

AK41 04-06-2019

De prijzen zijn goed en de levering was in orde. Nog fijner dat je de montage ook via hun kan regelen. Dus een perfecte alles in 1 oplossing !!

Ilya 04-06-2019

Weergaloze service van Keukenloods en hun inbouwteam. We namen een (klein) risico door de keukenapparaten bij Keukenloods te bestellen, terwijl de keuken bij een lokale keukenbouwer vandaan kwam. Uiteindelijk werd de apparatuur netjes een paar dagen na de keukeninstallatie geplaatst door een aardige en hard werkende inbouwmedewerker. Erg blij met onze aankopen (5x Siemens + Quooker/Cube).

Stefan 04-06-2019

Jullie zijn de goedkoopste dat is een voordeel maar heb mijn vaatwasser nu al 2 weken en voordat ik hem kon gebruiken is was hij al kapot en zit ik dus al 2 weken te wachten tot er iemand komt om hem te repareren jullie zouden beter kunnen zeggen wij komen hem ophalen en u krijgt gelijk een andere want dit is niet de bedoeling
Officiele reactie van Keukenloods 04-06-2019

Hoi Stefan,

Wat vervelend dat de vaatwasser zo snel kapot is. Om vast te stellen wat er aan de hand is, wordt er altijd eerst een monteur langs gestuurd. Staat deze afspraak al ingepland? Mocht ik nog iets kunnen betekenen dan ontvang ik graag het ordernummer van de bestelling.

Groet, Emma

FrAn 04-06-2019

Zowel bij aanschaf van onze keukenapparatuur en naderhand toen bleek dat de afzuigkap niet paste kregen we een zeer goede ondersteuning. Trefwoorden zijn, meedenkend, flexibel, klantvriendelijk! Ook de monteurs verdienen een pluim, deze zijn zeer kundig!
Kortom, niets dan lof voor de Keukenloods.nl!

Hermien 04-06-2019

Prijs/kwaliteit is goed.Snelle levering.Goede vakmensen in dienst.Makkelijk te vinden op internet.

Stefan 04-06-2019

Goede prijs en werd vriendelijk geholpen en de verkoper dacht zelf ook nog mee prima dus

Willm RC 04-06-2019

Niet de eerste keer dat ik hier iets koop. Tevreden over prijs, assortiment en levering

Anja & Hans Tolstra 04-06-2019

Vriendelijk en terzake kundig personeel waarbij je je meteen "thuis" voelt. De prijs/kwaliteitsverhouding is heel goed te noemen en er is parkeergelegenheid volop. Deze winkel was aanbevolen door P & E Installatiebedrijf uit Zaandam.

Ferrivr 04-06-2019

Vriendelijk, behulpzaam en meedenken bij oplossingen. Wij zijn dik tevreden.

Michel 04-06-2019

Vaatwasser gekocht welke uiteindelijk niet meer op voorraad bleek te zijn (model werd vervangen door nieuwer model). We kregen hiervan keurig bericht met daarin, dat het opvolgende model geleverd zou worden voor dezelfde prijs.
Levering keurig op tijd, we werden op de hoogte gehouden via sms zoals gevraagd. Nette chauffeur, vaatwasser werd gebracht tot in de keuken, oude werd meegenomen.

Glenn Duijzer 04-06-2019

Het cijfer had veel hoger kunnen zijn als er rekening was gehouden met de opmerking die bij de bestelling was geplaatst.
Officiele reactie van Keukenloods 04-06-2019

Hoi Glenn,

Bedankt voor je review. Wat vervelend dat er geen rekening is gehouden met de opmerking die je hebt geplaatst bij je bestelling. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, mijn excuses daarvoor. Ik hoop dat verder alles wel naar wens is geweest. Anders hoor ik het uiteraard graag!

Groet, Emma

Dijkstra 03-06-2019

Gemakkelijk bestellen en snelle correcte aflevering van de goederen. Bij niet tijdig kunnen leveren krijg je kosteloos een duurder vergelijkbaar apparaat.

J.H. van der Leeuw 03-06-2019

Ik heb voor het eerst bij jullie gekocht en ben uiterst tevreden!
Makkelijke site met bestellen, zeer snelle levering en prima personeel, wat betreft aflevering en inbouw!

Pierre Pachen 03-06-2019

Supersnelle reactie op vragen of offerte aanvragen. Hiervoor MIJN DANK.
Ik kan niet altijd op de Website de prijs aflezen, hoe kan ik dat wijzigen, of moet ik dan de prijs aanvragen ?

Suzanne 03-06-2019

Vestiging Rotterdam. Vriendelijk personeel met verstand van zaken. Levering zoals afgesproken.

ton 03-06-2019

goede oplossings gerichte webshop met prima help desk. bestelden een inductieplaat, maar deze was niet leverbaar. is vervangen door duurder exemplaar.

Marc 03-06-2019

Goede service, professionele installatie.
Er wordt van te voren goed gechecked of bestelde producten zullen passen in de huidige keuken om terugstuur kosten te verkomen.

Bob 02-06-2019

Prima bediening, snel en deskundig.
Goede technische ondersteuning en service

Janus 02-06-2019

Na installatie van de vaatwasser bleek de besteklade niet meer erin te passen. De lade kwam tegen de bovenste sproeikop aan. Door aan de binnenkant te duwen sprong de bovenkant van de vaatwasser weer in vorm. Toen ik beter keek zag ik dat er een scheur in de bovenkant van de vaatwasser zit. Maar ja, al geïnstalleerd door onszelf en geen bewijs meer dat de scheur er al in zat (onder de afdekking). De vaatwasser werkt wel gewoon, dus goed. Maar nu, na een paar weken deze machine te gebruiken ben ik niet tevreden over de vaat. Iedere wasbeurt is er wel iets dat niet goed schoon geworden is. En dat van een Siemens!
Officiele reactie van Keukenloods 03-06-2019

Beste Janus,
Vervelend dat dit zo gelopen is. Kan ik je nog ergens mee helpen? (Heb je daarnaast al contact gehad met Siemens? Dat de vaat niet goed schoon is klopt natuurlijk niet!)
Als je mijn hulp nog nodig hebt, zou je een mail willen sturen naar emma@keukenloods.nl met je gegevens?
Bedankt! Groet Emma | Keukenloods.nl

Art 02-06-2019

Zonder problemen dit Miele apparaat besteld en binnen gekregen. Super scherpe prijs.

Huizinga 02-06-2019

Gekoze vanwege de prijs, was lager dan elders. Levertijd uitstekend. Goed afgeleverd, oude wasmachine meegenomen.

Audie 02-06-2019

We zijn tevreden met het geleverde werk. Helaas ging in het bestelproces niet geheel soepel. Na advies bleek dat de boiler te groot was en zeker niet past in een standaard keukenkast onder een "normaal" spoelbak. Hierdoor wat tijdverlies gehad. Nadat de installateur het eea keurig had geïnstalleerd, kregen we in eerste instantie geen kokend water uit de kraan. Bleek dat deze op spaarstand was geplaatst, ik neem aan per ongeluk door de installateur.

Renate 01-06-2019

Ik heb hier een stofzuiger gekocht voor een goede prijs. Binnen 1 week keurig thuis bezorgd.