Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20904 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3384 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Van Velzen 19-12-2018

Heb hier een vriezer gekocht omdat hij hier het goedkoopste was je wordt goed op de hoogte gehouden over
de bestelling, de bezorging was volgens afspraak door een nette chauffeur.
Mocht ik nog wat nodig hebben zou ik zeker hier kopen.

AH Tiggelaven 19-12-2018

Wij hebben hier al meerdere keren keuken apparatuur besteld en alles word altijd netjes op tijd en meestal al de volgende dag al geleverd, volgende keer bestellen we hier weer, top bedrijf

Daan 19-12-2018

De prijs en kwaliteit is prima. Levering ging ook snel. Alleen miste er bij ons een onderdeel om alles goed aan te sluiten. Dit werd wel direct opgepakt door Keukenloods, maar tot op heden hebben wij nog niks binnen. Dit was een week geleden. Wat een lange tijd is om zonder wasbak te zitten.
Officiele reactie van Keukenloods 19-12-2018

Beste Daan,

Wat vervelend dat je nog steeds aan het wachten bent! Ik ben het aan het uitzoeken voor je en kom hier z.s.m. op terug!

Groet, Emma.

v. volcke 19-12-2018

Goede voorlichting en een snelle levering! En niet geheel onbelangrijk, goede prijzen vergeleken bij de adviesprijs.

Robert 18-12-2018

Goede duidelijke site met een enorm ruim aanbod en duidelijke product informatie
Aftersales service was uitstekend toen bleek dat ik een verkeerde keus had gemaakt bij 1 van de apparaten
Zonder probleem was omruilen mogelijk

Michelle 18-12-2018

Deze shop was dicht in de buurt en ik wilde zo snel mogelijk een nieuwe koelkast. Ze zijn klantvriendelijk en kon hem ophalen op de afgesproken dag. Wel jammer dat niet iedereen altijd tijd heeft om binnen een half uur op en neer te rijden.

Martin 18-12-2018

goede site, mooie producten, goed geleverd en bood de spullen het goedkoopst aan.

MvdB 18-12-2018

Ons product was makkelijk te vinden in de webwinkel. Aflevering was snel en prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend!
We gebruiken onze KitchenAid keukenmachine dagelijks met veel plezier.

WIM 18-12-2018

De site van keukenloods heeft vele mogelijkheden voor keuze van apparatuur die je zoekt ,tegen zeer scherpe prijs.
Heeft mij vergist in de inbouwhoogte van de vaatwasser en zonder probleem uiteraard tegen meerprijs en vrachtkosten werd ons de geschikte vaatwasser geleverd. Top.

Hilmar Jansen 18-12-2018

Goede informatie, snelle levering, goede prijs. Aangezien we een extra hoge vaatwasser bestelden, werd er na het bestellen als extra service gevraagd wat de hoogte is van ons kastje.

c donkervoort 18-12-2018

goede service ,had eerst de verkeerde besteld maar kon zo omgeruild worden voor een ander,jammer was wel dat de bezorger er om 22,20 uur was ,lange dagen voor die jongens

Mark 18-12-2018 Via de website gekocht

Zeer goede en snelle levering. Duidelijke website. Overzichtelijke in prijzen en info van producten

Jan van Gerwe 18-12-2018

Ook nadat de eigenlijke omruiltijd voorbij was, is onze kookplaat nog omgeruild.
Wij hadden per ongeluk een opbouw besteld terwijl het een inbouw moest zijn.
Geweldige service!!!

Jz 18-12-2018

Nette levering voor nette prijs
Zoals afgesproken
Netjes contact gehouden over bezorg tijd
Oude apparaat netjes afgevoerd
In 1 woord prima

Michelle 18-12-2018

Top! Goede communicatie en snelle reacties. Ik kreeg zelfs geld teruggestort omdat het product na aankoop afgeprijsd werd. Een aanrader!

Margot Hellingwerf 18-12-2018

Veel moeite is gedaan om de juiste maat van de koel/vriescombinatie en afwasautomaat te vinden. Dat waardeer ik enorm.

Robert 18-12-2018

Wij hebben een afwasautomaat via internet besteld. Gekozen voor de laagste prijs van een Siemens IQ 300. Kreeg netjes een mailtje of ik de inbouwmaat en kastfront wilde opgeven, zodat er geen misverstanden ontstonden. Apparaat is volgens afspraak geleverd.
Prima service,

kruimer 18-12-2018

De service was prima. Vriendelijke man die de afwasmachine heel goed heeft geinstalleerd

Frank 18-12-2018 Via de website gekocht

Goed prijs aanbod en snelle levering. Communicatie via de mail ging soms over twee lijnen (dubbel) waardoor echter wat verwarring was. Voor de rest tevreden.

Bert 18-12-2018 Via de website gekocht

Zeer snel en goed afgeleverd product zoals beloofd. Het is gewoon prettig om met een firma als Keukenloods zaken te doen. Ik zal hier zeker nog vaker bestellingen doen.

Aad 18-12-2018 Via de website gekocht

Goede service en produtenlijn is zeer uitgebreid, value for money. Ondanks vertraging in de bezorging , netjes gebeld en (laat) tot in de keuken bezorgd. Service afdeling was goed bereikbaar. Kom hier zeker terug.

Timothy 18-12-2018 Via de website gekocht

Duidelijke website, eenvoudig om te bestellen en een goede prijs. Keukenloods checkte nog een keer dubbel of de vriezer wel echt zou passen in mijn keuken wat ik wel een goede service vind. vriezer was niet compleet geleverd, wat een fout van siemens was, maar ook dit werd snel opgelost door keukenloods en siemens. Zeer tevreden dus.

Bas Bekebrede 18-12-2018 Via de website gekocht

Bestellen was eenvoudig.
Er was een pop-up waarin stond dat we tussen 11.00 - 22.00 uur de machines konden verwachten.
Ik gaf bij de voorkeuren aan dat we graag de levering voor uiterlijk 15.30 uur zouden willen ontvangen en de bezorger heeft hier prima rekening mee gehouden!
Topservice!

Altan 18-12-2018 Via de website gekocht

Ruim aanbod, heldere (en goede prijzen) en een no nonsense uitleg van de verkoper.

Hvdv 18-12-2018 Via de website gekocht

Voldoet aan alle wensen keurige prijs
Snelle levering
Vriendelijke chauffeurs

Lianne 17-12-2018 Via de website gekocht

Goed telefonisch advies over onze nieuwe combimagnetron en inductie kookplaat. Onderweg ging het pinapparaat vanbde chauffeur kapot en wij werden direct gebeld met de vraag hoe we nu het liefst wilden betalen. En omdat het model magnetron niet voorradig was kregen we voor dezelfde prijs een nieuwer, duurder model.

Ar 16-12-2018 Via de website gekocht

Bestelling en aflevering exact conform de gewekte verwachtingen. Product was snel en makkelijk geinstalleerd obv de vertstrekte informatie.

Roland 16-12-2018 Via de website gekocht

Het heeft te maken met jullie winkel in Almere. Als ik wat ga kopen of een offerte ga aanvragen, doe ik bij de persoon waar ik al bijna 30 jaar mee onderhandel.
Hij is kundig, prijs/kwaliteit gericht en inventief.

Klant 16-12-2018 Via de website gekocht

Lang moeten wachten op de levering, een keer dag van te voren afspraak gecanceld en daarna kwamen ze te laat waardoor de afspraak wederom verzet moest worden. Onvriendelijke klantenservice. Moeite moeten doen om alsnog een snelle levering en installatie te krijgen van het product. Ook geen excuus of tegmoetkoming.
Officiele reactie van Keukenloods 17-12-2018

Beste klant,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat jammer om te horen dat je teleurgesteld bent in ons. Wij zouden graag willen uitzoeken hoe het kwam waardoor het niet helemaal goed ging met de levering en jouw ervaring met onze klantenservice. Zou je ons een e-mail willen sturen naar Emma@keukenloods.nl met jouw ordernummer?

Alvast bedankt.

Emma

Dan kunnen we het even uitzoeken.

Alvast bedankt.

L 16-12-2018 Via de website gekocht

We werden op een correcte wijze geholpen, en vooral de door ons te betalen prijs was voor ons doorslaggevend.

Gerrit 16-12-2018 Via de website gekocht

Keukenlood, bestelling ging snel en werd goed op de hoogte gehouden wat de status was van mijn bestelling (ook kon geen andere webshop aan deze lage prijs komen)

Natasja 15-12-2018 Via de website gekocht

Supergoede service. Ik had combi-oven besteld. Maar helaas kwam deze beschadigd aan bij keukenloods. Ik werd meteen gebeld en was al een nieuwe besteld. Die daarna onbeschadigd bij mij geleverd werd.

Gerard 15-12-2018 Via de website gekocht

Enkel en alleen omdat je aan de deur kan betalen met pin zodat je niet het gevoel heb dat je word bedot als je geen ervaring heb met internet kopen

Ed 15-12-2018 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijk. Nemen de tijd om iets uit te leggen. Verder alles geregeld conform de afspraken.

Theo 15-12-2018 Via de website gekocht

Keramische kookplaat

Prijs zeer gunstig; Uitstekende communicatie; prompte levering; alles geheel volgens afspraak; prima website

Willy 15-12-2018 Via de website gekocht

Goede uitleg, en met een nog veel goedkoper artikel naar huis dan waar we eigenlijk voor kwamen

Willem 15-12-2018 Via de website gekocht

Prijs-kwaliteitverhouding is concurrerend ten opzichte van andere aanbieders.
Toegankelijkheid website.

Joey 15-12-2018 Via de website gekocht

Ook in de drukke periode van BlackFriday om aan te bevelen

Drukke periode, toch volgens afspraak leveren. Klantvriendelijke en nette bezorging. Mooie producten die naar verwachting uitgepakt en geplaatst konden worden.

Communicatie met leverancier was duidelijk en oplossend.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Arthur 14-12-2018 Via de website gekocht

Heel goede service! Snel geleverd top gedaan! Goede kwaliteit.
Ze leveren hetgeen wat ze beloven.

OM 14-12-2018 Via de website gekocht

Op grond van de prijs en onze eerdere ervaringen met keuekenloods hebben we voor Keukenloods gekozen. De monteur kwam op tijd, was vlot en deskundig en werkte zorgvuldig. Geen om ijken naar. En de afwasmachine voldoet aan de verwachtingen.

Hubers 14-12-2018 Via de website gekocht

Correct en op tijd afgeleverd. Apparaten functioneren. Voldoende informatie over bestelling en aflevering gekregen.

John 14-12-2018 Via de website gekocht

Duidelijk, snel, vriendelijk. Na plaatsing bestelling is er telefonisch contact gezocht en zijn er goede afspraken gemaakt. Die zijn ook nagekomen, prima dus

Jenny Bozelie 14-12-2018 Via de website gekocht

Wij ontvingen op 3 december een diepvriezer, die helaas niet kon functioneren door een lek in het systeem. De klacht werd snel in behandeling genomen en na een paar dagen was er al een monteur. Hij heeft het defect geconstateerd en direct een andere vriezer besteld, omdat reparatie niet mogelijk was. Die is gisteren (13/12) geleverd. Ondanks het ongemak en de teleurstelling ben ik van mening, dat er alles aan gedaan is, om ons zo snel mogelijk van dienst te zijn en het probleem op te lossen.

Roelof 14-12-2018 Via de website gekocht

Vlotte levering

Gemakkelijke site, vlotte bestelling en levering op tijd. Een van de vier gaspitten vonkt niet. Oplossing nog niet geleverd.

Beste Roelof,

Bedankt voor het plaatsen van de review. Zou u mij een e-mail willen sturen met uw ordernummer? Dan ga ik even kijken of ik iets voor u kan betekenen omtrent de gaspitten. U kunt mailen naar Emma@keukenloods.nl.

Frans 14-12-2018 In de winkel gekocht
Almere

Geweldige afhandeling

Via klantenservice combi oven besteld. Deze zou ik 27 nov ophalen in de winkel.
Black friday bleek dat de prijs een stuk lager was. Contact met klantenservice opgenomen.
P r ijs werd direct aangepast.
Goed bezig van klantenservice

Tom 14-12-2018 Via de website gekocht

Afzuigkap tot 4 keer toe niet goed geleverd. Verwarring inter over de juiste oplossing. Terwijl er al betaald was werd er opnieuw om betaling gevraagd waardoor er nog meer vertraging opgelopen was. Kortom 2 maanden een hoop telefoontjes en 3 keer voor niks een dag thuis geweest en hopelijk vandaag eindelijk wel een passende versie.

Beste Tom,

Wat vervelend dat jouw afzuigkap tot 4 keer toe niet goed geleverd is en dat er daarna nog meer vertraging bij kwam kijken. Zou je mij jouw ordernummer kunnen mailen? Dan ga ik even voor je kijken of ik eventueel nog iets voor je kan betekenen.

Officiele reactie van Keukenloods 14-12-2018

Het betreffende mailadres is Emma@keukenloods.nl.

J. & P. 14-12-2018 In de winkel gekocht
Roosendaal

Van Keukenloods wordt je vrolijk!

Vriendelijke benadering en goede uitleg door de verkoper met kennis van zaken.
Aantrekkelijke prijzen.
Product beschikbaar op de afgesproken dag.
Vlotte afhandeling.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

J. 14-12-2018 Via de website gekocht

Snelle goede service en goedkoper dan elders

Snelle goede service en goedkoper dan elders. Duidelijke website en veel keuze. Ook proces van levering ging soepel

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

Henny Weggelaar 14-12-2018 Via de website gekocht

Het personeel denkt met je mee en weet waar ze het over hebben. Aantrekkelijke prijzen, snelle levering. En de installatie ging snel en nauwkeurig.

W H v Harskamp 13-12-2018 Via de website gekocht

De levering was snel en correct geleverd. Op aanraden van andere mensen op deze webside uit gekomen.