Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19129 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2667 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8.8

Robert Witlox 12-03-2018 Via de website gekocht

Afspraak is afspraak! Snel, betrouwbaar en top communicatie

Ze doen gewoon wat je mag verwachten maar eigenlijk nog iets meer!! Ze houden je continue op de hoogte van de levering. Super klantvriendelijk ❣

Danny Steenbergen 12-03-2018 Via de website gekocht

Aanrader!

Deskundig advies en montage snel geholpen en alles netjes volgens afspraak. Zowel levering als de Montage

Henk Heshof 12-03-2018 In de winkel gekocht
Watergang

Verkoopadviseur die de tijd voor je neemt.

Ik heb de magnetron gekocht in filiaal Watergang . Was een beetje moedeloos geworden omdat er voor mijn keukenkastje de inbouw magnetron te groot was, althans dat werd mij verteld door andere leveranciers.
Uiteindelijk geslaagd ( ik had het al opgegeven ) in Watergang.
De verkoper naam mijn maatvoering zorgvuldig door en er werd een uitstekende magnetron gevonden.

Renata 12-03-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service!

Na levering kregen we direct een duidelijke bevestiging en gemakkelijke link voor de betaling. De telefoondienst was goed bereikbaar om de levering naar wens aan te passen. Verder een goede en betrouwbare serviceverlening.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

André van Gemert 12-03-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Hadden een verkeerde vaatwasser, niet van keukenloods, stonden in Rotterdam en hebben gebeld of ze een juiste type hadden en hebben ons daarmee geweldig geholpen.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Okanzo 12-03-2018 Via de website gekocht

Snelle, op aangegeven tijdstip levering

Overzichtelijke site met de juiste info, maten etc.
Heb een keuze gemaakt voor een vervangend apparaat van een ander merk aan de hand van deze info.

Yvonne 12-03-2018 Via de website gekocht

Goede service

Goed begeleid met mijn bestelling. Geduldige verkoper die mij betere apparatuur voorstelde dan ik in eerste instantie uitgezocht had. Alles van hetzelfde merk en met een heel gunstige prijs.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

JanB 12-03-2018 Via de website gekocht

Goede service en een scherpe prijs gekregen.

Onze vaatwasser was kapot en wij kregen bij keukenloods een scherpe aanbieding.
De eerstvolgende werkdag werd de machine geleverd. Prima service.

Judy 11-03-2018 Via de website gekocht

Scherpe prijs, snelle levering

Keukenapparatuur tegen een scherpe prijs met een snelle levering. Geen onnodige extra dozen. De keukenloods raad ik zeker aan.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Tjeu 10-03-2018 In de winkel gekocht
Nederweert

Deskundige informatie en behulpzaam gedurende de levering.

Wij werden zeer goed geholpen bij de aankoop van de elektrische oven combi, de inductie kookplaat en de afzuigkap van AEG maar ook gedurende de levering werden alle vragen netjes beantwoord.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Anta 10-03-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Inductiekookplaat van Bosch gehaald. Super!

Goed bereikbaar. Overzichtelijk. Informatief geholpen door medewerkers. Gemak van een winkel, voordeel van een loods.

carine 09-03-2018 In de winkel gekocht
weert

Pretttige medewerkster, goede service

Alles tip top in orde. Valt niets meer aan toe te voegen. Eerder al producten gekocht. Was toen ook prima advies en aflevering .

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

M. Sluijter 09-03-2018 Via de website gekocht

Goede aankoop bij een prima bedrijf

Wij hadden een inductie kookplaat besteld. Later bleek deze niet meer op voorraad en kregen wij een vergelijkbare plaat wel van een duurdere categorie. Alles kwam keurig verpakt binnen. We zijn zeer tevreden met onze aankoop.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Herman Kater 09-03-2018 Via de website gekocht

Snelle probleemloze levering.

heb reeds eerder via Keukenloods goederen besteld. Na een Online vergelijking bleken jullie toch de goedkoopste en de beste service te hebben. Inderdaad vandaag besteld... morgen geleverd. Ondanks het zeer koude weer van toen een goed gemutste bezorger.

Pluspunten

• Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

F. Lunenborg 08-03-2018 Via de website gekocht

Kopen zonder zorgen

Zonder problemen is het product geleverd, het was goed te volgen via internet wanneer het pakket bezorgd zou worden

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Bos 08-03-2018 Via de website gekocht

Prima service

Prima winkel. Koelkast online besteld. Het bezorg moment kon gekozen worden (wel zo handig) en werd ook netjes bezorgd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Gerrie 08-03-2018 Via de website gekocht

Super niks te klagen

Via onze dochters die al bekend mee waren
En hebben ons hier op geattendeerdt
Zo doende maar echt super tevreden
Ga weer nieuwe apparaten bestellen voor onze keuken zijn deze namelijk aan het renoveren.

Herman en Erna 08-03-2018 In de winkel gekocht
Gaanderen

Prima totaalpakket!

Omdat wij losse keukenapparatuur wilden aanschaffen adviseerde een erkende keukenwinkel ons, dat we hiervoor het beste naar Keukenloods konden gaan. Prima producten en goede service in een goede prijs- / kwaliteitverhouding. Hierop hebben we een bezoek gebracht aan de Keukenloodswinkel in Gaanderen. Goede ontvangst met koffie door de jongste bediende. Bij het uitzoeken van de apparatuur kreeg hij begeleiding van een ervaren medewerker, waardoor we een goed beeld kregen van een nieuwe vaatwasmachine, een nieuwe koelkast, een nieuwe inductieplaat en een nieuwe oven. Uiteindelijk kochten we deze 4 i.p.v. de geplande 3 losse apparaten voor een goede pakketprijs. De installatie werd via het serviceteam van Keukenloods geregeld. Hierna waren er even wat hobbels in de uitvoering van de bestelling, die adequaat door de klantenservice en de winkel werden opgelost. De planning van de installatie was mede door deze hobbels in de knel geraakt, maar ook dit werd goed opgepakt en met voorrang ingepland. De installatie op het afgesproken tijdstip was perfect. De oude apparatuur werd vakkundig gesloopt en afgevoerd. De nieuwe apparaten werden perfect geïnstalleerd door de twee uiterst correcte medewerkers. De koelkastdeur heeft in de voorgaande 22 jaar niet zo perfect gepast als nu. Hulde voor die gasten. Kortom: uitstekend gedaan!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Fam. Zijlstra 08-03-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service!

Hadden een vaatwasser gekocht. Bleek niet meer voorradig te zijn. Kregen een duurdere versie voor de zelfde prijs.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mo 08-03-2018 Via de website gekocht

Snelle levering. Allerte shop

We kwamen bij Keukenloods uit omdat het hier goedkoper is dan bij andere winkels. de levering was snel en niets op aan te merken. over de koelkast werden we nog gemaild om te kijken of het echt wel de juiste keuze voor ons was qua maten en deur type.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

CdG 07-03-2018 Via de website gekocht

Klantgericht en dienstverlenend

Na bestelling is de levering snel uitgevoerd en compleet.
Bestelde product bevalt goed.
Een vraag aan de service is binnen 1 dag beantwoord, Sjappoo!

Bob Kuiper 07-03-2018 Via de website gekocht

Een deskundige monteur en geweldige service

Onze Itho vlakscherm moest worden vervangen door eenzelfde vlakscherm qua afmetingen. Door een medewerker van Keukenloods telefonisch uitstekend geholpen. Aan de hand van zijn vragen op de vervanger van onze Itho uitgekomen waardoor het kruidenrekje zonder aanpassing teruggeplaatst kon worden. Een monteur (optie met meerprijs) had de nieuwe bij zich en drie kwartier later met de oude onder de arm weer de deur uit. Keurig netjes alles achter gelaten. Compliment voor deze monteur. Erg blij met onze keuze dit door Keukenloods uit te laten voeren.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Fam.Lakeman 07-03-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Keurig geplaatst!

Na 15 jaar begaf onze keramische kookplaat het. Nu gekozen voor een inductiekookplaat van Siemens. Heel veel keuze online, maar toch even" ouderwets "naar de winkel in Zaandam gegaan..
Na even rondgekeken te hebben (het is er heel groot) vlot geholpen en de keuze bevestigd wat wij eigenlijk al op internet hadden uitgezocht.
Keurige montage door Keukenloods monteurs,die gelijk zorgden voor extra ventilatieopeningen achter het keukenmeubel ivm koeling van de kookplaat.
Wij zijn heel erg tevreden over de Keukenloods,en de werking van de Siemens inductieplaat.

Sylvia de With 07-03-2018 Via de website gekocht

Super service en goede levering!

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ik via google hier terecht kwam. Ze hadden de machine die ik zocht voor een mooie prijs te koop. En na een vraag van mij, kreeg ik al snel antwoord en een mooie offerte, waarmee ik zo mijn bestelling kon doen. En paar dagen later mijn super mooie Kitchenaid in huis!! Ga ik vast veel plezier van hebben!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Annemarie 07-03-2018 Via de website gekocht

Nieuwe Vaatwasser binnen 24 uur in huis

Prima geregeld. Oude machine gelijk retour. Binnen een dag levering met een optie voor een bepaalde tijd.

RL54 07-03-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Goede service en snelle levering

Service, informatie en afhandeling in de winkel was vriendelijk en duidelijk. Geen overbodige verkooppraatjes.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Tom Vink 07-03-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

Veel keus, goede service, zeer vakkundige monteur, alleen hebben wij de verkeerde keus gemaakt de dragers van de gaskookplaat zijn te dun en erg onstabiel maar dat is onze fout. verder alleen maar lof . gr Tom Vink

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Fam.de Bruin 07-03-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Zanussi inbouwkoelkast

In de winkel in Alkmaar een koelkast uitgezocht, besteld en dezelfde dag werden we gebeld voor een afspraak om in te bouwen. De dag voor inbouw keurig bericht gehad welk tijdvak de vlg. dag gepland stond. Inbouw keurig gedaan door aardige mensen. We zijn dus heel tevreden!!

Niels 07-03-2018 Via de website gekocht

Geweldige klantenservice

Bestelling gedaan aan het begin van de week, en vrijdag geleverd! Pakketdienst wou maandag leveren maar klantenservice heeft er voor gezorgd dat dit voor het weekend gebeurde! Nu zat ik niet zonder friteuse in het clubgebouw!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

LvA 07-03-2018 Via de website gekocht

Snelle service met echte kennis!

Wij hebben gekozen voor Keukenloods.nl omdat het aanbod groot is. Door telefonisch uitgebreide vragen te kunnen stellen over de producten hebben wij het perfecte fornuis gevonden. Bij levering klopte alle informatie, bijvoorbeeld betreft kleur, plaats gasaansluiting en vooral de opbergruimte onderin. We zijn erg goed geholpen voor de aankoop. De weg naar levering ging ook super, ik had een verkeerde leverdag opgegeven en kon die nog makkelijk wijzigen zonder gedoe en binnen 3 min geregeld. De dag zelf bracht de jongeman het product tot exact de plek waar wij dat wilden. Netjes, geen troep in huis en zo'n groot apparaat zonder beschadigingen binnen in huis.
Van begin tot eind, perfect!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Saskia 07-03-2018 Via de website gekocht

Slechte levertijd niet volgens afspraak!!!

Heel jammer levering zou 1 a 2 werkdagen zijn! Daarom ook bij jullie gekocht. Was teleurgesteld en had daardoor ook een probleem ivm verjaardag van mijn zoon. Heb diversen keren hierover gebeld. Maar de bon was nergens te vinden van de levering van Siemens naar jullie. Jullie probleem is dus mijn probleem geworden!
Heb de koelkast besteld op 13/2 werd geleverd op 21/2 .

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Officiele reactie van Keukenloods 07-03-2018

Beste Saskia,

Wat vervelend dat je problemen hebt gehad met de levering. Mijn excuses daarvoor. Helaas zijn wij in dit soort gevallen ook afhankelijk van de leverancier. Ik hoop dat je desondanks veel plezier hebt van de koelkast. Mocht ik nog iets kunnen betekenen dan hoor ik dat graag.

Groet,

Emma | Keukenloods.nl

Eric 07-03-2018 Via de website gekocht

Super voordelig

Gekocht Kitchenaid aid voor huwelijkskado , scheelde ruim 300 euro met concurrent. Echt scherp geprijsd. Keurige aflevering in uitstekende verpakking.

Mr Socrates 07-03-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Goede service.

Geweldig geholpen. Voor mooie prijs alle apparatuur voor mijn nieuwe keuken gekocht. Ik zou volgende keer weer hier kopen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

edward de jong 07-03-2018 Via de website gekocht

geweldige levering op tijd service

goed te vinden op internet geweldige winkel makkelijk te vinden en netjes afgeleverd bij mij op het werk

bart haring 07-03-2018 In de winkel gekocht
zwaag

snel, simpel, goed

Geen gedoe, goed advies, goede prijs, snelle levering. Voldoende keus op de website en in de winkel.

jeannette van de merwe 06-03-2018 Via de website gekocht

prima service

webshop is overzichtelijk, snelle afhandeling en snelle en keurige levering. monteur was vriendelijk en had duidelijk kennis van zaken

Gerritsen 06-03-2018 Via de website gekocht

Duidelijke website, scherpe prijs

Zochten vervanging van onze circa 20 jaar oude afzuigkap uit een keuken van de Keukenloods toen in Gaanderen. Op de website heldere beschrijving, ruime keuze voor scherpe prijzen. Besteld, binnen de asngegeven termijn geleverd, goed ingepakt en compleet.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Caroline 06-03-2018 Via de website gekocht

Zeer slecht retourbeleid

Na ontvangst bleek product niet aan mijn kwaliteisteisen te voldoen. Ondanks het feit dat je zonder opgaaf van reden zou kunnen retourneren heeft het bijna 2 weken geduurd voor ik een retouradres kreeg. Steeds weer werden excuses aangevoerd. Ondanks meerdere toezeggingen dat het retouradres gemaild zou worden. Het product kon onder geen enkel beding aan Keukenloods zelf geretourneerd worden.
Vervolgens heb ik weer zelf moeten bellen, omdat mijn geld (€ 450,-) niet terug gestort werd. In de voorwaarden staat dat dit uiterlijk binnen 14 dagen plaatsvindt, maar oom dat heeft langer geduurd.
Alle communicatie vanuit keukenloods loopt via mails in zeer gebrekkig Nederlands. Door steeds weer zelf te bellen en aan te dringen is de doorlooptijd niet nog langer geworden.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Officiele reactie van Keukenloods 07-03-2018

Beste Caroline,

Wat vervelend dat er enkele zaken tegen hebben gezeten. Mijn excuses daarvoor. Ik zal deze review doorsturen naar de juiste afdeling, zodat dit in de toekomst kan worden voorkomen. Mocht ik je nog ergens mee van dienst kunnen zijn dan hoor ik dat graag.

Groet,

Emma | Keukenloods.nl

Bmeijer 06-03-2018 Via de website gekocht

Inderdaad de goedkoopste en erg hulpvaardig!

De website is erg overzichtelijk. Nadat ik met verschillende bedrijven heb gecorrespondeerd over een offerte heeft Keukenloods mij een nog scherper aanbod gedaan. Daarnaast hebben ze mij op bepaalde keuzes gewezen waardoor de offerte toch nog iets aangepast werd (magnetron en oven zelfde lijn gekozen). Daarnaast is de service prima. Producten werden nog even achtergehouden totdat in ruimte had om deze te ontvangen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

John 06-03-2018 Via de website gekocht

Super service

Na verschillende optie te hebben bekeken kwam keukenloods met de beste aanbieding, voor elke vraag hadden de verkopers tijd ! Na aflevering bleken wij de verkeerde vaatwasser te hebben besteld, werd zonder enige moeite omgeruild. Super !!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Zuidjes 06-03-2018 Via de website gekocht

Echt Top

echt super service mijn bestelde vaatwasser was niet meer op voorraad. Maar kreeg een duurder exemplaar optijd geleverd. Echt super

Ron 06-03-2018 Via de website gekocht

Superieure kwaliteit in aanbod en service.

De keukenloods heeft een geweldige hoeveelheid voorraad van alle apparatuur wat wordt aangeboden, het is tevens erg gemakkelijk zoeken op de site van keukenloods.

Erwin 05-03-2018 Via de website gekocht

Prima service en scherpe prijzen.

Goed bereikbaar via de telefoon en deskundig advies met meedenken vanuit de klant. Levertijd langer dan verwacht, maar goed gecommuniceerd met evt alternatieven. Oude apparatuur wordt zonder probleem meegenomen.

Jeroen 05-03-2018 Via de website gekocht

Super service - ook in de avonduren

Eerlijke duidelijke toelichting. Geen verkoopmaffia praktijken, maar gewoon meedenken en je vragen duidelijk beantwoorden.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Joke 05-03-2018 In de winkel gekocht
Opmeer

Inductiekookplaat

Wij werden snel geholpen in de winkel, ondanks dat we niet besteld hadden via internet, maar we waren in de buurt en we wisten welk type inductiekookplaat wilden hebben.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Marcel 05-03-2018 Via de website gekocht

Super service van de Keukenloods.

Ik vind het een fantastisch bedrijf de Keukenloods, de manier hoe ze je te woord staan is helemaal super.
En ze zijn scherp met de prijs en nooit moelijk doen fantastisch bedrijf.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

bartje 05-03-2018 In de winkel gekocht
veendam

top

na een eerdere aankoop wederom gekozen voor keukenloods, nu laten leveren alle produkten zonder schade afgeleverd en op zijn plaats gezet door de bezorger
alles vooraf duidelijk gecommuniceerd per mail dus wat wil je nog meer
ik zou zo zeggen gewoon zo doorgaan hier zouden vele anderen een voorbeeld aan kunnen nemen

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Hanny Pouwels 05-03-2018 Via de website gekocht

Supersnel geleverd

Wij hadden een afwasmachine besteld.en kregen zelfs nog een betere gekregen.en de prijs is prima.400 € gespaard.topppie

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

DW 05-03-2018 Via de website gekocht

Foute bezorging, maar snel gecorrigeerd

Zoeken en bestellen gaat vlot via de duidelijke website. Helaas werd me prompt een verkeerd model combi-oven bezorgd. Na telefonisch reclameren bood een uiterst vriendelijke medewerker van Keukenloods excuses aan en werd twee dagen later de goede oven bezorgd.

Dyanne 05-03-2018 Via de website gekocht

Goede service

Goede site en snelle levering. Ook het plaatsen van de afzuigkap was goed en netjes.
Ben ook zeer tevreden met de afzuigkap.
Mocht ik weer iets moeten dan weer hier, top.