Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Cora 07-11-2022

Vriendelijk en goed geholpen . Werd tijd genomen om uit te zoeken wat de juiste keuze voor ons zou zijn. Werd meegedacht en kwam professioneel over. Kortom keurig en netjes geholpen .! Erg tevreden, alweer !!!😀

Peter Aarden 07-11-2022

Deskundig en zeer klantgericht!
Meer dan voldoende tijd genomen om antwoord te geven op de door ons gestelde vragen. Chapeau!!!

Frits 07-11-2022

Gewoon prima, geen echte bijzonderheden. Kraan besteld, nog niet geïnstalleerd maar dat komt wel goed.

Mariette 07-11-2022

Ik ben tevreden. Ze zoeken een oplossing als een product een langere levertijd heeft dan aangeven was. En het tweede product met een langere levertijd kwam juist iets eerder. En er word keurig een afspraak gemaakt wanneer ze komen leveren.

Sjacco de Ritter 07-11-2022

Ondanks de schaarste bij andere leveranciers onze spullen sneller dan verwacht geleverd. Duidelijk de status in te zien via de site en goede communicatie voor levering zodra de order compleet is

Desmo 07-11-2022

Prima webshop, goed geholpen om een keus te maken. Reageren snel. Netjes ingebouwd.

Henk 07-11-2022

Erg goed geholpen met de juiste selectie van de oven. Daarna een snelle, vriendelijke service.

Donthuis 06-11-2022

Altijd prima hulp via de telefonische helpdesk en snelle afhandeling van de order. Uiteindelijke leverdatum werd overigens pas na twee wijzigingen bereikt (eerst verkoop op beloofd snelle leverdatum, vervolgens fiks uitstel en uiteindelijk maar één dag later). Eénmalig probleem? Ik heb al eerder bij Keukenloods een speciale koelkast en vaatwasser besteld en daar trad dit niet bij op

martin matze 03-11-2022

Een goed bedrijf waar je goede afspraken mee kunt maken. Keurig de tijd van levering aangegeven, en net voor levering nog gebeld dat ze met een kwartiertje bij ons zouden zijn om de oven af te leveren.

Martinus 03-11-2022

Heel vriendelijk mensen daar die werken, we werden goed geholpen niks te klagen,voortaan ga ik alleen maar daar we zijn bij keukenloods in Roosendaal 👏👏👏👌👌

Marc van der Poel 02-11-2022

Heel Prettig en soepel samengewerkt. Het team denkt met je mee, ze hebben productkennis en afspraak is afspraak.

Marian 01-11-2022

Prima webshop, scherpe prijzen, correcte levering! Wij hebben een nieuw wasmachine en wasdroger bij Keukenloods vandaan. We werden keurig geholpen en er werd duidelijk gecommuniceerd over de levertijden.

Björn 01-11-2022

Zeer netjes en snel geholpen met kennis van zaken!
Goede service en snelle levering.
Nogmaals bedankt voor de fijne samenwerking!

Heleen 01-11-2022

Keukenloods biedt scherpe prijzen. Ook werd ik goed geïnformeerd over de bezorging en de bezorging verliep conform afspraak .

L. Leetz 31-10-2022

Top behandeling en perfecte levering. Heb eerder aankopen gedaan bij Keukenloods

Wim Uiterwijk 31-10-2022

Ruime sortering.
Prettig voorgelicht.
Vriendelijke adviseurs.
Ook aflevering en montage vlekkeloos verlopen.

vanhaeren 31-10-2022

Het is gemakkelijk zoeken op de website en ook in de winkel is het personeel heel behulpzaam zodat je goed een keuze kunt maken.

Marcel S 31-10-2022

Met servicedesk gebeld ivm snelle levering. Juiste advies gekregen en daags erna werd het product geleverd. Service medewerker was kundig en vriendelijk.

Jan Joens 31-10-2022

Keukenloods heeft enorm uitgebreid sortiment en qua prijs waren ze erg voordelig. Bovendien was het product op voorraad en werd het binnen afgesproken tijdstip gebracht. Prima dus en erg tevreden

RobertJ 31-10-2022

Goede prijs/prestatie verhouding. Uitstekende advisering en ondersteuning bij het bestelproces. Levering volgens afspraak.

Vd Mark 31-10-2022

Netjes op tijd geleverd keurige bezorgers en nemen de oude machine mee en de prijs is goed

Niens 31-10-2022

Fijne en goede communicatie met betrekking tot de levering. Ook wanneer wij een datum wilde ruilen was dit geen probleem

Ruud 31-10-2022

Warmtepomp droger gekocht, bevalt prima. Keukenloods: goed, snel en scherpe prijs. Aanrader!

Anton 31-10-2022

Bij eerste bezoek kregen wij een prima voorlichting waar wij zeer blij mee waren. Ook na aanschaf van de afzuigkap keurig geholpen. Een afspraak gemaakt met de afdeling die hem zou komen installeren. Deze kwam keurig op de afgesproken datum en tijd. Prima service, vriendelijke monteurs alles werkt prima. Wij zijn zeer tevreden

Angelique 31-10-2022

We hebben bij de keukenloods besteld omdat we al andere producten hebben gekocht en dit ook super ervaring was.
De prijs is goed.
Het contact is goed.
En de bezorging is goed.