Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19129 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2667 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8.8

Roos 05-03-2018 Via de website gekocht

Fantastische service+ruim assortiment+laagste prij=Super!

Ik bestel graag bij Keukenloods vanwege het grote assortiment en daarbij de uitstekende service. Telefonisch contact was erg goed. Ik werd snel teruggebeld en kreeg het artikel wat ik elders goedkoper had gezien bij Keukenloods voor een nog lagere prijs. Vervolgens was het product de volgende dag in huis en dat goed verpakt.
Keukenartikelen nodig? Bij Keukenloods kan ik altijd terecht! Ik ben zeer tevreden!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Michel van den Berg 05-03-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service en goed meegedacht!

Uitstekende prijs voor de apparatuur, maar bovenal geweldig meegedacht, waardoor de keuze snel gemaakt was. Bovendien ook nog een super (inbouw)service en eenvoudig afspraken te maken die ook nog geheel nagekomen worden! Top👍🏼

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Hein 05-03-2018 In de winkel gekocht
Watergang

Goede prijs en snelle aflevering

Prijs/kwaliteitverhouding was de aanleiding. Goed geholpen en snelle levering is waarom ik bekenden naar deze winkel stuur.

Raymon 05-03-2018 Via de website gekocht

Prijs is goed en service is perfect

Nadat we wisten welke afzuigkap we wilden hebben zijn we vervolgens via zoekopdracht via Google bij de keukenloods terecht gekomen die toevallig deze afzuigkap in de aanbieding hadden.
Na mijn ervaringen van de vorige bestelling is mijn indruk niet veranderd, nog steeds goede service en prijs.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wezelman 05-03-2018 Via de website gekocht

Prima op tijd bezorgd oude app. Mee. Klasse

Prima prijs en gemakkelijk uitzoeken en bij vragen telefinish keurig geadviseerd. Bezorgen en oude app.mee. gemakkelijker kan jet niet.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces

Minpunten

• -

Paul 05-03-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam Zuid-Oost

Prima prijs en afhandeling, snelle levering/installatie

Hoewel de meneer achter balie in Zuid-Oost bepaald niet erg toeschietelijk was (voor de review: Slecht. Maar ik liet me niet afschrikken!), heeft de uiteindelijke verkoper alle tijd voor me genoemen en me uitstekend (voor de review ook uitstekend) geholpen. Wat ook wel mag voor een oven van bijna 1.000 euro. En wat overigens niet duur is vergeleken met andere winkels/webshops.
De levering en plaatsing was een fluitje van een cent. De twee Vrolijke Fransjes die kwamen hadden binnen no time de oude over eruit en de nieuwe erin.
Hoppakee en bakken maar!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Harry Schuiling 05-03-2018 Via de website gekocht

Goed, goedkoop en prima vlotte levering!

Siemens inductie kookplaat besteld en binnen 2 dagen geleverd. En dat tegen een perfect lage prijs, dit zonder afbreuk te doen aan kwaliteit en garantie. Top!

Keukenloods.nl is een echte aanrader voor iedereen die snel, gemakkelijk, maar vooral ook goed en goedkoop keukenapparatuur zoekt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Martijn 04-03-2018 Via de website gekocht

Zeker niet alleen 'uitgepakt'

Afgelopen week een outlet model gekocht bij keukenloods waarbij stond vermeld dat deze alleen was uitgepakt. Poot stond echter scheef en zat beschadiging aan de zijkant (meerdere pitten)

Officiele reactie van Keukenloods 05-03-2018

Beste Martijn,

Wat vervelend! Ik hoop uiteraard dat het probleem nu is opgelost, maar hoor het graag via emma@keukenloods.nl als ik nog iets voor je kan betekenen.

Emma | Keukenloods.nl

Alex 03-03-2018 Via de website gekocht

Snelle leverding

Toen ik de bestelling plaatste stond er dat de levertijd tussen de 45 en de 50 dagen zou duren omdat het niet meer op voorraad was maar 4 dagen later werd het al bezorgd. Top dus

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

n.baars 03-03-2018 Via de website gekocht

overzichtelijke website

makkelijk gevonden wat ik zocht, goed overzicht , netjes afgeleverd, wij zij zeer tevreden met de vaatwasser

kuil 03-03-2018 In de winkel gekocht
zaandam

prima geholpen ein de winkel, levering perfect.

prima uitleg over de producten, erg vriendelijk. goed op de hoogte van de producten naar aanleiding van onze vragen. waren erg tevreden of de geboden kortingen.

Cees milort 02-03-2018 Via de website gekocht

Duidelijke website

Veel over gehoord zelf op onder zoek gegaan en ja alles heel duidelijk en als je belt helder en duidelijk

Fam. Christiaens 02-03-2018 Via de website gekocht

www.Keukenloods.nl is een betrouwbare en eerlijke site.

Nadat wij via jullie site gekozen hebben voor de keramische kookplaat, kregen wij zeer snel de heldere bevestiging van onze aankoop. Ook de levering, ondanks de zware storm in die periode, is perfect gecommuniceerd en goed afgehandeld.

Pluspunten

• Afleverservice

Minpunten

• -

Lagje 01-03-2018 Via de website gekocht

fijne medewerkers op de klantenservice

Goedkope outlet. Wij hadden hele vriendelijke medewerkers aan de telefoon. Ze dachten echt vanuit de klant.
De bezorging was iets minder. De bezorger kwam twee uur te laat en kon niks laten horen omdat hij zijn telefoon vergeten was. Dus van 9 tot 14.30 zitten wachten.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Afleverservice

Jan 01-03-2018 Via de website gekocht

Duurder model voor dezelfde prijs gekregen

Snelle levering volgens afspraak. Bij aflevering een duurder type gekregen dan ik besteld had voor dezelfde prijs.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Valerie Verschoor 01-03-2018 Via de website gekocht

nieuw kookplaat

zeer behulpzaam met mijn keuze ( telefoon gespreek ) , zeer goed prijs, en de monteur was heel aardig , snel, efficient .

Gert 01-03-2018 In de winkel gekocht
Veendam

Afspraak is afspraak

De prijzen zijn gunstig, het contact met de medewerkers was prettig en de levering/ afhandeling was volgens afspraak

P v/d Maagdenberg 01-03-2018 Via de website gekocht

goede service

Klantvriendelijk en goede bezorging aan huis.
Ga volgende keer weer hier bestellen
Vriendelijke mensen

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hans 01-03-2018 Via de website gekocht

Prachtig Kitchenaid product voor gunstige prijs

Ik was op zoek naar een broodrooster van Kitchenaid. Via wat zoeken kwam ik op deze website en zag dat hij hier in de aanbieding was en daarmee goedkoper dan op andere plaatsen.
Liep allemaal prima. Wel erg beperkte info over voortgang bestelling (leverstatus bleef op " onbekend" tot het product afgeleverd was). Gelukkig ging het allemaal heel snel.
Alleen jammer dat de broodrooster in de originele verpakking werd verzonden. Daardoor zag mijn vrouw (die het pakket aannam) meteen haar verjaardagscadeau, dat later in de week een verrassing had moeten zijn. Dat was eigenlijk niet de bedoeling.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Vullings 28-02-2018 Via de website gekocht

Zeer nauwkeurig geplaats

Zeer duidelijk en keuze was snel gemaakt deskundig personeel dat onze vaatwasser heefd geplaatst was in een half uurtje klasr en opgeruimd

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

van Breukelen 26-02-2018 Via de website gekocht

prima service

goed website met prima uitleg over de apparaten,snelle levering koop hier al jaren mijn apparatuur.
ook per telefoon prima uitleg over mijn vragen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

J B 26-02-2018 Via de website gekocht

Geweldig goed contact tussen klantenservice en mij.

Ik vond KEUKENLOODS.NL op het internet en ben met hen in zee gegaan omdat ze zeer concurrerend waren met andere aanbieders van keukenapparatuur. Ik heb dan ook bij hen een inductiekookplaat besteld welke dan wel niet op voorraad was maar zo spoedig mogelijk zou worden geleverd, wat dan ook na enkele weken gebeurde. Ik was ook erg tevreden over het contact met de klantenservice waar ik heel netjes en goed te woord werd gestaan en die me van informatie voorzagen waar nodig. Het product werd geleverd en we zijn er erg blij mee.

John 26-02-2018 Via de website gekocht

Prima service

Via internet op de site gekomen. Prima levering en montage, dik tevreden. Wordt een hele opgave voor de reguliere winkeliers om hier tegen op te boksen

Akl 26-02-2018 Via de website gekocht

Afspraak = Afspraak

Vanaf de aankoop t/m de levering zijn alle afspraken helder gecommuniceerd en nagekomen. Met 2 monteurs werd mijn oude inbouw koelkast weggehaald, afgevoerd en de nieuwe ingebouwd!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ron 26-02-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Snelle levering , zelfs een dag te vroeg .
Maar was in de avond dus maakte het niet uit.

Ook de hulp aanbde telefoon was zeer nuttig .

Mark 26-02-2018 Via de website gekocht

Concurrentie prijzen worden overgenomen !

Wij hadden een scherpere aanbieding bij een concurrent, deze prijzen werden door Keukenloods overgenomen en zelf iets scherper gezet. TOP. Service is goed, voor levering wordt nog een keer gebeld. Ik raad Keukenloods zeker aan!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Maria 26-02-2018 Via de website gekocht

Goede prijs, heldere communicatie, goede service en inbouw!

Prima shop met goede aanbiedingen er wordt helder gecommuniceerd via de mail. Ook de afspraak met het inbouwteam verliep prima! Netjes en snel gewerkt!

Rich 26-02-2018 Via de website gekocht

Helemaal super

‘S avonds na 21:00 telefonisch besteld, de volgede dag stond hij ‘s middag al zijn werk te doen. Geweldig geholpen zowel telefonisch als met de bezorging!

Rick en Michelle 26-02-2018 Via de website gekocht

Ouderwetse (keuken) oplichters! Ze bestaan nog.. KEUKENLOODS

Afzuigkap wordt vol deuken geleverd. Op geen enkele wijze medewerking of service om dit probleem netjes op te lossen. Ja, € 50,- retour.... die mogen ze houden natuurlijk...

Mensen - doe het niet - koop bij een goede partij!

Tip voor keukenloods, ga ook in badkamers handelen... 'Koude Douche' verkopen lukt jullie prima!

Officiele reactie van Keukenloods 26-02-2018

Beste Rick,

Bedankt voor het plaatsen van de review. Wij hebben eerder ook contact gehad over deze klacht. Ik ga er vanuit dat ik je daarmee voldoende heb geïnformeerd.

Groet, Emma.

Bert Buts 26-02-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service

De website is overzichtelijk en daarna snel en deskundig geholpen. Ook de levertijd was kort en keurig volgens afspraak geleverd.

Ton Geerts 25-02-2018 Via de website gekocht

Goede adviezen; goede service en prima op tijd bezorgd

Goed advies om de keuze te bepalen en goede service (meedenkend); keurig op tijd bezorgd + geweldige apparatuur. Makkelijke instructie voor de montage.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hans 25-02-2018 Via de website gekocht

Slechte nazorg

Bij uitpakken was er een onderdeel stuk gegaan. Gemeld bij Keukenloods, en er zou zo snel mogelijk een oplossing worden gezocht. Drie keer achter aan gebeld, ge-apped en uiteindelijk te horen gekregen dat ik het maar met Siemens moest regelen. Terugbel beloftes werden nooit nagekomen en ik heb nooit enige actie gezien van ofwel de Keukenloods ofwel Siemens (als die er al van weten). Na 2 dagen zelf onderdeel besteld via internet bij een andere site (18,95) en met 5 minuten zelf het probleem opgelost.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Klantenservice

Officiele reactie van Keukenloods 27-02-2018

Beste Hans,

Wat vervelend dat je niks van ons hebt gehoord, mijn excuses daarvoor. Als ik nog iets voor je kan betekenen dan hoor ik dat graag via emma@keukenloods.nl.

Groet, Emma

Petra 25-02-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering

Order via de site besteld. Site bleef in eerste instantie hangen na de betaling. Gebeld of de bestelling wel goed was doorgekomen. Werd al aangegeven dat het soms kan duren voordat de bevestigingsmail binnen komt. En dat klopte ook. Ze had e.e.a. nagekeken en tijdens het gesprek liep de bevestiging binnen. Keurig telefonisch geholpen. Snelle aflevering. Keurig op tijd ook voor de zaterdag.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Pieter 25-02-2018 Via de website gekocht

keurige service.

de website is duidelijk en goed benaderbaar. Heb je vragen dan kan je bellen en je wordt vlot geholpen. De medewerkers weten je heel goed te woord te staan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tina Marques 24-02-2018 Via de website gekocht

Prima service, prettig persoonlijk contact

Alle afspraken keurig nagekomen, goed advies en alle apparatuur keurig volgens afspraak op tijd geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Inge 23-02-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Goede bejegening verkoopmedewerkster in Utrecht

De communicatie kan wel wat makkelijker, er wordt nogal heen en weer geschoven van Utrecht naar Almere. Maar uiteindelijk hebben ze alles prima opgelost.

Harry waijers 23-02-2018 Via de website gekocht

Grootste assortiment voor je keuken

Overzichtelijk, ruime keuze en zeer voordelige prijzen. Ook de nieuwste modellen. Zelf een inbouw koeler aangeschaft. Zeer goede communicatie met de winkel gehad. Zeer prettig. En alsnog veel eerder geleverd dan verwacht. 1 puntje van kritiek. Vraag eerst na of je wel in hun bezorggebied voor zaterdag woont.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

J.J.Tijmensen 23-02-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Goede service! Fijne hulp.

Duidelijk en overzichtelijk en door familie aanbevolen en ook op tijd bezorgd. Prijzen Keukenloods aan.

Rene Collaris 23-02-2018 Via de website gekocht

vaatwasser

Na bestelling van een vaatwasser werd een nieuwer model geleverd voor dezelfde prijs. Ja wat wil je nog meer.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Peter 23-02-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Prima service

Heb in de outlet een apparaat gekocht. Heb eerlijke informatie gekregen over de staat van het apparaat. Het voldeed volledig aan mijn verwachtingen. Heb dus zeker geen kat in de zak gekocht. Bij afhalen stond het keurig voor mij gereserveerd en werd tot aan de auto bezorgd.

IJWolf 23-02-2018 Via de website gekocht

prima voorlichting en service

prime voorlichting, prima service, top levering
Kortom helemaal goed
.................................

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bertus.Groeneveld. 23-02-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam Stadionweg.

Zeer goede service.

Op internet de prijzen vergeleken en daarna bij de Keukenloods in de winkel gekocht alwaar we deskundig en vooral prettig werden geholpen. Daarna snel en vakkundig door aardige monteur geinstalleerd. Kortom , bijzonder tevreden over gehele gang van zaken en voor iedereen aanbevolen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

? 23-02-2018 In de winkel gekocht
Zwaag

Prima service, tot nu toe. Maar is nog niet af.??

Prima winkel, goede service, duidelijke uitleg. We werden goed te woord gestaan, maar de keuken moet nog worden geïnstalleerd, dus verder afwachten.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Fam. Westelaken 23-02-2018 In de winkel gekocht
Nederweert

vriendelijke en goede service

Na wat kookplaten op de website vergeleken te hebben hadden we toch nog een aantal specifieke vragen, deze zijn kundig, afdoende en vriendelijk beantwoord. Snelle levering en goede prijs

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

van dijk 23-02-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte afhandeling. Wij zijn zeer tevreden.

Wij hebben bij de keukenloods in 2012 een keuken gekocht. Zeer tevreden met de aankoop dus een logisch vervolg voor de koop van een vaatwasser.

Duidelijke webshop.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Oven010 23-02-2018 Via de website gekocht

Bezorger was niet zo sterk

De oven ziet er super uit, nog niet in gebruik. We wachten even op de rest van de keuken.

De bezorger was alleen niet erg handig. Hij wist niet precies hoe hij de oven naar binnen ging krijgen. Mijn vriend en de bezorger tilde de oven naar binnen, toen viel hij zelf op de bank met de oven half op de grond.. ik vind de oven ook erg zwaar, maar stuur dan een sterke bezorger die weet hoe hij moet tillen.

Officiele reactie van Keukenloods 23-02-2018

Beste,

Ik ben blij om te lezen dat de oven naar wens is! Vervelend dat de bezorger de oven niet goed naar binnen kreeg. Sinds kort hebben wij de beschikking over een sportschool dus we zullen de bezorgers daar wat vaker naar toe sturen ;) Als ik nog iets voor jullie kan betekenen dan hoor ik dat graag.

Emma

Louis 23-02-2018 Via de website gekocht

Gelukkige ouderwetse goede service top

Goede en gebruiksvriendelijke website
Zeker ook belangrijk de prijzen en de lage kosten voor het plaatsen van de apparatuur

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Robby 23-02-2018 Via de website gekocht

Nette prijs

Was de shop met de beste prijs. Levering duurde iets langer dan verwacht maar dat kan gebeuren bij aanbiedingen denk ik dan maar!

Moller 23-02-2018 In de winkel gekocht
Almere

Goede service

Er werd meegedacht, onze oven had geen standaard maat.
Er was maar 1 merk dat paste als inbouw, nl M system
Oude oven was 14 jaar😊

Erwin Cleeren 23-02-2018 Via de website gekocht

....

hallo,

ik ben tevreden over de installatie van mijn afzuigkap. dit hebben jullie nu al drie keer gevraagd, ook daar kun je in door slaan vind ik. 1 keer is toch wel genoeg denk ik..........