Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Bert Ridder 31-10-2022

Dubbele ervaring. Een magnetron oven gekocht en een vriezer. Advies en contact in de winkel was uitstekend. De magnetron zelf meegenomen maar dr vriezer moest afgeleverd worden op ander adres. Zeer behulpzaam bij de aflevering. Ook hier een heel goede ervaring. Voor nieuwe apparatuur wordt Keukenloods mn huisleverancier.

Hans 31-10-2022

In het verleden al diverse apparatuur aangeschaft. Hierbij altijd zeer te spreken over de producten en de levertijd. Ook nu weer zeer tevreden.

MvS 29-10-2022

Goede site en makkelijk kiezen.
Levertijd week langer dan op site staat aangegeven
Ik heb geen Riverty app op mijn telefoon. Dan zie je dus geen rekening binnenkomen.
Ik vroeg me af waar die bleef, heb de app gedownload en zag toen pas de rekening die ik uiteraard meteen heb betaald.

Nellie Sneijers 28-10-2022

Wij hadden diepvries besteld daar was een kleine beschadiging aan dit is zo super opgelost hebben wij ook eerder kenbaar gemaakt was voor ons niet moeilijk toen onze koelkast vervangen moest worden nogmaal hier kunnen bedrijven een voorbeeld aan nemen echt supergoed

Dielemans 27-10-2022

Snel geleverd heb hem besteld via de site hebben de aude vaatwasser
meegenomen

Hendrik 25-10-2022

Ontzettend goede winkel, goede klantenservice en uitstekende hulp. Ik zou willen dat elke witgoedwinkel zo zou werken!

Rinus 25-10-2022

Bestelling stond klaar om op te halen en personeel vriendelijk bij het helpen van keuze bij andere artikelen tevens aantrekkelijke prijzen ook bij outlet artikelen

Jan Post 24-10-2022

Ben erg tevreden over onze inductieplaat gekocht bij keukenloods.
Goede communicatie via de telefoon.
Snelle levering binnen een week .

Rene Zeller 24-10-2022

Vriendelijke medewerker die verstand van zaken heeft en meedenkt met mijn wensen

h.houben 24-10-2022

vorige keer alles gekocht bij keukenloods 8jaar geleden goed en netjes behandeld daarom nu weer inbouw apparatuur gekocht met goede voorlichting en goede prijs weer heel netjes behandeld een aanrader

JapieB. 24-10-2022

Hele goede service en klantvriendelijke benadering. Goede tips qua energiebesparing en prima prijs-kwaliteit verhouding. Bezorging was ook op tijd, kortom dik tevreden met Keukenloods.nl!

Bert 24-10-2022

Mooie winkel en heel veel keus in keukenartikelen en keukens netjes geholpen in Veendam

Hendrik Jan Huzen 24-10-2022

prima ga zo door. Snel en goed. Keurig volgens afspraak. Omschrijving ook duidelijk

Wendy 24-10-2022

De verkoper was super hulpvaardig en deskundig bij niet alleen de aankoop maar ook de after-sales service. Ben snel en goed geholpen met t gemak van de klant voorop

W.D. 24-10-2022

Correcte toelichting en advisering. Op tijd geleverd volgens afspraak. Goede service en afhandeling.

JdK 24-10-2022

Vriendelijke service op locatie Utrecht. Parkeren voor de deur.
We waren op zoek naar een nieuw kooktoestel maar niet voor de hoofdprijs.

Theo 24-10-2022

Goed advies en prima geholpen en snelle levering. men heeft er alles aan gedaan om aan mijn vraag te voldoen.

Tom Odendaal 24-10-2022

Ik vond een nieuwe vriezer gemakkelijk op de website, hiervoor moest ik voor de prijs contact opnemen.
Dit heb ik telefonisch gedaan, hier werd ik vriendelijk, snel en professioneel te woord gestaan, de aanschaf was zo geregeld.

Het leveren en de afspraak voor het inbouwen was ook zeer snel geregeld.
Heel blij met hoe het allemaal is verlopen.

Bahadir 24-10-2022

Op tijd netjes ingeleverd. Vriendelijke, behulpzaam medewerkers. Ben ik helemaal blij met mijn inbouw koelkast. Alles was netjes. Ik raad iedereen aan. Top bedrijf 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Jenny 24-10-2022

Super tevreden. Vriendelijke bediening en zeer professioneel advies. Prijzen zeker de beste bij vergelijken. Winkel overzichtelijk ingericht. Voor mij een topper!!

Vaartjes 24-10-2022

Snelle levering goede prijs kwaliteit verhouding. Ben zeer tevreden over onze vaatwasser. Goeie en duidelijke omschrijving op hun site waardoor ik de juiste keuze kon maken.

pwheels 24-10-2022

makkelijk gevonden wat we nodig hadden, goede communicatie mbt een mogelijk alternatief en ondanks dat eea niet op voorraad was en daar voor de bestelling van op de hoogte te zijn gebracht, toch snel en correct te zijn geleverd en dat aan een aantrekkelijke prijs.

Patty 24-10-2022

Bij de afdeling telefonische verkoop werken enorm vriendelijke verkopers met verstand van zaken. Of het nu gaat om inbouwmaat, energieverbruik of andere technische vragen...ze hebben er een antwoord op. Hebben ze dat niet, dan komen ze er zoals beloofd later op terug. Ook prijstechnisch was het een goede keuze mijn apparatuur bij Keukenloods te kopen. Stukken voordeliger dan elders. Bedankt Ross, Raoul en alle andere mannen waarvan ik de naam vergeten ben. Tot de volgende keuken!

sbr 24-10-2022

prima te woord gestaan, deskundig advies, snelle levering schade netjes opgelost

Buurty 24-10-2022

Duidelijk en overzichtelijk aanbod en goede prijs, in deze tijd.
Koelkast voldoet aan onze wensen. Gemakkelijk in te bouwen.