Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20904 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3384 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Peter en Linda 13-12-2018 Via de website gekocht

Mooie overzichtelijke site, buitengewoon veel keuze in merken, types, maten en voor ieder budget wat wils. Ook de telefonisch helpdesk was snel met het opnemen van de telefoon toen wij nog een aantal vragen hadden over de apparatuur die wij hadden uitgezocht. Ook prettig dat deze mensen kennis van zaken hebben en op een leuke manier tips hebben gegeven wat betreft de keuzes die wij gemaakt hadden. Met de tips en tools van keukenloods waren wij zelfs nog voordeliger uit dan wat wij in eerste instantie hadden uitgezocht. En zoals met een grote bestelling kan gebeuren was er bij de koelkast een afwerkstrip niet bij de verpakking inbegrepen en een rooster van de oven zat krom in de verpakking. Geen ingewikkelde formulieren of eeuwigdurende telefoongesprekken maar gewoon 1 simpel belletje en het wordt verstuurd. Dat is service zoals het gros van de mensen het wil hebben. Makkelijk, luchtig, persoonlijk en kundig.

Ga zo door en wij zullen jullie zeker aanbevelen bij iederen die aan een nieuwe keuken toe is.

Henk 13-12-2018 Via de website gekocht

Overzichtelijke site, alles makkelijk te vinden. Goede producten tegen een eerlijke prijs. Prima service bij aflevering, apparaten worden eventueel geplaatst en aangesloten. Daarnaast wordt het oude product weer meegenomen, dus daar heb je geen omkijken naar.

Paco 13-12-2018 Via de website gekocht

Makkelijke website, ruime keuze en snelle levering.
goede informatie over het gekozen apparaat.

Fam. Duindam 13-12-2018 Via de website gekocht

Heb gekozen voor deze shop omdat de producten die ik nodig had het goedkoopste kon leveren. Offerte was duidelijk en overleg met meeewerkers was mogelijk

Piet Douma 13-12-2018 Via de website gekocht

Een prettige site om door te bladeren en duidelijk.Moest wat lang bij de Bali wachten voordat ik geholpen werd en wat me tegen viel dat je erg lang moest wachten tot je het artikelen afgeleverd bij het afhalen Het personeel was erg vriendelijk.

D. Dijkstra 13-12-2018 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, ruime keuze in artikelen en prijstechnisch de goedkoopste.
Levering was prima. Geen beschadigingen, oude apparaat werd weer netjes meegenomen.
Enige minpuntje; In de mail konden we aangeven op welke dag we de bestelling graag geleverd wilden hebben. We konden kiezen uit 3 dagen en verschillende dagdelen. Ik vind het dan wel vreemd dat je vervolgens een leveringsmail terugkrijgt waarin een geheel andere dag wordt aangegeven zonder enige verdere toelichting. Een telefoontje was wel even op z'n plaats geweest.

J.Hage 13-12-2018 Via de website gekocht

De site van de keukenloods is overzichtelijk en heel duidelijk. Beschrijving van de apparaten is goed.
Het tijdstip van het bezorgen van onze nieuwe vaatwasser was per mail doorgegeven. Het werd precies op tijd gebracht door een heel vriendelijke bezorger. De oude vaatwasser werd meegenomen.

Linda 13-12-2018 Via de website gekocht

Veel aanbod, vriendelijke klantenservice. Wilden uiteindelijk toch zelf apparaat monteren, dwze wijziging werd moeiteloos geregeld.

Elly Verkuijl 13-12-2018 Via de website gekocht

Het is erg makkelijk om op deze manier te bestellen. Komen gemaakte afspraken na en zijn tevreden over hetgeen we hebben besteld.

Hans 13-12-2018 Via de website gekocht

Duidelijke Website, Vriendelijke en ter zake kundige (telefonische) service. En uiteraard de lage (laagste) prijs. Minpuntje is dat de verkopende partij zodra eea is overgedragen aan de verzendende/afleverende partij met hen geen contact meer heeft en de afleverende partij buiten kantooruren wel bezorgt maar niet meer bereikbaar is. het tijdslot waarbinnen bezorgd wordt is wel groot en ondanks dat ik een half uur voor bezorging zou worden gebeld (tenslotte moest de oude koelvries-combinatie wel -leeg- buiten staan) is dat niet gebeurd.

J.W. Wieman 13-12-2018 Via de website gekocht

Vlotte service bij afwezigheid artikel werd een alternatief (duurder) voor dezelfde prijs aangeboden

Olga 13-12-2018 Via de website gekocht

Goede service duidelijk advies en snelle levering
De bezorgers waren zeer professioneel en beleefd

I Geraets 13-12-2018 Via de website gekocht

Overzichtelijke site. Zéér klantvriendelijk. Ik had een verkeerde bestelling gedaan. Na een telefoontje werd dit direct opgelost zonder bijkomende kosten. Duidelijke mailbevestiging en ik werd goed op de hoogte gebracht van de levering. Kortom; erg tevreden!

Bornin51 13-12-2018 Via de website gekocht

Reuze tevreden

Ik moest een 2 jaar oude keramische kookplaat vervangen die per ongeluk was beschadigd. Het werkte nog, maar er zat een barst in het glas. Dezelfde model was nog steeds beschikbaar tegen een gunstige prijs. Afvoer en nieuwe installatie daarbij besteld. Alles ging op rolletjes en binnen 10 dagen kon ik koken op de nieuwe kookplaat. Ik ben reuze tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

John 13-12-2018 Via de website gekocht

Bij Keukenloods in Utrecht een koelkast uitgezocht, hier wordt ruim de tijd voor genomen, goede service/afhandeling.
Ook de klantenservice werkt uitstekend; je wordt goed middels mail en sms op de hoogte gehouden wanneer de chauffeur komt. Ook hebben wij nog een telefoontje gekregen van de chauffeur dat hij over 10 minuten voor onze deur zou staan.

Klein minpuntje was dat de chauffeur niet bereid was om de oude koelkast mee te nemen, omdat hij niet ontdooid was. Uit eindelijk deze zelf naar de stort moeten brengen. Vandaar maximaal 8 punten.

Judith Roomer 13-12-2018 Via de website gekocht

Alles was TOP geregeld !
Telefonische bestelling, aflevering en plaatsing 👍

Martin 13-12-2018 Via de website gekocht

uitstekende website, prima prijzen, uitstekende communicatie. De enige opmerking die ik moet maken heeft betrekking op de aflevering. Deze stond gepland in de ochtend tussen 7;00 en 13:00 uur maar dat werd op de dag zelf gewijzigd in een levering tussen 17:00 en 20:00 uur. Jammer van de vrij genomen ochtend. Op mijn klacht hierover werd jammer genoeg niet gereageerd.

P@u! 13-12-2018 Via de website gekocht

Bezorging prima op tijd. Keurige aflevering. Geen beschadigingen aan zowel geleverde goed als de verpakking.
De diepvriezer was makkelijk in gebruik te nemen. Goede gebruiksaanwijzing.
Product voldoet, voor zover de korte periode dat deze nu in bedrijf is goed.
Ruime mogelijkheden producten in te vriezen op overzichtelijke wijze. Stroomgebruik is nog niet te meten alsmede het profijt van no-frost en makkelijk onderhoud.
Aanrader.

Lieke 13-12-2018 Via de website gekocht

Gekozen voor keukenloods.nl door de scherpe prijzen. We zijn goed geholpen zowel per mail als telefonisch. Erg tevreden over de apparaten en de afhandeling door Keukenloods.nl

R. Brejaart 13-12-2018 Via de website gekocht

Prima site met veel keuzes en duidelijke omschrijving van het product. Zeer snelle levering en bovendien goed ingepakt en onbeschadigd aangeleverd. Wij zijn zeer tevreden.

Lucia 13-12-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden, het is netjes bezorgd op de afgesproken datum/tijd.
Ik vind dit een aanrader.

Frans de Groot 13-12-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Zeer prettige ervaring

Alles volgens afspraak gleverd. Prettige omgangsmanieren. Adviesgesprek ging soepel en er werd echt geluisterd.

Klaas Mersman 13-12-2018 Via de website gekocht

Ben zeer tevreden over de service. Kookplaat op de gevraagde dag prima op tijd afgeleverd. Wat ik helemaal top vind is dat ik een nieuwere versie van de aangekocht kookplaat kreeg. Dit omdat de bestelde plaat niet meer in de collectie zat. En dat ook nog eens voor dezelfde prijs als de bestelde kookplaat. Prima service dus..

Alma 13-12-2018 Via de website gekocht

Vlotte levering ondanks de drukte, goed verpakt en duidelijke beschrijving.

YVM 13-12-2018 Via de website gekocht

Snel, klantvriendelijk. Na een probleem met bezorging is er snel een oplossing gevonden.

jean 13-12-2018 Via de website gekocht

Alles heel goed volgens afspraak geregeld en een heel goed contact. Super !!!

ron 13-12-2018 Via de website gekocht

via internet een scherpe aanbieding gevonden die werkelijk heel concurerend was

Jorien Koster 13-12-2018 Via de website gekocht

Een 10 voor keukenloods! Wat een goed bedrijf!
Ik had 100x geappt en gemaild voor vragen en elke 100x reageren ze goed! Een filter besteld, was deze helaas stuk bij aankomst. Savonds laat nog gemaild dat deze stuk was.
Volgende ochtend kreeg ik een mail van post NL voor de bezorging en ‘s middags van jullie dat er een nieuwe opgestuurd was! Super service 👍🏻👍🏻

Robert de Zwart 13-12-2018 Via de website gekocht

Voldoende keuze en vergelijking van merken in hun winkels.
Informatie op internet overzichtelijk en duidelijk.
Bestelling internet, zeer eenvoudig te doen.

Kees 13-12-2018 Via de website gekocht

Vrij makkelijk om de juiste spullen in de webshop te vinden. Eén artikel bleek echter niet meer voorradig, voor dezelfde prijs de opvolger gekregen. Het maken van een afspraak voor inbouw duurde even, misschien tijdens het bestelproces al een indicatie geven van een verwachte datum / wachttijd.

Ilise 12-12-2018 Via de website gekocht

Zeer vriendelijke behandeld bij de keukenloods in Amsterdam Zuidoost. Er wordt alle tijd genomen per klant om de zaken af te handelen. Wij werden in de wacht gezet met een lekker kopje cappucino. Daarna uiterst snel en naar tevredenheid geholpen.
Had een wasmachine (kleintje) zelf opgehaald. Bij thuiskomst bleek deze een fabricage fout te helpen. Binnen drie dagen had ik een nieuwe wasmachine, zonder problemen, in huis en het was ook nog gebracht. Ondanks alleen levering aan huis heeft de desbetreffende jongeman de wasmachine helpen dragen. Betere service had ik me niet kunnen wensen.
Dik te vreden!

Herms 12-12-2018 Via de website gekocht

mijn keuze viel op Keukenloods omdat ik hier een oven kon bestellen die ik uitgezocht had. Echter, na betaling bleek die niet leverbaar te zijn, en kreeg ik een andere (betere) aangeboden voor hetzelfde bedrag. Prima service.

R Rei 12-12-2018 Via de website gekocht

Snelle afhandeling, ook bij fouten bereikbaar en goed hersteld😁
Levering sneller dan aangegeven. Top.

Joop 12-12-2018 Via de website gekocht

Een duidelijke website en concurrerende prijzen.
Levering zeer snel en was volgens afspraak.

wil 12-12-2018 Via de website gekocht

Een duidelijke webside, een vlotte levering en ook nog het voordeel van black .

Frank 12-12-2018 Via de website gekocht

Goede communicatie, snelle levering, prima prijs. Nog extra vraag gekregen of we de juiste vaatwasser hadden besteld. Na doorgeven van wat ons oude type was, kwam al snel het antwoord dat de bestelde een passende vervanger is. Moment van bezorging werd ook duidelijk gecommuniceerd. Netjes in de avonduren afgeleverd en oude vaatwasser retour genomen.

Lotje 12-12-2018 Via de website gekocht

Een combi oven online besteld. De oven bevalt zeer goed. Maar ook de service was prima. Je kon betalen bij leveren met pin. Via de e-mail werd je goed informeert over verzenden en wanneer ze komen. Bezorger was zeer vriendelijk. Al met al geen negatief iets te bedenken.

Leijnse 12-12-2018 Via de website gekocht

Via de site heb ik een afzuigkap besteld waarbij aangegeven werd dat deze geschikt was voor recirculatie, inbouw in het plafond en voorzien was van een afstandsbediening. Precies wat wij zochten! Bij levering en na inhuren van een installateur bleek dat de afzuigkap niet geschikt was voor recirculatie. We hebben contact opgenomen met de servicedesk van keukenloods waarbij er inderdaad werd geconstateerd dat de informatie op de site foutief was. Geadviseerd werd om contact op te nemen met de servicedesk waar ze mij een passende aanbieding zouden doen. Inmiddels zijn we bijna 1 maand verder en is de ''passende oplossing'' een afzuigkap van een ander merk met bijbetaling van 200 euro. Ik heb nog geen afzuigkap, een rekening van de installateur en een gat in mijn plafond. Bij het laatste telefoongesprek werd aangegeven dat, wanneer ik een duurder product uitkies, ik er ook niet van moest kijken dat ik moest bijbetalen...
Officiele reactie van Keukenloods 13-12-2018

Beste Leijnse,

Bedankt voor het plaatsen van de review. Ik heb begrepen dat er inderdaad verkeerde informatie op onze website stond. Hiervoor hebben wij onze excuses aangeboden en zijn wij ook tegemoet gekomen in de kosten van de nieuwe afzuigkap. Maar zoals mijn collega ook heeft aangegeven, kunnen wij die goede afzuigkap niet voor dezelfde prijs aanbieden als de eerder bestelde afzuigkap. Ik snap uiteraard dat het een zeer vervelende situatie is, maar op dit moment konden wij helaas niet meer voor u betekenen.

Groet, Emma

siem en ria buis 12-12-2018 Via de website gekocht

goed geholpen bij de aankoop van onze inductiekookplaat, aangaande de stroom voorziening wat en welke mogelijkheden,
prima gedaan!!! de kookplaat werkt zoals verwacht.

henryvme 12-12-2018 Via de website gekocht

Snelle en goedkope web-winkel. Maar ook - in tegenstelling tot alle anderen: echte mensen die deskundig advies en perfecte service bieden.

Peter 12-12-2018 Via de website gekocht

Ze hebben een mooie showroom en goed en aardig personeel . Veel keus uit de beste merken . Zeer goede ervaring .ook pas betalen bij levering is geen probleem .

Vronie 12-12-2018 Via de website gekocht

Deze winkel heeft een praktische site die het product goed tentoonsteld, duidelijke uitleg geeft en veel foto's van het product beschikbaar stelt. Zo zie je wat je koopt. Het bestellen gaat erg gemakkelijk en is overzichtelijk. De communicatie na het bestellen tot aan de snelle levering is echt geweldig!

Mar 12-12-2018 Via de website gekocht

Goede shop, met goede prijs, alleen jammer dat het totaal niet duidelijk was wanneer de levering zou zijn.
Wel meteen (binnen het uur) antwoord gekregen toen ik een vraag daar over stelde, maar dat gaf niet veel duidelijkheid.
Het zou die dag (donderdag) bij hun binnenkomen en ik zou van postnl een track&trace code krijgen.
Dat gebeurde helaas pas vrijdag iets voor zessen en de levering was zaterdag rond de middag (was maandag iets voor vijven besteld).

Yvonne 12-12-2018 Via de website gekocht

Duidelijke website, goede rijzen, vriendrlijke en behulpzame klantenservice

Rene.de.k 12-12-2018 Via de website gekocht

De winkel zelf is op zich prima alleen de afleverdienst waren we niet zo over te spreken. De koelkast die we besteld hadden werd neergezet en weg was de beste man. Niks uitpakken en aansluiten en zeker niet de verpakkingsmaterialen meenemen. Hij was voor mijn moeder van bijna 80, dus uiteindelijk moest ik er toch nog speciaal heen om hem aan te sluiten. Ook zat de sleutel om de stelpoten te verstellen er niet bij, dus moest ik ook nog eens 2x rijden. Al met al geeft dat uiteindelijk toch een slecht gevoel. Geen dikke onvoldoende omdat de prijs verder wel oke was.
Officiele reactie van Keukenloods 13-12-2018

Beste Rene,

Jammer dat je niet zo tevreden bent over onze bezorger! Het is echter normaal dat hij de koelkast alleen binnen heeft bezorgd. Vervelend dat dit in jullie geval onduidelijk is geweest! Ik hoop dat de koelkast verder wel bevalt!

Emma

Jessica 12-12-2018 Via de website gekocht

Prima service, duidelijke afspraken. Oude apparaat mee retour. Wel aangeven.
Wat wel jammer was, dat de verpakking er niet afgehaald werd. Je moet kunnen beoordelen wat je gekregen hebt. Uiteindelijk was het goed.

Gerda 12-12-2018 Via de website gekocht

Fantastisch bedrijf, goeie service, snelle levertijd en niet duur
Groot assortiment

Geert 12-12-2018 Via de website gekocht

Vriendelijk geholpen, prima service en super prijzen. Zowel laten bezorgen en zelf afhalen is bij beide bestellingen soepel verlopen. Alleen indicatie levertijd zou misschien nog een verbeterpuntje kunnen zijn.

Tjeu Cox 12-12-2018 Via de website gekocht

Duidelijke website met scherpe prijsstelling. Telefonisch goed bereikbaar en duidelijk in advies en voorwaarden.
Bestelling snel en correct. Geen vooruitbetaling. Aflevering aan huis of aan het bedrijf afhalen (scheelt afleveringskosten).

Herman 12-12-2018 Via de website gekocht

Een service zoalsik gewend was van keukenloods

Goede en correcte afwikkeling van de bestelling
Voldoende mail wisseling en op tijd geleverd ondanks deze drukke tijd