Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20914 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3348 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Alex 11-12-2018 Via de website gekocht

Gewoon goed

Prima zaken doen, komen afspraken na! Ondanks dat de idealbetaling haperde en vervolgens niet duidelijk was of de bestelling geplaatst was. Telefonisch goed bereikbaar en met snelle levering en pinbetaling bij de nette bezorger is alles goed verlopen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Guido 11-12-2018 Via de website gekocht

Duidelijk, goede prijs en service

Grote keuze, scherpe prijs, snelle levering, keuzemogelijkheid qua levering. Check en navraag bij de order op juiste maatvoering. Kan niet beter.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

fons 11-12-2018 Via de website gekocht

aankoop vaatwasser

besteld via website met een goede prijs /kwaliteit verhouding verwacht ik (dit kunnen we pas op lange termijn beoordelen en op de afgesproken tijd geleverd

Nico 11-12-2018 In de winkel gekocht

Goede communicatie

4 stuks keukenapparaten besteld. Zouden 3 dagen later bezorgd worden. Helaas moesten we 10 dagen wachten voordat de laatste 2 apparaten geleverd werden. Was dus niet de afspraak!
Voordeel was dat dit wel op de juiste manier gecommuniceerd werd.

Jeroen 11-12-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd, goed product, goede service!!

Goede prijs, de site is overzichtelijk en handig. Alle informatie die ik nodig had stond netjes omschreven. Kortom. Top!

Jurgen 11-12-2018 Via de website gekocht

Ondanks Black Friday drukte zeer goede service!

Keuken en apparatuur komen allemaal en elke keer weer bij keukenloods vandaan. Zeer goede service en duidelijke uitleg en oplossingen bij eventuele problemen of onduidelijkheden.

ERTH 11-12-2018 Via de website gekocht

Keurig geleverd, zeer tevreden

Beste prijs voor een A merk met duidelijke informatie. Voldoet aan alle verwachtingen. Ben heel tevreden.

Rob 11-12-2018 Via de website gekocht

Goede service

Levering op afgesproken tijd en goede prijs.
De gratis staafmixer die ik kreeg bleek stuk, hiervoor heb ik binnen 2 dagen een nieuwe voor ontvangen.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Henk 11-12-2018 Via de website gekocht

Afzuigkap

Prima bedrijf goede begeleiding tot aflevering daarna moet ik nog ervaren want goed is goed toch als er wat is dan moet Ik dat verder ervaren

Anoniem 11-12-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Prima!

Personeel; vriendelijk
Prijs; goed
Winkel; goed/ jammer dat er geen voorbeeld van keuze in winkel was; parkeren lastig
Produkt; mooi

Raymond 11-12-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

Goede duidelijke website, met goede prijzen en perfecte producten. Heb al eens eerder besteld via deze website en ga het zeker nog eens doen. De levering verloopt ook super met aardige professionele chauffeurs.

Jan 10-12-2018 Via de website gekocht

Na tel. contact goede uitleg en artikel op afgesproken tijd geleverd. Super!!! Na verzending heeft keukenloods contact opgenomen of het artikel in goede staat is ontvangen.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Koper 11 10-12-2018 Via de website gekocht

Meest slechte service in tijden!

De site ziet er veelbelovend uit! Ook hun klanttevredenheid zou super zijn volgens hen zelf! Als men iets koopt kun je zelf de bezorgdatum kiezen. Tijdstip krijg je later te horen... Ze zijn dus nooit langs geweest om de wasmachine te leveren. Het bellen naar de transporteur heeft geen zin, die nemen niet op. En keukenloods zelf bellen heeft ook weinig zin, je bent een half uur lang eerst wachtende....?!?! En vervolgens krijg je iemand aan de telefoon en dan het volgt het bekende.. ze doen alsof ze je niet horen en roepen een paar keer hallo hallo en hangen op! Kortom ik verwacht mijn geld terug & wens niets meer af te nemen van dit bedrijf, genoeg anderen!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van Keukenloods 10-12-2018

Beste Koper 11,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Jammer om te horen dat u teleurgesteld bent in ons. Wij vinden het erg vervelend dat de transporteur niet is komen opdagen en dat het niet is gelukt om contact met ons op te nemen. Hier moet iets niet helemaal goed zijn gegaan. Wij zouden dan ook heel graag in contact met u komen. Zou u mij anders een e-mail willen sturen met u ordernummer? Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op voor een passende oplossing.

U kunt mailen naar Emma@keukenloods.nl.

Emma

Paul 09-12-2018 Via de website gekocht

een bijzondere ervaring

Ik heb op black friday een wasmachine bij deze winkel gekocht. Ik kende de winkel niet maar ze boden deze machine als goedkoopste aan. Na een aantal dagen niks gehoord te hebben heb ik een mail gestuurd met de vraag wanneer ik de machine kon verwachten. Op die mail heb ik tot op heden geen antwoord, wel zag ik tot mijn verbazing op de site dat de levertijd twee weken was. Op andere sites waar de machine maar een paar tientjes duurder was was de levertijd maar een dag dus dit was op zich best bijzonder. Vandaag 13 dagen na aankoop hoor ik voor het eerst weer van keukenloods ( ik heb ondertussen zelfs al onderzoek gedaan of het geen oplichters site was) in de mail staat dat mijn order bij keukenloods compleet is. In een bijgevoegd pdf bestand staat een telefoonnummer wat ik moet bellen om mijn machine geleverd te krijgen. Wederom een bijzondere ervaring. Wel kreeg ik meteen daarna een mail gestuurd met de vraag hoe mijn ervaring was met keukenloods en of ik even een review wilde schrijven, dus bij deze. Ik zou persoonlijk gewoon even verder zoeken naar een bedrijf wat net even iets betrouwbaarder is.

Officiele reactie van Keukenloods 10-12-2018

Beste Paul,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend jammer dat u teleurgesteld bent in ons. Helaas hadden wij het tijdens Black Friday erg druk waardoor het langer duurde voor we bepaalde producten konden leveren. Doordat wij een telefoonnummer in de mail plaatsen, geven wij klanten zelf de kans een geschikte levertijd uit te kiezen. Graag zouden wij even nakijken naar wat er precies is gebeurd met uw order. Dan kunnen we kijken voor eventueel een passende oplossing.

Zou u uw ordernummer willen sturen naar Emma@keukenloods.nl?

Ik hoor graag van u.

Emma

Dorothe Verschoor 08-12-2018 Via de website gekocht

Erg mooie kraan

Was een erg snelle levering en prima kwaliteit van de kraan. Was goed verpakt en een duidelijke beschrijving. Top.

Louis 07-12-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Alles prima

Was goedkoopste .Kocht afwasmachine op donderdag Voor zwarte Vrijdag maar kreeg de korting van € 32.00 toch nog.Zelf ingebouwd en doet het prima (Indesi)

joke 07-12-2018 Via de website gekocht

weer geweldig geholpen en snel in huis

geweldige shop als iets kapot is in huis kijk ik niet eens meer ergens anders . ik bel even voor de zekerheid of het dat is wat ik wil hebben en in overleg bestel ik dan. wordt altijd goed en vriendelijk geholpen en de prijs is nooit te veel . Daarna snel verzonden en in huis. Top

Lee 07-12-2018 In de winkel gekocht
zaandam xl

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding voor onze keuken!

Na een lange zoektocht is onze keuze gevallen om de opdracht aan Keukenloods XL te Zaandam te geven; zij konden onze droomkeuken realiseren binnen het gestelde budget, waar bij anderen dit ver erboven lag. Dit werd gerealiseerd door gebruik te maken van inbouwapparatuur uit de outlet. Achteraf bleek dit een een juiste keus omdat het merendeel nog nieuw in doos was (oude modellen), maar evengoed tegen uiterst scherpe prijzen.

Kwaliteit keuken is prima, installatie verliep helaas niet vlekkeloos. Dit was te wijten aan de eerste keukeninstallateur; die heeft niet goed werk geleverd, waardoor er uiteindelijk meerdere bezoeken door meerdere servicemonteurs heeft moeten plaatsvinden. De communicatie tussen verkoop - installateur(s) - magazijn kan beter; dit had tot gevolg dat het erg lang moest duren alvorens de keuken helemaal klaar zou zijn.

Uiteindelijk is alles dit naar tevredenheid uitgevoerd, waarbij met na goed meegedacht werd naar oplossingen en deze uit zo zijn uitgevoerd.

Wij zijn erg blij met onze keuken!

Pluspunten

• Retourproces

Minpunten

• Vakkundigheid personeel

Wilma 07-12-2018 Via de website gekocht

Op tijd geleverd in goede staat!

Zeer overzichtelijke website. Eenvoudige site qua het vinden van het juiste product en bestelprocedure. Snelle levering.

Julia 07-12-2018 Via de website gekocht

Geweldige Service

Ze waren erg duidelijk en eerlijk. Bij vragen werd ik heel goed geholpen. En als je een mail stuurt wordt er snel gereageerd.

Rinus 06-12-2018 Via de website gekocht

Vlotte inbouwing nieuwe vaatwasser

De duidelijke site is mij in het oog gesprongen. Hierdoor heb ik op een makkelijke manier mijn keuze kunnen maken. Uiteraard was de prijs ook belangrijk en deze paste prima in mijn budget.

Marlou keulen 06-12-2018 Via de website gekocht

Geweldige service goede informatie qua levering

Geen perfect achteraf betalen met pin
Prima logistiek bedrijf die voor hun leveren Dutch ned leveren in tijdblok

Van Laere André 06-12-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Heel goede service in de bestelling en levering. Alles was prima in orde tot bij de levering. De prijs van het product was een belangrijke beslissing om voor dit product te kiezen te kiezen.
De bestelling is ook geplaats door de broer van geadresseerde en alle contact verloopt via mij

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

RvM 06-12-2018 Via de website gekocht

Snelle levering zelfs met black friday

Goede deal Met black friday! Snelle levering en met de online bestelling werd je keurig op de hoogte gehouden van de stand van de levering. Erg duidelijk en prettig!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

W jorna 06-12-2018 In de winkel gekocht
Zwaag

Geweldig

Super winkel groot assortiment voor iedere portemonee en vriendelijk personeel ik zou hem aan mijn familie en kennissen zeker aanbevelen

Diny Goudbeek 06-12-2018 Via de website gekocht

Prettige behandeling

Duidelijke omschrijving van het produkt, de gemaakte afspraken werden nagekomen. Prettig contact met uw medewerkers.

GGAM 06-12-2018 Via de website gekocht

Met deze apparatuur maakt het de nieuwe keuken compleet

Alles mooi samengesteld voor een prima prijs! Van spoelbak tot afzuigkap en van stoomoven tot inbouwkoffieapparaat , wel 12 apparaten. Wij zijn helemaal compleet met deze apparatuur in straks onze nieuwe keuken in ons compleet verbouwde woning.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Ruijven 06-12-2018 In de winkel gekocht
Roosendaal

Goed geholpen

Goede uitleg gekregen over de mogelijkheden en keuzes voor de vervanging van een Combi oven en direct geleverd kon worden

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

RL 06-12-2018 Via de website gekocht

Service is top

Telefonisch contact gehad en product technisch goed geholpen. Scherpe prijs met extraatje tijdens Black Friday

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Anneke Steggink 06-12-2018 Via de website gekocht

Zeer goede servers

Shop is goed te vinden en duidelijk.Goed contact gehad.als ik weer iets nodig zou hebben zou ik weer bij jullie bestellen.

Bart Grip 06-12-2018 Via de website gekocht

Goede snelle service

Goede site. Duidelijke volledige omschrijving van de producten. Inclusief foto's
Prijs.
Klantenservice vriendelijk .

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Anne Postma 06-12-2018 In de winkel gekocht
Zwaag

Inderdaad geweldige service

Vriendelijke mensen en beloven wat ze zeggen. Mijn bestelling was helaas fout gegaan maar dit is naar alle tevredenheid opgelost👍

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Peter Rijkhoff 06-12-2018 In de winkel gekocht
Hoorn

Goede en snelle service!

Via internet voorbereiding gedaan. In de zaak, Keukenloods Hoorn, nog aanvullende informatie gekregen. Produkt in voorraad, wij konden deze direct ophalen. Nog net wat goedkoper dan thuis afgeleverd krijgen. Top kwaliteit voor de beste prijs.

Van Leeuwen 06-12-2018 Via de website gekocht

Prima aflevering!

Product online besteld. Goed verpakt geleverd door aardige bezorger en binnen de tijdsindicatie. Bracht de nieuwe vaatwasser binnen en nam de oude direct mee. Kortom prima bedrijf!

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tim 05-12-2018 Via de website gekocht

De service die ik heb ervaren was top

Ik vind het fijn en goed dat er navraag werd gedaan omtrent de vaatwasser die ik kocht. Om zeker te zijn dat ik niet het verkeerde product zou kopen. En de besteklade die er niet bij zat werd supersnel geleverd

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Leo Alershoek 05-12-2018 Via de website gekocht

Uitzonderlijk

Duidelijke site, makkelijk producten vergelijken, zeer snelle levering, en ongevraagd de oude oven mee teruggenomen. Je hoopt er op maar krijgt het vaak niet bij de goedkoopste, maar Keukenloods is dus de uitzondering!!

Rosé en Frans 05-12-2018 Via de website gekocht

Goede keus ..... Keukenloods

De keuze voor Keukenloods was gebaseerd op het produkt, goede prijs en vlotte levertijd. Ik kan niets negatiefs bedenken. Alles was op tijd. Goed gemonteerd. Voor de uitleg na het plaatsen van de vaatwasser werd echt de tijd genomen. Wij zijn zeer tevreden met onze aankoop.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tom 05-12-2018 Via de website gekocht

Zoals het hoort!

Webshop leverde het product op tijd en zonder gedoe! Geen beschadigingen, nette en vriendelijke bezorger

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Post 05-12-2018 Via de website gekocht

Prima service

Duidelijke aanwijzingen bij het bestellen. Goed op de hoogte gehouden via mail, hoever het met de order was. Geleverd binnen de tijd die beloofd was. Zeker een aanrader.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Sjors 05-12-2018 Via de website gekocht

Fantastische service, prima prijzen

In de ochtend besteld en 3 uur later stond onze Bosch oven op de plek en was de oude afgevoerd 👍🏼
Qua prijs het meest gunstig en prima product dusver

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Keuken topper 05-12-2018 Via de website gekocht

Geweldige Service

Wij hebben een aannemers bedrijf en werken en bestellen regelmatig bij de Keukenloods in Maarssen.
De medewerker ..... staat voor ons altijd direct klaar om offerte keukens te maken, meestal binnen een dag echt Top.

Zo ook het bestellen en informatie over allerlei keuken apparatuur.

Lennart 05-12-2018 Via de website gekocht

Zorgeloze levering

Advies in de winkel is oké
Het advies, de bestelling via de webwinkel was perfect en de levering precies zoals verteld een verademing.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

Jos 04-12-2018 Via de website gekocht

Professionele service

De Keukenloods heeft een groot assortiment keukenapparatuur tegen zeer scherpe prijzen. Er wordt voldoende informatie gegeven over de keuzes en ook zijn de betalings en leveringsvoorwaarden duidelijk omschreven. Na aanschaf wordt indien montage noodzakelijk is een afspraak met de klant gemaakt die dan ook professioneel uitgevoerd wordt

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Wilfred neefjes 04-12-2018 Via de website gekocht

Snel ,goedkoop en kwaliteit

Prima en een duidelijke site ,overzichtelijk met mooie koopjes .
Goede ontvangst bij de winkel om mijn koop op te halen .

Joost 04-12-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Keurig geholpen,goede service en bezorging

Goede producten voor een scherpe prijs,keurig geleverd en pas betalen bij levering. Helemaal top. Genoeg winkels om te bezoeken.

Gerwin 04-12-2018 In de winkel gekocht
Veendam

Top oven voor zeer lage prijs

We kwamen voor een specifiek model, maar de verkoopster heeft ons kunnen overtuigen van een betere keuze. Meer luxe voor vrijwel dezelfde prijs.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Herman 04-12-2018 Via de website gekocht

Goed service en levering

De website is erg duidelijke en overzichtelijk het maken van een uiteindelijke keuze wordt hierdoor sterk vereenvoudigd.

Marga 04-12-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam Zuid-Oost

Prima service

Prachtige keuken met accessoires, op tijd compleet geleverd, beschadigde ladeplaat onmiddellijk vervangen.

Grift 04-12-2018 Via de website gekocht

Prima service

Ruime keus en snelle levering. En meestal een van de goedkoopste. Overleg is mogelijk betreft alternatief product.

Irene 04-12-2018 Via de website gekocht

Meedenkende, oplossingsgerichte vakmensen

De prijs-kwaliteitverhouding is prima. De monteur is zeer bekwaam. De service is uitstekend. Ook fijn dat de oude apparatuur gratis werd meegenomen en de nieuwe kosteloos werd geplaatst.