Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

jeedie 17-10-2022

Product gelecerd en werking zoals verwacht. Goed product, koel vries combinatie van Bosch.
Op de site wel aangegeven dat product direct te leveren was, toch 2 maanden moeten wachten

Carlien 17-10-2022

Levering snel en netjes. Installatie zelf gedaan.
Quooker doet het perfect.

Pieter 17-10-2022

Klantgerichte service. Personeel is goed op de hoogte van artikelen en kunnen daarom een passend advies geven.

Kees Dekker 17-10-2022

Goed geholpen door de verkoper met goede uitleg, vriendelijk personeel!! Ik zou daar weer heen gaan om te kopen

Lia van Pul 17-10-2022

Vriendelijk ontvangen.Heel goed geinformeerd over
een inductiekookplaat.Snelle levering.👍

Lage prijzen, duidelijke info, komt afspraken na 17-10-2022

Vanwege de goede reviews heb ik mijn product gekocht via keukenloods. Ze kunnen onder de reguliere verkoopprijs bieden door directe inkoop. Offerte aanvraag ging vrij snel, nette reactietijd. Het orderptoces is bij KL goed georganiseerd en informeert je voortdurend. Zo was de levering van mijn order uitgesteld en kreeg uitleg waarom en een voorlopig levertermijn. Uiteindelijk kon de leverancier toch sneller leveren dan voorspeld. Fijn was dat ik zelf de regie had op welke datum ik het product wilde ontvangen. Ook mooi is dat je een tijdrange krijgt van 2 uur en als de chauffeur er bijna is nog een SMS melding dat ie binnen 20 minuten bij je is. Overdracht ging soepel. Er werd een foto gemaakt van het pakket, lijkt me logisch zo dat aantoonbaar is bezorgd en het type nummer klopt met wat ik besteld had. Mijn oude apparaat is conform afspraak weer meegenomen. Dus zeer tevreden ook met het geleverde product. Heb ik dan niets te zeuren? Ja wel! Van mij zou het een dikke pluspunt zijn als KL ook meteen de verpakking weer meeneemt. Scheelt weer een ritje naar het afvalstation. Dat doen ze helaas niet.

Corrie 17-10-2022

Mooie en duidelijke webshop. Snelle levering en kwaliteit apparatuur voor een scherpe prijs. Kortom een aanrader!

Ard 17-10-2022

Top service, bezorgers zetten de grote Amerikaanse koelkast binnen en waren heel beleeft. Daarnaast is de koelkast top werkt perfect ook de turbo vries. Zeker een aanrader.

William 17-10-2022

Super goed geholpen na zelf een verkeerde keuze te hebben gemaakt. Koel/vries paste niet en werd erg goed geholpen naar een ander model.
Ook de monteur die hem installeerde een dikke pluim. Goed en snel geïnstalleerd

Dijk 17-10-2022

Correct geholpen. Snel product gekregen op aangegeven datum. Tevreden over advies in de winkel.

Rob 17-10-2022

Bestaande vaatwasser bleek te hoog voor nieuwe keuken.
Kort gegoogled en op Keukenloods terechtgekomen.
Snel geleverd & goede prijs. Prima!

Arno 17-10-2022

Makkelijk te bestellen. Deelleveringen zou als service een goede toevoeging zijn

Jan 17-10-2022

Goed advies en behulpzaamheid. Snelle en correcte levering. Prijs/kwaliteit verhouding is goed.

Ersin 17-10-2022

Perfect service. Advies. Deskundigheid.
Netjes. Eerlijk. Komt afspraken na.

Jandini 17-10-2022

Snelle service, de bezorger kwam op de afgesproken tijdstip. De oude vaatwasser namen ze mee, top geregeld!

Joke 17-10-2022

We hebben, naast renovatie van onze keuken (ook bij Keukenloods) los een nieuwe afzuigkap besteld. Eerst waren we bang dat de levertijd uit zou lopen. Maar dat viel reuze mee. Tip: we kregen 20,- euro afhaalkorting. Zet dat op de site! Nu staat er dat bezorgen gratis is, maar geef aan dat zelf afhalen goedkoper is.

Rijnie Cirkel 17-10-2022

Prima service, communicatie en snelle levering. Mooie winkel met uitgebreid sortiment.

Gerry 17-10-2022

Goede overzichtelijke shop. Kunt alles goed vinden.
Goede prijs, kwaliteit verhouding.
Levering correct en op tijd. Al met al een aanrader!!

Peter 17-10-2022

Prima prijs kwaliteit verhouding, goede website, snel geleverd. Oude apparaat retour meegenomen.

J. Touw-Veenstra 07-10-2022

Hele goede shop, zeer gebruiksvriendelijke en overzichtelijke site en de levering goed verzorgd.

Tonny D. 06-10-2022

Goede service over de mails maar tel. goed en netjes geholpen. De spullen waren goed verpakt en bezorgd. Uitstekend bedrijf

goed product 04-10-2022

We werden goed geholpen in keukenloods utrecht . samen gekeken of de kap in bestaande keuken paste als vervanging van de oude , kap ook via hun laten plaatsen en netjes verzorgd volgens afspraak

J. Van de Kamp 04-10-2022

Goed product, voordelig en snelle levering. Vriendelijke bezorger en de koelkast werkt perfect.

P Theunissen 04-10-2022

Het contact met de keukenloods was heel vriendelijk de werknemer heeft alles goed uitgelegd wat kon of niet kon daardoor hebben wij een goede keuzen maken

Bas 04-10-2022

Keukenloods kon de vriezer die we wilden nog leveren. Alles verliep heel soepel en er wordt correct en snel op mailtjes gereageerd. Ook de levering was perfect geregeld. Goed bedrijf!