Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Dennis van Dok 03-10-2022

Goede service de monteur was bekwaam en goed in wat hij doet ook vriendelijk en netjes qua werken en heeft alles opgeruimd en mee genomen

Mvlgouda 03-10-2022

Makkelijk zoeken en telefonische hulp.
Daarna kun je de bestelling online volgen

J.D. 03-10-2022

Zoals gebruikelijk weer super goed geholpen door de mensen bij Keukenloods in Roosendaal, en de kookplaat was volgens afspraak mooi op tijd binnen, en zoals de vorige keer nu ook weer goede communicatie in het bestelproces.

Gerrit stegeman 03-10-2022

Keurig netjes te woord gestaan en de levering was perfect geregeld wij kregen een mail hoe laat het pakket geleverd werd keurig op tijd.

John 03-10-2022

Makkelijk kopen, indien niet voorradig wordt het in korte tijd besteld of via ander filiaal besteld.
Aangezien ik rolstoel afhankelijk ben en eenmaal een uitverkoop artikel kocht onder de voorwaarde geen bezorging was dat laatste een probleem. Maar uiteindelijk geen probleem voormij de uitzondering het werd bezorgd.
Wel 40 km rijden. Dus Keukenloods Zaandam krijgt van mij
☆☆☆☆☆.

Petrus leewes 03-10-2022

Bij , KEUKEN LOODS, een inbouw oven , en inductie kookplaat besteld , qua bezorging, na een dag al in huis, keurig verpakt , en je oude apparaten nemen ze ook voor je mee , een dikke 👍

Jan en Anna 03-10-2022

Wij zijn goed geholpen tijdens advies en aankoop. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Oplossingen gezocht bij onze vraagstelling. Levering correct afgehandeld.

Kees noordergraaf 03-10-2022

Fijne winkel
Goed geholpen.
Personeel met verstand van zaken.
Gratis parkeren

Afzuigkap 03-10-2022

Goede service en vriendelijk personeel
Had een kras op de afzuigkap en binnen
24 perfect geregeld super 👍

Ron 03-10-2022

Komt afspraken na met wat je hebt afgesproken na telefonisch contact ivm leveren

Didier 03-10-2022

Geleverd volgens afspraak tegen een nette prijs. Flexibiliteit in het systeem om zelf een leverdatum te selecteren.

Kees 03-10-2022

Snel, goed advies, redelijke prijs. Vlotte levering, oude apparaat mee retour.

Nellie van meel 03-10-2022

Netjes en snel geleverd.
Vriendelijke bezorger.
En de tijd van levering nagekomen.

JJ v/d Woude 03-10-2022

Prima bereikbaar, goede service, veel keus. Tijd genomen om een zelfde afzuigkap uit te zoeken.

Maran 03-10-2022

Soms gaat er iets niet als gepland maar gelukkig heeft de Keukenloods een geweldige klantenservice.
Vanwege de schaarste aan chips kon het bestelde fornuis niet geleverd worden en toen die uiteindelijk geleverd kon worden waren wij op vakantie.
Bij de uiteindelijke levering was er een misverstand over de aansluiting op de 3 fasen netwerk maar klantenservice heeft dat perfect afgehandeld.

Met dank aan Nancy,

Maran

Spanjers 03-10-2022

Duidelijke site. Goede informatie. Goed telefonisch bereikbaar. Prijs /kwaliteit zeer goed. Levering heel precies. Ze doen wat ze beloven.

Tim 03-10-2022

Hele snelle levering, op zondagmiddag besteld en maandagmiddag al geleverd. Erg fijn omdat we daardoor nauwelijks last hadden van het gemis van een magnetron/oven.

Willy Becker 03-10-2022

Ergens op de website staat dat het product dat je wil aanschaffen elders goedkoper is dat je dan contact op kunt nemen. Nou dat heb ik gedaan bij de aanschaf van mijn Liebherr koelkast. Kreeg hem aangeboden voor dezelfde prijs die ik elders had gezien.Ze hadden er 200 euro afgehaald. Zeer tot mijn tevredenheid.

Benno Dennink 03-10-2022

De levering was op tijd ,na een schade geval door de leverancier is dit snel verholpen

Dinand Neleman 29-09-2022

Overzichtelijk en duidelijke website. Product zou in eerste instantie binnen 1-3 werkdagen geleverd worden. De levertijd werkt gewijzigd naar een week later. Daar geen bericht van gehad. Dit was wel te zien bij de orderstatus. Vervolgens werd het product toch in de afgesproken week geleverd.
Communicatie is hierbij nog wel een aandachtspunt. Verder super tevreden ook over de levering!

Schepers Henk 28-09-2022

wij zijn erg tevreden over hoe wij geholpen zijn, zeer goede uitleg over de situatie thuis, wat het beste is voor ons!! De levering was keurig op tijd, produkt kwam onbeschadigd aan alles werkte prima!! Wij zijn tevreden!!

Ronaldbommel 26-09-2022

Nette zaak, werknemers goede kennis van zaken.
Goede informatie en communicatie via e-mail.
Kortom: een zaak waar ik graag terug zal komen.

Sharon 26-09-2022

Het is wat je denkt dat het is en ze doen wat je denkt dat ze zouden moeten doen. Online shop met goede keukenapparatuur tegen een scherpe prijs. Fijne informatie over levertijd/moment. Nemen oude apparaat mee, wat kan je nog meer willen?

Cindy 26-09-2022

Goede prijs, duidelijke communicatie perfecte levering en aansluiting van de kookplaat.

Carolien van den Brink 26-09-2022

Snelle levering en goede kwaliteit . Heb gebeld met de winkel voor vragen omtrent de afmeting [ ander bedrijf had niet de goede afmeting online staan en daardoor niet de juiste maat ontvangen] de kookplaat die ik wilde hebben was niet op voorraad en die hebben ze heel snel besteld op zaterdag en dinsdag had ik de kookplaat al in huis . Echt top service