Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20904 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3384 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

gert 04-12-2018 Via de website gekocht

Niet geweldig

De greeplijst welke wel bij de mee te leveren onderdelen stond was niet aanwezig en bleek later tegen betaling bijbesteld te moeten worden.
Dit was bij bestellen niet duidelijk, beetje jammer wel.
Levering werd 2 weken uitgesteld en ook dit pas bekend na bestellen.

Beste Gert,

Wat jammer dat er wat dingen onduidelijk zijn geweest bij het bestellen. Mijn excuses daarvoor. Als ik nog iets kan betekenen dan hoor ik dat graag.

Margo Gouweleeuw 03-12-2018 In de winkel gekocht
Stadionweg rotterdam

Vriendelijk geholpen. Fantastische service

Alles was perfect. Vriendelijk personeel. Goede prijs en fantastische monteur.
Hij werkte snel en netjes

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Danny 01-12-2018 Via de website gekocht

Prima prijs, goed geregeld!

Goed geregeld voor prima prijs. Volgende keer weer hier bestellen.
Jammer dat ik mn nieuwe keuken al ergens anders besteld had.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

WS 01-12-2018 Via de website gekocht

Scherpe prijzen, nette levering

De shop gaf ons voldoende info voor een overwogen keuze voor een nieuwe afzuigkap. Het geleverde product is ook zeer naar wens. Met name de vrijwel volledig inbouw bevalt zeer. Weinig wat nog onnodig vies kan worden tijdens het afzuigen.
Bij het afhalen in de winkel daarentegen viel ons de deskundigheid flink tegen, toen wij doorvroegen over verschillen tussen inductiekookplaten. Of we daarvoor weer terug gaan naar deze zaak is zeer de vraag.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Klantenservice

Jager 01-12-2018 Via de website gekocht

Prima service, geen verborgen kosten, de bestelling was zoals op de site stond, gratis. Bovendien ook snelle levering

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Weesper 01-12-2018 Via de website gekocht

Losse keukenapparatuur vervangen? Altijd Keukenloods!

Keukenloods denkt met je mee als je iets nodig hebt zonder gelijk de duurste opties aan te prijzen. Hier kun je ook terecht voor losse onderdelen die je wilt vervangen. Ze hebben ook altijd wel iets leuks in de aanbieding. Geen twijfel dus als ik weer een keukenapparaat moet vervangen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

ton van bergen 01-12-2018 In de winkel gekocht
nederweert

goed geholpen bij het uitzoeken. snelle levering

ik zocht een merk spoelbak dat goed was en dat vond ik bij jullie.
en de winkel was niet ver van ons af dus waarom verder zoeken

Joop Meijer 30-11-2018 In de winkel gekocht
Roosendaal

Goede informatie met behulp van het computerscherm.

De keukenloods heeft een uitstraling die het midden houdt tussen een winkel en een magazijn. De medewerkers zijn zeer vriendelijk en bieden goede service tegen scherpe prijzen van de apparaten.

J.Heida 29-11-2018 Via de website gekocht

Service en info op website kan beter

Oude afzuigkap was kapot en we wilden die zo spoedig mogelijk vervangen. In eerste instantie een Bosch afzuigkap op de website uitgezocht waarvan wordt aangegeven dat er 1 op voorraad is in een winkel in de buurt.. Hierop naar de winkel gereden maar helaas de kap was niet aanwezig. Als reden werd aangegeven dat de vorige bedrijfsleider de voorraad niet goed bij hield...... Vervolgens op de website een andere afzuigkap uitgezocht, nu een Siemens, een A++ klasse en tevens relatief stil apparaat voor weinig geld. Te mooi om waar te zijn. Levertijd 2-3 werkdagen was overkomelijk. Toch eerst maar even gebeld. Kap bleek niet op voorraad en navraag bij fabrikant leverde een levertijd van 3-5 weken op. Geen optie. Dag later (op woensdag, week 45) een derde kap op de website uitgezocht. Wederom een Siemens. Helaas geen A++ klasse maar wel A+ en niet zo stil als de vorige. Binnen 24 uur leverbaar stond er bij. Kon ik mooi in het volgende weekend dat ding plaatsen. Gekozen voor afhalen in de winkel in de buurt. Dat scheelde mij 15 euro op de kostprijs. Bestelling geplaatst en vervolgens een mail met een (PDF) orderbevestiging ontvangen. De bevestiging gaf als levertijd week 45 aan. Tot zover geen probleem. Echter de volgende dag opende ik op de website de order status en daar stond ineens levering week 46 ?! Eerst gebeld met het algemene nummer op de website. Daaruit bleek dat de kap inderdaad pas de volgende week geleverd zou worden en dat leveringen via een winkel niet binnen 24 uur konden i.v.m. vaste leverdagen aan de winkels. Hierover staat dus niets maar dan ook niets op de website!. Direct mondeling mijn beklag gedaan, maar de telefonist kon niets voor mij betekenen. Navraag bij de winkel leerde dat zij altijd op dinsdag en vrijdag geleverd krijgen, echter mijn kap stond niet bij de levering voor de vrijdag. Blijkbaar is de Keukenloods dus niet in staat om in twee dagen een apparaat in de winkel te krijgen. Uiteindelijk kreeg ik pas op de donderdag in week 46 een bericht dat de kap geleverd was en dat ik hem kon ophalen. Bij het afrekenen bleek vervolgens dat het factuurbedrag op een hele euro naar boven toe was afgerond. Vreemde gang van zaken in een digitaal tijdperk. De afronding kon pas weer in het systeem rechtgezet worden via een telefoontje met het hoofdkantoor. De keukenloods mag dan gunstig zijn met zijn prijzen; hun werkelijke levertijd in combinatie met de voorraad en levertijd informatie op hun website zijn zeker niet te prijzen!.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Beste J.,

Bedankt voor het plaatsen van de review. Wat vervelend dat het bestellen van de afzuigkap niet vlekkeloos is verlopen. Zou je misschien je ordernummer naar emma@keukenloods.nl willen mailen? Dan kan ik even kijken waar het precies mis is gegaan.

Susanne 29-11-2018 Via de website gekocht

Snel en goede service

Op zondagavond gebeld met vragen over de combi-magnetron die ik op de site had gezien. De medewerker kon me geruststellen dat de nieuwe combi-magnetron zou gaan passen in de nis van mijn oude combi-magnetron. Hij zocht aan de hand van het typenummer van de oude combi-magnetron alle gegevens erbij. De nieuwe combi-magnetron had zelfs al op maandag bezorgd kunnen worden. Maar omdat dit mij niet uitkwam, kon de bezorging ook makkelijk op een andere dag worden gepland in de week. Een dag vooraf krijg je een sms met het bezorgtijdslot. De bezorger nam de oude combi-magnetron mee.
Helaas bleek de bakplaat krom te zijn. Een online servicemelding met een foto bij Keukenloods was voldoende om een aantal dagen later een pakket te krijgen van Atag met een nieuwe vlakke bakplaat.
De medewerker adviseerde mij bij de aankoop om het apparaat te registreren bij Atag, daarmee wordt de garantie verlengd met 3 jaar.

rob derksen 29-11-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam stadionweg

leuk montage koppel

leuke mannen,vlot in omgang ,verstand van zaken en op elkaar ingespeeld.veel uitgelegd hoe mijn vaatwasser werkte en met goed gevolg hem uitgeprobeerd .en heel netjes de oude vaatwasser gedemonteerd en de nieuwe gemonteerd.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Frank Monnik 29-11-2018 Via de website gekocht

Geweldige service bij Keukenloods

Ik ben 3 jaar geleden ook al geweest bij Keukenloods, werd toen goed geholpen , en als ik tevreden ben , kom ik terug , ook nu weer prima geholpen

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sonjs 29-11-2018 Via de website gekocht

Top produkt

Ik heb deze site al een paar keer gebruikt voor het bestellen van apperatuur. Bevalt zeer goed. Want de afgelopen tijd moesten meerdere machine worden vervangen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Frans 29-11-2018 In de winkel gekocht

Goede actie

20 november 2018 had ik telefonisch een grote combi magnetron besteld die ik 27 november in de winkel in Almere zou op komen halen. Toen ik Black friday toevallig op de site keek zag ik dat dezelfde oven nu een stuk goedkoper was. Ik heb de klanten service gebeld en gevraagd of ik de oven voor de black friday prijs kon krijgen. Zonder problemen werd de prijs aangepast. Ik vind dit een top actie.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Peter 29-11-2018 Via de website gekocht

Duidelijk en heldere service

Men wist mij goed te adviseren. Daarnaast had ik bij een ander bedrijf een goedkopere prijs gevonden en men ging direct mee in deze prijs en ik ontving ook nog een extra.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kolk 29-11-2018 Via de website gekocht

Prima service,vriendelijke bezorger. Niks op aan te merken.

Ik heb deze shop gekozen omdat de prijs mij wel aanstond!
Bezorging prima.
Bestellen is ook heel goed gegaan en bezorging zoo als ik het wilde!

Bert 29-11-2018 Via de website gekocht

Adequate levering

Snelle reactie na kopen. Keukenloods houdt je op de hoogte en komt afspraken na. Heldere site. De levering was op de afgesproken dag en tijd.

Mevr. E.J. Bresser 28-11-2018 Via de website gekocht

Uw service steekt is geweldig

Ik had een specieke afmeting voor een inductieplaat nodig en die zag ik op uw site staan. Na een telefoontje naar uw servicedesk deze gekocht. Prima geholpen!! Chapeau.

Iris 28-11-2018 Via de website gekocht

Super service

Snelle levering. Zeer vriendelijk en deskundige medewerkers die het apparaat hebben gemonteerd. Netjes gewerkt.

Henriette 28-11-2018 In de winkel gekocht
Filiaal in Utrecht

Hele fijn geholpen en goede service!

Het is een ruime overzichtelijke shop. Al bij binnenkomst vriendelijk te woord gestaan.
Heb voor deze winkel gekozen van wege de overzichtelijke webshop. Ben daardoor bij de winkel zelf terechtgekomen

Edwin Brantjes 28-11-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Goede behulpzame voorlichting Zeer snelle levering ??

Het apparaat wat we bestelde was zaterdag besteld en dinsdag al in huis,
Terwijl de concurrenten daar 1 a 2 weken voor uit trekken

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

K. Rigterink 28-11-2018 Via de website gekocht

Prima service

We hadden onze bestelling op een bepaalde dag nodig en ze werd keurig op die dag bezorgd. De Keukenloods werd ons door onze elektricien aanbevolen en daar hebben we geen spijt van.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

van Dijken 28-11-2018 Via de website gekocht

Top service, alles netjes en snel geleverd!

makkelijk en gebruiksvriendelijk, via de website is bestellen een eitje. ook het telefonisch contact was dikke prima!

kotec 28-11-2018 Via de website gekocht

Goede service

Netjes telefonisch te woord gestaan en ik werd gebeld toen de goederen binnen waren. Levertijd volgens afspraak.

Paulina 28-11-2018 Via de website gekocht

Goede service

In de winkel hebben wij de keuze gemaakt voor onze aankoop. Wij werden daar uitstekend geholpen. Ons product was niet meer op voorraad daarom hebben wij het online besteld. We werden door Keukenloods goed op de hoogte gehouden omtrent de status van de bestelling.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Beaufin Bewindvoering 28-11-2018 Via de website gekocht

Super service!

Heb deze winkel online gevonden. Het type vaatwasser die aanvankelijk was besteld, was er niet meer, kreeg vrijwel meteen een mail en een soortgelijke type aangeboden voor dezelfde. Installatie werd naar een wachttijd van 3 weken nog een week uitgesteld door ziekte monteur, maar toen hij er eindelijk was, ging hij probleemloos zijn gang.
Snelle accurate werker, goed geïnformeerd en netjes afgehandeld.

R. van der Meijden 28-11-2018 Via de website gekocht

Supergoedkoop eerste kwaliteitsartikelen !,,,,,,

Goede overzichtelijke site, laagste prijs en adequate snelle bezorging.
Met andere woorden ergens anders kun je niet voor beter terecht.

Elisabeth 28-11-2018 Via de website gekocht

Service is prima

Ondanks dat er het en ander mis liep met het artikel is de service prima geweest. Steeds een snelle reactie op je mail en via telefonisch contact steeds vriendelijk en correct benaderd.

Saskia Hamer 28-11-2018 Via de website gekocht

Prima, mooi naar wens geleverd. goede efficiënte service!

Zeer gebruiker vriendelijk! Duidelijke keuzemogelijkheden! Zeer groot aanbod. Oplettend bij de bestelling voordat er verstuurd wordt!

hfn5952 28-11-2018 In de winkel gekocht

Apparatuur afgeleverd

Een van de weinige zaken waar keukenapparatuur nog steeds verkocht wordt en meerdere apparaten aangeboden worden. Bij de keukenboeren wil men blijkbaar alleen nog hele keukens afleveren en vervanging van apparatuur is dan weinig interessant. Ook bij BCC wil men wel leveren maar keuze in de winkel uit een paar apparaten en alleen simpele installaties.

Ryan 28-11-2018 Via de website gekocht

Conform afspraak!!

Contact gehad met de afdeling verkoop voor een offerte voor een wijnklimaatkast. Scherpste prijs van internet/ andere leveranciers! Zoals afgesproken op tijd afgeleverd! Zeer klantvriendelijk en absoluut geen dwingend karakter!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Suzanne 28-11-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede levering

Duidelijk site met alle benodigde informatie bij het product. Snelle levering, buiten kantoortijden, vriendelijk personeel. Product is top en het bedrijf ook!!

Jan 28-11-2018 Via de website gekocht

Top

Afspraken nagekomen !!
Installatie correct, vriendelijk te woord gestaan.
Oude apparaat afgevoerd, volgens afspraak.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Leon Pronk 28-11-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Goede service

Zeer klantvriendelijk goede service duidelijke en behulpzaame backoffice medewerker al met al een behulpzame en klantvriendelijk winkel.

Ron 28-11-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Keurig netjes en bekwaam te woord gestaan

Vriendelijk en een nette prijs. Oven keurig op tijd geleverd telefoontje vooraf dat de chauffeur eraan kwam .Topper

B. Weigl-Hartog 28-11-2018 In de winkel gekocht
In Amsterdam Zuid-Oost

Erg tevreden!

Geweldige winkel, heb 2 jaar geleden al een fornuis en koelkast via keukenloods aangeschaft en dit keer een vaatwasser! Geweldige aanschaf, prima uitleg, dus echt blij!

Claudia 28-11-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

We hebben op zondagavond om 21.00 een vaatwasser en koelkast besteld en het werd de volgende dag bezorgd! Wat een service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Besme 28-11-2018 In de winkel gekocht
Gaanderen

Service en bezorging door Keukenloods prima.

Goede en vlotte service. Gunstige prijs t.o.v. concurrenten.
Ook na levering, werd een schadeklacht snel opgelost.

Goed herkenbaar 28-11-2018 Via de website gekocht

geweldig

De website ziet er overzichtelijk en goed uit, prima beschrijving. snelle afhandeling na bestelling.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Verzendkosten

Jojanneke 28-11-2018 In de winkel gekocht

Minimale aandacht

De webshop is goed overzichtelijk.
Maar om het product even te bekijken voor ik het ging kopen, ben ik naaar de winkel in Almere geweest.
Omdat de producten hier niet aanwezig waren, heb ik 20 min voor een flink bedrag wat gekocht zonder dat de medewerker hier enige moeite voor hoefde te doen.
Hij had op zn minst een kopje koffie aan kunnen bieden. Want er kon nog geen 1,- korting af.
Dan zul je toch op een andere manier je klanten te vreden moeten stellen.
Het is dat ik de producten nodig had maar anders was ik weg gegaan.

Beste Jojanneke,

Wat jammer dat je deze ervaring hebt gehad in onze winkel. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik hoop dat je desondanks tevreden bent over de aankoop die je hebt gedaan. Mocht ik nog wat kunnen betekenen dan hoor ik dat graag!

Tuur 28-11-2018 Via de website gekocht

Goede aankoop!

Prima levering, lekker optijd en vriendelijke bezorger. De oude vaatwasser meenemen was geen probleem. Prima levertijd binnen 2 dagen bezorgd.

Henk Sneldersh 28-11-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle afwikkeling vanbestelling met begeleiding .

Van wege de prijs en snelle afwikkeling en de begeleiding voor tijd van aflevering en keuze van de apparatuur.

Max Visser 27-11-2018 Via de website gekocht

Prima service en contact

Goed aanbod, duidelijke communicatie, goede service. Hetgeen wordt beloofd en afgesproken wordt goed uitgevoerd.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sjoerdd 27-11-2018 Via de website gekocht

Accurate aflevering

Overzichtelijke webshop waar simpel keuzes en sorteringen kunnen worden gemaakt.
De afhandeling van de bestelling is snel en zorgvuldig afgehandeld.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

r v kampen 27-11-2018 Via de website gekocht

prima geregeld

prima geregeld alles netjes afgeleverd,
ook nog gebeld dat ze later zouden komen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Klant uit Nijkerk 27-11-2018 Via de website gekocht

Prima!!

De koelvriescombinatie was bijzonder scherp geprijsd. Levering volgens afspraak en secuur ingebouwd. Prima!!

Albert Pleiter 27-11-2018 Via de website gekocht

snelle service/goede communicatie

allereerst beoordeeld op prijs en ervaring uit het verleden, ze hebben het weer waargemaakt.

goede service , goede prijs

Hennie kolkman 27-11-2018 In de winkel gekocht
Zwaag

Koelkast besteld en binnen 2 dagen af te halen.

Grote keuze, snelle levering en scheelt enorm met de reguliere winkels.top service zeer tevrede, werden goed voorgelicht wat de mogelijkheden waren ,kunnen het aanbevelen.

Raoul 27-11-2018 Via de website gekocht

prima service en zeer scherpe prijzen !!

Bestelgemak en zeer zeker de scherpe prijsstelling alsook het grote assortiment wat leverbaar is !!!!!

Marina 27-11-2018 Via de website gekocht

Geweldige winkel

Goeie service, prima bezorging, weet tot bijna op de minuut wanneer de bezorger komt.ik blijf hier wel komen.