Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1976 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Ron Grondhoud. 25-04-2019

Dit is het tweede apparaat wat ik heb gekocht bij "Keukenloods.nl". Site is zeer overzichtelijk en bijna alle merken zijn leverbaar. Bij telefonisch contact denken ze echt mee, zowel technisch als financieel !

Frank 25-04-2019

Zeer goede communicatie vanaf bestelling tot levering. Mooi verpakt geleverd.

Rik 25-04-2019

We werden keurig op de hoogte gehouden van de bestelling en werd binnen de tijd aangeleverd zoals aangegeven.

C. Schoenmakers 25-04-2019

Ik vind deze winkel zeer klantvriendelijk, we werden meteen goed geinformeerd.

PietR 25-04-2019

Goede kennis van zaken en een snelle levering plus montage.
De montage bij inbouw apparatuur is een scherpe prijs.

sabien 25-04-2019

Heel tevreden, deskundig advies gekregen, precies wat ik wilde weten en nu ben ik heel blij met mijn nieuwe ijskast. Nog mooier dan ik verwacht.

Hv 25-04-2019

Prijstechnisch prima, het bestelproces verloopt goed alleen de wensen die je in het opmerkingenvak plaatst en voorkeur voor bezorging wordt slecht gelezen.
Het bezorgplanproces zou iets duidelijker ingericht mogen worden.

Ellen 25-04-2019

Ze nemen uitvoerig de tijd om je voor te lichten. Alle opties worden duidelijk naast elkaar gelegd. Uiteindelijk denken we het maximaal haalbare gekocht te hebben binnen ons budget.

Ruud Kruis 25-04-2019

Correcte levering. Vriendelijke bezorgers. Een verademing na Coolblue!
Een minpuntje: Erg late levering in de avond.

Paul 25-04-2019

De shop heb ik gekozen kwa prijs
Alleen de levering duurde iets langer maar dit was geen probleem

Hans 25-04-2019

Bestelling va de website was heel eenvoudig. Netjes op tijd via de mail een berichtje voor het afhalen.
Een medewerker ging mee naar de auto om de bestelling in de auto te zetten.
Gewoon prima en goed zoals het hoort te zijn.

Chris&lucie 25-04-2019

We vinden het personeel vriendelijk, klantgericht. Wij zijn correct en keurig geholpen, zowel bij de koop als bij de afhandeling. Aan te raden

Jeroen van kester 25-04-2019

Goed geholpen. En ze vroegen voor de zekerheid of ik de lengte en breedte van het gat in de aanrecht wilde meten zodat het product zeker weten past.
Deze service ervaar ik al zeer prettig.

w van ooststroom 25-04-2019

Grandioos aanbod...messcherpe prijzen....een 10 met een griffel
waarom meer karakters ,dit is in 1 klap de juiste beantwoording .

Reinder 25-04-2019

De verkoper van Keukenloods Veendam nam veel tijd om samen net mij de beste keuzes te maken. Daarna snelle levering. Ik ben dik tevreden

Jannie Schraa 25-04-2019

Heb gekozen voor “de keukenloods” omdat ze goedkoper dan andere zijn. De levering was snel. Produkt goed afgeleverd en oude meegenomen..

WiVo 25-04-2019

De webwinkel is net zo top als de stenen (showroom) winkel.
De begeleiding bij de keuze van het betr. apparaat was zeer behulpzaam en professioneel.
De monteur die tegen een redelijke vergoeding de vaatwasser plaatste en aansloot was zeer bekwaam , vriendelijk
en zeer beleefd.

Mark 25-04-2019

Goede duidelijk uitleg gekregen van de plus en min punten van de diverse apparaten door de vriendelijke verkoper.

Sandra Schoenmakers 25-04-2019

Netjes en tijdig geleverd. Mijn keuze was niet op voorraad en kreeg voor dezelfde prijs een nieuwer model!

Chris&lucie 25-04-2019

Max 25-04-2019

Goede en snelle service. Stukken goedkoper dan bijvoorbeeld Coolblue. Wanneer je de aparatuur ophaald krijg je ook 15,00 euro korting.

R.Teune 25-04-2019

Duidelijke shop enige min punt vind ik dat je niet ziet dat ze je pakket klaar staan hebben.
Staat in magazijn dit zou ook pakket staat klaar voor verzending kunnen zijn.
Ook zou men het bij bezorging uit kunnen pakken en instaleren geeft meer plus punten lijkt mij zoverder erg tevreden mee.

Caspar 25-04-2019

Keukenloods vroeg de laagste prijs volgens kieskeurig. Bij de levering kon ik aangeven of de oude koelkast gratis meegenomen moest worden. En ik kon zelf een gewenste afleverdatum kiezen en daar heeft de bezorgdienst zich aan gehouden. Per mail en SMS werd ik op de hoogte gesteld van het tijdstip (bij benadering, window van 3 uur) van levering.

Harry Schreven 25-04-2019

goede communicatie, goed product, snelle verzending, duidelijke omschrijvingen en handelswijze

Bart 25-04-2019

Advies electricien, goede telefonische info en keurige levering. Alle afspraken zijn netjes nagekomen.

Amanda 25-04-2019

Uitermate prima en snelle service en vriendelijke bezorger. Alles verliep zoals gehoopt en wij zijn erg blij met onze nieuwe Siemens combi magnetron

Gert 24-04-2019

Het type dat ik bestelde was niet meer leverbaar. Het nieuwe type wat duurder was werd voor dezelfde prijs geleverd. Persoonlijk telefoontje werd gepleegd om te verduidelijken hoe en waarom er zo gehandeld werd

Jeroen 24-04-2019

Duidelijke site. Scherpe prijs. Goede instructies betreft het inmeten van de inbouw vaatwasser door keukenloods.nl. Snelle levering. Transporteur is vriendelijk en heeft het netjes afgeleverd.

Delfgauw 24-04-2019

Nette webwinkel. Ik ben per mail en sms op de hoogte gehouden en op de dag van levering zelfs nog gebeld. Mooi op tijd en snel en kundig geplaatst.

R. Van der Meer 24-04-2019

De stofzuiger werd snel geleverd. Ondertussen werd er prima gecommuniceerd. Het is een betrouwbaar bedrijf.

K. 24-04-2019

Goede prijs en snelle bezorging! Helaas waren er wat chauffeurs ziek, waardoor de levering een dag later werd. We werden hier keurig over gebeld om te overleggen. Uiteindelijk netjes geleverd binnen het afgesproken tijdvak.

Parys patrick 24-04-2019

Een enorme keuze aan profesionele apparatuur en dit tegen zeer interessante voorwaarden. Zeer klantvriendelijk personeel en zeer behulpzaam, met kennis van zaken. Alles verlopen zoals overeengekomen. Top service.

Sunshine 24-04-2019

Genoeg keuze , snelle levering, aardige bezorger. Goede webshop. En voordeliger dan andere aanbieders.

benno 24-04-2019

veel producten, direct op voorraad of de volgende dag bezorgd. aantrekkelijk geprijsd.

Heidi J. 24-04-2019

We hebben alle keukenapparatuur kunnen vinden bij Keukenloods voor een geweldige prijs. Het aanbod is erg breed en contact met de klantenservice is uitstekend. Ik had nog enige vragen over meegeleverde aansluitingen en deze werden snel beantwoord. Ik kan het iedereen aanbevelen. Dikke pluim aan keukenloods.

Fam munnik 24-04-2019

Goed geholpen door Franklin
Hij heeft heel goed advies gegeven en een betaalbare keuken aan ons verkocht

fam. Louter 24-04-2019

Naast optimale deskundigheid ook uitermate hartelijk en invoelend wat de wensen en (financiële) mogelijkheden zijn.
Resultaat is in één woord fantastisch!

Esther 24-04-2019

Op zoek naar een inbouwmagnetron omdat de oude het had begeven kwam ik als voordeligste aanbieder van de magnetron die ik zocht bij Keukenloods terecht. Voor de zekerheid toch even gebeld om te info op hun website te checken.
Werd heel vriendelijk te woord gestaan . 3 dagen na de bestelling werd het al bezorgd. Alleen ontbreken er een paar schroeven voor de bevestiging van het apparaat. Heb 't doorgegeven en Keukenloods heeft mijn vraag doorgegeven aan de fabrikant, maar helaas nog geen antwoord gekregen. Ik kan de magnetron wel gebruiken en ben er heel blij mee. Ook tevreden over de service van Keukenloods.

Martijn 24-04-2019

Alles ging heel soepel, duidelijke site, snel gevonden wat we nodig hadden en snel geleverd.

Wilma janssen-pijl 24-04-2019

Ondanks dat wij drie keer met een defect te maken hadden, zijn wij steeds super geholpen.

Caro60 23-04-2019

Het was makkelijk de opdracht te plaatsen. Keukenloods.nl heeft me ook nog geadviseerd en reageerde snel op mijn vragen. Heel prettig. De aflevering duurde iets langer dan was voorspeld, maar toen de oven werd bezorgd, werd deze keurig en vakkundig geplaatst door een zeer sympathieke medewerker.

Gangi g 23-04-2019

Ik ben goed behandeld door de personeel en goed advies gekregen en iedereen aanbevelen

An78 23-04-2019

Top winkel. 1e combi magnetron was niet goed kwa afmeting buitenkant en binnen. Maar ze hebben ons super geholpen en kon combimagnetron terug brengen. Dankzij keuken loods nu super fijne andere combimagnetron!

Annemarie 23-04-2019

Goede service, snelle levering, prijs kwaliteit verhouding is zeer goed, ik ben zeer tevreden met de kookplaat van Indesit

Corrie 23-04-2019

snelle afhandeling en perfecte service, hebben verstand van zaken, goede voorlichting

C. Hazeleger 23-04-2019

Product werd snel geleverd. Bij een vraag kreeg ik dezelfde dag nog reactie, fijne service

Dennis 23-04-2019

Goede informatie op de site, voordelige prijs.
Spullen sneller dan verwacht in huis, netjes verpakt.

Sanne B 23-04-2019

Zeer goede en klantvriendelijke service! Ik werd tevens steeds op de hoogte gebracht van de leveringstermijnen en/of alle apparaten reeds beschikbaar/leverbaar waren. Tevens ook een zeer stipte levering op de afgesproken datum + uur.

Bart Kerstens 23-04-2019

Overzichtelijke en gebruiksvriendelijke webshop. De mogelijkheid om verschillende uitvoeringen van een product direct en overzichtelijk naast elkaar te vergelijken, maakt kiezen gemakkelijk.
Daarnaast is de geboden After-pay optie ideaal om het product eerst te bekijken en te testen , voordat je het betaald

Do 23-04-2019

Ik heb deze shop gekozen omdat hij de goedkoopste was en de meest goede recenties had.