Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19126 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2670 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8.8

Jan Vergeer 30-01-2018 Via de website gekocht

Goede informatie

Goed advies omtrent aankoop. Wij wilden een soortgelijke kookplaat die in onze keuken was ingebouwd. Dit is tot volle tevredenheid uitgevoerd.

Jelle Westra 29-01-2018 Via de website gekocht

Prima service online

Ik bezocht de winkel in Amsterdam op een zondag en daar was het vreselijk druk. Vervolgens thuis een grillplaat besteld die twee dagen later werd bezorgd. Veel beter dus om online te bestellen. Bezorgadres kon ik omzetten naar de supermarkt om de hoek. Dus prima.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jose 29-01-2018 Via de website gekocht

Prima service en product snel geleverd.

Wij hebben meerdere producten besteld bij keukenloods. Onze ervaring is dat de producten netjes en snel geleverd worden.
Ook bij vragen wordt je telefonisch altijd vriendelijk te woord gestaan. Zeer klantvriendelijk.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Henk 29-01-2018 Via de website gekocht

Goede waar voor een goede prijs

Goede website met duidelijke foto's en informatie. Ruime keuze van verschillende merken tegen scherpe prijzen. De spullen zijn netjes geleverd, alleen moest een aparte afspraak gemaakt worden met de vervoerder en die kon niet direct leveren, maar na een paar dagen.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Hanszy 29-01-2018 Via de website gekocht

Magistrale service!

Ten eerste viel de goede prijs op. In het weekend besteld, goede info gekregen en binnen een paar dagen al in huis.
Dus een hoog cijfer voor Snelle, correcte levering, goede prijs.

Pluspunten

• Afleverservice

Minpunten

• -

f. Boer 29-01-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

Groot assortiment , goede prijzen en , toen het bestelde artikel bleek incourant te zijn werd de opvolger voor een lagere prijs opgestuurd en het verschil bedrag snel teruggestort op rekening, zonder dat ik daarover hoefde te reclameren.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

bekveld 29-01-2018 Via de website gekocht

matige afhandeling

Slechte behandeling van de opdracht, novy afzuigkap telefonisch nagevraagd en uitgelegd leveren ze de verkeerde kabels erbij!
Heel veel extra moeite en kosten voor andere kabels.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Retourproces

Officiele reactie van Keukenloods 01-02-2018

Beste Bekveld,

Wat vervelend dat er na duidelijke uitleg alsnog de verkeerde kabels zijn bijgeleverd. Uit deze review begrijp ik dat uiteindelijk alsnog de juiste kabels zijn geleverd? Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik dat graag via emma@keukenloods.nl.

Groet, Emma.

Henk 29-01-2018 Via de website gekocht

Je krijgt wat je verwacht!

Snelheid, service, kwaliteit en duidelijkheid is wat je verwacht van een webshop. Naast de beste prijs kan je hier op rekenen. Ment neemt zelfs je oude apparatuur kosteloos en zonder moeilijkheden mee. Helemaal naar tevredenheid is de bestelling, van begin tot eind, verwerkt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hvh 29-01-2018 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Bestelling duurde lang

Prijs heel aantrekkelijk, product in Waddinxveen bestelt en betaalt, levering duurde twee weken!, valt tegen ten opzichte van belofte van 24 uurs levering

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Officiele reactie van Keukenloods 30-01-2018

Beste Hvh,

Bedankt voor het plaatsen van de review. Wat vervelend dat jullie lang hebben moeten wachten op het product. Wat betreft de levertijd zijn wij in sommige gevallen afhankelijk van zowel de leverancier als de bezorgdienst. In bijna alle gevallen gaat leveren echt heel snel, maar soms gaat er iets mis in het proces. Mijn excuses daarvoor. Ik hoop dat jullie desondanks genieten van jullie gekochte product!

Groet, Emma.

Wilma 29-01-2018 Via de website gekocht

goed en toch ook weer niet!

Goed, omdat ik een artikel bestelde dat niet zou gaan passen. Daar werd ik voor gewaarschuwd en kon toen mijn bestelling wijzigen. Heel vriendelijke medewerkers aan de telefoon.Niet goed omdat het meerdere keren verschrikkelijk misging met de bezorging en ik daar zelf elke keer voor moest bellen!

John K. 29-01-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Keukenloods, de Loods to be!

De keukenloods is de winkel voor zowel de thuis-kok/bakker, semi beroeps-kok/bakker of de professionele kok/bakker.
Een ruim assortiment is terug te vinden in deze ruim opgezette zaak. Duidelijk en overzichtelijk staan de merken bij elkaar.
Niet te vergeten het personeel is deskundig en zeer vriendelijk, nemen de tijd voor je vragen of zoeken het voor je op.
Dit is voor mij de zaak waar ik vanaf nu heen ga, kopen vanaf een plaatje is mooi, maar ik zie liever wat ik koop.
De keukenloods XXl in Zaandam is voor mij een 10 waard in alle opzichten

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Peter de Groot 29-01-2018 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Hele goede service.

Een overzichtelijke shop met goede service en als het niet in de winkel zichtbaar is kan je het nog op internet opzoeken.
Alles wordt tot in de puntjes besproken.
Afleveren kan je zich nog achteraf regelen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Vlinder 29-01-2018 Via de website gekocht

Tegenvallende service

De levering kostte nogal wat moeite. Ze wilden leveren op een moment dat ik niet kon. Toen heb ik er achteraan gebeld en afgesproken wanneer het wel geleverd zou worden. Een week niets gehoord.
Daarna er weer achteraan gegaan voor een juiste levering.

Vervolgens ging mijn eigen monteur het ding installeren. Bleek er geen stekker aan te zitten hetgeen ik niet wist. Dat hadden ze er niet bij vermeld. Ja, met snoer, maar wie denkt eraan dat het niet compleet wordt afgeleverd? Hadden ze dat er maar bij gezegd.
En ik heb geen verstand van elektra. Ik heb de stekker zelf moeten aanschaffen en nu moet er nog weer iemand komen om het goed te installeren, ik doe het gas nu aan met een aansteker.

Officiele reactie van Keukenloods 29-01-2018

Beste Vlinder,

Wat jammer dat je geen goede ervaring hebt met onze service en dat het niet duidelijk was dat er geen stekker bij het product werd geleverd. Zou je mij misschien een ordernummer toe kunnen sturen via emma@keukenloods.nl? Dan kan ik kijken om welk product het gaat en hoe wij dit in de toekomst beter kunnen doen. Ik hoor het graag.

Emma | Keukenloods.nl

PJ 29-01-2018 Via de website gekocht

Top service!

Mijn inbouwkoelkast ging stuk en dat type was niet meer leverbaar. Via de Chat uitstekend geholpen door iemand met kennis van zaken. De volgende dag geleverd (wel pas om 21:30 ipv de afgesproken 18-20). Ik woon in Groningen dus zal wel einde vd rit zijn geweest.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

JohnAs 29-01-2018 Via de website gekocht

Prima webwinkel

Keukenloods biedt alle bekende merken aan tegen een scherpe prijs. Snelle levering en prima prijs/kwaliteit! Ik ga hier zeker weer kopen al ik weer iets nodig heb voor mijn keuken. Ik beveel Keukenloods van harte aan!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Loo 29-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Veel op voorraad en inderdaad de volgende dag geleverd. Kleine extra korting mogelijk. Bij bezorging oude apparaat retour genomen.

Peter 29-01-2018 Via de website gekocht

Nette oplossing

We hadden een nieuwe inductie kookplaat besteld welke op voorraad zou zijn, helaas bleek dit niet het gevalen wachten was geen optie. Er zijn ons 2 alternatieve kookplaten aangeboden welke zelfde inbouw maat welke uit voorraad geleverd konden worden, al met al nette oplossing we kunnen weer in de pannen roeren.

EdwinMarks 29-01-2018 Via de website gekocht

Wederom prima geregeld

Voor de 2e keer een item aangeschaft, eerst een kookplaat van Siemens nu een hetelucht oven, keurig snel en vakkundig geïnstalleerd. Voor iemand met twee linkerhanden zoals ik is dit ideaal, niet naar de winkel hoeven, online bestellen en ook nog voor een schappelijke prijs geïnstalleerd en de oude oven afgevoerd.

Dion 29-01-2018 Via de website gekocht

Mooie aanbieding, prima service!!

Heb een Bosch vaatwasser besteld waarbij de prijs op aanvraag was en dat bleek een geweldige aanbieding. Heb nu een topmodel 'Accent line' vaatwasser voor een hele mooie prijs. De vaatwasser is netjes op de afgesproken tijd afgeleverd. Prima service dus ook!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

M.Kuiper 28-01-2018 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven!

Na eerdere inbouwapparatuur nu een inbouwKoelkast besteld bij Keukenloods. Volgende dag netjes bezorgd en de oude mee terug retour.
Waren al tevreden en blijven tevreden. Mocht er weer Keukenapparatuur vervangen moeten worden gaan we weer naar Keukenloods. Heb je vragen over het apparaat, voor of na de aankoop, even bellen en je wordt vriendelijk te woord gestaan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kees 28-01-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Service keukenloods

Ik heb 5 dingen gekocht bij keukenloods 3 via internet en 2 in de winkel in Utrecht alles is oké
gegaan alleen ontbreekt er een gedeelte van de merknaam van me gasfornuis heb ik over gebeld en
foto’s gestuurd. Weet nog niet wat er nu gebeurd dus kan nog geen cijfer geven.
Voor de rest liep alles goed en prijzen zijn ook goed dus keukenloods aan te bevelen.

Ko 27-01-2018 Via de website gekocht

Super klantvriendelijk

Was een misverstand over extra lossen onderdelen.
En na telefonisch contact.
Hebben de extra onderdelen alsnog helemaal gratis geleverd .

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Fam Arts 27-01-2018 Via de website gekocht

Prima gelevert

Prima levering alles is na wens verlopen. Geen problemen bij levering. Ook het apparaat goede prijs.

Arja 27-01-2018 Via de website gekocht

Prima service en bezorging

Prima levering en ook aan de telefoon fijn geholpen. Via Internet gevonden . Al meerdere producten besteld

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Anna 27-01-2018 Via de website gekocht

Goede producten, goede website, goede service

Goede telefonische uitleg over de te kiezen productie.
Snelle levering, duidelijke communicatie over de levering

Wouter 26-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!!!

De service was geweldig omdat het inbouwteam mij voortreffelijk heeft geholpen met de plaatsing van mijn apparaat

Pluspunten

• Afleverservice

Minpunten

• -

/MJ.van den Berg 26-01-2018 Via de website gekocht

Tevreden klant

Heb de afzuigunit gekocht via de website de prijs in vergelijking met andere aanbieders gaf voor mij de doorslag om het
product bij keukenloods.nl te kopen. De service is goed en mocht je vragen hebben staat het verkoop team je per telefoon
met raad en daad bij.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

JB 26-01-2018 In de winkel gekocht

Duidelijke info in winkel

In winkel Zaandam netjes geholpen en vaatwasser besteld en netjes bezorgd. Tijd van levering in email en was netjes op tijd. Plaatsing ook netjes door vriendelijke jongen.

Robin 26-01-2018 Via de website gekocht

Tevreden

Via de website makkelijk gevonden, had een ander model vaatwasser nodig omdat ons model niet meer bestond, snel en duidelijk advies en aankoop ook snel geleverd (alleen bij spoed geven ze geen levertijd en kwam hij pas s avonds dus had ik beter geen spoed en een dag later kunnen doen)

Tokaya 26-01-2018 Via de website gekocht

Fijne service, zijn erg tevreden

De webshop is erg duidelijk, heel erg veel keuze en n prima prijs/ kwaliteitsverhouding. Volgende keer kiezen we weer voor de keukenloods

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

G. Wichman 25-01-2018 Via de website gekocht

Prima service

Wij hadden nog geen ervaring met de Keukenloods maar we werden heel goed geholpen. Ook snel contact via de telefoon. Geen lange wachttijd en prettig contact

Pluspunten

• Retourproces

Minpunten

• -

Brusly 25-01-2018 Via de website gekocht

Ben echt héél tevreden!

Dit is de 2e keer dat ik bij de Keukenloods een apparaat heb besteld en heb laten installeren! Prima service, netjes op tijd en vakkundige installateurs! Zou het iedereen aanraden!

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Erik 25-01-2018 In de winkel gekocht
Almere

Prima geregeld

Sinds de Keukenloods ook de apparaten kan komen aansluiten en ook nog tegen bovendie schappelijke prijzen hebben we nu een koelkast en vaatwasser gekocht. Nadat ons uitgezochte model vaatwasser niet in een hoog model beschikbaar bleek een upgrade naar een duurder model gekregen zonder meerprijs.

Mooie korting op de adviesprijs, eerlijke en ronde verkoop zonder praatjes, prima service, óók aan de telefoon, pas betalen (met pin) als alles is geïnstalleerd en werkt, keurige SMSjes om de installateur aan te kondigen en vakkundige installatie ... helemaal tevreden.

Volgende keer kom ik weer langs!

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

B. ten Lande 25-01-2018 Via de website gekocht

Helder en duidelijk. Vlotte levering!!

Goede informatie en duidelijke kennis van de producten. Komen afspraken vlot en correct na. Super.

Hans 25-01-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam zuid-oost

deskundige en goede service

plaatsing en demontage zeer vakkundig en snel gedaan.in de winkel is weinig te zien,maar er liggen folders en ze zijn behulpzaam om een keuze te maken.

Liesbeth 25-01-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Toevallig gevonden bij zoeken in google op specifiek product voor de Kitchen Aid. Hele mooie aanbieding en zeer snelle levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

henk schimmel 25-01-2018 Via de website gekocht

goed zaken doen

nemen de tijd met een goed advies
prijstechnisch ook accoord
ook goed om afspraken te maken zodat het juiste afleverings moment past

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Familie Verhaag 25-01-2018 Via de website gekocht

Afspraak is afspraak

Website kwam betrouwbaar over. Laagste prijsgarantie en inderdaad! Product geleverd volgens planning.

R.T. Dam 25-01-2018 In de winkel gekocht

Uitstekend en klantgericht.

Er werd door de verkoper prima meegedacht en een uitstekende demonstratie van de koelkast gegeven. Bij een nieuwe keukenaankoop is het zeker een overweging om weer van Keukenloods gebruik te maken.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jane 25-01-2018 In de winkel gekocht

Goede service

Werden netjes geholpen in de winkel. Kregen goed advies over onze aankopen. Artikelen werden snel geleverd.

Irene 25-01-2018 Via de website gekocht

Goede service, fijne levering.

Goede prijs, fijne levering en service. Product eerst in de winkel bekeken, later besteld via internet.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

goede keuze bij deze zaak 25-01-2018 In de winkel gekocht
nederweert

heel goed prijs aanbod van een zeer goed fornuis

wij hebben al eerder gekocht ben gegaan voor de goede cervice en juiste levering en nette bezorging

Jacqueline holvast 24-01-2018 In de winkel gekocht
Almere buiten

Zeer goede service

Goed en vriendelijk personeel goede uitleg over je product,word goed op de hoogte gehouden van levering via de mail en ons product is super was ook bij levering goed en netjes ingepakt.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Arnaud 24-01-2018 Via de website gekocht

?? service

Gemak, snelheid en prijs zijn dik in orde.
Het door mij gewenste apparaat was op voorraad, de volgende dag stond de bezorger precies op tijd voor de deur.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Edwin 24-01-2018 In de winkel gekocht
Zwaag

Vriendelijk geholpen

Kookplaat gekocht maar bij thuiskomst was het niet compleet. Jammer en moest wachten tot na het weekend om mn beklag te doen maar werd toen wel netjes opgelost

AT 24-01-2018 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven

* het apparaat was niet op voorraad maar kon wel vlot geleverd worden (telefonisch werd de gang van zaken duidelijk uitgelegd)
* er werd op de aangegeven datum gebeld om een afspraak voor levering en montage in te plannen
* tijdstip van levering/montage werd duidelijk en tijdig aangegeven (per e-mail en telefonisch)
* monteur was vriendelijk/beleefd en wist goed waar hij mee bezig was
* na het plaatsen van de bestelling zag ik elders een goedkopere aanbieding. dit was eenvoudig op de website te melden, waarna ik het verschil onmiddellijk terug kreeg
* de website biedt een goed overzicht van veel verschillende merken en goede mogelijkheden om te sorteren

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Erik 24-01-2018 In de winkel gekocht
Nederweert

Geweldige vakkundige service !!

Door mederwerker Erwin in Nederweert geholpen. Goede en vooral eerlijke afspraken. En nog veel beter is het nakomen van de afspraken. Niks is teveel, en door fout leverancier ontbrak een lijst. 1 telefoontje en direct komt de lijst binnen paar dagen met de post thuis.
Jammer dat bij veranderen leverdatum een chais wordt veroorzaakt door andere medewerker daar die de schuld aan Erwin geeft en zelf ongelijk blijkt te hebben.
Erwin is een topper aldaar in Nederweert !!

Margaretha 24-01-2018 Via de website gekocht

Uitstekende Service en prima levering alles volgens afspraak

Prima service,
donderdag middag besteld vrijdag avond geleverd.
Bestelling wordt volgens afspraak geleverd.
Dit alles netjes in verpakking en zonder verrassingen.
Duidelijke Handleiding aanwezig.
Kind kan de (af)was doen !!
Wij weten waar we voortaan ons apparatuur moeten bestellen.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kvm 24-01-2018 Via de website gekocht

Prima site

Op donderdagavond een nieuwe vaatwasser besteld en kon de volgende dag al geleverd worden. Wij hebben alleen zelf gekozen voor de zaterdag, dit ging heel makkelijk.
Kortom: Prima site, snelle en goede levering door een vriendelijker jongen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Jef 24-01-2018 Via de website gekocht

Een scherpe prijs en een goede service

Bij het kopen van een 4-tal apparaten voor mijn nieuwe keuken heb ik verschillende sites vergeleken. Keukenloods boodt die gemiddeld scherpste prijs aan en dat heeft me voor Keukenloods doen kiezen. Ook het betalen bij levering vind ik een goede service.