Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

George reppel 15-09-2022

Snelle levering en netjes op de afgesproken tijd afgeleverd vriendelijke bezorgers aanrader.

Barry b 15-09-2022

Goede service en mooie aanbiedingen.
De winkel is ook een aanrader om langs te gaan!

Erica 15-09-2022

Ik vond er een enorme keuze en ik vertelde wat ik van plan was in mijn keuken en er werden meteen twee prachtige apparaten aangewezen die ik ook erg mooi en goed handelbaar vond. En ze zijn ook goed geplaatst en gemonteerd

Roland 13-09-2022

Prima webshop. Universeel koppelstuk besteld om wasmachine en droger te stapelen. Wasmachine en droger zijn niet van hetzelfde merk, vandaar een universele. Prima prijs/kwaliteit-verhouding. Geleverd zoals beloofd, binnen de tijd zoals aangegeven.

WV 12-09-2022

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Goede uitleg en meedenken voor een passende oplossing.

Hajk 12-09-2022

Alles keurig volgens afspraak, duidelijke uitleg over product/montage mogelijkheden.

Marga 12-09-2022

Ik heb een grote combi-oven-magnetron besteld, inclusief montage. Vantevoren telefonisch contact gehad en ben goed geadviseerd. Ook de montage is heel goed gegaan. Netjes binnen het aangegeven tijdsvak gekomen, installatie ging super snel en alles is ook netjes achtergelaten. Enige reden dat ik geen 10 heb gegeven, is dat ik paar weken heb moeten wachten totdat het geleverd kon worden. Geen ramp, maar eventueel klein punt om te verbeteren.

Martin 12-09-2022

Concurrentiële prijs, goede service en vriendelijk/ behulpzaam personeel, bovendien snelle levering.

Peter 12-09-2022

Zeer tevreden met de verkoper. Zeer goed advies, goed meegedacht en gewezen op de plus en minpunten van het aangeschafte fornuis.

Elly 12-09-2022

Volgend jaar hebben we ivm een verbouwing een nieuwe keuken nodig. Helaas ging onze vaatwasser nu stuk, een jaar te vroeg dus. Bij Keukenloods Zwaag werden we prima geholpen. De keuze viel op een Miele vaatwasser die een paar dagen later werd ingebouwd. Alles werd dus snel en vakkundig opgelost. Nu alleen nog een nieuwe keuken uitzoeken☺️

Gerbrand Lampe 12-09-2022

Er werd meteen gebeld op een moment dat een andere aflevering uitviel, aangezien we het liefst zsm de plaatsing wilden. De monteur was superhandig en had snel de oude koelvries combi weggehaald en de nieuwe geplaatst. Jonge jongen maar ouderwets vakmanschap. Super tevreden dus met deze bestelling

WV1981 12-09-2022

Super vriendelijke medewerkers met voldoende kennis om op een prettige manier geholpen te worden. Goede en snelle dienstverlening. Makkelijke manier om je bestelling te volgen en te plannen.
Al met al een hele prettige ervaring!

Barend H 12-09-2022

Prima webshop. Ook snel en duidelijk antwoord gehad op een paar vragen over het product.

D.J 12-09-2022

Dit is niet nodig! Het wijst zich vanzelf, dit betreft alle verkopers!!!!!!!!! KLASSE,. 100% Niets op aan te merken, dit op advies van andere klanten. Zo zie je maar, kwaliteit gaat altijd voor

Sophie 12-09-2022

Site bood waar ik me op wilde oriënteren. Snel antwoord op mijn vraag en offerte. Bestelling conform aangegeven periode. Precies zoals ik van een webwinkel verwacht.

rob guillonard 12-09-2022

na circa 29 jaar nieuwe koelkast aangeschaft bij Keukenloods, prima service, vlekkeloze bezorging en installatie

J de Jong 12-09-2022

Vriendelijk personeel en zeer vakkundig geholpen en snel en mooi ingepakt geleverd

Helemaal tevreden. 12-09-2022

Goed geholpen in de winkel.
Levering volgens afspraak. Snel en volgbaar.
Laagste prijs

DJW 12-09-2022

Goed telefonisch advies, goede informatie over bezorging. Keurig op tijd, vriendelijke chauffeur. Heeft koelkast binnen gezet en oude afgevoerd. En concurrerende prijs!

Ruud 12-09-2022

Aankoop prima en snel geleverd. Minder is de bezorging. Had al een tip klaarliggen, maar de enorme vrieskast werd net over de drempel gedropt zodat de deur discutabel kon. Verder mocht ik het zelf uitzoeken. Als dit de manier van werken is zou ik dat graag van te voren gecommuniceerd zien. In mijn beleving en service dit even naar de plaats te brengen waar het staan moet. De tip heb ik mijn zak gehouden.

Anneke Jongebreur 12-09-2022

Fantastisch en snel kunnen leveren. Steeds op de hoogte gehouden van de voortgang. Daarna geplaatst en de oude koelkast mee teruggenomen. Zeer netjes gewerkt en kundige plaatsing.

Consument tevreden 12-09-2022

Goede prijs/kwaliteitverhouding en responsieve klantenservice. Prima winkel.

Joop 12-09-2022

Keurige snelle aflevering, volgende dag zelfs omgeruild zonder problemen voor de goede maat koelkast, ondanks dat de fout bij mij zelf lag. Ongekend goed.

Lex Dommisse 12-09-2022

De aankoop bij Keukenloods verliep heel vlot en vakkundig en de vakman die onze koel/vries combinatie heeft ingebouwd was een prima vakman en verdient een groot compliment voor zijn vakmanschap.

Max 12-09-2022

Na telefonisch advies kwam deze koelkast voor mij als beste keuze uit de bus.
Alles cf afspraak. Prijs goed, service goed en zeer klantgericht.