Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20914 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3348 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

H.K. van Dijk 20-11-2018 In de winkel gekocht
Veendam

Prima service

Wij hebben de koeler op internet bij jullie gezien. Zijn daarna naar de winkel te Veendam gegaan om hem te bestellen.
De service in de winkel was prima. De levering verliep eveneens naar wens. Het apparaat functioneert prima.

Jolanda van Duyn 20-11-2018 Via de website gekocht

Goede snelle service

Vaatwasser besteld, ik had niet goed opgelet en er werd gelijk gevraagd of de maat klopte goede service en artikel werd gelijk omgewisseld

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Maarten Karnekamp 20-11-2018 Via de website gekocht

snelle oplossing voor een misverstand

Ik had via de webshop besteld met de bedoeling het apparaat de volgende dag op te halen (volgens de aangegeven voorraad op de site en een belletje met de servicedesk kon dat). Echter, de voorraad van het het apparaat volgens de site bleek niet te kloppen. Dit werd in de winkel soepel opgelost; het apparaat werd alsnog gebracht.

Anneke 20-11-2018 Via de website gekocht

aankoop vaatwasser

in het verleden de keuken gekocht hier, goede ervaringen, dus opnieuw besteld. Snelle levering, beleefde chauffeur

B.M.van Velsen 20-11-2018 Via de website gekocht

Duidelijke informatie

Heldere omschrijving van de artikelen en goede telefonische uitleg over de technische aspecten van de apparatuur die ik wilde bestellen

Chris van Dijk 20-11-2018 Via de website gekocht

Prima service

Site is gebruiksvriendelijk en veel keuze. Ook telefonisch advies was prima. Minpuntje was de langere levertijd als gevolg van een feestdag in Duitsland. Aflevering prima geregeld met mails en sms zodat je precies weet wanneer bezorging plaatsvindt.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

trienko aslander 20-11-2018 In de winkel gekocht
veendam

top service en geweldig product

goede uitleg en men neemt de tijd voor om het goed uit te leggen.vriendelijke mensen en de zaak ziet verzorgd uit

MB 20-11-2018 Via de website gekocht

Goed geholpen, geadviseerd, logistiek zeer traag

Erg goed geholpen, geadviseerd en mee gedacht.
Vervolgens in de logistiek helemaal verpest door iemand die niets begrijpt van het grensgebied.
Hierdoor heeft de bestelling nodeloos lang op zich laten wachten.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Wilco Dekker 20-11-2018 Via de website gekocht

Makkelijke website en uitstekende service

Gewoon Top en doen wat ze beloven en soms zelfs meer zelfs. Ze staan vierkant achter hun producten. Uitstekende kennis van de producten.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ton van Engen 20-11-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Veel beter dan we ons hadden voorgesteld

Eh... ja.. in eerste instantie denk je "Keukenloods, wat moet ik me daar nou van voorstellen". Maar eenmaal binnen wordt je gewoon vriendelijk geholpen en de prijzen van de apparatuur (Smeg fornuis en afzuigkap) zijn werkelijk goedkoop. Heerlijk om hier even te praten met zeer deskundig personeel over welke Smeg eigenlijk het beste is voor ons. Bij collega's zijn we ook geweest en na de vele "eh" en "dat weet ik niet" kwamen we niet verder. Wel bij de Keukenloods, in dit geval Alkmaar. Vriendelijk en duidelijk met een ooie prijs en binnen twee dagen in huis. Ik zal zeker weer een keer komen, ik heb nog een koelkast nodig :-)

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Herman L. 20-11-2018 Via de website gekocht

TOPPERS!!! Goede service, leuk gesprek.

Kom zo weer terug, valt erg goed mee te praten. Duidelijke site en werkt prima en snel. Goed overzicht, goede begeleiding ivm bezorging.

Marieke 20-11-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Goedkoop goede service
Machine wast goed schoon
Werd gebeld om te controleren of de opgeven maat goed was

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Richard 20-11-2018 Via de website gekocht

inductie en koelkast incl. montage alles volgens afspraak

Bestellen en contact ging allemaal super.
Vragen etc werden allemaal snel beantwoord.
Het enige wat ik persoonlijk jammer vond dat het achteraf pas duidelijk werd dat de levertijd van de apparatuur (wat 3 dagen was) niet gelijk ook de installatie ervan was, dat duurde helaas 3 weken langer vanwege drukte ook.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Schutgens 20-11-2018 In de winkel gekocht
Veendam

Doorvragen voor aankoop zeer belangrijk

Ik heb er op woensdag een afzuigkap gekocht die volgens de verkoper komende week geplaatst zou worden. Prima want die van ons was kapot en we hebben een open keuken. Ik ben ernstig COPD patiënt dus goede afzuiging van damp en rook en geuren is erg belangrijk.

De afzuigkap was op voorraad in centraal magazijn maar een afspraak om te installeren was niet eerder te maken dan over 5 weken!!! (deze installatie gebeurt niet door keukenloods zelf maar door een ZZP-er die dus erg vol zat. Hierop heb ik de verkoper aan zijn eerdere toezegging gehouden omdat ik anders de koop zou annuleren. hierop was het toch mogelijk dat de ZZp-er de afzuigkap de week daarop installeerde. Dus alsnog prima service. Ook een onderdeel dat in onze hoge keuken te kort was werd binnen een week nageleverd. Al had niemand ons geïnformeerd dat niet het kortste deel vervangen werd door een iets langere maar juist het langste deel nog langer werd. Wij hadden dus enorm geluk dat we dat kortste deel nog niet weggedaan hadden.

Ben Roelofs 20-11-2018 In de winkel gekocht
Gaanderen

Goede service en plaatsing.

Wij zijn tevreden over de aankoop, afhandeling en plaatsing. Het contact over de afspraken, via e-mail via de mail liep ook voortreffelijk.

Vincent 20-11-2018 Via de website gekocht

Zeer goede deal! Goed meegedacht.

Via de website heb ik een contactaanvraag gedaan, werd gelijk de volgende ochtend gebeld. De medewerker begreep mijn wensen en ik heb een lijst artikelen opgegeven. Een half uurtje later belde hij mij terug met een totaalprijs, die werkelijk geweldig was. Dankzij een paar apparaten net iets te wijzigen, kon hij mij een goede prijs geven.

Roel 20-11-2018 Via de website gekocht

Sneller dan verwacht

Ik kwam op de site vanwege de gunstige prijsstelling van de afzuigkap die ik zocht. De levering werd iets vertraagd, maar daar de meer dan adequate klantenservice ging daar zeer goed mee om. De informatie was helder.

Ik kreeg daarna in plaats van een pakketje van Keukenloods een pakketje van Keukenmagazijn, wat wel wat verwarrend werkte. Het perfect functionerende product maakt dat echter weer helemaal goed (als het al een probleem was).

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Van den Akker 20-11-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam zuid stadionweg

We zijn uitstekend geholpen in de winkel in rotterdam zuid .

We hebben hem gekozen op basis van de prijs, prettige bijkomstigheid is dat we ook heel vriendelijk geholpen werden . Ook nadat hij besteld was ( hoefde niets aan te betalen ) werdt er op tijd telefonisch en via mail doorgegeven dat het artikel binnen was ! M.a.w top zaak!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Hetty 20-11-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

We hebben al meerdere producten besteld en altijd netjes behandeld. Ze denken ook met je mee me inbouwmaten en checken fit nog na voordat het verstuurd wordt. Top

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Terleurgesteld 19-11-2018 Via de website gekocht

Slechte service en een onbetrouwbare site

Op 6-11 een vaatwasser besteld via de site.
Met 2 dagen levertijd( tussen haakjes ) als voorradig bij leverancier.
Na betaling direct een mail met levertijd week 47.
Dus was al direct bekend dat deze niet voorradig is.
Nu gaf ik ze de voordeel van de twijfel.
Donderdag 15-11gebeld met de vraag waar hij blijft.
Vriendelijke dame weet mij te vertellen dat hij maandag 19-11 geleverd word en dinsdag 20-11 na 12:00 bij mij thuis afgeleverd.
Met veel pijn en moeite qua werk vrij gekregen.
Maandag toch nog een keer bellen aangezien er via de inlog nog steeds week 47 staat ?
Na 10 min in de wacht krijg ik te horen dat hij er nog niet is, het is dat ik zelf bel anders zit ik de hele dag te wachten voor niks.
Daarbij hebben ze een vrije dag van mij verpest !!!!!!!

Zeer slechte service zeer slechte comunicatie en een niet betrouwbare site qua levertijd.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Keukenloods 21-11-2018

Beste,

Wat vervelend dat er het een en ander mis is gegaan bij de bestelling. Dat is uiteraard nooit onze bedoeling geweest. Ik heb begrepen dat de order inmiddels geannuleerd is. Nogmaals mijn excuses en mocht ik nog iets kunnen betekenen dan hoor ik dat uiteraard graag.

Emma

B S 19-11-2018 Via de website gekocht

Nette service

Deze winkel levert altijd conform afspraak, keurige bezorging en producten netjes verpakt. En dat tegen een concurrerende prijs. Heb veel vrienden doorverwezen.

noelle Viguurs 16-11-2018 Via de website gekocht

goeie service

jullie hebben alles en netjes geleverd. super tevreden over de prijs en kwaliteit volgende bestelling gaat weer via deze weg!! #tevredenklant!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Raymond 16-11-2018 Via de website gekocht

Super geholpen! Topbedrijf!

Site was superhandig en makkelijk. We hebben besteld en ze moesten het iets langer dan normaal in magazijn houden ivm de bouw van ons huis, maar dit was totaal geen probleem. Wij zijn zeer tevreden.

Marjan Kuipers-Klinkenberg 16-11-2018 In de winkel gekocht
Almere Buiten

TOP bedrijf

In de winkel Almere-buiten krijg je deskundig advies, no nonsens mentaliteit! Tot tweemaal toe een apparaat gekocht en deze werden allebei snel en vakkundig geplaatst! Zeer fijn bedrijf om zaken mee te doen, aanrader!

Sas 16-11-2018 Via de website gekocht

Goed advies, goede levering

Heb gebeld voor advies voor vervangingvoude oven. Werd fijn geholpen en ook de bestelling een dag later en de levering erna verliepen vlot.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

G.A. Vermeij-Dobber 16-11-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden klant

Goed telefonisch geadviseerd met betrekking tot een vaatwasser en deze gelijk besteld. Aflevering keurig conform afspraak.

R matser 16-11-2018 In de winkel gekocht
Gaanderen

Goede service,en een ruime keus

Ben hier via internet terecht gekomen ,en mijn indruk was leuke zaak en vriendelijke mensen ruime keus en niet ver voor ons.

Alex Godschalk 15-11-2018 In de winkel gekocht
Gaanderen

Keuken apperatuur lage prijs / perfecte service.

Na aankoop van een Siemens inductie kookplaat en koelkast was inbouw en overzetten van koelkast deur geen probleem.
Ook het inbouw team werkte goed en netjes.
De nazorg betreffende Nederlands talige handleiding werd door de Keukenloods perfect afgehandeld.
Dit is de 3e keer dat we hier komen en we zullen hier in de toekomst vaker terug komen.

Willem 15-11-2018 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering

Uitgebreid assortiment en snelle en goede levering.
Ben uitermate tevreden met onze inductie kookplaat

Cees Meijers 15-11-2018 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar. Prima.

Ik heb al eerder hele goede ervaringen met deze winkel van de Keukenloods gehad. Website werkt goed. Bestellingen worden snel bevestigd evenals het moment waarop de bestelling in de winkel naar keuze is gearriveerd.
Goederen zijn steeds in onberispelijke staat. Heel prettige benadering, ook door de medewerkers ter plaatse.

Busstra 15-11-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte service

Fijn meegezocht om een inductiekookplaat te krijgen die past in de uitsparing in het aanreachtsblad.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Palmboom 15-11-2018 Via de website gekocht

Prima bedrijf

Goede voorlichting en apparaten keurig opnieuw ingebouwd. Medewerkers zeer clientvriendelijk. Bedrijf zeker aan te bevelen.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Huub 15-11-2018 In de winkel gekocht
Keukenloods Nederweert

Goede ervaring

Goed advies voor alternatief product op basis van de ervaring met oud apparaat dat ik de medewerkerheb heb verteld. Zeer tevreden.

Matje 15-11-2018 Via de website gekocht

Volgens Kieskeurig.nl is het zo dat als je de bestelling voor 9.30 uur op werkdagen doet, dat de levering nog dezelfde dag er is!!!!!??? Ik heb de stofzuiger woensdag 14 november 2018 (wk 46) besteld en krijg te horen dat hij in week 47 geleverd wordt??? Dit kan toch niet??

Officiele reactie van Keukenloods 15-11-2018

Beste Matje,

Wat vervelend dat de levertijd werd uitgesteld. Helaas geldt de regeling van voor 09.30 uur besteld, vandaag in huis alleen op voorraadapparatuur. Ik kan zo niet bepalen of dit ook het geval was met de stofzuiger. Voor andere apparaten zijn wij ook afhankelijk van de levertijd van de leverancier. Mocht ik nog wat voor je kunnen betekenen dan hoor ik dat graag via emma@keukenloods.nl.

Groet, Emma

Johan 15-11-2018 Via de website gekocht

Prima service

De Keukenloods gekozen vanwege de prijs/kwaliteit verhouding en de plaatsingsservice. Correcte afhandeling thuis.
Ik zou zonder meer nogmaals artikelnummer bij de Keukenloods bestellen.

Rob van Veggel 15-11-2018 Via de website gekocht

Goede service maar een minpunt

Ik heb een onderbouw koelkast besteld met montage. Keurig en vriendelijke jongens hebben de koelkast goed geplaatst en het ding werkt als een tierelier. Heb enige minpunt was dat toen ik gebeld werd om een afleveringsafspraak te maken, de eerst volgende mogelijkheid pas na bijna 3 weken was terwijl op de site stond binnen 3 dagen. Toen ik verbaasd hierover was werd mij verteld dat ze het druk hadden. Geen sorry.

Frank van de Kamp 15-11-2018 Via de website gekocht

Snelle en vriendelijke aflevering

Heldere presentatie van de vaatwassers van alle goede en bekende merken producten met scherpe zeer concurreerde prijzen

Sofie Graas 15-11-2018 Via de website gekocht

Al met al zeer tevreden!

Het fornuis dat ik had gekocht bleek niet meer op voorraad. Er was gelukkig een soortgelijk fornuis van hetzelfde merk beschikbaar welke nog voordeliger was. Het verschil werd retour gestort. De levering was al heel snel, vrijdag besteld, maandag geleverd, dat is wel uitzonderlijk voor dergelijke apparaten. Al met al zeer tevreden!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ger 15-11-2018 In de winkel gekocht
Zwaag

Geweldige behandeling, zowel bij koop als installatie

Alles was prima in orde, zowel bij de aankoop als bij de installatie van de nieuwe vaatwasser, die we gekocht hebben

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Bart 15-11-2018 Via de website gekocht

Goede bezorging

Koelkast nog niet geïnstalleerd, dus weet niet of het werkt :-D

Maar bezorging ging goed, oude koelkast meegenomen. Goedkoopste op internet, en geen klachten. Wel jammer dat er geen avondbezorging mogelijk is.

Frank 15-11-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, beste prijs en service!

Gegarandeerd de laagste internetprijs zoals beloofd en goede service en communicatie! Levering is ook volgens afspraak nauwkeurig.
Als een van de weinige ook winkels die je kunt bezoeken.
Hier gaan we vaker bestellen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Jos Verhoeven 14-11-2018 Via de website gekocht

Laagste prijs en toch prima service

In de afgelopen jaren diverse losse apparatuur en complete keuken gekocht bij Keukenloods. Altijd tot meer dan volle tevredenheid. Groot assortiment, altijd laagste prijs, prima service en deskundige medewerkers en als er toch iets niet goed gaat wordt het snel en goed opgelost.

J.R. Gijsbers 14-11-2018 Via de website gekocht

Stipte levering, scherpe prijs, professionele benadering

Scherpe prijsstelling, levering zoals afgesproken, leveringsmoment via mail en oude apparaat retour. Service en zo hoort het!

A.Noorman 14-11-2018 In de winkel gekocht
zaandam

Goede service

Goede prijzen, goede uitleg van aankoop en goede afspraak betreffende tijdstip levering. Transporteur heeft spullen netjes naar boven gebracht.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

net 14-11-2018 In de winkel gekocht

prettige service

afzuiger gekocht in de winkel. Prettige service in de winkel. Kreeg zelfs extra korting! Produkt werd later keurig op afspraak afgeleverd.

Flens 14-11-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Prima geregeld!

Snel en duidelijk geholpen op donderdag avond!
Beoogde artikel was niet meer beschikbaar en we kregen nieuwe type voor dezelfde prijs de volgende dag geleverd!

Jan 14-11-2018 Via de website gekocht

Goed advies

Prima advies ontvangen over vervanging van mijn combimagnetron. Zelf had ik een uitlopend product gekozen dus werd mij voor dezelfde prijs het nieuwste model aangeboden. En een snelle levering, namelijk de volgende dag in huis. Top!

D. Budry 14-11-2018 Via de website gekocht

Tevreden met deze webshop

Zeer tevreden met de service. Heeft zich aan de aanspraken gehouden.
Goede duidelijke site, gebruiksvriendelijk.
Vriendelijk en kundig aan de telefoon geholpen.

Nico Kremers 14-11-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Dik tevrede!!

Wij zowel in de winkel (Rotterdam) als telefonisch perfect geholpen en geadviseerd.
Zijn uitermate tevrede over de vriendelijkheid en deskundigheid van *** en ***.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Patrick 14-11-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Zeer vriendelijk. Onze bestelling was niet meer leverbaar, via mail andere opties geadviseerd gekregen, toen ook deze niet leverbaar bleek kregen we een koelkast van een betere kwaliteit en beter merk voor de oude afgesproken prijs geleverd gekregen. Na overleg dag later geleverd in ziekte chauffeur. Altijd mooie actieprijzen.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -