Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Pieter Snijders 10-09-2022

Wij zijn vooral heel tevreden over onze keuze voor de vaatwasser en zeker ook over de levering en plaatsing ervan.

hoekvd 10-09-2022

Duidelijke website. Scherpe prijzen. Het bestelproces gaat makkelijk. Je wordt op de hoogte gehouden m.b.t. de verzending van je bestelling.

Brigitta 09-09-2022

Snelle reactie, goede prijs, snelle levering een goede service. Top! Wij zijn tevreden.

Anita Steffanie 09-09-2022

Prijs kwaliteit is zeer goed. Wij werden goed geholpen en kregen goed advies.

Rikie v Gorp 09-09-2022

Goed te vinden .je vind er altijd wel iets dat bij je past. Is ook fijn als je een bestelling plaatst, snel en goede levertijden.

A.C. Kesteloo 07-09-2022

Duidelijke website met een groot assortiment waar het makkelijk bestellen is en indien nodig telefonische ondersteuning. Heldere uitleg en voorwaarden. Aantrekkelijke prijzen.

Jan 07-09-2022

Een heldere communicatie. Duidelijke concrete afspraken. Het nakomen van de tekst, dat als het artikel goedkoper bij
een andere leverancier te kopen is wordt het verschil terug verrekend. Chapeau. Vlot geregeld door Keukenloods.
Levering volgens de afspraak. Vlot en correct.
Het artikel voldoet aan de verwachting en werkt naar behoren.

Harrie 06-09-2022

Wij hebben hier een inductiekookplaat gekocht omdat de prijs en de levering van dit product keurig netjes conform afspraak is bij ons thuis afgeleverd. Kookplaat was keurig verpakt en voorzien van een duidelijke montage en kabels.

Janne 06-09-2022

Snelle levering, alhoewel een beschadiging aan fornuis wordt dit na melding snel hersteld.

Walter 06-09-2022

Vrolijke medewerker , goede service , goede info en communicatie, levering op tijd

Yvonne 06-09-2022

duidelijke website, de verhouding tussen prijs en kwaliteit is prima en snelle levering
Heb hier al eerder besteld en zal ook in de toekomst apparatuur kopen bij Keukenloods

Marco 06-09-2022

Whirlpool magnetron besteld. Werd keurig geholpen bij mijn telefonische bestelling en conform afspraak geleverd. Was alleen wat onduidelijkheid bij het track and trace gedeelte op de website, daar zou de magnetron een week later geleverd worden maar kwam dus toch op tijd. Prima bedrijf!

RB 06-09-2022

Had voor de keukeninrichting toch een andere schakelaar nodig deze was snel gevonden en tegen de scherpste prijs, vlot geleverd waarbij ik goed op de hoogte ben gehouden over de status.

J. H. 06-09-2022

Snelle levering van de wasmachine en netjes op de plaats van bestemming gebracht. Via mail wordt de klant goed op de hoogte gehouden.
Bij de volgende aankoop staat Keukenloods boven aan mijn lijstje.

C.H.J.Boesmans 06-09-2022

Mijn zoon heeft het uitgezocht en ik ben zeer tevreden. De koelkast doet het prima en de bezorging was ook perfect, alles was op tijd en ontzettend vriendelijk geholpen, daarom van mij een tien.

Bas 06-09-2022

Goede service en advies. Via mail wel vaak met verschillende mensen contact, maar ondanks dat toch een goed advies gekregen en tot koop over gegaan. Prijs is goed, bezorging was de volgende dag al!

Hengelo 06-09-2022

Netjes telefonisch geholpen door de medewerker, goede service, vandaag besteld, morgen geleverd. Keurig geleverd tot in de keuken.

Jaap 06-09-2022

goede website makkelijke bestelprocedure en een scherpe prijs, tegenvaller was dat de zijkant een grote deuk had, na contact met keukenloods had ik keuze omruilen of korting

Annemiek 06-09-2022

goede service, in de winkel en bij het bezorgen.
heb er al eens eerder wat gekocht

Hans 04-09-2022

We moesten heel snel een nieuwe keuken bouwen. Voorzien van nieuwe apparatuur. In deze bizarre tijden waarbij de prijzen per dag konden stijgen en producten slecht leverbaar zijn had ik een keuze gemaakt voor alle nieuwe apparatuur. Tijdens een telefonisch onderhoud werd mij duidelijk gemaakt dat ze me best alles wilden verkopen maar dat ik dan rekening moest houden met een levertijd van langer dan een half jaar. Ter plekke hebben we gezamenlijk gezocht naar goede alternatieven die vrijwel direct leverbaar waren, en ook kunnen vinden. Tijdens dit proces is één product verkeerd in order gezet. Of ik of de medewerker van Keukenloods daar debet aan was is niet te achterhalen. Ik kreeg de producten in huis en hebben daar nog even gestaan alvorens ik deze kon inbouwen. Toen bleek de fout boven water te komen. Buiten de ruiltermijn, maar er werd direct actie ondernomen door Keukenloods en het artikel is direct geruild voor het juiste product. Chapeau Keueknloods voor de coulance.

Eric 03-09-2022

Was al een tijdje aan het wachten tot een winkel de Bosch PIV851FC5E in huis zou hebben, maar nergens leverbaar. Keukenloods bleek m wel te hebben en nog 100 euro goedkoper ook. Eerlijk gezegd deed de naam ‘loods’ mij terugdeinzen. Ik wilde zekerheid over de installatie, dacht dat het een dozenschuiver was, maar het bleek dat ze werken met kundige installateurs. Degene die het fixte, X, was niet te beroerd om even snel een stukje keukenkast dat in de weg zat weg te zagen. Supervriendelijk en vakkundig. Communicatie met Keukenloods was uitstekend.

Tineke 02-09-2022

Keukenloods Utrecht. Vriendelijke geholpen. Werd ook gelijk gezegd dat de levering lang kon duren. Maart gekocht en vijf maanden later geleverd. De koelvriescombinatie zou nog veel langer duren maar kreeg een mooi alternatief aangeboden. Wie ik ook aan de telefoon kreeg voor informatie, iedereen had begrip voor de situatie en ook bij hun is het natuurlijk overmacht.
Ben heel tevreden over de geleverde apparatuur.

Eric Tijssenraad 02-09-2022

Jammer dat de koelkast welke ik had besteld niet leverbaar was op een korte termijn.In goed overleg en met hulp van de medewerker van keukenloods ben ik alsnog geslaagd.

Rolf 02-09-2022

Snelle levering van de Inventum iki6010.
Werkt goed en snel.
Geheel plug and play.

Fijne dienstverlening via de klantenservice.

Anke 02-09-2022

Besteld via internet. Makkelijk om te bestellen, snelle levering, goed ingepakt.