Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20912 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3368 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

André 07-11-2018 Via de website gekocht

Goede service

Ik ben zeer tevreden over de door Keukenloods geboden service. Van bestellen tot levering is top. Kan iedereen deze winkel aanbevelen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Erik 07-11-2018 Via de website gekocht

Goede communicatie, snel geleverd

Droger gekocht voor een mooie scherpe prijs. Goede ervaring op de website en snel besteld. Vervolgens netjes contact opgenomen voor een bezorgmoment en ze kwamen mooi op tijd.

Bij levering werd wel duidelijk dat het echt alleen om het leveren ging. Vragen die ik had over de aansluiting (en eventueel tips) kon de chauffeur niet geven.

van Gessel 07-11-2018 Via de website gekocht

Doen wat beloofd wordt!

Wij hebben bij Keukenloods een spoelbak besteld. Heel fijn is dat je netjes op de hoogte gehouden wordt van de status van levering. Spoelbak kwam op de aangegeven tijd binnen. Ik had tussentijds nog de vraag of er een korfje meegeleverd werd en dat deed ik via de chat. Perfect!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Atag inductiekookplaat HI 6271 MV 07-11-2018 Via de website gekocht

Scherpe prijs

Scherpe prijs. Vlotte levering. Wel laat, iets na half twaalf s ávonds, maar chauffeur belde twee keer dat het later zou worden.

Sandra 07-11-2018 Via de website gekocht

Gewoonweg “De Goedkoopste”

Online kijken en vergelijken. En dan ......... ja ja, blijkt dat keukenloods het goedkoopste is. Ze hebben een enorm groot assortiment en een duidelijk product omschrijving. Daarnaast is na het plaatsen van de bestelling het e-mailverkeer ook correct. We hadden een bestelling op zondagavond geplaatst en op dinsdag geleverd. Dus echt een aanrader voor iedereen die kwaliteit voor minder geld wilt

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Carla 07-11-2018 Via de website gekocht

Snelle goede service

We werden snel geholpen, er was aandacht voor precies afstemmen van maten, waardoor de oven zo in de kast geschoven kon worden.

Henny 07-11-2018 Via de website gekocht

in een woord geweldige service

Negen jaar geleden de eerste aankopen gedaan bij keukenloods,toen goede ervaring opgedaan. Recent weer een vaatwasser besteld via hun web winkel en wat blijkt, weer goede ervaringen. Duidelijke web winkel,goede informatie,goede feed back en de afgesproken levertijd nagekomen. De bezorger was super vriendelijk en behulpzaam in een woord geweldig gedaan keukenloods.

Aannemer Proklij 07-11-2018 Via de website gekocht

Geweldige Service

Wij hebben een aannemers bedrijf en werken en bestellen regelmatig bij de Keukenloods in Maarssen.
De medewerker ***** staat voor ons altijd direct klaar om offerte keukens te maken, meestal binnen een dag echt Top.

Zo ook het bestellen en informatie over allerlei keuken apparatuur.

Le-Fleur 07-11-2018 Via de website gekocht

Zeer behulpzaam

Fijne website, maar al veel vragen beantwoorden. Ook in de winkel in Zaandam zijn ze zeer behulpzaam

Pluspunten

• Levertijd
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jac 07-11-2018 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijk en uitstekende service!

Contact leggen en het probleem voorleggen ging moeiteloos! Men was zeer behulpzaam en was heel goed op de hoogte van het gevraagde onderdeel! Complimenten ook voor de snelle levering.

henk 07-11-2018 Via de website gekocht

goede service

de levering was in orde alleen was het moment van aankomst een beetje onduidelijk op de site stond alleen de week vermeld en een paar dagen later pas de dag waarop het aankwam voor de rest alles prima geregeld

Sylvia 07-11-2018 Via de website gekocht

Prima service

De Keukenloods kwam voor mijn vaatwasser het goedkoopste uit de bus. Vrijdagavond besteld maar helaas niet binnen 24u bezorgd. Hij kwam wel op maandag gelukkig. Vanuit de keukenloods kwam nog wel wat heen en weer gemail met de vraag of deze vaatwasser wel zou passen. Ik had alles zelf al helemaal uitgezocht en wist dat deze zou passen maar fijn dat er meegedacht wordt.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

R. Gieles 07-11-2018 Via de website gekocht

perfecte service

nieuwe vaatwasser besteld, duurde twee weken.
lekker ouderwets afgewassen....

de bel ging,....**** en z’n maatje,
die 2 gouwe gasten hadden het zó gefikst!
topteam, om trots op te zijn!

dikke 10!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

T. Slaats 07-11-2018 Via de website gekocht

super tevreden!

Goede service, prijs kwaliteit en snelle levering. Ik ben super tevreden en zou keukenloods zeker aanraden!

Robert 07-11-2018 Via de website gekocht

Snel en hulpvaardig

Telefonisch goed geadviseerd en snel geleverd! Vriendelijk en snel, prijs is ook goed dus zeker een aanrader.

Ivan V 07-11-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en top product!

De shop werkte makkelijk en ik werd voorafgaand aan de levering gebeld op welke dag het schikte en hoe laat het dan zou aankomen. De bezorging was precies op tijd en alles werd netjes verpakt afgeleverd en de oude werd kosten loos meegenomen.

De vaatwasser werkt inmiddels perfect!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Peter Nieuwenhoven 06-11-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service !

De service is perfect alles keurig op tijd geleverd en een vriendelijke bezorger/chauffeur.
Zeker een aanrader.

Jaap ter Braak 06-11-2018 Via de website gekocht

Prima service

Kookplaat en installatie betaalbaar. Redelijk snel geleverd. Goed en snel geïnstalleerd. Moest na zaagwerk wel beetje opruimen/schoonmaken.

Maria 06-11-2018 Via de website gekocht

Super service

De shop ist prima, telefonisch besteld vriendelijke klantenservice erg behulpzaam. De levering ook super en vriendelijk. Zou er zo weer iets kopen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Nikki 06-11-2018 Via de website gekocht

Goedkoop, snel en servicegericht!

Bestelling geplaatst na wat vergelijkingen hier en daar. Diezelfde dag was één product in prijs verlaagd; gebeld met een aardige medewerker die het teveel betaalde bedrag de volgende dag liet terugstorten! Heel erg netjes! Ontvangen producten ook helemaal goed!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Theo 06-11-2018 Via de website gekocht

prima service

ik heb ervoor gekozen om bij keukenloods te bestellen voor de prima afhandeling en snelle levering en het gemak van online shoppen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

th.van der meer 05-11-2018 Via de website gekocht

Prettige bezorging

Ruime keuze en je weet direct waar je aan toe bent. Eerst inde winkel gekeken en voorlichting gekregen. Daarna via de website besteld.

Cees 03-11-2018 Via de website gekocht

Goede aanvullende hulp bij koop tussenstuk voor wasdroger.

Installatie is helaas niet gratis, bij een aantal concurrenten (voor hetzelfde aankoopbedrag) wel. Toch bij Keukenloods gekocht omdat deze de gewenste wasdroger op dat moment nog wel op voorraad had.
Ik vermoed dat in veel huishoudens nu de omschakeling plaatsvindt van condensdroger naar warmtepompdroger. Ik (als 74-jarige) was onaangenaam verrast door het veel hogere gewicht en heb daarom veel moeite gehad bij de plaatsing op de wasmachine. Wellicht is het raadzaam hier toekomstige kopers op attent te maken!

Wil Verheij en Ria Smink 02-11-2018 In de winkel gekocht
Keukenloods Gaanderen

Teleurstellende service

Toen we onze bestelling deden waren we erg tevreden. Leuke medewerker, fijne korting. Met de levering ging het mis . Op de afgesproken datum kwam er niets. We zijn niet gebeld en toen we zelf gingen bellen bleek dat de order niet compleet was en er dus niet geleverd zou worden. Na 5 x bellen naar Keukenloods Gaanderen ( er werd nooit opgenomen) bleek dat de magnetron zoek was. Verder waren ons allerlei cadeautje belooft: een biervaatje, afwasblokjes voor een jaar, een staafmixer. Dit waren acties van Siemens. We hebben niets van dat alles gekregen. bij navraag zeiden ze dat de acties waarschijnlijk afgelopen waren. i.p.v maandag hebben we vrijdag alles ontvangen alles ontvangen en we genieten nu van onze nieuwe keuken. De apparatuur is prima.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Officiele reactie van Keukenloods 06-11-2018

Beste,

Wat vervelend! Ik zou graag via emma@keukenloods.nl jullie ordernummer willen ontvangen. Dan kan ik even kijken of ik nog iets voor jullie kan betekenend.

Emma

rob boeree 02-11-2018 Via de website gekocht

uitstekend

Ik was op zoek naar een oven zonder magnetron van 45cm hoog en 60 breed (en die zijn er niet veel). Vanuit de website naar jullie gebeld en ik werd perfect geholpen en de deal was snel geregeld. Ook de aflevering ging geheel conform afspraak. Zowel ik als vele andere bedrijven kunnen daar nog veel van leren.

Ton van Dijk 01-11-2018 Via de website gekocht

behulpzame vriendelijke verkoper !!!!!!!!!!!!

Nette service,verkoper die vriendelijke was,van de hoed en de rand wist 1000 % tevreden.kan iedereen Keukenloods aanbevelen

Willem Roeper 01-11-2018 Via de website gekocht

Foutje door keukenloods hersteld

Vaatwasser stuk dus naar de digitale winkel van keukenloods
mooie vaatwasser voor een mooi prijsje uitgezocht ,besteld en betaald hoppa.
Er volgt een mail of ik gezien had dat dit een smalle machine van 45 cm was ?
Nee niet gezien , stom, gevraagd om een machine met de juiste maat voering in de zelfde prijsklasse.
Ben netjes gebeld over een vervangende machine , netjes geleverd, oude mee retour.
Dank voor het mee denken , goede service !

Fam Wiebenga 01-11-2018 Via de website gekocht

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Prima vaatwasser voor een goede prijs met gratis inbouw. Oude vaatwasser is netjes uitgebouwd en nieuwe er weer prima ingezet. Wij zijn prima geholpen!

jac van Dijk 01-11-2018 In de winkel gekocht
ROOSENDAAL

geweldige service zeer vakkundige montage

zeer vakkundig personeel zeer vriendelijk geholpen Gert jan nog bedankt langs deze weg wil ik ook aangeven zeer tevreden te zijn over de montage door Marcel van Gils en Vincent deden meer als wat ze moesten doen perfect

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

M Gomes 01-11-2018 Via de website gekocht

Service met een gouden randje!

De webshop is erg gemakkelijk overzichtelijk en zijn de prijzen erg scherp afgestemd.
De kwaliteit en levering wordt gewaarborgd. Tevens is mijn product conform afspraak geleverd. De bezorgers warren erg attent en heb het e.a. uitgelegd over het product.
In 1 woord service!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Verhees 31-10-2018 In de winkel gekocht
Roosendaal

Goede service.

Leuk bedrijf en voor ieder zijn portemonee.We werden goed geholpen,mooie zaak.Via advertentie uit de krant,had er nog nooit van gehoord.Als we wat nodig hebben gaan we absoluut terug.

Bokma 31-10-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en aardige leverancier

Veel goede aanbod aan merken en goede filters. Snel contact gehad over de afmetingen van een inbouw combi magnetron. Paste perfect!

Oosterhuis 31-10-2018 In de winkel gekocht
Gaanderen

Geweldige service

Je wordt goed ontvangen in de shop , ze denken met je mee en helpen je prima. De showroom ziet er ook goed uit.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

A.J.Verzendaal 31-10-2018 In de winkel gekocht

uitstekende service

Ik heb keukenloods gevonden via internet en ben direct er naar toe gegaan, ik ben netjes en correct ontvangen en behandeld.
De mensen aldaar gaven suggesties aan en deden moeite om het goede artikel voor mij te vinden, na dit gevonden te hebben konden wij een afspraak maken om de levering te regelen. Dit is in alle tevredenheid gebeurd.

Evert 31-10-2018 Via de website gekocht

Goede en betrouwbare service

Zeer goede service en via de telefoon correct en vriendelijk te woord gestaan. Juiste informatie gekregen over het produkt en kan deze firma zeker aanbevelen .

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ria 31-10-2018 In de winkel gekocht
Roosendaal

Een fijne service

Kom binnen en konden eerst rond neuzen , wat prettig is. Daarna werden we vriendelijk en deskundig geholpen .
En ben zo blij met Mn aankoop van mijn ovencombie!

Jo 31-10-2018 Via de website gekocht

Goed geïnstalleerd, maar rommel niet opgeruimd

De installatie van de afzuigkap was in een half uur gepiept. Maar de rotzooi moest ik zelf opruimen.

A Yildir 31-10-2018 Via de website gekocht

Bad, bad, bad company!

Bad, bad, bad!!! Extremely unprofessional company! Ordered dishwasher, given 2 weeks for delivery and installation after 2 weeks, I had to give a call them to find out the exact date and timing but their service company gave me another 2 weeks for the delivery and installation. Stay away from that company as they are not serious with their planning and commitments. I had to cancel the order...

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Officiele reactie van Keukenloods 31-10-2018

Dear A Yildir,,

I have just responded to another review. Again, I'm very sorry that you had to cancel the order. If I can do something then I would like to hear that.

Greeting, Emma.

Van der Plaat 31-10-2018 Via de website gekocht

Snelle levering!

Woensdagavond bestelling geplaatst, donderdagmiddag apparatuur binnen. Solo oven van Bosch HBG632BS1. Bevalt tot nu toe prima maar nog te kort in bezit (3 weken) om een echt goede beoordeling te geven.

Ria 31-10-2018 Via de website gekocht

Gewoon uitstekende service (zoals het hoort)

Alles verloopt vlekkeloos. Even telefonisch contact gehad met wat vragen die vakkundig beantwoord werden. Makkelijk online bestellen. De bezorging is op het afgesproken tijdstip. helemaal top.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Inneke 31-10-2018 In de winkel gekocht

geweldige service en afhandeling

Bij toeval ging ik op weg naar een andere keukenzaak maar kwam langs keukenloods en zag veel aanbieding dus eerst maar even bij deze zaak kijken. Ik ben goed ontvangen en goed geholpen en aan mijn wensen zijn voldaan. Kreeg ook een aardig korting.
Ook de afhandeling en bezorgen liep naar wens. Het plaatsen ging heel professioneel.

Familie Veenstra 31-10-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Persoonlijke aandacht en een transparant advies

Onlangs liepen wij op een door de weekse dag bij Keukenloods Utrecht binnen, omdat we in de buurt waren en al een tijdje aan het rondkijken waren naar keukenapparatuur voor onze nieuwe keuken. Zonder dat we een afspraak hadden werd er uitgebreid de tijd voor ons genomen en krijgen we transparant advies. Na wat omzwervingen online. Al het materiaal voor de scherpste prijs bij keukenloods besteld.

Jos timmer 31-10-2018 In de winkel gekocht
Veendam

Goede service

Ik ben goed geholpen. Aardig personeel. Goed advies gegeven. Ze denken goed mee. En de koffie was goed.

An 31-10-2018 In de winkel gekocht
Nederweert

We hebben nog steeds niks !!

Bij jullie een afzuigkap gekocht zonder afvoer naar buiten.
Deze besteld en opgehaald, nu is het er een met wel een afvoer naar buiten.
Gebeld en is waarschijnlijk een fout in jullie boekjes.
Wij moesten de fabrikant maar bellen ??? Hoezo wij...is toch niet onze fout.
Daar met technische afdeling gesproken, vertelde dat het inderdaad niet de goede was en gingen kijken naar een oplossing.
Nu een week verder nog geen afzuigkap.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Keukenloods 06-11-2018

Beste An,

Wat vervelend dat jullie ontevreden zijn over onze service. Mijn collega van de winkel gaat nogmaals contact met jullie opnemen. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Groet, Emma

Bob 31-10-2018 Via de website gekocht

Keurig geregeld

Eerst een product besteld dat niet goed beviel. Probleemloos omgeruild binnen een paar dagen met prima service.

Nope 31-10-2018 Via de website gekocht

Goede service

Snelle levering, mooi tijdslot aangegeven waarin ze langskomen. Vriendelijke chauffeur/bezorger. Je kan zelfs per pin aan de deur betalen, wat een goede extra service is.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

kroon 31-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Omdat ik nog nooit op zondagmiddag een kookplaat kon kopen telefonisch en deze op maandag gelijk op kon halen . Super

Vaste Klant 31-10-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Top service

Top bedrijf Keuken Loods . Heb eerst gebeld
afzuigkap besteld, 3 dagen later werd ik gebeld en heb de afzuigkap opgehaald.
Keuken Loods 👍

Frank 31-10-2018 Via de website gekocht

Duidelijke uitleg gecombineerd met een geweldige service

Zeer duidelijke produkt omschrijving, klanten service goed en lang bereikbaar, scherpe prijzen, komen de afspraken netjes na.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ger 31-10-2018 In de winkel gekocht

Top geholpen, uitstekende service

Prettige verkoper , goede uitleg en daarna de vaatwasser gelijk meegenomen.
Uitstekende service en prijs.