Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

paul Franssen 29-08-2022

prima geholpen en alles naar wens verlopen, ook bezorging was overeenkomstig de afspraak adequaat afgewerkt.

cvg 29-08-2022

Gewoon eerlijk en netjes behandeld. Geven een goed advies, ook over de lange levertijden zijn ze eerlijk, en proberen eventueel een goed alternatief aan te bieden.

Gerard 29-08-2022

Duidelijke website en de laagste prijs. Bovendien snelle levering. De Bosch combimagnetron is werkelijk een aanwinst.

Ashok 29-08-2022

Netjes te woord gestaan en goed geholpen door de medewerker. Levering vond ook vlot plaats.

Cor 29-08-2022

Prima service. Op de afgesproken datum door vriendelijke medewerker afgeleverd.

Fenje 29-08-2022

Via kieskeurig heb ik de goedkoopste aanbieding gelezen voor een nieuwe inductieplaat. Ik kwam uit op Keukenloods. De omschrijving van het artikel was duidelijk en de levering heel snel.
Prima!!

Pauline 29-08-2022

Snel interessante offerte, eerlijke voorraad informatie, en de levering was keurig te plannen. Fijne ervaring!

Mariska Stad 29-08-2022

Nadat onze inbouw koelkast vervangen moest worden, via Google merk en artikelnummer opgezocht. Telefonisch contact gezocht op zaterdag, goed geholpen. Maandag direct orderbevestiging gehad en je kon zelf aangeven wanneer je het geleverd wilde hebben.

Henk 29-08-2022

We hebben een vaatwasser gekocht
Goede uitleg en service gehad
Was op de afgesproken dag keurig geleverd

lex 29-08-2022

Zondag besteld maandag geleverd! Scherpe prijs en prima service. Wat wil je dan nog meer?

hebe 29-08-2022

SIEMENS GI21VAD0 vriezer morgens (7:50) besteld en 15:00 geleverd! Geweldige klantenservice, klein probleempje was zo geregeld. Kan niet beter!

Carrilho 29-08-2022

Goede service en netjes op tijd afgeleverd. Ga zo door en ik zou deze winkel aanbieden.

Alex 29-08-2022

Goed contact. Duidelijke en professionele communicatie. Snelle, nette levering en installatie.

JMV_dtc 18-08-2022

Zeer tevreden met deze Bosch combi oven in zwar uitgevoerd. Aanvankelijk een rvs uitvoering besteld, maar wegens verkeerd ingevoerde gegevens in de winkel was daarna alleen een zwarte op voorraad. Heel uitgebreide maar simpel te bedienen oven. Het zwart in deze uitvoering zit overigens geheel achter glas. Het is dus geen zwart gecoat rvs dat snel zou kunnen beschadigen.

Frits 18-08-2022

Inbouwkoelkast was gewoon op voorraad voor een keurige prijs.
Werd de volgende dag geleverd en ze namen de oude koelkast (gratis) mee terug.
Ze doen gewoon wat ze op e site zeggen

j. van der Lem 18-08-2022

snelle levering, goede service, goede telefonische uitleg en geen probleem om oude spullen mee te nemen

Danny 17-08-2022

Heb eerder bij de keukenloods een keukenapparaat gekocht en er ook een door in laten bouwen. Was makkelijk, vakkundig en eerlijk over de afleverdatum. Was toen goed bevallen, dus nu na het stukgaan van onze oven (van vorige bewoners) weer bij keukenloods gekocht. Goede informatie in afwachting tot de levering en een juiste prijs. Prima aflevering, aardige man en nam zonder problemen onze oude oven mee.

Lidy 16-08-2022

24 uurslevering bleek 2 wekenlevering

Voor ik mijn vaatwasser online bestelde heb ik telefonisch gecheckt of deze op voorraad was en hoe snel deze bezorgd kon worden; de volgende dag bezorgen was geen enkel probleem dus snel de bestelling online gedaan. De volgende ochtend kon ik dan de bestelling volgen en kijken hoe laat er bezorgd zou worden.
Echter, de volgende ochtend bleek dat het bezorgmoment voor 2 weken (!!) later gepland stond. Gelijk gebeld om te kijken of het probleem opgelost kon worden (ik kon de vaatwasser ophalen of bezorging nog een dag later in de ochtend). De medewerker aan de telefoon wist zeker dat ik de bestelling fout had gedaan en was op geen enkele manier bereid met mij mee te denken. De vaatwasser kon een dag later pas in de middag of avond bezorgd worden en ook als ik hem zelf zou komen halen kon dat pas in de middag of avond. Ik heb helaas de monteur die de vaatwasser zou komen aansluiten afgebeld maar ben vooral ontstemd over de toon van de conversatie met de klantenservice medewerker.
Officiele reactie van Keukenloods 18-08-2022

Beste Lidy,

Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je bestelling niet is verlopen zoals besproken en je niet tevreden bent over de manier waarop je te woord bent gestaan. Onze excuses hiervoor. Dit is uiteraard niet hoe wij met onze klanten willen omgaan.

Als ik nog iets voor je kan betekenen hoor ik het graag. Je kunt dan een mail sturen naar emma@keukenloods.nl.

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

E. Schouten 16-08-2022

Prima service! De eerste inductie kookplaat bleek bij levering beschadigd en werd zonder moeite omgeruild. De nieuwe kookplaat bleek niet de juiste te zijn voor onze keuken, dit moest een 2 fase in plaats van een 3 fase inductie kookplaat zijn.
Telefonisch contact opgenomen en goed geholpen door een van uw medewerkers, hij heeft alles voor ons uitgezocht. Welke (inductie) kookplaat er op voorraad was en de mogelijkheden, qua formaat en onze wensen.
Duidelijk geoffreerd en binnen een week omgeruild en credit verwerkt!

Sander 16-08-2022

Duidelijke en snelle hulp bij vragen. Daarnaast scherpe prijzen op de producten.

Rob Sanders 15-08-2022

Prima geholpen in de showroom van zaandam. Snelle levering en prima apparaat

Sanjay 15-08-2022

Duidelijke informatie omtrent levering. Klantvriendelijk in de winkel en aan de telefoon. Nette aflevering van de vaatwasser. Afvoer van de oude vaatwasser is ook netjes afgehandeld.

D. Ligeon 15-08-2022

Mij gewend tot Keukenloods Zwaag voor de aanschaf van nieuw keukenapparatuur. Van tevoren gekeken naar prijskwaliteitverhouding via consumentensites. Daarbij werd Keukenloods vaak genoemd als voordelig bij het aanbieden van apparatuur die als een van de betere uit de consumententest naar voren kwam. In de winkel goed te woord gestaan door de medewerker. Kwam een beetje stug over, maar dat kan ook zijn Westfriese aard zijn geweest. Dhr. heeft mij geholpen bij het uitzoeken van de apparatuur op de website van Keukenloods. Weinig onderhandelingsruimte (ik kocht een vaatwasser en een inductiekookplaat) maar er werd wel enigszins meebewogen. Het maken van een afspraak voor levering en installering ging telefonisch. Ook weer keurig te woord gestaan en werd goed meegedacht t.a.v. voorbereidend installatiewerk. De installatie zelf was uitstekend. Medewerker stelde zich keurig voor, was prettig in de omgang en nog belangrijker zeer kundig in zijn installatiewerk. Zeer efficiënte en nette werker. Kortom zeer tevreden.

Karla BLOEMENDAL 15-08-2022

Bijzonder prettig en goed telefonisch advies gekregen bij keuzebepaling van inbouw wasdroogmachine. Duidelijke termijnen qua levering en inbouw die ook nagekomen werden. Ook de inbouwers stelden niet teleur dus ik ben heel tevreden.

Lupi 15-08-2022

De positieve ervaring van een vorige aankoop heeft ons weer doen besluiten om bij Keukenloods te kopen. Duidelijke site, prima producten en super service.