Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19102 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2675 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.8

Tevreden klant 08-01-2018 Via de website gekocht

Goed geregeld en voordelig!

Duidelijke site, gunstige voorwaarden en beloften worden waargemaakt. Product op tijd en snel afgeleverd.

Bert 08-01-2018 Via de website gekocht

Prima en snelle service.

Het goed zoeken van het juiste product ging prima. Bellen en bestellen nog beter. Product direct beschikbaar en op te halen op locatie. Aangeven dat we maar net op tijd konden komen. (sluitingstijd) Netjes een berichtje via sms ontvangen. Snelle verwerking van bestelling en aflevering van bestelde producten. Vriendelijk en behulpzaam.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Possum 08-01-2018 Via de website gekocht

Goede telefonische service !

Als je vragen hebt en je belt , snel en kundig geholpen. Na bestelling ook goed op de hoogte gehouden van de staus van de levering ,Prima

Peter 08-01-2018 Via de website gekocht

Prima klantenservice

Goed te woord gestaan. Vragen uitstekend beantwoord en meegedacht over een oplossing bij vertraging van de bestelling.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

P.Koot 08-01-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Goede service

Goede kwaliteit en prijs verhouding en correct geholpen.
De levering liep wat vertraging op doordat deze inductie kookplaat niet voorradig was bij Siemens.
Betaling bij aflevering is prettig.

G.Tempelman 08-01-2018 Via de website gekocht

Goede service Duidelijke

Overzichtelijke website veel keuze ,Snelle levering volgens afspraak,Maten van inbouw apparatuur duidelijk weergegeven .Al twee keer gekocht bij Keukenloods geen spijt van.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

n vd 08-01-2018 In de winkel gekocht
zaandam

top

ik heb voor een outlet kookplaat voor deze sjop gekozen alleen omdat deze daar voorradig was
maar een maal daar binnen keken we onze ogen uit
wat een keuze en betaalbare prijzen echt top
ook de service wss top goede uitleg alles werd keurig ingepakt
outlet gingen we voor we kregen outlet maar dacht dat ik nieuw had gekocht
echt top
kwaliteit voor zeeeeerrrrr gunstige prijs
welkom zo net na de feestdagen

Jolanda 08-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en een vriendelijke service aan de telefoon.

Breed en betaalbaar assortiment. Duidelijk assortiment overzicht. En bij vragen wordt je erg vriendelijk te woord gestaan!

Jo Langenberg 08-01-2018 Via de website gekocht

Topservice!

Prima site met mooie producten voor een wel heel mooie prijs! We werden ook keurig op de hoogte gehouden over de levering en er werd ook een alternatief aangeboden. Dus wij gaan zeker hier nog eens shoppen

Geke 08-01-2018 In de winkel gekocht

zeer vriendelijke ontvangst

Was er al bekend mee ,maar is veel beter geworden en vakkundige hulp bij aanschaf en ook nog een mooie extra korting vanwege de kerst.

Marian van Grinsven 08-01-2018 Via de website gekocht

Prima service en klantvriendelijkheid

Fijne shop, overzichtelijk en goede prijzen.
Telefonisch goed geholpen en na een vergissing met de levering goed opgelost

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jkooijman 08-01-2018 Via de website gekocht

Goede service

Duidelijke webshop, kon makkelijk alles vinden. snel alles geregeld, ondanks de feestdagen werd het product snel geleverd.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Kathy Klink 07-01-2018 In de winkel gekocht
ROTTERDAM Stadionweg

Goede service, en keurige aflevering.

Wij werden naar alle tevredenheid geholpen,en geadvieseerd.
Komen zeker terug maar dan voor nieuwe keuken? Waren ook mooi.
Nu combimagnetron.

Van Vroonhoven 07-01-2018 Via de website gekocht

Goed geregeld.

Makkelijke site, alles goed kunnen vinden, jammer dat een apparaat beschadigd was, maar dat is goed opgelost. Prima dus.

H.Bastiaens-Dresens 07-01-2018 Via de website gekocht

Goede service

De levering de dag erna heeft ons over de streep getrokken. Echter wij kregen een mail dat het product niet voorradig was. Dezelfde dag nog een mail dat onze bestelling helemaal was afgerond en een dag later dan gepland bij ons zou worden bezorgd. Mogelijk was het product wel voorradig maar paste het niet in het bezorgschema. Het zou fijn zijn dat gewoon te vermelden en niet de melding; het product is niet voorradig. Verder alles perfect; aflevering, betaling en het oude product meenemen.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wim van Haaren 06-01-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

Goede voorlichting en ze nemen de tijd voor je en komen de afspraken na die ze maken en de levering precies zoals afgesproken.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

bennie Jansen 06-01-2018 In de winkel gekocht
gaanderen

prima service twee dingen heel goed verlopen

Goede service miste een onder deeltje heeft net zo lang rond gebeld tot het goed kwam respect
Twee dagen later wokring paste niet op de pandrager werd naar een passende gezocht ruilen niet moeilijk doen klaar top

Lia 06-01-2018 In de winkel gekocht
Veendam

Uitstekende service

Snel, zorgvuldig bezorgd en geïnstalleerd. TOP! Ik zou deze winkel zeker aanbevelen. En wanneer ik weer eens een keuken en of -apparaat nodig heb ga ik er weer heen.

Henny 05-01-2018 Via de website gekocht

Afzuigkap

Mooie aanbieding. Duidelijke website en snelle levering. Prima prijs/kwaliteits verhouding. Ik ga hier zeker weer eens bestellen.

Albert Riethorst 05-01-2018 Via de website gekocht

geleverd volgens afspraak

Tot en met de levering uitstekend, conform afspraak geleverd.
Het is nog te vroeg om ook de kwaliteit van het artikel te beschrijven, omdat het nog niet is geïnstalleerd.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Astrid 05-01-2018 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering

Fijne webshop en heel overzichtelijk. Ook telefonisch goed bereikbaar. Had snel mijn product gevonden.

David 05-01-2018 Via de website gekocht

Snel geregeld en een scherpe prijs.

Gezocht op prijs en bij de keukenloods uitgekomen, zeer mooie site. Eenvoudig te bestellen en de volgende dag in huis ondanks de decembermaand.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dre 05-01-2018 Via de website gekocht

Super

Voor bestelling of vraag krijg je snel antwoord veel op voorraad dus goede service snelle levering helemaal top

GEERT BERENDSEN 04-01-2018 In de winkel gekocht
GAANDEREN

goede service

Vond alles wel overzichtelijk, medewerkers zeer vriendelijk en behulpzaam. wilden het gekochte product voor ons in de auto laden

Angelique 04-01-2018 In de winkel gekocht
zaandam

siemens kookplaat gas 6 pitten

we hadden de kookplaat thuis gezien op internet. helaas bleek de keukenloods hem niet te hebben staan. maar de verkoper deed erg zijn best om een soortgelijke te vinden om de grote/diepte/kwaliteit aan te duiden. uiteindelijk dus gekocht. bij het ophalen konden we de steekkar gebruiken. wel zo relax

C Bouhier 04-01-2018 Via de website gekocht

Prima, maar aflevering was wel vreemd.

Wat ik kocht, is slechts bij 2 webwinkels te verkrijgen. Ik was echter verbijsterd dat ik 15 min. in de wacht moest voor jullie transporteur. Ook kan de service aan huis beter. Bij coolblue of bol.com adverteren ze met het tillen naar 3 verdieping, installeren, meenemen oude vaatwasser. Dit heb ik allemaal in mijn uppie moeten doen en nu heb ik een hernia. (haha grapje!)

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• Afleverservice

Leon 04-01-2018 Via de website gekocht

Snel en klantvriendelijk

Goed advies echter bij bestellen niet meer leverbaar. Gelijkwaardig nieuw model zonder problemen geleverd voor dezelfde prijs. Snelle levering door een (verwacht je niet) vriendelijke jonge dame.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Ashwin 04-01-2018 Via de website gekocht

Prima service

Goede behandeling ten aanzien van prima akties.
Overzichtelijke site met prima order overviel. De medewerkers zijn vriendelijk

M.P. 04-01-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam Zuidoost

Praktisch de beste

Na een aantal websites te hebben vergeleken heb ik een bezoek gebracht aan twee filialen, te weten Amsterdam Zuidoost en Zaandam. Altijd goed om inspiratie op te doen. Aangezien onze oven op ongemakkelijke hoogte zit, zochten we naar een praktische oplossing. Die hebben we gevonden in de vorm van een inklapbare ovendeur. Alleen de ovens van Neff hadden deze toepassing, waardoor je een oven op borsthoogte ook goed kunt bereiken. Toen we eindelijk wisten wat we zochten navraag gedaan bij een behulpzame verkoper. De bestelling was snel geplaatst. De betaling volgde bij aflevering. Klantvriendelijk en laagdrempelig. De transporteur maakte binnen twee weken de afspraak voor de levering. Op de dag van de levering werkte het mobiele pin apparaat niet, waardoor we niet konden betalen. Toch heeft de transporteur het product bij ons achtergelaten. We hebben door omstandigheden pas twee weken later het bedrag overgemaakt. Was eigenlijk wel nieuwsgierig of het ergens bij Keukenloods goed geregistreerd stond. Eigenlijk getuigde het gehele proces van eenvoud, duidelijkheid en vertrouwen. Zeker een adres waar ik nog een keer zou kopen. En natuurlijk ook omdat de prijs zeer scherp is.

Doda 03-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Het product was niet zo goed ongeschreven dus gebeld, heb goede en vooral eerlijke antwoord gekregen.
Zoals het hoort. Lande concurrentie nog voorbeeld nemen, dat meen ik.
Helemaal tevreden met mijn nieuwe mixer van kitchenaid.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Harry 03-01-2018 Via de website gekocht

Uitmuntende service

De levering liet lang op zich wachten ondanks een aangegeven leverdatum en specifieke tijd. Daarop na kantoor tijd in de avond de klantenservice gebeld en die was dermate behulpzaam dat uiteindelijk de chauffeur van de besteltruck mij belde om door te geven hoe laat hij zou komen en hetgeen ook gebeurd is

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

C.J. Val 03-01-2018 Via de website gekocht

Totaal geen klachten alles keurig geregeld.??

Stuk goedkoper dan andere leveranciers waardoor is voor de keukenloods heb gekozen. keurig te woord gestaan en netjes geleverd. Deze shop gevonden via internet.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Johan 03-01-2018 In de winkel gekocht
Almere Buiten

Montage vlakscherm bleek niet uitvoerbaar.

Vriendelijke, behulpzame en adviserende medewerkers in de verkooplocatie. Duidelijke website met technische gegevens.
Van de gekochte Quooker werd het verkeerde model geleverd, maar werd door de monteur keurig ter plekke opgelost! Quooker werkt fantastisch. Een nieuwe versie van een vlakscherm afzuiger bleek toch niet te passen...., voor de montage wordt door de monteur een hulpstuk vervaardigd, zeer attent om plaatsing toch mogelijk te maken.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Marco 03-01-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Overzichtelijke website met meer dan voldoende keuze. Na mijn bestelling toch nog enkele aanvullende vragen om zeker te zijn dat ik het goede product bested had. Prime service, snelle levering kortom TOP.

rinaatje 03-01-2018 In de winkel gekocht
Zwaag

Geweldige service!!

goede behandeling en goede service beloofd dat het apparaat op een bepaalde dag geleverd zou worden. Wat door drukte van het eind van het jaar eigenlijk niet meer zou kunnen volgens de transporteur, maar na een belletje met het filiaal is het toch nog goed gekomen. En ik heb er met de feestdagen heerlijk gebruik van kunnen maken. Pluim.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Anoniem 03-01-2018 Via de website gekocht

Goede snelle service

zal zeker bij een volgende aankoop keukenloods weer benaderen, zeer tevreden over prijsafspraak en afhandeling van de bestelling.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Royol 03-01-2018 Via de website gekocht

Aanrader!!

Duidelijke website. Telefonisch contact netjes.
Snelle bezorging van de koelkast. Er is een mogelijkheid om apparaten in te laten bouwen.
Zelf inbouwen was prima te doen.
Betaling kan vooraf met iDeal of bij aflevering met pin. Fijn om deze keuze te hebben

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rik 03-01-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Gweldige hulp en snelheid

Keukenloods heeft ons heel goed geholpen met de keuze van apparatuur. Ze hielden constant rekening met maximale kortingen om zo gunstig mogelijk uit te komen met totale kosten. Snelle levering. Correcte communicatie.

Roel Ladru 03-01-2018 Via de website gekocht

prima service

Keukenloods doet heldere toezeggingen die worden waargemaakt. De communicatie over levering en prijs verloopt via e-mail en dat maakt de afspraken transparent en traceerbaar.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Levertijd

Arjan 03-01-2018 In de winkel gekocht

Zeer goede uitleg

Werden goed geholpen en kregen goede uitleg over het aan te schaffen artikel ook werd de apparatuur in onze auto geladen

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Victor 03-01-2018 Via de website gekocht

Slecht in leveren

Onze oven en kookplaat zijn stuk. Nu kwam ik bij de keukloods terecht en zag er super uit. Heb de oven en plaat besteld en dat ging allemaal goed. Ik gaf zelf aan dat ik het graag op 3-1-2018 in de ochtend zou willen ontvangen. Nu kreeg ik een berichtje dat ze het zouden bezorgen op 2-1-2018 tussen 07:00 en 09:45 uur. Ik blij natuurlijk. Een dag eerder. Ik zat klaar om 07:00 uur, maar om half 12 nog niets. Dus bellen. Ze konden de bezorgen niet te pakken krijgen, kreeg ik weer een sms met daarin dat het op 3-1-2018 zou komen, weer tussen 07:00 en 09:45 uur. Ik zat weer klaar en weer niets. Ik weer bellen. De spullen waren dit keer niet ingeladen, dus ik zou mijn spullen ook deze dag niet krijgen. Ze konden nu wel zorgen dat het er morgen zou zijn, maar dan niet in de ochtend, maar ik zou een mail krijgen met een levertijd rond 10 uur. Nu ben ik dus maar vanplan om zelf mijn spullen te halen, want mijn vertrouwen in de levering is erg laag nu. Ik ga zo weer bellen, toch even vragen of mijn rit kan worden gecompenseerd. Ben benieuwd. Opmeer is gelukkig maar een uurtje rijden. Op goed geluk.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Officiele reactie van Keukenloods 03-01-2018

Beste Victor,

Bedankt voor het plaatsen van de review. Je hebt zojuist contact gehad met mijn collega over de levering. Hierin is een afspraak gemaakt voor compensatie en de levering. Mocht ik nog iets kunnen betekenen dan hoor ik dat graag via emma@keukenloods.nl.

Emma | Keukenloods.nl

Victor 04-01-2018

Deze avond is de bestelling aangekomen. Nog wel jammer dat het pas rond 22:00 uur was. Nu kan ik het pas morgen inbouwen. 3 dagen later dan ik hoopte, maar ja. Kreeg een kruimeldief als compensatie en het is binnen. Dank je wel voor de levering.

ORG 03-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

De shop is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Snel reactie op vragen en status per e-mail. Op tijd geleverd, zorgzaam gemonteerd en vriendelijk te woord gestaan.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jp 03-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Vriendelijk, en denken mee over eventuele verbeteringen van de aanschaf.via de website besteld en daarna hebben ze zelf kontakt opgenomen en de afspraken met de levering was ook super .belde een half uur van te voren en hebben alles netjes op zijn plaats gezet waar we het hebben wilde

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mw. Rothuizen 03-01-2018 Via de website gekocht

Maximale service!

Helaas ging vlak voor de kerst onze oven kapot. Dankzij de keukenloods hadden we met de kerst een geweldige nieuwe oven en een heerlijk kerstdiner!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Frans 03-01-2018 Via de website gekocht

prima cervice

alles is prima verzorgt zeer goede en overzichtelijke
webside zeer goed om alles op te zoeken en te bestellen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

V Otterlo 03-01-2018 Via de website gekocht

Kwaliteit, goede service en snelle levering. TOP

Thuis rustig uitzoeken. Via Internet bestellen. Duidelijk en overzichtelijk. Bezorging in overleg. En kwaliteitsprodukten.

Edwin 02-01-2018 Via de website gekocht

Makkelijk besteld, snel geleverd

Prima service. Nieuwe kookplaat 's avonds besteld en volgende dag geleverd, ondanks de grote drukte vlak voor kerst.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Ok 02-01-2018 In de winkel gekocht
Roosendaal

Attente kundige behulpzame verkoper die de moeite nemen naar je te luisteren en de wensen om te zetten naar producten

Christian 02-01-2018 Via de website gekocht

Geweldig snelle levering en service !!

We hebben bij Keukenloods een Siemens vaatwasser besteld na
Dit apparaat werd voor een hele scherpe prijs aangeboden zagen na een bezoek op de site.
Na vergelijkend warenonderzoek ,werden we via deze duidelijke site we zo door het aangeboden programma heen "geloodst"
Helemaal goed!!! Energiezuinig A++ en waterbesparend Precies wat we zochten.
De betaling via de site was gemakkelijk en zeer gebruiksvriendelijk.
Het logestieke verhaal is ook heel erg goed geregeld bij Keukenloods als de bestelling is geplaatst krijg je binnen een paar minuten een keurige bevestiging van je bestelling per mail.
Daarna als het product bij Keukenloods vertrekt weer een keurige mail waar je status van je bestelling kan volgen en dan ook de dag van leveren kan zien inclusief een tijdsblok waarin het product geleverd word.
Op de dag van levering kregen we nogmaals een mail met de exactere tijdsaanduiding.
Heel fijn want je wil er niet de hele dag voor thuis blijven.
Verder zijn vriendelijk te woord gestaan door de chauffeur die het nieuwe apparaat keurig netjes heeft binnen gebracht en na deze snelle en correcte levering werd ook nog het oude apparaat keurig meegenomen om verantwoord te worden afgevoerd.
Je zou denken leveren en klaar .
Nee hoor na een aantal dagen nogmaals een mailtje of alles naar wens is verlopen.
We ervaren dit als echte betrokkenheid bij het verkochte product
Als we weer een apparaat nodig hebben gaan we zeker weer naar Keukenloods
Alles in één zin Top geregeld allemaal !!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Joaquim 02-01-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Zeer goede service

Goede en deskundige medewerkers die je te woord staan.
Afspraak goed nagekomen direct actie genomen richting fabrikant toen iets niet in orde was.