Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Raymond 15-08-2022

Goede informatie, juiste levering , correcte prijs, kortom zeker voor herhaling vatbaar

Rene 15-08-2022

Direct goede telefonische uitleg over het gevraagde product, levering volgens afspraak

arjan wijnen 15-08-2022

Ruime keuze, nette en goede telefonische hulp en een snelle levering tot in de gang.

Komduur 15-08-2022

Wij kenden deze winkel niet, ben er via Google terechtgekomen.
Hier hebben wij totaal geen spijt van.
Heel fijn geholpen in Veendam door Yanninck Koerts en ook over de afhandeling zijn we zeer tevreden.
Een aanrader.

Auke/Rita Tabak 15-08-2022

Personeel (verkoper) is kundig/behulpzaam en komt met het juiste advies (een goed alternatief). Een extra vermelding geldt ook voor de installateur van de vaatwasser (vakwerk en werkt erg netjes). Kortom wat valt er nog meer te wensen.

Stella 15-08-2022

Vanwege de lange levertijd een aantal keer contact gehad met de klantenservice en de winkel. Hele vriendelijke en behulpzame mensen (op 1 meneer na). Altijd prettig geholpen. En ik werd zelfs gebeld toen het leek alsof ik de koelkast niet had afgehaald

René Bijman 15-08-2022

Fijn geholpen en goede service. Perfecte winkel voor aanschaf keukenapparatuur.

Meranda Sterk 15-08-2022

Per toeval, via internet, bij Ikook terecht gekomen. Fijn geholpen om de juiste keuzes te maken voor onze keuken.
Echt heel blij met hoe het nu geworden is!

Matt Stevens 15-08-2022

I was given a recommendation to use Keuken Loods and they didn't let me down. An amazing service from the initial quote to the successful installation of the dishwasher. Super happy.

Special thanks to Shane Hiemstra for his professionalism and support throughout the purchasing process!

Jacqueline 15-08-2022

Snelle levering eerder geleverd dan aangegeven. Een goede prijs voor een goed product!

Ronald 15-08-2022

In de winkel netjes geholpen en geadviseerd, de levering was redelijk snel. De koelkast is keurig netjes ingebouwd.

Wibu 11-08-2022

Geen (keuken)loods maar wel een hele keurige winkel opstelling waar je van de grond bij wijze van spreken gewoon kan eten.
Vakbekwaam behulpzaam personeel Chapeau. Aanrader pur sang.
Houd dit concept vast is mijn advies.

Mart 10-08-2022

Vriendelijk geholpen en geadviseerd in winkel. Uiteindelijk goede keuze kunnen maken.
Helaas was levering niet erg snel, maar dat is een algemeen probleem en ligt ij fabrikanten.

Familie Vriend 09-08-2022

Wat een sportieve vakkundige uitleg voor het vervangen van onze koel vries combinatie van Siemens. Het inbouwen was keurig uitgevoerd in goed overleg van planning en telefonische aankomsttijd vooraf.

José 09-08-2022

Zeer goede informatie. Correcte levering. Scherpe prijzen. Al meerdere producten gekocht. Altijd zeer tevreden

Gersrd 09-08-2022

Ben zeer tevreden over Keukenloods.
Op zondag besteld en op maandag is de combimagnetron geleverd.
Site is overzichtelijk en duidelijk.

Riki v d Sande 08-08-2022

Op aanraden van een kennis hebben we voor keukenloods gekozen , en we zijn goed en vriendelijk behandeld en dus, tevreden.

M.Vdpitte 08-08-2022

Levering compleet en op tijd! Prima aankoop! Snelle service en vlot antwoord bij vragen!

Gerrit 08-08-2022

Goede service van medewerker in de winkel . Veel info gekregen over de inductie kookplaat.
Bezorging ook goed geregeld

Tonnelier 08-08-2022

Zelden de service en informatie voorziening meegemaakt als bij keukenloods. De snelheid van leveren en de prestatie van hun koeriersdienst zijn voortreffelijk!

Ted 08-08-2022

Makkelijk bestellen via de website, en snel geleverd door middel van ophalen 😁

Westboy 08-08-2022

Product , afhandeling en bezorging is heel goed. Ik ben erg tevreden en ik zal zeker deze winkel wat vaker bezoeken.

Pieter 08-08-2022

Groot assortiment voor een scherpe prijs.
Goede voorlichting over levertijden en eventuele alternatieven.
Afleverdatum gaat in overleg.

Harry 08-08-2022

Zeer tevreden met deze winkel.
Levering was mooi optijd, chauffeur vriendelijk.

S. Kaya 08-08-2022

Levering was helemaal top en in orde!
Super vriendelijk medewerkers met veel geduld!