Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

kees franken 25-07-2022

Bijzonder goed geholpen bij de keuze van onze nieuwe keuken apparatuur. Ook de levering van de 4 apparaten precies volgens afspraak en op tijd geleverd.
Ik raad iedereen aan hier naar toe te gaan voor keuken apparatuur. Top!

Sandra 25-07-2022

Vriendelijk en kundig personeel.
Goede communicatie over levering.
Goede prijs/kwaliteit verhouding product.

Ron 25-07-2022

Supervriendelijke en meedenkende verkoper. Snelle response en een mooie aanbieding. Betaling en aflevering ging ook zeer vlotjes. Eigenlijk verliep het hele traject zoals je wensen kunt.

Ad 25-07-2022

Goed bereikbaar met de telefoon en er wordt oplossingsgericht gedacht. Ben zeer tevreden

Jolanda Bolders 25-07-2022

Netjes en snel geholpen, plus snelle levering en plaatsing, helemaal tevreden

Fokko 25-07-2022

Prettige winkel met behulpzaam personeel.
Werd goed op de hoogte gehouden van levertijd.

Hans 25-07-2022

De site is overzichtelijk en de kook plaat is goed en op tijd geleverd. De werking heb ik nog niet kunnen controleren.

Familie.Wubs 25-07-2022

Super deskundig personeel,vriendelijk en ruimen ook alles na afloop netjes op.
Wij hebben een inbouw afzuigkap laten plaatsen en ben blij dat het zo netjes is gedaan. Ik beveel hen ook bij een ieder aan.!

Fam De Jong 25-07-2022

Zeer tevreden, ondanks het feit dat wij erg lang hebben moeten wachten ivm problemen levering (Siemens). Uiteindelijk kwam vorige week na ruim een jaar onze stoomoven als laatste binnen. Hierover is echter goed vooraf gecommuniceerd, maar wij zijn ook steeds gedurende het wachten goed op de hoogte gehouden. We konden altijd mailen met onze contactpersoon. Er miste na levering een prijzig rooster van onze Bora kookplaat, dit werd zonder moeilijk te doen direct opnieuw besteld voor ons.
Prima service voor een heel mooie totaalprijs.

Wim Nagtegaal 25-07-2022

Mooie spullen en mooie aanbiedingen, doen wat ze beloven. Voor ons de nummer 1 voor keuken apparatuur. Gaan hier zeker weer bestellen. Ook de bezorging verliep top, duidelijke afspraak over het bezorgvenster en een vriendelijke bezorger, wij zijn dik tevreden

Arjan 25-07-2022

Van offerte tot levering goed geregeld,
Goede prijs voor 4 Siemens apparaten

ron 25-07-2022

Vriendelijk en professioneel advies gekregen , artikel werd snel geleverd en bovendien voordelig

Marijke 25-07-2022

Heel tevreden over de bestelling van de inductiekookplaat en de snelle levering.

G.J Bankert 25-07-2022

Al heel wat jaren een trouwe klant.
Keuken en apparatuur van mijn dochter en van ons door hun geplaatst.
Bij problemen fantastisch opgelost door hun bedrijfsleider (Alkmaar), en door hun Roemeense monteur!

Frans van Delft 25-07-2022

gekocht in de winkel, bediening perfect, direct gevonden wat ik zocht voor een leuke prijs.

JM Kaas 21-07-2022

Prima advies en correcte levering
Hebben jaaar geleden ook nog afzuiginsstallatie laten plaatsen. Ook prima in orde

Ton 21-07-2022

Keukenloods .nl is een betrouwbaar bedrijf met deskundig advies en snelle levering.

Onno 21-07-2022

Snel en correct geleverd en vriendelijke bezorger mooi op tijd geleverd bedankt

Frans van Gulik 19-07-2022

Prima geholpen en snel geleverd tegen een redelijke prijs. Super!!!! Goed geholpen in de showroom. Veel keuze in prijs en functionaliteit.

Jolanda 18-07-2022

Super goed geholpen had een afzuigkap gezien gebeld voor actuele prijs besteld heel snel geleverd en goed op de hoogte gehouden

Roel 18-07-2022

Snelle levering en duidelijk wanneer het product er was.
Het enige wat mij opviel aan het apparaat is dat er veel boekjes bij zaten in verschillende talen. Dit zou voor mij niet hoeven.
Verder een prima ervaring met keukenloods

Ank Lange 18-07-2022

Goed geholpen in de winkel . Snel geleverd. Keurig en door vriendelijke man geïnstalleerd.

Udo 18-07-2022

Prima ervaring. Eerst goede vragen om tot juiste keuze voor vaatwasser te komen. Vervolgens keurig ingebouwd, volgens planning, binnen 1 uur klaar, keuken achtergelaten zoals het was, prettige mensen van inbouwteam.

Litjens 18-07-2022

goede uitleg bij keuze apparaat, vriedenlijk geholpen, prijs kwaliteitsverhouding

Bert 18-07-2022

Goede informatie in de showroom, snelle levering. Duidelijk in contact via mail