Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19126 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2670 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8.8

henny 30-12-2017 Via de website gekocht

goeie service en lekker goedkoop

Goedkoop en duidelijk. En het kon ook nog eens binnen een week geleverd worden op een door mij zelf uitgezocht dagtaak.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Patrick Willink 29-12-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service

Snel geholpen en goede oplossing gevonden. Binnen een paar uur al een nieuwe koelkast. Super service! Ik kom hier zeker nog vaker.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rutger 29-12-2017 Via de website gekocht

Mooi spul

Snelle levering, goede prijs en goede service. We hadden per ongeluk een verkeerde gaskookplaat besteld; deze werd zonder verdere kosten of problemen snel omgeruild voor de juiste.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Rudy Janssen 29-12-2017 In de winkel gekocht

Inductie kookplaat

Door dat men een stroomstoring heeft veroorzaaktis onze nieuwe kookplaat stuk. Na een telefoontje hebben ze geprobeerd ons zo spoedig mogelijk een nieuwe te leveren. Als de diefstal van de vrachtwagen en de maandag er op niet het slechte weer was geweest hadden we deze binnen een dag gehad. Hieraan konden ze niets doen.

Trijny 29-12-2017 Via de website gekocht

super tevreden

De site is heel duidelijk en de bestelling is uitstekend verwerkt. Ik ben goed op de hoogte gehouden i.v.m. het verzenden van de bestelling. Ik ben dan ook heel tevreden.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Patrick 29-12-2017 In de winkel gekocht
Almere

Echt meedenkende medewerkers, alles is mogelijk.

Op afroep bestellen, kundig advies en zeer meedenkend, fijne winkel. En ze hebben ook nog een showroom om zaken ter verduidelijken.

SH Tjoa 29-12-2017 Via de website gekocht

Uistekende service !

Heb reeds voor de derde keer div keuken app. besteld en alles verliep net zo perfect als de eerste keer, exact zoals afgesproken. Elders bij een bekende Internet winkel voor iets voordeliger gezien. Keukenloods maakt daar geen probleem van en paste de prijs aan. Telefonische communicaties waren perfect en zeer klantvriendelijk. Apparaten werden heel keurig tot in de keuken bezorgd en de oude app weggehaald. En v.w.b de kwaliteit vh bestelde app is zoals door de fabrikant zelf beschreven. Kortom Keukenloods.nl behoort tot de top-internet winkel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Liset 29-12-2017 Via de website gekocht

Goed geregeld

Combi magnetron via de site besteld maar vond de binnenkant toch erg klein. Gebeld met keukenloods en ander apparaat uitgezocht, heel prettig gesprek en goed geholpen. Was de week voor kerst en gelukkig had ik het nieuwe apparaat net voor kerst in huis!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Peter 29-12-2017 Via de website gekocht

perfecte aankoop Combi-oven

In de webshop de meest aantrekkelijke aanbieding gevonden voor de combi oven die wij zochten. wat opviel was de goede service in de vorm van aanvullende informatie die wij kregen in het telefonisch contact met de keukenloods. Vanwege de tijdsdruk i.v.m de feestdagen heb ik de combi oven in Opmeer zelf kunnen ophalen. Hier werd de aanbiedingsprijs nog bijgesteld omdat die inmiddels weer wat was verlaagd. Ook hier een prettige en adequate service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ferry Laan 29-12-2017 Via de website gekocht

Super service, vriendelijke meedenkende medewerkers.

We kregen erg goede adviezen, over de prijs is te praten dus altijd de beste prijs. Super snelle bezorging.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ed Intven 29-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Jammer dat het verpakingmateriaal niet word mee genomen na levering moest het nu naar een depot brengen van de gemeente

R. Lamers 28-12-2017 Via de website gekocht

Snelle en nette aflevering

Zeer aantrekkelijke prijs, overzichtelijk aanbod en ruime openingstijden voor eventuele informatie. Goede bezorgservice.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Vincent 28-12-2017 In de winkel gekocht
Veendam

Snelle, adequate service.

Qua prijs interessant . Adequaat geholpen.
Binnen een week geplaatst terwijl elders pas plaatsing mogelijk was 4 weken later
(Betrof vervanging oven en kookplaat)

geert dantuma 28-12-2017 Via de website gekocht

top levering.

nieuw vaatwasser was geleverd op de dag een zaterdag helemaal top. minpuntje messichein dat er vrij laat in de middag geleverd werd, terwijl er gemeld was dat het tiussen 1400 en 170 uur geleverd zou worden was dit echter pas 17.30 uur.

Jacoline 28-12-2017 In de winkel gekocht
Zaandam

Super klantvriendelijk

Goede service en klantvriendelijk personeel fijn oplossing gezocht voor plaatsen van de vastwasser

Petra 28-12-2017 Via de website gekocht

Goede service

Precies de inductieplaat die we zochten! Overal levertijden 2 weken. Hier direct leverbaar.
Snel contact en direct af te halen. Prijs top.

Jet 28-12-2017 In de winkel gekocht
Zaandam XXL

Vriendelijk & goed advies!

Keukenloods kent een goede prijs kwaliteitsverhouding. Ik kwam voor een vaatwasser én een afzuigkap. Ik heb ontzettend goed advies gekregen over de voor mij meest geschikte vaatwasser tegenover een mooie prijs. Ik heb de afzuigkap die ik wenste omschreven en de medewerker liep als eerste met mij naar de outlet, daar kon namelijk wel wat moois liggen. Ik heb uiteindelijk voor de helft van mijn budget de apparatuur aangeschaft en de service van Tim vd Capellen was SUPER!

Suus 28-12-2017 Via de website gekocht

Super product

Een hele goede product. Was goed omschreven en voldoet aan alles. Makkelijk om online te bestellen en levering was snel

joost 28-12-2017 Via de website gekocht

prima apparaat, goede prijs-kwaliteit verhouding

goede site, makkelijk zoeken op diverse zoek criteria,
winkelmandje werkte goed, afrekenen ging vlot, bevestigingsmails waren er snel,
aflevering en installatie perfect!
alles prima verlopen

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Arie 28-12-2017 Via de website gekocht

vlotte levering

Via het zoeken op het internet ben ik terecht gekomen bij keukenloods. En ook de contacten via de mail zijn goed.

Ha de Boer 28-12-2017 Via de website gekocht

Ramp

Vele malen moeten bellen, veel misgegaan ,alles na moeten leveren. Uiteindelijk zou er geleverd worden; wordt de vaatwasser alleen afgeleverd , moet de over/magnetron later weer nageleverd worden
De door ons geregelde monteur is 3 keer moeten komen

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Beste Ha de Boer,

Wat vervelend dat er het één en ander mis is gegaan met de bestelling. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik hoor het graag als ik hierin nog iets kan betekenen.

Rob Groet 28-12-2017 Via de website gekocht

Prima geregeld

De prijs/kwaliteit is dik voor elkaar. Op de dag van bezorging werden wij gebeld dat de chauffeur ziek was. Koelkast werdt, ondanks de drukte op dat moment, volgende dag geleverd. Correcte bezorging. Verder geen op- of aanmerkingen.

Miechiel Wehberg 28-12-2017 In de winkel gekocht

Koop NIET bij Keukenloods

Koop NIET bij Keukenloods. Ik zal dit hieronder toelichten.

Op basis van onder andere recensies op deze site hebben wij een keuken gekocht bij Keukenloods. Helaas hebben wij hier spijt van. We hebben de keuken nu nog geen 9 maanden en helaas hebben we meerdere klachten, waarmee we niet geholpen worden. Als voorbeeld: de afzuiger behoort gewoon af te zuigen zou je denken toch? Onze afzuiger heeft nooit afgezogen. Keukenloods komt haar afspraken niet na. Ben je thuis aan ‘t wachten: komt er niemand opdagen. Geen bericht, niks. Ook daarna geen bericht na een vraag hierover. Echt een schande: zo ga je niet met mensen om. We hebben een aangetekende brief gestuurd om de koop te ontbinden (geld terug, keuken terug naar Keukenloods): geen reactie van Keukenloods. We gaan nu helaas naar de rechter om dit probleem op te lossen.

Kortom: koop dus NIET bij Keukenloods.

Officiele reactie van Keukenloods 04-01-2018

Beste Miechiel,

Wij betreuren het hoe het gelopen is. De klacht is bekend en zal worden behandeld. Hier zal u verder over bericht worden.

Suzanne 28-12-2017 Via de website gekocht

onduidelijk over bezorgrijden

Goed product en goed geleverd. Prijs was ook erg goed. Alleen blijkt pas in laat stadium dat de kookplaat die volgende dag geleverd kan worden maar alleen in een bepaalde week. Werd pas aan het eind van de week geleverd en niet eerst door de bezorgers gebeld dat ze eraan kwamen. verder prima product.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Levertijd

Liesbeth Koster 28-12-2017 Via de website gekocht

echt geweldig, en heeeeeel snel geleverd

De avond voor de leveringsdatum nog een koelkast bij besteld en die is ook de volgende de meegekomen echt SUPER.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Leo Rombouts 27-12-2017 Via de website gekocht

Fijne makkelijke vaatwasser

Wij hebben gekozen voor Keukenloods , omdat de site heel makkelijk en gebruiksvriendelijk is. En een snelle levering .

J 27-12-2017 Via de website gekocht

Top service!

Snelle en vriendelijke bezorging. Mooie kwaliteit van producten en fijne afprijzingen. Zeker en een aanrader!

Artie 27-12-2017 Via de website gekocht

Prima deal

gemakkelijk zoeken, bestellen en keurig afgeleverd. Vriendelijke jongeman die aan huis komt binnen het aangegeven tijdblok.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Nynke 27-12-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Nog niet tevreden

Het keuken blad dat ik bij de keukenloods heb besteld is niet goed. Keukenloods heeft me goed doorverwezen naar de leverancier, maar ik weet nog niet of het goed wordt opgelost

Beste Nynke,

Vervelend dat het keukenblad niet goed is! Ik ga er vanuit dat het goed wordt opgelost, maar hoor het graag wanneer ik nog iets voor je kan betekenen. Zou je mij dan willen mailen op emma@keukenloods.nl?

cor 27-12-2017 Via de website gekocht

ontevreden

- Duur gasfornuis zonder gasslang leveren? Dat had beter vermeld moeten worden op de website bij de aankoop, dan had ik er gelijk eentje bijbesteld.

- SMEG ophoogsetje was op voorraad volgens website, maar duurde uiteindelijk 2 weken, waardoor verbouwing keuken stil kwam te liggen. Vele telefoontjes, niemand kon mij duidelijkheid geven over de exacte levertijd vanuit italie.

- Bij aflevering meld de chauffeur dat SMEG 90cm fornuizen verkeerd verpakt worden waardoor ze niet met steekwagen naar binnen gereden kunnen worden, Ik moest het apparaat van 90 kilo dus zelf naar binnen dragen en 15mtr verder op zijn plek zetten. Kennelijk was dit bij de chauffeur gewoon bekend, waarom dan niet bij de aankoop al vermelden zodat ik hier rekening mee kan houden en zelf een trolly kan regelen?

Beste Cor,

Wat vervelend dat er het één en ander mis is gegaan bij de bestelling en levering. De feedback wat betreft de gasslang gaan wij bekijken en uitzoeken hoe wij dit beter kunnen vermelden op de website. Wij betreuren het daarnaast dat de chauffeur niet heeft meegedacht op het moment van het leveren, dat is niet de manier waarop het zou moeten gaan. Desondanks hoop ik dat jullie veel plezier beleven aan het prachtige fornuis.

Bas 27-12-2017 Via de website gekocht

Dikke duim!

Goede prijs, vaatwasser en combi oven van bosch aangeschaft. Laten inbouwen, vakkundige installateur, namen het oude weer mee en netjes opgeruimd achtergelaten.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Riny van Dinther 27-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige Service

Vond het makkelijk om via te website dingen uit te zoeken en te bekijken naar de gegevens en deze waren helder, duidelijk en ze klopten helemaal

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

p.veerman 27-12-2017 Via de website gekocht

goede service snelle levering

warmtepompdroger voldoet ruim voldoende aan de eisen droogte graad is top.
duurt wel iets langer dan een condensdroger maar scheel weer in de stroom kosten.

Ron Bakker 27-12-2017 Via de website gekocht

Top bedrijf goede service

Top goede service klant vriendelijk geen aanmerkingen goeie prijs mooie spullen
Snelle levering lekker makkelijk via internet bestellen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Monica 27-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Heel vriendeljk personeel. Service perfekt .apparaat werd netjes afgeleverd en oude apparaat werd meegenomen. Ondanks slechte weersomstandigheden en andere callamiteiten bij firma waardoor levering vertraging opliep werd alles netjes afgehandeld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Maria Ketels 27-12-2017 In de winkel gekocht
Gaanderen

Goede prijs- kwaliteit en vakkundig advies!

Wij hadden goede verhalen gehoord over dit bedrijf en zeker niet onbelangrijk dat er voor scherpe prijzen een goed en breed assortiment wordt aangeboden!
Wij wilden perse 2 merkartikelen uit de consumentengids kopen en die waren daar te koop.....dus dan zoek je niet verder!
De levering duurde wat langer, maar dat was voor ons niet zo'n probleem!
Het inbouwteam heeft vakkundig en snel in ca 1 uur tijd de oude apparatuur verwijderd en de nieuwe geïnstalleerd!

Kortom zeer tevreden en de apparatuur werkt perfect!

Bob 27-12-2017 In de winkel gekocht
Zaandam

heer

In eerste instantie verkeerde ijskast later de goede en een uitstekende service, om het geheel geweldig op te lossen. Bedankt

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

john 27-12-2017 Via de website gekocht

Prima, omruilen zonder morren

vaatwasser had een deuk, werd zonder morren geruild, alleen de levering duurder wat langer wat jammer was want je hebt niet voor niets een vaatwasser

Bert van leeuwen 27-12-2017 Via de website gekocht

Prima service en snelle levering

Website is duidelijk en aanbiedingen prima !
Levering snel en volgens afspraak .Kortom : Aan te bevelen .

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jeroen 27-12-2017 Via de website gekocht

Perfecte service!

Keukenloods heeft goede artikelen tegen een scherpe prijs. Daar bovenop hebben ze erg goede service waar je voor je aankoop maar ook na je aankoop met al je vragen terecht kan.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

miep 27-12-2017 Via de website gekocht

Prima service !

Wij kiezen al jaren voor deze shop om de service en de prijzen. We halen de artikelen meestal op omdat er voor ons een winkel in de buurt is. Aardige mensen die niet te beroerd zijn om te bellen wanneer een artikel wat niet voorradig is, binnen is.
(2 dagen !)

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Coby968 27-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, gemakkelijk besteld en goede service

Een motorloze afzuigkap besteld om aan te sluiten op een recirculatie systeem. Kreeg een nette mail waarin werd gevraagd of het wel duidelijk was dat deze afzuigkap motorloos was. En of de bestelling klopte. Kon dit erg waarderen!

Martine 25-12-2017 Via de website gekocht

Dik tevreden

Wat wij aantrekkelijk vinden aan Keukenloods:
- Het uitgebreide assortiment
- De gunstige prijs/kwaliteit-verhouding
- De duidelijke informatie, die ook nog eens in helder, perfect Nederlands gesteld is. (Wij houden er niet zo van als bedrijven met (steenkool) Engelse/Amerikaanse kreten strooien)

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Tim 24-12-2017 Via de website gekocht

Goede service

Goede webwinkel, duidelijke site, goeie prijzen (goedkoop) en een goede afhandeling van mijn bestelling!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Adrie Touw 22-12-2017 Via de website gekocht

Echt top geholpen van het begin tot t eind

goedkoop en overzichtelijk
en anders een belletje en iedereen is erg behulpzaam
beloven je niets wat ze niet waar kunnen maken

Dick 21-12-2017 Via de website gekocht

Besteld en de volgende dag in huis

De site is overzichtelijk en duidelijk. Mocht de prijs elders goedkoper zijn dan kun je dat melden. Oude apparatuur wordt gratis mee teruggenomen.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

RG 21-12-2017 Via de website gekocht

Tegenvallende service

Nu 4 weken geleden een koelkast en vriezer van merk Bauknecht gekocht bij keukenloods. De aflevering verliep keurig. Toen de apparaten echter geplaatst waren bleek echter dat de vriezer niet goed werkte en na een dag zat hij al vol met ijsvorming. Ben zelf gaan kijken en de deur bleek krom te zijn. Doorgegeven bij keukenloods en zij hebben het doorgegeven bij Bauknecht. Aangezien de vriezer een hele dag stond te loeien hebben wij hem uitgezet en dit ook doorgegeven. Na een week kwam er een service monteur die zei niks te kunnen zien omdat de vriezer niet aanstond. Aangegeven dat volgens ons de deur krom was maar volgens hem niks te ontdekken. Daarna weer terug aangezet maar weer hetzelfde probleem. 2 weken later weer monteur en nu snel de conclusie dat de deur krom is en dus moet er een nieuwe deur komen. Ondertussen weer al meer dan een week verder en niks meer gehoord. Keukenloods geeft aan niks te kunnen doen en dat doen ze dus ook...niks. Voor service achteraf moet je bij dit bedrijf dus niet zijn.

Officiele reactie van Keukenloods 22-12-2017

Beste RG,

Wat vervelend dat je nu al een aantal weken zonder goed werkende vriezer zit. Zou je je ordernummer kunnen mailen naar emma@keukenloods.nl? Dan ga ik kijken of ik nog iets voor je kan doen.

Aron 21-12-2017 Via de website gekocht

Online aanschaf bij Keukenloods uitstekend

Keukenloods is in veel gevallen de goedkoopste aanbieder bestellen ging vlot en het leveren nog sneller. Boven verwachting.
Complimenten.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wim van Tilborgh 21-12-2017 Via de website gekocht

prima service en correcte levering met betaal gemak

wij kiezen voor Keukenloods voor de goede service en de scherpe prijzen.
aflevering volgens afspraak die je zelf bepaald
we hebben al drie machines bij keuken loods gekocht
met de wasmachine hadden we in het begin problemen, maar dat is al snel tot vollen tevredenheid opgelost.
dus wij zijn tevreden klanten

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Jeroen Hovestad 21-12-2017 In de winkel gekocht
watergang

Prima vaatwasser. Werkt prima

Prima winkel in watergang. Werden vriendelijk geholpen en hebben eerst even rustig kunnen rond kijken