Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

K.Pregled 18-07-2022

Zeer goede omschrijving producten, met duidelijke inzichten van maten en toepassingen en bij vragen even bellen zeer behulpzaam

R.Johannes 18-07-2022

Weer prettig geholpen door de medewerker van Keukenloods Roosendaal. Er was ook weer ruime keus voor onze, in dit geval, inductiekookplaat. Weer goede reden indien nodig om terug te keren.

Cj van Eck 18-07-2022

Bezorging prima.. bij inbouw apparatuur kan de info wat beter ..tip .. er is een systeem met deurgeleiders en systeem waarbij de keukenkastdeur vast op de koelkastdeur wordt gezet ... in de info is dat niet duidelijk...

Miranda Kollard 18-07-2022

Inbouw vaatwasser besteld was 2 weken niet leverbaar, een nette mail gekregen met excuses dat het wat langer zou duren, gelukkig was het binnen de 2 weken geregeld dat hij toch zou komen.
Duidelijke leverings instructies, en vaatwasser doet het prima.

Dick 18-07-2022

Fijne klantvriendelijke winkel en behulpzaam personeel.
Komen afspraken na en communiceren goed.

Jansje 18-07-2022

Zeer vriendelijk geholpen ...
Goede uitleg....en snelle bezorging..een aanrader ...

Eric Grispen 18-07-2022

Prima bedrijf, ruim assortiment hele goede prijzen en alle afspraken worden netjes nagekomen, een aanrader !

Wilma 18-07-2022

Goede informatie over het artikel, levering keurig volgens afspraak en afgesproken tijd. Al meerdere aankopen gedaan.

Rudy 18-07-2022

Ben erg goed geholpen. Dus weer een adres bij .
En goede produckt gekocht en goede service erbij
Mvgr rudy

Han van Nes 18-07-2022

Snelle en zeer correcte afhandeling van de bestelling van de vaatwasser én een snelle levering door een vriendelijke bezorger

frits 18-07-2022

Bestelling en bezorging perfect verlopen. Apparaat (Novy inductiekookplaat) vlot kunnen installeren. Wel even wennen met bediening. Doet het prima. Een sierraad voor onze keuken.

Hugo ijsselsteijn 18-07-2022

Prima geholpen voor een nieuwe combi magnetron en is zelfs eerder geleverd dan afgesproken

Niko 18-07-2022

Het was gemakkelijk om on-line te bestellen. Keukenloods was de goedkoopste aanbieder en leverde snel en binnen de afgesproken termijn. de informatie over het tijdstip van levering was zeer accuraat.

Franklin 18-07-2022

Heldere advies over het product. Goed geholpen door Alicia Bos. Het inbouwen door de inbouwteam verliep ook soepel. Ik bevel dit bedrijf aan.

van Dreumel Almere 18-07-2022

Werden vriendelijk geholpen werden niet achtervolgt maar kregen genoeg tijd om rond te kijken en goed advies

Ri Pitlo 18-07-2022

Fijne bediening en scherpe prijzen en gemakkelijk wat in huis is kan je gelijk meekrijgen

Ans 18-07-2022

Gebruiksvriendelijk side, goede communicatie, snelle len correcte levering , gewoon tevreden

Rita Wagenmakers 18-07-2022

Ik belde om het eea te informeren en werd prima en vriendelijk te woord gestaan. Ik kocht een koelkast via de wenste en installatie werd goed geregeld. Werd op tijd geïnformeerd. Ik had al eerder bij Keukenhofs apparaten aangeschaft.

Ruud Peeters 15-07-2022

De shop is goed en de mensen vriendelijk. We zijn bij deze shop terecht gekomen via internet. Ik ben zpper en vaak hebben klanten nog een oudere keuken waar een inbouwkoelkast van maar 102 in past en die zijn bijna niet te vinden maar keukenloods heeft die wel. Ze nemen ook de tijd voor je als je dan alsnog voor iets anders komt.

Herman Kuijsten 14-07-2022

Mooi vergelijk van prijzen , leveranciers en andere merken en ook de snelle levering, is ons zeker naar de zin. Een goede reden om bij een volgend product weer voor keikemloods te kiezen

Elly 14-07-2022

Juiste advisering over een inbouw combimagnetron.
Toen de bezorging niet doorging op vrijdag omdat de chauffeur een botsing had, kwam het nog op zaterdag! Duidelijk contact opgenomen en correct afgehandeld.

Fred 14-07-2022

We hebben al twee keukens gekocht via Keukenloods, dus je kan ons een vaste klant noemen. Ook voor de kleine onderdelen gaan wij naar Keukenloods. Nu hebben we een actief koolfilter besteld en ontvangen voor onze afzuigkap. Geleverd binnen enkele dagen en betaald achteraf. Prima verzorgd.

Bram van der Sar 12-07-2022

Eerlijke informatie op de website. Scherp geprijsd. Tussentijds goed geïnformeerd over de levertijd en toch iets eerder geleverd dan verwacht. Dik tevreden.

Leon 12-07-2022

Fijn dat de prijs tussendoor is verlaagd naar de prijs op de site. Werd ook prima geleverd.

Margriet Engel 11-07-2022

Wij hebben een hele goede ervaring, nu al voor de derde keer, en we komen zo snel als het kan terug om een kookplaat te kopen. We moeten alleen wachten op Liander en dat kannenkijker een half jaar duren 🥴