Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19102 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2675 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.8

ewi50 13-12-2017 Via de website gekocht

hele goede service

we hebben de shop op internet gevonden en viel de goede waardering op. deze bleek terecht te zijn. we hadden een vaatwasser uitgezocht, maar keukenloods kon niet zeggen wanneer deze geleverd zou worden. ze kwamen direct met een alternatief. deze vaatwasser had meer mogelijkheden en was duurder, maar we mochten hem hebben voor de prijs van onze eerste keus. heel mooi gebaar

Casper 13-12-2017 Via de website gekocht

webwinkelen zoals het hoort

Duidelijke communicatie over product en levertijd, en levering stipt volgens afspraak. Na mijn bestelling (maar voor de levering) stuitte ik op een andere aanbieder die 1 van mijn bestelde producten goedkoper aanbood. Ik kon goed vinden op de site waar ik dat kon melden en kreeg snel een passende aanbieding

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Yiannis 13-12-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden dat ik dit hier gekocht heb.

Ik heb dit bij keukenloods aangeschaft omdat het goedkoop was.
Niet wetend dat ik zeer goed behandeld zou worden, vanaf het eerste contact tot aan de levering aan toe.

Ruud 13-12-2017 Via de website gekocht

Volgens afspraak

Keurig op de afgesproken tijd geleverd. Op een zondag besteld en dinsdag op het afgesproken tijdstip geleverd. Duidelijke en gebruiksvriendelijke website.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hugo 13-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goede klantenservice.

Scherpe aankoopprijs en duidelijke en vriendelijke klantenservice. Snelle en juiste aflevering van de koelkast.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Minpunten

• -

A 13-12-2017 Via de website gekocht

Goedkope apparatuur!

Goedkope winkel. Veel keus. Echter wel veel heen en weer gemaild over de offerte. Ook bleken later apparaten niet te leveren of op voorraad te zijn. Hiervoor werdt dan een alternatief apparaat aangeboden. Wat wij lastig vonden omdat je dan weer overnieuw moet kijken naar de kwaliteiten van het apparaat. Verder wel tevreden tot zover!

Levering van de apparaten ging verder goed. Bij ons is nog niet alles geïnstalleerd dus daar kan ik nog niks over zeggen.

Françoise 13-12-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam

slechte service!!

Kookplaat donderdag bij Keukenloods in de winkel besteld, zou maandag bezorgd worden kreeg daar ook een bevestigingsmail van met de bezorgtijden maar werd afgebeld want door de sneeuw werd het dinsdag. Dinsdag kreeg ik i.p.v. de bestelling een mail dat mijn bestelling compleet is en ik een bezorgdatum kan kiezen HUHHH???? de eerstvolgende gelegenheid is dan pas donderdag.....
Ook bleek dat de kookplaat in de aanbieding is voor 595,05 en hebben wij de normale prijs van 599 betaald.
Ik ben zeer boos en teleurgesteld over deze gang van zaken Keukenloods!!!

Officiele reactie van Keukenloods 14-12-2017

Beste Francoise,

Vanwege het slechte weer eerder deze week is er helaas vertraging ontstaan met de bezorgingen. Mijn excuses hiervoor. Zou je voor de prijs misschien een mail willen sturen naar emma@keukenloods.nl met daarin je ordernummer en IBAN? Dan ga ik het in orde maken voor je.

Emma | Keukenloods.nl

Nicole 13-12-2017 Via de website gekocht

Zeker tevreden

Bij online prijsvergelijking bleek Keukenloods de voordeligste. Bestelling en aflevering verliep zonder problemen. Ik heb ervoor gekozen om de door mij gekochte inbouwmagnetron te laten monteren. Dat is ook prima gebeurd. De contacten waren allemaal zeer plezierig.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

F. Rombout 13-12-2017 Via de website gekocht

Prima webwinkel!

Er zijn veel concurrenten onder de webshops. De Keukenloods onderscheid zich ten eerste door een prima en duidelijke website met veel info omtrent de apparatuur. Ten tweede vrijwel altijd de beste prijs en ten derde is de klantenservice goed te bereiken mocht je nog vragen hebben. Ten slotte, alle gemaakte afspraken of beloftes worden nagekomen. Dat betekent een snelle levering waarbij ook eventuele oude apparatuur gratis wordt meegenomen. Ik zou geen minpunten kunnen bedenken die een belemmering zou kunnen zijn om te kopen bij de Keukenloods. Perfect geregeld allemaal en dat voor de laatste prijs.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Johan 13-12-2017 Via de website gekocht

chique keukenkraan

Eerst in een plaatselijke vestiging rond gekeken voor een nieuwe keuken, en daarbij ook een mooie kraan ontdekt. Personeel was erg behulpzaam en deskundig. Kraan via internet besteld bij Keukenloods omdat dat gemakkelijker was voor levering. Minpuntje: levering duurde langer dan aangegeven.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Bosscher 13-12-2017 In de winkel gekocht
Veendam

100% tevreden

Zowel advies, verkoop en levering liep op rolletjes. Niks op aan te merken. Wij zijn heel tevreden.
Wij kunnen de zaak zeker aanraden om een aankoop te doen.

TMK 12-12-2017 Via de website gekocht

deskundigheid een goede service

via internet ben ik aan het adres gekomen, na telefonisch overleg waarbij men goed meedacht en adviezen gaf, ondanks dat ik al wist wat ik wilde hebben. De volgende dag heb ik de bestelling definitief geplaatst en bij de nieuwe medewerker kreeg ik opnieuw aandachtspunten waar ik op moest letten.
Ik kon goed merken dat men wist waar men over sprak dat gaf veel vertrouwen.

Ghost 12-12-2017 In de winkel gekocht
Keukenloods XXL Zaandam

Top service.

3 Siemens ovens en 1 Siemens vaatwasser besteld. Veel informatie gekregen over de whats app informatie lijn. Super vriendelijk en behulpzaam. Uiteindelijk de ovens in Keukenloods XXL besteld in Zaandam. Keukenloods in zuidoost waren ze niet echt klantvriendelijk.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Cor van Egmond 12-12-2017 In de winkel gekocht
Opmeer

Geweldige service bij aankoop Bosch inbouwoven CBG835NS1/38

Wij hadden een Bosch inbouwoven gevonden op het internet en kwamen daarna op de site van keukenloods.
Keukenloods gebeld en gevraagd of ze deze oven op voorraad hadden en wat hun prijs was.
Ze hadden de oven op voorraad en konden deze ophalen 1 euro onder de prijs waarvoor wij de oven gezien hadden.
Gelijk gereageerd dat wij akkoord gingen en dat we de oven direct zouden komen ophalen. Bij aankomst bij het bedrijf in Opmeer kwamen wij erachter dat er niet betaald kon worden met een creditcard en op de bank kaart stond niet voldoende saldo. De verkoper maakte met ons de deal dat we het restantbedrag later over konden maken. Wat een service en wat een vertrouwen!! Zo konden we de oven toch gelijk mee naar huis nemen. Vandaar als beoordeling een dikke tien.

C 12-12-2017 Via de website gekocht

Duidelijke site, goede prijs en snelle levering!

Koos voor Keukenloods omdat ze goede prijs/kwaliteit boden en ruime keuze. Bovendien een snelle levering.

Nico 12-12-2017 In de winkel gekocht
Gaanderen

Aanbod, prijs, levering en service, alles top!

Goede ervaring in het verleden met Keukenloods, dus de keuze was snel gemaakt !
Een ruim assortiment , goed advies en fijne prijs !

a hoeksma 12-12-2017 Via de website gekocht

prima aflevering

goede shop overzichtelijk snelle levering allemaal duidelijk op de webshop verder geen onduidelijkheden

Ellis 12-12-2017 Via de website gekocht

Tevreden

Onlangs heb ik bij Keukenloods.nl een vriezer gekocht. Zij boden de vriezer aan voor de laagste prijs in tegenstelling tot andere websites. De vriezer werkt prima, het enige minpuntje was de leveringstijd. Deze zou op maandag geleverd worden, helaas werd dat pas woensdag.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd

martin 12-12-2017 Via de website gekocht

triple A

Prima webshop, omvangrijk aanbod, eenvoudig navigeren en daardoor gebruikersvriendelijk.
Na bestelling en betaling volgde snelle levering. Niets dan lof!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Alderliesten 12-12-2017 Via de website gekocht

Netjes geregeld,

Een duidelijk shop, informatie voldoende, alle voorwaarden staan vermeld en de levering wordt per mail verzonden. Oude apparatuur wordt mee genomen.

DaPo 12-12-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd, top service!

Zondag besteld, maandagavond in huis. Mailcontact vanuit winkel om te checken of er de juiste besteld hadden, helemaal goed!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sylvia 12-12-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar, snelle en zorgvuldige levering

Zeer betrouwbaar, snelle levering, aardige bezorger, goede service, duidelijke website.......kortom prima bedrijf.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

T Knops 12-12-2017 In de winkel gekocht
Roosendaal

Geweldige service

Shop is goed was voor ons de dichts bij zijnde, product was niet zicht baar in de winkel ze hebben deze voor ons opzicht besteld. Voor het product wat wij wilden hebben was de site duidelijk. De levering was ook goed.

P 12-12-2017 Via de website gekocht

na wat opstartproblemen netjes opgelost

Goede service nadat er wat problemen waren met het veranderen van de configuratie maar dit is later netjes opgelost

Ch 12-12-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Goede hulp bij keuze. Snelle levering. Prima service.

Wij wilden goede kwaliteit oven. Keuze tussen 3 grote merken. Uitleg van de overeenkomsten en verschillen. Goede hulp bij keuze. Snelle levering. Prima service.

P. Lagewaard 12-12-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Onze afzuigkap was in vlammen opgegaan. Via internet bij de keukenloods terechtgekomen aangezien hier de prijs het laagst was en er ook geen verzendkosten berekend werden. Ik kon aangeven wanneer ik de afzuigkap wilde ontvangen en ik kreeg netjes een mail met het tijdvak.
Er werd keurig op tijd geleverd, prima service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tiny jaspers 12-12-2017 In de winkel gekocht
roosendaal

heel goed ben er goed geholpen en staan gelijk voor je klaar

ik heb gekozen omdat het teneerste betaal baar is en goede uit leg en vriendelijk en goed apratuur echt een aan rader keukenloods roosendaal

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Izabela 12-12-2017 Via de website gekocht

Great service!

Very happy with the product I bought - quality for a good price! Also the customer service was very helpful and assisted us quickly when we needed help. Recommend!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Blijebakker 12-12-2017 Via de website gekocht

Heel tevreden

Ik had nog niet eerder gekocht bij Keukenloods. Blijkt dat het moederbedrijf gewoon in onze regio zit. Goede telefonische bereikbaarheid, ook in de avonduren, scherp geprijsd, stipte, nette levering tot in de keuken, oude apparatuur wordt gratis meegenomen.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces

Minpunten

• -

A. Joosen 12-12-2017 In de winkel gekocht
Roosendaal

Snelle en vanzelfsprekende oplossing van vergissing

Tevreden! De omruiling van butaan/propaan naar aardgasmodel was na constatering van de
vergissing was in een mum van tijd geregeld.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Nicodem 12-12-2017 Via de website gekocht

Aflevering was top!

Apparaat besteld en afgerekend via de site. Er werd kort daarna gebeld dat i.v.m. drukte en ziekte de aflevering een dag later zou zijn. Netjes in overleg ingepland en waren stipt op tijd! Oude apparaat meegenomen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Petra Runge 12-12-2017 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Goed mee gedacht door verkoper en absoluut niet opdringerig!

De online shop is overzichtelijk. Producten zijn gemakkelijk op te zoeken. Via de online site vonden wij het prettig om ons alvast te oriënteren alvorens wij naar de winkel gingen. In de winkel werden wij heel prettig geholpen door verkoper C. Hij dacht goed met ons mee, en liet ziet wat mogelijk was, en daarbij verloor hij ons budget niet uit het oog.

L. Vlak 12-12-2017 Via de website gekocht

Goede prijs voor product, levering niet volgens afspraak.

Goedkoopste aanbieder van ons artikel. Had ook ruim aanbod.
Bij bestelling van het artikel een bezorgdag en -tijd kunnen kiezen. We kozen in de ochtend tussen 08.00 en 12.00, echter kreeg ik een bericht van de vervoerder dat het artikel tussen 11.00 en 14.30 gebracht zou worden. Ik moest die middag gewoon werken en mailde dat het echt niet na 13.00 uur kon, hierop kreeg ik geen reactie, terwijl er bij het bericht stond dat als er problemen waren met de bezorgtijd je kon mailen. Heb dus iemand moeten regelen die de laatste uren nog bij mij thuis kon komen zitten! Helemaal niet handig!
Product dat we kregen was verder helemaal in orde en onze oude werd netjes mee terug genomen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice

RvdHaak 12-12-2017 Via de website gekocht

Er is maar 1 Keukenloods

Goed werkende site met veel informatie en handige links naar betreffende fabrikant van het product. Wel enige uitloop in levertijd maar een zeer goede communicatie.

Milko 12-12-2017 In de winkel gekocht
hoorn

goede de service

Je word netjes geholpen en van advies bediend en gekeken naar een oplossing als dingen niet gaan zoals het was afgesproken.

Ellen 11-12-2017 Via de website gekocht

Snelle en duidelijke service!

Duidelijke site, mooie aanbieding en via de mail werden we goed op de hoogte gehouden over de levering. TOP

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

H v d Hudding 11-12-2017 Via de website gekocht

goede afwerking order snelle levering

scherp geprijsd,fijne site om artikelen te vinden,goede informatie en snelle levering,vandaar zeer tevreden

Ramon Deelen 11-12-2017 Via de website gekocht

goede levering

de prijs en de levering van het product waren perfect.
ook de website was erg duidelijk en overzichtelijk

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Heuv0400 11-12-2017 Via de website gekocht

Makkelijk besteld en geleverd volgens afspraak

Na een doorverwijzing van Siemens kwam ik uit op keukenloods.nl waar ik een ruime keuze had uit de door ons gewenste oven, er was een mogelijkheid on producten te vergelijken, na alle stappen bestelling geplaatst, jammer dat je niet kunt betalen met credit card, voor de rest geen opmerkingen

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Leo 11-12-2017 Via de website gekocht

prima service scherpe prijs

Lage prijs en vertrouwen wekkend aan de telefoon. € 650 goedkoper dan locale leverancier. Snelle levering en prima installateur.

T.Bergman 11-12-2017 Via de website gekocht

Goed product, matige service

Wij hebben een gasfornuis via Keukenloods.nl gekocht. Telefonische hulp bij vragen was goed. Fornuis werd weken later geleverd dan op de site (bij aanschaf) werd aangegeven (wel werd mogelijkheid om te annuleren gegeven). Fornuis werd onuitgepakt binnen gezet, oude fornuis werd wel meegenomen. Inbouwteam kon pas na 2a3 weken langs komen, ook kon gasleiding niet worden aangepast, dus uiteindelijk maar geen gebruik van deze 'service' gemaakt en zelf geregeld dat fornuis werd aangesloten. Zeer tevreden over fornuis!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

JB meijer 11-12-2017 In de winkel gekocht
Zaandam

vriendelijk, snel en heel netjes!

met hulp van het winkelpersoneel werd ij goed geïnformeerd en geadviseerd waardoor ik de juiste keuzes kon maken. het assortiment is groot. Dus, met alles in huis maak je de juiste keus.

Gabriel van Duijn 11-12-2017 Via de website gekocht

Zeer goed service

Snel en makkelijk bestellen tegen een lage prijs. De service hierbij (en het later item toevoegen aan bestelling) was prima en het inbouwen was meer dan top...!! Kom volgende keer zeker terug.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Jerni72 11-12-2017 Via de website gekocht

Zeer goed geholpen.

Bosch koelkast geleverd, keurig op de afgesproken datum, helaas met transportschade. Service van Keukenhoods ingeschakeld en koelkast is binnen een week omgeruild voor een nieuwe. Goeie service.

Jacques 11-12-2017 Via de website gekocht

Super service

Goed telefonisch advies
Super snelle afwikkeling en levering van in dit geval een inductiekookplaat , tegen een super black friday prijs
Inbouwteam ook een aanrader , netjes volgens afspraak en nette mensen over de vloer

Tevreden klant! 11-12-2017 Via de website gekocht

Snelle en correcte service

Bestelling is snel geplaatst, maatwerk is mogelijk (zelfs onderhandelen over de prijs bij aankoop meerdere apparaten). Afspraak om in te bouwen is snel gemaakt en inbouwer in specialist.

Jjvandrunen 11-12-2017 Via de website gekocht

Wel zelf blijven mee kijken

Duidelijke adviezen gevonden via internet ook via internet besteld omdat de machine niet op voorraad was. Keurig bevestiging gekregen van de betaling maar eer stond een ander type nummer op de bon dan we besteld hadden. Gebeld bestelde type was niet meer leverbaar dit was het beste alternatief.Daar de voorgestelde machine ook nog beduidend goedkoper was toch erg te vreden. Vind wel dat er even gewaarschuwd had moeten worden dat het gewenste model niet meer leverbaar was.

p huibers 11-12-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Alles perfect

In de winkel besteld. Wilde pas 3 weken later levering. Prijs bleef gelijk en konden betalen (pinnen) bij de chauffeur. Dag vooraf één timeslot van 3 uur gekregen. En ze kwamen ook binnen deze periode. Oude apparaat werd netjes meegenomen. Prima service!!

Raymond 11-12-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Producten precies zoals beschreven en netjes verpakt. Een verzending was problematisch bij PostNL. Contact opgenomen met keukenloods.nl. De medewerker verzorgde direct een nieuwe verzending zonder een intern onderzoek af te wachten. Uitstekende service, zo hoeft de klant niet te wachten op een uitkomst die lange tijd kan duren. Pluim.

Frank 11-12-2017 Via de website gekocht

Gemengde gevoelens

eerdere ervaring, snel en accuraat. Bij deze bestelling, geen korrekte voorraadinformatie op de website waardoor levertijd niet 2 dagen was, maar uiteindelijk 2 weken. Geen ramp, maar wel slordig, want website werd dus ook niet bijgewerkt met de korrekte informatie nadat bleek dat er wél levertijd was. Wel superaardige medewerkers en produkt uiteindelijk netjes aangeleverd. Dus klein beetje gemengde gevoelens maar overal toch een 'OK'

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Levertijd