Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Jo 11-07-2022

De medewerker was behulpzaam en flexibel . Gezien de mogelijkheden juiste verhaal omtrent de duur van afleveren.
Bakoven met magnetron 3 week later al geleverd .
Contact gezocht nadat ik website had bekeken.
Apparaat voldoet aan verwachting

Marja Tentua-Hengst 11-07-2022

Goede uitleg voor aankoop, prima service na aankoop. Prima service bij de aflevering van de inductieplaat en wokpan.

Stefan 11-07-2022

Vaatwasser werkt prima en snel geleverd. Bezorger arriveerde wel eerder dan het gemelde tijdsvak waar we niet helemaal op hadden geregeld.

Maro 11-07-2022

Het contact was vriendelijk en behulpzaam. Bestelling verliep vlot. Levering netjes voor gebeld en afspraak gemaakt. Fijne tijdsaanduiding op dag zelf. Apparaat geleverd en oude retour

kernic 11-07-2022

Zeer goede service! Hier al vaker besteld en steeds goede prijzen. Goede verzending met track and trace.

Hajo 11-07-2022

Er werd zorgvuldig naar mijn wensen geluisterd! Voelde me echt gehoord! Over het resultaat - nieuwe koelkast - zijn wij uiterst tevreden!

Christian 11-07-2022

Altijd leuk geholpen door*** met goed advies en de scherpste prijs in de markt voor top apparatuur. Zeer tevreden over Keukenloods. Mijn vaste leverancier voor keukenapparatuur als ik het nodig heb na een verhuizing.

Bouman G.C 11-07-2022

Netjes geholpen door verkoper en geleverd zoals afgesproken. Inductie kookplaat bevalt tot nu toe goed.

Marcel 11-07-2022

Duidelijk zoeken naar product. Goede info over product en de prijzen zijn een stuk lager dan bij anderen.
Goed op de hoogte gehouden over levering order. Producten draaien nu 2 weken naar volle tevredenheid.
Mijn volgende product koop ik weer bij Keukenloods.

Olaf van Dam 11-07-2022

Eerder bij dit bedrijf een combimagnetron en ijskast gekocht. Nu een vaatwasser van Siemens die een scherpe prijs had vergeleken met andere bedrijven. Weer snel geleverd en de oude meegenomen. Keukenloods is zeker voor iedereen een aanrader. Groetjes

Al 11-07-2022

Zeer deskundig vriendelijk service en snelle inbouw zeer netjes en vlug geregeld.

George 09-07-2022

Als je een mooie en functionele keuken zoekt met bijbehorende apparaten:
KEUKENLOODS. Was vroeger ‘t Schouw. Heb daar in 1999 een inbouwkeuken gekocht en in laten bouwen door een perfecte monteur. We hebben deze keuken nog steeds en deze functioneert nog perfect. Wel de apparatuur in de loop der jaren vervangen.
Altijd een goed en leuk contact gehad met diverse medewerkers. Ze luisteren altijd goed, denken met je mee, adviseren je, kortom een fijne zaak en aan keukenapparaten geen gebrek. Ook vaak leuke aanbiedingen en uitstekende service!

Beslist naar toe gaan! 07-07-2022

Omdat we voor het koken wilden overstappen van gas naar inductie gingen we op zoek op internet. We kwamen uit op de Keukenloods omdat hun site er goed en betrouwbaar uitzag. Het is wel even een stukje rijden vanaf Scheveningen maar dat leek ons de moeite waard.
We werden vriendelijk ontvangen en goed geholpen bij het maken van een keuze. De inductieplaat waar we op uit kwamen bleek echter een zeer lange levertijd te hebben dus nog even verder zoeken. De verkoper kwam op een inductieplaat uit die zelfs 2 flexzones bleek te hebben. De levertijd zou ook niet te lang zijn dus daarvoor gekozen.
Achteraf bleek ook deze inductieplaat een wat langere levertijd te hebben maar daar kon de verkoper uiteraard ook niets aan doen. We werden goed via mail op de hoogte gehouden van de levertijd die toch weer veranderde. Uiteindelijk kwam hij toch nog iets eerder dan geplanned en werd keurig verpakt bij ons afgeleverd. De plaat bevalt ons uitermate goed dus het ritje naar Rotterdam is niet voor niets geweest.
De Keukenloods is een echte aanrader.

Rob 07-07-2022

Uitgebreide collectie / keuze. Betellen eenvoudig en levering volgt snel. De prijs van de artikelen is zeer concurrerend en voor ons de laagste prijs.

diederik 05-07-2022

Producten duidelijk en goed vindbaar. Telefonisch contact gehad nadat verkeerde vaatwasser had uitgekozen. deze werd zonder problemen opgehaald en tegelijk de goede bezorgd.
Prijzen zijn zeer concurrerend.
Levering op zeer korte termijn mogelijk

Gerrit en Mariet Govers. 05-07-2022

Ben zeer tevreden over de Bosch afzuigkap.Ook zijn we zeer te spreken over de vakkundige en enthousiaste verkoopster. We hebben onze zoon getipt over onze ervaringen. Hij komt binnenkort in Nederweert kijken voor de aanschaf van een keuken.
Gerrit en Mariet Govers

Fons 04-07-2022

Shop betrouwbaar voor wat betreft leveringskwaliteit -en termijn. Installatie zeer kundig, informatief, volgens voorschriften én netjes

Christel 04-07-2022

Snelle levering, vriendelijke aan de telefoon.
Alleen de bezorger was niet vriendelijk zelfs wat onbeschoft. Maar dat zou mij niet weerhouden om daar nogmaals te kopen.

Johan 04-07-2022

prima service. Eerst in de winkel te Gaanderen. De door ons gewenste Magnetron was daar niet op voorraad maar wel bestelbaar dus is dat ter plekke geregeld. Levering prima contact over dag en daarna over tijdslot. Levering door een vriendelijke efficiënte bezorgen met inname van de oude. Top

Tevreden klant uit Delft 04-07-2022

Vriezer gekocht, telefonisch prima geholpen en de levering was snel en netjes. Zeker aan te raden.

Gerrit Crezee 04-07-2022

€300 goed koper dan een ander voor een identieke inductieplaat dat lijkt mij al een goede motivatie om naar Keukenloods te gaan.
En we zijn goed en vriendelijk geholpen, de levertijd was langer dan dat ze hadden verwacht (maar dat is overal het zelfde) werden daar over keurig netjes van op de hoogte gehouden.
Kortom niets verkeerd aan Keukenloods wat ons betreft.

Veronica Kenter 04-07-2022

Site is gebruiksvriendelijk en de levering was helemaal in orde. Vriendelijke installateurs. Ben helemaal tevreden.

G.J.M. Bons 04-07-2022

Medewerker denkt direct spontaan mee voor nieuwe afzuigkap vanaf start contact. Vraagt door over huidige en oude model en geeft informatie over mogelijkheden en kosten. Vriendelijke vlotte man met kennis van de producten.

rene 04-07-2022

goede service, tegenwoordig valt het niet mee met productiestops en leveranties, maar toch is keukenloods erin geslaagd om te leveren. Complimenten

Jroy 04-07-2022

Redder in nood. Vanwege leveringsproblemen waren we al een half jaar aan het wachten op de kookplaat. Bij keukenloods was die gewoon op voorraad. Is snel geleverd en door onze keukenleverancier geplaatst. Ben er erg blij mee