Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1954 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Keukenloods.nl 13-03-2019

Snelle levering. Goede aflevering binnen de afgesproken tijd. Instaleren zelf gedaan en daardoor ook zelf de verpakking moeten opruimen. Heb niet gevraagd mij erbij te helpen. Verder goed geregeld. Dank daarvoor

Hans 13-03-2019

De Keukenloods had de beste aanbieding voor het door mij gekozen wasmachine en had het ook als enige in voorraad zodat de volgende dag al geleverd kon worden.
De berichtgeving over het tijdstip van levering was prima toen een spelfout eenmaal uit het e-mail adres ontdekt was. Het was alleen jammer, daarom geen 10 gegeven, dat de bezorger teruggeroepen moest worden omdat hij straal langs de reeds buiten bij de voordeur gezette oude wasmaschine liep. Die moest wel afgevoerd worden!

Emmy 13-03-2019

Erg prettige bejegening. Ik heb de aankoop pas 3 maanden na bestelling afgenomen en betaald, was geen enkel probleem. Erg prettige monteur die heel constructief meedacht over oplossingen van de problemen met de plaatsing ( en er waren er een boel,buiten de sschuld van Keukenloods).
Al met al goede redenen om vaker zaken met Keukenloods te doen

Hans 13-03-2019

Goed bedrijf, up to date produkten en een klantvriendelijke benadering bij vragen. Helaas is nu voor de 2e. keer gebleken dat de op de site gestelde "op voorraad, levering de volgende werkdag" niet juist. Hier wordt bedoeld de levering vanuit Duitsland naar Nederland en dan pas na enkele dagen naar de klant. Jammer anders hadden jullie een 10 verdiend.

Dennis Amsterdam 13-03-2019

Snelle levering, enige minpunt vond ik dat het gekozen model niet leverbaar bleek te zijn, terwijl deze wel online beschikbaar was.

Anne 13-03-2019

Snel geleverd, goedkoper dan menig grootgrutter
En bij bestelling alles duidelijk te volgen.
Heb in het weekend 2 verschillende orders geplaatst, en werden Savonds netjes samen afgeleverd.

Roovers 13-03-2019

Vind een goede shop
Kwam super snel binnen
Zat kras op koelkast en werd zelfde uur gelijk opgelost
Super tevreden volgende keer bestellen we weer daar
Ook klantenservice helemaal top

Jo 13-03-2019

Goed product tegen scherpe prijs! Alleen jammer dat ze maar blijven navragrn og de maat wel klopt en je dan aanspreken alsof je een klein kind bent? Maarja dat ze dit doen os wel netjes opzich.

Yvo de Coster 13-03-2019

Prima geholpen en serieus geadviseerd. Ook na de order zijn ze altijd “thuis” en hulpvaardig. Kortom: een fijn en prettig bedrijf en zeker een aanbeveling waard!!

Ome Marius 12-03-2019

Goede service snelle levering zeer aardig personeel!!!!
Paul en Corne goed gedaan!!!

Arnold 12-03-2019

Het assortiment is ruim voldoende. levering is wat rommelig. Heb twee apparaten gelijktijdig besteld echter werden op twee verschillende momenten bezorgd. Moest hier dus twee keer voor thuis blijven.
Daarnaast krijg je net na het plaatsen van de bestelling aanbiedingen van dezelfde apparaten voor een lagere prijs.

Theo 12-03-2019

Goede overzichtelijke shop, redelijke prijzen en geleverd volgens afspraak. netjes vooral de levering aangekondigd incl. tijd

Erik 12-03-2019

Op advies van Tieleman Keukens uit Middelharnis hebben we de apparatuur voor onze nieuwe keuken gekocht bij Keukenloods. Eenvoudig bestelproces, helder inzicht in de status en super makkelijk een bezorgdatum kiezen. Bezorging keurig op tijd en netjes binnen gezet. Topervaring, een echte aanrader!

Weert 12-03-2019

Alles verliep naar wens. Goed advies gekregen in de winkel, alles werd volgens afspraak geleverd.

Wagemakers. 12-03-2019

Goede en snelle service. Ben zeer tevreden.. fijn dat ze ook je oude spullen mee retour nemen.

Joep van de Wouw 12-03-2019

Ik heb deze shop gekozen op prijs en kwaliteit. De recensies van Keukenloods waren ook positief. De service en aflevering waren prima.

ALT 12-03-2019

Goede service. Op de gevraagde dag/tijd geleverd.
Houden hem in gedachte bij eventuele volgende koop.

Dutch 12-03-2019

Prima advies gekregen over te kopen apparatuur, prijs nog vergeleken met andere aanbieders. Had kunnen weten dat ik het niet hoefde, ze zijn gewoon de goedkoopste. Vergeleken met sommige anderen zijn ze €300 goedkoper!
Vandaag besteld morgen op de afgesproken tijd in huis.

Nel Adolfse 12-03-2019

Snelle levering . Scherpe prijs. Goede beschrijving van producten. Duidelijke website

W Nas 12-03-2019

De service en het bezorgen was uitstekend. De diepvries die ik heb ontvangen is perfect. Kortom: helemaal geweldig!

Bert 12-03-2019

Had op internet een inductie kookplaat uitgezocht, wist alleen niet of de uitsparing in mijn aanrecht voldoende groot was, een paar vragen en de keuze was definitief.
Ook het plaatsen door keukenloods snel en voortreffelijk

Richard 12-03-2019

Vriendelijke en vlot geholpen betalen bij levering geen aanbetaling. Goed geinformeerd over de levering.

Peter 12-03-2019

De avond ervoor gebeld met de servicelijn of de nieuwe inbouw combimagnetron zou passen. Was geen probleem en kon deze zelfs de volgende dag al ophalen in Opmeer! (Als er iets stuk gaat, zeker in de keuken, wil je toch zo gauw mogelijk een nieuw apparaat) Mede door dit snelle advies, het snel kunnen ophalen en ook zeker niet te vergeten, een zeer goede prijs voor het apparaat.. (de goedkoopste..:-) )

Hans 12-03-2019

Goede informatie op de site en keurige levertijd en op tijd.
Veel keuze met goede vergelijking.
Toppie.

Rob Beekes 12-03-2019

Ik heb eigenlijk alleen maar goede ervaringen met de shop. Toch is dat niet terug te zien in het cijfer. Dat heeft te maken met de bezorger waar jullie zaken mee doen.
De bezorging was ingepland op een zaterdag in bepaald tijsdsvak.
Helaas heb ik voor niets zitten wachten en was de bezorger ook niet meer te bereiken.
De maandag daarop contact gezocht. Na veel excuses gaven ze aan dat bij hun helemaal niets bekend was.
Nieuwe afspraak gemaakt en deze verliep geheel naar tevredenheid.
Het leverde nu weinig problemen, behalve een middag voor niet wachten en de frustratie, maar wanneer er afspraken gemaakt waren om de keuken op de maandag te plaatsen was dat door de foutieve bezorging mis gegaan.

Lindeman 12-03-2019

Goede service en uitstekend geholpen!
Alle plus en min punten besproken.
Goede informatie over de afgenomen producten.
Ruim de tijd genomen

G.Postma 12-03-2019

Voor het eerst hier een bestelling gedaan en bijna tevreden. Ik heb bezorgkosten betaald omdat de wasdroger na de 2e verdieping moest. Ik vind het een slecht service dat de droger niet werd aangesloten.
Officiele reactie van Keukenloods 13-03-2019

Beste G.Postma,

Bedankt voor het plaatsen van de review. Het is gebruikelijk dat een apparaat niet wordt aangesloten door een bezorger. Hiervoor dient een monteur langs te komen en dit moet apart worden afgesproken. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Groet, Emma

Eagenaar 12-03-2019

Duidelijke website , waarin je goed een selectie kan maken naar de wensen die je hebt. Heldere informatie over levering en prijs. Afspraken worden goed nagekomen en geen verassingen achteraf. Gewoon top en na vergelijk ook het goedkoopste

Vincent 12-03-2019

Product was beschadigd bij aflevering. Bestellen ging snel en makkelijk, nu kijken of de afhandeling van de schade ook zo snel gaat.
Officiele reactie van Keukenloods 13-03-2019

Beste Vincent,

Bedankt voor het plaatsen van de review. Wat vervelend dat het product beschadigd binnen is gekomen. Ik zie dat je een serviceformulier hebt ingevuld dus dan krijg je z.s.m. een reactie van een van mijn collega's!

Groet, Emma

Martiene 12-03-2019

Mooie prijs kwaliteit verhouding, met een snelle levering! Jammer dat de bezorger het verpakkingsmateriaal niet mee terug heeft genomen.

Harry Redmeijer 12-03-2019

ik ben heel dergelijk en heel goed geholpen en een heel goed uitleg gehad van deze aankoop
ik kan iedereen aanbevelen hier keukens en of alle andere apparaten hier te kopen

Ubasto 12-03-2019

Snelle reactie, ook checken zij of keuze wel passend is. Doen alle moeite, ook mbt levertijd.

Nico 12-03-2019

Keukenloods, helemaal blij mee, top!
Deskundig personeel, luistert goed naar wensen van de klant.

Aad van Essen 12-03-2019

Prettige webshop, aantrekkelijke (lage) prijs van kookplaat en vlotte en deskundige demontage/montage van kookplaat.

Anna 12-03-2019

Leuk, keurig showroom en hartelijk ontvangen.
Deskundig advies complimenten aan medewerker ..... van vestiging Utrecht
Snel geleverd.
Super loods. Nogmaals Dank !

polansky73 12-03-2019

prijs kwaliteit is TOP... producten waren snel geleverd (en binnen de tijdszone die vooraf gemaild werd)

P.Nieuwenhuizen 12-03-2019

makkelijk zoeken op de site, juiste artikel met vriendelijke prijzen. Vlot bezorgd en oude apparatuur wordt mee teruggenomen.
Gratis.

Andre 12-03-2019

Eenvoudig bestelling geplaatst na telefonisch overleg met klantenservice. Prima geholpen en binnen twee dagen zoals afgesproken stond onze bestelling klaar. Zelf afgehaald in Opmeer op een zaterdag en ook hier vriendelijk en vakkundig geholpen. Volgende bestelling zeker weer bij de Keukenloods!

Daan 12-03-2019

Duidelijke communicatie mbt levering. Netjes geleverd en tevreden over product!
Goede aanbieding

A de Voogt 12-03-2019

Er was een probleem ontstaan bij de leverancier,medewerker van Keukenloods is persoonlijk naar de leverancier gegaan om product op te halen,dit om toch op tijd te kunnen leveren.
Grote klasse

M.J. Fortuin 12-03-2019

De prijs en kwaliteit verhouding, alsmede het uitgebreide assortiment in de webwinkel alsmede de echte winkel, zodat je het product ook in het echt kan zien.

Mathy 12-03-2019

Alles conform afspraak geleverd en geplaatst. Netjes en deskundig gewerkt. Meer dan voldoende communicatie. Alles klopte.

Harry uit Ede 11-03-2019

Het bestellen via de telefoon ging prima. Goed meegedacht. Levering was stipt op tijd en compleet. Oude spullen netjes meegenomen. Montage was op zich simpel. Maar de meegeleverde Perilex stekker had geen standaard nummering van de pennen. Dat was gelukkig meteen al duidelijk. Met wat gepuzzel gewijzigd in de contactdoos en goed aangesloten. Maar een waarschuwing is op zijn plaats voor als je zonder te meten of kennis van zaken zou aansluiten.

Arling 11-03-2019

Komt de afspraken altijd na en is prijs technisch zeer voordelig ze zijn telefonisch goed bereikbaar en de mensen staat je zeer netjes te woord en je wordt zeer goed voorgrlicht

CT 10-03-2019

Prima geholpen, vriendelijk en correct. Allerlei mogelijkheden bespreekbaar.

Dick de Boer 10-03-2019

Prima service en en bovenal bijzonder goede begeleiding bij het aankopen van onze producten

B schrijver 09-03-2019

Voor hoog review cijfer maar na eerste contakt was het snel anders.werdt mij verteld dat produkt uit handel ging zelf met siemens gebeld was niets van waar naar keukenloots gebeld zij hadden hhet niet in voorraad
Officiele reactie van Keukenloods 11-03-2019

Hallo B. Schrijver,

Bedankt voor de review. Zoals ik het nu begrijp was er een miscommunicatie over het apparaat. Heb je inmiddels het juiste apparaat gevonden? Als ik je nog ergens bij kan helpen dan doe ik dat graag! Je kunt een mail sturen naar emma@keukenloods.nl. Bedankt. Groet Emma

Jossie 09-03-2019

Na veel onderzoek in winkels en online kwam ik bij de keukenloods uit en heb mijn bestelling geplaatst . Jammer dat je bij een ander vervoersbedrijf zelf moest bellen voor een afspraak om te leveren....6 dagen moeten wachten op de levering( bij vele bedrijven gaat dit beduidend sneller!) Wel heeft een vriendelijke jongeman mijn oven in de keuken gezet.

palstra 09-03-2019

we hebben en vaatwasser gekocht via keukenloods, deze hebben we ook in laten bouwen.
keurig op de aangegeven tijdstip waren ze er.
keurig nette mannen hebben hem geïnstalleerd.
ze vertelde mij ook keurig hoe hij werkt!
ik zou zeker weer kiezen voor keukenloods

R. Robert Wegert sr. 09-03-2019

Zeer tevreden over service-afdelingen. Nazorg was uitstekend. Wat overblijft is een prachtige keuken. Top !