Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Jaap 27-06-2022

Apparaat op voorraad en netjes geplaatst prijs kwaliteit is ook in orde en de plaatsing keurig op de afgesproken tijd

G van Veldhoven 27-06-2022

Gebruiks vriendelijke app. Kon goed vinden wat ik zocht. Voldoende keus aan apparatuur. Goede prijzen. Snelle levering, met duidelijke uitleg wanneer de apparatuur geleverd zou worden.

Nick 27-06-2022

Goede kwaliteit/prijsverhouding, veel keuze op een overzichtelijke website.
Product keurig volgens vooraf bevestigde tijd geleverd en door vriendelijke bezorgers afgeleverd. Oud product mee retour genomen. Bevel keukenloods aan.

Nico 27-06-2022

Online chat, erg vriendelijk medewerkster en duidelijke uitleg.
Product opgehaald en ter plekke gepind, gewoon op voorraad zoals beloofd.
Kunnen andere leveranciers een voorbeeld aan nemen. Al 8 weken aan het wachten bij een ander.
Zeer tevreden.

Palmi 23-06-2022

Zoals altijd scherpe prijs (zelfs voor Gaggenau, waar iha weinig korting op wordt gegeven), snelle levering. Nog nooit gezeur gehad. Prima bedrijf.

Henny Bastiaansen 21-06-2022

Zijn zeer tevreden, vriendelijk te woord gestaan, telefonisch en in de shop in Roosendaal.

Audtje 21-06-2022

Na veel gedoe over een andere koelkast ,zijn we er gelukkig toch uitgekomen en heb ik na 2maanden eindelijk weer een goed werkende koelkast en ik moet zeggen dat deze koelkast niet mijn eerste keus was ,maar ik heb er geen minuut spijt .
De levering kon voor mij niet snel genoeg ,maar binnen in een week had ik hem eindelijk .
Alleen jammer dat we het zelf moesten uitpakken .
Maar toch ondanks alle obstakels ,super bedankt voor alles.

Marijn 20-06-2022

Goede omschrijving van product op de website, vlotte levering. Goede informatievoorziening over de levering.

Mark van Buuren 20-06-2022

Ik heb voor deze shop gekozen omdat deze een thuiswinkel waarborg keurmerk heeft en de prijs van het product goed was. Levering direct de dag erna zoals belooft. Later op een andere website het product nog goedkoper gevonden. Dat verschil werd zelfs gecrediteerd zonder problemen.

Van Oost 20-06-2022

Prima snelheid, prijs en advies . Goed geregeld, no nonsense en tevreden

Tallina 20-06-2022

Keurig volgens afspraak geleverd. Duidelijke communicatie rondom het aankoop- en leveringsproces

Wil Vogelaar 20-06-2022

Cijfer 10! Product info duidelijk. product goed bij levering. De levering is goed, vriendelijk en door een hele flexibele man verlopen.

Marcz 20-06-2022

Goede omschrijving en prijs. Installatie optie was fijn en helemaal prima uitgevoerd.

Tamara vd Abbeele 20-06-2022

Duidelijke webshop. Makkelijk te vinden. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Voor elk budget is er iets te krijgen. Snelle en correcte levering.

Patricia 20-06-2022

Makkelijk te bestellen, snel geleverd.
Mooie combi magnetron. Duidelijke bediening, mooie vormgeving

R. van der Laan 20-06-2022

Prima website met goede prijzen. Levertijd helaas 2x uitgesteld buiten schuld Keuekenloods. Met 1 telefoontje alternatief geregeld.

jacqueline 20-06-2022

Super vriendelijk en er wordt goed meegedacht
Netjes op tijd geleverd en gratis bezorgen

afzuigkap 19-06-2022

late levering buiten afspraak. Op voorraad maar na bestelling toch niet............................................

HvT 16-06-2022

Klantvriendelijk, meedenken met klant ( ben zelfs gebeld of het inbouw of opbouw moest zijn), geen gezeur bij annuleren bestelling en snel geld terug.
TOP service

J…..r@t…..o 15-06-2022

De Samsung koel-vriescombinatie zou in maand 09 geleverd worden, maar wat verbaasde ons het werd maand 06. Wat een verrassing.
Op Zaterdagmorgen werd deze geleverd kan maar een reactie plaatsen, uitstekend. Vriendelijke en behulpzaam.

Huub 13-06-2022

De Keukenloods is een prima shop en een duidelijke en vertrouwde internet site als je apparaten ergens anders goedkoper ziet word de prijs ook aangepast.

Does 13-06-2022

We hebben er even op moeten wachten maar de nieuwe koelkast is uitstekend. Perfect geplaatst door 2 vakmensen en ook de twee panelen zijn keurig aan elkaar gezet. Wij zijn zeer tevreden over het resultaat en de mensen die de koelkast geplaatst hebben.

Leonardus 13-06-2022

We hebben voor onze nieuwe keukenapparatuur Keukenloods gekozen vanwege de positieve "mond op mond" reclame.
Enkele stellen van onze vrienden hadden met Keukenloods goede ervaringen.
Keukenloods hebben wij persoonlijk bezocht. Wij vinden dit aangenamer dan een compleet pakket keukenapparatuur via de internetwinkel te bestellen.
Naast het goede advies van een Adviseur van Keukenloods in Nederweert hebben we ook een prima pakketprijs kunnen afspreken.
Door corona-periode is de levering van enkele apparatuur items behoorlijk vertraagt; tot ongeveer 1 jaar na besteldatum.
Regelmatig ontvingen wij bericht van Keukenloods omtrent de vertraagde levering maar ook met de eerlijke vermelding dat er geen zicht was wanneer de ontbrekende items dan wel geleverd zouden worden. Uiteindelijk hebben wij na 12 c.q. 14 maanden de ontbrekende apparatuur toch mogen ontvangen.
Bedankt voor de regelmatige en duidelijke communicatie Keukeloods !!

Nederweert 13-06-2022

Goede uitleg en prijs plus snelle levering en nazorg, komen een volgende keer weer terug als er weer iets nodig is.

M. Van Steen 13-06-2022

Het hoogste cijfer voor mij en de 9 zorgt ervoor dat er altijd ruimte blijft voor verbetering. Mijn ervaring was een vriendelijke klantgerichte service en goede verzending.