Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20914 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3348 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Johan 21-09-2018 Via de website gekocht

Super service en snelle levering.

Goede website. Ruime keuze en scherpe prijs. Alles is overzichtelijk terug te vinden.
Op mijn vraag, gesteld via de website, kreeg ik dezelfde avond nog antwoord. TOP.!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hoornse 21-09-2018 Via de website gekocht

Uitstekende prijs/kwaliteit-verhouding

Goede service van de medewerkers en een snelle levering tegen een goede prijs. Ook de kwaliteit van het product is prima dus ben zeer tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jolanda 21-09-2018 Via de website gekocht

Goede service, fijne machine

Goedkoopste betreffende deze wasmachine.
Goede en betrouwbare beoordeling oo de website
Levering was keurig optijd.

Jet Breukelman 21-09-2018 Via de website gekocht

Prime service

Wij hadden niet veel keus omdat we een smalle vaatwasser zochten. Meteen gevonden bij Keukenloods. Prima advies en service, steeds berichten over het verloop en de levering. Hele aardige monteur.

Michel 21-09-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Inbouwapperatuur

Wij kampten met een defecte vaatwasser (door leeftijd) en oven. Bij Keukenloods 2 vervangers gekocht. Goede uitleg, goede prijs en snelle levering. Tevreden.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Gerard 21-09-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Telefonisch zeer klantvriendelijk en verstand hebben van apparatuur. Ik heb om veel info en advies gevraagt en ze hebben mij uitstekend met veel geduld ingelicht.

Rene Bethlehem 21-09-2018 Via de website gekocht

prima winkel

Goede duidelijke en makkelijke website.
Nemen contact op om vergissingen qua maat en zo te voorkomen (inbouw apparatuur).
Lage prijzen, snelle levering.

Joop Gankema 21-09-2018 Via de website gekocht

Goede service

Winkel is goed vindbaar en overzichtelijk en de afhandeling prima geregeld Verder is ook het volgen van de order zeer overzichtelijk. Dank daarvoor

Thessa 21-09-2018 Via de website gekocht

Goede snelle service. Goed product

De inductiekookplaat werd snel Snel geleverd. Ik werd er goed over op de hoogte over gehouden via de mail.
Verzending ging per post.nl
Dus toen door hen op de hoogte gehouden betreft levering.
Goed product. En niet duur.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

C.J.A..Broenink 21-09-2018 Via de website gekocht

De monteur was een geweldig man die zeer goed werk leverde

Ja ben zeer te vreden het was wel even wachten op de monteur maar dan heb je wel een perfecte man die zijn werk goed afleverde

Bhs 21-09-2018 Via de website gekocht

Geweldig aan bod, uitstekende prijs .

Geweldig aanbod, op de website veel informatie. Installatie kan bijgesteld worden tegen een geringe prijs, gezien de aard van de daarvoor te verrichtten werkzaamheden. Een aanrader..

Petra 21-09-2018 Via de website gekocht

deskundig advies en scherp geprijsd

Gebruiksvriendelijke site, scherp geprijsd en een breed assortiment in alle prijsklassen. Goede communicatie, snelle levering en deskundige inbouwservice.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Joke Haakman 21-09-2018 In de winkel gekocht
Almere

Goed advies en service

Ben zeer goed geholpen in de winkel en door de planning van de inbouwservice.
Ben ook zeer tevreden over de monteur die mijn vaatwasser heeft geplaatst.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Jan W. de Vos 21-09-2018 Via de website gekocht

Communicatie bij aflevering haperde, maar correct opgelost.

Oplossing gericht en kundig advies. Het was blijkbaar druk,maar er werd een luisterend oor geboden .

Steven 21-09-2018 Via de website gekocht

Goedkoop witgoed!

De shop verkoopt goedkoop witgoed, veel goedkoper dan in België! Spijtig van de 20 euro verzendkosten naar België, anders een dikke 9! Ook zou bancontact ondersteund mogen worden, of paypal.

Anja 21-09-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Zeer goede service

Heb eerst de winkel in Rotterdam gebeld of het apparaat in voorraad was, de jonge man heeft gelijk mijn bestelling opgenomen en de volgende dag is het afgeleverd.

Richard 21-09-2018 Via de website gekocht

Perfect aankoopprocez

Ik kende Keukenloods nog niet, en kwam in eerste instantie alleen op de scherpe prijzen af. Daarna blijkt dit bedrijf ook een perfecte service te leveren. Voortaan zoek ik niet eerst op prijs, maar op Keukenloods!

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Helma 21-09-2018 Via de website gekocht

Heel goede service!

Alles dat werd beloofd, is waargemaakt. Goed meegedacht door het bedrijf. Extra gecontroleerd of de maten van de inbouw vaatwasser correct waren doorgegeven.
Levering precies op afgesproken dag en tijdstip.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

hhvogels 21-09-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Erg simpel het juiste artikel te bestellen en dan wordt het binnen 24 uur geleverd. De bezorger was ook erg vriendelijk en behulpzaam. Hij kwam zijn afspraken na. Bovendien is de prijs ook erg gunstig

Johan 20-09-2018 Via de website gekocht

Snelle levering met een scherpe prijs

Ruim aanbod, scherpe prijzen en uit voorraad leverbaar. Levering al de volgende dag. Prima webshop, duidelijke indeling.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marc 20-09-2018 Via de website gekocht

Makkelijk en voor de beste prijs.

Uiteindelijk maar gebeld of het zeker was dat ze de volgende dag (weekend) konden leveren.
Dat kon dus inderdaad. Nog een 2e keer moeten bellen omdat in de uiteindelijk bevestiging stond dat de levertijd over 3 dagen was ipv volgende dag. Inbouw beschrijving vond ik soms onduidelijk wat betreft de te gebruiken schroeven. Aantal geleverde schroeven klopte ook niet.

Yvonne 20-09-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Super service

Ik was op zoek naar een nieuwe oven, hierin hebben ze me ontzettend goed geadviseerd! Erg professioneel!

Smit 20-09-2018 Via de website gekocht

Klantvriendelijk.

Prijs en kwaliteit en snelheid van levering zijn simpel goed en klantvriendelijk, ook het afvoeren van het oude witgoed is goed.

Robert Voorburg 20-09-2018 Via de website gekocht

Prima prijs, prima geïnstalleerd

Goede service en goed advies. Na het inplannen van de installatie was het even wachten maar het zit er prima in. De installateur was zeer professioneel en vriendelijk.

T.Haase 19-09-2018 In de winkel gekocht
Roosendaal

Geweldige service

Ik vindt een fijne winkel met veel keuzes en goed personeel die verstand van zaken hebben. Zeer veel keuze van verschillende producten. Ook de opgestelde keukens waar je een voorbeeld uit kan halen.

Etienne 19-09-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar

Telefonisch contact gehad mbt een combimagnetron. Duidelijke uitleg gehad. Afspraken over de levering nagekomen. Al met al een betrouwbaar bedrijf.

Medley 19-09-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Goede outlet met grote merken voor kleine prijzen

Vriendelijk en behulpzaam personeel zonder opdringerig te zijn. We hebben hier al een aantal keukapparaten gekocht en zijn altijd tevreden. Wat vooral fijn is ; je hebt het vrijwel altijd bijna direct in huis. Fijn voor als je wasmachine of vaatwasser oid het plotseling begeeft. Echt een aanrader.

Ad Blokker 19-09-2018 Via de website gekocht

Top service!!

Netjes volgens afspraak geleverd. En de apparaten werden ook tot op de plek in de keuken gebracht. Uiterst vriendelijke chauffeur.

Joos 19-09-2018 Via de website gekocht

Geweldige aanschaf en fantastische service

Geluidsarme afzuigkap met goede capaciteit. Filters waren beschadigd in de doos. We werden op zondag hierover gebeld, omdat we zonder zaten. Prima service: gelijk nieuwe filters toegezonden, super!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Lisette Beekmans 19-09-2018 Via de website gekocht

Geweldig bedrijf!!

Super gemakkelijk, alles telefonisch besteld. meteen bericht toen de bestelling compleet was, en zelf een dag voor de levering kunnen kiezen. Alles volgens geplande tijd geleverd en de super aardige chauffeur nam ook onze oude spullen mee terug zonder dat deze waren aan gemeld!! das nog eens service!! Met 1 woord geweldig bedrijf!!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Michael 19-09-2018 Via de website gekocht

Prima !!!

prima winkel, service uitstekend, levering oprijd. Betalingsmogeljkheden prima. Droger super. Alles top. Wat wil je nog meer.

Jette 19-09-2018 Via de website gekocht

Snelle service, goedkoopste product

De service was snel. Doordat je 5 euro korting krijgt wanneer je het product afhaalt in een van de winkels was keukenloods.nl de aller goedkoopste. Ideaal!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Fam Elesen 19-09-2018 Via de website gekocht

Heer Elesen

Zeer stille vaatwasautomaat,hij doet zijn werk uitstekend, maar ik ben niet anders gewend van siemens,ik ben reeds lang bekend met deze merknaam

Fam. Beers 19-09-2018 In de winkel gekocht
Zwaag

Keurig geholpen

Wij zochten een inductieplaat die precies in het bestaande gat pastte. Er werd voor het ons gezocht en wij kregen de tijd om er thuis even over te denken en na te meten.
Even een belletje en hij werd besteld. Helaas was de levering wat vertraagd, maar op de dag af toch op te halen.
En nog een belletje of alles gelukt was. Keurig dus.

Ron 19-09-2018 Via de website gekocht

Geweldig geholpen

Doordat ik op zoek moest naar een maxiline inbouw vaatwasser met voorpanel was het voor mij lastig zoeken op internet, totdat ik een mail had gestuurd naar keukenloods.nl. Van hun kreeg ik heel snel antwoord op mijn vragen en boden mij een aantal vaatwassers aan die in relatie stonden met mijn budget. Uiteindelijk nog een keer gebeld met keukenloods.nl waar ik ook weer vriendelijk te woord werd gestaan, en besloten bij hun een nieuwe vaatwasser te bestellen. Na de bestelling werd ik netjes op de hoogte gehouden via mijn e-mailadres, en alles werd vanaf begin tot eind netjes afgerond. Keukenloods.nl is echt een aanrader!

Jan 19-09-2018 Via de website gekocht

Internet sales & service zoals het hoort !

Maandag contact opgenomen met Keukenloods of de machine nog op verkrijgbaar was en vrijdag zoals afgesproken op tijd geleverd. Met Keukenloods kan je dus nog eens zaken doen zoals het hoort !!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jonathan Kits 19-09-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Prima!

Netjes op tijd, behulpzaam, oude spul weer mee! Keurig geholpen door de verkoper Dirk in de winkel. Die jongen verstaat zijn vak. Gedegen en goed advies.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Anton Peters 19-09-2018 In de winkel gekocht
Nederweert

Duidelijke voorlichting

De site was duidelijk zo ook de winkel.

Vlotte bediening en je kunt de apparaten ook werkelijk bekijken.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

H.J. Pasman 19-09-2018 Via de website gekocht

Snelle reactie, heldere communicatie, juiste informatie!

Medewerker denkt goed mee en was enthousiast. Dit heeft mede bepaald dat ik Keukenloods de verkoop gunde.
Snelle levering en ook correcte communicatie rondom de leverdag en tijd.
afspraak is afspraak! top!

marjolein 19-09-2018 Via de website gekocht

prima service

bestellen van de inbouw koelkast ging prima. ze vragen ter controle nog de kast maten om te kijken of het echt past. de levering was ook prima. 2 heel kundige, vriendelijke jongens die de koelkast kwamen plaatsen. geven advies en informatie. Ruimen alles keurig op. Ben vooral erg tevreden over de levering/plaatsing

Jan 19-09-2018 Via de website gekocht

Alles prima

De keuken loods had voor mij een goed advies voor vervanging van mijn afwasmachine binnen een uur. Prijs en levering was volgens afspraak.

Melanie 19-09-2018 Via de website gekocht

Snelle levering!

De lage prijs en de eerdere goede ervaring trokken mij weer naar keukenloods. Wederom leverden ze erg snel het goede product.

Annabvl 19-09-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Super monteur

Goede prijs, makkelijk een plaatsingsafspraak gemaakt en een kundige en zeer klantvriendelijke monteur

Boys 18-09-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Top geregeld

Na aanleiding van een klacht over een gekochte magnetron hebben we deze om kunnen omruilen voor een nieuwe die zeer goed bevalt.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Smet koelkast 18-09-2018 Via de website gekocht

Smeg vaatwasser

Mooie vaatwasser die goed werkt . Aflevering was prima. Ook dat smeg later geleverd zou worden ben ik goed over geïnformeerd . Alleen enige nadeel is dat als je via internet besteld je niet kan aangeven dat je 1 hoog woont en extra kosten betaald . Gelukkig had ik zelf gebeld maar als je dat niet doet weet ik niet hoe het dan met aflevering zou zijn gegaan .

Marcel 18-09-2018 Via de website gekocht

Na korte verwarring snelle levering

Wij bestelden 1 vaatwasser. Als school willen wij graag betalen nadat er een factuur is gestuurd. Na 2 dagen werden er echter 2 vaatwassers aangeboden en moesten we aan de chauffeur betalen. Vergissing telefonisch rechtgezet en daarna was er snel betaald en geleverd. Kan gebeuren.

E v Helden 18-09-2018 Via de website gekocht

Lange levertijd

Ik ben tevreden over het product. De afzuigkap hangt prachtig en heeft een mooie moderne uitstraling.

De doorlooptijd is echter bizar lang geweest. In verband met een verhuizing hadden we in ons nieuwe huis helemaal geen afzuiging. Je wordt er niet vrolijk van als je dan 5 weken lang eigenlijk niet kan koken omdat je met smart aan het wachten bent op de levering van de afzuigkap. De kap eind juli al besteld en in september pas geleverd.
Officiele reactie van Keukenloods 19-09-2018

Beste E,

Wat vervelend dat jullie zo lang hebben moeten wachten op de afzuigkap. Ik heb begrepen dat jullie inmiddels contact hebben gehad met mijn collega van de serviceafdeling en dat het probleem naar tevredenheid is opgelost.

Emma.

Perfect 18-09-2018 In de winkel gekocht
Almere buiten.

Service gericht ,snelle aflevering en prima monteur.

Inbouw Vriezer was kapot en wilde deze vervangen. Naar keukenloods verwezen ivm snelle levering. En dan moet je maar afwachten of dat zo is. En ja prima geholpen in winkel en binnen no time was de oude vriezer eruit en de nieuwe erin. Oude en verpakking meegenomen, en Keurig netjes gewerkt door monteur.

Ans 18-09-2018 Via de website gekocht

Super service, super product

Duidelijke site, ze doen wat ze beloven!! Ik ga nergens anders meer kijken als ik apparatuur voorde keuken nodig heb!!

Maria 17-09-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

Wist zelf niet meer welke filters ik nodig had maar ze hebben het keurig voor me opgezocht. Vriendelijke man die mij keurig te woord stond.