Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19102 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2675 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.8

Henrine Pothoff 05-12-2017 Via de website gekocht

Gewldig geregeld!

Jullie service was weer prima, echter de chauffeur die het kwam brengen was erg onvriendelijk. Ik vroeg of de vaatwasser in de keuken gezet kon worden, dit was eigenlijk te veel gevraagd. Hij heeft het wel met wat tegenzin gedaan. Jammer zijn wij niet van jullie gewend.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Afleverservice

Hessel Mulder 05-12-2017 Via de website gekocht

Inductie kookplaat

Product kwam keurig op tijd, zoals aangekondigd. Het ziet er prima uit en is vandaag geïnstalleerd. Het bevalt prima

Henk Adams 05-12-2017 In de winkel gekocht
Veendam

Koelkast kiezen

Prima hulp bij kiezen van een inbouwkoelkast wegens defect huidige. Deskundige hulp door deskundige medewerkster

W Sijs 05-12-2017 Via de website gekocht

Prima snelle service en op tijd geleverd

Prima aanbod en klant gericht service zoals gewenste levertijd en geleverd op de juiste plek
Verder vriendelijke bezorger

Hung 05-12-2017 Via de website gekocht

goed service

wij hebben een vaatwasser gekocht de levering is op tijd geleverd, de afspraak is goed nagekomen en correct afhandeling van klachten

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Evert 05-12-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service en prijs

Een inductie kookplaat en vaatwasser bestelt en laten inbouwen. Zeer goede service zowel bij bestellen als inbouwen aanrader voor een ieder!!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

J. Sp 05-12-2017 Via de website gekocht

Inductiekookplaat

Via google kwam ik bij de Keukenloods uit. Goede prijs en zeer goede uitleg via de site. Er ging bij de bestelling iets niet geheel goed maar werd meteen telefonisch rechtgezet door .... Ik moet wel zeggen dat de mensen aan de telefoon allemaal zeer opgewekt waren. Dat vind ik werkelijk een groot pluspunt. Het alternatieve aanbod was zeer goed. De levertijd was niet geheel conform de afspraak maar eind goed al goed. Komt waarschijnlijk door de vele Sinterklaas aankopen waardoor bij de Post vertraging optrad.

Mannie 05-12-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

De Kitchenaid keukenmachine gekocht in de nacht van Black Friday voor een hele goede prijs, nergens online goedkoper. 1,5 dag later was het bezorgd. Goed verpakt, doos was netjes, alles was compleet.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Shayla 05-12-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Super inductiekookplaat en prijs en zeer snelle levering.

Kwaliteit, snelle levering en goede kwaliteit/prijsverhouding!! Ruime keuze en goede service en uitleg.

B van Dijk 05-12-2017 In de winkel gekocht
Zaandam

Fantastisch geholpen, aardige behulpzaam personeel

Ik heb een showmodel afzuiger gekocht.
Toen ik hem opkwam halen was hij netjes ingepakt en er werd geholpen met het inladen.
Uitermate tevreden.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Struiken 05-12-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service

Prima service. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Heel blij met onze aankoop. Prima prijs/ kwaliteitsverhouding.

maarten does 05-12-2017 Via de website gekocht

geweldige service , strakke deal , mooi gas op glas apparaat

Kwam naar voren in de zoektocht op internet bij de vervanging van het oude gas op glas toestel.
Goede omschrijving nette deal en informatieve vraag en antwoord opmerkingen bij de reactie's van potentiële kopers.
snelle adequate service, apparaat in goede staat en werkt voortreffelijk. Vulcano Wok een aanwinst.

Richard 05-12-2017 Via de website gekocht

Top service

Op tijd vriendelijk en op de hoogte gehouden van de bestelling en zeerkundig weten precies wat je nodig heb mooie prijzen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Peggy 05-12-2017 Via de website gekocht

Perfecte service, snelle en correcte levering!!

Goede overzichtelijke webshop met leuke eerlijke prijzen... direct antwoord en een fijne snelle levering!! Superblij met mijn aankoop!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Amy 05-12-2017 Via de website gekocht

Super service

Ik vind Keukenloods een superfijne shop.
Ze hebben de goedkoopste prijzen de beste merken en een supersnelle service ondanks de feestdagen.
Mijn bestelling, een kitchenaid keukenmachine, was de volgende dag al in huis!

Ik heb nog een paar andere producten op mijn verlanglijstje staan en deze ga ik zeker hier weer bestellen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Marwies 05-12-2017 Via de website gekocht

prima service en snel

Alle merken wij wilde het zelfde merk vaatwasser als de vorige dan konden we hem er zo onderschuiven
Mooie site

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Maickel van toorn 05-12-2017 Via de website gekocht

Ja kan niet anders zeggen als geweldige service

Wat ik heel goed vondt dat ze cotact met me zichten omdat de rit niet uitkwam en ze speciaal voor mij s,avonds kwamen leveren egt top heb al eerder spullen hier gekocht en nog nooit teleur gesteld super door gaan jongens

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

van Burg 05-12-2017 Via de website gekocht

Helemaal perfect!

Duidelijk, snel en zeer goede feedback. De communicatie is zoals het moet zijn. Vanaf bestelling tot aflevering van de vaatwasser. En de oude vaatwasser nemen ze gewoon retour.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Tom Kok 05-12-2017 In de winkel gekocht
HOORN NH

Zeer ruime keuze, goed geholpen!

Prijsstelling, ruime showroom/winkel, vaatwasser in voorraad, gelijk meegenomen en fijn geholpen met inladen!

r.c.j. schouten 05-12-2017 Via de website gekocht

super, snel en correct, kan niet beter, volgende keer weer

Ik hou van snel zaken doen, met 1 minuut was de deal rond , daar hou ik van, apparatuur, werd keurig in huis op de plaats afgeleverd

W.J. 05-12-2017 In de winkel gekocht
Roosendaal

goede voorlichting

Groot aanbod van allerlei keuken apparaten. De Keukenloods is voordelig en geeft een goede service. Ik heb de laatste aankoop gedaan omdat ik goede ervaringen had met de vorige aankoop en ook van vrienden gehoord had dat zij ook positief
over de Keukenloods waren.

Laura 05-12-2017 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar

Ik koos voor Keukenloods door de lage prijzen in vergelijking met andere winkels. De service was ook nog eens supersnel en ze hielden me goed op de hoogte van de bestelstatus. Op vrijdag besteld en zaterdag al in huis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Philips900 05-12-2017 Via de website gekocht

Goeie prijs

Beste prijs op internet voor het betreffende apparaat. Intussen al twee keer niet al te gangbare keukenapparatuur gekocht via deze winkel: beide keren tegen de laagste prijs. Vlotte en correcte levering: goede communicatie over levertijd.
Vergeet niet een offerte te vragen!

Andre de Ridder 05-12-2017 Via de website gekocht

Fantastisch goede service

Via de website een Kitchenaid besteld. Dit model was helaas uitverkocht en niet meer leverbaar maar van de klantenservice kreeg ik meteen een prima alternatief aangeboden. Wat een fantastische service dat er zo met je meegedacht wordt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Pim Klark 05-12-2017 Via de website gekocht

snelle en correcte bezorging

snelle en correcte bezorging 's avonds om 9 u besteld en volgende middag om 14 u levering en oude apparaat meegenomen !

Kamphuis 05-12-2017 Via de website gekocht

De service was goed

Het was goed koop.
Maar de levering duurde wel een beetje lang.
Nadeel is dat je dan bijna 2 weken niet kunt koken.
Maar eind goed al goed.
het is een prima product.

Frank 05-12-2017 Via de website gekocht

Snel. duidelijk

Naast goeder prijsstelling een snelle service en helder communicatie. Ook prettig: zeer correcte aflevering

Vdb 05-12-2017 Via de website gekocht

Top Service, even bellen en het wordt geregeld.

Zijn altijd bereid mee te denken in de breedste zin van het woord. Levertijd liep als gevolg van foutje in het systeem enkele dagen uit, lekker flesje wijn als compensatie!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jolanda 05-12-2017 In de winkel gekocht

Vriendelijk

Ik heb hier voor gekozen omdat ik voor me ouders ook al had besteld online ik wilde zelf eens gaan kijken in de winkel heb daar oven kookplaat en afzuigkap besteld met de oven ging t finaal mis bleek alleen voor keramisch te zijn van kastje naar de muur gestuurd uit eindelijk op vrijdag na werk meteen terug gebracht de jongeman keek me aan of hij t wel geloofde een nieuwe oven uitgezocht met weinig verhaal er bij wel wat korting gehad voor t ongemak oven thuis laten bezorgen uitpakken geen stekker er aan vind ik wel dat dat zeker gezegd had moeten worden maar oke daarom die 7 de rest was top alleen een week oven stress gehad

Pluspunten

• -

Minpunten

• Vakkundigheid personeel

J. Blok 05-12-2017 Via de website gekocht

Prima werk

Overzichtelijk, meerdere keren gebruik van gemaakt, en niet teleurgesteld. Komen zeker terug bij Keukenloods.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Gouda 05-12-2017 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Snel en goed geholpen in waddinxveen

In de winkel op al mijn vragen antwoorden gehad en zo tot de aankoop van een kookplaat gekomen. Was achteraf ook nog eens de goedkoopste op het net. Goede service en bedankt.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Fam. Hagen 05-12-2017 In de winkel gekocht
Almere Buiten

Topservice!

Fijn zaken doen, ze doen wat ze zeggen, levering perfect op afroep. Heel goed, daar steek je eenmalig energie in bij de keus van je apparaten, en de rest gaat vanzelf, geweldig!

Laurens Wagemakers 05-12-2017 Via de website gekocht

Op Black Friday besteld en zondag al binnen.

Keukenloods heeft al scherpe prijzen maar bij Black Friday waren de Kitchenaid keukenmachines nog scherper geprijsd. Scherper dan op Ebay, Amazon en NL sites. Site werkte in tegenstelling tot vele andere sites tijdens Black Friday wel en bestelling afgerond (ok de whatsapp was overbelast). Ondanks dat het product (al bij bestellen) niet op voorraad was toch zondag al binnen gekomen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Lia 05-12-2017 Via de website gekocht

Een fijne koelkast, mooie indeling

Goede webshop! Zijn blij met de aankoop! Netjes afgeleverd, oude mee terug genomen ! Op het tijd zoals aangegeven

Henk Visscher 05-12-2017 Via de website gekocht

Wat ze schrijven , komen ze ook na. vertrouwt bedrijf.

Ik had eerst even gebeld over het artikel en kreeg spoedig iemand aan de lijn die mijn vragen goed beantwoorde. De levertijd die ze aangeven klopte en werd netjes op het afgesproken adres geleverd.
De site is duidelijk en klantvriendelijk. Heb meerdere clubleden op keukenloods gewezen om ook artikelen te kopen. Trouwens het was niet de eerste keer dat we hier iets bestellen, vandaar.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Marcel 05-12-2017 Via de website gekocht

Goede snelle service

Er was wat fout gegaan bij de bestelling via de web site over de aflever dag maar als nog de volgende dag telefonisch keurig opgelost.
Alleen door eigen ondeskundigheid een kleinere machine besteld dan we eerst hadden maar deze is super stil en voor een goede prijs.
Al met al tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Astrid 04-12-2017 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Prima service en kwaliteit

Vorig jaar bij Keukenloods Waddinxveen geweest voor aankoop van onze nieuwe keuken. Genoeg keuze in het assortiment en fijn geholpen in het filiaal. Plaatsing hebben we ook laten doen en was prima geregeld (twee man waren in één dag klaar).

Helaas wel een kleine beschadiging op een kastje door transport, één kastdeurtje waarop de greep horizontaal moest i.p.v. verticaal (gaten waren voorgeboord), een missend lakstiftje voor het bijwerken van de lak en onderzijde van de bovenkastjes was niet meegekleurd (waarvan later bleek dat dit niet kon, maar waar standaard een afwerkplaat voor geleverd zou moeten worden). Contact hierover was begripvol en klantgericht. Al deze punten zijn uiteindelijk netjes opgelost zonder extra kosten. Nadien nog een extra binnenlade en draadmand voor in de apothekerskast bij besteld. Ook dit werd, ondanks dat het maar een kleine aankoop betrof, netjes opgepakt.

Al met al erg tevreden over de service. Wij hebben veel plezier van de keuken.

Theo 03-12-2017 Via de website gekocht

Aanschaf vaatwasser

Correcte en duidelijke afspraken kunnen maken. Levering zoals afgesproken op de afgesproken tijd. Kan hier nog van alles aan toevoegen maar waarom?

Ans Vahlkamp 02-12-2017 Via de website gekocht

snel geleverd

snelle levering en snel geplaatst helaas is de verlichting wat minder komt door het plastic plaatje dat onder de lampen geplaatst is, dat neemt veel licht weg

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

truus 02-12-2017 Via de website gekocht

supersnel geleverd

De prijs is stukken goedkoper dan bij anderen, en staat als goed bedrijf bekend. Alleen staan er types tussen die niet meer leverbaar zijn, graag bestand opschonen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Egbert 02-12-2017 Via de website gekocht

correcte levering

Na zoeken ontdekte ik de gezochte vlakschermkap voor de laagste prijs bij Keukenloods. Correcte informatie ontvangen. Een snelle en juiste levering.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

bosonnef 01-12-2017 In de winkel gekocht
Veendam

Kende jullie niet, maar spreekt me erg aan.

Er ligt geen verkoopdruk op en dat merk je, advies is het advies Wat moet ik nog meer zeggen goed is goed

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

politbureau 01-12-2017 Via de website gekocht

chaotisch, onduidelijk, hinderlijk

een hele maand overgedaan om een product te kunnen krijgen, vele telefoons, winkelbezoek en emails. onduidelijke productomschrijving waardoor een niet-bijpassend product ontvangen. daarna al dagen bezig om het product terug te sturen; vervelende procedures en hinderlijke herhaaldelijke vragen van jullie kant. nooit meer bij Keukenloods.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van Keukenloods 01-12-2017

Beste,
Vervelend dat je niet tevreden bent over onze service. Wij proberen onze klanten altijd zo goed mogelijk te helpen. Ik hoor het graag als ik nog iets voor je kan betekenen.

Emma | Keukenloods.nl

Ben van Unen 01-12-2017 Via de website gekocht

prima

houden zich goed aan afspraken, plaatsen van het artikel word volgens afspraak gedaan[ kortom goede service]

Frans 01-12-2017 Via de website gekocht

Goede service

Eerlijke shop ergens artikel goedkoper gezien, krijg je het verschil teruggestort. Bij vragen over iets krijg je snel antwoord.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

P. van Tuinen 01-12-2017 Via de website gekocht

Gewleldige service

Duidelijke page, direct beschikbaar voor vragen, bij elk artikel aangegeven wat wel en wat niet tot de levering behoort, kortom kan niet beter.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

W. Bakker 30-11-2017 Via de website gekocht

Goed geregeld, netjes, makkelijk

Super makkelijk telefonisch besteld en geregeld dat het meteen opgehaald kon worden in Opmeer zaterdags

bens klussenbus 30-11-2017 In de winkel gekocht
alkmaar

prima geregeld

alles volgens afspraak perfecte prijs aardig personeel goed advies , gewoon een aanrader. voor iedereen die keukens of apparaten nodig heeft je hoeft niet verder te zoeken de beste prijs en goede levering is bij de keukenloods.

M.J. Bieshaar 30-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige service. Moeiteloos produkt omruilen.

Site overzichtelijk. Veel keus. Artikelen zijn goed op soort gesorteerd. bij eventuele vragen over een produkt zijn de medewerkers makkelijk bereikbaar en vriendelijk.

Toine Janssen 29-11-2017 In de winkel gekocht
Nederweert

Prima prijs en service

Apparaten werden netjes afgeleverd. Door misverstand met keukenleverancier was een verkeerde datum afgesproken. Een belletje was genoeg om alles de volgende dag al te leveren

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -