Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Schippers 13-06-2022

Erg snelle levering. Netjes op tijd.
En nadat ik nog ergens anders mijn apparaat goedkoper zag had ik het verschil binnen een dag terug op mijn rekening

Johan Bek 13-06-2022

Keurig netjes en deskundig geholpen. Snelle levertijd.
Alles overzichtelijk in de showroom, kortom niks mis met de Keukenloods!

Joyce 13-06-2022

Assortiment is erg groot, prijzen super redelijk. Keukendatum werd paar keer verschoven maar dat was voor Keukenloods geen probleem. Meedenkers dus !

Vonk 13-06-2022

Werkte snel, goede service. De koelkast was voor mijn vader en ze hebben zelfs de oude meegenomen.

Jlm 13-06-2022

Denken goed mee. Complimenten voor de prima service en het meedenken in oplossingen.

Wim 13-06-2022

de communicatie verliep duidelijk; ook toen er vertraging bij de fabrikant in de levering bleek. Telefonisch meldde de bezorgdienst dat de bestelling door ziekte niet op de afgesproken dag geleverd kon worden. Helaas nieuwe afspraak moeten maken. tot onze verrassing kwam de chauffeur toch op het eerder afgesproken tijdstip voorrijden. Het pakket werd keurig geplaatst waar wij dat wilden en het oude apparaat werd meegenomen.

Renate 10-06-2022

De site stelt je in staat om goed gericht te zoeken op de maat die je zoekt en goede informatie

Peter 10-06-2022

Leuke en uitgebreide shop uitgebreid assortiment en ook leuke aanbiedingen het rondkijken zeker waard en goede prijzen en snelle levering

Fam.Hagemeier 10-06-2022

Ben blij dat ik heb gekozen voor de keukenloods,ben meer dan tevreden ,de levering en het installeren alles was naar wens kan iedereen de keukenloods aanbevelen

J.goossens 10-06-2022

We zijn zeer goed geholpen en vooral goede uitleg en alles keurig geïnstalleerd

MMP Gerrits 10-06-2022

Professionele en vriendelijke medewerkers staan je goed te woord en komen vanuit zichzelf ook met goede adviezen over de keuze van de te bestellen apparatuur (inbouw vaatwasser en vrijstaande koelvriescombinatie. Installatie gebeurde snel, netjes en vakkundig. Echt een aanrader

Gerard 08-06-2022

Goede informatie en goede snelle levering, ook afvoeren van oude apparaten.

Ina Staal 08-06-2022

In de winkel werd goed uitgelegd waar we op moesten letten van de aanschaf. Dit heeft ons erg geholpen bij onze keuze. Geen standaard verkoop praat. We kwamen 10 minuten voor sluitingstijd binnen (wij waren in de veronderstelling dat de winkel later dicht ging), maar ze hadden alle tijd. Wij werden goed op de hoogte gehouden van de status van onze bestelling. In de winkel werd ik vriendelijk geholpen en de verkoper was zo aardig om het gekochte artikel in mijn kofferbak te leggen.

Hans 08-06-2022

Zeer goede prijzen en uitstekende service!
De showrooms geven gelegenheid alle apparatuur te vergelijken.
Aanrader!

Ria stam 08-06-2022

Goede service. Goed berijkbaar en duidelijke afspraken.
Zowel als online als telefonisch goede en duidelijke instructies.

Mart 07-06-2022

Gebeld voor een Bachmann twister. Was op voorraad. Besteld en snelle en adequate afhandeling van een bestelling.

kees 07-06-2022

Amerikaanse koelkast gekocht en prima advies gehad. Levering goed en op tijd door bedrijf die dit uitvoert voor keukenloods

Leo 07-06-2022

Goede prijsstelling in vergelijking met de concurrent. Informatieverstrekking mbt de levering was in eerste instantie niet geheel eenduidig. Wel snelle reactie met aanvullende informatie nadat ik via de e-mail om uitleg had gevraagd.

Pieter 07-06-2022

Klantvriendelijk, ook telefonisch. Gaven goed advies toen bleek dat ik een vaatwasser had besteld met verkeerde afmetingen voor onze verhoogde keuken. Alternatieve Siemens vaatwasser werd keurig ingebouwd en functioneert naar wens.

Boudewijn 07-06-2022

Online een vaatwasser besteld bij de keukenloods, de volgende dag stond hijbal in huis en werd zonder problemen de oude machine weer meegenomen! Ik heb de machine verder zelf uitgepakt en geïnstalleerd en dat ging ook prima. Product zoals verwacht.

Ella 07-06-2022

Ik ben vooral heel erg blij met het product, wat een fantastische koelvriescombinatie.
Dat Keukenloods de beste prijs had is natuurlijk mooi meegenomen. Ook de levering was erg netjes.

P.Roosendaal 07-06-2022

Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam en de prijs is ook betaalbaar

Jan 07-06-2022

Goede en vriendelijke benadering door personeel. Doordat onze inbouwkoelkast het had begeven, en we ons huis te koop hadden staan, een goede vervanger ervoor gevonden.

Mike 07-06-2022

Onduidelijkheid in de leveringstijd was erg irritant, na het kopen van de een combi magnetronOven kwam er in het systeem te staan dat ik 10 weken moest wachten, das nogal behoorlijk lang voor iets wat gepromote werd als een summer sale (or w/e it was called) en "leverbaar".
Hier een klacht over ingediend en er werd wel aangeboden om naar een alternatief te zoeken maar ik denk niet er begrip was voor mijn punt, namelijk dat dit soort lange lever tijden duidelijk moeten zijn bij aanschaf niet na aanschaf.
uiteindelijk is mijn oven veel sneller geleverd dan die 10 weken dus daar ben ik zeker blij mee, vandaar een 6 inplaats van een 3.

T.Lurkin 07-06-2022

Gezocht op internet en uitgekomen bij deze winkel om te kunnen zien wat je koopt Goed geholpen en zeer vriendelijk