Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20912 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3368 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Frank 17-09-2018 In de winkel gekocht
Gaanderen

Goede service tegen een scherpe prijs

Mooi produkt waarvan de prijs direct werd aangepast toen bleek dat deze elders goedkoper werd aangeboden.

Mr. Me 17-09-2018 Via de website gekocht

Snelle levering inclusief inbouw

Via google vond ik keukenloods. In het begin twijfelde ik, maar zodra ik een medewerker had gesproken kreeg ik een vertrouwd gevoel bij deze winkel. Ik heb er het juiste aan gedaan om bij ze te bestellen. Ik had zelfs in de eerste instantie een vaatwasser besteld wat te klein zou zijn om in te bouwen en zodoende hebben zij dit met ons besproken en ons eentje geadviseerd welke wel in onze keuken ingebouwd kon worden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Tevreden klant uit Oss 17-09-2018 Via de website gekocht

Prima geholpen.

'geshopt' op internet naar vervangende afzuigkap ter vervanging van 25 jaar oude. Prima geholpen bij de keuze van de vervangende die ook nog eens exact paste in de bestaande situatie.

L. Bartholomé 17-09-2018 Via de website gekocht

Maken alles waar

Alles wat aangeboden wordt qua service, levering, etc. wordt nagekomen. Informatie over de inbouwmagnetron klopte helemaal. Ik hoefde de magnetron alleen maar in de nis te schuiven en de stekker in te steken. Prijs gelijk aan Media Markt maar die vragen € 59,00 voor leveren en installeren.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Helene 17-09-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service. Goede check op bestelling.

Duidelijke website en goede producten. Ruime keuze. Goede uitgebreide beschrijvingen en specificaties.

van dongen 17-09-2018 Via de website gekocht

Fijne communicatie over levering

Prima levering van de nieuwe vrieskast. Communicatie over wanneer er geleverd kan worden en even van te voren ook een belletje van de chauffeur dat hij er aan komt. Helder en goed gedaan.

Jeroen 17-09-2018 Via de website gekocht

Goede service

Bestelling netjes en op tijd verwerkt. Keurig levering, nog even over gebeld en fijn geholpen door de medewerker.

Sanne 17-09-2018 Via de website gekocht

Prima service en snelle levering

We kochten een inductie kookplaat voor een goede prijs, de levering was snel en we kregen updates van het tijdstip van levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Eric 17-09-2018 Via de website gekocht

Supersnelle service

‘s morgens om 07.00 uur besteld en betaald, nog voor de middag diezelfde dag geleverd, half uurtje inbouwen en klaar.
Geweldig toch 👍

Fam Lee 17-09-2018 In de winkel gekocht
Zwaag

Ok service in Hoorn

Service was prima, vind het alleen jammer dat er niet meer info bij de apparaten zelf staat. Nu moet je alles vragen aan de verkoper. Levering was ook ok, alleen erg laat. Pas om 23:30 kwam hij aan! Wel nadat de chauffeur eerst keurig gebeld had met de vraag of het nog kon.

Ed Vonk 17-09-2018 Via de website gekocht

Een goede service

Via de webshop bestelt en bleek niet het juiste. door het meedenken is dit geweldig en snel opgelost. Top geregeld

Dhr. MALA 17-09-2018 Via de website gekocht

Tevreden

Siemens inductie kookplaat gekocht. Deze bij de vestiging in Opmeer opgehaald. ( 15 euro reductie ) Service bij bestellen in Alkmaar was prima. Zoals op site wordt vermeld wordt de kookplaat zonder stekker geleverd. Voor het aansluiten moet je wel enige electrische kennis bezitten. ( aansluitschema ) Meegeleverde kabel was iets aan de korte kant. Overal zeer tevreden met nieuwe aankoop ( 5-pits ) handige bediening en fraaie afwerking. Eenvoudig in te bouwen.

Rob 17-09-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

We bestelden telefonisch een Bosch inbouwkoelkast. Deze werd perfect op de door ons gewenste dag en tijdstip afgeleverd door een zeer vriendelijke jongeman die ook de oude koelkast mee nam.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Topspijkers 17-09-2018 Via de website gekocht

Denken met je mee!

Na een bestelling krijg je een snelle bevestiging en de vraag om alles na te meten Daarna een zeer snelle levering!! Zelfs op een waddeneiland!

Ed 17-09-2018 Via de website gekocht

Geweldige zaak

Goede zaak,altijd bereid om een alternatief te zoeken als iets niet snel leverbaar is en snelle bezorging

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Berry 17-09-2018 Via de website gekocht

Eindelijk een winkel die doet wat er gezegd wordt!

Gebeld voor advies en heel klantvriendelijk geholpen. Na bestelling goed op de hoogte gehouden van de leverantie.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

INbouw hete lucht oven 17-09-2018 In de winkel gekocht
Waddinxveen

goede duidelijke uitleg en service

Er is genoeg keuze en duidelijke , begrijpelijke uitleg omtrent het artikel. Prijs kwaliteit is prima. Snelle levering.

Dijkstra 17-09-2018 Via de website gekocht

De koelkast heeft nog nooit zo mooi gezeten

Levering uitstekend.Ook het plaatsen door het inbouwteam en het vervangen van de oude koelkast is keurig gebeurd.De nieuwe koelkast is op de juiste manier geplaatst in de inbouwkast met de bestaande schuifdeuren.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

GEmichels 17-09-2018 Via de website gekocht

Snelle levering nette bezorging goed product!

Overzichtelijke site
Goede prijs/kwaliteit
Snelle levering en nette bezorging
Oude apparaat (koelkast) meegenomen

Guus Pastijn 17-09-2018 In de winkel gekocht
Hoorn

Vakkundige uitleg

We zochten naar een nieuwe inouwkoelkast. De plaatsing wilde ik zelf doen dus uitleg en oriëntatie in de winkel was belangrijk. De Keukenloods gaf deskundig advies en bood de laagste prijs. De montage was geen probleem en de koelkast bevalt uitstekend.

N.B. 16-09-2018 Via de website gekocht

Goede telefonische service

De prijzen zijn het scherpst qua internet prijzen, de levering is telkens erg spoedig. Goede ervaring al met al.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sipke 16-09-2018 Via de website gekocht

Super service en levering

Super service bij telefonische vragen over inmeten en advies over de apparatuur. De prijs en levering waren van hetzelfde niveau.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dennis 15-09-2018 In de winkel gekocht
Almere Buiten

Onze droom keuken

Wij hebben onze keuken aangeschaft bij de vestiging in Almere Buiten. Het gesprek met verkoper Ben verliep soepel; wij somden onze wensen op en hij ging aan de slag. Het eerste ontwerp was nagenoeg al meteen raak; prachtige hoekkeuken met een overvloed aan kast -en laderuimte. De onderhandeling verliep soepel, van te voren aangegeven wat ons budget was en welke apparatuur (Bora downdraft, 2 x Bosch combi-oven, Siemens Vaatwasser, zwarte Caressi kraan en zwarte 1.5 spoelbak Franke) wij in de keuken wilde hebben. 2.5 jaar geleden hebben wij een nieuwe keuken gekocht in ons vorige huis, dus we wisten dat ons budget uitdagend was, maar Ben heeft het geregeld voor ons. Groot voordeel van Keukenloods is dat zij alle apparatuur tegen internetprijzen verkopen en niet alleen bepaalde modellen of merken. De keuken werd geleverd en geplaatst op de afgesproken dagen. Er was een manco met de verlichting, we werden direct gerust gesteld het zou worden geregeld. Het materiaal werd besteld en is achteraf alsnog op afspraak geïnstalleerd. Ik kan iedereen aanraden die op zoek is naar een nieuwe keuken om Ben een bezoek te brengen!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Raymond 13-09-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Scherpe prijzen en top service

Na de aankoop van een Miele combi-oven bleek na enige tijd dat we een oven zonder magnetron gekregen hadden terwijl we die wel gekocht hadden. Fout van Keukenloods om het zo te leveren, fout van ons om het niet goed te controleren en eerder te melden. Zonder enig probleem is de over omgeruild voor het correcte model, nieuw uit de doos. Super service!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Erik 13-09-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service!

Keurige levering. En doen ook absoluut niet moeilijk als blijkt dat de verkeerde apparatuur is besteld en deze omgeruild moet worden voor een ander apparaat.

c.l.westman 13-09-2018 In de winkel gekocht
veendam

Ben tevreden over , service en afhandeling van mijn aankoop

bij binnenkomst was ik verbaasd over de ruime en overzichtelijke winkel.
bediening en service prima. wat wil je als klant nog meer

Theo 13-09-2018 In de winkel gekocht

Koelvriescombinatie/ combimagnetron

Zeer tevreden over de afgehandelde zaak nadat het eerst verkeerd was gegaan.Zal zeker hier nogmaals wat kopen

Salman 13-09-2018 In de winkel gekocht
Roosendaal

Erg goede service

Locatie Roosendaal geweest en de service was top. Bedankt voor jullie advies en hulp!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

M de Vos 12-09-2018 Via de website gekocht

Snelle correcte levering

Overzichtelijke no nonsens shop, indien niet duidelijk genoeg is er altijd direct een medewerker beschikbaar

Peter Mulders 12-09-2018 In de winkel gekocht
Het filiaal in Amsterdam Zuidoost.

Vriendelijk en klantvriendelijk

Ik heb op internet gezocht naar een spoelbak met een speciale afmeting namelijk 41,5 x 41,5.
Via internet kwam ik uit bij keukenloods.

Het contact met Keukenloods verliep hoofdzakelijk telefonisch.
Ik heb de betaling gedaan in een filiaal van mijn bank met behulp van een medewerker aldaar.
Uiteindelijk kon ik mijn bestelling ophalen in een winkel in Amsterdam Zuid Oost.
Ik was blij want de volgende dag kon ik mijn bestelling plaatsen in mijn woning.
Het personeel van Keukenloods was zeer klantvriendelijk.

Jacob 11-09-2018 Via de website gekocht

Hele goede service

Vooraf een beetje sceptisch, maar zeer tevreden met de afhandeling en de installatie. Snel en correct afgehandeld

Nine 11-09-2018 Via de website gekocht

Excellente service

Geweldige service genoten van Keukenloods. Zowel in het voortraject met het uitzoeken van de inbouwapparatuur en het goed opmeten van de juiste maten. De inbouwservice was ook helemaal top. Ze waren zeer vriendelijk, werkten snel en zeer netjes.

Jan van der Weg 11-09-2018 In de winkel gekocht
Veendam

Hulp in de winkel goed technische informatie slecht

We hebben gezocht naar goedkope fornuizen en dan komen jullie vooraan te staan. De web-site was overzichtelijk je kon duidelijk zoeken. De levering was prima ook met de aan gegeven tijd. Jammer dat het installeren van een fornuis extra geld kost en de informatie in de winkel matig tot slecht is. Men weet er te weinig van hoe je hem aan moet sluiten en wat voor stroom voorziening in je huis aanwezig moet zijn. Nu kreeg ik wel keurig het nummer van de monteur en deze kon heldere uitleg geven.

T&J 10-09-2018 In de winkel gekocht
Almere

Super kwaliteit!

Goed geholpen in de winkel, alles naar wens uit kunnen zoeken voor een passende prijs. Levering was super alles mooi op tijd. Wij kwamen via onze keuken maker terecht bij keukenloods om apparatuur en het blad uit te zoeken. Zeker goed geslaagd en erg tevreden!

Jeroen 10-09-2018 Via de website gekocht

Super service: meedenken en scherpe prijze

Na wat zoeken op de site van Keukenloods, toch maar even gebeld. Er was een aantal zaken niet helemaal duidelijk voor me.
Er werd goed meegedacht over de maten van de huidige deuren en of het zou passen. Dit werd bevestigd.

Ook een vergelijking tussen het duurdere (en nieuwere) type AEG en 'onze' variant. Niet de duurdere werd ons 'aangesmeerd' maar er werd gekeken naar het verbruik. De goedkopere zou (ook) prima volstaan.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Richard 10-09-2018 Via de website gekocht

Prima bedrijf

Prima communicatie over de levering en de voortgang ervan. Goed assortiment,snelle levering en mooie scherpe prijzen

Van Dijck 10-09-2018 Via de website gekocht

Alles naar tevredenheid en zoals het hoort

Deze shop was mij tot op heden onbekend , maar bij deze eerste ervaring met de keukenshop v.w.b. kwaliteit/prijs verhouding en de geboden service wil ik voorzichtig met een dikke negen beoordelen. Mijn bestelling was tot in de puntjes verzorgd.

Bas de Haan 10-09-2018 Via de website gekocht

geweldige service, en hulp bij het uitzoeken

Bij twijfel gewoon bellen.
Zeer professionele hulp bij het uitzoeken.
Geweldige uitleg over het te plaatsen product, en uitleg is simpel en goed.
Eerder een kookplaat gekocht, en ook toen deZelde service.
Is dus een blijvertje

Groet,

Bas

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rene 10-09-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en snelle levering volgens afspraak

Fijn bedrijf met goed aanbod van producten.
Vriendelijk personeel met gedegen kennis
uitstekende prijs

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rick 10-09-2018 Via de website gekocht

Supersnel geleverd en goedkoop!

De Keukenloods was niet alleen het bedrijf dat mijn Bosch vaatwasser het goedkoopst kon aanbieden maar ze konden hem (via een gratis spoedlevering) ook nog eens snel (

Theo 10-09-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar en scherpe prijzen

Goed advies, keurige levering volgens afspraak. Klein minpuntje: in advertentie beloofde gratis afwastabletten zaten er niet bij. Op mail met vraag waarom deze ontbraken geen antwoord gehad. Wel werden enige dagen later zonder enig commentaar de afwastabletten alsnog nageleverd. Verder dik tevreden.

Susan 10-09-2018 Via de website gekocht

super service

Bestelde artikel snel op gewenste locatie en ik werd gelijk gebeld door keukenloods dat mijn artikel
klaar lag. Kon ook op mijn ophaallocatie betalen en kreeg korting omdat ik het artikel zelf kwam halen i.p.v
laten leveren. Zeer tevreden over aangekocht product. ik zou zeker een volgende keer weer gebruik maken van dit bedrijf.
Kreeg ook een mail met de vraag naar bepaalde maten in mijn keuken om te voorkomen dat het artikel misschien niet zou passen. Kortom extreem tevreden.

Henk 10-09-2018 Via de website gekocht

Perfecte wasemkap

Een overzichtelijke site met een enorme keus aan apparatuur. Een echte aanrader!
Nette prijzen voor perfecte apparatuur. Een webwinkel zoals het hoort.

mklomp 10-09-2018 Via de website gekocht

Goede ervaring, levertijd klopt niet

Ik heb keukenloods gekozen om de prijs en de levertijd. De levertijd bleek echter een wassen neus. Bij navraag bleek de levertijd de tijd te zijn die keukenloods zelf nodig heeft om het product van de leverancier te krijgen. Zo werd de levertijd van 1-2 dagen uiteindelijk ruim 2 weken later (!). Dit was voor mij geen probleem, maar wel vervelend. Ik kan me voorstellen dat dit voor anderen wel belangrijk is.

De levering zelf ging zonder problemen en volgens afspraak.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Monique M. 09-09-2018 In de winkel gekocht

Heel goed advies

Het advies was duidelijk, eerlijk en volledig. Er werd ook meer dan voldoende tijd genomen om alles uit te leggen en te laten zien. Ik heb hiermee de juiste keuze kunnen maken.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Haerden 08-09-2018 In de winkel gekocht
Nederweert

Klantvriendelijk

Prima ,ga zo voort
Alleen de koffie miste ik
Behulpzaam
Tekst en uitleg zeer goed
Route op internet aanpassen

Theunissen 08-09-2018 In de winkel gekocht
Zaandam xxl

Goede kennis en top service

Hele goede prijzen en erg deskundig personeel. Wij hebben heel erg goed advies gekregen over de aankoop van onze keukenapparatuur.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Tiny Schults 08-09-2018 Via de website gekocht

Top service en zeer hulpvaardig en vriendelijk

De site is duidelijk en overzichtelijk veel keus
Zal het zeker aan bevelen bij andere ik kom zeker hier op terug als ik weer wat nodig hebt

Gjdolderman 08-09-2018 Via de website gekocht

Correcte behandeling

Ik heb gekozen voor keukenloods omdat hij het goedkoopst was ik had er nog nooit van gehoord maar ik ben zeer tevreden

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Cor 08-09-2018 Via de website gekocht

goed advies

ik heb goed advies gekregen, het personeel is deskundig, er was snelle levering van het gekochte product.