Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19129 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2667 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8.8

Keukenmonage Ger van Den Dool 21-11-2017 Via de website gekocht

Keukenloods is SUPERLOODS

Ik kan deze internetwinkel niet missen bij mijn bedrijfsuitvoering: meedenken - snelle levering - alles voorzien van duidelijke papieren - en tenslotte een bezorgservice die de hele leverantie geweldig afmaakt.

Fam Haalboom 21-11-2017 In de winkel gekocht
utrecht

een hele mooie zaak

Wij vinden dat de keukenloods een goede service biedt met een ruim assortiment, tevens is de inbouwservice ook heel goed en prettig

Pieter de Boer 21-11-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Vanaf moment van bestelling tot en met de plaatsing van de vaatwasser prima op de hoogte gehouden door Keukenloods. Ook over het product (en natuurlijk ook de prijs in vergelijking met andere leveranciers) ben ik alleen maar positief. Hulde!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Litjens Frans 21-11-2017 In de winkel gekocht
Nederweert

Zeer slechte service

Aanvankelijk was het de bedoeling om de afzuigkap te laten vervangen door een monteur van Keukenloods. De monteur is op het afgesproken tijdstip gekomen. Echter hij heeft de werkzaamheden niet uitgevoerd omdat hij niet het juiste gereedschap bij zich had. Een nieuwe afspraak bleek ver in de toekomst te liggen. De medewerkers van filiaal Nederweert hebben geen moeite gedaan om e.e.a. te bespoedigen en waren ook niet telefonisch bereikbaar. Uiteindelijk hebben wij als klant zelf een monteur in de arm genomen, die de installatie naar volle tevredenheid heeft uitgevoerd.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Officiele reactie van Keukenloods 22-11-2017

Beste Litjens,

Wat vervelend dat je onze service als negatief hebt ervaren. Dit is uiteraard niet onze bedoeling. Mijn collega heeft gister geprobeerd om contact te krijgen, maar dat is niet gelukt. Hij zal vandaag nog een keer proberen om te bellen. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Marc 21-11-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Prima service en advies

In de winkel een Siemens afzuigkap gekocht en geen opdringerige verkoper maar echt een adviseur voor de belangstellenden

J. Balvert 21-11-2017 Via de website gekocht

Prima Service || Product Kwaliteit Redelijk

Gebruiksvriendelijkheid is goed en levering wordt ook prima geregeld. Het gekochte product "Koolstoffilter AMC912" sluit niet helemaal prima aan, waardoor deze een fluitend geluid maakt.

Raymond 21-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige service, hier bestel ik zeker weer!

Duidelijke beschrijving
Goede communicatie en snelle terugkoppeling van vragen
Vervoerder heeft het apparaat keurig afgeleverd en de oude retour mee genomen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Henk 21-11-2017 Via de website gekocht

Correcte levering

Het belangrijkste van een levering is dat je ontvangt hetgeen ook daadwerkelijk is besteld en natuurlijk compleet. Dat was het geval!

Hoek 21-11-2017 Via de website gekocht

Vriendelijk, snelle levering en vlotte correctie waar nodig.

Betrouwbaar, goede prijs en voldoende keus met vlotte levering. Afspraken zijn zo gemaakt en worden nagekomen.
Ook de verlengde garantieperiode is prettig(ook al is die van de fabriek uit).

Etje 21-11-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar

Duidelijke overzichtelijke site. Doen wat ze beloven. Mijn artikel is netjes en op tijd afgeleverd. Ook telefonische goed bereikbaar en goed advies. Aanbevelenswaardig!

Linda 21-11-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed

De goedkoopste qua keukenapparatuur en snelle levering. Website kan nog geoptimaliseerd worden, zoeken is niet heel gemakkelijk.

LS 21-11-2017 Via de website gekocht

Goede service

Koeling die wij hadden uitgevonden was op het moment niet voorradig, er werd mee gedacht door medewerker voor een vervangende koelkast die wel op voorraad was.

J Verton 21-11-2017 Via de website gekocht

Erg blij!

Via vrienden bij keukenloods gekeken voor nieuwe vaatwasser. Na 16 jaar trouwe dienst waren we toe aan een nieuwere. Van te voren via whatapp informatie gevraagd over bepaalde vaatwasser. Helaas op het laatst niet meer te verkrijgen. Werd een betere versie aangeboden voor dezelfde prijs. Top levering. Eigenlijk de dag erna maar zelf wilde we het 4 dagen later op een zaterdag. Was geen enkel probleem. Installeren is goed te doen. Wel handig als je echt een klusser bent. Het zijn geen standaard schroeven. Vaatwasser werkt naar behoren. Lange tijd niet zo'n schone blinkende vaat gehad. Ik ben er blij mee!

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Harry. 21-11-2017 Via de website gekocht

Uitstekende prijs voor het product!

Overzichtelijk, gemakkelijk, bestellen, snelle levering met het volgen van het pakket in een tijdseenheid van een aantal uren.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Monica 21-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

Wij hebben een afzuigkap online besteld en deze werd snel geleverd. Het was alleen jammer dat er geen stekker aan zat. Het materiaal zat verder goed en verzorgd ingepakt. Ook het telefonisch contact verliep prettig.

Anoniem 20-11-2017 Via de website gekocht

Prima!

Enige jammer was dat we wat erg lang hebben moeten wachten totdat de monteurs tijd hadden. Levering en montage waren verder super goed.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Levertijd

Cees van den Berg 20-11-2017 Via de website gekocht

Prima bezorgservice en makkelijke betaling.

Alle onderdelen en materialen waren uitstekend verpakt, zodat beschadigingen tijdens transport bijna ondenkbaar zijn. Tevens een zeer duidelijke handleiding aanwezig, zodat installeren een fluitje van een cent was, zelfs voor mij als 76-jarige. Uiteraard voldoet de afzuigkap uitstekend, maar hij is ook nog eens €300,00 goedkoper dan in de winkels!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Lineke 20-11-2017 In de winkel gekocht
Keukenloods Almere.

Goede informatie

Goede informatie en vriendelijk geholpen. En de plaatsing is ook keurig gedaan. Ook de aflevering is volgens afspraak verlopen.

Louise 20-11-2017 Via de website gekocht

Komen afspraak zeker na

Web shop, ziet er duidelijk uit, had nog gebeld voor vragen, goed geholpen!! Zeker aan bevelen aan andere mensen

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Pietronella 20-11-2017 Via de website gekocht

Super service

De service is echt super, telefonisch besteld en.het was al onderweg voordat mijn betaling binnen was bij keukenloods

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Van Dijk 20-11-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden!

Goede prijs!
Vlotte levering na duidelijke bezorgafspraken!
Ook handig dat bij bezorger kan worden gepind.

Frank 20-11-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Scherpe prijzen echter reactief met de levering

Prima advies in de winkel te Rotterdam, scherpe prijzen.
Helaas later geleverd dan afgesproken , dit gezien 1 onderdeel van 7 niet tijdig op voorraad was.
Dit kan gebeuren maar hier moesten we zelf achteraan gaan, waarbij ik in deze tijd pro-actief een bericht van Keukenloods had verwacht.

Officiele reactie van Keukenloods 21-11-2017

Beste Frank,

Wat vervelend dat de communicatie over het ontbreken van dit onderdeel niet goed is geweest. Mijn excuses daarvoor! Ik hoop dat je desondanks tevreden bent over de aankoop!

A. van Nierop 20-11-2017 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Twee keer teleurgesteld

Uiteindelijk voor de Keukenloods gekozen omdat wij via het info-nummer zo prettig zijn geholpen. Levering een week te laat omdat, en dat in tegenstelling tot de informatie bij de aankoop, de koel/vries-combinatie niet op voorraad bleek te zijn. Verder bleek het niet mogelijk deurdraaiing (van rechts naar links) te (laten) wijzigen. Tweede teleurstelling: emballage werd niet retour genomen.

Benny 20-11-2017 In de winkel gekocht
Gaanderen

perfect geholpen en afgerond

De shop is uitstekend en overzichtelijk en keuze in overvloed en toch nog steeds de goedkoopste
Wat de winkel betreft als je een afspraak hebt voor een keuken uitzoeken is het perfect en word je prima geholpen
Maar als je ze telefonisch nodig hebt is het een drama om ze te bereiken

Adriaan Slootweg 20-11-2017 Via de website gekocht

Fantastisch bedrijf

Snelle reactie, vlotte levering, vriendelijke bediening, goed advies.
Beste prijs, voormiddag besteld, middag geleverd. Daarna gemonteerd. In een dag defect en vervangen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Schaar 20-11-2017 Via de website gekocht

Binnen 24 uur een nieuwe koelkast

Wat een fantastische service. Binnen 24 uur is onze koelkast geleverd.
Vriendelijke personeel en duidelijke uitleg.

J. van Loodam 20-11-2017 In de winkel gekocht

Grandioos geholpen

Mooie overzichtelijke winkel.
Wij zochten keukenapparaten.
Deze winkel in Zaandam heeft alles keurig opgesteld in rijen.
De verkoper weet waar hij over praat en gaf goede uitleg en advies over de apparatuur.
De bezorging was zeer vlot.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

A. Curvers 20-11-2017 Via de website gekocht

Keukenloods ontzorgt

Aan de telefoon overleg met mensen die normaal terugpraten. Communicatie prima.
Het inbouwteam heeft geweldig werk gedaan. Wasmachine naar boven via smalle trap. Chapeau.

G@zeelandnet.nl 20-11-2017 Via de website gekocht

Iets anders gekregen dan besteld

De gebruiksvriendelijkheid van site is goed, alleen zeggen ze spullen in voorraad te hebben, maar ze geven iets anders. Jammer dat dit niet vooraf gemeld is.

Officiele reactie van Keukenloods 20-11-2017

Beste,

Wat vervelend dat er een ander model is geleverd. Wij zullen deze review bespreken en bekijken hoe we hier in de toekomst nog beter over kunnen communiceren. Ik hoor het graag wanneer ik nog iets kan betekenen.

M.Westmaas 20-11-2017 In de winkel gekocht
Schepenbergweg 34A - 1105 AT Amsterdam zuidoost

Geweldige service

De shop ziet er heel leuk uit en overzichtelijk. De service is heel goed en je krijgt uitleg en goede advies.

Bret Immerzeel 20-11-2017 Via de website gekocht

goede service

kwalitatief goede merken, tegen zeer scherpe tarieven. Tijdens bestelling werd ik zelfs nog gewezen dat voor het model wat ik al had gelecteerd ik de keuze had om tegen dezelfde prijs een duurdere uitvoering (Siemens vaatwasser) te kiezen. Dit model had meerdere wasprogramma,s en in decibel,s iets stiller en was dus op andere webwinkels maar ook bij de Keukenloods zelf meer dan 100,00 duurder.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sander 20-11-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Uitstekend advies en zeer behulpzaam

Zeer goed geholpen in mijn keuze voor nieuwe apparatuur. Duidelijke uitleg over de verschillende mogelijkheden en de opties.

Janine van der Helm 20-11-2017 In de winkel gekocht

Goede service bij ruilen

De combimagnetron uit de outlet deed het niet goed. Dezelfde week mochten we hem komen ruilen. Aangezien dit model niet meer voorradig was kregen we een duurdere, nieuwe in de doos mee voor dezelfde prijs.

Pluspunten

• Retourproces

Minpunten

• -

G de Zwaan 19-11-2017 In de winkel gekocht
zaandam

dhr.

goede service, ook al gaat er wat mis het wordt opgelost.
hoe de apparatuur werkt is nog niet te zeggen, moet nog geplaatst worden

KeGr 19-11-2017 In de winkel gekocht
Zwaag

Goede voorlichting en lage prijs

Grote keuze, lage prijzen en goede informatie tijdens aankoop. Installatie keurig en professioneel op geplande datum

N Atmadinata 19-11-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam

Goede kwaliteit!

Mooie prijs - kwaliteit verhouding. Precies juiste product wat ik zocht inductie plaat met metalen zij strips.

kees 19-11-2017 Via de website gekocht

keukenloods is groots

snelle vriendelijke service en een keurige afhandeling, het product was niet op voorraad maar ik werd goed op de hoogte gehouden wanneer er geleverd kon worden ,

Jan Kroes 18-11-2017 Via de website gekocht

Afspraak is afspraak. Wat ze zeggen doen ze!

Afspraak is afspraak. Levering en montage alles in 1 keer goed. Netjes afgeleverd. Kan geen min puntje aangeven dan is dit voor ons een 10 waard.

Patrick 18-11-2017 Via de website gekocht

Miele keuken onderdeel

Snelle actie en ook nog netjes op de vraag teruggebeld. Betaling bij aflevering cq. plaatsing Miele apparatuur

Louis 18-11-2017 Via de website gekocht

Top Service, kwliteitsmerken en supersnelle levering

Vorig jaar een Kitchenaid koffiebonenmolen gekocht als Kerstcadeautje voor mijn vrouw. Regeren is vooruitzien, vier weken voor de Kerst in huis gehaald, papiertje erom en op zolder gezet. Bleek er nog iemand hetzelfde idee gehad te hebben: nóg een molen, ook van Kitchenaid. Hoewel de site heel duidelijk is over retourzendingen binnen 2 weken, toch contact gezocht met Keukenloods. Die begrepen de situatie, deden er niet moeilijk over en namen de machine zonder probleem terug, de retourbetaling was direct afgerond. TOP! Dat vergeet je niet. Dit jaar een nieuw Kitchenaid-apparaat nodig. Naast het feit dat de prijzen zeer scherp en de leveringen supersnel zijn is, zoals hiervoor vermeld, de service prima, dus uiteraard weer gekozen voor Keukenloods.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Emiel 18-11-2017 Via de website gekocht

Goede service en op tijd

Was vergeten de greeplijst bij te bestellen bij afzuigkap en kreeg mooi uitleg van waarom je die apart moest bestellen en dat het ook op de site staat en idd dat staat er mooi onder.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Wendy 18-11-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar,duidelijk en geweldige service

Betrouwbare shop. Mijn vragen werden duidelijk en goed beantwoord. Levering kwam op de afgesproken tijd. Prijs was heel scherp.

Marcel klous 17-11-2017 In de winkel gekocht
Zaandam

Met weinig woorden top service ????

Snelle levering en goede service
Goede prijs voor de producten
Groot assortiment in producten
Kland vriendelijk personeel

Karel Wijnhoven 17-11-2017 Via de website gekocht

Levering volgens toezegging, Prima

Site is overzichtelijk, bestelling en betalings voorwaarden zijn oke, er word geleverd volgens de gemaakte afspraken.

Enige minpuntje is dat de verpakking niet retour word genomen als er door een andere transporteur word geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ron Dekker 17-11-2017 Via de website gekocht

goede service

Ik heb denk ik per ongeluk denk ik een verkeerd model combi magnetron besteld en ben nog via de mail met jullie in contact en hoop er snel uit te zijn of ik hem om kom ruilen voor een ander model maar wacht nog even de laatste reactie af op een vraag die ik gestuurd heb dit die heb ik vandaag verstuurd dus daar heb in natuurlijk nog geen reactie op terug gehad.

Paul 17-11-2017 Via de website gekocht

Goede uileg via de website, in de winkel waardeloos.

Goede webshop, had wat vragen over de maten van inbouw en modellen en kreeg daarbij goede uitleg.
Daarvoor in de winkel in Gaanderen geweest en daar waardeloos geholpen. Gaan aanrader.

Pluim 17-11-2017 Via de website gekocht

Prima prijs/kwaliteit

Eerst navraag of ik inderdaad wel bewust de afwijkende specificaties nodig had. Daarna correcte levering binnen enkele dagen.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Jan S 17-11-2017 Via de website gekocht

Snel kontakt, goede informatie, veel keus

Overzichtelijke site met veel verschillende producten tegen lage prijzen. Deskundige ondersteuning van goed te bereiken personeel.

Kate 17-11-2017 Via de website gekocht

Op afspraak en op tijd

Fijne website, goede telefonische informatie en fijne hulp bij het juiste te zoeken. Ook de levering is oke

Petra van Buuren 17-11-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Snelle levering

Product was op voorraad. We konden het dezelfde of de volgende dag ophalen in het magazijn.
Betalen bij aflevering in het magazijn.