Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Fred 30-05-2022

We zijn goed geïnformeerd door Willem over de vaatwasser en de kookplaat. Voor een nette prijs en correct afgehandeld. We zijn helemaal tevreden.

Marco 30-05-2022

Onze keuken-installateur kon geen datum van levering aangeven van een eerder bestelde vaatwasser dus zaten we al even met een 'gat' in onze nieuwe keuken. Blij verrast dat Keukenloods dezelfde vaatwasser WEL kon leveren!! Enorm blij hiermee!

Cindy 30-05-2022

Netjes geleverd, we dachten wel eerst dat het product op voorraad was, dat bleek niet zo te zijn. Maar het werd daarna wel vlugger bezorgd als de verwachtte leverdatum. Al met al zeer tevreden.

Gerry 30-05-2022

Wij waren bezig met een nieuw keuken en had snel een vaatwasser nodig. Even bellen en werd vriendelijk te woord gestaan. “Ik zou het regelen omdat het sneller gaat dan via Internet”. En ja volgende dag in huis. Prima service.

B. Ruijters 30-05-2022

Meerdere malen vervangende apparatuur besteld bij keukenloods. Bestelprocedure is zeer overzichtelijk, duidelijk en makkelijk. Je wordt goed op de hoogte gehouden over de bestelling. De installatie wordt professioneel gedaan.

F 28-05-2022

Inbouw vaatwasmachine tegen voordeliger afhaalprijs bij verkooppunt Drunen afgehaald, na bestelling via internet. Bestel- en leverproces verliepen vlot en makkelijk. Prijs-kwaliteit zeer concurrerend ten opzichte van andere aanbieders.
In het verkooppunt zijn ook vragen over andere keukenapparatuur prima beantwoord en heeft men de nodige info voor ons uitgezocht. Kortom prima service en aantrekkelijke aanbieding.

Leo 28-05-2022

Gunstige prijs en zag er betrouwbaar uit. Levering binnen de aangegeven termijn. Het bevestigingsbericht was voor ons niet helemaal duidelijk, maar op onze mail werd vlot gereageerd.

Bas v A 26-05-2022

Zeer snelle levering, mooie prijs! Alles was sneller geregeld als gedacht. Ik zou hier volgende keer weer een aankoop doen.

Dirk & Gerjo van der Horst 24-05-2022

Duidelijke uitleg. Het belang van de klant staat voorop. Adviseur is deskundig, klantgericht en denkt in mogelijkheden

Jaap 24-05-2022

Hebben al meerdere artikelen hier aangeschaft. Online bestellen en je krijgt via de mail bericht of het geen je besteld hebt aanwezig is of nog besteld moet worden. Prima service.

Mirjam 24-05-2022

Makkelijk online te vinden. Makkelijk te bestellen en levering was zoals afgesproken.
Dikke prima.

Schaap 24-05-2022

De prijs voor dit apparaat was hier het voordeligst.
De levering was zoals afgesproken,mooi op tijd.

Ineke 23-05-2022

Meedenkende verkoper, veel snellere levering dan was toegezegd, keurige verpakking. Zag de prijs elders goedkoper en kreeg de inductiekookplaat ook voor die prijs bij Keukenloods. Inductiekookplaat wordt pas 3 juni aangesloten, dus weet nog niet of hij goed werkt, maar ga daar wel vanuit! Kortom: tevreden!

MacEd 23-05-2022

De mensen bij Keukenloods zijn behulpzaam en meedenkend. Daarnaast had Keukenloods alles wat ik nodig had aan apparatuur en uiteindelijk ook het snelst geleverd (van andere (web)winkels waar wij een offerte hadden lopen). Dat ze verder zo goed als de goedkoopste waren was niet het belangrijkste maar wel een zeer prettige bijkomstigheid.

Wilma Oogjes 23-05-2022

Service is goed
Duidelijke uitleg
Vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon
Wordt goed op de hoogte gehouden over je bestelling

Marco 23-05-2022

Netjes op de hoogte gehouden van de levering. Combi magnetron was niet meer leverbaar en een andere, hoger model, geleverd gekregen. Zeer tevreden over het apparaat.

Nijkamp 23-05-2022

Ze hadden de kookplaat op voorraad en ze wisten ook technische informatie over de inbouwmaat.
I.v.m. van gas nu naar inductie. Bij 90cm is bij inductie het gat altijd groter dan bij gas. Vandaar dat we de juiste niet konden vinden. Super geholpen en werden netjes gebeld voor de levering.

Evelyn 23-05-2022

Het online shoppen via keukenloods was overzichtelijk en snel. Het vergelijken van prijzen, apparaten, functies, modellen etc. was heel gemakkelijk. Ik vond snel wat ik nodig had. Ook de service voor en na de levering spraken me aan. Zo was het wijzigen van het bezorgadres geen probleem. En de bezorgtijden werden duidelijk aangegeven. Goede service! Ik zou de volgende keer ook via keukenloods shoppen.

Henk 23-05-2022

Prettige winkel. Alle tijd wordt er voor je genomen. Ook als je nog iets wilt wijzigen krijg je alle hulp. En na plaatsing zijn kleine issues ook heel snel en goed uitgevoerd.

M.J. Van de Pol 23-05-2022

Goede communicatie. Mijn aankoop is vakkundig geplaatst en het verpakkingsmateriaal is opgeruimd. Heel netjes allemaal!👍🏽

Hans 23-05-2022

Alle usp,s zijn uitstekend
Prijs kwaliteit levertijd contact. Perfect. Aardige mensen met sterk gevoel voor service.

Howard 23-05-2022

Nette oprechte verkopers die je na je beslissing niet allerlei aanvullende verzekeringen proberen aan te praten. Kortom het aankoopbedrag is ook het juiste bedrag.
Bij levering van de koelkast bleek wat schade aan de zijkant. Per mail dit aangegeven waarna ik direct de keus kreeg voor verlaging van het aankoopbedrag of omruiling voor een nieuwe koelkast. Ik heb gekozen voor verlaging. Binnen enkele dagen stond het bedrag al op mijn rekening. Chapeau Keukenloods. Ik zal jullie zeker aanraden bij kennissen.

Aki 19-05-2022

onze koelkast was makkelijk besteld en snel geleverd.
Wij gebruiken de koelkast in de schuur voor extra drankjes en groenten.
de tijd tussen aankoop en gebruik is nog te kort om gebruikerservaring te delen.

Jan van der Wal 19-05-2022

Plezierig geholpen.
Alles in één keer geleverd. Met vragen kan je altijd terecht.
Kortom een goede keuze om daar een keuken te kopen.
Jan van der Wal.

Goede aankoop in een serviceverlenende winkel 19-05-2022

Ruime keuze!
Het apparaat die ik op het oog had was voor een scherpe prijs te koop bij Keukenloods dus mijn keuze was snel gemaakt.
Fijne service!
En omdat het apparaat niet op voorraad was, heeft Keukenloods keurige afspraken gemaakt die is Keukenloods ook nagekomen.
Zelf kon ik via de website de status van mijn order checken.
Op de dag van levering is mijn order geleverd door een vriendelijke bezorger die ruim op tijd was.