Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19126 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2672 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8.8

José 13-11-2017 In de winkel gekocht
Nederweert

geweldige service

prima winkel in Nederweert. Uitleg van de medewerker goed. De geweldige service bestond eruit dat ik een goedkopere Siemens vaatwasser wilde kopen en aangezien deze uitverkocht was ik zonder meerprijs de opvolger van deze vaatwasser kreeg.
Alleeen bij levering vond ik het jammer dat keukenloods vanaf 07.00 uur s'ochtends uitlevert. En dat is voor pensionada's erg vroeg.

Sandra van der Velden 13-11-2017 Via de website gekocht

Goede service!

Heel goed telefonisch geholpen nadat ik maten van vaatwasser had gemaild. Werd s'avonds nog terug gebeld! Wel erg jammer dat de vaatwasser pas twee en halve week geïnstalleerd kon worden terwijl de levertijd van vaatwasser maar 1 dag duurde. Wij hebben toen onze klusjesman de afwasmachine laten istaleren anders hadden we de vaatwasser hier niet besteld.

Rob Willemsen 13-11-2017 Via de website gekocht

Erg tevreden: klantvriendelijk!

Order netjes verwerkt, scherp geprijsd en de bezorging verliep prima. Wij werden erg goed op de hoogte gehouden van de leveringstijd e.d.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Bjorn 13-11-2017 In de winkel gekocht
Roosendaal

Goede mensen voor het ontwerpen van keuken tekeningen

Bij aanschaf van een keuken in Roosendaal onwijs super geholpen door Walter. Ontzettend veel
Geduld. Goede adviezen. En een super keuken op papier. Nu nog afwachten hoe deze in het echt is.
Pas geleden een vaatwasser gekocht. Op dat moment genoeg aandacht van een ander personeelslid. Totdat we betaald is. Ik nog vragen had. En ik helaas niet meer bestond. Beetje jammer. Gelukkig was walter daar weer en heeft mij toen weer goed geholpen.

Maryzuma 13-11-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering

Super snelle levering door nette jongeman keurig in de woonkamer gezet. Zeer tevreden. Apparaat (Atag combimagnetron) voldoet aan de verwachtingen. Prijstechnisch zijn ze de goedkoopste. Top👍

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Maartje boek 13-11-2017 In de winkel gekocht

Fijne service ,ruime keuze

Ik ben hier super goed geholpen, tevreden weggegaan met een koelkast vriezer en een elektrische kookplaat. Alles werd rustig uitgelegd en een hele fijne levering.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Houben 13-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Na order plaatsen bleek het artikel niet meer leverbaar,maar we kregen binnen 5minuten een uitstekend alternatief voor dezelfde prijs aangeboden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

schellings 13-11-2017 In de winkel gekocht

geweldig service

wij waren eerst naar media markt zit op de hoek om een kookplaat weten er zelf niks van hij zocht er 1 op op internet en zegt bestel die thuis maar daar kom ik dus niet meer wij naar keukenloods kom daar met de zelfde vraag willen een kook plaat die man is erg vriendelijk legt uit wat het verschil van de kookplaten is en hij besteld er 1 voor ons en 2 dagen erna is hij in huis daar heb je wat aan ik raad dus nu iedereen aan om daar heen te gaan wat een top service en ze hebben er verstand van daarom kom ik juist ik heb dat niet

Ron 13-11-2017 Via de website gekocht

1.Goed advies via telefoon
2. bestelling optijd en snel geleverd en betaling met pin bij de levering
3. product prima

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Elly 13-11-2017 Via de website gekocht

Prima website en service!

We waren op zoek aar een afzuigkap, en via Google kwamen We op de site van keukenloods terecht. Het is een overzichtelijke site en scherpe prijzen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hanny 13-11-2017 Via de website gekocht

Gewoon alles goed zoals je mag verwachten!

Voor het eerst hier iets gekocht, zonder problemen. Eerst nog even gebeld met een vraag. Die werd goed beantwoord.

Zeer tevreden klant 11-11-2017 Via de website gekocht

Goede prijs, supersnelle levering

In deze shop beste prijs voor de door ons gewenste vaatwasser gevonden. Informatie over product volledig en juist. Levering binnen 24 uur waargemaakt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Wes 10-11-2017 Via de website gekocht

Bestelling keuken apparatuur

Duidelijke website, vriendelijke personeel aan de telefoon en denkt met je mee.
Levering conform afspraak zonder schade.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beens 10-11-2017 In de winkel gekocht
Roosendaal

Keurige service

Voldoende keuze en deskundig advies over de keukenapparatuur, daarnaast een prettige omgang met de medewerkers.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Merien 10-11-2017 Via de website gekocht

Geen communicatie

De bestelling - waarvan de site de suggestie gaf dat het gewoon op voorraad is - is er nog steeds niet. Het weeknummer voor levering wordt stilletjes opgehoogd. Geen communicatie vanuit de shop. Heel teleurstellend.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Officiele reactie van Keukenloods 13-11-2017

Beste Merien,

Wat vervelend dat de bestelling nog niet is geleverd. Zou je een ordernummer kunnen mailen naar emma@keukenloods.nl. Dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen.

Rob 09-11-2017 Via de website gekocht

2e aankoop wederom perfect

De keukenloods biedt apparaten tegen een gunstige prijs. Levering zoals afgesproken. Oude apparaat wordt meegenomen. Prima prijs-kwaliteit.

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

C.van der Munnik 09-11-2017 Via de website gekocht

service uitstekend, ook de montage.alles op tijd geleverd.

ik zocht naar een keramische kookplaat, en bij keukenloods was de prijs veel aantrekkelijker dat scheelde 300,00 eur..was niet op voorraad, maar kwamen de levertijd tot op de dag na .ook de montage meteen geregeld.ze belde zelf wanneer ze kwamen, wat ik niet verwacht had ,maar top ook de jongens van de montage, alles liep op rolletjes, kan keukenlood aanbevelen.ben niet zo dat ik veel op internet koop.maar dit is prima gegaan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

RLee 09-11-2017 Via de website gekocht

Netjes volgens afspraak geleverd.

Shop heb ik gevonden via Google. Ik heb gezocht naar een vlakschermafzuigkap en kwam bij keukenloods uit wegens de prijs.
Daarna verder gekeken op de website. Duidelijke site, goede vergelijkingskracht en uiteindelijk voor een scherpe prijs (vergeleken met concurrent) de afzuigkap besteld.

Levering heeft netjes in de juiste week plaatsgevonden.
Prima no-nonsense afhandeling.

Kookliefhebber 08-11-2017 Via de website gekocht

Prima service

Ik heb even gebeld met de klantenservice omdat ik aanvullende vragen had. Prima geholpen en vervolgens eenvoudig online besteld! Op afroep laten komen en perfect binnen het afgesproken tijdvak afgeleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

danny janssens 08-11-2017 Via de website gekocht

makkelijk en snel.

Vlotte besteling en levering van smeg vaatwasser. Model dat we hadden gekozen werd echter niet geleverd. Wel een smeg maar een model hoger! Was ook kwe inbouw geen enkel probleem. Een van de ondersteunde pootjes voor recgts ontbrak? Moet reeds vanuit fabriek zijn geweest daar geheel perfect was ingepakt.

JVB 07-11-2017 Via de website gekocht

Levering kon in twee keer, goede prijs gekregen. Er misten enkele schroeven (uit de doos gevallen bij transport) deze worden nagestuurd.

Zuidema 07-11-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Duidelijke site. Snelle en duidelijke communicatie. Goede prijs/ kwaliteit verhouding. Vriendelijke en behulpzame bezorger.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Fientje 07-11-2017 Via de website gekocht

Goede service

Goede snelle levering en leuke prijs.
Zeker een aanrader.
Wij hebben zelf de montage gedaan dus daar kan ik geen oordeel over geven.

Marijke 07-11-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Wij hebben gekozen voor de keukenloods omdat daar de wasmachine die wij wilde het voordeligste was.. de chauffeur was zelfs zo aardig om de wasmachine binnen te brengen

Daan 07-11-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering en vriendelijke klantenservice

Gekozen omdat de vaatwasser bij hun het goedkoopste was en omdat hij de volgende dag geleverd kon worden
En ind keurige mail met tijd hoe laat ze er zouden zijn. En ze waren keurig op tijd
Ze hadden ook een actie dat er gratis Vaatwastableten bij zouden zitten. Deze zaten er niet bij dus gebeld met klanten service en ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan en excuses en ze zouden ze gelijk na sturen en ind de volgende dag keurig na bezorgd echt top service ga zo door !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Roel Idema 07-11-2017 In de winkel gekocht
veendam

personeel

Goede uitleg product inductiekookplaat,voor en nadelen,goede info over gebruik pannen.waar op te letten.

Rita Zandbergen 07-11-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Super geholpen

De adviseur zocht uit zichzelf naar de beste mogelijkheden, en ook naar de goedkoopste. Heel fijn, die medewerking.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Mw T van Moll 07-11-2017 Via de website gekocht

Snelker service

Goede uitleg via telefoon, snel geregeld en dezelfde dag nog geleverd. Goede service van bezorger. Toppers

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

C. Zevenbergen 07-11-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Goede prijs en goede service

Na onderzoek op internet bleek Keukenloods het voordeligste.
In dit geval € 450,— goedkoper dan via Miele zelf.

A. de Boer 07-11-2017 Via de website gekocht

Uitstekende en snelle service

Prettig en vriendelijk personeel, goede voorlichting en advisering, snelle levering. Klantvriendelijk en scherpe prijsstelling.

Hans 07-11-2017 Via de website gekocht

De service is top

Wij hebben voor deze shop gekozen aangezien we wisten voor welk apparaat wij onze keuze hadden gemaakt en de prijs stond ons aan.

Gerry 07-11-2017 Via de website gekocht

Goede service

Jammer dat op de site producten staan die op dat moment niet leverbaar zijn.
Gelukkig is met één telefoontje een goede oplossing gevonden, ik ben heel tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• Betaalmogelijkheden

Sharmila 07-11-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam zuid

Helemaal top! Super tevreden

We gingen voor de vaatwasser en kwamen ook de afzuigkap tegen . Omdat de prijzen zo meevielen hebben we deze maar ook meebesteld.

Mel 06-11-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Ik kreeg bericht dat mijn spullen (kookplaat, vaatwasser en oven) op vrijdag tussen 07:00 - 10:00 geleverd zouden worden. Om 09:30 werd ik gebeld dat mijn spullen niet geleverd worden omdat ze niet ontvangen zijn. Dit had keukenloods toch ook een dag tevoren kunnen weten! Ik heb speciaal vrij genomen van het werk. Mijn conclusie is dat keukenloods de verkoop belangrijker vindt dan een tevreden klant aangezien de last mile dienst niet serieus genomen wordt. Volgende keer betaal ik liever meer bij coolblue maar dan weet ik ook zeker dat ze gaan voor goede klantenservice incl last mile diensten.

Officiele reactie van Keukenloods 08-11-2017

Beste Mel,

Wat vervelend dat de communicatie over jouw bestelling niet goed is verlopen. Dit is uiteraard niet onze bedoeling geweest. In sommige gevallen zijn wij helaas afhankelijk van de levering van de leverancier. Als hier iets mis gaat, kunnen wij de producten niet leveren op het gewenste tijdstip. Ik ben met je eens dat hier beter over gecommuniceerd had mogen worden. Mijn excuses daarvoor.

Ik hoop dat de apparaten verder naar wens zijn.

Stephan 06-11-2017 Via de website gekocht

Prima service!

Goede, eerlijke prijs, correct en op tijd geleverd zoals overeengekomen was!
Kan deze winkel (webshop) aanbevelen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Theo 06-11-2017 Via de website gekocht

snelle levering en prima product

alles goed geregeld, wij zijn tevreden met de manier waarop alles is verlopen. ik heb de afzuigkap zelf zonder problemen kunnen installeren.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

De vries 06-11-2017 Via de website gekocht

Goede service

Snelle levering en goede prijs en service en diverse merken om uit te kiezen en daarom heb ik de oven besteld

Helma 06-11-2017 Via de website gekocht

beter dan best.....

Wij hebben onze uitgebreide keukenapparatuur van Miele besteld. Supergoed, vriendelijk en deskundig geholpen...een latere productwisseling ging zonder problemen, uitgebreide informatie gekregen over een specifieke vraag betreffende de afzuiging...keurige levering! Wij gaan voortaan naar de keukenloods...al hopen we natuurlijk eerst nog heel lang plezier van onze producten te hebben!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

P. Kleinjan 06-11-2017 Via de website gekocht

Snelle respons op wijzigingen. Prima service.

Bij het laten vervallen van 1 artikel werd alles snel en vriendelijk verwerkt. Terug storting op bank van afgemeld artikel werd direct geregeld. Al met al een prima service.

Josee 06-11-2017 Via de website gekocht

prima levering, hele goede aftersales

Goed begeleid tijdens aankoop via webshop. Telefonisch extra contact gehad. Levering was door bijzondere plaatsing aan onze kant niet compleet, gebeld en direct volgende dag wel in orde! Prima service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tonnie 06-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Makkelijke site, kan goed vergelijken en maten bekijken. Vond zo snel wat ik hebben wou. En de prijs is goed.
Kortom geen klachten over de keukenloods, en de medewerkers waren ook vlot aan de telefoon over vragen die ik had.

Paas 05-11-2017 Via de website gekocht

Top service!

Na fout van mijn kant maximale service door keukenloods. Probleem perfect opgelost!
Duidelijke afspraken en super service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

erik 05-11-2017 In de winkel gekocht
roosendaal

lekker snel geregeld

afgehaald op de locatie en ook daar gelijk uitgezocht na contact met een van de verkopers lekker snel geholpen

J.Meijer 04-11-2017 In de winkel gekocht

Goeie service!

Wordt goed voorgelicht en echt als klant behandeld.
Ook de prijzen van de spullen die ze verkopen zijn zo laag mogelijk gesteld.
Officiele reactie van Keukenloods 06-11-2017

Beste J.Meijer,

Bedankt voor het plaatsen van de review! Ik zie dat je tevreden bent over onze service, maar toch een 1,0 als cijfer hebt gegeven. Ik hoor het graag als ik nog iets kan betekenen.

Meuwissen 03-11-2017 Via de website gekocht

Inductieplaat van Bosch

Na aanbeveling van iemand met kennis van zaken, de inductie kookplaat telefonisch besteld. Beantwoording van de vragen gebeurde op een prettige en deskundige wijze. Levering vond plaats binnen 24 uur.

Sebastiaan 03-11-2017 Via de website gekocht

Lekker snel

's avonds besteld en volgende dag op het juiste tijdslot bezorgd. vriendelijke bezorgster, helemaal goed.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Brasser 03-11-2017 Via de website gekocht

helemaal okee

De opgegeven dag en tijd klopt redelijk goed ook de track en trace en een goede aflevering van het bestelde .

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

A. Tak 03-11-2017 In de winkel gekocht
Roosemdaal

Je wordt er heel netjes geholpen

De veele artikelen en zeker voor de prijs de keus is er groots .en ze hebben er mooie keukens staan voor ieders wat wils

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Dekker 03-11-2017 Via de website gekocht

Service zoals het hoort!

Prima service van medewerker die voor ons zelfs de dealer ging bellen om te kijken of het product wat we wilden aanschaffen inderdaad geschikt was voor ons. Net dat stapje verder gaan noem ik service. We konden onze afzuigkap in filiaal ophalen.

Petet de Bruin 03-11-2017 Via de website gekocht

Goede voorlichting en advies

Mijn kookplaat was kapot en Atag had geen interesse om het apparaat te repareren. Op zoek naar een alternatief kreeg ik advies om naar twee mogelijk vervangende inductie platen te kijken. Precies wat ik zocht voor een prijs die beduidend lager lag dancde adviesprijs. Volgenfe dag had ik al de kookplaat. Probleem opgelost