Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Sander 16-05-2022

Goede prijs en beschikbaarheid van mijn koelkast door Keukenloods. In een tijd waarin alle leveringen laat zijn weet Keukenloods toch te leveren.

Sandra 16-05-2022

Goed geholpen in de winkel in Roosendaal.
Je kan meekijken via je een eigen scherm wat de verkoper op zoekt. Goede uitleg en advies. Prijs werd door de verkoper uit zichzelf naar beneden aangepast toen hij zag dat de inductieplaat elders goedkoper was en we kregen te waarde van 80 euro een zoutsteen gratis erbij.
2 dagen later werd de kookplaat thuis geleverd en ook deze jongens waren zeer vriendelijk en legden de zware doos voor mij binnen.
Nu aan het kijken voor een oven en deze ga ik zeker bestellen bij de keukenloods!!

John 16-05-2022

Goed geholpen, was duidelijk wat de verkoper *** had uitgelegd. Daarna naar magazijn Opmeer, ook daarvoor geholpen

Harry 16-05-2022

Blij, maar wel 1 aandachtspunt
Ik was op zoek naar een inbouw combi-magnetron en kwam via Google al snel bij Keukenloods terecht. Na wat research en reviews te hebben gelezen uiteindelijk via de website een Bosch combi-magnetron gekocht.

Verkeerd geïnformeerd
Bij het artikel staat in het groen 'leverbaar' en een vrachtwagen (icoon). Dit wekt toch de indruk dat het artikel beschikbaar is. Niets is minder waar. Je kan wel weken of maanden wachten op het artikel. Dit komt uiteindelijk door een grondstoftekort waar iedereen last van heeft. Ik kan hier Keukenloods niet voor afrekenen, maar ik vind de term 'Leverbaar' wel misleidend. Daarom 1 punt aftrek.

Verder ben ik wel goed en netjes geïnformeerd door de medewerker. Ik heb er zelf voor gekozen om een alternatieve combi-magnetron te kiezen (wel een stuk duurder). Deze werd netjes de volgende dag bezorgd en is inmiddels geïnstalleerd.

Als tip wil ik nog meegeven: voor de inbouw combi-magnetron is een afwerklijst beschikbaar dat je los kunt kopen. Hier kwam ik een week later achter en heb dit via het merk zelf gekocht. Wellicht kan je dit aanbieden als upsell voor de klant.

Thea Thoonen 16-05-2022

Nemen snel de telefoon op. Klant gericht werken. En als het kan snel leveren.

Hans van B. 16-05-2022

Eindelijk een bedrijf waarbij tot nu toe alles gewoon klopt en de afspraken worden nagekomen. Het begon al met een goed advies door de ervaren verkoper in Almere. Het later wijzigen van de order voor een andere stoomoven, was ook geen enkel probleem. Zelfs met een upgrade. Heel eenvoudig om online de status van de order te volgen. Ook dat klopte allemaal. Wij zijn een blije klant en zullen hier blijven komen in de toekomst.

Jack 16-05-2022

Keukenloods krijgt een dikke 10 van mij vanwege verschillende redenen.
1: je wordt proffesioneel geadviseerd bij de aankoop
2: Bij navraag wordt je altijd vriendelijk te woord gestaan
3: bezorging en installatie gebeurd vlekkeloos.
Ga zo door!!!!

W. van der Werf 16-05-2022

Via de telefoon besteld. Was een zeer vriendelijke en attente verkoper aan de lijn die alles keurig en snel geregeld heeft. Ook de informatievoorziening over het tijdstip van afleveren en monteren was prima.

Bert 16-05-2022

Zeer deskundig advies voor een moeilijke situatie (kleine keuken). Levering op de afgesproken tijd. Prima aansluiting. Deskundig personeel

Michiel 15-05-2022

Duidelijk, snel contact, heldere website. En zowaar een korte leveringstijd voor mijn kook plaat!

Michel 15-05-2022

Mooi kraan in de outlet gekocht. Alles compleet, zware goede kwaliteit.en een hele goede prijs. Werd netjes geholpen bij het afrekenen.

Luuk 15-05-2022

In 2021 een keuken aangeschaft. Zeer prettige service, transparante offertes en scherpe prijzen. De keuken is een halfjaar in gebruik, en bovenstaande staat nog steeds als een huis (met prachtige keuken).

THEJO 14-05-2022

Prima service en kwaliteit van geleverd fornuis.
Ook erg fijn dat fornuis aangesloten werd door vakmannen.

AJ 14-05-2022

Keurig te woord gestaan. Prima geholpen om product af te komen halen. Prima service

Ron 14-05-2022

Gebruiksvriendelijkheid van de shop is ok. De Keukenloods in Alkmaar was ok. We werden goed geholpen.

Uiterwijk 14-05-2022

Winkel is ruim en overzichtelijk ingericht, vriendelijk personeel en je kan ook gerust even rond kijken. Als je hulp vraagt nemen ze de tijd voor je. Zoeken de beste keus bij je wensen

H B 14-05-2022

Na een tip van de buurman keukenloods op internet opgezocht. En toen was mijn interesse gewekt even gebeld. Zeer vriendelijk en correct geholpen. En ook is alles netjes optijd bezorgd. Gewoon top.

Van de voorde 14-05-2022

Goede service, hebben mandje nageleverd, apart toen de chauffeur in de buurt was.

P.Geboers 13-05-2022

Locatie Nederweert bezocht. Goede hulp gekregen. Drie apparaten gekocht, goed en tijdig geleverd en geinstalleerd.

BEN 13-05-2022

Perfect op tijd geleverd. Precies wat wij besteld hadden. Alles klopte en de levertijd zoals was afgesproken.

Evert Ekkelboom 13-05-2022

Besteld via internet, zeer snel antwoord dat ik het kon ophalen.
Zelfs hulp gehad om de combioven in mijn auto te krijgen.
Top winkel goed personeel.

Roland 13-05-2022

Aanvankelijk wat mis communicatie over het type en uitvoering. Echter snel en perfect opgepikt. Respect en waardering hiervoor.

selwi 13-05-2022

prijs duidelijk, artikelomschrijving duidelijk, telefonische pre informatie vriendelijk , de levering en levertijd correct.

M.vr.gr. ........

Prettige site, goede prijs/kwaliteit verhouding 13-05-2022

Gemakkelijke website en heel vriendelijk en correct geholpen door de mederwerkers

Els 13-05-2022

De levering van de ATAG inductie kookplaat duurde wel wat lang. Een paar maanden. Het zal wel aan de energiecrisis liggen of de Corona in China of aan de woningnood, of noem het maar op.
De afspraken van montage van de inductieplaat zou naar mijn overtuiging gedaan worden, dacht ik dat daar ook het aansluiten van een kabel naar de meterkast bijwoonde. U ziet ik ben onervaren met inductieplaten.
Gelukkig heb ik iemand gevonden die alles tegelijk voor mij kon regelen. Wel een rib uit je lijf, deze energiecrisis.
Hoe vind ik mijn nieuwe ATAG inductieplaat. Gewoon fantastisch en simpel in het gebruik.
Blijf ik klant van de keukenloods, zeker wel. Alleen ik vraag wat meer door over de bedoelde montagemogelijkheden.