Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20903 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3386 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Brand 15-08-2018 Via de website gekocht

Niet vandaag besteld, morgen in huis!

Wij kozen voor deze winkel omdat we ons product graag de volgende dag wilden halen. Op de site staat dat dit verzekerd is! Op woensdagavond besteld, in de order staat dat het op te halen is in deze week. Komen wij vrijdag (drie kwartier rijden) wordt ons verteld dat het apparaat er pas dinsdag zal zijn. Grote teleurstelling, juist omdat de belofte van levering ons bij deze winkel deed bestellen.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Officiele reactie van Keukenloods 15-08-2018

Beste Brand,

Wat vervelend dat het product niet op tijd leverbaar was! Heb je voor mij misschien een ordernummer? Dan kan ik even kijken wat er mis is gegaan. Deze mag je sturen naar emma@keukenloods.nl.

Officiele reactie van Keukenloods 15-08-2018

Beste Brand,

Mar Ona 2045 14-08-2018 Via de website gekocht

Uitermate klant- en servicegericht!!

De shop is overzichtelijk, compact en duidelijk. Telefonisch contact verliep volgens het boekje, Raoul is uitermate klantvriendelijk en werkt hulpvaardig en servicegericht. Afspraken worden nagekomen en levering snel en verzorgt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Hc slor 14-08-2018 In de winkel gekocht

Vriendelijk klantgerichte medewerkers

Wij zijn naar alle tevredenheid telefonishe geholpen door een medewerker van keukenloods met het bestellen van de atag vaatwasser, al vorens hebben wij op de website van keuken loods de keuze gemaakt om toch weer voor atag te gaan daar waren wij zeer tevreden over (eerste vaatwasser bij keukenloods was ook een atag aankoop) verder was de aflevering correct ,en oude vaatwasser werd retour meegenomen zeer tevreden

Gerda 14-08-2018 In de winkel gekocht
Nederweert

Goede service

Ontbrekend onderdeel supersnel nageleverd ; een kleine beschadiging aan een beugel wordt ongezien voor waar aangenomen en ook snel geleverd.

Top levering 14-08-2018 Via de website gekocht

Professionele levering

Heb goede ervaringen met Keukenloods.nl. Heb daarom deze ook weer hier gekocht. De levering is betrouwbaar, de informatie correct!

Technico 14-08-2018 In de winkel gekocht
Drunen

Goed advies en snelle levering

Volop keus in deze showroom. Goede uitleg en advies. Keuze was snel gemaakt. Inmiddels alles geïnstalleerd en in gebruik. 100% tevreden.

Syllie 14-08-2018 Via de website gekocht

Top service!!

Alles naar wens afgeleverd en snelle service. Ook bij telefonisch contact helemaal correct geholpen en vriendelijke bezorger. Zeer blij mee!!!

Richard 14-08-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service tegen een zeer scherpe prijs

Via internet een inbouw koel/vriescombinatie besteld. Kreeg een mailtje of ik de maten van mijn keukenfrontjes nog wilde doorgeven zodat de Keukenloods zeker wist dat ik een passende koel/vriescombinatie had gekocht. Werd hier ook nog even over gebeld toen er iets onduidelijk was. Top service !

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Linda Heijmans 14-08-2018 In de winkel gekocht
Nederweert

Eenvoudige winkel met top advies

Wij hebben de keukenapparatuur niet online gekocht maar in Nederweert bij keukenloods. Een eenvoudige winkel met een duidelijk advies

J de Boer 14-08-2018 Via de website gekocht

Goede beoordeling

Aantrekkelijke prijzen
Levering op tijd
De variatie in machines is groot om te kiezen
Alleen daarom al keukenloods!

Gaertner 14-08-2018 Via de website gekocht

Prima afhandeling

Doen wat ze zeggen en onverwacht zelfs een beetje meer. Zowel bij het plannen van de afspraak als wanneer het plaatsen een beetje tegen zit.

Sebas 14-08-2018 Via de website gekocht

Snelle / Prima service

Prima beholpen met de aanschaf van mijn nieuwe vaatwasser. Zeer kundig advies en dat op zondag en in de avond uren. Snelle levering ( binnen 24 uur) en ook via mail prima op de hoogte gehouden betreffende het bestel en lever proces.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Annechien 14-08-2018 Via de website gekocht

Heel erg tevreden.

Super goede kwaliteit/prijsverhouding! Snelle levering. Duidelijke communicatie omtrent levering. Mogelijkheid tot (pin) betalen bij levering. Kortom heel erg tevreden.

Linda 14-08-2018 Via de website gekocht

Erg goede service!

Topservice! Snelle levering, vriendelijke monteurs. Oude fornuis meegenomen en alle rommel weg, echt super! Blij met nieuwe fornuis!

Pluspunten

• Afleverservice

Minpunten

• -

J.Scholing 14-08-2018 Via de website gekocht

Een zaak waar je van op aan kunt

Een koelkast besteld en is keurig op afspraak geleverd
Op de datum die wij vroegen.
Keurige chauffeur en de betaling was mogelijk per pin.
Graag wil ik u bedanken voor de prima service.
Wij zijn erg blij met onze koelkast
Top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Erik 14-08-2018 Via de website gekocht

Top aanbod en service

Top online aanbod. Daarnaast heb ik ook super service ontvangen in de winkel. Boven verwachting goed!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Inge Bracher 14-08-2018 In de winkel gekocht
Filiaal Zaandam

Fantastische service

Ik heb voor uw shop gekozen op aanbeveling van vrienden. Ook ik werd in de winkel zeer goed beraden en geholpen. Met mijn inductiekookplaat ben ik tot nu toe zeer tevreden.
Zeer te spreken ben ik ook over uw medewerker die de plaat ingebouwd heeft. Hij werkte snel, vakkundig en heel netjes. Mijn compliment voor uw medewerkers.

W.J. van Loon 14-08-2018 Via de website gekocht

uitstekende service

prima service. snel geleverd en er werd rekening gehouden met aflevering tijd en dag, ook als jet later wil veranderen

Frida 14-08-2018 Via de website gekocht

Topservice en snelle levering!

Door de hittegolf was nergens op korte termijn
de koelkast die ik wilde leverbaar. Ten einde raad op zaterdagavond (!) telefonisch contact gehad met Keukenloods, en op maandag werd de gewenste koelkast netjes bij mij bezorgd! Topservice!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Nijstad 14-08-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam zuid oost

Geweldige sevice

Site in orde! Goed en vakkundig geholpen!
Een groot compliment voor dhr. .... die het apparatuur heeft geplaatst👍

S. Hendriks 14-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige en snelle service!

Goede en snelle service. Er was iets mis gegaan met de factuur. Na 1 telefoontje( zelfs in t weekend na 17:00 uur bereikbaar), zaken gecorrigeerd. Binnen week werd afzuigkap gemonteerd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sander van Zon 14-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering. Meedenken qua maatvoering. Scherpe prijzen!

Duidelijke website waar je makkelijk kan filteren op wat je zoekt. Vriendelijke helpdesk. Gunstige prijzen. Ze denken mee zodat je niet een te grote of te klein apparaat besteld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Fam J.Waal 14-08-2018 In de winkel gekocht

Goede service

Wij hebben gekozen voor keukenloods,door de goede ervaring die een familielid had.De website is gebruiksvriendelijk.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Vakkundigheid personeel

Hans 14-08-2018 In de winkel gekocht
Keukenloods Alkmaar

Uitstekend en vriendelijk geholpen

De verkoper was heel vriendelijk en heeft ons met verstand van zaken te woord gestaan en een goede prijs gerekend . Wij houden er niet van om via internet spullen aan te schaffen . Deze verkoper bevestigde voor ons dat menselijk contact inderdaad veel prettiger is.

Thijs 14-08-2018 Via de website gekocht

Goed bedrijf en goede service, doen wat ze beloven!

Had al eerder een fornuis besteld. Webshop ziet er goed uit met voldoende informatie. Bestellen gaat makkelijk. Bezorging eerder dan gepland.

Maxim Berends 14-08-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Geen goeie sevice

Wij hebben een Candy wijn koeler gekocht hij maakt zoveel lawaai .
Bellen we voor een monteur wand terug sturen mag pas als de monteur is geweest moeten we gewoon 2 tot 3 welen wachten tot ie tijd heeft !!!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Keukenloods 14-08-2018

Beste Maxim,

Ik zou graag via emma@keukenloods.nl jullie ordernummer willen ontvangen. Dan kan ik even kijken of ik nog iets voor jullie kan betekenen.

Dassen 14-08-2018 In de winkel gekocht

Goed geholpen

Ik was op zoek naar een combioven. Op de site kwam ik door de vele beschikbare ovens er niet uit. In de winkel prima geholpen door een medewerker. Het probleem was dat niet alle ovens in mijn huidige keuken pasten. De medewerker heeft meerdere ovens aangeboden die wel pasten.

Andre 14-08-2018 Via de website gekocht

Kan beter

Apparatuur aangeschaft via site en telefonie erg goed geholpen door medewerker. De apparatuur heb ik aangeschaft voor mijn moeder die is 74 jaar. De apperatuur is geleverd op de afgesproken dag maar er is niets uitgepakt gecontroleerd of iets een vrouw van 74 kan dat toch niet. Dit had echt beter gekund. Er werd nog gevraagd of er oude apperatuur mee terug moest maar die hadden we niet. Als ze dan de verpakking hadden mee genomen was dat al iets geweest , maar helaas dit kan echt beter denk ik. Erg jammer

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Officiele reactie van Keukenloods 14-08-2018

Beste Andre,

Wat vervelend dat je niet helemaal tevreden bent over onze service. Als ik echt kijk naar wat de bezorger heeft gedaan, dan is er op papier niks gebeurd wat niet had gemogen. Het product wordt inderdaad binnen gezet, maar wanneer je niet kiest voor installatie/montage dan wordt dit ook niet uitgepakt. Ik snap dat het in dit geval een vervelende situatie is, maar dit is wel hoe het zou moeten gaan volgens onze voorwaarden. Desondanks zullen we de feedback meenemen! Ik hoop dat jullie wel tevreden zijn over de producten.

Janneke 14-08-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering en goede service

Onze inbouwkoelkast was op zondagmiddag stuk gegaan. Mooie gevonden bij Keukenloods voor een hele goede prijs. Op zondag al mailcontact vanuit de medewerkers omtrent de maten en of ik de juiste had gekozen. Maandag einde van de middag werd deze al afgeleverd en ging de oude kosteloos mee terug. Super tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Eric 14-08-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Goed geregeld, nette inbouw

Nette omruil van een niet passende magnetron naar de juiste uitvoering. Keurig ingebouwd door het inbouwteam.

Gutierrez 13-08-2018 In de winkel gekocht
Almere buiten

Geeeldig servies

Een jongeman heeft ons geweldig geholpen met een prima uitleg en heel vriendelijk. Hij gaf ons de ruimte om rustig een keus te maken.

Pluspunten

• Retourproces
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rojo 13-08-2018 Via de website gekocht

Goed en snel contact. Snelle levering

Veel verschillende artikelen. Betrouwbare shop. De levering was snel en in orde. De deur gaat moeilijk open. Zou een twee traps opener op moeten zitten. Jammer dat de controle lampje en de temperatuur alleen te zien is als de deur geopend is. Verder een prima vrieskast met veel ruimte.

Lindy Westrik 13-08-2018 Via de website gekocht

Goede service

Snelle levering, goede communicatie over status bestelling, pluspunt dat bedrijf belt voor afspraak om te leveren.

Iris 13-08-2018 In de winkel gekocht

Flexibel en goed bereikbaar

Een fout in de levering van een Quooker is zeer service gericht opgelost, door ons tijdelijk 2 quookers te verstrekken totdat de monteur de kraan inwisselde voor de gewenste versie. Superflexibel en klantvriendelijk!

J.Muis 13-08-2018 Via de website gekocht

Snel en alles keurig geregeld.

Goede prijs en snelle levering. Donderdag avond laat besteld. Vrijdagavond al in huis. Goede service echt top.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

T. Jansen 13-08-2018 In de winkel gekocht
terborg

conform afspraak geleverd door vriendelijke mensen super

shop is in de buurt, ik zocht een oven, ben door verkoper goed geholpen en geadviseerd hij had echt oprecht aandacht voor ons. Ook de mensen die de spullen hebben geleverd waren zeer service gericht en vriendelijk. Ga zo door.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Erica 13-08-2018 Via de website gekocht

Super service

Duidelijke website! Bij vragen of offerte aanvraag wordt er snel gereageerd! Beste deal aanbod. Snelle levering, alles perfect verlopen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ruud 13-08-2018 Via de website gekocht

Geweldig prijs kwaliteit verhouding

Alle benodigde info was op de site te vinden en voor een extra advies waren de verkopers ook buiten de reguliere tijden beschikbaar.

Tjalle 13-08-2018 Via de website gekocht

Goede service

Goede telefonische uitleg. En top producten. We zijn zeer tevreden over levertijd. Zelfs de prijs is aangepast nadat een een website goedkoper was. Keurig

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Louis 13-08-2018 Via de website gekocht

afspraak is afspraak

De nieuwe vaatwasser is keurig volgens afspraak geleverd ! De levertermijn was goed en het tijdstip ook.

RJ 13-08-2018 Via de website gekocht

Goede service en snelle, nette levering

duidelijke productomschrijving en goede prijs, daarnaast snelle levering en oude materialen netjes afgevoerd.
Als kers op de taart nog een vaatje bier.
TOP.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Vakantieman 13-08-2018 Via de website gekocht

Nieuwe koelkast op vakantiepark laten leveren

Nieuwe koelkast gekocht voor in chalet op vakantiepark. Contact met en advies van verkoper over soort was prima. Helaas is het afleveradres verward met het factuur adres, op tijd gezien en gecorrigeerd. Koelkast is goed geleverd, allen het tijdstip van leveren zou na 8:00 uur zijn, chauffeur stond er al om 6:45, dat was minder fijn.

Lindavkb 13-08-2018 Via de website gekocht

Tevreden!

Na wat googlen kwamen we bij keukenloods terecht. De vaatwasmachine welke we op het oog hadden was hier aanzienlijk goedkoper.

Levertijd 1 a 2 werkdagen. Dus besteld. Daarna bleef het stil we hadden wel iets verwacht van een bericht na twee werkdagen over de levering. Helaas kregen we dit niet. Dus gebeld, heel vriendelijk te woord gestaan. De vaatwasmachine was uitverkocht en moest ook door hen besteld worden. Deze zou de volgende dag bij hen binnen zijn en de dag erna worden geleverd. Geen probleem alleen zou het handig zijn wanneer dit gewoon wordt teruggekoppeld via de order status bijvoorbeeld.

Hierdoor een zeven.

Voor de rest goede website aardig personeel alles verloopt goed net als de levering. Aardige chauffeur kon ons huis makkelijk vinden doordat de oude buitenstond. Na een klein handje van mijn man erbij ging het heel vlot en was hij ook zo weer weg!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Robert 13-08-2018 Via de website gekocht

Zeer gedegen advies en snelle levering!

Ik had al eens eerder een apparaat bij Keukenloods gekocht, Deze keer moest ik een inbouwkoelkast van 20 jaar oud vervangen. Eerst bij Bosch gevraagd wat voor type ik dan moest hebben, maar die konden me niet meer helpen omdat ze geen gegevens meer hadden van mijn oude koelkast (.). Zelf, met de gegevens die ik had, een vervanger uitgezocht en besteld. Per omgaande een mail met de vraag om gegevens van de kastdeuren gekregen. Per telefoon prima advies gekregen; het blijkt nogal ingewikkeld om te kunnen beoordelen of de gewenste koelkast past. De nieuwe koelkast past perfect!

Frank 13-08-2018 Via de website gekocht

Prima geholpen

Keukenloods zelf werkt prima mee en volgens afspraak. Het aflever bedrijf heeft veel moeite met rekening houden met de (on)mogelijkheden van mij als klant.

Frans van Megen 13-08-2018 Via de website gekocht

snelle zorgvuldige levering

prettig dat er een fysieke winkel achter de webshop zit. Mocht er ooit een probleem zijn dan weet je waar je terecht kunt. Daarbij is levering via de winkel ook nog goedkoper.

Nick 13-08-2018 Via de website gekocht

Voordat ik het wist had ik een nieuwe apparatuur

Snelle service levering en plaatsing voordat ik het wist had ik een nieuwe koelkast en inductiekookplaat in de keuken staan

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Peter van Es 13-08-2018 Via de website gekocht

Levering sneller dan verwacht!

Ik koop regelmatig bij Keukenloods. Goede prijzen, ruime selectie. Ook fijn dat je mag betalen bij aflevering want dat geeft zekerheid.

In dit geval belde de transporteur of er dezelfde dag nog afgeleverd mocht worden. Snel via ideal overgemaakt en netjes afgeleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Elaine 13-08-2018 Via de website gekocht

Snelle verzending en goed product

Prijs was de meest gunstige, maar dat doet niets af aan de snelle levering en de kwaliteit van het product. Keurig!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Klaver 13-08-2018 Via de website gekocht

Snel vakkundig en betrouwbaar

Wij hebben hier recent een combi oven gekocht en later een vaatwasser. Bij de vaatwasser is er meermaals contact geweest om zeker te zijn van de juiste maat. De inbouw ploeg was keurig op tijd en uiterst vakkundig. Problemen die ondervonden werden met de aansluiting werden direct opgelost zonder extra kosten. Echte service! En heel beleefd