Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Tee 19-05-2022

Ik heb een eerste aankoop gedaan en een paar weken een tweede. Ik werd goed geinformeerd over de leveringstermijn. De tweede aankoop kon probleemloos gekoppeld worden aan de eerste en zo werd het een 2 in 1 levering. Ik werd heel vriendelijk en behulpzaam geholpen aan de telefoon. De dag van bezorging werd ik goed op de hoogte gebracht van de aflevertijd. De bezorger was heel vriendelijk en leverde mijn apparaten keurig af op de gewenste plek.

Dmedegryse 18-05-2022

Op advies van Keukenkampioen een koelkast besteld via Keukenloods. Vlotte afhandeling van mijn vraag, ruim voldoende keuzemogelijk, snelle levering en keurige plaatsing.

Hans 18-05-2022

Goed geregeld en zeer snelle levering. Goede bezorger dus alle prima en wij zeer tevreden

Jor 17-05-2022

Medewerker heeft mij enorm geholpen met het uitzoeken van een passende oven en inductieplaat combinatie. Hij heeft mij goed geadviseerd over de maatvoering en ik ben zeer tevreden over de geleverde kwaliteit van de apparatuur. De afdeling klantenservice heeft echt het stapje extra gedaan om mij te helpen. Zeer blij mee.

Pravesh 17-05-2022

Bestelde inbouwoven was niet beschikbaar op onbepaalde termijn door leveringsproblemen. Na kort bellen met de service afdeling werd er een alternatief aangeboden van hetzelfde merk die wel op voorraad was. Top service

Ronald 17-05-2022

Prima service, no nonsense. Fijne klantenservice. Misschien nog iets correcter handelen in geannuleerde bestelling

J jong 17-05-2022

Ons vorig gasstel hebben wij toen ook hier gekocht en waren heel tevreden over de service.Nu werden we weer heel goed geholpen door zeer vriendelijk en goed personeel die alles goed uit kon leggen over gebruik en onder houd ,een zeer deskundige monteur heeft alles aan gesloten .We zijn dus nu ook heel tevreden

Hans 17-05-2022

Prima aankoop, duidelijk bestelproces en levering op correcte wijze. Aan te bevelen

Jacco 16-05-2022

Geen probleem met omruilen artikel toen het eerst bestelde niet bleek te passen.

Lei 16-05-2022

Goed geadviseerd bij het kopen van een combimagnetron levering was volgens afspraak.

José Bosma 16-05-2022

We hebben al vaker bij keukenloods gekocht en waren altijd over levering en service tevreden.

Jop 16-05-2022

Vriendelijk geholpen steeds en voor een goede prijs! Mooi ruim assortiment. We hadden wat pech met de levertijd van onze oven, maar we werden steeds goed op de hoogte gehouden van de verwachte levertijd.

E.D. 16-05-2022

Nieuw keukenblad gekocht a 3000 euro voor bestaande keuken bij de winkel in Almere buiten, alleen maar ellende van gehad. Keukenloods maakt gebruik van ZZP'ers voor de installatie, deze heeft bij demontage met decoupeerzaag in mijn kast gezaagd, bij het plaatsen nieuw blad een hoek er afgestoten en nog een kast beschadigd door stoten met blad, de 2 bladen sluiten niet exact op elkaar en de spoelbak was te diep geplaatst. Na lang en moeizaam contact werd 1000euro vergoed maar toen bleek dat de "installateur" de vaatwasser niet had aangesloten op de nieuwe spoelbak maar los aan de oude met gevolg circa 4000euro waterschade. Installateur zegt heb ik niet gedaan en keukenloods neemt dit over en willen zelf geen techneut sturen, blijf weg bij dit bedrijf want het kan je veel geld gaan kosten door het gebruik van prutsers die ingehuurd worden door de keukenloods.

Sytse 16-05-2022

Gezien de omstandigheden in de wereld omtrent levertijden, leverde de Keukenloods toch 3 van de 4 apparaten mooi op tijd.

Richard & Jose 16-05-2022

Goede webshop.
Goede prijs.
Duidelijke communicatie over (lange) levertijd.
Snelle aflevering.
Vriendelijke bezorger.

J Beckers 16-05-2022

Product op voorraad waardoor levertijd/moment zoals afgesproken. Planning perfect te selecteren en uitgevoerd.

Peter Swijnenburg 16-05-2022

Word uitstekend geholpen altijd vriendelijk personeel nette prijzen en meedenken snelle levering dus met een woord Top👍👍👍👍

Anneke van de Bunt 16-05-2022

Goede service en klantvriendelijkheid. De levering was mooi op tijd, eerder dan verwacht.

Frank 16-05-2022

Goed geregeld ,alles optijd, nette bezorgdienst, aanrader dit bedrijf.
Daarom een 8.

Jan 16-05-2022

Ruime keuze en een mooie winkel.enkelt personeel moet niet weg lopen terwijl je staat te praten.

marco 16-05-2022

Prima geholpen door een medewerker in de fysieke winkel in Utrecht.
Inductie plaat gelijk kunnen meenemen, Combi oven moest uit magazijn komen.
Was even chaotisch in dat deel van de bestelling maar dat dank ik maar aan het weeekend.
Facturen uiteindelijk netjes gekregen en natuurlijk ook de spullen. Prima gegaan allemaal.

Nicole 16-05-2022

Goede producten tegen een goede prijs, het enige minpunt naar mijn mening is de verzendkosten maar dat hoort er een beetje bij.

Anna b0s 16-05-2022

Heel fijn bedrijf waarvan de medewerkers wel meedenken met de klant.. duidelijke voorraad . Nu heeft onze nieuwe keuken Wel ! Een kookplaat met afzuiging

Oldemam 16-05-2022

Groot assortiment, prima geregeld en
mooie prijzen. Al verschillende keren iets laten leveren.

Sherry 16-05-2022

Goede aankoop in een serviceverlenende winkel met ruime keuze!
Het apparaat die ik op het oog had was voor een scherpe prijs te koop bij Keukenloods dus mijn keuze was snel gemaakt.
Fijne service!
En omdat het apparaat niet op voorraad was, heeft Keukenloods keurige afspraken gemaakt die is Keukenloods ook nagekomen.
Zelf kon ik via de website de status van mijn order checken.
Op de dag van levering is mijn order geleverd door een vriendelijke bezorger die ruim op tijd was.