Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20904 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3384 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Klaver 13-08-2018 Via de website gekocht

Snel vakkundig en betrouwbaar

Wij hebben hier recent een combi oven gekocht en later een vaatwasser. Bij de vaatwasser is er meermaals contact geweest om zeker te zijn van de juiste maat. De inbouw ploeg was keurig op tijd en uiterst vakkundig. Problemen die ondervonden werden met de aansluiting werden direct opgelost zonder extra kosten. Echte service! En heel beleefd

Petra 13-08-2018 Via de website gekocht

geweldig bedrijf

Via internet gevonden duidelijke site, fijne mailwisseling gehad en het juiste product geleverd en geplaatst. helemaal top, ben zeer tevreden

Bianca 13-08-2018 In de winkel gekocht
Gaanderen

Goed geholpen , vriendelijk en mee denken , ik kom er graag

Uit eerdere ervaring die goed was kwamen we hier terug , snelle levering en goed advies , prima
Tot de volgende keer !

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Jeroen Mooijweer 13-08-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Goed geholpen in winkel maar ook thuis. Was het geld easrd

Via internet zaak gevonden en prima geholpen
Ook bij het aansluiten was het geld waard anders niet gered

Anna 13-08-2018 Via de website gekocht

Super!

Goede service! telefonisch contact gehad na aanvraag offerte. Nog enkele tips gekregen mbt uitkiezen juiste apparatuur voor in een Ikea keuken. De apparaten werden snel geleverd.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

koper 13-08-2018 In de winkel gekocht

Uitstekende Voorlichting; Snelle, vakkundige levering

Ruime keuzemogelijheid; prettig prijsniveau; komt afspraken meer dan goed na. Uitbouw oud en Inbouw Nieuw vlot en nauwkeurig.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Freek 13-08-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd, netjes verpakt

Product snel geleverd als aangegeven, goed verpakt. Eerste keer hier besteld dus eerste indruk is goed!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Monique 13-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering met inbouwservice

Vanwege de prijs op de site en de inbouwservice gekozen voor keukenkoods. Fijne website en na betaling werden wij dezelfde dag gebeld voor een afspraak voor levering en inbouw. Al met al binnen drie dagen een nieuwe vaatwasser. De vaatwasser werkt prima en de mannen van de inbouw hebben alles netjes afgewerkt en de oude netjes gevoerd.

Mark 13-08-2018 Via de website gekocht

Prima winkel

Onze vaatwasser had het begeven. We hebben geen behoefte aan een ding met 1001 opties, gewoon een vaatwasser. Op internet een vaatwasser gevonden bij keukenloods. De site werkt makkelijk, de vaatwasser betaalbaar en zou in de keuken als inbouw passen. Omdat de ruimte wat krap is, en ik niet uitink in handigheid, ook de installatieservice genomen.
De monteur die kwam was een aardige jongemanndiende vaatwasser er zo in had.
Nog een aardige bijkomstigheid, onze vaatwasser was niet meer leverbaar, keukenloods heeft gratis een nieuwer model geleverd.
De was wordt schoon, hij maakt minder herrie dan de vorige en is netjes geinstalleerd. Wij zij tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Petra van Roekel 12-08-2018 Via de website gekocht

Top service, snelle levering en een hele aardige bezorger

Dit is een duidelijke site, we konden makkelijk vinden wat we nodig hadden en zijn zeer tevreden over het prachtige fornuis met oven dat we besteld hebben van het merk Smeg. De bezorger was een wat oudere, zeer vriendelijke meneer en alles is snel en goed geregeld. Daarom een 9 voor deze winkel!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Eric 12-08-2018 Via de website gekocht

Precies volgens verwachting!

Mooie kookplaat besteld, levering prima, en precies zoals we verwacht hadden. Prima prijs. Dus een aanrader!

W.N. de Lepper 11-08-2018 In de winkel gekocht
Gaanderen.

Geweldig geholpen.

Deze shop was niet zover van Zevenaar. Voldoende keus in apparatuur. Verkoper nam ruimschoots de tijd voor uitleg.

Egbers jw 10-08-2018 Via de website gekocht

Top bedrijf

Top geholpen door keukeloods en chauffeur heb al meerdere apparaten besteld en zal in de toekomst dat ook blijven doen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Feiko van der Velde 10-08-2018 In de winkel gekocht
Veendam

Keramische kookplaat gekocht, is thuis bezorgd

Gemakkelijke site met goede weergaven. Geeft duidelijke prijzen. Levertijden worden goed aangegeven en je kunt eventueel telefonisch ondersteuning vragen. Medewerkers komen terugbel afspraken goed na.

Sr 10-08-2018 Via de website gekocht

Lekker snel

Ging snel jammer dat ik de oude niet had ontdooit anders hadden ze die ook nog mee genomen maar de koelkast van zanussi is geweldig lekker 4 g constant .

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Kleijer 10-08-2018 Via de website gekocht

Geweldig goede voorlichting en vriendelijk personeel

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam,ze hebben alle tijd om voorlichting en uitleg te geven.Leveren goed werk af.

Jaap van Groenigen 10-08-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Prima bedrijf om zaken mee te doen

Plezierige medewerkers die doen wat je van ze verwacht. Ze konden de afzuigkap leveren waar naar we op zoek waren.

andreas Wiersum 10-08-2018 In de winkel gekocht
amsterdam zuid/oost

jammer dat er niet meer op voorraad is op alle vestigingen

redelijk en goede prijs-kwaliteit, De medewerkers zijn goed op de hoogte van hun artikelen en kunnen je daarom goed helpen bij de keuze.

John 10-08-2018 Via de website gekocht

Goede service

Koel-/vrieskast (inbouw) gekocht. We zijn een paar keer gemaild en gebeld geworden om alles zo gedetailleerd mogelijk door te geven zodat de koel-/vrieskast ook zou passen en niets mis kon gaan. De koel-/vrieskast is op de aangegeven tijd perfect geleverd en hij paste ook perfect. Dik tevreden.

Lucas Paalvast 10-08-2018 In de winkel gekocht
Veendam

Super snelle levering!

Mooie winkel met goede prijzen! Was 1 artikel niet op voorraad, deze geannuleerd omdat het de hele order tegen hield. Verder top!

Erik 10-08-2018 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Gewoon op voorraad

Onze inductie kookplaat ging kapot en hadden net verse boodschappen gekocht, kus dan wil je snel weer verder. Gelijk halen en zelf monteren was het idee. Bijna nergens konden we een kookplaat op voorraad vinden, maar keukenloods gelukkig wel.

J. Adriaens 09-08-2018 Via de website gekocht

Wat een tegenvaller!

Bij bestelling van een keramische kookplaat werd mij verzekerd dat er een kabel aan zat maar geen stekker. Op mijn vraag of iemand mij kon vertellen hoe e.e.a. moest worden aangesloten (ik ben daar niet in thuis) werd bevestigend geantwoord. Bij thuiskomst met de plaat: geen kabel! Heb die bij de winkel moeten halen. Daarna minstens 6 keer gebeld i.v.m. aansluiting. Herhaaldelijk gehoord dat Ik zou worden teruggebeld. Nu na 2 weken nog steeds geen afdoende reactie! Heb dus zelf een elektricien moeten inschakelen. FOEI; KLANTONVIENDELIJK!

Officiele reactie van Keukenloods 10-08-2018

Beste J.,

Zou je mij misschien je ordernummer toe willen sturen via emma@keukenloods.nl? Dan ga ik even voor je kijken wat ik voor je kan betekenen.

Groet, Emma.

van wingerden 09-08-2018 In de winkel gekocht
rotterdam

geweldigen cervies

goed geholpen geweldig een 10 goed personeel snel alles geleverd keurig zou het iedereen aanraden.om deze winkel te kopen

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Dirk Jan 08-08-2018 Via de website gekocht

Perfecte webwinkel

Veel keuze, prima hulp als je ze belt, en zeer snelle reactie bij vragen. ik ben zeer goed geholpen.

Liesbeth Broekman 08-08-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar en scherp in prijs

De laatste tijd hebben we nogal wat apparaten moeten aanschaffen vanwege ouderdom. Na 22 jaar gaat er dan wel een keer iets kapot. We zijn heel blij met Keukenloods. De installatie van de operatie is geweldig. Goed en vakkundig personeel en bijzonder vriendelijk. Ook in prijs is de keukenloods zeer scherp! kortom, niets dan lof.

Carlos 08-08-2018 Via de website gekocht

Top!

Super snel geleverd en netjes afgehandeld.
Nespresso kitchenaid gekocht en hij werkt super!!
Geen reden om niet bij hun te bestellen.

Leon 07-08-2018 Via de website gekocht

Prima service en levering

Goede service incl overzichtelijke site met concurrerende prijzen

Transport netjes geregeld je wordt van te voren netjes 30 min VT gebeld door de chauffeur.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Spitz 07-08-2018 Via de website gekocht

Eerlijk en betrouwbaar

Ik had zonder het te weten teveel betaald keurig bericht en geld retour..TOP!
Op tijd de mail en de aflevering met montage.

Roger 07-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Onze oude inbouw koel/vries combinatie gaf de pijp aan Maarten op een hete zaterdag. Na contact met Siemens die mij vervangende modellen kon geven (het originele model was niet meer leverbaar en de maten luisteren nauw met verschillende inbouwdeurtjes) was deze snel gevonden en besteld op zondag bij keukenloods.nl. Maandag al in huis en na zelf even installeren maandagavond hadden we hem dinsdag al weer in gebruik.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

MadeInHK 07-08-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Goed service. Prima contact en zeker goede producten

2de keer een keuken gekocht bij keukenloods. Totale tevredenheid. Alles top geregeld. Zelfs de service na het opleveren van de keuken is top. Mocht er echt iets stuk gaan, zij gaan gelijk de product omruilen of naar je huis brengen.
Goede service en goede prijs-kwaliteitverhouding.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

kapperhuub tubbergen 07-08-2018 Via de website gekocht

prima op de hoogte gehouden !

ik wilde een koudwaterkraan bestellen voor de klanten van onze kapsalon. Grohe heeft daar een subliem apparaat voor.
deze maakt in een handomdraai, spa blauw,reine,of rood. Keukenloods had hem niet op voorraad, maar er werd mij direct doorgegeven wanneer de kraan bij keukenloods binnen kwam. En de dag er na was het pakket bij ons afgeleverd. Top!

Marga 07-08-2018 Via de website gekocht

prima service

Uitstekende hulp bij de bestelling en de bezorging was als afgesproken door keurige chauffeur die ons 10 minuten vantevoren waarschuwde per telefoon.

Peter Boeters 07-08-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Zeer correcte bediening waren vergeten het vaatje bier mee te nemen,geen probleem gewoon als pakket geleverd .Top

Thijs 07-08-2018 Via de website gekocht

Hartstikke nette service

De producten die ik online kocht werden keurig geleverd op het zelf ingeplande tijdstip nadat ik de order digitaal had bevestigd. Vooral de herinneringen mbt de levering waren hulpzaan. Daarnaast ging het betalen soepel via iDeal.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Robert 07-08-2018 Via de website gekocht

Geweldig!!

Zonder problemen leen kookplaat gekregen omdat de bestelde kookplaat vertraagd was, netjes op de hoogte gehouden van de te verwachten levertijd. Top

Jaap vd Dussen 07-08-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering , prima!

Alles gaat zeer klantvriendelijk , snel en volgens afspraak via de webwinkel, kortom wij zijn erg tevreden over de webwinkel en de geleverde koelkast.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rob 07-08-2018 Via de website gekocht

goede levering, top inbouwservice!

Vaatwasser besteld, snelle levering, inbouwteam echte vakmensen super netjes ingebouwd en super snel

Jvu 07-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Ik zocht een shop met een snelle levering van een boretti fornuis. De keukenloods had het fornuis op voorraad die ik zocht en een levering binnen een week.
Helaas liep de levering niet zoals verwacht. De meneer die kwam bezorgen had niet zijn beste humeur bij zich en heeft het 109 kg zware fornuis voor de voordeur gezet ipv binnen terwijl 1 van ons gewoon even kon helpen... jammer

Officiele reactie van Keukenloods 07-08-2018

Beste jvu,

Ik snap de frustratie wat betreft het leveren van het fornuis. Als ik op papier kijk naar wat de bezorger heeft gedaan, dan heeft hij precies gedaan wat er in de voorwaarden van het leveren van een dergelijk fornuis staat. Uiteraard snap ik dat het voor jullie een vervelende situatie is. Zou je mij misschien een ordernummer toe kunnen sturen via emma@keukenloods.nl? Dan ga ik even voor je kijken wat ik nog kan doen!

Groet, Emma

snel en goede prijs-kwaliteit 07-08-2018 Via de website gekocht

snell levering, zeer goede prijs

ik zocht een dubbeltje, maar dan op de eerste rang. Gevonden! Mijn vaatwasser werd erg snel geleverd en was de goedkoopste voor deze kwaliteit. Erg tevreden.

Sarc666 07-08-2018 Via de website gekocht

Niets op aan te merken

Goed geholpen met het maken van de uiteindelijke keuze. De verkoper had niet op al mijn vragen antwoord, maar kon mij toch naar tevredenheid adviseren.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

s 07-08-2018 In de winkel gekocht
Hoorn

snel en netjes

besteld na goed overleg in de winkel , deskundig. binnen 1 week geplaatst ook netjes en correct
meerder apparaten

Jimmy 07-08-2018 Via de website gekocht

Super prijs, service en levering

Ik heb voor keukenloods gekozen, omdat de koelkast snel geleverd werd en de goede prijs. Daarbij nu we de koelkast een tijdje in gebruik hebben ervaren wij hoe gemakkelijk de koelkast in gebruik is en daarbij de ruimte om
Je boodschappen in kwijt te kunnen is iDeaal. De deur is dan wel iets aan de zware kant maar dit is zelfs fijn en je moet er dan ook aan wennen hoe je hem dicht maakt ivm soft close scharnieren. Al met al een topper!!

Mieke 07-08-2018 Via de website gekocht

Goede service en helpdesk supersnelle levering

Zanussi inductie kookplaat keurig verpakt
Nette telefonische ondersteuning moet alleen even Afwachten wordt medio volgende week geplaatst en aangesloten

Dennis 07-08-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Na geruime tijd zoeken en niet gevonden wat ik nodig had, contact gezocht met de service afdeling van Keukenloods en met hun hulp het onderdeel kunnen kopen.

Rosier 06-08-2018 Via de website gekocht

Super service

Ik heb al eens een oven gekocht bij keukenloods toen was de service ook al super dus was de keuze snel gemaakt toen ons koffieapparaat het begaf en weer alles snel en perfect geleverd

Fred Lispet 06-08-2018 Via de website gekocht

HEEL goede en vooral uitgebreide desrvice

Het zeer adequaat handelen op het bestellen van een onderdeel van een bbq die volgens de fabrikant niet leverbaar was maar wel in hun eigen handleiding stond.
Ben hier 3 keer over terug gebeld nadat keukenloods w maal had overlegd met de leverancier.
Onderdeel bleek helaas niet leverbaar te zijn maar ik vind wel dat ik perfect geholpen ben.

Willem 06-08-2018 Via de website gekocht

Niets dan lof.

Niets dan lof. Goede service, nette communicatie en vriendelijke chauffeur. Volgende keer zeker weer.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Peter 06-08-2018 In de winkel gekocht

Top bedrijf

Koelvrieskast nodig maar van een bepaalde maat.
Koelvriescombinatie van had het begeven en had een speciale maat. Verkoper van Keukenhofs bleef net zolang zoeken dat hij er één had gevonden. En nog voor een super kage prijs de volgende dag geleverd.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

E 06-08-2018 Via de website gekocht

Goede service en snel geleverd

Ik heb deze shop wederom gekozen nadat ik mijn vorige keuken had verbouwd. Goede prijzen en een goede service zijn voor mij de doorslaggevende factoren. Snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang van je bestelling.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

N.Ekkel 06-08-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Goed geholpen bij de aankoop ,en keurig ingebouwd

Goed overzicht in de winkel en zeer goed voorgelicht ,een volgende aankoop gaat zeker weer bij de keukenloods vandaan komenzanussi