Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Kees van Herk 13-05-2022

Deskundig advies, bereidwilligheid van de verkoper, in 1 woord top, verkoper ter plaatse geweest om situatie te bekijken en te meten, goede en duidelijke afspraken, levering op de afgesproken tijd, en ook de plaatsing van de nieuwe apparatuur vakkundig geregeld.

Johan de Bruin 13-05-2022

Snel geleverd.en een scherpe prijs.
Erg vriendelijk en hulpvaardig aan de telefoon.

Boot W.J.D. 13-05-2022

prima bedrijf, aan te bevelen voorkeukenapparatuur ook de mogelijkheid tot inbouw door het inbouwteam. Perfect !

Charissa van Dorp 13-05-2022

Via een kennis van mij bij jullie mijn nieuwe kookplaat besteld. Was heel snel geleverd en was netjes verpakt.

Huub 13-05-2022

Pas na 14 dagen kwam ik er achter dat het geleverde product flinke transport schade had. Desondanks kon ik kosteloos ruilen. Top!

Rafa 13-05-2022

Duidelijke website. Goede communicatie wat betreft de levering .
Snelle levering en vakmensen die de oven netjes geplaatst hebben.

Kees 13-05-2022

Zeer tevreden, zelfde product hier beduidend goedkoper dan elders. Goede communicatie op de ochtend dat het geleverd zou worden kreeg ik een telefoontje dat de levering 1 dag vertraagd was. De dag daarop keuring binnen het gestelde tijdvak keuring geleverd en oude apparaat mee retour genomen. Klasse

Chantal 13-05-2022

Online een AEG inductie kookplaat besteld die gewoon de helft goedkoper is dan in een keukenzaak. Alle informatie stond er duidelijk bij op de website. De volgende dag geleverd. Echt top!

Haky 13-05-2022

Top service, installatie keurig uitgevoerd- een aanbeveling. Dit is al de tweede keer dat ik deze super goede service heb mogen beleven voor twee verschillende inbouw apparatuur.

Henny 13-05-2022

De machine werkt zeer goed. De prijs en kwaliteit is zeer in verhouding. De levering was ook zeer goed.

Ann R. 13-05-2022

De bestelling verliep vlot, enkel de levering liet iets langer op zich wachten dan verwacht, +/- een week. verder zéér tevreden over de service.

Nel 13-05-2022

Duidelijke site, super snelle nette levering. Alles goed verpakt en de helft goedkoper dat bij AEG zelf. Echt top. Een aanrader voor iedereen.

Aad24 13-05-2022

Er gebeurt wat is beloofd en is afgesproken. Planning en aflevering verlopen correct. Dik tevreden dus!

A. Ba 13-05-2022

Wederom een perfecte service. Keurig op tijd geleverd. Het was weer een genoegen om iets bij Keukenloods te bestellen.

Heleen 12-05-2022

Het assortiment aan keukenproducten van de Keukenloods is goed, en wordt door de medewerkers deskundig toegelicht waardoor de juiste keuze snel gemaakt kan worden. De medewerkers zijn attent, doen hun werk prima, zowel bij ontvangst als doorverwijzen naar de juiste afdeling, denken mee en handelen vervolgens de bestelling effectief af, inclusief een snelle aflevering.

Jose 12-05-2022

Op zoek naar de aller stilste afzuigkap ben ik heel vriendelijk geholpen, veel uitleg en informatie gekregen. Na levering van de afzuigkap nog een keer gebeld met vragen over het plasmafilter en ook deze zijn netjes beantwoord. De afzuigkap van Novy is een aanrader!

Rea 12-05-2022

Ze zijn behulpzaam en kijken naar wat je wilt en wat dan kan echt super vriendelijk en korrelt in de afhandeling .
Zowel de telefonische medewerker als de bezorger echt klasse

Arko 11-05-2022

Ze doen wat ze beloven en uiteindelijk is de bestelling eerder binnen dan verwacht. Ook de bezorging is vlot verlopen. Toppie

Simon Smit 11-05-2022

Aardige en kundige bediening. Vrij lange levertijd. Nette en snelle montage.

Conny 10-05-2022

Prima shop! Site ziet er overzichtelijk uit. Prima prijzen, goede service en goede levering.

Ger 10-05-2022

scherpe prijs voor een kookplaat die alleen maar uit de verpakking was geweest.

KlantUtrecht 10-05-2022

In de winkel een wat onervaren medewerkster getroffen (ik had geen afspraak) die over de machine kon vertellen wat op de site stond maar niet meer. De rest van de verkopers was erg druk. Daarom erna nog even gebeld met het algemene nummer. Prima aanvullende en nu volledige check op het inderdaad passen van het gewenste model afwasmachine. Vlotte en nette inbouw erna door prettige medewerkers inbouwfirma.

Brand 08-05-2022

Heb mijn gehele keuken daar in het verleden gekocht , in de loop van de tijd enkele apparaten vervangen , ook hier gekocht.
Kundig en vriendelijk personeel , zowel winkel als inbouw team.

Laatste aankoop ( schouwkap van Indisit ) valt zwaar tegen wegens overmatig geluid, dit ligt niet aan winkel, maar aan de makers van Indisit
Desondanks blijf ik klant van de Keukenloods.

Anton M 02-05-2022

De Keukenloods was één van weinige firma's die de Liebherr DRe4101 inbouwkoelkast op voorraad had. De ene dag besteld en de volgende dag geleverd en keurig geïnformeerd over het leveringstijdsstip. Vriendelijke bezorger die wilde helpen om het apparaat het stoepje op te tillen en het oude apparaat heeft afgevoerd. En dat, voor zover ik op internet heb kunnen vinden, tegen de laagste prijs. Dik in orde.

Johan 01-05-2022

Keukenloods had apparatuur op voorraad die volgens mijn (hele dure) keukenleverancier niet beschikbaar was. ‘S avonds besteld bij vriendelijke klantenservice, volgende dag keurig op tijd afgeleverd. Ik stond versteld!

Je moet bij bestellen wel erop letten dat er ‘op voorraad’ staat, ‘leverbaar’ is niet direct beschikbaar.