Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Fvdw 01-05-2022

Snelle levering en meedenken naar morgen
Ook de nazorg is geweldig top bedrijf

Karin 30-04-2022

Op de site van keukenloods Outlet gezocht naar een geschikte vaatwasser. Prima vaarwasser van Bosch aangeschaft.
Goede prijs! Aardig personeel.

Jeroen en Arienne 29-04-2022

Er wordt ondanks drukte tijd voor je genomen. Ze luisteren naar wat je wilt en gaan niet geluid de duurste lopen verkopen en problemen worden super snel opgelost

Compliment 29-04-2022

Zeer correct en snel geholpen en het apparaat is na het leveren vakkundig geplaatst en verpakking en oude apparaat mee genomen. Ben zeer tevreden over deze winkel.

Kees rietveld 26-04-2022

Ik heb in 2016 een nieuwe keuken gekocht, nu zijn er 2 soft close scharnieren defect gegaan.
Ben terug gegaan naar het Keukenwarenhuis, en kreeg spontaan gratis nieuwe aangeboden.
Prima service top pie bedankt

Dekker Elektrotechniek BV 26-04-2022

Prima shop, dichtbij en goede hulp. Snelle levering voor goede prijs.
Aanrader.

Hans 26-04-2022

Een op de vraag afgestemde uiterste behulpzaamheid. En de gemaakte afspraken werden correct uitgevoerd.

Linda 25-04-2022

Ik heb voor keukenloods gekozen omdat zij de goedkoopste waren. Optijd afgeleverd (zelfs een dag te vroeg). Oude apparaat weer mee retour genomen

Pauline 25-04-2022

Belde over een droger die op de site stond, die was er niet meer. Kreeg een prima aanbod voor een andere droger, thuis geleverd, prima deal zeer snel geregeld volgende dag in huis. Goede ervaring!

Hans 25-04-2022

Van begin af aan leuk en goed geholpen. Vragen stellen was geen probleem. Er werd zowel telefonisch als via mail direct gereageerd.

Pim van Teffelen 25-04-2022

Prima montage uitstekende advisering keuze vaatwasser vriendelijke adviseur

Helen 25-04-2022

We zijn goed, deskundig en vriendelijk geholpen met de aankoop van een inbouw vaatwasser.

Willem 25-04-2022

Toevallig voor de keukenloods gekozen. Om eerlijk te zijn vanwege de goede reviews. Wij hebben drie apparaten besteld. De prijzen waren meer dan goed. In de loop van de bestelling twee keer moeten bellen. Werd uitstekend afgehandeld. Ook het leveren en plaatsen verdiend een dikke tien.

Danielle 25-04-2022

Donderdag avond gebeld met de vraag of ze vrijdags nog een quooker konden bezorgen. Dit is gelukt. Echt heel blij met de snelle service en ook het doorvragen om er zeker van te zijn dat we de juiste zouden aanschaffen.

A.Schoot 25-04-2022

Het was niet alleen kopen en afrekenen, goeie uitleg en meedenken. Ook luisteren wat je wensen zijn. Ook de gezelligheid en grapjes gaven een fijne sfeer.

stekelenburg 25-04-2022

prima geholpen , en alles netjes geleverd , alleen de naam LOODS zou ik veranderen,het is helemaal geen loods, zag er allemaal keurig uit grtjs Arie

Richard 25-04-2022

Geweldige service! Er wordt naar je geluisterd en ook met je meegedacht over evt oplossingen

H.J. Verbeek 25-04-2022

Ruime keuze, goede adviezen, op afgesproken tijd bezorgd. Aansluiten kookplaat door ander bedrijf moeten laten doen.

Clementine 25-04-2022

Meedenkend,adequaat,houden zich aan de afspraken.
Service is prima.
Zeer vriendelijk aan de telefoon en bij levering

G.van Dijk 25-04-2022

Mooie winkel , goed terzakekundig personeel en een eerlijke afhandeling.
Wat wil een mens nog meer!!

? 25-04-2022

Het is een mooie winkel met veel keuze ook als je alleen apparatuur nodig hebt.ik heb voordat ik hier mijn aankoop heb gedaan natuurlijk wel op verschillende sites vergeleken en de Keukenloods kwam toch wel als één van de goedkopere eruit! Het personeel was vriendelijk en de service is ook uitstekend!

N 25-04-2022

Keukenloods verzorgde een hele goede en punctuele levering van onze inbouwkoelkast. Instructies vooraf waren helder.

Wolthans 25-04-2022

Via de Keukenloods Gaanderen een nieuwe combimagnetron gekocht , goed voorgelicht en snel geholpen , zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Marcel 25-04-2022

Eerder al via websitebezoek besteld met telefonische ondersteuning. Ook nu, in de winkel, prima geholpen door de verkoper met goede informatie. Correcte afhandeling en ondersteuning. Website om agenda te raadplegen en om afspraak te maken is klantvriendelijk en makkelijk te bedienen. Alom dik tevreden.

S.Elzinga 25-04-2022

Uitstekend geholpen snelle levering.vriendelijke verkoper.Fijne opgeruimde winkel