Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20904 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3384 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Boymans 06-08-2018 Via de website gekocht

Goed advies en bezorging

Ik was op zoek naar een inbouwkoelkast de site bekeken en toch nog even naar keukenloods in Zwaag gereden. Daar enkele modellen bekeken en in de winkel hebben we de koelkast via de site besteld. De site is duidelijk en overzichtelijk. De mededeling wanneer en op welke dag het werd geleverd was goed. De bezorging was netjes en correct.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

van den Berg 06-08-2018 In de winkel gekocht
Drunen

Service is goeg en vriendelijke verkoper.

De Keukenloods in Drunen is een mooie zaak en goede service.
Vriendelijk personeel en niet opdringerig.

A.J. Vonk 06-08-2018 Via de website gekocht

Goede service, klantvriendelijk.

De producten die je wilt kopen kan je goed met elkaar vergelijken en is veel goedkoper dan in de witgoed winkel.
Er voor gekozen ook voor het gebruiksgemak.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Brouwer - Appingedam 06-08-2018 In de winkel gekocht
Veendam

SCHERP GEPRIJSDE SERVICE

Wij waren in de vestiging Veendam en werden door mevrouw xxx zeer professioneel geholpen en kregen naast passend advies ook een scherpe prijs. Bevestiging met inlog zat in de mail bij thuiskomst. Helder te volgen, prompte levering en makkelijk betalen. Bij inbouw door onderaannemer ging het even mis maar met interventie vanuit Veendam wordt alles opgelost.
#blijmetaankoop#

Theo de Bruijn 06-08-2018 In de winkel gekocht

Geweldige service

Heb eerst via website gezocht en toen kwam ik erachter dat er een filiaal hier in de buurt is daar naar toe gegaan
En samen met de verkoper alles opnieuw uitgezocht.
Verkoper had er goed verstand van dus goed geslaagd top

Willen 06-08-2018 Via de website gekocht

Hele goede service voor een uitstekende prijs

Prima service en bij deze bestelling ook gratis inbouw. Uiterst nette bezorger/inbouwer. Zeker een aanrader

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Olaf 06-08-2018 In de winkel gekocht
Nederweert

Supervgeregeld

1e keer via webshop een Siemens inbouw koffieapparaat gekocht, snelle levering en perfecte montage.
Drie weken geleden inbouw koelkast en vriezer aangekocht via winkel in Nederweert, snel geholpen en wederom perfecte inbouw service

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Henk 06-08-2018 Via de website gekocht

Scherpe prijzen EN goede service!

Goedkoopste en toch goede service! Ik zou dit product en deze leverancier zo weer gebruiken. Naar Opmeer gereden om op te halen. Vriendelijk behandeld en samen oven in de auto geladen.

San 06-08-2018 Via de website gekocht

Bestelling/levering inbouwkoelkast

Koelkast volgens opgegeven planning keurig geleverd. Tijdens de bestelling voldoende info over en check op maatgegeven van het inbouwapparaat. Oude koelkast gelijk afgevoerd. Ik kan geen kritiekpunt bedenken, dus een 10.

Marielle 06-08-2018 In de winkel gekocht
Nederweert

Fijne zaak

We wisten al wat we wilden, dus de aankoop ging vlug en makkelijk. Nette, prettige medewerkers.
Snelle levering ook.

Mark 06-08-2018 Via de website gekocht

Scherpe prijs en fijne service

Naast de scherpe prijs kan Keukenloods ook nog eens goed meedenken en helpen. Na mijn offerte te hebben aangevraagd werd ik vrij snel gebeld door een medewerker. Die stelde wat detail vragen over de inbouw van de keukenapparatuur. Een aantal zaken heb ik toen extra bij besteld. Bij de inbouw door de installateur bleken al deze delen ook echt nodig te zijn. Zonder dit advies had de klus niet in 1 x geklaard kunnen worden. Daarnaast is de website erg goed en overzichtelijk en wordt je uitstekend op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Gerrit 06-08-2018 Via de website gekocht

Snelle service en goede klantenservice

Wij moesten een nieuwe koelkast hebben en na goed het internet af te hebben gezocht kwamen we bij Keukenloods uit.
Gelijk de bestelling eruit gegooid en volgende werkdag al keurig op tijd afgeleverd.
Kortom top service.

EJ 06-08-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Afspraken tellen!

Ondanks dat de naam deed denken aan een loods waar je zelf je artikel moest zoeken, was de begeleiding grandioos. Helemaal geen loods, maar een mooie ingerichte winkel. Niets werd opgedrongen; alle mogelijkheden werden voorgelegd.
Afspraak om het product te komen plaatsen werd goed nagekomen.

Ben 06-08-2018 In de winkel gekocht

Keurig advies en service

De medewerker was deskundig en gaf geduldig advies. Hij heeft ons verder keurig geholpen bij de afwikkeling. De gehele afhandeling verliep zoals hij had aangegeven.

K. Kerkhof 06-08-2018 Via de website gekocht

Prima service. Keurig op tijd bezorgd.

Gewoon de gekoopste met de beste service. De website is overzichtelijk, wat o.a. de reden is om bij dit voor mij vertrouwde adres te kopen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

P. Huisman 06-08-2018 Via de website gekocht

Goede service en vooraf nog eerst netjes contact opgenomen.

De bestelling ging eenvoudig en de service was prima. Omdat er twijfel was of wij het juiste artikel besteld hadden werd er vooraf keurig eerst contact opgenomen. Top!

M.hoekstra 06-08-2018 Via de website gekocht

Zeer goede hulp bij aanschaf... afhandeling doa minder

Zeer goed contact gehad tijdens de aanschaf periode! Ze denken goed met je mee en wisselen van apparatuur tussendoor geen probleem. Helaas was bij de levering een van de apparaten defect uit de doos... dit is erg slecht opgelost. Zit nu al meer dan een week met een defect apparaat! Dit kan beter!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Retourproces

Officiele reactie van Keukenloods 06-08-2018

Beste M.,

Ik heb begrepen dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega. Er staat een datum ingepland via de leverancier. Mocht ik verder nog iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik dat uiteraard graag.

Groet, Emma.

Mark 06-08-2018 Via de website gekocht

Aankoop en montage volgens afspraak

De aanschaf ging soepel. We hebben gebeld en werden goed geholpen. Op de website staat genoeg info om je keuze te kunnen maken. Dat hadden we dus ook gedaan. Via mail en sms op de hoogte gehouden van de levering en montage.
Monteurs waren op tijd, netjes en correct. Service gerichte houding en vakundig. Koelkast was snel geplaatst.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Thuis dan 03-08-2018 In de winkel gekocht
Gaanderen

Goede service een maand eerder geleverd dan beloofd ??

Wij hebben al meer gekocht bij de Keukenloods en nog nooit problemen gehad een komplete keuken bij ons geplaatst door een monteur en alles goed verzorgd 👍

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

JWM 03-08-2018 Via de website gekocht

Lekker snel

Snel en eerlijk diverse vergelijkingen maken. Ook alternatieven met gunstiger prijs en/of betere prestaties worden voorgesteld

John 02-08-2018 Via de website gekocht

Goede service

Volgens afspraak geleverd
Helaas ontbreekt nog het beloofde vaatje
Bier
Zeker met deze mooie warme zomer was het welkom.
Dus.....

Officiele reactie van Keukenloods 03-08-2018

Beste John,

Kun je je ordernummer mailen naar emma@keukenloods.nl?
Dan ga ik er even achter aan ;).

Emma | Keukenloods.nl

Ed 02-08-2018 Via de website gekocht

Snel en geweldige service !

Snelle levering: ene dag besteld andere dag inhuis ! Had een type nr besteld (6500A+) maar die bleek niet meer voorradig. Ik kreeg de luxere opvolger (Art6602A+) voor dezelfde prijs. Vind wel dat de koelkast iets bromt als tie aanslaat maar dat is te doen.

Jacques Strik 02-08-2018 Via de website gekocht

het contact met medewerker Tom heb ik als positief ervaren.

Ik heb vooral de prijs interessant gevonden. De keuze was, gezien een goede test al op AEG gevallen

Tom Peters 02-08-2018 In de winkel gekocht
Roosendaal

Mooie apparatuur en goede service!

Bij Keukenloods vonden we mooie en betaalbare apparatuur, die op andere verkooppunten significant duurder was. In de winkel in Roosendaal zijn we vriendelijk geholpen en ook tijdens het bezorgproces was alles duidelijk en werden de gemaakte afspraken nagekomen. Wij zouden Keukenloods dan ook absoluut aanraden!

fam. B.Mout 02-08-2018 Via de website gekocht

Goede service

Goede afspraken . Ook zijn jullie goed en voordelig. Wij hebben een vergelijking gemaakt via de computer en zijn van mening, dat wat wij hier schrijven, zeker door zullen geven aan anderen. Dus zeer tevreden.

HM.Buter 02-08-2018 Via de website gekocht

specialisten in inbouw

nogal warrig aan de telefoon i.v.m. bestellen en afspraak maken verscheidene mailtjes om afspraak te maken met monteur voor inbouw terwijl de afspraak allang staat, slechte communicatie tussen monteur- winkel en kantoor??

W Kouwenhoven 01-08-2018 Via de website gekocht

Goed en snel

De website is overzichtelijk en duidelijk. Er is een goed vergelijk mogelijk. Bovendien maken de, volgens mij eerlijke reviews, de keuze voor aankoop makkelijker.

Rob 01-08-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service!!

De inbouwvriezer is keurig op tijd geleverd. De monteurs hebben de oude vriezer uitgebouwd en de nieuwe er keurig ingezet. Ze werken zeer professioneel en efficiënt. 2 hele vriendelijke jonge mannen, die keurig werk hebben geleverd.

Bram en tineke 01-08-2018 In de winkel gekocht

Top zaak zeer tevreden

Goede hulp en advies.
Keurige levering en uitstekende kwaliteit.
Ze denken goed mee en komen eventueel met alternatieven

A. Blaak 01-08-2018 In de winkel gekocht
Veendam

De voorlichting was prima, de afspraken klopten!

Plezierige winkel en vriendelijk personeel. De informatie was ter zake doende, geen 'slim verkooppraatje, aan ons de keuze, er werd ons niets opgedrongen.

Cor en Carla 31-07-2018 Via de website gekocht

Prima en snelle service.

Wij hebben voor Keukenloods gekozen omdat ze het goedkoopst waren. Eerst telefononisch contact gehad, waarin we vriendelijk en gelijk werden geholpen. Vervolgens werden we gebeld dat op de dag dat er geleverd zou worden de chauffeur niet op onze route lag. Er werd keurig overlegd of het ook een dag later kon, dit was geen probleem. De apparatuur werd geleverd door een keurige en behulpzame chauffeur, complimenten voor hem. We zijn dan ook dik tevreden over de prima en snelle servICE.

begrijp vraag niet 31-07-2018 Via de website gekocht

interessant als leverancier

toevallig gevonden op internet. goede presentatie, goed contact, snelle levering, bestelling € 100 goedkoper dan elders. niet alle beloftes nagekomen, maar zal weer kiezen voor deze leverancier.

Ineke 31-07-2018 In de winkel gekocht

Uitstekend!!!!!

In de shop werden we hartelijk ontvangen. Na bekend maken van onze wens en ons budget werd er mee gedacht en kregen we een goed advies en een eerlijke verwijzing nasr een gele mooie aanbieding. De meneer die ons hielp was keurig en zeer correct!

Keukenloods 31-07-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Samen een goede keus gemaakt

Klantvriendelijkheid, samen een goede keus gemaakt ,en voor een mooie prijs ,daarom kom ik er al jaren .Geweldige service, zoals het hoort,en zo prettig om te shoppen daar.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Mark 31-07-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Ruime keuze en behulpzaam bij de aanschaf

Door een fout in het bestelsysteem kon de door ons bestelde combi van AEG niet geleverd worden, verkoper kwam zelf met de oplossing een alternatief te vinden dat de ochtend erna geleverd werd.

Zo een nog betere set wasmachine en droger ontvangen. Tegen toch al de laagste prijs die er is.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Edith 31-07-2018 Via de website gekocht

Veel voordeel!

Goed geadviseerd mbv telefonische ondersteuning.
En prima prijs overeengekomen.
Ik heb de nieuwste apparatuur kunnen aanschaffen , met behoorlijke korting.
Ook de levering thuis verliep geheel
volgens planning.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

sjaak 31-07-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering

Duidelijke site. makkelijk om bestelling te plaatsen, Kwam via een vergelijking er als goedkoopste uit.

Marion 31-07-2018 Via de website gekocht

Snelle service.

Vreemd dat als je de keuze maakt voor zelf ophalen je niet van te voren weet waar en vervolgens moet ophalen in Opmeer terwijl er een keukenloods in mijn woonplaats zit. Dit alsnog geregeld en ging toen goed.

Rtalanjouw 30-07-2018 Via de website gekocht

Flexibel en goed!

Goede service en goed meedenken. Ondanks dat de chauffeur pech had, toch alles in het werk gesteld om de producten op tijd te leveren

SMITS 30-07-2018 Via de website gekocht

In één woord; geweldig!

Simpel, duidelijk, goed geprijsd en geweldige inbouw!
Contacten verliepen soepel, afspraken foutloos.

Leonie 30-07-2018 Via de website gekocht

goede service en correcte levering

Goede keuze voor een goede prijs. ivm verkeerd mailadres contact gehad met klantenservice. Dit contact met klantenservice is prettig verlopen en probleem was snel opgelost zodat wij onze nieuwe koelkast toch nog op tijd binnen hadden.

Jacob 30-07-2018 In de winkel gekocht
Veendam bij kees

Zeer vriendelijke medewerkers top

Geweldige winkel , prima voorlichting ,
op aanraden van kennissen die al meerdre keren door xxx waren geholpen ,top service

Niek Brouwer 30-07-2018 Via de website gekocht

Fantastische Service

Voor mijn nieuwe keuken heb ik bij de Keukenloods een inductieplaat van AEG besteld. Dit ging erg soepel en in tegenstelling tot webshops waar je besteld en ontvangt, kreeg ik hier heel netjes de mogelijkheid om een later tijdstip aan te geven. Ter bevestiging van de levering werd ik een dag van te voren nog gebeld dat ik de inductieplaat de daaropvolgende dag kon ontvangen en de bezorger zelf belt van te voren ook even dat ze met 30 minuten bij je zijn. Tevens is het personeel snel in het reageren op mail en geven zijn passend en helder advies. Het pakket dat werd bezorgd was goed ingepakt en alles werkt naar behoren. Geen moment spijt gehad van mijn keuze voor Keukenloods.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Nel 30-07-2018 Via de website gekocht

Prima producten voor lage prijzen

In het verleden ook al inbouw apparatuur gekocht dat is prima bevallen vanwege de goede service en kwaliteit van de producten en de lage prijzen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Lonneke 30-07-2018 Via de website gekocht

Héél erg tevreden!!

De monteur die onze afwasmachine heeft ingebouwd was echt super kundig. Hij heeft zelfs nog meegedacht en een oplossing voor mijn los zittende handvat bedacht en uitgevoerd. Afwasmachine werkt perfect; zeer tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding en montage!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gerard 30-07-2018 Via de website gekocht

Goede service en snelle afhandeling.

Het is zo besteld .Wij hebben het zelf opgehaald.Het is ook prettig dat je geen bezorgkosten betaald.Dit is ook een reden om vaker bij keukenloods te bestellen.

Wendy 29-07-2018 Via de website gekocht

Top!

Goede service, bellen na als er twijfels zijn over de maat. Wordt goed mee gedacht. Fijne samenwerking

Gravoad Rotterdam 29-07-2018 Via de website gekocht

Afzuigkap snel in huis.

Ik vond hier snel de juiste inbouwkap; die de vorige moest vervangen. Bij ATAG zelf kon ik hem zo snel niet vinden.

Hanneke 29-07-2018 Via de website gekocht

Prima!

Prima service! Duidelijk, netjes verpakt en snel geleverd. Ook een volgende keer zullen we hier onze producten bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

Stefan 29-07-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

Snel en goede service en scherpe prijs.

Vriendelijk en kennis van zaken. Veel keuze, altijd lastig, deze werd snel terug gebracht door de kennis van de verkoper waardoor de keuze een stuk makkelijker werd.