Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

André 19-04-2022

Bij de aanschaf van een nieuw fornuis ben ik kundig geadviseerd. Ook werd ik op alternatieven gewezen. Werd ook keurig teruggebeld over de te verwachte levertijd.
Had ook al eerdere positieve ervaring bij andere aankopen.

Cees 19-04-2022

We hadden al eerder iets besteld bij Keukenloods en waren tevreden over de afhandeling en ook bij deze bestelling zijn we weer tevreden

Ton 19-04-2022

Contact ging snel en accuraat. Levering conform afspraak. Inductiekookplaat nog in de doos, het wachten is nu nog steeds op de installateur....

Johan 19-04-2022

Een goed werkende webshop en service gerichte aftersales. Begin januari een combi-oven en een 2e oven van Siemens besteld. kort daarna een mail ontvangen dat vanwege leveringsproblemen bij Siemens niet binnen een paar dagen geleverd kon worden. Eerst gebeld met de vraag of de ovens t.z.t. wel beide geleverd konden worden; dit werd bevestigend beantwoord. Aangezien we deze twee bij elkaar passende ovens graag wilde hebben vanwege goede ervaringen met Siemens ovens, bestelling gehandhaafd. Telkens wanneer de levertijd weer langer werd dan verwacht, keurige mail ontvangen. De combi-oven werd na bericht dat de oven beschikbaar was, begin maart en de tweede oven werd begin april geleverd.
We zijn zeer tevreden met de afhandeling van onze bestelling; de lange levertijd werd veroorzaakt door chips tekorten bij Siemens en ligt buiten de macht van Keukenloods.

Kees 19-04-2022

Zeer tevreden, vooral ook over de informatie tijdens de lange levertijd door gebrek aan onderdelen bij de fabrikant.

Jan Pongers 19-04-2022

Al eerder apparatuur gekocht bij de Keukenloods en nu, net als toen, zeer tevreden over de aankoop. Stipte levering en correcte afhandeling. Prima bedrijf.

Lia van Dongen Almere 19-04-2022

Zo blij met Keukenloods. Wat een service verleend dit bedrijf. 2 keer dat ik bij hun de apparatuur koop en 2 keer hebben ze mij fantastisch geholpen. Ik hoop alleen dat mijn oven en magnetron binnenkort ook binnenkomen, maar daar kan Keukenloods niets aan doen. Iets met chips tekort. Ik beveel Keukenloods ook aan bij iedereen

Ton 19-04-2022

Keurige levering en prima prijs en precies wat wij zochten en apparaat doet het perfect

RK 19-04-2022

Zeer scherpe prijzen, snel contact via email. Goed overleg met/en perfecte levering door vervoerder.

Mar 18-04-2022

Alles keurig op tijd geleverd. Bestelling makkelijk te volgen en te betalen via de site

Henk 14-04-2022

vriendelijke bediening. was in de buurt vanwege werk.
snelle afhandeling en over de oven zeer tevreden.

Jan Willem 14-04-2022

Snel geleverd, zeer goede prijs. Voor aankoop nog even telefonisch contact gehad en snel geholpen

G.A de Wit 13-04-2022

We zijn erg prettig geholpen ..aan de telefoon en ook direct antwoord op je mail!
Met ophalen inductiekookplaat ook heel vriendelijk.geholpen!

Gerard 12-04-2022

Ik heb een goed advies gekregen over een inductie kookplaat. Ik moest wel lang lang wachten gezien het produkt niet op voorraad was. Wat fijn was, dat ik regelmatig via mail op de hoogte werd gehouden.

Peter 12-04-2022

De Bosch inbouwkoelkast was onze eerste bestelling bij Keukenloods.nl. Conform afspraak werd het apparaat de volgende dag aan huis afgeleverd. Keurig verpakt en schadevrij. Tijdens het plaatsen, hetgeen goed lukte met de bijgevoegde heldere manual, bleek een flexibele witte rubberen opvulstrip te ontbreken om een 8 mm smalle loze ruimte tussen koelkast en behuizing op te vullen. Hierover een mail gestuurd naar de klantenservice; direct antwoord gehad met de melding dat ons verzoek was doorgestuurd naar Bosch in Duitsland. Na vijf werkdagen hebben wij de ontbrekende strip per koerier ontvangen.

CONCLUSIE - Alles bij elkaar een strak stukje (na)service van Keukenloods.nl. Duimpje omhoog. Hier win en behoud je klanten mee!!

Mevr J 12-04-2022

Goede website, en overzichtelijk!!! De tijdsindeling van de bezorging klopte ook, erg prettig!!!

Roeli 12-04-2022

In de winkel goed goed geholpen een keus te maken met een koelkast. Deze is vervolgens op dé afgesproken tijd geleverd en ingebouwd. De monteurs hebben zelfs de kast waar de oude uitkwam schoongemaakt. De oude koelkast is door hen gedemonteerd. Hier zijn uiteraard extra kosten voor in rekening gebracht maar hét scheelde mij een hoop geklungel. Indien nodig kom ik zeker bij de Keukenloods terug.

M. Hendriks 11-04-2022

Gemakkelijk zoeken op de site. Duidelijke uitleg en eenvoudig vergelijken van artikelen. Prijzen zijn goed. Levering was heel snel en de bestelde apparatuur was goed verpakt. We zijn heel tevreden, alles klopte bij Keukenloods. Volgende keer kiezen we weer voor Keukenloods.

Robert Lengkeek 11-04-2022

Inbouw combinatie koel-vriezer gekocht van het merk Bosch, werd twee dagen later geleverd, prima service van de chauffeurs, heb hem inmiddels ingebouwd. Probleemloze levering!

Koen 11-04-2022

Levering op de afgesproken dag en direkt goede montage. Voor herhaling vatbaar.

Wilma Okkenburg 11-04-2022

Nieuwe inbouw koelkast besteld bij Keukenloods.nl. Vooraf telefonisch advies gevraagd en ik werd zeer netjes te woord gestaan en goed advies gekregen. Op vrijdag gebeld en op maandag geleverd en de oude koelkast meegenomen. Super service, en inmiddels heel blij met mijn nieuwe Zanussi.

Enser 11-04-2022

Zeer proffesionele verkoopmedewerker. Heel geduldig ondanks dat het geen grote aankoop betrof nam hij alle tijd en kregen wij alle service.
Wij zijn super tevreden. De kookplaat is ook volledig naar wens.

Fred Eindhoven 11-04-2022

Duidelijke website, zeer vriendelijk personeel, afspraak en afspraak verzetten keurig geregeld.

Rob van Drimmelen 11-04-2022

Duidelijke informatie en nakomen van de afspraken. Klantenservice goed bereikbaar en persoonlijke service

Jos 11-04-2022

Goed en eerlijk advies. Reëel over leveringen. Wordt goed geïnformeerd over de levertijd.