Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19126 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2672 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8.8

Eric 04-10-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar

Jaren geleden hebben we bij de keukenloods onze keuken gekocht en waren verbaasd over de goede service.
Twee weken geleden is onze afwasmachine stuk gegaan. Telefonisch een nieuwe besteld. Wederom prima geholpen, de oude machine is meegenomen en de nieuwe is gemonteerd.
Wij zijn zeer tevreden.

wiebin 04-10-2017 Via de website gekocht

prima service

proces van bestelling, het maken van afspraak, de levering van het bestelde product en de installatie zonder enig probleem verlopen naar alle tevredenheid.

TvdB71 03-10-2017 Via de website gekocht

Prima winkel met uitgebreid assortiment

Overzichtelijke site met uitgebreid assortiment. Scherpe prijzen en levering volgens afspraak. Vragen via de mail worden snel beantwoord. Kortom, prima winkel!

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Henk 03-10-2017 Via de website gekocht

Top geregeld

Reeds eerder iets gekocht bij Keukenloods vanwege prijs/kwaliteit. Nu een oven gekocht en laten inbouwen door een team aanbevolen door Keukenloods. Afspraak keurig nagekomen en zeer tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jeroen 03-10-2017 Via de website gekocht

Goed geholpen en accurate levering!

Ik ben zeer goed geholpen om een juiste keuze te maken voor mijn aankoop. Adviseur luisterde goed en heeft mij een goede offerte aangeboden. Levering zeer netjes en soepel verlopen. Absoluut een positieve ervaring!

R. Plak 03-10-2017 In de winkel gekocht
Zaandam

Ellende ellende ellende

Spijt als haren op mn hoofd dat ik hier een keuken heb gekocht.
Al 4 maanden zit ik met een half afgemonteerde keuken zonder toezeggingen.
Ik zou hier nooit meer een keuken kopen, en al helemaal niet het volledige bedrag te betalen voor dat de keuken naar behoren is, zoals van mij is geëist.

Na 4 maanden zonder oplossing is op Mijn initiatief een servicemonteur langsgekomen om de boel aan te sluiten zodat ik op zn minst kan koken.
Nu ik aan heb gegeven dat ik na 4 maanden verzuim en wanprestatie de verkoop ga ontbinden, is er wel iets mogelijk?

JULLIE hebben 2 BEUNHAAS-ZZPers gestuurd om de keuken er in te trappen (zoals bevestigd door de servicemonteur) en JULLIE zijn al 4 maanden zwaar nalatig m.b.t. een oplossing.

Een Zware wanprestatie. SCHANDE!!!

Een Zware wanprestatie. SCHANDE!!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Officiele reactie van Keukenloods 05-10-2017

Beste R. Plak,

Wij hebben via een review elders contact met elkaar gehad. Ik heb begrepen dat er inmiddels contact is met onze verkoper in Zaandam en dat er naar de problemen wordt gekeken.

guido 03-10-2017 Via de website gekocht

Snelle en degelijke levering

Online beschikbaarheid van de winkel. Grote keuze uit verschillende merken en modellen.Snelle en correcte levering

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan Willem 03-10-2017 Via de website gekocht

Correcte afhandeling . Aan alle afspraken gehouden

Het aanbod online was goed en overzichtelijk en een correcte afhandeling van de aankoop.
Verder goed dat je na levering met pin kon betalen.
De bezorging ging conform de afspraak en werd keurig aan de deur afgeleverd.
Keukenloods is een wchte aanrader!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ans Ouatara-Feenstra 03-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Alles wordt altijd keurig netjes op tijd geleverd.
Verder hadden we eerder al goede ervaringen met Keukenloods. De eerste keer leverden de mannen van Keukenloods een combi-magnetron af die erg zwaar was. Mijn man had het erg in zijn rug. Ze hebben hem geholpen het oude apparaat uit de kast te halen en de nieuwe hebben ze er in geschoven. Die konden we zo gebruiken. Dus inderdaad geweldige service en vriendelijke mannen.
De spullen die je er koopt zijn altijd scherp geprijsd. Info over de apparaten is altijd helder en duidelijk via de telefoon.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ikalleen 03-10-2017 Via de website gekocht

Prima geholpen, Duidelijk, correct en klantvriendelijk

Ik moest een oud model kookplaat vervangen. Ik werd prima geholpen door de medewerker om tot een juiste passende keus te komen. Zelfs het kleine verschil in prijs met een andere website werd gecompenseerd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jojanneke 03-10-2017 Via de website gekocht

Snelle en nauwkeurige service

Mijn vaatwasser was kapot en Keukenloods heeft snel en goed een nieuwe vaatwasser geregeld en geïnstalleerd. Goede service van Keukenloods zelf en zeker ook van het inbouw bedrijf.

Kok 03-10-2017 Via de website gekocht

Optimale service en een goed advies

Snelle reacties op verzoeken via de mail. Ze geven een eerlijk en goed advies. over de levering geven ze optimale informatie. En ze komen hun afspraken perfect na.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sarah 03-10-2017 In de winkel gekocht
Nederweert

Heel goed advies & hulp

Eerst zelf gezocht op de website, daarna advies gaan vragen in de winkel. Heel behulpzaam en goede tips gekregen.
Alles correct besteld en mooi netjes op tijd geleverd, goed op de hoogte gehouden van leveringstermijn.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Roel 03-10-2017 Via de website gekocht

De beste die er is!

Hebben me goed van informatie kunnen voorzien toen ik productspecifieke informatie nodig had. Na de bestelling van het product is deze zeer snel en professioneel afgehandeld en geleverd. Maken duidelijke afspraken die ook zeer goed worden nagekomen. Een volgende keer zeker weer!

Caroline 03-10-2017 Via de website gekocht

Uitstekende afhandeling van onze bestelling

Nadat wij op de website hadden aangegeven dat een van de dokters beschadigd was, ontvingen wij prompt drie nieuwe exemplaren .

Lindy 02-10-2017 In de winkel gekocht
Roosendaal

Arrogante verkoper, producten voor een prima prijs

Een enorm arrogante en hooghartige verkoper getroffen waardoor ik tijdens mijn bezoek aan de showroom een aantal malen op het punt heb gestaan om weg te lopen.

Uiteindelijk toch de offerte af gewacht. Prijzen zijn echt prima dus uiteindelijk toch bestelling geplaatst.
Levering keurig conform afspraak en door een zeer vriendelijke chauffeur.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Vakkundigheid personeel

Officiele reactie van Keukenloods 19-10-2017

Beste Lindy,

Wat vervelend dat je geen goede ervaring hebt gehad met één van onze verkopers. Wij zullen dit intern bespreken. Ik ben blij dat jullie toch naar tevredenheid een bestelling bij ons hebben kunnen plaatsen.

meng 28-09-2017 Via de website gekocht

geweldig service!

Goede aankoop, snel en voordelig! Zoveel gemak besteld en de volgende dag in huis. Het kan niet beter

Ellen 28-09-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Geweldige service en zeer goed van prijs

Na verbouwing keuken nw koelkast en spoelbak nodig. Zeer goed geholpen en een mooie prijs voor goede artikelen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

T. Delvoux 28-09-2017 Via de website gekocht

Veel keuze en een goede service.

Ik wis dat Keukenloods goed was. Daarom weer mijn aankoop bi Keukenloods gedaan.
Ze hebben veel keuze aan producten. Ze denken ook met je mee. ik had een vaatwasser besteld die te hoog was en niet in mijn keukenblok zou passen. Ze hebben een ander vaatwasser voor me gezocht. Natuurlijk met overleg.
TOP service.

Rob 27-09-2017 In de winkel gekocht
Keukenloods Zaandam

Goed geholpen

Wij kwamen op een zaterdag binnen want wij gingen kijken voor een koelkast bij de uitleg over de koelkast was dat zo prettig dat de maandag erop stond hij al in de keuken zo snel dat is prttig

isabelle 26-09-2017 Via de website gekocht

misleidende info vooraad,bestelling betaald,levering 4weken

vanochtend koelkast besteld stond in voorrad in advertentie , heb nog gebeld of wel zo was en klantenservice bevestigt dat vooradig was , bestelling gemaakt , reeds betaald en ja hoor : mail dat artikel niet voorradig was en duurt 4 weken om die geleverd te krijgen !! voelde me opgelicht ! dus gebeld weer om te annuleren , moet dus per mail , geld terug duurt 2 tot 3 dagen zeggen ze ! hoop wel dat ik mijn geld snel terug krijgt gezien dat ik een koelkast nodig heb ....en niet over 4 weken en jullie aanbood om iets anders kiezen vind ik geen optie gezien dat ik geen vertrouw in jullie heb , dank je wel keukenloods.nl, ik raad jullie niet aan .

Officiele reactie van Keukenloods 26-09-2017

Beste Isabella,

Wat vervelend dat de koelkast niet op tijd geleverd kon worden. Zou je misschien jouw gegevens naar emma@keukenloods.nl kunnen sturen? Graag de naam waarmee besteld is en postcode en huisnummer. Dan kan ik kijken of ik nog iets kan betekenen.

Yoshi 26-09-2017 Via de website gekocht

Tevreden

Prima, snelle levering en een klein onderdeel wat mistte is zonder kosten bijgeleverd. Helaas nam de bezorger onze oude wasmachine niet mee, omdat die niet beneden stond.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Retourproces

Sneezy 26-09-2017 In de winkel gekocht
Zaandam

Super personeel!

Geweldig geholpen door zeer adequate vriendelijke verkoper, snelle levering,, tweede aankoop en derde volgt zeker weer!

Fred van Velsen 25-09-2017 Via de website gekocht

goede service

Het product op de afgesproken tijd afgeleverd.
Montage ging razendsnel maar goed.Vriendelijke monteurs die weten waar zij mee bezig zijn.
Ook goede ervaring met het verkoopteam waarmee ik via internet heb gecommuniceerd.
Ze dachten mee met de klant
Al met al wedrom weer een goed ervaring

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

BeWi 25-09-2017 Via de website gekocht

Prima service en snelle levering

De keukenloods is een fantastische winkel waar je (ongevraagd) advies krijgt en zo tot het beste product komt dat bij je past. De levering is snel en vakkundig.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

D. Lodewegen 25-09-2017 Via de website gekocht

Een voorbeeld voor velen......

Wij hadden gekozen voor de outlet. Maar er zat een kras op de gaskookplaat. Mijnheer wilde er wel een foto van sturen maar omdat wij ver moesten rijden bood hij ons een nieuwe gaskookplaat aan met korting en die werd ook nog eens gratis naar ons verstuurd.
Toppie

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

B. Doomen 25-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

We hadden een type vaatwasser besteld maar kregen voor dezelfde prijs een nieuwer type geleverd. Top service! Dat zie je niet vaak.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Familie uit Maarssen 24-09-2017 Via de website gekocht

Keurige en snelle levering door aardige bezorger!

Overzichtelijke shop. Artikelen worden uitgebreid beschreven. En de prijzen zijn laag. Voor het artikel dat ik wilde was de prijs het laagste. Dus goed voor mijn portemonnaie.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

t van straaten 24-09-2017 In de winkel gekocht
In Uterecht

goed geholpen en aardige man

levering was op tijd en netjes af geleverd en netjes voor de deur afgeleverd en de oude weer mee terug genomen

René Mul 24-09-2017 Via de website gekocht

Helemaal geweldig, top service. Absolute aanrader!

Ik had gebeld voor het maken van een afspraak voor het plaatsen van de bestelde vaatwasser. Er werd echter aangegeven dat het meetteam nog geen akkoord had gegeven. Er werd gezegd dat het meetteam mij terug zou bellen en dat was binnen 15 minuten ook het geval. De vaatwasser die ik besteld had was niet van het juiste formaat. Er werd meteen een alternatief geboden en korting gegeven. Ik moest 40 euro bijbetalen voor een grotere vaatwasser met dezelfde specificaties. Ik werd daarna weer snel gebeld voor het maken van een afspraak. Een aantal dagen later werd de vaatwasser naar volle tevredenheid geplaatst. Telefonisch heb ik mijn complimenten ook al gegeven. Menig bedrijf kan hier een puntje aan zuigen. Grote klasse!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

B. Doomen 23-09-2017 Via de website gekocht

Snel, prima service het aanbevelen waard.

Goed overleg over moment van levering. Vanwege niet leverbaar zijn van gewenst apparaat om niet een beter apparaat geleverd. Prim service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Schuster 23-09-2017 Via de website gekocht

Super

Na de bestelling kregen we bericht dat het verstuurd was. Mooi maar het werd niet bezorgd. Daarom heb ik kontact gezocht met de klanten service. Daar snapte ze het niet, maar gingen het uitzoeken, en zouden terugbellen. Nou dat werd netjes gedaan en dat is prettig. Ook de dag erna toen het artikel bezorgd was ( bij de buren)werd er gebeld omdat ze er zeker van wilde zijn dat ik bericht gehad heb. Dat was het geval. Nou dat vind ik SUPER service. Als ik nog eens iets wil bestellen ga ik zeker kijken of keukenloods het kan leveren.

Stooker 23-09-2017 Via de website gekocht

Snelle en geweldige service

Snelle en geweldige service goed op tijd, snel geleverd. Goede prijs van het produkt.
Chauffeur beleefd. Het oude produkt werd gratis meegenomen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Joyce 22-09-2017 Via de website gekocht

Niet super snel maar wel keurig.

Mooi assortiment tegen oede prijs. Netjes verzonden in envelop die door de bus paste en geen onnodig grote doos, alleen niet super snel.

Mr. de B. 22-09-2017 Via de website gekocht

Heel fijne transactie

Heel fijne droger, snel geleverd en een vriendelijk chauffeur, dikke plus. Makkelijk in gebruik, goed verpakt en de oude wasdroger meegenomen.

Louise El Azzouzi 22-09-2017 In de winkel gekocht
Almere-Buiten

Ik ben super goed en naar tevredenheid geholpen.

Vriendelijkheid, prijs kwatiteit verhouding, goed mee denken, goed naar mijn wensen geluisterd en een zo goed mogelijk product aanbieden wat binnen mijn budget past.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Borre 22-09-2017 Via de website gekocht

Check... check... double check...

Vaatwasser besteld; natuurlijk de beste vaatwasser vlgns de consumentenbond én na zorvuldig recensies te hebben gezocht (je wil niet zo'n winkel die bij Radar bekend is...). Gelukkig kreeg ik 's avonds nog een bericht met het verzoek om diverse maten door te geven om er zeker van te kunnen zijn dat de machine zou passen. Uiteindelijk bleek ik een verkeerd model besteld te hebben en werd 'gered' door de zeer attente medewerkers. Zelfs tot laat in de avonduren. Verder prima track&trace en keurige levering. Uiteraard ook prima prijs: geen betere prijs kunnen vinden. Nu hopen dat ook deze Siemens weer 17 jaar mee kan!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Baris 22-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en representatieve bezorger

Zeer snelle levering waarbij alles in prima staat was. Daarnaast onze oude vaatwasser netjes meegenomen. Kan keukenloods zeer zeker aanbevelen. Volgende keer bestel ik hier weer.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

bart 21-09-2017 Via de website gekocht

goeie service!!

Goed geholpen bij de vragen die ik had, en keurig op de hoogte gehouden van de voortgang ivm het plaatsen van de afzuigkap

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

H.S. 21-09-2017 Via de website gekocht

Goede service en snel.

Duidelijke kwalificaties van de producten en vergelijkingen. Ook via de chat wordt je goed geholpen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Andre 21-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige snel service

Nette overzichtelijke website met goede uitleg over de producten , de prijzen zijn heel mooi , leverring was snel , de bezorger was heel vriendelijk en netje , ja ik ben zeer tevreden .

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

J Jacobs 21-09-2017 Via de website gekocht

Kookplaat

De kookplaat was goed ,de levering ging snel volgens afspraak.
Het enige minpunt was dat er geen snoer met bijbehorende stekker is geleverd.
Terwijl je dat wel zou verwachten.
Graag zou ik van u vernemen waarom dat niet gebruikelijk is.

Officiele reactie van Keukenloods 22-09-2017

Beste J Jacobs,

Wat vervelend dat het niet duidelijk was dat er geen stekker geleverd zou worden bij de kookplaat. Dit wordt nooit gedaan, omdat het voor ons niet duidelijk is waar het stopcontact zit waar de kookplaat op aangesloten moet worden. Wij weten dus nooit hoe lang dit snoer moet zijn. Daarnaast moet de kookplaat aangesloten worden door een erkend installateur. Dit om problemen in de toekomst te voorkomen. Ik hoop dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd.

s.h.makhan 21-09-2017 In de winkel gekocht
utrecht

leuke winkel met uitgebreide showroom

heel mooi artikel,keurig in de verpakking geleverd. goede duidelijke toelichting en info. snelle levering. zou het wel waarderen als er 2 mensen leverden ipv 1 ivm veiligheid.

FredJAC 21-09-2017 Via de website gekocht

Goede keuze, product en levering

Goed contact over gezocht product met sterke prijs, niet de aller goedkoopste maar wel met de snelste response op gestelde vraag. Goed over leg ivm. levering. Dit zou nog iets beter (sneller) kunnen.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Haas 21-09-2017 In de winkel gekocht
Hoorn/Zwaag

Goed en vakkundig geholpen

Wij zijn in de winkel in Hoorn/Zwaag geweest, na eerst de webshop te hebben bekeken, veel keuze en overzichtelijke winkel. Prima service en goed advies gekregen waardoor onze keus makkelijk was.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Pieterse 21-09-2017 Via de website gekocht

Goede service, prima prijzen, fijne communicatie.

Gebruiksvriendelijke site. Chat via WhatsApp mogelijk. Alle vragen worden met zorg beantwoord. Prima verzend en ophaalmogelijkheden.

21-09-2017 Via de website gekocht

Goed koopadvies, snelle bestelling en aflevering!

We hebben regelmatig met de medewerkers van Keukenloods contact gezocht en werden prima en snel geholpen. Misschien is het een tip m.b.t. de service: Is het mogelijk dat er tips gegeven kunnen worden in de wijze waarop we de glasplaat na bakken en koken kunnen schoonmaken.

assiebo 21-09-2017 Via de website gekocht

Prima bedrijf

De koelkast werd helaas niet op z'n plek gezet (en uitgepakt) maar de oude koelkast werd wel meegenomen.
Aardige en beleefde bezorger.
De bestelling verliep vlot.

welters 21-09-2017 Via de website gekocht

Super snelle service

Zeer behulpzaam via mailcontact. Geven juiste advies (typenr en maat).
Komen hun afspraken meteen na.
Bezorging gaat snel en op afgeproken tijdstip.
Je weet zeker dat je de goedkoopste prijs bij hun betaald. Verder zoeken is zonde van je tijd.

Martien 21-09-2017 Via de website gekocht

Voordelige keus, vlot bezorgd

Ik kwam na vergelijking op Keukenloods uit als voordelig alternatief voor de gewenste inbouwkoelkast. De bestelling werd vlot geleverd, de oude werd netjes meegenomen. Ik had gehoopt dat de bezorger wel het verpakkingsmateriaal zou meenemen, maar dat was niet het geval. Het betrof een zogenaamde onderbouw-koelkast die prima zelf in te bouwen was. Daarvoor was materiaal en een duidelijke beschrijving aanwezig. Al met al ben ik heel tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -