Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Boot W.J.D. 04-04-2022

prima verkooppunt in Waddinxveen, installatiebedrijf dat kwam waren vriendelijke kundige mensen. Erg te vrede. Als we weer iets nodig hebben zijn jullie ons adres !

Jolanda 04-04-2022

Duidelijke site product zoals afgebeeld je kunt kiezen uit bezorgen of afhalen in de winkel.Heel mooie winkel

goede zaak 04-04-2022

Bezorging was op tijd,en de installateur heeft prima werk geleverd.Het apparaat werkt perfect

Charley klop 04-04-2022

Perfect, vriendelijk, servicegericht en kundig geholpen door Dennis poot en zijn vrouwelijke collega van keukenloods Zaandam. Ze namen echt de tijd ondanks dat ik alleen voor een inbouwkoelkast kwam. Een van de dingen waar je als consument niet vaak bij stil staat is het geluid dat een koelkast kan produceren. De vrouwelijke collega (sorry ben je naam kwijt) attendeerde mij erop dat een koelkast met 35db een stuk minder geluid maakt is dan een 39db db, de laatste zou factor 4x meer geluid produceren en dat een grotere groentenlade meer voordelen kan hebben tov het duurdere model wat ik eerst wilde aanschaffen. Uiteindelijk adviseerde ze mij het goedkopere model te kiezen een whirlpool inbouwkoelkast met sleepdeur. Deze werd netjes de volgende dag bezorgd. Doordat de koelkast was gekanteld in de vrachtwagen van het vervoersbedrijf ontstond er een deuk aan de achterzijde. Dit heeft keukenloods netjes opgelost waarbij ik kon kiezen tussen een nieuwe of coulance super service dus. Alom ben ik zeer tevreden over het advies, klantvriendelijkheid, service en afterservice van keukenloods zaandam. Ik ga er zeker terug voor mijn volgende aankopen. Mvg charley klop

boeier 04-04-2022

snelle afhandeling en super-aardige bezorger. product voldoet aan alle wensen

jack 04-04-2022

Ik had een inductiekookplaat gezien bij keukenloods die ergens anders goedkoper was , na telefonisch contact hierover heb ik de offerte gestuurd van de goedkopere plaat naar keukenloods , hier kreeg ik het toen ook voor de goedkopere prijs , alle afspraken zijn nagekomen en netjes binnen 1 dag geleverd , ben zeer tevreden .

B Baldane 04-04-2022

Ik goed personeel en goed geholpen netjes leuk levertijd was wel n maand maar dat lag aan de centrale magazijn

Kas 03-04-2022

Een fout die ik had gemaakt, werd door Keukenloods kosteloos rechtgezet."……………………….

waddingsveen 02-04-2022

de prijs en nette, vriendelijk personeel en snel geholpen en snel bezorgd goede service van bezorger

L.E. 01-04-2022

prima en snelle service voor een goede prijs. Vriendelijke medewerkers. Prima ingebouwd.

Lex Koets 01-04-2022

Dit is de tweede keuken die wij bij de Keuekenloods Almere hebben gekocht.
uitstekend voorgelicht en goed meegedacht door Marcel Driehuis.
prijs/kwaliteitverhouding is ook top.

Jos 01-04-2022

Ruim assortiment; concurrerende prijzen; heldere afspraken en duidelijke communicatie

C.Renfurm 31-03-2022

Vriendelijke verkoopmedewerkster. Hielp meedenken bij het maken van een keus.

Stef 31-03-2022

Super fijne ervaring. 1x in de winkel geweest, goed geinformeerd en meteen order geplaatst. Netjes bvoortgang kunnen volgen via de site en tijdig en in orde alles geleverd. Echt hele fijn service, niets op aan te merken!

Johansen 31-03-2022

Alleen de bezorger was minder ,was niet erg vriendelijk vroeg of hij even achterom wilde rijden want dan was je meteen in de keuken . Maar hij bleef moeilijk doen

Bekkering 31-03-2022

Schappelijk met de prijs. Advies was goed.de installatie ging ook flot. We komen zeker terug.

Kees 31-03-2022

Wanneer zij de producten in opslag hebben dan wordt deze naar tevredenheid geleverd. Echter aanlevering door fabrikanten is op dit moment afwachten waardoor er wachttijd ontstaan.

Eve 31-03-2022

Goeie prijs, alleen helaas ineens weken later pas de levering.
Product was goed en netjes bezorgd, verder goede informatievoorziening.

Anske Nauta 31-03-2022

De magnetron-oven is snel geleverd. De bezorger bracht het toestel zelfs de keuken in!
Ik ben blij met dit apparaat.

C.W.v.d. Ouweland 30-03-2022

direct meedenkend en goed geholpen men weet wat er wordt verkocht en de levering was snel doordat wij een merk kozen die geen fabricage vertraging had.

G.W. de Groot 29-03-2022

Via een vriend aanbevolen.
Alles klopte ! Afspraken, telefonisch gemaakt, prijs, datum levering en installatie.
Vakmensen voor het monteren , ervaren en vriendelijke mannen.
We zijn heel tevreden en zullen jullie aanbevelen.

Corrie van Soest 29-03-2022

De shop is prima, vakkundige mensen en staan je vriendelijk te woord. Ook bij de lastigste vragen. Als je in de shop je spullen bestelt dan wordt ook gelijk de levering en eventueel de plaatsing geregeld, lokaal gaat dat via een ander team.
Nogmaals vakkundige lui, zowel de adviseurs als de installateurs.

Henk 29-03-2022

Laatste aankoop van onderdeel was niet nodig geweest indien verkoper beter had opgelet. Desondanks tevreden over nazorg.

Wim 29-03-2022

ruime keuze en een snelle levering voor een hele mooie prijs een volgende keer ga ik deze site zeker weer bezoeken.

Tallina 29-03-2022

Snel, makkelijk, klantvriendelijk, bereikbaar en in oplossingen denkend. Fijn bedrijf!