Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1949 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

t.meerleveld 17-01-2019

prima geholpen vanwege de feestdagen heb ik langer op de droger moeten wachten heb als compensatie daarvoor een messen set gehad voor de rest netjes bezorgd

Marc 17-01-2019

Top klantenservice en snelle levering! En die snelle levering was nog tijdens de feestdagen dus helemaal super

H. van Bommel 17-01-2019

Site is heel duidelijk. Online besteld en de levering ging prima. Keurig afgeleverd door een hele vriendelijke meneer😊

l van der ham 17-01-2019

heel gemoedelijk behandeld en ook humor
alles was geheel schade vrij.
dus wij komen terug als we wat nodig hebben

Jeroen Hoogeveen 17-01-2019

Geweldige aanbieding voor een fantastisch apparaat. Onze nieuwe KitchenAid stond al een tijdje op het verlanglijstje en maakt ons erg blij. De oven draait overuren. Nu op naar de volgende accessoire: de ijsmaker. Een echte aanrader.

CH 17-01-2019

Prima ervaring, snel en juist geleverd. Ook na annulering en bevestiging van een andere kleur van het apparaat snelle en accurate levering, het al overgemaakte bedrag werd na een paar dagen op onze rekening teruggestort. Ook krijgen we een promotieaanbieding gratis zelfs nadat de einddatum voor deze actie was verlopen. Top!

Martin Otter 17-01-2019

Bij elk bedrijf is er wel iets wat direct niet goed gaat , maar je leert dan pas de service en kwaliteit van het bedrijf kennen.
Ik ben zeer tevreden met de snelle afhandeling en de erg goede service. een aanrader .

Albert 17-01-2019

Na lang online rondstruinen heb ik mijn apparatuur via keukenloods gekocht. Prettig bestelproces en punctuele terugkoppeling van de medewerker. Ook het afleverproces liep erg soepel. Ik hoop dat de service bij onverhoopte klachten ook zo netjes zal zijn. Zeer aan te bevelen webshop!

Aart 17-01-2019

Deze web site is gebruiksvriendelijk en overzichtelijk, met de zoek functie kan men gericht zoeken naar de apparatuur die men wil bekijken en vergelijken met elkaar. Bestellen gaat zeer eenvoudig, heeft men vragen dan wordt men aan de telefoon vriendelijk geholpen en van advies voorzien.

sjaak blauw 17-01-2019

Wij zijn zeer tevreden met keukenloods, telefonisch goed bereikbaar, wij hebben de oven zelf opgehaald, wij zijn daarbij goed geholpen, keurig en netjes. De oven bevalt goed een aanwinst voor onze keuken. 9 geven wij voor keukenloods.

Erwin 16-01-2019

De website is zeer overzichtelijk en artikelen zijn gemakkelijk te vinden, ook alternatieven, verder snelle service en scherpe prijzen.

Johan 16-01-2019

Alles correct geleverd volgens afspraak, de levertijd was langer dan opgegeven. Producten netjes geleverd en oud materiaal weer meegenomen. Over de producten wasmachine en droger kan ik nog geen goede beoordeling geven. Wij zijn nog aan het uitproberen.

Gerrit-Jan Massop 16-01-2019

Goeie en snelle service en klant vriendelijk!
Zou de winkel zeker nog een keer bezoeken voor iets nieuws.

erna 16-01-2019

prima in orde en super eindejaarsprijs.
aankoop was inductie kookplaat.....nergens goedkoper gevonden en prima service. Ook leverdatum klopte met afgesproken tijdstip ondanks de hele drukke periode rond kerst en nieuw

Melchert 16-01-2019

Keukenloods heeft onze oven op het afgesproken tijdstip geleverd! En we kregen ook nog een mooie messenset!

van den Berg 16-01-2019

Goede duidelijke website.
Mooie lage prijzen tov. grote concurrenten.
snelle bezorging.

Anne Hein 16-01-2019

Duidelijk advies gegeven n.a.v. de vraag ie door mij was gesteld, verder was het een duidelijk gesprek waar mij tot niets werd verplicht. Ook straalt de site betrouwbaarheid uit waardoor je durft te bestellen en te betalen.

Maria vd Vorst 16-01-2019

Duidelijke overzichtelijke website met alle info, Snelle nette levering, snelle afhandeling, aardige chauffeur.

kees 16-01-2019

Zeer ruime keuze met scherpe prijzen. Attente medewerkers: ik werd nl gebeld omdat men dacht dat ik een fout had gemaakt met het bestellen. Dat is meedenken met de klant! Een dergelijke houding stel ik zeer op prijs!
Ik werd verder door het hele proces tot, de vakkundige, plaatsing op de hoogte gehouden van mijn bestelling.

Bob slenders 16-01-2019

Zeer vriendelijke mensen met goede kennis van zaken uitgebreide uitleg gekregen over de verschillende keuzes en capaciteit van de apparatuur hierdoor was onze keuze al snel gemaakt.

Eric de Groot 16-01-2019

Onze vaatwasser had het begeven, dan heb je 2 keuzes gaan voor de romantiek van samen afwassen of een nieuwe bestellen. Na 1 avond gezamenlijk de afwas doen wisten we het zeker het moest een nieuwe vaatwasser worden en liefst zo snel mogelijk.

Daar we een Siemens hadden die het ongeveer 12 heeft volgehouden wilden we heel graag wederom een machine van dat merk. Na wat omzwervingen als coolblue en Bol.com op de keukenloods terecht gekomen.

Naast dat de site erg overzichtelijk is trok service voor 9.30u besteld vandaag geleverd mijn aandacht. Dit moest ik echt beleven. Dat de prijs daarnaast ook nog eens de laagste was is natuurlijk ook nog eens mooi mee genomen. Dus bestelling geplaatst.

Maar,........ toen kwam de opdrachtbevestiging en ja hoor daar gaan we dacht ik. Het door u bestelde type is op dit moment helaas niet leverbaar. Toen ik verder las vielen mijn ogen uit mijn hoofd, daar stond het u krijgt een hoger type geleverd voor de zelfde prijs!!! Hoeveel service kan iemand zich nou wensen vraag ik je??

Uiteindelijk kwam er een vriendelijke jongeman de vaatwasser leveren, als ik ergens over moet zeuren dan moet ik maar zeggen dat zijn steekwagentje natte banden had want iets anders kan ik echt niet bedenken.

Met andere woorden een lang verhaal kort, super service en dito prijzen.
Officiele reactie van Keukenloods 17-01-2019

Beste Eric,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Met een lach op ons gezicht hebben we uw fijne review gelezen. Wij hopen dat jullie weer romantische avonden kunnen beleven met het zachte deuntje van de vaatwasser op de achtergrond.

G.Bakker 16-01-2019

Prima professioneel advies met échte hulp om de juiste keuze te maken uit een groot assortiment Product - een 90 cm inductie kookplaat bevalt uitstekend en was makkelijk te monteren

Alvin 16-01-2019

Niet via de site besteld, maar eerst informatie ingewonnen in de winkel. Zeer klantvriendelijk en klantgericht geholpen. Nadien goed contact onderhouden over het leveren.

Roland barten 16-01-2019

Snelle levering. Ik kwam er later achter dat mijn kookplaat ergens anders goedkoper was. Keukenloods heeft hier niet moeilijk over gedaan en het verschil terug betaald. Zeer goeie service.

Carlo 16-01-2019

Supergoed geholpen,

Vanaf het eerste contact alles duidelijk uitgelegd en een mooie aanbieding ontvangen.
De monteur heeft alles netjes geïnstalleerd en de keuken netjes schoon weer opgeleverd.
Al met al zeer tevreden!

Bery 16-01-2019

Goed advies en snelle levering, prijs/kwaliteit is ook goed, zijn zeer tevreden over de keukenloods

Edward 16-01-2019

Vriendelijke klandenservice en bezorgers en duidelijke communicatie! Bovendien is er ruime keuze en zijn de bestelde producten natuurlijk goed bevallen!

Roy 16-01-2019

Prima en snelle levering. Zeer tevreden over inductiekookplaat en goede afhandeling.

Tink 16-01-2019

Prima shop, de kitchenaid waterkoker was prettig geprijsd. Even leek het er op, dat we lang moesten wachten op de bezorging , maar dat viel reuze mee. We kregen de waterkoker binnen een week.

Kalloe 16-01-2019

Netjes op schema geleverd en binnen gezet zoals afgesproken. PRIMA SERVICE.

Marian 16-01-2019

We werden vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon en de medewerker gaf ons goed advies. Toen de afzuigkap geleverd werd, werden we een kwartier vantevoren ook nog gebeld dat de chauffeur onderweg was. De afzuigkap zat zeer goed verpakt. We zullen vast en zeker weer eens wat bij jullie bestellen.

MFK 16-01-2019

Wat ik heb besteld kan ik ook op de meeste sites en winkels bestellen/kopen. Maar de service en de manier waarbij ik help krijg is gewoon perfect. Altijd bereikbaar via telefoon en mail en snelle antwoorden via de mail. Hier moeten andere voorbeeld van nemen.

SarneV 16-01-2019

Heb de beste prijs gekregen bij keukenloods en de service was ook prima! Kan jet iedereen aanbevelen

Robbert 16-01-2019

Goed geregeld! Alles volgens afspraak voor elkaar gekomen. Oh wat zijn wij blij!

Van bijnen 16-01-2019

Keuken apparatuur voor goede prijzen en de service is ook prima. met de feestdagen fornuis besteld en gewoon netjes geleverd op de gewenste datum.

Gareth 16-01-2019

Problem free purchase and installation . We purchased a new Smeg cooker online, and the old cooker was uninstalled and removed and the new one installed- very happy! I would recommend this service and KeukenLoods to other.

Goed 15-01-2019

Uitstekende site zeldzaam duidelijk makkelijk met bestellen. Rest is ook goed

amckoops 14-01-2019

Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Duidelijke correspondentie of het bestelde inbouw apparaat de goede afmeting had.
Goede service.

Ramon 12-01-2019

alles in goede staat ontvangen en super op de hoogte gesteld van de levering

Leonoor Groesz 11-01-2019

kozen voor een afzuigkap te kopen die met 3 a 4 dagen te leveren. Die vlieger ging helaas niet op.
Twee en een halve week gewacht. Gelukkig was het voor ons niet echt een probleem maar zou me kunnen voorstellen voor andere mensen wel.
Winkelpersoneel bijzonder aardig en attent.
Officiele reactie van Keukenloods 11-01-2019

Beste Leonoor Groesz,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wij vinden het jammer dat u uiteindelijk langer dan gepland heb moeten wachten op uw afzuigkap. We zullen deze ervaring meenemen in de toekomst.

Alvast bedankt.

Loes 10-01-2019

Werd 's avonds (zaterdag)om 21 uur super fijn te woord gestaan met goede tips vd juiste aankoop! En supersnelle levering.Door omstandigheden konden wij de vaatwasser niet aannemen en na een belletje werd er snel een oplossing bedacht!!!!

Fam van Oijen 09-01-2019

Overzichtelijk website met veel keuze, aankoop prettig verlopen.
Communicatie voor bezorging ging ook volledig naar wens, we werden nog netjes vooraf gebeld qua planning en leverdatum.
Zeer tevreden.

Jos Verdoorn 09-01-2019

Keukenloods levert snel en is duidelijk als er vertraging is. Een 7 en geen 10 omdat er geen mogelijkheid was om het oude apparaat mee terug te laten nemen.
Officiele reactie van Keukenloods 10-01-2019

Beste Jos Verdoorn,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over de levering en communicatie. Wij bieden wel de mogelijkheid aan om het oude apparaat retour mee te laten nemen. Mist het is aangegeven en het apparaat aan de eisen voldoet. Deze staan hier vermeld: https://www.keukenloods.nl/service/bezorgen-afhalen.html#bezorgen.

anny peters 09-01-2019

prima website, duidelijkheid is in orde. veel keus, snelle levering op de tijd die we door gekregen hadden. goed verpakt, alles in orde dus.

Waalen 09-01-2019

Vaatwasser gekocht die die al was uitgepakt (ongebruikte retourzending van andere klant). Daar gaf Keukenloods een korting op van €125,-. Super!
Er ontbrak een onderdeeltje, bleek bij thuiskomst. Dat heeft keukenloods opgelost door het na te sturen. Al met al heel tevreden over deze aankoop.

Leonie 09-01-2019

Top! Erg aantrekkelijke prijzen, makkelijk contact met de medewerkers. Onze apparaten hebben redelijk lang in de opslag gestaan, geen probleem. Ook verzetten van leerwerk was geen probleem. Netjes bezorgd, alles in orde. FIJN !!

De Backer Nancy 09-01-2019

Heel correcte en vriendelijke mensen aan te telefoon, correct en op tijd afgehandeld.

Sebastiaan 08-01-2019

Over de service en het handelen van de webshop zijn wij meer dan tevreden. Velen andere zaken kunnen hier nog wat van leren. Uiterst correct en plezierig. Het bezoek aan de winkel in Waddinxveen had er echter bijna voor gezorgd dat we elders hadden gekocht. De verkoper was zeer slecht op de hoogte en gaf sterk de indruk helemaal geen zin te hebben om ons te helpen. Op sommige momenten was hij gewoon onbeschoft. Dit was echt zonde en doet afbreuk aan het goede werk van zijn collega’s van de website. Als wij niet bij de winkel in Waddinxveen waren geweest had ik waarschijnlijk een 10 gegeven. Zo zie je maar wat voor invloed een verkeerde werknemer op een organisatie kan hebben.
Officiele reactie van Keukenloods 09-01-2019

Beste Sebastiaan,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent over de service en onze webshop. We vinden het erg jammer dat u geen fijne ervaring had in een van onze filialen. Dit zullen we dan ook zeker meenemen.

GC 08-01-2019

Good prices, on-time delivery, and good customer service. I would recommend it

Eric, Voorburg 08-01-2019

website en aankoop en betaling ging prima, maar daarna ging veel mis. Product bleek niet leverbaar, ondanks de vermelding 'direct leverbaar' op de website, alleen een veel duurdere. En afgesproken afleverdatum en tijdstip was niet goed met vervoerder gecommuniceerd. Zodat ik telefoon kreeg dat aflevering op 2e verdieping niet mogelijk was op vrijdag. En tijdstip bleef tot de dag daarvoor onbekend, terwijl ik de ochtend had afgesproken. Heb zelf inbouwmagnetron de trappen op moeten dragen, zowel de oude als de nieuwe. Ook rekening klopte niet. Kreeg later 15 euro terug. Geen goede ervaring dus.
Officiele reactie van Keukenloods 09-01-2019

Beste Eric,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wij vinden het ontzettend jammer dat het niet helemaal ging zoals gepland. Onze excuses hiervoor. Als ik nog iets voor u kan betekenen, hoor ik het uiteraard graag. U kunt mailen naar Emma@keukenloods.nl.

Met vriendelijke groeten,