Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Ernest 28-03-2022

Zeer goede prijzen, duidelijke communicatie, groot assortiment en zeer snel geleverd.

Jack T. 28-03-2022

Was op zoek naar een Bosch oven uit de Serie 8 Carbon black. Nergens te leveren en levertijden van 6 maanden of meer. Bij de keukenloods outlet in Drunen vond ik de gewenste oven met een kleine beschadiging aan de achterzijde. Snel gebeld en opgehaald. Apparaat was nieuw en werkt perfect. Heel tevreden over de Keukenloods.nl uit Drunen.

Fam. Dijkmans 28-03-2022

Ondanks leveringsproblemen die wereldwijd waren werden we goed op de hoogte gehouden. Zodra de levering wel plaats kon vinden is dit naar alle tevredenheid afgehandeld.

Ed 28-03-2022

Scherpe prijzen en afspraken worden stipt nagekomen.
Al diverse malen bij Keukenloods gekocht en dat is met reden. Een aanrader.

Willem 28-03-2022

Wij hebben bij Keukenloods alle apparatuur voor onze nieuwe keuken gekocht. Ten eerste omdat de prijzen laag zijn en dat de spullen supersnel geleverd worden ondanks de moeilijke tijden wat betreft leveringen.
We hebben het ruim op tijd besteld en het zou in week 9 geleverd worden maar op eens kregen we bericht dat het in week 2 geleverd zou worden dat was super snel.
Ook voldoet alle apparatuur aan alle verwachtingen.
Super tevreden.

Minke 28-03-2022

Actuele site waarop levertijden correct worden weergegeven.
Goede merkartikelen voor scherpe prijzen.
Klantenservice is goed te bereiken. Zowel via whatsapp, telefonisch of per mail wordt je netjes en deskundig te woord gestaan.

Sandra Doves 25-03-2022

Zeer gebruiksvriendelijke site. Alles staat duidelijk omschreven en het plaatsen is naar tevredenheid gedaan.
In de winkel werden wij netjes geholpen, de jongeman kwam later bij ons de afmetingen checken.

marjan 25-03-2022

keurig en netjes op de hoogte gehouden voor de levering.

via mail en telefoon levering gepland.

MargreetSchuddebeurs 24-03-2022

Uitstekend. Top zaak top website.
Goede aanbiedingen. Goede service
Ook achteraf kun je nog bellen. Top

Marlies 23-03-2022

Onze nieuwe keuken hier gevonden.
Toen ik zag dat ze ook de mixers van kitchenaid verkochten gelijk een nieuwe uitgezocht die straks prachtig in de keuken zal staan. Snelle levering, keurig gebelt dat hij voor me klaar stond in zwaag. Super geregeld!

René 22-03-2022

We hadden al een tijdje een vaatwasser op het oog, via de keukenloods website een berichtje gestuurd dat dezelfde vaatwasser ergens anders voordeliger werd aangeboden, hier werd helaas niet op gereageerd. Enkele weken later werd dezelfde vaatwasser voor de aanbiedingsprijs bij keukenloods aangeboden en heb ik hem direct gekocht. De volgende dag volgens afspraak geleverd en zelf ingebouwd, draait als een zonnetje ☀️ prima!
Onze oven overigens ook bij de keukenloods besteld.. zeer tevreden 👍

wilma 22-03-2022

We hebben een jaar geleden de keukenapparatuur besteld, maar door de verbouwing pas in de afgelopen maand ontvangen. We zijn prima geholpen in de winkel, super geadviseerd en goede prijsafspraken kunnen maken. De levering was in gedeeltes, omdat er een tekort aan chips was voor diverse apparaten. Maar dit hebben ze geweldig opgelost, we hebben een topservice ervaren! De apparatuur werkt uitstekend tot nu toe. En als we belden voor vragen, werden we iedere keer weer keurig en duidelijk geholpen.
Wij zijn DIK tevreden over Keukenloods: een aanrader!

Maaike Geul 22-03-2022

Ben heel tevreden met de service van keukenloods. Ik kon zonder probleem een Quooker kraan fusion ruilen voor een simpele Quooker. .

John Zinger 22-03-2022

Super vriendelijk en deskundig geholpen. Gemaakte afspraken zijn op een zeer correcte wijze waargemaakt.

Goos 22-03-2022

Er werd met ons samen opties onderzocht en geïmplementeerd. Waren altijd bereikbaar voor vragen of kwamen altijd op terug.
Ze zochten oplossingen toen niet alles gelijk bezorgd/geplaatst kon worden ( zelfs na sluitingstijd, dank aan (*)).
Uiterst tevreden met alles.

Betsy 22-03-2022

De bestelling en het verloop hiervan is geweldig. Ik kreeg mijn Etna inductiekookplaat zonder problemen netjes geleverd en helemaal volgens afspraak

Menno 22-03-2022

Zeer snelle levering door vriendelijke bezorger op juiste datum en tijdstip.

Johan Verhulst 19-03-2022

Levering was volgens afspraak en in goede beschermdoos. Levering was compleet.
Afzuigkap functioneert volgens verwachtingen.

Ger 15-03-2022

Prima apparaat werkt perfect, en binnen no time besteld en geleverd, top! Prima advies en service!

Fam. Poot 15-03-2022

Voor de vervanging van de magnetron en de oven zijn we naar de keukenloods in Waddinxveen gegaan, omdat onze jongste dochter er vorig jaar ook goed geslaagd was voor alle keukenapparatuur.
De verkoper heeft ons de apparatuur van verschillende fabrikanten laten zien en nam ruim de tijd voor ons.
We werden ook erop gewezen dat levertijden uit konden lopen. De bezorging was ook netjes en op het afgesproken dagdeel.

Rellie 15-03-2022

Artikel precies zoals op de afbeelding. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Informatie voor levering en nette en vriendelijke bezorging.

Ben Berendsen 15-03-2022

Mijn zus heeft hier de keuken gekocht.
Met een hele goede service en vriendelijk personeel.

Familie Jansen 15-03-2022

Snelle levering, duidelijke levering-informatie, er wordt snel gereageerd op vragen per email, mooie scherpe prijzen.

R 08-03-2022

Doordat we bij een andere keukenboer bedonderd waren hier bij de Keukenloods behandelt zoals het hoort. Komen hun afspraken na en houden je netjes op de hoogte.

Betsy 27-02-2022

Ze doen wat ze beloven.
De bestelling is makkelijk te volgen tot op het moment dat deze wordt afgeleverd. Toppie