Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Hennie Braafhart 26-02-2022

Na een vooraf gemaakte afspraak voor het maken van een tekening/ offerte voor een nieuwe keuken, weigerde de verkoper een 3D schets te maken en een complete offerte. De reden,... (ik was alleen omdat mijn man aan het werk was!) , de man wilde verkopen en daarvoor was het noodzakelijk dat mijn man erbij moest zijn. Zo'n grote uitgave kan een vrouw alleen niet doen was zijn redenatie!. Boos, ontredderd en beledigd verliet ik het pand. Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om nog 1 stap over de drempel van deze zaak te zetten.

C.C. 22-02-2022

We zijn bij de keuze van de keuken vriendelijk en professioneel geadviseerd. De levering en montage is tijdig en goed verlopen. Alle afspraken zijn correct nagekomen.

WCLB 21-02-2022

Snel op zoek naar een (opnieuw uitgevallen) combimagnetron kwamen we terecht bij filiaal Zaandam. Telefonisch geïnformeerd of het gewenste apparaat (Etna CM244RVS) aanwezig was en afgehaald kon worden. Er was er nog 1 in voorraad, maar die was net gemonteerd in een nieuwe keuken, maar als ik het wilde kreeg ik die mee. Graag dus! Keurig en vriendelijk geholpen (magnetron was weer in de doos gepakt en stond voor me klaar), geholpen om het (degelijke ren dus zware) apparaat in de auto te laden. Al met al vriendelijk, deskundig personeel met prima service!

Herman krol 20-02-2022

, ik heb een pelgrim inductiekookplaat bij keukenloods besteld.....prima ervaring goede prijs kwaliteit verhouding en snelle levering,
Ben erg tevreden.

Rick 19-02-2022

Na eerdere goede ervaringen met Keukenloods ook nu weer zeer tevreden.
Reageren snel op berichten en altijd de scherpste prijs te onderhandelen.
Vlot afgeleverd op het afgesproken tijdstip.
Op naar de volgende bestelling👍

Peter V 18-02-2022

Netjes geholpen door een medewerker van de keukenloods. Vervolgens werd de afzuigkap op tijd afgeleverd. Zeer tevreden met het geleverde product. Kan de keukenloods van harte aanbevelen.

Diny Huyg 18-02-2022

Ben zeer goed te woord gestaan over de vervanging van de afzuiger die wij hadden. De bezorging was volgens afspraak precies op tijd en de verpakking van het apparaat was top! Ben via Google bij keukenloods terecht gekomen en heb daar nog geen minuut spijt van gehad ik zal jullie dan ook aanbevelen bij eenieder die op zoek is naar keukenapparatuur.

René Pas 18-02-2022

Goed en snel geholpen. Kundig geadviseerd en snel geleverd. Goed overzicht van apparatuur.

Zoë 18-02-2022

Prima bezorging. Snel geïnstalleerd. Het was alleen een beetje jammer dat je niet op de hoogte wordt gehouden van een specifiekere bezorgtijd.

Marco B 17-02-2022

Perfect geregeld via de site gereserveerd, daarna snel contact geweest en ik kreeg de tijd om mijn producten op te halen. Geeft een vertrouwd gevoel

Mariet de Graaf 17-02-2022

Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe koelkast en ook zeer tevreden over hoe de keukenloods mij als klant tegemoet trad

Joop 16-02-2022

Goedemiddag we zijn prettig geholpen en een fijne ontvangst in keukenloods op de Stadionweg op de site zeer prettig te woord gestaan het fornuis bezichtigd en besteld en op korte termijn geleverd ALLES TOP.

Johan V 16-02-2022

Prima geholpen aan de telefoon.
Om de verkoopprijs te weten, moest ik bellen.
Dit was zeker een belletje waard.
Prima vaatwasser en de eerst volgende werkdag in huis

OdetteB 16-02-2022

Genoeg keuze in de winkel.
Goede en vriendelijke service en alles snel afgehandeld en bezorgd!

Cornee 16-02-2022

Al eerder bij keukenloods besteld en nu ook weer prima aan de telefoon geholpen. Er was een lange levertijd wat ook duidelijk werd gezegd na navraag bij leverancier.

Paul Jaspers 16-02-2022

Aankoop in (Tilburg) product (en) te zien in fraaie winkel, goede uitleg, vriendelijk geholpen en bleek ondanks het chip tekort toch nog een snelle levering. Beveel deze winkel aan, zeer positief.

nico 16-02-2022

makkelijk te vinden, goede prijs correcte bezorging volgens afspraak en geleverd in de keuken

Tevreden 16-02-2022

Goed en netjes geholpen, bestelling moest worden opgestuurd. Is allemaal keurig afgehandeld

Atag inbouw oven 16-02-2022

Goede service
Over de vertraagde levering werden wij goed op de hoogte gehouden.
Service uitstekend.
Prettig contact met de klantenservice.
Zeer tevreden!

richard 16-02-2022

prima geholpen in de winkel in Utrecht voor ons
nieuwe inductie fornuis keurig

Panjer 15-02-2022

Snelle en nette levering. Ook snelle reactie via de mail bij verschillende vragen. Dat is prettig!

M 15-02-2022

Snel geleverd, zeer goed begeleid door de verkoper (.......) die mij alle informatie heeft gegeven die ik nodig had.
Alles werkt naar behoren, ik ben een erg tevreden klant.

Stolwerk Louis 15-02-2022

De bestelling ging geweldig soepel en behandeld door vriendelijke en deskundige verkoper.
Duidelijk aangegeven dat de bestelling iets langer kon duren door de Corona.
Al met al was hij 2 weken later maar werden tussendoor op de hoogte gehouden dus TOP.
Da aflevering was ook heel goed en netjes afgewerkt door vriendelijk personeel.
Zeker een aanrader Deze KEUKENLOODS.

Harry de Kraker 15-02-2022

Werd in deze rommelige tijd (corona ) na mijn bestelling keurig netjes op de hoogte gehouden . Levering paar maal uit gesteld waar keukenloods niets aan kon doen ( de fabriek kon niet leveren ) maar werd daarna perfect afgeleverd .
Ben eerst in de winkel in Alkmaar geweest om te kijken en werd hier enorm goed geholpen ,ze namen alle tijd voor ons en het werd goed uit gelegd . Volgende keer gaan we weer naar Keukenloods .

Peter / Amsterdam 15-02-2022

Was op zoek naar een vervanging van een 12 jaar oude inbouw wasemkap. Op basis van oude model kon snel een passend alternatief worden voorgesteld. Was verrassend dat de prijs ook nauwelijks was gestegen in die 12 jaar. Levertijd was binnen een week, thuisbezorgd!