Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20912 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3368 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

hendrika 12-06-2018 In de winkel gekocht
gaanderen

perfect

via Internet opgezocht,
prettige en bekwame medewerkers,
en weten precies wat je moet hebben, als je de maten bij je hebt,supet

hobby service 12-06-2018 Via de website gekocht

vanaf bestelling tot levering prima geregeld toppie

Via web site gekozen goede info. Prima site. Proficiat waren ze allemaal maar zo. Ook de prijsstelling is goed. En afwikkeling van de betaling gaat hier prima. Kort gezegd ga zo door!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ell 12-06-2018 Via de website gekocht

Geweldig service!!

Ben zeer tevreden! Wasmachine is vlot geleverd . Ik kon ook kiezen voor een afleverdag en tijdblok.ben ook heel erg tevreden over de wasmachine!

Sikkens 12-06-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Prima service

Eerst oriënteren op internet en daarna rustig kijken bij deze winkel zonder direct een hijgerige verkoper in je nek. Voor de echte koop keurig geadviseerd.

leni 12-06-2018 Via de website gekocht

goede en snelle service

je heb een goede kwaliteit voor weinig geld . en geven goed advies en prima service het is een goede website makkelijk en goed,je kan goed aangeven wat je wilt

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Verzendkosten

A. Wolthuis 12-06-2018 In de winkel gekocht
Zwaag

Mijn afzuigkap.

Ze hebben fijn aandacht aan mij besteed.
Door ziekte en daardoor een krappe portemonee ben ik goed geholpen de juiste afzuigkap te vinden.

Martine 12-06-2018 Via de website gekocht

Goede service!

Prima shop. Ik heb telefonisch informatie aangevraagd, ik werd netjes te woord gestaan en ik heb het juiste antwoord gekregen. Het artikel werd op de afgesproken datum geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Ferd. Cloo 12-06-2018 In de winkel gekocht
Gaanderen

Goede service

Bellen bestellen en de volgende dag op de afgesproken tijd afgeleverd
Klasse service
Zeer tevreden.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

J.C.Warnaar 11-06-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Geweldige service en perfecte aflevering.

Ik heb gekozen voor de uitgebreide sortering en goede kwaliteit van de keukens. Leuke vlotte en ten zaken kundige bediening.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ysbrand 11-06-2018 Via de website gekocht

Prima webshop

Overzichtelijke website met veel informatie, vlotte levering en redelijke prijzen. Dat lijkt me voldoende

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Csaba 11-06-2018 Via de website gekocht

Lange levertijd, onflexible transport

Na de bestelling kon ik dat weten wanneer wordt mijn toestel aan de centraal magazijn gekomen en dat was meer dan 3 weken. Intussen hebben wij een bericht over de verlegde aankomst gekregen. Ten laatste hebben wij met de transportbedrijf een aflevering termijn afgesproken, maar de vaatwasser kwam 1 uurtje later aan. (helaas moest iemand toch thuis blijven). Van de bestelling tot de aflevering was bijna 1 maand.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Officiele reactie van Keukenloods 11-06-2018

Beste Csaba,

Vervelend dat je zo lang moest wachten op je apparaat. Zou je je ordernummer kunnen mailen naar emma@keukenloods.nl? Dan ga ik even uitzoeken wat hier aan de hand was en of ik nog iets voor je kan betekenen.

J. Mulder 11-06-2018 In de winkel gekocht
Veendam

Prima geregeld

Was op zoek naar andere vaatwasser. Bij keukenloods een goede aanbieding gevonden. Teven gebeld of er voorraad was in Veendam. Hier de machine zo op kunnen halen. Werd keurig voor mij in de auto geladen.
Kortom: prima geregeld!

Leen 11-06-2018 In de winkel gekocht
Roosendaal

Prima service

De 2e keer dat ik bij de keukenloods iets aan geschaft heb prima service en een goede prijs.
En en goede uitleg over de kookplaat.

Badr 11-06-2018 Via de website gekocht

Geen onzin gewoon goed

Snel geleverd en bij navraag krijg je eerlijk antwoord wanneer. Oude meteen mee gewoon goed bevallen.

edwin 11-06-2018 Via de website gekocht

prima opgelost

Wij gingen voor een afzuigkap waarbij een korte levertijd op zat. Na twee mailtjes bleek de afgesproken levertijd niet haalbaar was. Na een kort telefonisch overleg overgestapt naar ander merk welke direct uit voorraad leverbaar was.Prima opgelost dus

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Jan 11-06-2018 Via de website gekocht

Snelle service

De prijzen zijn goed.
De informatie was duidelijk.
Snelle levering met goede afspraken over de levertijd

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

JeePee 11-06-2018 Via de website gekocht

Verrassend

Verrassend. Shop was voor mij onbekend, nooit van gehoord. Ik probeer altijd uit en vind het jammer niet eerder dit tegengekomen te zijn. Klantgericht, overzichtelijke website, goede eerlijke prijs.
Minpuntje: zeer snelle aflevering. Bezorgers zijn weg nog voordat ze ‘aankwamen’ .

Perfecte service 10-06-2018 In de winkel gekocht
Veendam

Geweldige service

Inductie Kookplaat gekocht en we zijn hier erg content mee. Goede aanbeveling voor een goede prijs. Gekocht bij de keukenloods in Veendam.

Afzuigkap 09-06-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Ik heb een afzuigkap gekocht op deze site en die werd binnen een week geleverd ondanks feestdagen die ertussen in zaten. Deze was overigens goedkoper dan op andere sites.
Netjes de dag ervoor een berichtje over de levertijd. Het bedrag wat gevraagd wordt voor het ophangen vond ik best veel maar het zal wel vergelijkbaar zijn met anderen. Toch een prima een betrouwbare webshop

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan Kappert 09-06-2018 Via de website gekocht

Erg tevreden

Hebben hier een inbouw ATAG inductieplaat en koelkast gekocht. Prijs was gunstiger dan via ATAG dus pluspunt. Hebben de inbouw laten verzorgen door de Keukenloods. Het overleg omtrent tijdstip van inbouw was keurig geregeld. Monteur was op tijd en zeer keurig en service gericht. Ook dit is een pluspunt. Inbouw voor de prijs van 140 euro vond ik markt conform gezien de tijd die de monteur er voor nodig had. Wij zijn zeer tevreden

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

David 09-06-2018 Via de website gekocht

Super service. Klantvriendelijk en snel! Inbouwservice top!

Zeer betrouwbare shop met absoluut de laagste prijs en prima service! Klantvriendelijk, top apparatuur en goed advies. De nazorg is uitstekend.

R. Rabhi 08-06-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam zuid

Kopen van gaakookplaat

Ik vind keukenloods erg klantvriendelijk en een proffesionele keten. De medewerkers zijn zeer deskundig en behulpzaam.
Ze namen alle tijd om ons zo goed mogelijk te helpen bij onze keuze.

Hennie 08-06-2018 Via de website gekocht

Prima bedrijf!

Altijd is er een medewerker bereid informatie te verstrekken. Voor mij als leek op het gebied van keukenapparatuur is het heerlijk om een vraag neer te leggen waar binnen heel korte tijd vakkundig antwoord op komt. Zo heb ik nu weer een prima koelkast die helemaal naar mijn zin is!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Joost 08-06-2018 Via de website gekocht

Goede service

De shop heeft een mooie overzichtelijke webside, met zeer concurrerende prijzen, werd zuidelijken goed geïnformeerd over het product . Bij het afhalen van mijn bestelling kwam ik in een mooie grote showroom waar ik snel geholpen werd.

Kor Hofland 08-06-2018 Via de website gekocht

Prima service

De afzuigkap is keurig en netjes geplaatst door de monteur.
Bovendien is de afzuiging perfect, zoals het hoort.
Alleen de ledverlichting is wat matig (zwak)

Jan 08-06-2018 Via de website gekocht

Top service

Prijs kwaliteit verhouding, in combinatie met de service, zoals je eigen lever datum kunnen kiezen wat het wel zo makkelijk maakt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Judith 08-06-2018 Via de website gekocht

Goede service

Ik ben super geholpen door de mensen aan de telefoon. Erg goede tips over de nieuwe kookplaat. Het installatie team heeft ook super service geleverd en alles werkt prima.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Roland van den Hil 08-06-2018 Via de website gekocht

klantvriendelijk

Wij hebben voor deze winkel gekozen omdat wij de vaatwasser hier het voordeligst konden kopen en door de revieuws.

Deniz Ates 08-06-2018 Via de website gekocht

Goede combi oven

Keukenloods leverde op tijd nam netjes de oude mee terug.
Was even wennen hoe de bediening werkte maar dat ging al snel goed.
Enige nadeel van de combi oven is maximale temperatuur dienis maar 230 graden en soms heb je 240/250 nodig voor de rest prima combi oven magnetron werkt ook goed ook.

TMolenaar 08-06-2018 Via de website gekocht

Vlotte en prettig professioneel advies en service

Je bent op zoek en weet niet wat de juiste keuze is. Keukenloods personeel loodst je door het beschikbare assortiment met een stijl en flair die past bij de afhandeling en een concurerende prijsstelling en dito vlotte levering. Chapeau !!!

Wim Meijer 08-06-2018 Via de website gekocht

Perfecte levering

Prima contact,uitstekende levering ,keurig op tijd. Aflevering perfect en goede montage door vriendelijke deskundige medewerkers.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Aart 08-06-2018 Via de website gekocht

Goeie deal!

Scherpe prijzen, maar ook keurig afgeleverd volgens afspraak. Alles is nu ingebouwd en functioneert naar volle tevredenheid!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Huub Kockelkoren 08-06-2018 Via de website gekocht

Prima zaak

Overbesteding telefonisch benaderd, waarbij gecheckt werd of maten klopten.
Tijdig bericht van levering en plaatsing die zeer correct plaats vond.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

Anne 08-06-2018 Via de website gekocht

Goede hulp en service

Prettige service, fijn geholpen, zelfs hulp gehad met inladen. Personeel heeft kennis van zaken en geeft goede tips. Denken mee (had foutje gemaakt met afleverplaats, werd netjes opgelost).

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

R. Wildenberg 07-06-2018 Via de website gekocht

Oven defect geleverd en geen nieuwe

Oven lamp was stuk bij levering wacht nu al twee weken op een nieuw lampje. Verwacht gewoon een nieuwe goede oven te krijgen en geen gerepareerde!!

Officiele reactie van Keukenloods 07-06-2018

Beste R. Wildenberg,

Vervelend dat je nog steeds op een lampje wacht. Zou je je ordernummer kunnen mailen naar emma@keukenloods.nl? Dan kijk ik wat ik voor je kan doen.

Met vriendelijke groet, Emma | Keukenloods.nl

David de Klerk 02-06-2018 Via de website gekocht

Levering tot aan de voordeur.

Ik had een nieuwe grote koelkast van 100 kilo besteld bij Keukenloods.nl.

Ik was onaangenaam verrast door het feit dat de koelkast tot aan de voordeur werd geleverd. De bezorger wilde niet helpen de koelkast naar binnen te krijgen. Hij paste niet in verpakking door de voordeur. Daardoor was ik aardig in de aap gelogeerd met deze loodzware koelkast.

De volgende keer bestel ik op een site waarbij de bezorging beter verzorgd wordt.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice

Officiele reactie van Keukenloods 04-06-2018

Beste David,

Bedankt voor je review. Het wordt wel aangegeven in onze voorwaarden dat de goederen binnen worden bezorgd door onze eigen bezorgdienst mits het in de door de deur kan en de ruimte vrij toegankelijk is (zonder trappen). Maar we zullen kijken hoe we dit duidelijker kunnen aangeven op onze site.

Met vriendelijke groet, Emma | Keukenloods.nl

David de Klerk 04-06-2018

Beste Emma,

Ik heb dit inderdaad achteraf in de voorwaarden gelezen.

Probleem is alleen dat ik toen al de koelkast had besteld en betaald. Er staat op de site namelijk niet vermeld dat levering tot aan de voordeur is.

Normaliter krijg ik altijd hulp bij het naar binnen krijgen van witgoed. Ik was er derhalve ook vanuit gegaan dat ik deze hulp bij een bestelling van keukenloods.nl zou krijgen.

Mvg,

David de Klerk

Lucia 01-06-2018 Via de website gekocht

Prima service

Snelle service en vriendelijk aan de telefoon toen ik over de aflevertijd wilde overleggen wat daarna prima geregeld werd!

limooo 29-05-2018 Via de website gekocht

Leveren niet en kan vervolgens op mijn geld wachten!

Wat een slechte organisatie! Kookplaat op voorraad, ik kon een voorkeur aangeven qua levering. Aangegeven dat mijn werk van ma-vr open is tijdens kantooruren. Krijg ik een melding van postnl dat het zaterdag geleverd wordt.. ik bellen naar keukenloods, werd aangepast naar dinsdag. Ok... dinsdag staat er in de postnl app woensdag, op woensdag donderdag en donderdag vrijdag. Steeds een dag later. Ik heb zo vaak gebeld met Keukenloods, vermoeiend. 0 x aangeboden door postnl. Na een week wachten heb ik de order telefonisch en per e-mail maar geannuleerd, ze wilden het weer op een zaterdag komen leveren... wat zeg ik zou net? We zijn er niet op zaterdag. Na het annuleren van de order kreeg ik meldingen met bedankt voor uw bestelling, u kunt deze ophalen in Opmeer. HUH? Nee foutje in systeem zegt Keukenloods, het wordt teruggestort. Vandaag is het geld nog niet teruggestort, ik weer mailen... nee mevrouw, de kookplaat zit in het sorteerproces, u moet eerst de zending weigeren.. ��� (die dus nooit aankomt) ik weer bellen, we gaan het aan u overmaken... binnen enkele dagen kan ik het geld op de rekening verwachten. Nou ik ben benieuwd, weinig vertrouwen in eerlijk gezegd. Gek hè? Nu al dag 3 dat ik wacht op mijn 109 euro. Dit geld hebben ze al sinds de 17e in hun pocket. Met spoed terugstorten? Nee mevrouw... Ik mag dus gewoon op de stapel wachten op mijn geld.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Officiele reactie van Keukenloods 29-05-2018

Beste Limooo,

Ik heb zojuist ook op andere reviews gereageerd. Ik snap dat het een vervelende situatie is en dat je het geld z.s.m. terug wil hebben. Onze administratie gaat dit z.s.m. in orde maken. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen dan hoor ik dat graag.

Emma.

Limooo 29-05-2018

Beste Emma, vanaf vrijdag 25 mei zou het al zsm worden overgemaakt. Ik wil graag horen dàt het overgemaakt IS en niet wordt..

Miechiel Wehberg 26-05-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

Erg slechte ervaring met Keukenloods

Wij hebben een erg slechte ervaring met Keukenloods. Ik zal dit hieronder toelichten.

Op basis van onder andere recensies op deze site hebben wij een keuken gekocht bij Keukenloods. Helaas hebben wij hier spijt van. We hebben de keuken nu een jaar en 2 maanden en helaas hebben we vanaf het begin meerdere klachten, waarmee we niet geholpen worden. Als voorbeeld: de afzuiger behoort gewoon af te zuigen zou je denken toch? Onze afzuiger heeft niet/nooit naar behoren afgezogen en doet t nu, ruim een jaar verder, nog steeds niet. Keukenloods komt volgens ons helaas haar afspraken niet na. Ben je thuis aan ‘t wachten: komt er niemand opdagen. Geen bericht, niks. Ook daarna geen bericht na een vraag hierover. Echt een schande: zo vinden wij dat je niet met mensen (betalende klanten) om hoort te gaan. We hebben een aangetekende brief gestuurd om de koop te ontbinden (geld terug, keuken terug naar Keukenloods): geen reactie van Keukenloods. We gaan nu helaas naar de rechter om dit probleem op te lossen.

Kortom: erg slechte ervaring wat ons betreft met Keukenloods.

P.S. Naar aanleiding van deze vermelding heeft Keukenloods een reactie geplaatst dat ze bekend zouden zijn met onze klachten en contact met ons op zouden nemen hierover ter afhandeling: dit is helaas wederom een loze belofte geweest. Dit hebben ze niet gedaan. Wij hebben onze klachten helaas moeten voorleggen aan de rechter aangezien Keukenloods o.a. niet reageerde op onze klachten (niet naar onze tevredenheid) of ons doorverwees weer een nieuwe medewerker die niet op de hoogte was (zucht) of naar de fabrikant (we hadden toch een overeenkomst met Keukenloods?) Ongetwijfeld zijn er ook recensies van tevreden klanten, maar ik vind het wel zo eerlijk om te vermelden dat er ook klachten zijn die niet opgelost worden en dat de wijze waarop Keukenloods heeft gehandeld in onze zaak niet netjes (lees: schandalig naar onze mening) is geweest door vrij veel afspraken niet na te komen. Ons heeft het tot nu toe veel negatieve tijd, energie en geld gekost en ik zou als consument (indien ik overwoog een keuken te kopen bij Keukenloods en vooraf de recensies zou kiezen: wat ik gedaan heb) graag een eerlijk beeld willen schetsen en niet de waarheid willen verdoezelen: wees dus gewaarschuwd!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Officiele reactie van Keukenloods 01-06-2018

Beste Miechiel,

Wij betreuren dat de service bij de genoemde problemen onvoldoende is geweest. We hopen dat deze zaak uiteindelijk toch nog naar tevredenheid zal worden opgelost.

Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben kunt u mailen naar emma@keukenloods.nl.

Bekker 14-05-2018 In de winkel gekocht

Ondoorzichtig prijzenbeleid

Het gaat om Keukenloods Zaandam. ik heb daar 4x dezelfde keuken besteld. De prijsopgave begon bij €3850,-- en eindigde bij €4400,--. Ik kreeg elke keer korting, maar omdat de prijsverschillen zo groot waren, heb ik dat nagegaan op hun website en daaruit bleek dat zij op de kasten een percentage opgooien ten hoogte van de korting. Het prijsbeleid was compleet ondoorzichtig. Ik zou geen zaken doen met Keukenloods want zij zijn niet correct.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Officiele reactie van Keukenloods 16-05-2018

Beste Bekker,

Ik heb zojuist contact gehad met onze winkel in Zaandam en zij gaan deze klacht oppakken. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Harry 23-04-2018 Via de website gekocht

Apparaten op website niet niet leverbaar

Keuken-loods doet goed zijn best om apparaten tegen scherpe prijzen aan te bieden.
Verbazingwekkend is dat zelfs vandaag na meldingen mijnerzijds er nog steeds apparaten op de website staan welke niet meer leverbaar zijn. deze apparaten worden bij bestelling simpelweg vervangen door een ander apparaat.
In ons geval was dat een apparaat waar wij niet om gevraagd hadden.

KEUKEN-LOODS SCHOON JE WEBSITE OP !

Officiele reactie van Keukenloods 23-04-2018

Beste Harry,

Wat vervelend dat jullie een artikel hebben besteld wat niet meer leverbaar bleek te zijn. Mijn collega's proberen dan altijd het beste alternatief voor je uit te zoeken en deze z.s.m. te leveren. Wellicht is er in de communicatie hierover wat verkeerd gegaan? Mijn excuses daarvoor. Mocht ik nog iets kunnen betekenen dan hoor ik dat graag.

Wim Janssen 17-04-2018 In de winkel gekocht
Gaanderen

Goede service correcte aflevering

Vakkundige behandeling grote voorraad ruime keus goede en ruime parkeerplaats.
Snelle levering etc.etc.

Mijnders 16-04-2018 Via de website gekocht

Echt klantgericht

Mijn tekortkoming als klant is door de verkoopafdeling van Keukenloods perfect opgepakt. Al voor dat ik mijn fout had ontdekt. En de bestelling is aan de telefoon heel correct aangepast naar mijn wensen. Dank daarvoor!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Henriette Bensdorp 15-04-2018 Via de website gekocht

Magnetron in goede orde ontvangen

Levering in orde. Ik mis alleen een bon die tevens het garantiebewijs is, die trof ik niet aan bij het pakket. Verder vind ik de kosten van installatie erg hoog, E95.

Ger Moeliker 14-04-2018 In de winkel gekocht
Keukenloods Rotterdam

Zeer naar tevredenheid geadviseerd en geholpen

Ruime en lichte winkel. Overzichtelijk opstelling, ruime balie. Voldoende keus om je goed te kunnen oriënteren.

Josien 14-04-2018 Via de website gekocht

Erg behulpzaam!

Ik had per ongeluk een koelkast met een deur-op-deur systeem besteld in plaats van een sleepdeur systeem. Keukenloods stuurde een mail om te checken welk systeem ik nodig heb in mijn keuken, en ik bleek de verkeerde te hebben besteld. Superfijn dat we hier van tevoren achterkwamen en niet toen de koelkast al in mijn keuken stond. Hierdoor kon ik gewoon een nieuwe uitkiezen op de website. De bezorgers waren ook heel aardig en hebben zelfs al mijn spullen van de oude naar de nieuwe vriezer overgeheveld, top!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Esther 14-04-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Fijn dat ze ook meedenken!

Als leek had ik nogal wat vragen. Daar werd netjes op gereageerd. Ook t opmeten van de apparatuur werd extra gedaan zodat we zeker wisten dat alles zou passen. Monteurs waren ook professioneel en vriendelijk. Kortom op alle fronten tevreden met mijn nieuwe koelkast inbouwmagnetron, gasfornuis en oven en vaatwasser. Had ik dit maar eerder gedaan. En oh ja kwalitatief goed en goed geprijsd natuurlijk!

Simon 13-04-2018 Via de website gekocht

snelle levering en goed advies gekregen.

We zochten een xxl vaatwasser via internet moeilijk te vinden, na telefoontje keurig geholpen met advies en bestelling gelijk doorgezet.

Henk Vuijst 13-04-2018 In de winkel gekocht
zaandam

ging prima, goede kennis van de producten

ruim assortiment, goed overzicht. Je kunt alle apparaten zien en "voelen". Goede vakkennis van de verkoper.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

jacobs 13-04-2018 Via de website gekocht

prima service

uitstekende service en dito prijzen !ik koop graag mijn keukenapparatuur bij de keukenloods er valt goed mee te overleggen.nooit enig probleem mee gehad

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -