Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19126 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2670 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8.8

Jeroen Taillie 15-08-2017 In de winkel gekocht
Zaandam

Slechte levering en dramatische aftersales

Een mooie keuken besteld met A-klasse aparatuur voor een goede prijs. Tot zover tevreden. Echter de levering:
- werkblad beschadigd geleverd. 1 maand later nog geen voorgestelde oplossing, ondanks directe melding bij levering
- verkeerde schouw geleverd, correct vervangen na een week
- in de keuken zat geen enkele lade voor bestek. Na 1 maand nog niet geleverd
- in 6 van de 12 frontjes waren gaatjes voorgeboord voor de greepjes
- sparing voor kraan niet groot genoeg voor de geleverde kraan.

Nu zijn al deze punten vervelend, maar op te lossen. Helaas is de respons/informatie en follow up vanuit keukenloods bedroevend. Geen support, inleving of met name een vorm van terugkoppeling, tenzij je er zelf meerdere keren er week achteraan blijft bellen/mailen.
Maar dan nog na 1 maand helaas geen resultaten.
Voor ons dus een zeer slechte ervaring en kunnen hen dus duidelijk niet aanraden.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Officiele reactie van Keukenloods 16-08-2017

Beste Jeroen,

Wat vervelend dat na een maand de problemen nog niet verholpen zijn. Heb je voor mij misschien een ordernummer? Deze mag je ook mailen naar emma@keukenloods.nl. Dan ga ik het even voor je uitzoeken.

Emma | Keukenloods.nl

J.P. Verbaarendse 15-08-2017 In de winkel gekocht
Roosendaal

De moeite waard om te gaan bezichtigen

Een prachtige showroom en perfecte service. De moeite waard om te gaan kijken. Bezorging gaat precies volgens afspraak.

goha5 15-08-2017 Via de website gekocht

no nonsense shop

zonder de twijfel is dit de goedkoopste winkel, maar met levering en service hoort hij bij de beste. Ik zou deze winkel bij iedereen willen aanbevelen, zoals ik ook de aanbeveling van iemand anders heb gekregen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Maurice 15-08-2017 In de winkel gekocht

Goede prijs

Ik heb voor deze winkel gekozen vanwege de lage prijzen. Jammer dat het artikel niet op het afgesproken tijdstip binnen was. Ik kreeg toen echter wel zonder probleem een leentoestel mee. Ze hadden alleen wel even mogen laten weten dat het artikel niet binnen was op het afgesproken tijdstip.
Desondanks toch een aanrader!

Tineke 14-08-2017 Via de website gekocht

Aflevering perfect

Site is erg gemakkelijk, aflevering TOP, reactie bezorgen was ook uitstekend. Alleen jammer dat niet goed zichtbaar was dat de koelkast een iets langere levertijd nodig had.
Verder TOP

Emile 12-08-2017 In de winkel gekocht
Almere

Zeer goede service, alles conform afspraak.

In de winkel is men vriendelijk, en probeert je niets iets duurs aan te smeren, maar wat past bij je behoefte. Levering, betaling, installatie verloopt soepel zonder problemen. Komen afspraak na.

Cock 12-08-2017 Via de website gekocht

Alles zeer goed verzorgd

De site is goed verzorgd. De bezorger was zeer netjes en vriendelijk. De tijd van de bezorging klopte precies.

C Clement 12-08-2017 Via de website gekocht

Prima service op tijd geleverd en netjes in gebouwd.

Een heel goed online bedrijf met goeie mensen aan de telefoon. Eerst gebeld over het product.
En toen besteld gasfornuis en Oven.
Betalen pas bij het plaatsen prima geregeld. En het inbouwen ook niet te duur.
Goeie website.
Voor elke beurs een goed product.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jolanda Hekkers 12-08-2017 Via de website gekocht

Top service!

Vaatwasser was niet leverbaar en ik kreeg een mooie upgrade, heel erg blij mee. Zaterdag besteld maandagochtend al in huis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

J.J van Diemen 12-08-2017 In de winkel gekocht
Zaandam

Nog nooit meegemaakt !!

Jaren geleden voor het eerst een koelkast gekocht bij de keukenloods, dat was een positieve ervaring dus besloot ik toen mijn vriezer het begaf weer naar de keukenloods te gaan. Mijn verwachting werd overtroffen bij het tweede bezoek, de vriezer die ik kocht uit de outlet bleek niet in orde te zijn. toen ik daar melding van maakte werd er zonder enige weerstand een hagelnieuwe vriezer voor mij besteld en spoedig geleverd. De service die hier geleverd wordt is van ongekende klasse en kan menig ander bedrijf nog van leren. Hierbij bedank ik dan ook het hele team van de keukenloods en in het bijzonder X die dit allemaal mogelijk maakte.

h schutten 11-08-2017 In de winkel gekocht
terborg

goede servers

een goede servies en goede informatie naar de klant toe de levering van de bestelde artikel was binnen de aangegeven tijd

Rob 11-08-2017 In de winkel gekocht
Gaanderen

Vriendelijke service en snelle levering.

Wij zijn in de winkel geweest omdat we graag apparatuur "live" willen zien. Op de webshop staat veel info en foto's, maar er gaat niets boven zien met de vingers.
Aantal modellen in de winkel (vaatwasser) viel tegen, maar werd ruimschoots gecompenseerd door kennis en aandacht van de "verkopert".
Nadat we een model hadden geselecteerd en wilden kopen, kwam keukenloods uit eigen beweging met een luxer model tegen hetzelfde geld. Achterdochtige Nederlanders als we zijn, hebben we dit nog even gecontroleerd via andere aanbieders, maar er was geen addertje onder het gras. Integendeel: top deal!
Levering ging ook prima. Keurig SMS'je over wanneer...
We hadden al eerder wat via keukenloods gekocht, maar dat was via webshop. Ook prima en zeker toen bleek dat we wat probleempjes hadden (fabrikagefout). In no time opgelost!
Waarom een 9 en geen 10? Geen bakje koffie van de verkopert :-)

van Santen 11-08-2017 In de winkel gekocht

goede voorlichting, prettig geholpen

In de winkel in Gaanderen de producten gekocht, deskundig, en prettig geholpen, men nam echt de tijd voor je.
Men heeft daar verstand van keukenproducten.

P.b.tordoir 11-08-2017 In de winkel gekocht
Hoofdkantoor

Helaas het vie tegen

Keuken werd geleverd met deuk in de voorkant van het keukenblad
Er zou een speciaal bedrijf komen om deuk eruit te halen .
Dus nieuwe afspraak.
Keuken zou worden geleverd met aansluiting op aan/ afvoer.
Monteur wist van aansluiting aan en/ afvoer niets af. Dus nieuwe afspraak
Monteur heeft een kitrand gemaakt die er niet uitzien dus nieuwe afspraak
Officiele reactie van Keukenloods 11-08-2017

Beste P.b.tordoir,

Wat jammer dat je niet tevreden bent over onze service. Uit de review begrijp ik dat er een afspraak ingepland staat. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik dat graag via emma@keukenloods.nl.

Emma | Keukenloods.nl

Klaas 11-08-2017 Via de website gekocht

Snel, simpel en duidelijk!

Gemak van een duidelijke website, goede informatie en natuurlijk scherpe prijs. Email met koop etc en contact voor inbouwteam. Ook probleem met de kookplaat werd direct en goed opgepakt en afgehandeld. Zeker aanrader!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

wisa 11-08-2017 Via de website gekocht

Prima Service

Goeie webshop, duidelijke foto's je krijgt wat je ziet, prima service en snelle levering en we hebben voor paar tientjes meer de koelkast laten inbouwen en dit is heel mooi gedaan. strak werk!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wico 11-08-2017 Via de website gekocht

Goed en snel geleverd

Een fijne webshop die veelzijdig is ......
En een goede betrouwbare service heeft.....
Overzichtelijk en makkelijk te vinden artiekelen in de webshop

Nieuwe apparaten 11-08-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Nieuwe apparaten

Prima geholpen, voldoende tijd voor persoonlijke aandacht bij het maken van keuzes die voor jaren prettig gebruik moeten zijn

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Willem 11-08-2017 Via de website gekocht

Uitstekende kwaliteit en service.

Kookplaat is vakkundig ingebouwd. Oude materialen werden meegenomen. Ben erg blij met de kookplaat en de uitstekende service die geboden is. Was tevens een geweldige aanbieding.

Remmo Tolsma 10-08-2017 Via de website gekocht

Prima winkel waarmee je goede afspraken kunt maken.

Ik vind deze winkel een prima prijs-kwaliteit leveren. Reeds meerdere inbouwapparaten bij deze winkel aangeschaft en tot volle tevredenheid geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jelle 10-08-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Positieve ervaring

Onze aankoop vond 'ouderwets' in de winkel plaats omdat we de kraan even in het echt wilden aanschouwen. We werden erg vriendelijk geholpen. Het advies was open en eerlijk, of althans zo goed gebracht dat het eerlijk aanvoelde ;). We kregen nuttige tips over de installatie en de verkoper heeft ons geholpen met onze keuze. De levering was keurig, kort telefonisch contact voor de aankomst was prettig. We waren net de deur uit maar in overleg met de bezorger kon worden geregeld dat het pakket bij de buren werd bezorgd. Heel prettig. De prijs was ook zo laag als we 'm konden vinden, dus er valt eigenlijk niets te klagen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

thijs 09-08-2017 In de winkel gekocht
Zaanstad

scherpste prijzen!

Uitleg en begeleiding in winkel was deskundig en gewoon goed. Ter plekke werd check gedaan of uitgezochte artikelen idd de goedkoopste waren op internet. leverde toch mooi nog wat extra voordeel op. overtuigende service!

Jammer is dat doorgegeven adres wijziging niet terecht kwam bij de chauffeur. een kleine smet in een verder perfect functionerende winkel.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

N.Molenaar 09-08-2017 In de winkel gekocht
Keukenloods in Zaandam

Snelle levering

De winkel heeft een ruim assortiment maar is wel overzichtelijk,
Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Sanne 09-08-2017 Via de website gekocht

Super service

Ik kan niet anders dan deze onderneming een 10 geven! Ik had via de website een afzuigkap besteld en zelf! de fout gemaakt door een verkeerd model te bestellen. Contact opgenomen met de klantenservice en zij dachten zo goed met ons mee! We kregen een beter model voor dezelfde prijs en spoedlevering omdat we er eigenlijk op zaten te wachten. Dat vind ik echt top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bert 09-08-2017 Via de website gekocht

Siemens Vaatwasser greeploos

Snelle levering tegen een mooie prijs. Wel jammer dat de afmetingen van de machine toch niet helemaal gelijk waren aan de machine die vervangen werd. Dat vereiste wat aanpassingen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

W. Aarts 09-08-2017 Via de website gekocht

Men doet wat men op de website beloofd

Alles klopte van de afspraken die gemaakt zijn. Levering was keurig op tijd en vriendelijk personeel. De prijs/ kwaliteitsverhouding was oke, ik kan en zal de keukenloods iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Arie 09-08-2017 Via de website gekocht

Prima levering en plaatsing

Prima aanbieding voor de inductiekookplaat, duidelijke afspraak en communicatie over levering en plaatsing.

Pluspunten

• Afleverservice

Minpunten

• -

Roy 09-08-2017 Via de website gekocht

Klant vriendelijk! Goed meedenken en goede service!

Via de webshop vervangende keukenapparatuur aangekocht: de medewerkers hebben uitstekend meegedacht en tips gegeven. Inmiddels zijn de vaatwasser, kookplaat, koel/vriescombinatie en afzuigkap vervangen. Top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Michiel 09-08-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Snel goedkoop en deskundige medewerkers. Na bestellen stonden de artikelen de volgende dag in huis. Nette bezorgers en de artikelen keurig ingepakt

Jaap 09-08-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Gasstel besteld was niet helemaal compleet. Een telefoontje naar de keuke nloods en zonder moeilijk te doen snel een nieuwe toe gestuurd

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

MB 09-08-2017 Via de website gekocht

Vlotte telefonische service; aflevering iets slordiger.

Geweldig geholpen bij het maken van een keuze aan de telefoon. Niet alleen gesproken over prijzen maar vooral ook over de gebruiksmogelijkheden in combinatie met onze wensen en manier van leven.

Guido 09-08-2017 Via de website gekocht

Correcte, snelle en vriendelijke service

De site is overzichtelijk en eenvoudig te gebruiken. De toestel waarnaar men op zoek is kan eenvoudig en snel gevonden worden en de bestelling is al even simpel.
De betaling kan zowel online gebeuren als bij aflevering, wat voor veel consumenten een meerwaarde betekent gezien ze pas echt hoeven te betalen als de aangekochte thuis toestellen geleverd worden.
Ook de aflevering gebeurde op een klantvriendelijke manier.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Folkersma 09-08-2017 In de winkel gekocht
Almere

AANRADER

Nooooit meer naar een andere Keukengigiant, oid. Shop gewoon via het internet bij Keukenloods en vraag een offerte op. Wij zijn daarna naar de dichtstbijzijnde vestiging gegaan om al de gekozen apparatuur te bekijken en te kopen. Vriendelijk personeel met veel kennis, veel keuze in merken, de nieuwste apparatuur en een super prijs! Wij hebben deze apparatuur in onze IKEA keuken geplaatst. Zo hebben we hoogwaardige kwaliteit keuken-apparatuur in een betaalbare zeer goede keuken. Een ideale keuze voor ons.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Paulien 09-08-2017 Via de website gekocht

Top service

Mooie producten tegen een goede prijs .
Snelle levering .
Ook bij hun bellen lieve en vriendelijke mensen die je te woord staan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ap Ruiterkamp 09-08-2017 In de winkel gekocht
Gaanderen

Deskundig geadviseerd, vriendelijk correct geholpen.

Heldere, duidelijke website. Showroom Gaanderen bezocht goed bereikbaar, gratis parkeren. Vriendelijk deskundig personeel. Laten plaatsen door Keukenloods, keurig netjes geplaatst.

Marieke 09-08-2017 Via de website gekocht

Montage team geweldig

Inbouwapparatuur is voor mij altijd een belemmering. Nu niet meer.
Montage via keukenloods ervaren als geweldig Keurig beleefd. Rustig netjes , vakkundig en correct .
Heel blij mee.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Robert H 09-08-2017 Via de website gekocht

Prima deal

Ruime keuze, goede bereikbaarheid/communicatie, mooie aanbieding. Wel iets langere levertijd als beloofd, maar dat was geen echte ramp

Sandifort 09-08-2017 Via de website gekocht

Zeer bekwame monteurs met veel inzicht en kennis.

zeer uitgebreid en overzichtelijk met complete informatie,
goede monteurs met veel kennis van installeren.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

miep 09-08-2017 In de winkel gekocht
amsterdam

TOPservice!

Goed, snel en naar alle tevredenheid geholpen. Personeel denkt met je mee, is zeer klantvriendelijk!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Shelley 09-08-2017 Via de website gekocht

Super, goed en snel

Deze winkel is makkelijk en snel. Het bestellen is heel makkelijk te doen via internet. Na het bestellen kreeg ik nog een mail om de maten nogmaals te checken en dan hup een dag later heb was de koelkast er. Maar ik kon ook kiezen voor een datum die mij uit kwam. De chauffeur die de koelkast bezorgd is ook super vriendelijk. Kortom top top en nog eens top. En wat betreft de koelkast was Keukenloods ook goedkoper dan anderen. Dus ik raad ze zeker aan 😊

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Paans 09-08-2017 In de winkel gekocht

Prima geholpen

Prettig en snel geholpen al kwamen we alleen voor een nieuwe vaatwasser.
Ook de installatie werd geregeld.

Frans 09-08-2017 In de winkel gekocht
Nederweert

Prima service door erg vriendelijk personeel

We hadden nieuwe keukenapparatuur nodig en deze winkel binnengelopen, er waren voldoende producten aanwezig welke aantrekkelijk geprijsd waren.

Piet 09-08-2017 Via de website gekocht

Prima prijs-kwaliteit verhouding

Laagste prijs, afhandeling volgens afspraak, levering exact op aangegeven tijdstip. Mijn complimenten.

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Pals48 09-08-2017 Via de website gekocht

Prima koop

Overzichtelijk webshop gemakkelijk bestellen snelle levering prima product. Erg tevreden over het geleverde product.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

C E Zegwaard 09-08-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle service

Zeer gebruiksvriendelijke site. Zoeken op artikelnummer is een uitkomst. Snelle service en goede verpakte producten.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marnix 09-08-2017 Via de website gekocht

Prima zakendoen!

Wij wilden een nieuwe koelkast kopen. Prijs van de gewenste koelkast was op aanvraag. We omvingen een snelle reactie en prima voorstel. Daags na de koop werden we gebeld wanneer de koelkast gelverd kon worden. Gelukkig Was dot direct na het weekend. Voor de levering werden we gebeld om het tijdstip nader af te stemmen. Keurige levering door een erg behulpzame en aardige man. Hij nam ook meteen de oude koelkast mee. Ook al was deze niet direct leeg.
Ook fijn bij Leukenloods is de uitgebreide bereikbaarheid per chat. Er zijn bijna altijd voldoende medewerkers.
Wij zijn dik tevreden!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Seppenwoolde 09-08-2017 In de winkel gekocht
Gaanderen

Goed meegedacht en goede service.

We zijn zeer tevreden over de Keukenloods. We werden goed geholpen en er werd goed meegedacht.
Door de vakantieperiode duurde het wat lang, voordat de vaatwasser geplaatst kon worden, maar het was het wachten waard.

K. Middel 08-08-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar bedrijf

Webshop is zeer duidelijk, makkelijk te vinden welk product je zoekt. Prima prijzen !! De dag van levering nemen ze contact op hoe laat ze ongeveer bij je zijn voor levering. Zeer vriendelijke bezorger.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Cdv 08-08-2017 Via de website gekocht

Teleurgesteld

Koelkast en vriezer besteld bij keukenloods. Op de website stond binnen 1 a 2 werkdagen geleverd. Zelf de keuze gemaakt na 5 werkdagen pas te laten leveren i.v.m werk. De dag voor de levering om kwart voor 5 's middags gebeld dat de koelkast niet geleverd kon worden doordat hij niet voorradig was. Ik heb toen aangegeven dat ik graag de vriezer wel zou ontvangen de volgende dag. Deze was zonder overleg al van de bezorglijst gehaald en dus niet meer mogelijk om te bezorgen de volgende dag. Zeer teleurstellend en daardoor nog een week moeten wachten. Na navraag bij de leverancier was te verwachten dat de koelkast na 4 werkdagen geleverd kon worden. Na 4 werkdagen gebeld dat de koelkast pas over 3 en halve week geleverd kon worden. Hierdoor de koelkast geannuleerd en laten leveren door de concurrent (de volgende dag).

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

sjors 08-08-2017 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Goede service, meedenken en geduld

Ontspannen ontvangst, goede voorlichting van gekwalificeerd personeel en zelfs als je onverwacht aankomt maakt men tijd voor je vrij