Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19126 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2672 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8.8

Mariël Aeissing 08-08-2017 In de winkel gekocht

Prima service!

Na een foutje bij levering is dit keurig opgelost!
Eerst ontzettend balen maar het is goed gekomen uiteindelijk!
Wij zijn erg tevreden.

Vera 08-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering. Correcte afhandleing

De site is erg overzichtelijk en geeft duidelijk en goed leesbare technische informatie. Het bestelproces was duidelijk, snel en simpel. De aflevering binnen de toegezegde termijn en de bezorger was erg vriendelijk.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

jampie 08-08-2017 In de winkel gekocht
Veendam

goede service en prettige mensen

alles was prima in orde , zoals was afgesproken.ook de planning voor het bezorgen klopte precies.Keukenloods beveel ik aan bij iedereen.

Margje 08-08-2017 Via de website gekocht

Prima werk geleverd

Via via werd mij Keukenloods aangeraden en ik heb er absoluut geen spijt van. Alles telefonisch geregeld en aan mijn wensen voor een extra factuur werd zonder gemor voldaan. Spullen werden op afspraak geleverd en goed gemonteerd. Nadat bleek dat de afzuigkap te veel geluid gaf, is er niet zolang gezocht tot het probleem was opgelost. Tot nu toe ben ik een zeer tevreden klant die Keukenloods ook aan anderen zou aanbevelen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Patrizia 08-08-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Goede prijs/kwaliteit, snelle service en persoonlijke aanpak en contact. Het gasfornuis met oven ziet er mooi uit. Ik had hem binnen een dag in huis en werd goed op de hoogte gehouden van de levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

MiX 08-08-2017 Via de website gekocht

goede levering

correcte behandeling, snelle levering alleen de plaatsing was niet helemaal correct maar ook dit wordt op korte termijn opgelost.

Nikki 08-08-2017 Via de website gekocht

Internetservice is top! Winkel helaas niet

Ik geef het cijfer 7 voor de goede service die wij hebben gehad via de website en de levering hiervan! Echter, wij zijn ook naar 1 van de winkels geweest (Nederweert) en zijn hier zo onvriendelijk behandeld dat we de winkel verlaten hebben. Wij wilden namelijk graag wat meer informatie over een werkblad en een prijsopgave hiervan. Na meer dan een kwartier wachten, terwijl er verder geen enkele klant aanwezig was in de winkel, zijn wij door 1 Vd medewerkers erg onvriendelijk te woord gestaan. Wij moesten maar wachten en ze wist niet hoe lang , zij en collega waren bezig. De toon was bot en geïrriteerd. Wij hebben besloten de apparatuur dus gewoon online te bestellen en het werkblad maar elders. Via internet zullen wij dus zeker aanraden om bij jullie te bestellen, maar wij zullen niet meer naar deze vestiging gaan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

TIneke Slokkers 08-08-2017 In de winkel gekocht
Roosendaal

Super geweldige service

Mijn vriendin adviseerde mij hier naartoe te gaan voor een nieuwe afwasmachine. Super geholpen. Snel geslaagd. Goed geïnstalleerd. Ben zeer tevreden

van Bers 08-08-2017 In de winkel gekocht
Roosendaal

Eindelijk mijn droomhuis!

Wauwwwww! Vanaf het 1e moment dat je keukenloods binnenstapt word je vriendelijk geholpen -onder het genot van een heerlijk bakje koffie.
Vervolgens nemen ze echt de tijd, denken goed met je mee en dringen niets op.
Dus, denken jullie over een nieuwe keuken na, stap eens binnen bij keukenloods en kijk je ogen uit!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Paul Spek 08-08-2017 Via de website gekocht

Ook in het weekend !!

Op zondag (23 juli jl.) begaf mijn afzuigkap (21 jaar oud) het definitief !! In de week voorafgaand viel eerst de verlichting uit- 2 dagen later de afzuiging - einde oefening dus - mocht ook wel na 21 !! jaar.
wat nu: goede raad was duur - het was tenslotte weekend - internet zoeken: gevonden Keukenloods - Opmeer - bellen - en ja hoor contact - nieuwe afzuigkap besteld - mazzel ook nog was in de aanbieding - de klantenservice gaf goede informatie en wist waar ik het over had - op 29 juli jl. werd de afzuigkap geplaatst door het 'Inbouwteam' - alles prima in orde - medewerker inbouwteam servicegericht - vriendelijk en leverde prima werk - inclusief de reiniging/ontvetting klep !! en dat alles tegen een zeer redelijk tarief - ik was vergeten nog even een demonstratie te vragen v.w.b. het vervangen van lampjes etc. - was geen probleem - de medewerker inbouwteam kwam op de maandag na montage langs om mij e.e.a. nog even te demonstreren - nogmaals prima service !!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Nanne 08-08-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd

Nadat de bestelling en betaling was voldaan kwam ik er achter dat het verkeerde product was besteld. Ik had niet goed gelezen (820 ipv 840). Na een kort telefoontje kon dit nog gewijzigd worden en werd het goede product de volgende dag geleverd.

FHW 08-08-2017 Via de website gekocht

Mooie prijs en snel geleverd

Na bestelling volgende dag al in huis en oude koelkast is weer meegenomen. En dat voor een prima prijs. wat wil je nog meer?

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bert Peters 08-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering goede service

Vaatwasser snel en accuraat, mooie prijs juiste info, thuis gebracht oude weer mee retour, € 50 van Siemens binnen een week op de rekeing.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

D.Zwart 08-08-2017 Via de website gekocht

Gemaakte afspraken prima nagekomen.

Site is overzichtelijk. Gemaakte afspraken zijn nagekomen zoals type vaatwasser,kregen zelfs voor hetzelfde geld een duurder type en de levertijd is nagekomen. Vriendelijke chauffeur vaatwasser keurig binnen gezet en oude meegenomen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ruigrok 08-08-2017 In de winkel gekocht

Goede keus!

Goed geholpen met onze keuze. Prima prijs (goedkoopste via internet) en alles netjes in de keuken geleverd!
We zijn er blij mee!

connie tode 08-08-2017 Via de website gekocht

geweldig bedrijf goed geprijsd en klantvriendelijk

Heel prettig geholpen door een zeer vriendelijke meneer die ook nog een met ons meedacht en goed adviseerde

B.water 08-08-2017 Via de website gekocht

Super service, en geweldig meegedacht

Super geholpen, en kreeg zelfs nog een email of het wel echt de goede bestelling was. Bezorger ook behulpzaam en vriendelijk

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan 08-08-2017 Via de website gekocht

Soepeltjes voor de laagste prijs

De reden om hiervoor te kiezen was de prijs; die was het laagst.
Maar de site was erg toegankelijk en de service was prima.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

J. Verbunt. 08-08-2017 In de winkel gekocht
Filiaal Nederweert.

Prima service!

Via de webshop even naar de 'echte winkel' in Nederweert geweest. Prima advies gekregen. Daar heeft de medewerkster voor ons de bestelling geplaatst en is alles correct afgehandeld.

F.Blok 08-08-2017 Via de website gekocht

vriendelijke uitleg over het product

lekker snel zijn mijn vragen beandwoord zo kon ik het juiste product voor mijn situatie kiezen.
Mijn kookplaat moest besteld worden maar is toch heel snel geleverd.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

H.Schreur 08-08-2017 Via de website gekocht

Keukenloods: Bestelling en levering groots!!

Het was de eerste keer dat wij een aankoop bestelden via internet. Ook de eerste keer dat wij bij de Keukenloods een bestelling plaatsten. Alles is ons 150 % meegevallen. Zeer snelle reactie en levering. De plaatsing door een goede en ervaren monteur. De prijs helemaal super.
Niets dan lof voor de Keukenloods!!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Erik 08-08-2017 Via de website gekocht

Vreemde prijsstelling

Er worden verschillende prijzen gehanteerd, als je rechtstreeks op de site zoekt betaal je veel meer dan via Google. Je zou denken dat dit toeval is maar ik heb dit met meer artikelen gedaan en tot mijn verbazing is dat meestal zo. Dus nooit op de site rechtstreeks bestellen maar via Google het artikel zoeken.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

C.J Daalmeijer 08-08-2017 Via de website gekocht

Perfecte afhandeling

Vanaf het eerste contact de juiste voorlichting.
Goed op de hoogte gehouden van de afhandeling van de gehele order. Tot en met het installeren fantastisch geregeld. Alles precies zoals afgesproken. Zeer tevreden.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Mannus Goris 08-08-2017 In de winkel gekocht
keukenloods amsterdam

prima!

prima afhandeling en plaatsing en goede monteur met passie voor de juiste installatie. Vriendelijke sfeer in winkel.

Gerald 08-08-2017 Via de website gekocht

Perfecte service

Snelle service en perfect verpakt echt een aanrader. Binnen 1 dag afgeleverd zoals beloofd was dus zeker voor herhaling vatbaar. En goedkoper als andere aanbieders.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mike 08-08-2017 Via de website gekocht

Goede Service

Goede service op de site stond een andere prijs dit aangegeven en de prijs werd direct aangepast in mijn voordeel.
Goed op de hoogte gehouden betreft levering via mail .

Ada 08-08-2017 Via de website gekocht

Prima service en concurrerende prijs

Mijn Inbouwdiepvries die 25 jaar oud was, functioneerde niet goed meer. De maat was bijna niet meer te krijgen. Keukenloods kon er nog een vinden. De levering was zoals afgesproken.

Smissen 07-08-2017 Via de website gekocht

Ik wacht al meer dan 2 weken op mijn geld teruggave

Las goede recensies over keukenloods, dus hier maar bestellen. Ik krijg een afzuigkap met krassen en we komen een schadebedrag overeen op 21 juli. Nu 7 augustus nog steeds geen bedrag teruggestort gekregen.

Sebastiaan 06-08-2017 Via de website gekocht

Prima service

Prima webwinkel. De kookplaat is wel een dag later geleverd. Dit kwam doordat de bij hun geleverde kookplaat defect geleverd was.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan Willem 06-08-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Aanrader!

Zonder afspraak de showroom binnen gelopen, rustig rond kunnen lopen en kijken en toen keurig geholpen om een eerste schets van een keuken te maken (met grove prijsindicatie). Vervolgens bij een tweede bezoek de tekening aangepast en apparatuur en materiaal uitgezocht. Daarna geweldige service tijdens het hele proces, het inmeten, het aansluitschema voor onze aannemer en de installatie. We werden op tijd gebeld voor alle stappen. De installatie was binnen een dag. Aanrader.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

H 05-08-2017 Via de website gekocht

Top!

Perfect meegedacht bij de inbouwkoelkast. Zeer nette levering! Ze hanteren goede prijzen! Ik ben erg tevreden over Keukenloods.

ton van bokhoven 05-08-2017 Via de website gekocht

top bedrijf zowel in deskundigheid als service en prijs

zeer klantvriendelijke website , uitstekende prijs , groot assortiment en snelle levertijd . ook de wachttijd aan de telefoon is heel kort en je krijgt direct een bevredigend antwoord.
de levering ging ook op de afgesproken tijd zonder problemen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Patrick 05-08-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam Z.O.

Goed loodswerk door woud van apparatuur

Alles klopt: dienstverlening gepaard met heldere voorlichting, vlotte afwikkeling van de koop en aflevering volgens het boekje.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

alex 05-08-2017 Via de website gekocht

snel en goed

zeer makkelijke web shop, goede response op meerdere emails en snelle levering, kortom een echte aanrader

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rijk 05-08-2017 Via de website gekocht

Correcte levering

Eerlijke afspraak over levertijd en correcte levering, scherpe prijs en heldere duidelijke website. Artikel was niet op voorraad , maar wel binnen een week geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Chris 04-08-2017 Via de website gekocht

Super!

Super! Vaatwasser bleek niet leverbaar en kregen kosteloos (behoorlijke) upgrade op de vaatwasser die werd geleverd op de gewenste leverdag. Oude vaatwasser zonder probleem retour. Fijne service en scherpe prijs, absolute aanrader.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Peter 04-08-2017 Via de website gekocht

Alles volgens afspraak

Groot assortiment en als er iets niet op voorraad is wordt een duurder product voor de lagere prijs aangeboden. Je krijgt wat je bestelt voor de prijs die je afspreekt en wordt geleverd wanneer het je uitkomt. Niets mis mee dus!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Rob 04-08-2017 Via de website gekocht

Service is perfect!

Alles tot grote tevredenheid, precies conform afspraak. Een uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Ik kan de keukenloods van harte aanbevelen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Theo Anders 04-08-2017 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Geweldige service, komen na wat is afgesproken.

Duidelijke site, toch even naar de winkel in Waddinxveen. Vriendelijke en vakbekwame medewerkers.
Apparatuur ( combi oven magnetron en vaatwasser ) voldoen aan onze verwachtingen, of zijn nog beter in de praktijk. De installatie verliep professioneel en vlot, goede en vriendelijke monteur, Franz Tijssen, een pluim voor hem.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Roel 03-08-2017 In de winkel gekocht
Zaandam

Ga langs voor maximale korting

Wij hadden een nieuwe oven nodig. Nadat we eerst de prijzen online hadden bekeken zijn we naar keukenloods xxl in Zaandam gegaan om daar ons nog beter te laten adviseren. Tot onze verbazing wist de medewerker ter plaatsen ons een nog mooiere prijs aan te bieden dan de prijsvechters op internet.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

A Fokker 03-08-2017 Via de website gekocht

goed

goede site en ruim aanbod van witgoed . een min punt is dat ik met twee houten kratten en een hoop plastic en piepschuim bleef zitten.
Waarom niet buiten uitpakken en verpakking meenemen???? zo doet het gros van de leveranciers het. vandaar voor levering een onvoldoende

J.W.Bekkering 03-08-2017 In de winkel gekocht
Veendam

Goede producten, goed advies voor een goede prijs.

Eerder goede ervaring met winkel gehad en aanbevolen door vrienden. Goed toegankelijke website met de resente aanbiedingen.

Arno 03-08-2017 In de winkel gekocht

Goede service

Erg vriendelijke mensen en proffesioneel advies!
We zijn er meerdere keren geweest en worden altijd fijn geholpen!

M Veraart 03-08-2017 Via de website gekocht

Zeer goede en snelle service

Wij hebben al meerdere bestellingen gedaan altijd een zeer goede en snelle service wij konden dezelfde dag onze bestelling bij het magazijn in Opdam ophalen. Wat erg prettig is als de oude kookplaat er plots mee stopt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Cor 03-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering een keurige installatie

We hebben een quooker besteld en laten inbouwen. Zowel de bestelling als de levering als het inbouwen zijn zeer vlot en netjes uitgevoerd. Zeer tevreden.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

A.Logtens 03-08-2017 Via de website gekocht

Supersnelle service

Zeer overzichtelijke webshop, je kan
meteen zien of het product op voorraad is enwat de verwachte levertijd zal zijn.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mireille 03-08-2017 Via de website gekocht

Fantastisch!!! 100% tevreden!!!

Super service! Had elders product goedkoper gezien. Contact gehad met Keukenloods via WhatsApp, dat ging super. Meteen reactie. Ze konden het product ook leveren tegen lagere prijs. Ik werd netjes door hun gebeld om de bestelling te plaatsen. Levering is ook super gegaan. Er wordt een tijdsindicatie gegeven van 3 uur. Dat is super, hoef je geen hele dag zitten wachten. Ze kwamen netjes op tijd. Producten wat ik heb gekocht werken super. Ik ben dus super tevreden!!!! 100 % ok!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Henk Breimer 03-08-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Goed geregeld.

door de snelle levering en installatie hebben wij maar heel kort zonder fornuis gezeten. Fijn dat dit zo kon.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Henk 02-08-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service.

Goed en snel geholpen door een vakkundig persoon.
Goede uitleg en een goede service.
Dus zeker de moeite waard om weer eens te shoppen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Erwin 02-08-2017 Via de website gekocht

Super service

Het gene dat we besteld hebben klopt met de gegeven info op de website.Het voordeel is dat je meteen weet of het product leverbaar is. En dat er duidelijke info is als het product aan huis geleverd wordt. Snelle levering en in mijn geval geen gebruik hoeven te maken van de service die verleend wordt als er iets mis zou zijn met de levering of het product. En zal je toch gebruik moeten maken van de service zal dat naar mijn mening ook wel positief worden ervaren.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -