Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19102 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2675 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.8

Erik van der Poel 02-08-2017 Via de website gekocht

Service zoals je het wilt

Omdat wij geen standaard koelkast moesten kopen was het goed te ervaren dat benodigde aandacht werd gegeven. Een extra controle mail met de vraag of wij de juiste koelkast hadden geselecteerd. Dit om te voorkomen dat wij € 50 moesten betalen om het apparaat terug te sturen.
De monteur was prima om de hoogte van de ins en outs van het apparaat. Desondanks controleerde hij ook nog een keer of het, het juiste apparaat was.

Prima verzorgd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Winn van den Bemt 02-08-2017 In de winkel gekocht
Roosendaal

Goede duidelijke begeleiding bij aankoop en levering

Vanaf het begin gaf de medewerker van de Keukenloods vertrouwen door zijn goede en duidelijke voorlichting, het meedenken en ideeën aandragen. De showroom was netjes en met voldoende apparatuur opgesteld.
De website is gebruiksvriendelijk met een goede zoekmachine. Bij alle apparaten staat een duidelijke omschrijving en toepassingen.
De keuze is zeer uitgebreid in alle merken en prijsklassen
Van het begin tot het eind zijn we via de mail goed op de hoogte gehouden mbt aankoop en levering.
Op mijn vragen zowel telefonisch als via de mail werd adequaat gereageerd en kreeg ik duidelijke antwoorden.
Alle apparaten voor de nieuwe keuken werden keurig op tijd geleverd en de sets waren compleet.
Bij de prijsvergelijking met andere sites kwam de Keukenloods vaak als goedkoopste naar voren of zat daar dicht bij.
Ik ben een kritische koper, maar ik heb geen enkele negatieve ervaring, integendeel.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Hildegard Wuijster 02-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Inductiekookplaat was niet meer voorradig. Kreeg duurdere zonder bijbetaling. Dus toch op tijd in huis. Super

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Fam Reijnen 02-08-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Prima service en super inbouw team !

Gekocht apparatuur op afgesproken dag geleverd en Perfect ingebouwd, de inbouwer dacht mee en dat was handig omdat het een nieuwe keuken was. Erg tevreden.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

G. Nieuwenhuis 02-08-2017 Via de website gekocht

Alles volgens afspraak

Nu al diverse producten gekocht, zowel in de winkel als ook online.
Wij zijn zeer tevreden met de uitleg in de winkel en ook bij telefonisch contact worden we zeer netjes te woord gestaan en de uitleg van producten is zeer goed.
Bij online bestellingen nooit geen problemen gehad en de leveringen gaan precies volgens afspraak.
Ik beveel deze winkel ten zeerste aan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Berry sloof 02-08-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed!

Vaatwasser besteld en contact gezocht met het inbouwteam.De monteurs hadden niet op korte termijn tijd om de vaatwasser te plaatsen dit duurde ruim een week.Aangezien een kapotte vaatwasser graag zsm vervangen word was dit wel vervelend,Keurig netjes afgewacht tot de mannen kwamen en die hebben dit buitengewoon netjes opgelost en alles vakkundig ingebouwd,Het inbouwteam verdient wat betreft montage een dikke 10!!

Volgende keer zeker weer!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sandra 02-08-2017 Via de website gekocht

uitstekende service

Zeer snelle levering en goede informatie over mijn aankoop gekregen. Goede prijs scheelde veel met de concurent.

Caja 02-08-2017 Via de website gekocht

Goede kwaliteit

Onze bestelling van een vaatwasser en een afzuigkap hadden we een aantal weken van tevoren geplaatst. Dit werd keurig op de afgesproken datum geleverd. We werden van tevoren wel gemaild met de vraag of we zeker wisten dat we de juiste maat vaatwasser hadden besteld, zodat hij niet teruggestuurd zou worden en het hen geen €50 extra verzendkosten zou opleveren. Dat vonden wij vreemd, want je zou zeggen dat het kosten zijn voor de koper. Maar alles klopte en wij zijn tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

MJM 02-08-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam

ik wacht al 3 maanden op een koolstoffilter!

Eerst was ik heel tevreden met de keukenloods. Aardige klantvriendelijke mensen, goede levering. Maar nu niet meer. Ik wacht al 3 maanden op een passend koolstoffilter. Ik moet er steeds zelf achteraan bellen en de telefoon wordt bijna niet opgenomen. Toen ik dan maar zoals gesuggereerd een mailtje stuurde, kreeg ik een antwoord dat helemaal niet adequaat was. Het ging namelijk over een warmhoudlade die allang in mei geleverd is. Toch maar weer gebeld dan. Nu heeft iemand me beloofd vandaag terug te bellen. Ik ben heel benieuwd!

Officiele reactie van Keukenloods 02-08-2017

Beste MJM,

Wat vervelend dat je al een tijdje moet wachten op de koolstoffilter. Ik hoor het graag wanneer er vandaag geen contact is opgenomen. Dan ontvang ik graag een ordernummer dan kan ik kijken wat ik voor je kan betekenen.

Emma | Keukenloods.nl

Mieke de jager 02-08-2017 Via de website gekocht

top die keukenloods

gewoon goed en keurig geregeld. hele leuke prijzen en de levering echt strak op tijd. wat wil je nog mee

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hielke van der Scheer 02-08-2017 Via de website gekocht

Prima klantenservice.

Naast duidelijke site ook prima telefonische ondersteuning en advies gekregen. Hierdoor kleine wijziging in oorspronkelijke order. Levering en communicatie TOP.

Tweede dat we gebruik hebben gemaakt van de Keukenloods.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Johan 02-08-2017 In de winkel gekocht
Roosendaal

Goed advies en stipte levering,

Prima advies om het type Siemens SN69MO35Nl /D5 te kopen.Goed prijs - product prestatie. Wast heel mooi schoon en maakt weinig geluid tijdens het wassen.
Keukenloods is duidelijk wat betreft afspraken en levering en is scherp m.b.t. de prijzen.

Tevreden klant 01-08-2017 In de winkel gekocht
zaandam

Prima service

In het verleden al artikelen gekocht. Mijn inbouwgasstel was kapot en wilde graag een nieuwe.
Kreeg een prima en eerlijk advies en de juiste maat voor mijn inbouw.
Hoefde zelf niet te sjouwen, het apparaat werd keurig naar mijn auto gebracht.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

celia 01-08-2017 Via de website gekocht

top apparaat voor een topprijs

goede service, snelle beantwoording mail, goede merken voor een mooie prijs en snelle levering van de door mij bestelde combi oven.

Ed 01-08-2017 Via de website gekocht

Op zich allemaal goed geregeld , jammer dat er voor texel extra transportkosten betaald moeten worden ,diversen andere bedrijven doen dit nl niet .

Corrie 01-08-2017 In de winkel gekocht
Zaandam

Prima

We hebben gekozen voor beste prijs. Ook hadden zij precies de maten voor onze inbouwapparatuur en werkblad

AART 01-08-2017 Via de website gekocht

Prima service

Prima contact met de medewerker, snelle levering , installatie ook in orde.
De website is overzichtelijk.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

w.s. 01-08-2017 In de winkel gekocht
Veendam

Okidoki!!

alles verloopt volgens afspraak en montage is top; verder is de intermenselijke omgang om door een ringetje te halen

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Bhs 01-08-2017 Via de website gekocht

Uitstekende sevice

Groot assortiment uitstekende klantenservice correcte levering montage service is indien gewenst beschikbaar.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wabe 01-08-2017 Via de website gekocht

Meedenkers

Keukenloods heeft een ruim aanbod van producten van bekende merken. Na bestelling bleek het door ons gekozen product niet tijdig leverbaar. Het was geen probleem om een alternatief wel snel te leveren, voor dezelfde prijs. Top service.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sabina 01-08-2017 In de winkel gekocht
Zaandam

Super service

Al meerdere malen apparaten en zelfs een gehele keuken aangekocht bij Keukenloods. Altijd zeer tevereden over het advies en levering en het plaatsen. Wij blijven trouwe klanten

Tanya 01-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Great service! Fast delivery brought straight to the kitchen, absolutely love the oven, friendly helpful delivery

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wil 01-08-2017 Via de website gekocht

Alles volgens afspraak

Goedkoop, telefonisch goed bereikbaar en alles loopt volgens de afspraken die we hadden over de levering.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

E. 01-08-2017 Via de website gekocht

Goede service

Een fijne webshop, waar je goed producten kan vergelijken.
Ik kocht een afzuigkap welke niet meer leverbaar was, kreeg een nieuwer type welke ook nog voordeliger was.
Het resterende bedrag werd netjes teruggestort.

Cindy 29-07-2017 Via de website gekocht

snel gefixt

Oude koelkast werd slecht, nieuwe uitgezocht op de site, even telefonisch gecheckt of de maat goed was en een paar dagen werd deze vakkundig geinstalleerd. Duidelijk en snel, dus super!

Ivon en Wim 28-07-2017 Via de website gekocht

Prima koop, prima afhandeling

Onze wens: inbouwkoelkast was vlug te vinden. Eigenschappen ook, waaronder de inbouwmaat. Daarna even kontakt met één van de verkoopmedewerkers over de vervangklus. Goed geregeld. Afspraak gemaakt en nagekomen: de keukenmonteur was prima op tijd en had alles bij zich. Heeft alles opgeruimd en het afval meegenomen.
Koelkast werkt naar tevredenheid.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces

Minpunten

• -

Patrick 28-07-2017 Via de website gekocht

Goede prijzen en snelle levering!

Mooie en goede producten, en denken met je mee! Bijvoorbeeld bij het kopen van meerdere producten tegelijk krijg je nog een extra korting. De service is snel en goed

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Theo 26-07-2017 Via de website gekocht

Geweldig

Zeer uitgebreide website en uiterst vriendelijk geholpen. Afspraken voor wat betreft levering en installatie zijn nagekomen. En de prijs ...... goed

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Simon 26-07-2017 In de winkel gekocht
Veendam

Zeer klant vriendelijk

Na dat wij onze wensen kenbaar hadden gemaakt kregen wij een duidelijke uitleg en zijn we zeer vriendelijk geholpen met kennis van zaken, top gewoon.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Fred 25-07-2017 Via de website gekocht

Afspraak is afspraak!

Geweldige webshop met eerlijke prijzen. Artikel niet meer leverbaar? Zoals beloofd zonder meerprijs omzetting naar het nieuwste vervangende model! Ben zeer tevreden, proces is uitstekend te volgen. Koop de volgende maal zeker weer!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

marita v/d molen 23-07-2017 In de winkel gekocht
alkmaar

goede en geweldige service

het personeel is zeer vriendelijk en erg behulpzaam, ruime keus. makkelijk bereikbaar. snelle levering.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Thom 20-07-2017 Via de website gekocht

Zeer vlotte afhandeling van de aankoop.

De door mij bestelde kookplaat had een andere inbouwmaat, wat ik niet gezien had. Maar dit werd zonder problemen met een kookplaat met de juiste maat enkele dagen later opgelost

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

A. Drent-Koks 20-07-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

De shop ziet er heel goed uit, is makkelijk bereikbaar en overzichtelijk. Erg aantrekkelijk is ook het prijsverschil. Ik had via de firma Quooker gezocht en vond een prijsverschil van een paar honderd euro voor precies dezelfde Quooker. wel zijn de installatiekosten bij jullie hoger dan bij Quooker. maar het neemt niet weg dat het uiteindelijke prijsverschil erg veel is. ik zal iedereen aanraden om via jullie keukenapparatuur te bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Monique 19-07-2017 In de winkel gekocht
Filiaal Zaandam

uitstekend geholpen

Werd prima geholpen in de winkel bij het maken van een keuze. Alles werd volgens afspraak en in prima staat afgeleverd.

Paulus 19-07-2017 Via de website gekocht

Vergelijkbaar apparaat van jongere leeftijd.

Service niks mis mee. Het apparaat wat ik uitgezocht had was blijkbaar niet meer leverbaar. Zij hebben mij daarom een goed en vergelijkbaar apparaat van jongere leeftijd tegen dezelfde/goedkopere prijs geleverd.
Tip: informeer de cliënt van te voren over deze actie. Pas bij levering kwam ik tot de ontdekking en ben ik zelf gaan informeren.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

cnossen 17-07-2017 Via de website gekocht

super snel geleverd

goede web site snel geleverd keurig volgens afspraak nieuw model gekregen voor het zelfde geld bestelde was niet meer op voorraad

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Simon Jan 17-07-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Wij leerden Keukenloods kennen via het gezin van onze zoon die al hun huishoudelijke apparaten bij hen gekocht hadden.
Toen wij derhalve nieuwe keukenkranen nodig hadden was hun enthousiasme de reden een kijkje te nemen op de site.
Wij bestelden 2 kranen en groot was onze verbazing toen wij duurdere exemplaren ontvingen voor dezelfde prijs.
Nee, Keukenloods kan bij ons niet meer stuk!!!

Liesbeth 17-07-2017 Via de website gekocht

goed service

Ik heb 2 inbouwapparaten thuis moeten vervangen en bij keukenloods gekocht. Eerst via website gekeken en daarna maar even gebeld (het moet immers wel dezelfde maat zijn). De verkopers die ik heb gesproken waren erg behulpzaam en hebben mij een goed advies gegeven. Dank daarvoor. Wel een klein minpuntje is dat er niet van te voren aangegeven was dat indien de oude apparaten uitgebouwd waren, ze meegenomen zouden worden (dit stond pas op de bon bij aflevering).

Henk 17-07-2017 Via de website gekocht

Matige service

Keukenloods is goedkoop geprijsd. Service kan beter. Na levering bleek de bestelling beschadigd. Na een telefoontje werd toegezegd dat er de volgende dag zou worden omgeruild. Heeft toch nog een paar dagen geduurd. Ook vreemd dat de bestelling slechts door 1 medewerker werd afgeleverd, in plaats van 2. Dit terwijl het om een zwaar apparaat ging.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Ruud van Bergen 16-07-2017 Via de website gekocht

Goede keus!

Bij het zoeken naar een nieuw gasstel kwam ik op internet voor het eerst Keukenloods.nl tegen. Zeer interessante prijs en afhaalmogelijkheden vlakbij deden mij besluiten daar mijn aanschaf te doen. Dit is een heel goede keus gebleken!!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Trudy daalder 15-07-2017 Via de website gekocht

Goede service

Je kunt online of via de app met ze praten en krijg goed advies. Ondanks dat je online koopt is het wel dat wat je ziet is wat je krijgt. Ik zeg top.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Pé Bosman 15-07-2017 Via de website gekocht

In 1 woord Alles perfect

Uitstekende bereikbaarheid, hoge kwaliteit van de klantenservice en soepele afhandeling.
Onze keuze voor Keukenloods was al gebaseerd op eerdere contacten.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Bruggink 15-07-2017 In de winkel gekocht

Prima service

Prima service en grote keuze .
Groot min punt was dat geen details van het totale rekening bedrag mogelijk was. Dit gaf ons geen prettig gevoel, daar het uitsluitend om apparatuur en keukenblad ging.

Floortje 15-07-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam

Goede service. Zeer behulpzaam!

In de winkel waren ze zeer behulpzaam, toen er problemen waren bij de betaling. Ze denken goed met je mee en ze hebben ook nog een goede prijs. Top!

Ad 15-07-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Een uitstekende webshop. Een snelle en keurige levering op het afgesproken tijdstip (mits artikel op voorraad natuurlijk). Vriendelijke bezorger. In dit geval apparaat zelf geplaatst en gemonteerd (wasmachine). Zeer tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Freek 15-07-2017 Via de website gekocht

Goed herstellend vermogen na ICT probleempje

Via keukenloods.nl/outlet een koelkast besteld. Na een (automatische) email van ontvangst bestelling, kwam er vervolgens vanuit de vestiging geen bevestiging van opdracht en order. Dus de (automatische) email doorgezet naar de vestiging waarna binnen enkele minuten reactie kwam en alles snel geregeld was.
Bij het ophalen stond alles volgens afspraak klaar, met juiste gegevens op de bon en hulp bij het inladen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

B.E. Grabert 15-07-2017 Via de website gekocht

Ze doen precies wat je van hun verwacht

De site is goed opgebouwd en werkt prima, de telefonische bereikbaar is goed en de leverafspraken kloppen ook!

Ruud 15-07-2017 Via de website gekocht

Scherp aanbod en snelle levering Etna kookplaat en fornuis

Ik vond de aanbieding van de Etna kookplaat en fornuis erg scherp geprijsd en een snelle gratis levering. Ik vergeleek de aanbieding met andere winkels en Keukenloods kwam er daarbij voor mij uit als beste.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Pascal 15-07-2017 Via de website gekocht

Super!!

Goedkoop en goed! Goede service, groot aanbod en snelle levering. Ik zal keukenloods aanbevelen bij anderen.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ivar 15-07-2017 Via de website gekocht

Zeer vriendelijk en kundig inbouwteam!

Kende het niet en de wat Tokkie-achtige naam (Keukenloods), schepte weinig vertrouwen. Maar vrienden erg enthousiast en omdat ze een koelvriescombi inbouw in een lastige maat voor een goede prijs aanboden, toch de gok gewaagd. Levering duurde wat lang (product niet voorradig) maar over de inbouw (twee zeer vriendelijke mannen uit Almere) niets dan lof! Netjes en vlot ingebouwd en ook nog kosteloos de deurtjes linksdraaiend gemaakt. Klasse! Bestel een volgende keer weer met een gerust hart bij Keukenloods.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -