Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Bianca 10-02-2022

Ben heel blij met de oven en ook over jullie service. Je word netjes geholpen en ook demonteurs zijn erg netjes

Margreet 10-02-2022

Prima geholpen aan de telefoon door een medewerker en vervolgens kon ik zelf een afleverafspraak maken met de expediteur.

Pierre 10-02-2022

Keukenloods Roosendaal heeft mij drie maal een goede keuken verkocht zeer tevreden goed advies en een nette prijs en goede Servic !!!
Zeker een aanrader !!!

Quooker 10-02-2022

Snelle levering, dik tevreden!
Ook fijn dat afterpay kon op zo'n groot bedrag.

Jeroen Jansen 10-02-2022

Ik hoorde van iemand dat Keukenloods een aanrader is, dat is ook echt zo! Alleen maar positief. Mooie showroom, vriendelijk personeel, fijne winkel, leuke speelhoek voor de kinderen. We moesten wel even op zoek naar een beschikbare verkoper, maar ook meteen een hele goede en vriendelijke meneer getroffen. Nam de tijd, dacht met ons mee en kwam met een uitstekend advies.

Gerard Sluijp 10-02-2022

Vakmanschap, service en niet onbelangrijk voor mij, voorraad en een gunstige prijs.

Jonathan Koopmans 10-02-2022

Super goed telefonisch advies bij kiezen juiste inbouwkoelkast en hele goede levering/installatie

A Tesselaar 10-02-2022

Inductie kookplaat gekocht zeer snel geleverd
Uiteraard goed verpakt
Maar het belangrijkste was toch wel de prijs
De plaat was nergens goedkoper te krijgen
Hebben ondertussen in de afgelopen jaren meerdere huishoudelijke apparaten gekocht bij de Keukenloods tot grote tevredenheid

Dick de Laat- Roos van Rumpt 10-02-2022

Fijne website met goed assortiment en scherpe prijs. Snelle en nette levering. En fijn: koelkast die goed werkt! Vorig jaar ook een vaatwasser gekocht en ook nog steeds zeer tevreden over

Erwin 10-02-2022

Hallo deze online shop heb ik benaderd via webshop en hebben een zeer strakke prijs neergelegd. Daar kon niemand tegen op. En hebben nog telefonisch overlegd. En werd zeer goed geholpen. Dat was voor mij een ,eer goeie ervaring om hier te kopen. Nogmaals bedankt voor de zeer goede services.

Evert van Harn 10-02-2022

Goede prijs kwaliteit verhouding. Levertijd was erg lang maar overmacht ivm. chips leveranciers bij Miele verder alles keurig verlopen en gecommuniceerd.

Kevin 10-02-2022

Hele nette bezorging wordt op beloofde tijd bezorgd en hele nette vriendelijk bezorgers

Joep 07-02-2022

Mijn pakket was vermist, het duurde een tijdje en de communicatie kon netter maar uiteindelijk ben ik goed geholpen en is het netjes opgelost.

Peter Hermans 06-02-2022

Per toeval kwam ik in contact met keukenloods via internet, omdat ik een aanbieding wilde vergelijken.
De aanbieding was messcherp, waarbij ik mij enorm verbaasde, waardoor ik veel, heel veel geld niet hoefde uittegeven. Toch maar even bellen. Het contact was zeer bevredigend. Voelde als heel bekend. De levering zou in delen mogen, omdat niet alles op voorraad was. Ook dat was dus geen probleem. De apparatuur is zelfstandig in te bouwen. De oude nemen ze mee retour. Open, Eerlijk, Scherpgeprijst, Betrouwbaar, Verkoop,
Levering, Aftersales. 10

Daan 06-02-2022

Gebeld en aangegeven dat ik zelfde artikel elders voordeliger had gezien, binnen 10 minuten offerte in de mail met zelfde prijs.
Daarna gebeld en hadden nog 1 kookplaat op voorraad, deze direct in order gezet en alles telefonisch afgehandeld. Volgende dag de kookplaat in huis. Dus snel en praktisch!

F. St. Tilburg 05-02-2022

gebruiksvriendelijke site, makkelijk contact met medewerker. vriendelijk en goede adviezen. Denkt mee. Priis is goed.

M. de Gelder 04-02-2022

We hebben telefonisch gesproken en het was heel snel afgehandeld.
Ik ben tevreden met de oven voor denk ik een nette prijs.

Koen Duym 04-02-2022

Alles perfect afgehandeld en uitermate tevreden over de levering in België. Zeer duidelijke afspraken en het toestel was de helft goedkoper dan in België. Even opzoeken doet wonderen. Bedankt keukenloods

Yulita 04-02-2022

Winkel is ruim en de appratuur is veel en pas bij elke budget.
Personeel is vriendelijk en duidelijk neem de tijd voor alle vragen gewoon FANTASTISCH
De levering is ook goed en op afgesproken tijd ook een Topper.
Mijn vrienden en familie vinden mooie en ze zouden jullie winkel gaan bezoeken.

René Vl. 01-02-2022

Snelle levering, scherpe prijs, uitstekende kwaliteit recirculatie afzuigkap.

Marianne 01-02-2022

Super snelle levering, super kwaliteit van het product! De Keukenloods.nl is een échte aanrader!

Paul 01-02-2022

Makkelijke en overzichtelijke site, lage prijzen en de combimagnetron was zeer snel geleverd !

Joep 31-01-2022

Ik heb hier kortgeleden een bestelling gedaan maar besloot deze toch te annuleren. Toch kreeg ik een verzendbevesting en later ook een ontvangstbevestiging op het moment dat ik thuis was... ik heb toen geen bezorger of pakket gezien. Hier meerdere malen contact voor opgenomen maar ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Ondertussen heb ik al een week geen reactie meer ontvangen maar zit ik wel met een rekening van meer dan €500,-. Misschien dat jullie nu wel contact met mij opnemen?

Esther 31-01-2022

Al de tweede keer een magnetron besteld en de afhandeling gaat super goed en duidelijk. Geen verrassingen aan de deur.

H.W. van Velsen 31-01-2022

Keukenloods is een goed en deskundig bedrijf op keuken apparatuur en witgoed, de prijs is concurerend de website is gebruiksvriendelijk en er werd snel en goed geleverd!