Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1949 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Keukenapparatuur online kopen? Ja, hier wel! 20-12-2018

Een afzuigkap online bestellen... leek mij niet handig. MAAR... we zijn ontzettend goed en prettig geholpen en hebben de juiste aankoop gedaan bij dit juiste bedrijf!

Geert van der Laan 20-12-2018

Zijn bij het kopen van een fornuis prima voorgelicht wat de mogelijkheden zijn wat betreft een toestel die bij ons geschikt is Qua stroom gebruik. Afspraken over levering zijn correct uitgevoerd.
Tevens kon ik afrekenen na levering met de pin bij de bezorgers.

Fam. A. stam 20-12-2018

Na de offerte te hebben ontvangen ( met zeer scherpe prijs ) direct besteld en de andere al geleverd.
En is nog dezelfde dag ingebouwd.
De inductie kookplaat van Siemens werkt uitstekend we zijn er heel blij mee.
Fam A. stam

Conny 20-12-2018

Gebruiksvriendelijke site met goede informatie over de artikelen. Een snelle en goede levering, zelfs zonder extra kosten in de avonduren.

Arie 20-12-2018

Zeer concurrerende prijzen en goede (telefonische) koop ondersteuning. Leveren op afgesproken tijdstip.

Diane Klerks 20-12-2018

De door ons uitgekozen vaatwasser was niet op voorraad en er werd een beter en luxere variant aangeboden voor dezelfde prijs. De levering was super snel (binnen2 weken) en de montage was helemaal top! Wat een aardige monteurs en zo vakbekwaam.

Irma 20-12-2018

Top service keukenloods Nederweert.Na levering van kookplaat, deze bleek niet te passen ( teveel vermogen). Gebeld en er werd gekeken naar een oplossing.
De medewerker had een andere kookplaat gevonden met zelfde functies die wel past. Meteen werd er geregeld dat deze geleverd zou worden en de andere werkt opgehaald.

Ingrid 20-12-2018

Klantvriendelijk heid is altijd erg netjes en snelle levering ik heb nooit klachten gehad

S Rademakers 20-12-2018

We werden prima geholpen bij keukenloods in Nederweert. Vriendelijk, behulpzaam.

Helaas bleef de koelkast van Smeg piepen en kon dit pas na een week verholpen worden door een monteur.
En het fornuis was iets meer dan 90 cm. breed vooraan, waardoor we tegels hebben moeten verwijderen. Maar dit is wat bij de informatie van Smeg stond.

Esther 20-12-2018

Ik ben op deze site gekomen door Google en heb meerdere site vergeleken. Na mijn keus ben ik langs de winkel geweest heb daar juiste info gekregen en een machine besteld, prijs technisch was aantrekkelijk op dat moment.Wat ik jammer vindt van de site dat de prijzen bijna allemaal op aanvraag is.

J Hosli 20-12-2018

De site geeft een goed inzicht van wat er te koop is, minder het vergelijk tussen gelijksoortige apparaten. Het geleverde apparaat voldoet aan de verwachting. De tijdsduur van installatie is veel te traag. Bij niet telefonisch bereikbaarheid is de termijn van installatie gelijk 7 dagen later.

Huizer 20-12-2018

Veel verschillende merken die ook nog tegen een redelijke prijs worden aangeboden.

Jan Kuipers 20-12-2018

Een zeer gebruiksvriendelijke site. Binnen een paar minuten had ik het artikel wat ik zocht gevonden, besteld en tegen een scherpe prijs afgerekend. De volgende werkdag was het artikel geleverd....Top

Jolanda 20-12-2018

Keukenloods.nl was de goedkoopste aanbieder van onze Etna oven. Vlotte levering door erg vriendelijke chauffeur!! Zoals gevraagd belde hij ons een half uurtje van te voren. De combi-magnetron werd netjes binnen neergezet zonder enige beschadiging van de verpakking.

Theo V 20-12-2018

Mooie korting voor 1e klas Siemens vaatwasser.
Het installatieteam was mooi op tijd en de vaatwasser was binnen een half uur ingebouwd.
Bovendien verliep de inbouw zeer plezierig door een vrolijk inbouwteam.

Dennis The Menace 20-12-2018

De beste prijs van Nederland die zelfs werd aangepast toen ik in dezelfde browser een goedkopere winkel had gevonden.
De bestelling is makkelijk te plaatsen en de product / instructie video's zijn top.
Snelle levering.

L.Berrevoets 20-12-2018

Ik ben zeer tevreden over de keukenloods
Al veschillende apparaten gekocht en laten
Inbouwen door het inbouw team .
Zonder problemen.

Fam Claessen - Lenaerts 20-12-2018

Deze shop is prijsvrienlijk en goede kwaliteit ,alles is ook zeer vlot verlopen ,afspraken worden perfect nagekomen klantvriendelijk en behulpzaam aan de telefoon als je vragen hebt en de persoon die ons artikel afleverde was ook zeer vriendelijk ,dit is zeker een aanrader,

Peskens 20-12-2018

Snelle en correcte service, prima info lopende order per mail. Levertijd klopte exact.

Patrick 20-12-2018

Prijs kwaliteit verhouding helemaal prima. Goeie service en netjes optijd gebracht en het oude apparaat meegenomen. Dus prima👍🏻

Math de Bruijn 20-12-2018

Deskundig personeel aan de telefoon. Al 3 keer gekocht bij jullie. en altijd de levering op tijd Vervoerder is vriendelijk en attent. Bij niet in voorraad goed advies voor alternatief. Correct en niet drammerig .

Paul 20-12-2018

zeer snelle en correcte levering van de bestelde filters t.b.v. de afzuigkap.

Andre Bergwerf 20-12-2018

Snelle levering
Oude produkt netjes meegenomen
Klein puntje: verpakkings materiaal werd niet meegenomen

Bas van de Werf 20-12-2018

Ik heb snel mijn bestelling binnengekregen. Goede prijs kwaliteit verhouding. Met hulpvaardige verkoop adviseur. Jammer dat er bij kookplaten geen duidelijk aansluit advies zit. Dus aansluitibg met 2 of 3 are is zeer handige en bruikbare info. Die heb ik gemist.
Verder werkt mijn Bosch inductie dikke prima! Aanrader.

Ronald 20-12-2018

Ruim assortiment. Makkelijk vergelijken.
Veruit de goedkoopste. Zeer gebruiksvriendelijke site

W. Peeters 20-12-2018

Goede service, komen afspraken na en denken mee en de prijzen zijn ook goed.

Jasper 20-12-2018

Zeer tevreden over Keukenloods, kon om persoonlijke redenen het toch niet zelf ophalen en is zeer goed opgelost door de Keukenloods.

g.hooijman 20-12-2018

ja nog steeds klasse indeling van de zaak en klantvriendelijkheid erg behulpzaam .en kennis van de koopwaar. waren er voor de tweede keer

Jo 20-12-2018

Vakkundig geholpen tot laat in de avond zelfs. Bij een volgende aankoop kom ik zeker terug. Ook de prijzen zijn goed en een snelle levering.

Ike 20-12-2018

Goede service, duidelijk en goede prijs. Ook levering was netjes verzorgt en vriendelijk.

Guus 20-12-2018

De solo magnetron waas een simpele één-op-één vervanging. Met het brede aanbod van apparaten, redelijke alerte verkopers, scherpe prijs en prima logistiek ging dat allemaal goed.

M.v.Helden 20-12-2018

Prima vaatwasser zeer tevreden, zuinig met energie en water heel weinig geluid tijdens de vaat. Inbouwservice van keukenloods is zeer goed en kundig met prima uitleg door de monteur.

Wim Kers 20-12-2018

Prima service en levering op tijd. Lekker vroeg zodat je daarna naar je werk kunt.
Levering zoals verwacht en goed spul. Prijzen zijn echt scherp.

Rita Absen 20-12-2018

Keurig op tijd geleverd
Goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling 👍👍
Eerdere ervaring is weer bevestigd en ik zal in de toekomst zeker weer gebruik van jullie diensten maken als dat nodig is

van Binsbergen 20-12-2018

Product voldoet aan de beschrijving.
De bezorging was ook erg duidelijk qua tijdsbestek. De chauffeur was uiterst vriendelijk.

Kitty Meijer 20-12-2018

Heb 2x telefonisch contact gehad en werd zeer correct geholpen.Hele vlotte levering.Ook waren wij zeer verrast door het kado wat wij bij onze magnetron kregen.Dit was een aktie die al een paar dagen afgelopen was.Zonder te vragen kregen wij dit kado er nog bij.Keukenloods heeft er een zeer tevreden klant bij!

Andre Kranendonk 20-12-2018

Overzichtelijke site. Bezorging lukte niet op afgesproken dag door ziekte chauffeur, maar dit werd snel en goed gecommuniceerd.

Alexander Shopov 20-12-2018

Really great service and lowest prices for the goods. We got a fridge and are very happy.

Kuster 20-12-2018

De shop is goed, we zijn te vrede met de manier waarop we behandeld zijn. En prijs was zeer aantrekkelijk.

Mart 20-12-2018

Uitstekende advisering in de keuze voor onze apparatuur. Apparaten cfm afspraak geleverd en werken uitstekend.

N Groenewegen 20-12-2018

Geweldige ervaring, alle apparatuur laten vervangen. 1 apparaat pastte niet, monteur ging meteen een andere regelen die wel past, en die werd een week later alsnog geplaatst. Wederom top service! Bedankt :)

Sylvia La Haye 20-12-2018

Ik heb online gekocht en ondanks dat ik contact hebt gehad met 5 verschillende medewerkers is mijn Boretti goed in Spanje aangekomen en kook ik nu met heel veel plezier op dit prachtige kookstel.

Stephan 20-12-2018

Snelle beschikbaarheid na bestelling online en vriendelijk personeel op het filiaal te Zaandam.

JW 20-12-2018

Snelle levering, goed contact hierover en een behulpzame koerier. Goede prijs, nu nog even wachten tot het gemonteerd wordt.. erg benieuwd naar het product

Y. Bakker 20-12-2018

Goede service, aantrekkelijk geprijsd en snelle levering.
Telefonisch goed bereikbaar.
Kortom, een perfecte deal.

Anneke 20-12-2018

Snel en netjes op tijdgeleverd
Prijs netjes veel keuze
Als ik andere dingen nodig heb is het weer bij jullie

René 20-12-2018

Duidelijke site met transparante informatie.
Prijzen zijn aantrekkelijk.
Uiteindelijk de spullen besteld en zelf gehaald. Netjes en servicegericht geholpen.
Keukenloods kom ik zeker weer.

Henk Engels 20-12-2018

Komen alle afspraken na zoals ergens anders goedkoper bij de keukenloods krijg je hem dan ook voor de zelfde prijs

RdG 19-12-2018

Keurige en goede winkel met veel keus. Goede opvang en begeleiding en afwikkeling van de aankoop.
Ook veel lof voor de monteur van jullie. Uitstekende service.

M. Paas 19-12-2018

Snelle levering conform de gemaakte afspraak. Was voor mij de eerste keer bij de keukenloods en ben zeer tevreden over de prijs en de service