Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Ben Veldhuizen 25-01-2022

Goede website en prijzen en prima communicatie omtrent datum van aflevering

Gerard 25-01-2022

Heldere webshop maar ook via mail uitstekend geholpen. Inbouwservice (inductiekookplaat 90cm) goed en snel geregeld. Probleem bij de installatie zeer vakkundig En snel opgelost!

Piet 25-01-2022

Er ging iets mis, maar dat werd snel en naar volle tevredenheid opgelost.
Alles verder volgens afspraak, levering ging zelfs sneller dan verwacht.

Bert Veldhuis 25-01-2022

Product geleverd zoals afgesproken, voor de prijs die was afgesproken. Wat wil je nog meer?

Harro 25-01-2022

De prijzen zijn okay, medewerkers zijn goed en in persoon bereikbaar, en men houdt contact tijdens de lange levertijden. Aan die levertijden kan Keukenhofs overigens niets doen, sterker nog, ik werd verrast dat de levering ineens klaarstond. Bovendien was men zo vriendelijk om een tussenlevering te doen van de spullen die er wel al waren.

Lars 25-01-2022

Online bestelling van een Quooker.
Goede prijs, snelle levering conform afspraak en prima service.

Hans 25-01-2022

Goede communicatie , goede installateur, mogelijkheid om te betalen bij aflevering
Wat wel een beetje irritatie wekte waren de automatisch gegenereerde e-mails waarin steeds uitstel werd aangekondigd (zonder toelichting waarom) ,ook al kon Keukenloods hier niets aan doen

Harry Krul 25-01-2022

Keukenloods had de juiste vaatwasser (XXL) op voorraad en kon met één dag leveren; prima tijdslot aangeven en prettige bezorger.

Henkbrax 25-01-2022

In het verleden een inductieplaat bij Keukenloods gekocht en was daarover zeer tevreden, had zelf de verkeerde plaat besteld, maar dat werd door Keukenloods binnen de kortste keren geregeld. Nu was de prijs voor een andere inductie plaat duurder dan bij de concurrent. Met een telefoontje werd de prijs door de meedenkende medewerker aangepast en heb ik mijn nieuwe inductieplaat bij mijn vertrouwde Keukenloods kunnen bestellen

Herman 25-01-2022

Goede website aangevuld met deskundige en vriendelijke helpdesk. Vlotte afwikkeling van de order t/m de aflevering.

rd van schaik 25-01-2022

prijs was bepalend en snelle service meer heb ik niet te vertellen en dit type ik alleen maar omdat ik gevraagd ben om er een langer verhaal van te maken wat totaal niet nodig is en alleen maar irritatie opwekt

Rico 25-01-2022

Wij hebben bij keukenloods meerdere keuken apparaten gekocht en altijd vlot en voor een goede prijs geleverd.

Rolf 25-01-2022

Ik ben goed geholpen door de verkoop met het maken van de juiste keuzes van mijn aankopen.

Jan 25-01-2022

Het is een duidelijke site waar je gemakkelijk alles kunt vinden. Met een goeie en snelle service.

Nico Fox 25-01-2022

Goede uitleg over het apparaat en hij zag er ook zo uit als omschreven. Bij het ophalen werden we keurig geholpen zelfs bij het inpakken en in de wagen beuren. Top service. vriendelijk personeel.

K. Hemmes 25-01-2022

Snel reactie en goed en duidelijke informatie gekregen. Super service , top.
mustafa.arnhem 28-01-2022

Beste Emma,

Ik zou best willen kijken of we er samen uit kunnen komen met alternatieve producten.

Echter heb ik daar niet echt veel vertrouwen in, omdat ik begreep van uw collega dat Miele, Neff, Gagenau, Liebherr en Bosch allemaal met leveringsproblemen zitten.

Na mijn doorvragen was er misschien een soortgelijke apparaat te leveren, maar dan wel voor een paar honderd euro meer!

Mocht u daadwerkelijk/oprecht een soortgelijke apparaat kunnen regelen voor een soortgelijke prijs dan ben ik zeker te benaderen.

Ik verneem graag van u....

Erna 25-01-2022

We hebben een inbouwoven gekocht bij Keukenloods. Duidelijke webshop, snel antwoord op je vragen. Snelle levering.

Michiel 25-01-2022

Wij hebben een inductiekookplaat van ATAG bij de Keukenloods gekocht. Prima geregeld. Was in de aanbieding en werd op de afgesproken dag en tijd geïnstalleerd.

W.J..Heijster 25-01-2022

Ondanks de leveringsproblemen vanuit Siemens (Oven besteld op 15-5-2021, levering 5-1-2022!!) bleven de medewerkers van Keukenloods meedenkend in oplossingen Dank je wel daarvoor

Albertine 25-01-2022

Duidelijkheid en de juiste informatie zijn heel belangrijk. je wordt niet aan een lijntje gehouden. Wij als klant willen graag eerlijke informatie net als een review eerlijk hoort te zijn.

Teun 25-01-2022

Ik geef een hoge beoordeling omdat Keukenloods een scherpe prijs heeft, snel reageert en snel levert volgens afspraak. Top

Dan Helder 25-01-2022

Mooie KitchenAid-machine gekocht, zeer goed geprijsd, maar vooral ook snel geleverd (in de voor ons juiste kleur), het was tenslotte een verjaardagscadeau. Prima geregeld allemaal.

Thomas 25-01-2022

Top service, goed geholpen bij de keuze van de juiste koelkast en perfect op tijd geleverd!

S 25-01-2022

Levering volgens plan. Apparaat was heel goed verpakt, geen beschadigingen. Gewoon een dikke prima.

Marcel 25-01-2022

Handige site, snelle levering, goede kwaliteit prijsverhouding. Makkelijke te plaatsen. Top!