Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20903 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3386 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Maria 26-02-2018 Via de website gekocht

Goede prijs, heldere communicatie, goede service en inbouw!

Prima shop met goede aanbiedingen er wordt helder gecommuniceerd via de mail. Ook de afspraak met het inbouwteam verliep prima! Netjes en snel gewerkt!

Rich 26-02-2018 Via de website gekocht

Helemaal super

‘S avonds na 21:00 telefonisch besteld, de volgede dag stond hij ‘s middag al zijn werk te doen. Geweldig geholpen zowel telefonisch als met de bezorging!

Rick en Michelle 26-02-2018 Via de website gekocht

Ouderwetse (keuken) oplichters! Ze bestaan nog.. KEUKENLOODS

Afzuigkap wordt vol deuken geleverd. Op geen enkele wijze medewerking of service om dit probleem netjes op te lossen. Ja, € 50,- retour.... die mogen ze houden natuurlijk...

Mensen - doe het niet - koop bij een goede partij!

Tip voor keukenloods, ga ook in badkamers handelen... 'Koude Douche' verkopen lukt jullie prima!

Officiele reactie van Keukenloods 26-02-2018

Beste Rick,

Bedankt voor het plaatsen van de review. Wij hebben eerder ook contact gehad over deze klacht. Ik ga er vanuit dat ik je daarmee voldoende heb geïnformeerd.

Groet, Emma.

Bert Buts 26-02-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service

De website is overzichtelijk en daarna snel en deskundig geholpen. Ook de levertijd was kort en keurig volgens afspraak geleverd.

Ton Geerts 25-02-2018 Via de website gekocht

Goede adviezen; goede service en prima op tijd bezorgd

Goed advies om de keuze te bepalen en goede service (meedenkend); keurig op tijd bezorgd + geweldige apparatuur. Makkelijke instructie voor de montage.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hans 25-02-2018 Via de website gekocht

Slechte nazorg

Bij uitpakken was er een onderdeel stuk gegaan. Gemeld bij Keukenloods, en er zou zo snel mogelijk een oplossing worden gezocht. Drie keer achter aan gebeld, ge-apped en uiteindelijk te horen gekregen dat ik het maar met Siemens moest regelen. Terugbel beloftes werden nooit nagekomen en ik heb nooit enige actie gezien van ofwel de Keukenloods ofwel Siemens (als die er al van weten). Na 2 dagen zelf onderdeel besteld via internet bij een andere site (18,95) en met 5 minuten zelf het probleem opgelost.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Klantenservice

Officiele reactie van Keukenloods 27-02-2018

Beste Hans,

Wat vervelend dat je niks van ons hebt gehoord, mijn excuses daarvoor. Als ik nog iets voor je kan betekenen dan hoor ik dat graag via emma@keukenloods.nl.

Groet, Emma

Petra 25-02-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering

Order via de site besteld. Site bleef in eerste instantie hangen na de betaling. Gebeld of de bestelling wel goed was doorgekomen. Werd al aangegeven dat het soms kan duren voordat de bevestigingsmail binnen komt. En dat klopte ook. Ze had e.e.a. nagekeken en tijdens het gesprek liep de bevestiging binnen. Keurig telefonisch geholpen. Snelle aflevering. Keurig op tijd ook voor de zaterdag.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Pieter 25-02-2018 Via de website gekocht

keurige service.

de website is duidelijk en goed benaderbaar. Heb je vragen dan kan je bellen en je wordt vlot geholpen. De medewerkers weten je heel goed te woord te staan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tina Marques 24-02-2018 Via de website gekocht

Prima service, prettig persoonlijk contact

Alle afspraken keurig nagekomen, goed advies en alle apparatuur keurig volgens afspraak op tijd geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Inge 23-02-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Goede bejegening verkoopmedewerkster in Utrecht

De communicatie kan wel wat makkelijker, er wordt nogal heen en weer geschoven van Utrecht naar Almere. Maar uiteindelijk hebben ze alles prima opgelost.

Harry waijers 23-02-2018 Via de website gekocht

Grootste assortiment voor je keuken

Overzichtelijk, ruime keuze en zeer voordelige prijzen. Ook de nieuwste modellen. Zelf een inbouw koeler aangeschaft. Zeer goede communicatie met de winkel gehad. Zeer prettig. En alsnog veel eerder geleverd dan verwacht. 1 puntje van kritiek. Vraag eerst na of je wel in hun bezorggebied voor zaterdag woont.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

J.J.Tijmensen 23-02-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Goede service! Fijne hulp.

Duidelijk en overzichtelijk en door familie aanbevolen en ook op tijd bezorgd. Prijzen Keukenloods aan.

Rene Collaris 23-02-2018 Via de website gekocht

vaatwasser

Na bestelling van een vaatwasser werd een nieuwer model geleverd voor dezelfde prijs. Ja wat wil je nog meer.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Peter 23-02-2018 In de winkel gekocht

Prima service

Heb in de outlet een apparaat gekocht. Heb eerlijke informatie gekregen over de staat van het apparaat. Het voldeed volledig aan mijn verwachtingen. Heb dus zeker geen kat in de zak gekocht. Bij afhalen stond het keurig voor mij gereserveerd en werd tot aan de auto bezorgd.

IJWolf 23-02-2018 Via de website gekocht

prima voorlichting en service

prime voorlichting, prima service, top levering
Kortom helemaal goed
.................................

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bertus.Groeneveld. 23-02-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam Stadionweg.

Zeer goede service.

Op internet de prijzen vergeleken en daarna bij de Keukenloods in de winkel gekocht alwaar we deskundig en vooral prettig werden geholpen. Daarna snel en vakkundig door aardige monteur geinstalleerd. Kortom , bijzonder tevreden over gehele gang van zaken en voor iedereen aanbevolen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

? 23-02-2018 In de winkel gekocht
Zwaag

Prima service, tot nu toe. Maar is nog niet af.??

Prima winkel, goede service, duidelijke uitleg. We werden goed te woord gestaan, maar de keuken moet nog worden geïnstalleerd, dus verder afwachten.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Fam. Westelaken 23-02-2018 In de winkel gekocht
Nederweert

vriendelijke en goede service

Na wat kookplaten op de website vergeleken te hebben hadden we toch nog een aantal specifieke vragen, deze zijn kundig, afdoende en vriendelijk beantwoord. Snelle levering en goede prijs

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

van dijk 23-02-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte afhandeling. Wij zijn zeer tevreden.

Wij hebben bij de keukenloods in 2012 een keuken gekocht. Zeer tevreden met de aankoop dus een logisch vervolg voor de koop van een vaatwasser.

Duidelijke webshop.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Oven010 23-02-2018 Via de website gekocht

Bezorger was niet zo sterk

De oven ziet er super uit, nog niet in gebruik. We wachten even op de rest van de keuken.

De bezorger was alleen niet erg handig. Hij wist niet precies hoe hij de oven naar binnen ging krijgen. Mijn vriend en de bezorger tilde de oven naar binnen, toen viel hij zelf op de bank met de oven half op de grond.. ik vind de oven ook erg zwaar, maar stuur dan een sterke bezorger die weet hoe hij moet tillen.

Officiele reactie van Keukenloods 23-02-2018

Beste,

Ik ben blij om te lezen dat de oven naar wens is! Vervelend dat de bezorger de oven niet goed naar binnen kreeg. Sinds kort hebben wij de beschikking over een sportschool dus we zullen de bezorgers daar wat vaker naar toe sturen ;) Als ik nog iets voor jullie kan betekenen dan hoor ik dat graag.

Emma

Louis 23-02-2018 Via de website gekocht

Gelukkige ouderwetse goede service top

Goede en gebruiksvriendelijke website
Zeker ook belangrijk de prijzen en de lage kosten voor het plaatsen van de apparatuur

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Robby 23-02-2018 Via de website gekocht

Nette prijs

Was de shop met de beste prijs. Levering duurde iets langer dan verwacht maar dat kan gebeuren bij aanbiedingen denk ik dan maar!

Moller 23-02-2018 In de winkel gekocht
Almere

Goede service

Er werd meegedacht, onze oven had geen standaard maat.
Er was maar 1 merk dat paste als inbouw, nl M system
Oude oven was 14 jaar😊

Erwin Cleeren 23-02-2018 Via de website gekocht

....

hallo,

ik ben tevreden over de installatie van mijn afzuigkap. dit hebben jullie nu al drie keer gevraagd, ook daar kun je in door slaan vind ik. 1 keer is toch wel genoeg denk ik..........

Yves 23-02-2018 Via de website gekocht

Perfecte service

Kwaliteit/prijs is dit bij uitstek de beste elektroshop die er is, geweldige service, duidelijke afspraken en voldoende informatie zodat je als klant enkel nog maar de producten hoeft te ontvangen!
Zelden meer tevreden over een onlineshop!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Rini 23-02-2018 Via de website gekocht

De juiste keuze geweest. Zeer tevreden

Toevallig op het internet gekeken. Gebeld met een medewerker, die mij vriendelijk te woord stond en zei, dat ik gelijk kon bestellen. Na 2 weken is mijn afzuigkap vakkundig door de monteur geinstalleerd. Ik ben heel erg tevreden. Mijn volgende aankoop doe ik zeker bij keukenloods.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

G van Huisstede 23-02-2018 Via de website gekocht

prima service

We kozen voor de keukenloods omdat de prijs van de koelkast gewoonweg de laagste was.
En bezorgen moet elke winkel, dus dat maakt geen verschil.Het product is prima en het werd netjes en op tijd afgeleverd.

M.Jansen 23-02-2018 Via de website gekocht

Goed verzorgt ,en komt zijn afspraken na.

Deze winkel gevonden via de webside, geen spijt van en alles is goed geregeld volgens de afspraak.Volgende keer als ik wat nodig heb kom ik weer terug.

Plantinga 23-02-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd.

Alles duidelijk op de site en voldoende keuze,goede uitleg over het apparaat en goedkoper dan in een winkel, en snel in huis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Petra 22-02-2018 Via de website gekocht

Goede service

Types van de oude oven en afzuigkap per mail doorgegeven aan keukenloods en zij hebben er passende nieuwe apparaten voor gevonden met exact dezelfde afmetingen. Ideaal, heb zelf niet alles uit hoeven pluizen en zo via internet besteld. Levering was volgens afspraak

Jac 22-02-2018 In de winkel gekocht
Roosendaal

Personeel weet waar ze het over hebben!

Goede voorlichting gekregen over stoom- bakoven, van een relatief jonge verkoper, die zeer goed op de hoogte was van de mogelijkheden van de apparaten. 2 Werkdagen later stond ie in huis! Volgens afspraak afgeleverd.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Fire54 22-02-2018 Via de website gekocht

Goed geregeld, prima service, toppie.

Levering op de afgesproken tijd, ondanks de grote afstand. Zeeuws Vlaanderen behoort bij Nederland zoals sommigen wel eens anders over denken.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Gerd 22-02-2018 Via de website gekocht

Lekker duidelijk

Blij dat ik deze keuze heb gemaakt heb. Jullie klanten service heeft een mooie prijs samen gesteld voor een groot aantal benodigde aparte voor onze nieuwe keuken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces

Minpunten

• -

Angelique den Otter 22-02-2018 In de winkel gekocht
Roosendaal

Een loods vol keukenjuweeltjes!

Wat een geweldige service! Zeer scherp geprijsd en er wordt door Keukenloods heel goed meegedacht welke apparatuur voor jou het meest geschikt is in welke prijsklasse je ook zoekt! Ook de nazorg is fantastisch! Keukenloods is top!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Sjaak 22-02-2018 Via de website gekocht

Prima service; ben heel tevreden.

Heel duidelijk over wat je kunt verwachten. Prima, snelle antwoorden op vragen mijnerzijds.
Vriendelijke monteur die keurig werk leverde.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Martien Zuurbier 22-02-2018 In de winkel gekocht
alkmaar

gewoon geweldig

De inbouw monteur franz is echt een topper. geweldig.!
Ook bij de aankoop van onze koelkast ( Keukenloods) in Alkmaar zijn we geweldig geholpen.
Echt een aanrader. Top service

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Nens 22-02-2018 In de winkel gekocht

Afspraak = afspraak!

Heel vakkundig en zonder druk geholpen. De service van een speciaalzaak voor een zeer scherpe prijs.

Rolf 21-02-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

De webshop is overzichtelijk met voldoende informatie over het betreffende artikel. Daarnaast erg aantrekkelijk geprijsd. De mogelijkheid om het artikel af te halen in de winkel was voor mij een groot pluspunt. Na het plaatsen van je bestelling wordt je per e-mail goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. In eerste instantie zou mijn artikel wat later worden geleverd omdat deze bij de leverancier niet op voorraad was, maar uiteindelijk had ik 'm toch veel eerder in huis. Dus alom, helemaal tevreden!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ton Joosten 21-02-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden.

Voor keukenbenodigdheden e.d. kun je mijn inziens in alle opzichten het beste bij Keukenloods.nl terecht. Voor de prijs, kwaliteit en perfecte levering. De website is overzichtelijk en geeft uitleg over de producten, en zo nodig kun je voor advies bellen.

JPetervdB 21-02-2018 Via de website gekocht

Komen afspraken na.

Gevonden via Google, prijs/ kwaliteit verhouding goed. Snelle levering. Goede reviews gelezen!!!!!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Sophie de Kok 21-02-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Gemakkelijk bestellen, top service en snelle levering!

Wij hebben gekozen voor Keukenloods vanwege het grote aanbod, perfecte service en de goede prijs! In de winkel in Zaandam zijn wij goed geholpen door de verkoper en voorzien van passend advise voor onze nieuwe keuken. Ook het inplannen van de levering ging erg soepel en de bestelling werd exact geleverd op de geplande tijd. Wij zijn erg blij met ons nieuwe fornuis, koelkast en Quooker! Hartelijk dank voor de service Keukenloods!

Raimond 21-02-2018 Via de website gekocht

Alles netjes zoals belooft

Niet de snelste maar wel alles netjes geregeld en van te voren afgesproken en door gegeven
Omruilen was ook geen enkel probleem netjes en snel geld terug en nieuw product besteld

Edwin 20-02-2018 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Prijs kwaliteit verhouding top

Bekwame verkoop medewerker er werd goed mee gedacht keuken goede kwaliteit en ook de service is uitstekend

Ed 20-02-2018 Via de website gekocht

Prima service

Alles volgens afspraak. Koelkast eerst verkeerd besteld. Tegen kleine vergoeding omgeruild. Bleek de laatste goedkoper. Geld netjes terug gekregen.

Hugo de Groot 20-02-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Zeer tevreden!

Ik heb U snel kunnen vinden op internet, het apparaat kunnen zien in Uw winkel in Utrecht en prettig geholpen door een medewerker.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Adriaan Staal 20-02-2018 Via de website gekocht

Goed geïnformeerd over de aankoop en aandacht voor details.

Gewoon gezocht naar een magnetron die in een bestaande opstelling past. Wel bijzonder want voorgaande pogingen bij concurrenten leidden niet tot een 'match'.

c.koehoorn 20-02-2018 Via de website gekocht

klantvriendelijk

goede en snelle service plus klantvriendelijk weer bij de medewerkers deskundig advies gaven over de bestelling

Mevr M Yue 20-02-2018 In de winkel gekocht
Veendam

Goede service!!

Snelle service! Het contact is persoonlijk en men denkt eerlijk met je mee! In alle dingen zoals hoe krijg je het snel geleverd en wat kunnen wij daarin betekenen.

Edi 20-02-2018 Via de website gekocht

Goede service, goede oplossing

Goede deal, goede oplossing geboden toen bleek dat het product niet op voorraad was. Uiteindelijk even moeten wachten, maar dit was meer als de moeite waard. Top!

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Donthuis 20-02-2018 Via de website gekocht

Prima vervangende vaatwasser tegen een lagere prijs

Goede witgoed leverancier, ook voor wat minder courante apparaten. Gezien de gewenste semi-geintegreerde inbouw van een vaatwasser in een bestaande keuken, kwamen nog maar enkele modellen in aanmerking, die elders al niet meer leverbaar waren. Keukenloods leek een siemensmodel ook niet meer te voeren, maar kon ons een qua inbouwmaten gelijk, maar nieuwere uitvoering leveren tegen een zelfs lagere prijs. Ook onze eerste kennismaking met Keukenloods een aantal jaren terug betrof een speciale inbouweenheid (koelkast met circulatiekoeling) die overal elders niet leverbaar bleek

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -