Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Gertjan Van H 21-01-2022

Goede prijzen, goede afhandeling, soms lange wachttijden voor de telefonische klantenservice

Harry 21-01-2022

De plafond afzuigkap van Novy was het goedkoopst bij Keukenloods. Na bestelling, via de webshop, was deze ook nog eens snel geleverd

G. Rijntjes 21-01-2022

wij zochten een koelkast en vonden die bij de Keukenloods want daar hij het goedkoopste en de site is [rima

P. van Lankeren Matthes 21-01-2022

Goed, goedkoop, deskundig en goedkoop. Het monteren van de afwasmachine had wel wat mooier gekund. Gewoon niet echt mooi gesteld in onze mooie keuken. Hangt wat voorover.... Daar kan de keukenloods niets aan doen maar is wel jammer.

A Borst 21-01-2022

de site zag er goed uit, . werd na telefonisch contact snel terug gebeld. Snelle levering

Anita 21-01-2022

Daags voor kerst begaf onze combimagnetron het. Telefonisch contact gehad met Keukenloods voor advies welke nieuwe combi bij onze wensen paste. De gelegenheid werd gegeven om e.e.a. even op een rijtje te zetten en een goede keuze te kunnen maken.
Daarna opnieuw contact om de afspraak te maken voor levering. Diezelfde dag nog hebben wij een nieuw apparaat kunnen ophalen en zelf geinstalleerd.
Tot volle tevredenheid over het apparaat maar zeker ook de wijze van te woord staan en geholpen worden.

remco 21-01-2022

tevreden klanten; persoonlijke service en informatie verstrekking. Deprijzen zijn fair en er is heel goed bereikbaar per telefoon wat voor mij een groot pluspunt is.

Joop van Cuijk 21-01-2022

Ondanks de lockdown toch goed en accuraat geholpen met de aankoop van mijn inductie kookplaat

F. Visser 21-01-2022

Goed contact met de klant. Goede oroductkennis en geen gezeur over de prijs.
Al met al een prima zaak voor je aankoop.

Rob 21-01-2022

Zeer behulpzaam en vriendelijk tijdens telefoon gesprekken. Correcte levering

Johanna 21-01-2022

Fijne online winkel. Bij een vergissing van afhaalpunt door klant zeer behulpzaam en snelle reactie van medewerkers Keukenloods

Bianca 21-01-2022

We zijn ondanks de lockdown super goed en vriendelijk geholpen, ik ben erg blij met mijn kookplaat.

Gerry van de werken 21-01-2022

Zeer tevreden is nu voor 2e maal dat ik een inbouwkoelkast gekocht heb en tot volle tevredenheid. Kwamen zelfs op vakantiepark inbouwen wat niet eenvoudig was 800 meter lopen petje af.

JR 21-01-2022

Supersnelle levering, goed advies vooraf. Planning afspraak liep niet helemaal zoals afgesproken. Hadden al bevestiging over aflevermoment en toen werd toch iets laters gezegd. Jammer ook dat we bij het brengen de bezorger moesten overtuigen ons oude apparaat in zijn geheel mee te nemen.

Diane 20-01-2022

Nog nooit zo'n slechte klantenservice gehad de offerte klopte niet en de afhandeling daarvan was uitermate klantonvriendelijk. Ze kwamen ons geen millimeter tegemoet en dwongen ons aan het einde om de order te annuleren terwijl we al weken bezig waren met alles regelen.
Officiele reactie van Keukenloods 25-01-2022

(zoals gereageerd op Trustpilot)

Beste Diane,

Bedankt voor je review. Ik begrijp dat je geen goede ervaring hebt met het afhandelen van een offerte in ons filiaal Gaanderen. Dat is jammer om te horen! We doen altijd ons best om een goede offerte op te stellen, en helaas is dat dit keer niet gelukt. Ik begrijp dat het in het bijzonder jammer is omdat jullie al geruime tijd bezig waren. Ik ga daarom ook navraag doen waarom dit is verlopen.
Ik hoop dat het inmiddels gelukt is om elders een geschikte offerte te vinden.

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

Wies 19-01-2022

Hele fijn website met deugdelijk apparatuur. Ik heb mijn vaatwasser hier ook gekocht 1.5 jaar geleden. Nu was de koelkast aan de beurt. Genoeg keuze met goede specificaties om te vergelijken. Ik had nog wat vragen en werd door een kundig iemand te woord gestaan waardoor ik mijn keuze definitief kon maken. Bestellen online zonder is makkelijk te doen en je kan zelf bepalen hoe je de factuur wilt betalen. Erg fijn. Afspraak maken voor levering en laten plaatsen ging ook goed en zonder problemen. Kortom zeer goede service en apparatuur.

Annette 19-01-2022

Deze winkel werd ons aanbevolen door een kennis. Telefonisch contact gehad met keukenloods en prima deskundig en vriendelijk geholpen.
Zal keukenloods zeker aanraden . Hebben ook een vriendelijke en bekwame inbouw monteur gehad. Een aanrader.

Sanne 19-01-2022

Goede en snelle service/ levering. Website was erg duidelijk waardoor bestellen makkelijk en snel verliep.

Ed van den Berg 19-01-2022

Prima klantvriendelijke winkel met grote keuze en betaalbare prijzen. Zeer aanbevolen.

Paulis 18-01-2022

Ik moest en koeler hebben met een bepaalde maat en ben bij keukenloods binnen gegaan om te kijken of zij die hadden. Ik gaf de maten op en in 5 min was het geregeld en ik ben er blij mee en binnen een paar dagen had ik hem in huis

leeuw j 18-01-2022

Snel geregeld, binnen twee dagen al een mail dat ik hem op kon halen.
Kon ook gratis bezorgd worden maar zelf gekozen om het op te halen.

Maaike 18-01-2022

Water koker van kitchenaid besteld. Goede prijs! En ontzettend snelle levering (volgende dag in huis) ondanks dat het half december was. Ook fijn dat er achteraf betaald kan worden.

Mustafa Goktas 18-01-2022

Gebruiksvriendelijk, duidelijk. Ik raad iedereen aan om bij keukenloods te bestellen.

O. J. Dob 18-01-2022

Zeer correct, scherpe prijzen, snelle levering en zeer breed assortiment! Goede sevice, vakkundig advies.

peter&gré 18-01-2022

Prima advies aangaande onze aanschaf van een nieuwe gaskookplaat en de wijze van warmwaterbereiding.Onze warmwaterboiler in het aanrechtkastje was aan vervanging toe.
In plaats van een nieuwe boiler werden wij op de voordelen van een Quooker gewezen.Wij waren direkt overtuigd en hebben deze daarom aangeschaft.Uiteindelijk heeft deze nl het voordeel van electrabesparing alsook op water en gas.Een ekectrische waterkoker is niet meer nodig en daarmee het weggooien van eventueel te veel aan water is niet meer nodig.
Ook met koken kunnen we gas besparen om reden dat je direct kokend water kunt tappen hetgeen iok een besparing oplevert mbt de kooktijd.Al met al een prima advies waar wij zeer blij mee zijn.