Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20904 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3384 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

RL54 07-03-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Goede service en snelle levering

Service, informatie en afhandeling in de winkel was vriendelijk en duidelijk. Geen overbodige verkooppraatjes.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Tom Vink 07-03-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

Veel keus, goede service, zeer vakkundige monteur, alleen hebben wij de verkeerde keus gemaakt de dragers van de gaskookplaat zijn te dun en erg onstabiel maar dat is onze fout. verder alleen maar lof . gr Tom Vink

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Fam.de Bruin 07-03-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Zanussi inbouwkoelkast

In de winkel in Alkmaar een koelkast uitgezocht, besteld en dezelfde dag werden we gebeld voor een afspraak om in te bouwen. De dag voor inbouw keurig bericht gehad welk tijdvak de vlg. dag gepland stond. Inbouw keurig gedaan door aardige mensen. We zijn dus heel tevreden!!

Niels 07-03-2018 Via de website gekocht

Geweldige klantenservice

Bestelling gedaan aan het begin van de week, en vrijdag geleverd! Pakketdienst wou maandag leveren maar klantenservice heeft er voor gezorgd dat dit voor het weekend gebeurde! Nu zat ik niet zonder friteuse in het clubgebouw!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

LvA 07-03-2018 Via de website gekocht

Snelle service met echte kennis!

Wij hebben gekozen voor Keukenloods.nl omdat het aanbod groot is. Door telefonisch uitgebreide vragen te kunnen stellen over de producten hebben wij het perfecte fornuis gevonden. Bij levering klopte alle informatie, bijvoorbeeld betreft kleur, plaats gasaansluiting en vooral de opbergruimte onderin. We zijn erg goed geholpen voor de aankoop. De weg naar levering ging ook super, ik had een verkeerde leverdag opgegeven en kon die nog makkelijk wijzigen zonder gedoe en binnen 3 min geregeld. De dag zelf bracht de jongeman het product tot exact de plek waar wij dat wilden. Netjes, geen troep in huis en zo'n groot apparaat zonder beschadigingen binnen in huis.
Van begin tot eind, perfect!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Saskia 07-03-2018 Via de website gekocht

Slechte levertijd niet volgens afspraak!!!

Heel jammer levering zou 1 a 2 werkdagen zijn! Daarom ook bij jullie gekocht. Was teleurgesteld en had daardoor ook een probleem ivm verjaardag van mijn zoon. Heb diversen keren hierover gebeld. Maar de bon was nergens te vinden van de levering van Siemens naar jullie. Jullie probleem is dus mijn probleem geworden!
Heb de koelkast besteld op 13/2 werd geleverd op 21/2 .

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Officiele reactie van Keukenloods 07-03-2018

Beste Saskia,

Wat vervelend dat je problemen hebt gehad met de levering. Mijn excuses daarvoor. Helaas zijn wij in dit soort gevallen ook afhankelijk van de leverancier. Ik hoop dat je desondanks veel plezier hebt van de koelkast. Mocht ik nog iets kunnen betekenen dan hoor ik dat graag.

Groet,

Eric 07-03-2018 Via de website gekocht

Super voordelig

Gekocht Kitchenaid aid voor huwelijkskado , scheelde ruim 300 euro met concurrent. Echt scherp geprijsd. Keurige aflevering in uitstekende verpakking.

Mr Socrates 07-03-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Goede service.

Geweldig geholpen. Voor mooie prijs alle apparatuur voor mijn nieuwe keuken gekocht. Ik zou volgende keer weer hier kopen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

edward de jong 07-03-2018 Via de website gekocht

geweldige levering op tijd service

goed te vinden op internet geweldige winkel makkelijk te vinden en netjes afgeleverd bij mij op het werk

bart haring 07-03-2018 In de winkel gekocht
zwaag

snel, simpel, goed

Geen gedoe, goed advies, goede prijs, snelle levering. Voldoende keus op de website en in de winkel.

jeannette van de merwe 06-03-2018 Via de website gekocht

prima service

webshop is overzichtelijk, snelle afhandeling en snelle en keurige levering. monteur was vriendelijk en had duidelijk kennis van zaken

Gerritsen 06-03-2018 Via de website gekocht

Duidelijke website, scherpe prijs

Zochten vervanging van onze circa 20 jaar oude afzuigkap uit een keuken van de Keukenloods toen in Gaanderen. Op de website heldere beschrijving, ruime keuze voor scherpe prijzen. Besteld, binnen de asngegeven termijn geleverd, goed ingepakt en compleet.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Caroline 06-03-2018 Via de website gekocht

Zeer slecht retourbeleid

Na ontvangst bleek product niet aan mijn kwaliteisteisen te voldoen. Ondanks het feit dat je zonder opgaaf van reden zou kunnen retourneren heeft het bijna 2 weken geduurd voor ik een retouradres kreeg. Steeds weer werden excuses aangevoerd. Ondanks meerdere toezeggingen dat het retouradres gemaild zou worden. Het product kon onder geen enkel beding aan Keukenloods zelf geretourneerd worden.
Vervolgens heb ik weer zelf moeten bellen, omdat mijn geld (€ 450,-) niet terug gestort werd. In de voorwaarden staat dat dit uiterlijk binnen 14 dagen plaatsvindt, maar oom dat heeft langer geduurd.
Alle communicatie vanuit keukenloods loopt via mails in zeer gebrekkig Nederlands. Door steeds weer zelf te bellen en aan te dringen is de doorlooptijd niet nog langer geworden.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Officiele reactie van Keukenloods 07-03-2018

Beste Caroline,

Wat vervelend dat er enkele zaken tegen hebben gezeten. Mijn excuses daarvoor. Ik zal deze review doorsturen naar de juiste afdeling, zodat dit in de toekomst kan worden voorkomen. Mocht ik je nog ergens mee van dienst kunnen zijn dan hoor ik dat graag.

Groet,

Bmeijer 06-03-2018 Via de website gekocht

Inderdaad de goedkoopste en erg hulpvaardig!

De website is erg overzichtelijk. Nadat ik met verschillende bedrijven heb gecorrespondeerd over een offerte heeft Keukenloods mij een nog scherper aanbod gedaan. Daarnaast hebben ze mij op bepaalde keuzes gewezen waardoor de offerte toch nog iets aangepast werd (magnetron en oven zelfde lijn gekozen). Daarnaast is de service prima. Producten werden nog even achtergehouden totdat in ruimte had om deze te ontvangen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

John 06-03-2018 Via de website gekocht

Super service

Na verschillende optie te hebben bekeken kwam keukenloods met de beste aanbieding, voor elke vraag hadden de verkopers tijd ! Na aflevering bleken wij de verkeerde vaatwasser te hebben besteld, werd zonder enige moeite omgeruild. Super !!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Zuidjes 06-03-2018 Via de website gekocht

Echt Top

echt super service mijn bestelde vaatwasser was niet meer op voorraad. Maar kreeg een duurder exemplaar optijd geleverd. Echt super

Ron 06-03-2018 Via de website gekocht

Superieure kwaliteit in aanbod en service.

De keukenloods heeft een geweldige hoeveelheid voorraad van alle apparatuur wat wordt aangeboden, het is tevens erg gemakkelijk zoeken op de site van keukenloods.

Erwin 05-03-2018 Via de website gekocht

Prima service en scherpe prijzen.

Goed bereikbaar via de telefoon en deskundig advies met meedenken vanuit de klant. Levertijd langer dan verwacht, maar goed gecommuniceerd met evt alternatieven. Oude apparatuur wordt zonder probleem meegenomen.

Jeroen 05-03-2018 Via de website gekocht

Super service - ook in de avonduren

Eerlijke duidelijke toelichting. Geen verkoopmaffia praktijken, maar gewoon meedenken en je vragen duidelijk beantwoorden.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Joke 05-03-2018 In de winkel gekocht
Opmeer

Inductiekookplaat

Wij werden snel geholpen in de winkel, ondanks dat we niet besteld hadden via internet, maar we waren in de buurt en we wisten welk type inductiekookplaat wilden hebben.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Marcel 05-03-2018 Via de website gekocht

Super service van de Keukenloods.

Ik vind het een fantastisch bedrijf de Keukenloods, de manier hoe ze je te woord staan is helemaal super.
En ze zijn scherp met de prijs en nooit moelijk doen fantastisch bedrijf.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

bartje 05-03-2018 In de winkel gekocht
veendam

top

na een eerdere aankoop wederom gekozen voor keukenloods, nu laten leveren alle produkten zonder schade afgeleverd en op zijn plaats gezet door de bezorger
alles vooraf duidelijk gecommuniceerd per mail dus wat wil je nog meer
ik zou zo zeggen gewoon zo doorgaan hier zouden vele anderen een voorbeeld aan kunnen nemen

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Hanny Pouwels 05-03-2018 Via de website gekocht

Supersnel geleverd

Wij hadden een afwasmachine besteld.en kregen zelfs nog een betere gekregen.en de prijs is prima.400 € gespaard.topppie

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

DW 05-03-2018 Via de website gekocht

Foute bezorging, maar snel gecorrigeerd

Zoeken en bestellen gaat vlot via de duidelijke website. Helaas werd me prompt een verkeerd model combi-oven bezorgd. Na telefonisch reclameren bood een uiterst vriendelijke medewerker van Keukenloods excuses aan en werd twee dagen later de goede oven bezorgd.

Dyanne 05-03-2018 Via de website gekocht

Goede service

Goede site en snelle levering. Ook het plaatsen van de afzuigkap was goed en netjes.
Ben ook zeer tevreden met de afzuigkap.
Mocht ik weer iets moeten dan weer hier, top.

Roos 05-03-2018 Via de website gekocht

Fantastische service+ruim assortiment+laagste prij=Super!

Ik bestel graag bij Keukenloods vanwege het grote assortiment en daarbij de uitstekende service. Telefonisch contact was erg goed. Ik werd snel teruggebeld en kreeg het artikel wat ik elders goedkoper had gezien bij Keukenloods voor een nog lagere prijs. Vervolgens was het product de volgende dag in huis en dat goed verpakt.
Keukenartikelen nodig? Bij Keukenloods kan ik altijd terecht! Ik ben zeer tevreden!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Michel van den Berg 05-03-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service en goed meegedacht!

Uitstekende prijs voor de apparatuur, maar bovenal geweldig meegedacht, waardoor de keuze snel gemaakt was. Bovendien ook nog een super (inbouw)service en eenvoudig afspraken te maken die ook nog geheel nagekomen worden! Top👍🏼

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Hein 05-03-2018 In de winkel gekocht
Watergang

Goede prijs en snelle aflevering

Prijs/kwaliteitverhouding was de aanleiding. Goed geholpen en snelle levering is waarom ik bekenden naar deze winkel stuur.

Raymon 05-03-2018 Via de website gekocht

Prijs is goed en service is perfect

Nadat we wisten welke afzuigkap we wilden hebben zijn we vervolgens via zoekopdracht via Google bij de keukenloods terecht gekomen die toevallig deze afzuigkap in de aanbieding hadden.
Na mijn ervaringen van de vorige bestelling is mijn indruk niet veranderd, nog steeds goede service en prijs.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wezelman 05-03-2018 Via de website gekocht

Prima op tijd bezorgd oude app. Mee. Klasse

Prima prijs en gemakkelijk uitzoeken en bij vragen telefinish keurig geadviseerd. Bezorgen en oude app.mee. gemakkelijker kan jet niet.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces

Minpunten

• -

Paul 05-03-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam Zuid-Oost

Prima prijs en afhandeling, snelle levering/installatie

Hoewel de meneer achter balie in Zuid-Oost bepaald niet erg toeschietelijk was (voor de review: Slecht. Maar ik liet me niet afschrikken!), heeft de uiteindelijke verkoper alle tijd voor me genoemen en me uitstekend (voor de review ook uitstekend) geholpen. Wat ook wel mag voor een oven van bijna 1.000 euro. En wat overigens niet duur is vergeleken met andere winkels/webshops.
De levering en plaatsing was een fluitje van een cent. De twee Vrolijke Fransjes die kwamen hadden binnen no time de oude over eruit en de nieuwe erin.
Hoppakee en bakken maar!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Harry Schuiling 05-03-2018 Via de website gekocht

Goed, goedkoop en prima vlotte levering!

Siemens inductie kookplaat besteld en binnen 2 dagen geleverd. En dat tegen een perfect lage prijs, dit zonder afbreuk te doen aan kwaliteit en garantie. Top!

Keukenloods.nl is een echte aanrader voor iedereen die snel, gemakkelijk, maar vooral ook goed en goedkoop keukenapparatuur zoekt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Martijn 04-03-2018 Via de website gekocht

Zeker niet alleen 'uitgepakt'

Afgelopen week een outlet model gekocht bij keukenloods waarbij stond vermeld dat deze alleen was uitgepakt. Poot stond echter scheef en zat beschadiging aan de zijkant (meerdere pitten)

Officiele reactie van Keukenloods 05-03-2018

Beste Martijn,

Wat vervelend! Ik hoop uiteraard dat het probleem nu is opgelost, maar hoor het graag via emma@keukenloods.nl als ik nog iets voor je kan betekenen.

Alex 03-03-2018 Via de website gekocht

Snelle leverding

Toen ik de bestelling plaatste stond er dat de levertijd tussen de 45 en de 50 dagen zou duren omdat het niet meer op voorraad was maar 4 dagen later werd het al bezorgd. Top dus

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

n.baars 03-03-2018 Via de website gekocht

overzichtelijke website

makkelijk gevonden wat ik zocht, goed overzicht , netjes afgeleverd, wij zij zeer tevreden met de vaatwasser

kuil 03-03-2018 In de winkel gekocht
zaandam

prima geholpen ein de winkel, levering perfect.

prima uitleg over de producten, erg vriendelijk. goed op de hoogte van de producten naar aanleiding van onze vragen. waren erg tevreden of de geboden kortingen.

Cees milort 02-03-2018 Via de website gekocht

Duidelijke website

Veel over gehoord zelf op onder zoek gegaan en ja alles heel duidelijk en als je belt helder en duidelijk

Fam. Christiaens 02-03-2018 Via de website gekocht

www.Keukenloods.nl is een betrouwbare en eerlijke site.

Nadat wij via jullie site gekozen hebben voor de keramische kookplaat, kregen wij zeer snel de heldere bevestiging van onze aankoop. Ook de levering, ondanks de zware storm in die periode, is perfect gecommuniceerd en goed afgehandeld.

Pluspunten

• Afleverservice

Minpunten

• -

Lagje 01-03-2018 Via de website gekocht

fijne medewerkers op de klantenservice

Goedkope outlet. Wij hadden hele vriendelijke medewerkers aan de telefoon. Ze dachten echt vanuit de klant.
De bezorging was iets minder. De bezorger kwam twee uur te laat en kon niks laten horen omdat hij zijn telefoon vergeten was. Dus van 9 tot 14.30 zitten wachten.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Afleverservice

Jan 01-03-2018 Via de website gekocht

Duurder model voor dezelfde prijs gekregen

Snelle levering volgens afspraak. Bij aflevering een duurder type gekregen dan ik besteld had voor dezelfde prijs.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Valerie Verschoor 01-03-2018 Via de website gekocht

nieuw kookplaat

zeer behulpzaam met mijn keuze ( telefoon gespreek ) , zeer goed prijs, en de monteur was heel aardig , snel, efficient .

Gert 01-03-2018 In de winkel gekocht
Veendam

Afspraak is afspraak

De prijzen zijn gunstig, het contact met de medewerkers was prettig en de levering/ afhandeling was volgens afspraak

P v/d Maagdenberg 01-03-2018 Via de website gekocht

goede service

Klantvriendelijk en goede bezorging aan huis.
Ga volgende keer weer hier bestellen
Vriendelijke mensen

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hans 01-03-2018 Via de website gekocht

Prachtig Kitchenaid product voor gunstige prijs

Ik was op zoek naar een broodrooster van Kitchenaid. Via wat zoeken kwam ik op deze website en zag dat hij hier in de aanbieding was en daarmee goedkoper dan op andere plaatsen.
Liep allemaal prima. Wel erg beperkte info over voortgang bestelling (leverstatus bleef op " onbekend" tot het product afgeleverd was). Gelukkig ging het allemaal heel snel.
Alleen jammer dat de broodrooster in de originele verpakking werd verzonden. Daardoor zag mijn vrouw (die het pakket aannam) meteen haar verjaardagscadeau, dat later in de week een verrassing had moeten zijn. Dat was eigenlijk niet de bedoeling.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Vullings 28-02-2018 Via de website gekocht

Zeer nauwkeurig geplaats

Zeer duidelijk en keuze was snel gemaakt deskundig personeel dat onze vaatwasser heefd geplaatst was in een half uurtje klasr en opgeruimd

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

van Breukelen 26-02-2018 Via de website gekocht

prima service

goed website met prima uitleg over de apparaten,snelle levering koop hier al jaren mijn apparatuur.
ook per telefoon prima uitleg over mijn vragen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

J B 26-02-2018 Via de website gekocht

Geweldig goed contact tussen klantenservice en mij.

Ik vond KEUKENLOODS.NL op het internet en ben met hen in zee gegaan omdat ze zeer concurrerend waren met andere aanbieders van keukenapparatuur. Ik heb dan ook bij hen een inductiekookplaat besteld welke dan wel niet op voorraad was maar zo spoedig mogelijk zou worden geleverd, wat dan ook na enkele weken gebeurde. Ik was ook erg tevreden over het contact met de klantenservice waar ik heel netjes en goed te woord werd gestaan en die me van informatie voorzagen waar nodig. Het product werd geleverd en we zijn er erg blij mee.

John 26-02-2018 Via de website gekocht

Prima service

Via internet op de site gekomen. Prima levering en montage, dik tevreden. Wordt een hele opgave voor de reguliere winkeliers om hier tegen op te boksen

Akl 26-02-2018 Via de website gekocht

Afspraak = Afspraak

Vanaf de aankoop t/m de levering zijn alle afspraken helder gecommuniceerd en nagekomen. Met 2 monteurs werd mijn oude inbouw koelkast weggehaald, afgevoerd en de nieuwe ingebouwd!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ron 26-02-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Snelle levering , zelfs een dag te vroeg .
Maar was in de avond dus maakte het niet uit.

Ook de hulp aanbde telefoon was zeer nuttig .