Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

KlaasC 25-01-2022

Goed aanbod van producten met scherpe prijzen.
Levering was snel en de wasdroger werd zonder problemen naar de 2de verdieping gebracht.

John V 25-01-2022

Paniek, deur vriezer (17 jaar oud!) stuk maar gelukkig is er keukenloods. Als je weet wat je wil hebben, gewoon bellen en het wordt bezorgd of je kunt het vrij snel ophalen.

Eef 25-01-2022

Niet de eerste keer dat ik een keukenapparaat bij Keukenloods bestel. Ook deze bestelling en aflevering weer keurig verzorgd. Ook telefonisch contact over het apparaat en de beschikbaarheid waren informatief en vriendelijk.

Eric 25-01-2022

Ik was nog niet bekend met Keukenloods, nu raad ik het iedereen aan.
De expertise bij de medewerkers is beter dan de concurrenten. Toen we de maten doornamen kon de medewerker goed doorvragen.
Door de afwijkende maat wist hij gelijk welke vaatwasser we hiervoor hadden (erg onder de indruk). Hierdoor was het advies wat we ontvingen op maat.
De vaatwasser is super, droogt onwijs goed. Kortom, vergeet andere aanbieders. Koop hier.

Geert Jongsma 25-01-2022

Naast een goede webshop met concurrerende prijzen is de klantenservice super. Je hebt snel een medewerker aan de telefoon die over goede kennis van de producten beschikt en je zo van goed advies kan voorzien.

Ben 25-01-2022

Goede kwaliteit en prijsverhouding ,vriendelijk personeel aan de telefoon. Website duidelijk en snelle levertijd

Gert 25-01-2022

Shop is prima zolang je de levertijden met een korreltje zout neemt.
Adviseer daarom wel te bellen om een realistisch beeld te krijgen van de levertijd.
Verder zeer goed. Kreeg na een mailtje meteen een factuur zodat ik deze kon indienen bij mijn bouwdepot.

Dave 25-01-2022

Zeer duidelijke website. Snelle levering volgens afspraak. Ook zeer vriendelijke klantenservice.

Ine van Loon 25-01-2022

Prima geholpen vriendelijke mensen en een goed advies. Prima koelkast op afgesproken tijd geleverd.

Ludwig 25-01-2022

Zeer goede service, prijs/kwaliteit en communicatie ervaren.
Ik zal zeker bij mijn eerstvolgende aankoop de Keukenloods raadplegen

A. de Kleijn 25-01-2022

Snelle levering, ze kwamen op de afgesproken tijd. Vriendelijke bezorgers en prima product! Oude koelkast werd netjes meegenomen en de nieuwe werd in de keuken neer gezet.

H korsten 25-01-2022

De uitleg was prima en het personeel was zeer vriendelijk we zijn echt heel tevreden we komen zeker nog eens terug

Rini 25-01-2022

Overzichtelijk, en een snelle levering, ideaal dat het oude fornuis gelijk meegenomen werd

H korsten 25-01-2022

Rijka 25-01-2022

Zeer tevreden. Wij hadden informatie ingewonnen over een product. Na advies product gekocht, maar helaas bleek dit product niet aan onze verwachtingen te voldoen. Na overleg hebben wij het product kosteloos mogen ruilen naar een product naar wens!

Stan 25-01-2022

Goede ervaring bij de aanschaf van een Kitchen aid mixer. Via de website kon initieel de korting niet worden toegepast.
Na contact te hebben gehad via email, hebben we een offerte ontvangen met de korting toegepast.
We konden gelijk bestellen en de volgende dag was de mixer reeds geleverd.

Frits 25-01-2022

Goede service en terugkoppeling. Netjes bij ons thuis afgeleverd op de afgesproken tijd.

Math P 24-01-2022

Goede prijs -kwaliteit en snelle levering. Denken mee als je hulp nodig hebt en zijn vriendelijk aan de telefoon.
Een aanrader!!

Nieuwe Bosch Vastwasser met Zeolith 22-01-2022

Supestille en zeer energiezuinige Bosch vaatwasser gekocht. Echter waren niet zeker of deze zou passen. Medewerker heeft telefonisch de vaatwasser voor ons op details nagemeten.
Dus ondanks Covid beperkingen perfecte afhandeling van onze aankoop.

Ereddie 22-01-2022

Hele snelle levering, hele deskundige en vriendelijke monteur. Mocht ik in de toekomst nog een apparaat nodig hebben zal ik zeker bestellen bij keukenloods.

Bart 22-01-2022

Wij waren op zoek naar een vaatwasser. Gelukkig had de Keukenloods het gewenste model in voorraad. Binnen een dag stond de vaatwasser bij ons in de keuken te shinen.

Cey 21-01-2022

Niet tevreden geen bakset ontvangen zo als beloofd.
Ik zou bakset ontvangen geen giftset
Officiele reactie van Keukenloods 25-01-2022

Beste Cey,

Bedankt voor je review. Ik begrijp dat dit om de giftset van KitchenAid gaat. Bij dit soort acties gaat de afhandeling via de fabrikant. Als we wat verkeerd is gegaan, dan verwijzen we je graag naar KitchenAid:

Hopelijk wordt het naar tevredenheid opgelost.

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

Bosch oven 21-01-2022

Snelle levering en sympathieke chauffeur/bezorger. De oven werd eerder bezorgd dan was afgesproken. Fijn dat de oude oven retour werd genomen

Inductiekookplaat 21-01-2022

Prima Shop!
Vriendelijke en vakbekwaame medewerkers.
En ook nog de goedkoopste.

Marinus 21-01-2022

Gewoon goed wordt netjes op de hoogte gehouden wanneer geleverd word heb hier een diepvrieskast gekocht