Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Zeer tevreden klant 18-01-2022

Goede en deskundige voorlichting.
Keukenloods heeft direct contact gehad met de importeur i.v.m. een defect aan het apparaat.
Keurig opgelost.
Hadden 8 jaar geleden een keuken gekocht waar wij nog steeds zeer blij mee zijn

RvM 18-01-2022

Goede prijs, snelle levering én goede klachtenafhandeling. De klantenservice reageert erg snel en handelt problemen zeer snel en naar tevredenheid af

Teunissen 18-01-2022

Super geholpen in de winkel. Ook na aankoop voor montage super service.
Montage prima verlopen

Edith Smit 18-01-2022

Meerder malen bij de keukenloods besteld. Zelf afgehaald (gasfornuis) en thuis gestuurd (afzuigkap)
Goede service, staat nestjes klaar of wordt snel verzonden

Petra Olthof 18-01-2022

Wij waren op zoek naar een vaatwasser met een snelle levering. Tegenwoordig is een snelle levering al een paar weken. Door een medewerker telefonisch snel en vakkundig geholpen met als resultaat dat de vaatwasser al de volgende dag geleverd werd.

E 18-01-2022

Wij zochten een vaatwasser omdat onze oude stuk was gegaan. Bij keukenloods nog vele op voorraad gelukkig en zo konden we snel een nieuwe bestellen en plaatsen. Binnen 1 dag geleverd. Zijn heel goed te woord gestaan door n medewerker van keukenloods.. omdat we niet wisten of de vaatwasser in onze inbouwkeuken zou passen. Al met al dus een goede keus bij Keukenloods

Kees 18-01-2022

Ik heb een Siemens vaatwasser gekocht.
Op tijd geleverd tegen de afgesproken prijs.
Binnen gezet, onbeschadigd.
Top.

Paul 18-01-2022

Wij hebben voor deze winkel gekozen door advies van de mediamarkt. Zij waren niet volledig op voorraad. Vandaar. Wij zijn zeer goed in deze keukenloods geholpen.

L. van Dalen 18-01-2022

Ik ben zeer tevreden met de plaatsing van de koelkast. Alles is op een mooie manier gegaan door een klantvriendelijke medewerker.

Marc 18-01-2022

Telefonisch contact ivm een nieuwe vaatwasser die ik zsm nodig had. Ze hebben goed geluisterd na mijn wensen die ik had betreft de prijs en specificaties. De vaatwasser is daarna snel geleverd en ben er meer dan te tevreden over. Kortom ik ben goed geholpen door een aardige werknemer met veel kennis.

Sharon 18-01-2022

Super goede service en snelle levering! Communicatie is goed en helder. Zeker een aanrader om bij keukenloods iets voor in je keuken te kopen.

K 18-01-2022

De service was Snel en accuraat. Bestellen was eenvoudig en het apparaat werd volgens afspraak geleverd

Rene 18-01-2022

Super geholpen met advies en snel handelen en doen wat ze zeggen zoals terugbellen en informeren naar oplossingen

J. van der Meer 18-01-2022

Bij de vlakschermafzuigkap van Atag stond vermeld dat de prijs kon worden opgevraagd. Per ommegaande kreeg ik antwoord op mijn vraag en de prijs bleek inderdaad zeer scherp. Het apparaat besteld en op de afgespoken datum en tijd werd de afzuigkap bezorgd. Keurig, alles naar mijn tevredenheid.

Gerda 17-01-2022

Duidelijke site met een ruime sortering. Niet onbelangrijk: ik vond de kraan die wij nodig hadden bij Keukenloods.nl voor ruim € 100 minder dan bij andere verkopers! Perfecte afhandeling, we konden de kraan ophalen in Utrecht.

Dineke 17-01-2022

Ik ben door de verkoper goed te woord gestaan. Duidelijke informatie over de inductiekookplaat. Snelle levering zonder problemen

Ruud 17-01-2022

Snel geleverd en makkelijk de juiste maat vinden ook werd de oude oven meegenomen

Leovan de Kerkhof 17-01-2022

Goede telefonische bereikbaarheid. Vriendelijke medewerker. Snelle levering en scherpe prijs.

Edje 17-01-2022

Goed geholpen. Goede prijs kwaliteit verhouding. Levering kookplaat liet lang op zich wachten, maar daar kon de Keukenloods niets aan doen. Uiteindelijk is alles prima geregeld.

Tan 17-01-2022

Ik heb eerst op internet gekeken en ben toen naar de winkel in Roosendaal gegaan om het apparaat te zien en een mondelijnge toelichting te krijgen. Het betreffende personeelslid moest even overgehaald worden om te zoeken maar deed het toen wel.
Verder goede uitleg en apparaat gekocht.

Wat is een weergavenaam 17-01-2022

Professioneel, goede en vriendelijke advisering en zeer correct in contacten

Frans 17-01-2022

Mooie showroom met volop keukens en apparatuur. Erg vriendelijk personeel. Ook goed advies gegeven.
Vlotte levering van onze nieuwe magnetron en de oude mee retour genomen.

Jan 17-01-2022

Gebruiksvriendelijke webshop met een ruim assortiment tegen lage prijzen. Je wordt prima op de hoogte gehouden van de levering dus komt niet voor verrassingen te staan.

Toos 17-01-2022

Snelle en correcte levering. oud apparaat netjes meegenomen. Ook de prijs van de vaatwasser was prima.

E.Kunenborg 17-01-2022

Het aanbod en de prijs zijn prima, website duidelijk en goed geholpen en meegedacht in de winkel