Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19126 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2672 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8.8

Reik 19-06-2017 In de winkel gekocht
Zwaag

Snelle levering, 1dag. Alles werkt naar behoren??????

Alles hebben we zelf geplaatst. En ging heel eenvouwdig. Alles werkt super, dit alles voor een mooie prijs!

Ria 19-06-2017 Via de website gekocht

Fantastische service.

Zeer duidelijke site. Je kunt ook met een medewerker chatten en vragen stellen.
Goede prijs en fantastische monteurs.
Binnen een uur koelkast en combimagnetron uitgebouwd en nieuwe apparaten geplaatst.
Oude spullen meegenomen en alles keurig netjes opgeruimd.

Fam van den Berg 19-06-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service!

Wij kozen in eerste instantie voor Keukenloods vanwege de lage prijs en kwalitatief goede producten. Daar kwam later ook nog eens een uitstekende service bij!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Verschoor 19-06-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden.

Duidelijke webshop en prima communicatie nadat de bestelling online was geplaatst.
Product voldeed aan alle wensen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jeroen 19-06-2017 In de winkel gekocht
Roosendaal

Tevreden

Goed geïnformeerd, nette prijzen en de levering is stipt zoals ze beloven.
Alleen jammer dat ze in hun showroom een zeer beperkt assortiment hebben, had het apparaat liever eerst echt gezien voor koop.

Henri Bosman 19-06-2017 In de winkel gekocht
Roosendaal

Prima tips en uiteindelijk de oplossing , chapeaux

Wij zaten met een probleem van ingelegde kookplaat die niet meer leverbaar was. We vonden dit mooi maar helaas ging dat niet meer. Het alternatief was een facet geslepen kookplaat die er ook nog eens snel in gemonteerd werd. TOP !!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Hester 19-06-2017 Via de website gekocht

Prima service!

Goeie service! Online vragen werden snel en duidelijk beantwoord. Aan de telefoon werd meegedacht in oplossingen. Snelle levering van de apparaten en de monteur sloot de vaatwasser keurig en snel aan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Theo 19-06-2017 In de winkel gekocht
Veendam

Snelle levering

Keuze mogelijkheid van de site redelijk uitgebreid. Gezocht op afmetingen inbouw en direct naar het juiste product verwezen.
Vervolgens in de winkel besteld, omdat thuis afleveren alleen onder vooruitbetaling ging wel 2 reizen naar de winkel nodig

Natasja 19-06-2017 Via de website gekocht

Super product prijs en service

Was opzoek naar een grote vrieskist. Nou gevonden. Prachtig product. Super service en heel mooi geprijst. Maat een uitkomst die uitgestelde levertijd. Zo weet je zeker dat je het product krijgt wanneer het jou uitkomt en je product er ook nog is. Top top top

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Fonso de Jonge 19-06-2017 Via de website gekocht

Service waar je wat aan hebt

Zeer gebruiksvriendelijke shop en de medewerkers denken echt met de klant mee!
De aanbieding van de vaatwasser was echt bedoeld om ons de meest zuinige en in verhouding de beste prijs kwaliteit aan te bieden.
Compliment!!

Jantine 19-06-2017 Via de website gekocht

Zeer groot assortiment, goede prijs en snelle levering!

Ik zocht al enige tijd een nieuwe combi-magnetron. Op de site van keukenloods kon ik zeer veel verschillende modellen vergelijken. De productomschrijvingen waren duidelijk en ook de vele consumentenreviews hielpen me bij het maken van de juiste keus. Ook de afhandeling van de uiteindelijke bestelling verliep soepel en snel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Henk Hylkema. 17-06-2017 In de winkel gekocht
Zaandam.

Een goede service

Groot assortiment goede voorlichting en aardige mensen die je helpen. Voor eventuele keuken verandering of iets dergelijks zou ik weer langs komen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Henk Arends 16-06-2017 Via de website gekocht

Een tevreden klant komt terug.

Een duidelijke gebruikersvriendelijke website, vlotte levering, goede prijs kwaliteit verhouding en doordachte after sales middels een enquête.
Mijn ervaring met de keukenloods is: ik citeer een deel van de oneliner van een ander product, "de keukenloods doet wat het beloofd".
Mijn motto is ook op uw product van kracht: heeft u een klacht vertel het mij, bent u tevreden vertel het anderen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Daisy 15-06-2017 Via de website gekocht

Goede prijs / kwaliteit verhouding

Mooie producten met een goede prijs! Snelle services met goede communicatie!
Ben erg tevreden met mijn Smeg fornuis!

Pluspunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Rolo 15-06-2017 Via de website gekocht

Vlotte levering

Onze magnetron ging stuk op zaterdagavond en via keukenloods op maandag avond de nieuwe al binnen. Veel keus aan spullen en snelle levering.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Leny 15-06-2017 Via de website gekocht

Heel erg goed vriendelijke mannen

De bezorging ging heel vlug super en de plaatsing was prima .de oude koelkast werd meegenomen waar ik ook heel blij mee was.

Jaap Bakker 15-06-2017 In de winkel gekocht
Zwaag

Het contact en de service zijn top.

Dit is al de derde keer dat ik zaken doe met Keukenloods. En mocht het weer voorkomen, zal ik daar met veel plezier weer terug gaan.
Al was het maar om even binnen te lopen en een bzoek brengen aan de Engelsedropfles.
Veel zaken van te voren, via de website, uitgezocht en later met verdere aanwijzingen in de showroom besteld. 1 Afzuigkap toch nog verkeerd besteld, geen probleem werd zonder commentaar, zo omgeruild
Proficiat

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rolf 14-06-2017 Via de website gekocht

Voordelige winkel, snel geleverd en netjes geplaatst.

Keukenloods is een prettige en voordelige winkel. Ik heb er een inbouwvaatwasser gekocht. Ik had voordat ik tot aanschaf overging een paar vragen en die waren zeer snel via WhatsApp beantwoord.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Fam. Rezai Sinkeler 13-06-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Heel erg telleur gesteld

Gisteren van 13:30 tot 15:30 aan tafel gezeten met Dhr xxxx van de verse keukenloods Utrecht. Leuk gesprek gehad en een mooi keuken uitgekozen, waarbij Meneer xxxx ons goed de weg heeft wijsgemaakt in het uitzoeken van onze droomkeuken. De keuken werd ons zonder poespas aangeboden voor €5800,-, maar we mochten hem kopen voor €5200,-. Helaas waren de apparaten allemaal van de B/C merk Baumatic. Maar we mochten andere apparaten kiezen waarbij de meerprijs erbij op werd geteld. Dit vonden wij zeer fijn, omdat we andere apparaten in gedachte hadden, maar wij moesten het prijsverschil nog uitzoeken. Maar toen we nog een dagje vroegen om alleen de apparaten uit te zoeken, werd er heel direct gezegd dat de aanbod ALLEEN NU geldt. "Jullie mogen ten alle tijden de apparaten inwisselen voor andere apparaten tot 3 weken voor de levering van de keuken". Hier schrokken wij van, omdat we al eerder hadden aangegeven dat we nog moeten overleggen. Wij snappen dat Dhr. xxxx gelijk wilde verkopen, het liefst hadden wij het ook gelijk gekocht, alleen we waren er nog niet over de apparaten uit. Wij hebben dit nogmaals aangegeven na de brutale afwijzing van ons bedenktijd. En op dat moment hebben we een afspraakje gemaakt om nog een dagje te krijgen voor de juiste keuze van de apparaten. Vandaag gebeld en uitgelicht dat de door ons gekozen apparaten een meerwaarde heeft van €600,-, maar vanwege ons budget van €5500,- vragen wij of het gaat passen in ons budget.
Vervolgens krijgen we een telefoontje van meneer xxxx dat het "tijd wordt om afscheid te nemen" en dat de keuken met ons gekozen apparaten nu €6400,- kost. Wij snapten er helemaal niets van, omdat dit flink in strijd ging met wat meneer ons gisteren verteld heeft. Na de vraag:" waarom niet volgens afspraak het verschil bijbetalen?" Kwam het antwoord, ik had jullie nooit zoveel korting mogen geben, hadden jullie maar gisteren akkoord moeten gaan. 😧😧😧
Wij begrijpen hier helemaal niets van, omdat we gisteren een afspraak hadden gemaakt. Wij kraken de winkel absoluut niet af, want ze hebben echt hele mooie keukens staan voor mooie prijzen, maar de manier waarop een mondelinge afspraak gemaakt wordt en de volgende dag verbroken wordt is telleurstellend en het heeft ons inclusief reistijd 5 uur gekost. Dat is een dagje vrij nemen van werk en een oppas regelen. Erg telleurstellend Keukenloods, dit hadden wij niet verwacht. Fam. Rezai Sinkeler

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Officiele reactie van Keukenloods 14-06-2017

Beste Rezai Sinkeler,

Ik vind het erg jammer dat jouw ervaring met Keukenloods.nl op deze manier is afgelopen, want dat is absoluut niet onze bedoeling. Wij proberen juist altijd transparant te zijn en de klant een fijn gevoel te geven.

Mocht je er nog voor open staan dan mag je een mail sturen naar webcare.km@gmail.com en dan kunnen we vanuit daar eventueel verder contact hebben.

Wim Meewis 13-06-2017 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Goede aankoop

Onze inductiekookplaat was defect. Op internet gegoocheld en bij de website van keukenlods terecht gekomen.
Hier werd het product wat wij zochten voor een zeer aantrekkelijke prijs aangeboden.
Hierna met een medewerker van keukenlods gebeld en het artikel werd klaar gelegd en later door mij opgehaald.

b franssen van aalst 13-06-2017 Via de website gekocht

geweldig in een woord

ben zeer te vrede over jullie en ook over mijn inbouwoven en wat ik zeer voornaam vind is dat alles op tijd geleverd word

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Menno 13-06-2017 Via de website gekocht

Alles geweldig: zelfs met 100x de bestelling aanpassen.

Oorspronkelijk gekozen voor Keukenloods voor de lage prijzen. De service was echter fantastisch. Goede openingstijden van de klantenservice, veel hulp bij het samenstelling van de bestelling en zonder tegenwoord de mogelijkheid om de levering van de bestelling meerdere keren aan te passen.

Henny Zorn 13-06-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden met de service en het apparaat

Duidelijke afspraken goede voorlichting en aflevering volgens afspraak de installatie verliep vlot en ook de oude apparatuur werd zonder meer afgevoerd super

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marijke 13-06-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Er wordt vaak gezegd dat je online de service mist can kopen in de winkel, maar bij Keukenloods gaat dat zeker niet op. Precies op tijd levering, uitpakken, oude rommel meenemen. Perfect.

Jan Raaijmakers 12-06-2017 Via de website gekocht

Top internet bedrijf

We hebben een vaatwasser gekocht. Er wordt meegedacht of we de goede maatvoering hebben besteld. Het product is afgeleverd op de afgesproken tijd. Het product voldoet aan de verwachting!

Hans 12-06-2017 In de winkel gekocht
Veendam

snelle levering en installatie

Inbouwkoelkast SIEMENS KI31RSD40 gekocht. Goede prijs, snelle levering en vlotte installatie. De verkoper wist waarover hij het had.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Irma 12-06-2017 Via de website gekocht

Prima service

Ik heb hiervoor gekozen omdat het een duidelijke website was met veel informatie. Ook makkelijk om eventueel telefonisch contact op te nemen. Koelkast is op tijd en keurig geleverd en volgens afspraak is de oude koelkast mee retour genomen.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

De Backer 12-06-2017 In de winkel gekocht
Keukenloods. Rozendaal

Nieuwe keuken

Alles is er verlopen zo als afspraak is gemaakt bij aankoop keuken
Niets was te veel gevraagd .zowel verkoper als de plaatsers waren top mensen

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Lida 12-06-2017 Via de website gekocht

Fantastische service

Ik moest een nieuwe inbouw afwasmachine hebben. Ik ben absoluut niet technisch maar ben door een medewerker van de Keukenloods prima begeleid via de app. Ook kreeg ik nadien nog een email van de Keukenloods om alle maten goed te checken. Wat een fantastische service om op deze manier online te kunnen kopen en daardoor ook heel voordelig uit bent.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hans 12-06-2017 In de winkel gekocht
Zaandam Keukenloods

Aankoop Siemens inbouwkoelkast

Na 7 jaar oude koelkast defect.
Dus op zoek naar een nieuwe wederom goed geslaagd bij de Keukenloods Zaandam
Verkoper wist snel onze wens naar een goede prijs/kwaliteits product te vertalen
inbouwkoelkast Siemens KI20RV63 181ltr A++
Werd ook vlot daags daarna afgeleverd .

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

ETNA Combimagnetron inbouw. 12-06-2017 Via de website gekocht

Combimagnetron

Perfect, duidelijke uitleg product,bestelling en levering ook super, je wordt via de mail goed op de hoogte gehouden.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Rvm 12-06-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar en snel

Helder en duidelijk makkelijk te bedienen.
Bestellen is zo gebeurd, fijne updates over het gehele bestelproces. En inderdaad de volgende dag geleverd. Met dank aan de chauffeur die het netjes binnen bracht

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

De grootjes 12-06-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service

Wij hebben voor deze winkel gekozen omdat de prijs kwaliteit goed is. Werknemers zijn vriendelijk en hebben verstand van de producten.

HtcA 12-06-2017 Via de website gekocht

Fijne service en prima levering

Onze oude vaatwasser ging kapot, een nieuwe bekeken en besteld. Via WhatsApp vragen gesteld en een aanbieding ontvangen. Ben niet snel van de positieve reviews, maar voor keukenloods.nl maak ik graag een uitzondering.
Prima service, snel, accuraat en vakkundig tegen een normale prijs!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

T.P 12-06-2017 Via de website gekocht

Voorbeeldige service

Voor keukenloods gekozen voor de goede recensies en vooral laagste prijs. Kreeg gelijk € 100 korting omdat mijn combinatie op andere sites goedkoper aangeboden werd. Telefonisch zeer correct geholpen met vooral de in mijn geval bijzondere maat van deuren in koel/vries combinatie. Alles perfect.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wim. 10-06-2017 Via de website gekocht

Netjes en compleet geleverd met goede handleiding

Een shop met erg veel duidelijke producten en goede uitleg over alles.Duidelijke site,ook voor ouderen.

Henry 10-06-2017 In de winkel gekocht
Nederweert

Super koopje

Geweldige aankoop van mn keukenapperatuur en zeer goed advies kon niet beter BEDANKT , de garanties zijn ook perfekt geregeld

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Buck van der Zijden 09-06-2017 Via de website gekocht

Fijne service en snelle levering !

Ik heb voor keukenloods gekozen voor de prijs en de snelle levering ! Alleen het ruilen van het product omdat het aan een van mijn wensen voldeed koste 50 euro wat ik vrij hoog vond ! Werd wel goed geholpen door de helpdesk !

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces

Justusm 09-06-2017 Via de website gekocht

Perfecte levering en plaatsing volgens afspraak

Keukenloods heeft een groot aanbod, de website levert goede gedetailleerde informatie en prijzen zijn zeer concurrerend.

Erik 09-06-2017 Via de website gekocht

Goede prijs en prettige service

De prijs van de producten is concurrerend en van sommige producten echt de laagste in de markt.
Na bestellen zowel via internet als telefonisch op de hoogte gehouden over de status van de bestelling. Ik heb ervoor gekozen mijn bestelling zelf op te halen, zeer vriendelijke medewerkers. Mijn auto stond 100 meter verder, even meehelpen tillen en in de auto laden was geen probleem. Echt super!

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

david 09-06-2017 Via de website gekocht

Snelle service en vriendelijke mensen

goede levering en zelfs bij een deellevering alles op tijd gebracht volgens afspraak. Alleen het bezorgvak is wat ruim genomen

Giel 08-06-2017 Via de website gekocht

Goedkoop en daarna heb je een beetje mazzel nodig

Keukenloods bood absoluut de laagste prijs, maar informeert beperkt over apparatuur die 'afwijkend' is en waar de installateur blijkbaar geen raad mee weet, zonder overleg een deel van de keuken sloopt (niet zichtbaar maar even overleggen voor je gaat zagen en hakken zou toch wel prettig zijn, en kijk niet achter een lade of kastje hoe het is afgewerkt), zes keer op bezoek voor de installatie is afgerond, een buts in de nieuwe vloer omdat de installatie van ook zware apparaten door een man wordt gedaan. Is het de lage prijs uiteindelijk nog wel waard?

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van Keukenloods 09-06-2017

Beste Giel,

Wat jammer dat je een minder goede ervaring met ons hebt gehad. Heb jij voor mij misschien een ordernummer? Dan kan ik nog even kijken of ik iets voor je kan betekenen.

C. den Hartog 08-06-2017 In de winkel gekocht

Top winkel

Aan alles wordt gedacht en in een fijne persoonlijke sfeer geholpen. We zijn dat ook erg blij met het resultaat en genieten er vol op van.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

L.Meijer 08-06-2017 Via de website gekocht

Erg duidelijk, Goede site en erg snel lgeleverd!

Een goede winkel met een erg duidelijke website waar alle gewenste informatie te vinden is. Ook goede vergelijkingen! Makkelijk besteld, erg snel leveren. Wij zijn erg tevreden over Keukenloods.

Monique 08-06-2017 Via de website gekocht

Helemaal goed!

Snelle service, goede inbouw en toen ik de door mij gekozen kookplaat wilde bestellen en bleek dat die niet op voorraad was, kreeg ik een fantastische aanbieding aangeboden. Een veel duurder apparaat voor dezelfde prijs.

Ineke 07-06-2017 Via de website gekocht

Goede service, goed bereikbaar

Gekozen voor Keukenloods voor de goede prijzen. Daarnaast leveren ze een goede service, ze zijn goed te bereiken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Monique 07-06-2017 Via de website gekocht

Prima service!

Al eerder goede ervaring gehad met Keukenloods, dit keer alle keukenapparatuur voor nieuwe keuken besteld. Alles online en via de mail. Vooral de snelheid van de ontvangst van offerte, de orderbevestiging etc. Ook s'avonds laat nog contact gehad, voor ons optimale bereikbaarheid. Ook de flexibiliteit van de afleverdatum is perfect, onze verbouwing liep een beetje uit, dan is het prettig dat de keukenapparatuur nog bij de Keukenloods kon blijven. Heel tevreden.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

van der neut montage 07-06-2017 In de winkel gekocht
Waddinxveen

top service

Echt top geholpen door X, alles werd snel geregeld en er is meegedacht. Ik zal hier in de toekomst zeker vaker zaken mee doen

Ruud 07-06-2017 In de winkel gekocht

Goede service

Prima geholpen en voldoende keuze vriendelijk personeel wat je op een uitstekende manier je van dienst is

AEG Luchtafvoerdroger 07-06-2017 Via de website gekocht

Zeer slechte communicatie

Op zondag een droogmachine besteld met als afleverdag de woensdag. Dinsdag eind van de dag toch maar eens gebeld hoelaat deze ongeveer geleverd gaat worden, de medewerkers gaf aan dat ik deze dag nog een mail zou krijgen. NIET gekregen dus. Woensdag in de ochtend wederom gebeld en nu was het verhaal dat ik tussen 10 en 11 en mail zou krijgen met de exacte tijd. NIET gekregen dus toen eind van de middag toch maar weer gebeld en toen was de smoes dat ze gebeld hadden en de voicemail hebben ingesproken. NIETS gehoort of ontvangen dus. Toen gaf de medewerker ook nog aan dat het aan mij lag en niet aan zijn collega kan liggen aangezien deze heeft ingevuld contact te hebben gehad met mij hierover.
Complete order direct geannuleerd !

Doe hier dus geen zaken mee !!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van Keukenloods 07-06-2017

Beste,

Wat vervelend dat de communicatie over de bestelling niet vlekkeloos is verlopen en dat het uiteindelijk noodzakelijk was om de order te annuleren.

Ik heb zojuist contact gehad met de desbetreffende collega en begrepen dat hij inderdaad de voicemail heeft ingesproken. Waar het vervolgens mis is gegaan, kan ik helaas niet achterhalen. Ik vind het jammer dat wij je niet naar tevredenheid van dienst hebben kunnen zijn.