Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Huisman 17-01-2022

Prijs was goed en levering ging snel. Product was zoals beschreven op de site.

J. Schuuring 17-01-2022

Ik vond in de winkel de voorraad niet erg groot, en eigenlijk gingen we daar weg zonder een beslissing. We werden verwezen naar Zaandam, daar zijn we niet op ingegaan. Bij een andere winkel(geen keukenloods) zagen we de kookplaat die ons wel wat leek en daar hebben ze ons erover geïnformeerd.
Op internet heb ik toen thuis bij de keukenloods gekeken en daar de beslissing genomen, vooral omdat er 1 op voorraad was. Via het tel.nr. van de klantenservice heb ik toen de kookplaat besteld en ben ik ook fijn geholpen.
Ik ben bij

Verhoeve 17-01-2022

Goede prijs kwaliteit en service
De installatie van de vaatwasser heel goed en netjes gedaan een vakman Top.

Henk 17-01-2022

Ik ben zeer tevreden over deze zaak , snelle levering, onze nieuwe oven was beschadigd, na telefonische overleg hadden we binnen 1 week een nieuwe ,.

Henk van Veen 17-01-2022

Deskundig en klantvriendelijk. Duidelijke presentatie van keukens met bijbehorende accessoires in d show in Waddinxveen

Paesschen 17-01-2022

We zijn uiterst tevreden over de gang van zaken met keukenloods.
Ze hebben ons goed geholpen met de vragen die we hadden, ook naderhand na het bestellen hadden we opkomende vragen en hierbij zijn we goed geholpen.
Echt vriendelijke medewerkers!! Die meedachten en tips gaven waar je niet zomaar aan denkt. Ook leuk dat er nog een zoutsteen en perilex stekker bijgegeven werd.
We moesten wel even geduld hebben voordat we de spulletjes hadden vanwege een vertraging van een van de artikelen, maar zoals beloofd kwam het die dag en hebben ze de oude apparaten ook meegenomen.
Wij zijn zeer tevreden klanten!

Oma Fenna 17-01-2022

Ik heb voor de Keukenloods gekozen omdat een vriendin mij het bedrijf aanraadde en omdat ik bij de Renaultgarage (tegenover de Keukenloods in Zaandam) moest wachten tot de auto klaar was.
In de winkel werd ik goed en aandachtig geholpen door een medewerker die echt de tijd voor mij nam.

Marjon 17-01-2022

Ik was al even op zoek naar een combimagnetron maar kreeg steeds niet de info die ik zocht. Meer verkoop gericht tot ik de keukenloods
Belde. Top verhaal duidelijk, eerlijk en service gericht. Heb binnen 2 min besloten en uiterst tevreden. Kan het iedereen aanraden.

leo goossens 17-01-2022

hoi een goed overzicht en netjes geholpen en afgeleverd zit in Roosendaal met een zaak zeer netjes en behulpzaam

Martijn 17-01-2022

Prettige communicatie, goede prijs en eerder dan verwacht geleverd. Ook de montage verliep erg prettig. (Dat wordt extern gedaan maar je partners kun je kiezen ;-)

Keukenloods feyenoord 17-01-2022

Wij zijn heel correct geholpen, snelle afhandeling en keurig netjes geplaatst.

M. van de Kamp 17-01-2022

we zijn zeer tevreden over : de klantvriendelijkheid, het advies m.b.t. aanschaf van ons passende apparatuur en de correcte levering. we hebben vaatwasser, koelkast en inductie kookplaat van keukenloods, het alles in tijdsbestek van 1 jaar. koelkast van het laatste apparaat

MICHEL 17-01-2022

Echt fantastische service!! Binnen een dag geleverd en tegen een fatsoenlijke prijs. Heel blij hiermee.

Esplus 17-01-2022

Prima geregeld. Vaatwasser besteld. Bevestiging gekregen en de volgende dag op kunnen halen in Alkmaar. Stond klaar !

Maarten 16-01-2022

Overzichtelijke website en vakkundige klantenservice. Ik werd goed geholpen bij het uitzoeken en ook de installatie ging vlekkeloos. Heel aardige installateur ook.

Marco 16-01-2022

Ik moet hier een 10/10 beoordeling geven, communicatie verliep vlekkeloos, levering heel correct precies volgens afspraak.

A Marcelis 16-01-2022

Goede advisering , vlotte bediening .Zeer snelle levering/ plaatsing , super

Rene 16-01-2022

Top bedrijf ! Scherpe prijzen , snelle levering , komt afspraak na !
Ik raad keuken loods aan .

de Keijzer 15-01-2022

Goede voorlichting en uitleg van de keukenapparatuur. In de showroom alles ten toon gesteld.
Vriendelijk personeel.

Edwin 15-01-2022

Ik heb een inductie kookplaat besteld bij Keukenloods.nl, en hier is niks op aan te merken; de prijs is goed en snelle levering.
Op de site kon ik alle gewenste info vinden.

A very satisfied customer 14-01-2022

Very happy. Great service, friendly and professional advice, no question too small. I will definitely be recommending your company to friends. Keep up the great work!

Esther 14-01-2022

Wordt heel goed geholpen. Altijd mogelijkheid om bestelling te wijzigen of te annuleren. Duidelijke info orderstatus en keurig nette levering van producten. Goede kwaliteit tegen scherpe prijs! Een aanrader dus.

Vinken 13-01-2022

product was te bestellen voor een nette prijs - levering zoals verwacht - netjes op tijd

Willem 13-01-2022

Werd goed geholpen met de aankoop en kundige en nette monteurs. Levering kwam iets later maar is ook lastig in deze tijd.

keukenloods 13-01-2022

zeer vriendelijk en zeker behulpzaam als je je oude apparaat meeneemt om in te leveren