Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19129 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2667 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8.8

van der neut montage 07-06-2017 In de winkel gekocht
Waddinxveen

top service

Echt top geholpen door X, alles werd snel geregeld en er is meegedacht. Ik zal hier in de toekomst zeker vaker zaken mee doen

Ruud 07-06-2017 In de winkel gekocht
Zaandam

Goede service

Prima geholpen en voldoende keuze vriendelijk personeel wat je op een uitstekende manier je van dienst is

AEG Luchtafvoerdroger 07-06-2017 Via de website gekocht

Zeer slechte communicatie

Op zondag een droogmachine besteld met als afleverdag de woensdag. Dinsdag eind van de dag toch maar eens gebeld hoelaat deze ongeveer geleverd gaat worden, de medewerkers gaf aan dat ik deze dag nog een mail zou krijgen. NIET gekregen dus. Woensdag in de ochtend wederom gebeld en nu was het verhaal dat ik tussen 10 en 11 en mail zou krijgen met de exacte tijd. NIET gekregen dus toen eind van de middag toch maar weer gebeld en toen was de smoes dat ze gebeld hadden en de voicemail hebben ingesproken. NIETS gehoort of ontvangen dus. Toen gaf de medewerker ook nog aan dat het aan mij lag en niet aan zijn collega kan liggen aangezien deze heeft ingevuld contact te hebben gehad met mij hierover.
Complete order direct geannuleerd !

Doe hier dus geen zaken mee !!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van Keukenloods 07-06-2017

Beste,

Wat vervelend dat de communicatie over de bestelling niet vlekkeloos is verlopen en dat het uiteindelijk noodzakelijk was om de order te annuleren.

Ik heb zojuist contact gehad met de desbetreffende collega en begrepen dat hij inderdaad de voicemail heeft ingesproken. Waar het vervolgens mis is gegaan, kan ik helaas niet achterhalen. Ik vind het jammer dat wij je niet naar tevredenheid van dienst hebben kunnen zijn.

Emma | Keukenloods.nl

Martine 07-06-2017 Via de website gekocht

Filter

Door Google kwam ik bij keukenloods terecht voor een filter voor de afzuigkap. De service was super met behulp van Whatsapp. Zij zochten het een en ander uit voor me en kreeg de volgende dag al bericht. Gelijk met het bestelformulier kon ik mijn bestelling plaatsen.

Rawien 07-06-2017 Via de website gekocht

Zoals het hoort!!

Goede snelle service en scherpe prijs. Het product werd snel geleverd en oude vaatwasser werd meegenomen.. prima.. geen verbeterpunten

h.w.Lieftink 07-06-2017 Via de website gekocht

zeer goede en duidelijke site

we hebben veel online geshopt maar kwamen toch steeds weer bij Keukenloods terug
Was alles heel duidelijk ook de maten erbij zodat we konden controleren of het paste

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Rob 07-06-2017 Via de website gekocht

Onverwachte service.

Heb onlangs een 6-pits fornuis aangeschaft. Tot mijn grote vreugde bleek dat er een mogelijkheid bestond om voor een redelijk bedrag een verhuislift in te kunnen zetten. Dit was nodig omdat ik in Amsterdam op 2 hoog woon zonder lift. De verhuislift arriveerde ca. 10 minuten nadat het fornuis was gearriveerd. Mijn oude fornuis werd meegenomen en het nieuwe uitgepakt en op zijn plaats gezet. Na ca. 2 uur kwam de monteur langs om hem op de goede hoogte te zetten en hem aan te sluiten. Klasse!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Timothy 07-06-2017 Via de website gekocht

Perfecte service en goede prijs.

perfecte service!!!! Er was schade aan de combi-oven tijdens transport. deze was pas gezien bij aankomst thuis. Heb een mailtje gestuurd met de foto's van de schade. Er werd direct een nieuwe lever afgspraak gemaatk en het toestel werd een week later geleverd en gewisseld met de beschadigde. kan niet anders zeggen dan een perfecte service.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sjaan 07-06-2017 Via de website gekocht

Goede service

Snelle in huis en goede service aan de telefoon. Eerst een koelkast besteld en de volgende dag een afzuigkap konden beide op dezelfde dag door de monteur geïnstalleerd worden zonder extra kosten

Sjaan 07-06-2017 Via de website gekocht

S. Visser 07-06-2017 Via de website gekocht

Goed en duidelijk te woord gestaan.

Goede service, duidelijk te woord gestaan en snelle levering, oude apparaat wordt direct meegenomen en aan huis betalen ook lekker makkelijk.

Marloes 07-06-2017 Via de website gekocht

Vlot en hulpvaardig!

Via een vriendin bij de Keukenloods uitgekomen, voor het kopen van een oven. Wat een keuze. Dus toch maar gebeld. Telefonisch toch prettiger en makkelijker. Vlot en vriendelijk en behulpzaam geholpen. Kon meerdere keren weer contact opnemen met vragen en de mensen bleven vriendelijk en duidelijk. Goede service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Henk Stubbe 07-06-2017 Via de website gekocht

Uitstekende Service.

ruime keus en een prima prijs kwaliteitsverhouding. goede service en snelle levering. goede afspraken wat betreft
met de monteur om het product te installeren.

Jack Lackin 07-06-2017 Via de website gekocht

Heer

Zondagavond besteld en maandag het product al in huis. Vlotte afhandeling. Fijn telefonisch gesprek.

Karin Brakel 07-06-2017 Via de website gekocht

Service zoals je verwacht

Duidelijk en verwachtingen goed gemanaged. Omdat artikel niet direkt leverbaar was, kreeg ik daar een berichtje over- ging overigens maar om 2 extra dagen- maar weed keurig vermeld

Leon 06-06-2017 Via de website gekocht

Snelle service, mooi op tijd??

Zonder problemen bestelling kunnen plaatsen. Bezorger netjes op tijd en thuis via pin kunnen betalen.
Vooralsnog tevreden dus.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Bart 06-06-2017 In de winkel gekocht
Nederweert

Pap, doe jij de afwas...

Gegoogeld ter oriëntatie en gebeld met Keukenloods Nederweert.
Goede service: mijn vragen werden concreet beantwoord en ik kreeg een helder en beargumenteerd advies.
Plussen en minnen van enkele vaatwassers evenals de prijs-kwaliteitsverhouding kwamen aan de orde.
Vriendelijke en kundige expert die me naar een, voor mij, goede keuze loodste.
Snelle correcte bezorging.
dus
Tot nu toe dik tevreden.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Peeters Joop 06-06-2017 In de winkel gekocht
Roosendaal

Prima service denkt mee aan oplossing

Afspraken worden nagekomen. Werktekening duidelijk. Vragen worden correct beantwoord. Prijs kwaliteit uitstekend.

Edwin 06-06-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam ZO

Nieuwe vaatwasser binnen een dag!

Vlak voor sluitingstijd binnengelopen.vlot en correct geholpen. Nette prijs. Verkoper stelde voor de volgende dag al te leveren.

Charlene 06-06-2017 Via de website gekocht

Dik tevreden!

Scherpe prijs voor het product waar ik naar op zoek was. Probleemloos via de website besteld en snel geleverd.

blom 06-06-2017 Via de website gekocht

Goede service snel geleverd

Aan de telefoon een goed advies gekregen en tijdens het hele proces van bestellen t/m plaatsen werd ik goed op de hoogte gehouden van de status levering/plaatsing

Machteld 06-06-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Klantvriendelijk en erg behulpzaam

Klantvriendelijk en doortastend. Aantrekkelijke prijzen en goede service. Er was iets verkeerd geleverd en werd gelijk hersteld en omgewisseld.

Sanna 06-06-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Ik heb voor deze shop gekozen door de combinatie van prijs (was de goedkoopste die ik kon vinden) en de snelle levering (next day delivery). Plus punt vind ik het feit dat er een fysieke winkel is.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Wimmie 06-06-2017 Via de website gekocht

beste bedrijf van Europa

dit bedrijf is de beste van europa omdat de service niet alleen fantastisch is maar ook de bezorging en de garantie die je op je product krijgt. Bovendien is de levering zeer snel en perfect.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Carla 06-06-2017 Via de website gekocht

Goede service

Snelle levering en vragen worden goed beantwoord door de klantenservice.
Een aandachtspuntje is wellicht om niet met een anoniem tel.nr te bellen tijdens het bezorgen. Dan kan de bezorgservice nog beter verlopen (als bezorger het juiste adres niet kan vinden).

B.van Vuure 06-06-2017 In de winkel gekocht
Zaandam

de informatie was 100 procent, we werden zeer goed geholpen bij onze vragen. Ook de levering is op de afgesproken tijd geleverd. Dus voor allen een grote pluim.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Wim 06-06-2017 Via de website gekocht

Geheel conform afspraak en verwachting

Toch nog even telefonische contact gehad over de inbouw. Dat verliep heel netjes. Daarnaast keurig ingebouwd en alle verpakking e.d. werd keurig meegenomen. Wat ons betreft dus een aanrader.

Mario 06-06-2017 Via de website gekocht

Werd ongeveer 1 uur van te voren gebeld was zelf niet thuis, overleg chauffeur achter mijn huis laten plaatsen, netjes, moet nog wel de inbouw gasfornuis plaatsen dan weet ik ook of alles werkt, tot nu toe top, Mario

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

FvL 06-06-2017 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Super kwaliteit prijsverhouding

À merken voor een scherpe prijs. Kleine aanbeveling om apparatuur op plaats van bestemming te zetten. Dan is de service geheel compleet! Daarnaast zeer prettig geholpen in de winkel.

Benny 06-06-2017 In de winkel gekocht
gaanderen

uitstekend geholpen aanrader bij uitstek

Prima geholpen goede service en de spullen ook nog in de auto geplaatst wat een service
Wij hebben binnenkort een nieuwe keuken nodig dan gaan we absoluut naar gaanderen de keukenloods topper

Ellen 06-06-2017 In de winkel gekocht
Nederweert

Keurige service, snelle levering!

We werden keurig en snel geholpen in de winkel. De verkoopster hielp ons zeer vriendelijk en kundig. Ook de levering van de koel-vriescombinatie en de magnetron verliep prima en netjes!

Jacqueline van Dongen 06-06-2017 Via de website gekocht

super tevreden

Alles wat afgesproken was is nagekomen. 's morgens krijg je bericht wat de geschatte aankomsttijd is, heeeel handig. Kwaliteit van het product helemaal goed.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Nikolas 06-06-2017 Via de website gekocht

alles goed

Ik heb een afzuigkap bestelt. Ze is binnen 10 dagen geleverd worden omdat de inbouw team geen andere termijn gehad heft. Alles was goed, ook de inbouw. Allen de 10 dagen wachttijd was niet mooi.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

kees 06-06-2017 Via de website gekocht

goede service ,slimme vragen bij de bestelling

Had mijn reguliere leverancier gebeld ,maar nam na 3x bellen niet op en belde niet terug.
Vervolgens maar een op internet rondgesnuffeld en kwam via de prijs op de keukenloods.nl terecht.
Ik heb zelf niet alle verstand van keukenapperatuur,hoewel ik in de bouw zit,dus keukenloods gebeld over hoe en wat en wanneer,kreeg direct goed gevoel en ook direct besteld.
Wat mij opviel dat er nader werd doorgevraagd zodat de vaatwasser ook werkelijk zou passen bij aflevering.
vervolgens vaatwasser besteld en ook laten plaatsen(mooi bedrag van 79 euro)oude rommel gelijk meegenomen.

Zou volgende keer hier absoluut weer bestellen

JS 06-06-2017 Via de website gekocht

Alles prima geregeld

Duidelijke website en kunnen vinden wat ik zocht. Aanvullende informatie nodig en die kreeg ik door deskundige medewerker.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Leo Cox 06-06-2017 Via de website gekocht

Topservice

Goede overzichtelijk shop, met makkelijke manier van zoeken. Daarbij is het aanbod heel erg divers met de juiste kosten, kwaliteit verhouding.

C. Herrijgers 06-06-2017 In de winkel gekocht
Roosendaal

hele goede service

goede informatie ook in winkel keurig geholpen.
Plaat is keurig geplaatst door inbouwteam.
jammer dat we geen nota of pinbon hebben gekregen van het plaatsen,dit i.v.m. garantie

Marian Overmeer 06-06-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Aangezien je oo deze site alles online koopt is iemand die met je meedenkt heel belangrijk. Ik heb meerdere keren gebeld voor een advies en iedere keer werd ik zeer prettig geholpen. Dank jullie wel. Ook de prijs die jullie aanhouden was zeer scherp, kortom, Dank jullie welvoor de prima service.

Robbert 06-06-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam Zuid Oost

Topservice

Koelvriescombi geregeld voor ons, waarvan geen levertijd stond aangegeven. Na het weekend werden we gebeld en gemaild door Keukenloods. 2 dagen later in huis op gewenste tijdvenster van 2 uren. Nette chauf bracht het monster binnen. Ook nog eens tegen nog scherpere prijs dan aanbiedingsprijs van de "goedkoopste" concurrent!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

M.Bouma Lollum 06-06-2017 Via de website gekocht

Via de telefoon advies gekregen en geholpen. Uitstekend !

Groot assortiment, zeer goed advies en snelle levering. Beter kan toch niet,,,...
ohhh, natuurlijk de lage prijzen. Hierdoor konden we een beter merk kiezen voor het budget dat we hadden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Nelissen 06-06-2017 In de winkel gekocht
In Nederweert

Fijne snelle bediening

Fijne winkel licht in de buurt en heb hem al verder aanbevolen verder snelle bezorging winkelpersoneel was heel behulp zaam

Karin 06-06-2017 In de winkel gekocht
almere.

goede service - no nonsense

Goed geholpen in de winkel. Vooral de nazorg met duidelijke order en leverings emails wekt vertrouwen. Ook de bezorger deed zijn werk goed en leverde af in de keuken. Afrekening na aflevering vind ik een prettig systeem.

E. H. Lier 06-06-2017 In de winkel gekocht
veendam

ontvangst in de winkel was uitstekend

ik mag graag zien wat ik koop en dat was in de winkel in veendam mogelijk. ik had alle keus en die heb ik gemaakt.
de levering was uitstekend en volgens afspraak. het was de derde levering en ga er steeds weer heen.

Annika 06-06-2017 Via de website gekocht

Snelle complete levering

Snelle levering waarbij je zelf kunt bepalen op welk moment het product wordt geleverd. Een dag van te voren krijg je netjes een bericht met de exacte levertijd. Fijn dat het binnen een tijdsbestek van 2 uur is en niet een hele dag. Zij kwamen er zelf mee om de oude oven mee te nemen maar die was helaas nog niet losgekoppeld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Cramer 06-06-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam ZO

Prima bedrijf !

Zowel op internet als in fysiek winkels aanwezig.
Advies is echt nodig, ook omdat de specificaties van in ons geval een koelkast, op de site niet altijd even duidelijk zijn.
Goed advies, snelle service en dito installatie. Tevreden dus!

Marinus 06-06-2017 Via de website gekocht

Topbedrijf

Zeer duidelijke website waar alles tot in de puntjes is omschreven. Duidelijke afbeeldingen. Zeer scherpe prijzen. Hele proces van bestellen tot afleveren is erg duidelijk en nauwkeurig.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dirk 06-06-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

wauwwwfactor !!!

Wat ben ik blij verrast door de keukenloods!
Ik was op zoek naar een nieuwe inbouw combi magnetron (60x60). Bij de overbekende winkel waar ik keuken heb aangeschaft, konden ze mij niet helpen ....
Allereerst verrast door de nieuwe winkel zelf, overzichtelijk, schoon, licht en uitnodigend.
Kennis en vriendelijkheid van medewerkers is top. Door middel van juiste vragen wist hij wat ik wilde en zocht!
Prijs zeker concurrerend voor het A merk dat ik gekozen heb.
Vlot leverbaar ! Perfect ingebouwd door hun inbouwservice.
(Jammer dat je ondanks lift toch €15 moet betalen ...).
Binnenkort voor inbouw vries combi en vaatwasser is er voor mij nog maar één adres: keukenloods utrecht.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Hedwich Peper 06-06-2017 Via de website gekocht

Prima service

Prima, vlotte en accurate service, zowel door de klantenservice als bij de levering. Vriendelijke bejegening door medewerkers. De site geeft een handig en volledig overzicht van het volledige aanbod.

E Schouten 06-06-2017 Via de website gekocht

Super service!

Snelle en adequate service, zeer goed geholpen aan de telefoon, extra uitleg. Nette levering en de extra montageservice werkt ook prima

Wind 06-06-2017 Via de website gekocht

Goede service!

Snelle reactie op offerte aanvraag, en open voor vragen en/of aanpassingen. Voor de tweede keer besteld bij Keukenloods.nl

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -