Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19129 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2667 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8.8

Monique 15-05-2017 In de winkel gekocht
Almere

Goed advies en tevreden over product, wel lange levertijd

We kregen goede adviezen, mooie prijs en goed product. De levertijd zou 1 á 2 werkdagen zijn. We kregen na 5 dagen pas telefoontje dat de koelvriescombinatie binnen was. De montage die we hadden afgesproken, kon pas een week later plaats vinden. Gelukkig deed onze koelkast het nog, maar dit is wel een aandachtspuntje. De montage is heel zorgvuldig, netjes en deskundig gedaan. Dit was de €79,- zeker waard.

Ronald 15-05-2017 Via de website gekocht

Goede vaktechnische ondersteuning

Goede overzichtelijke website met een ruim assortiment.
telefonische bereikbaarheid is goed met een uitstekende vaktechnische kennis.

Erna Beerendonk 15-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Al meerdere artikelen gekocht. Alles tot volledige tevredenheid. Goede apparaten en vakkundige mensen die de aansluitingen verrichten. Top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Simon 15-05-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Goedkoopste in keukenapparatuur

De keukenapparatuur was bij de keukenloods het goedkoopste. En: Komt de gemaakte afspraken na, dus prima service.

s westerduin 15-05-2017 Via de website gekocht

super service

goede site.goede service kan er niks anders van maken TOP.raad iedereen aan hier te bestellen het scheelt in de kosten en hele goeie service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Maaike rietbergen 15-05-2017 Via de website gekocht

Super service, snelle levering en de goedkoopste prijs!!!!

Even bellen en ze helpen je met al je vragen! Ze leveren snel en alles ook nog voor de goedkoopste prijs die ik kon vinden. Echt top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Evert 15-05-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed!

De offerte was goed en was er vlot. Na opdracht werd er correct gecommuniceerd qua levertijden en lever moment. Het lever moment was keurig volgens de afspraken. Financieel is het correct afgehandeld. Precies zoals het hoort. Gewoon goed!

A. Smith 15-05-2017 Via de website gekocht

Goed advies en fornuis snel geplaatst

We zochten een fornuis met een niet-standaard maat, namelijk 70 cm. Helaas bleek er in de showroom geen model voorhanden, maar na overleg met de verkoper hebben we gekozen voor een M-System model. De levering duurde precies zo lang als de verkoper aangaf en de plaatsing werd vakkundig afgehandeld en keurig op de afgesproken tijd.

Jacqueline 15-05-2017 Via de website gekocht

Geweldig en snel en gemakkelijk

Zeer goeie site snelle levering en het grmak van betalings wijze echt super mijn artikel is zeer goed bezorgd en werkt zeer goed voor wat de prijs maar was

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

M Werkman 15-05-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam Zuidoost

Onverwacht goed

Goed niveau van meedenken.
Enig minpunt: meetfout weekblad moest ik zelf constateren. Ergo, alles goed zelf controleren.

Jeroen de Jonge 15-05-2017 Via de website gekocht

Verwachte levertijd niet duidelijk.

Vaatwasser niet op voorraad. Ik ging er gewoon vanuit dat deze dan via Bosch besteld zou worden en dat deze dan gewoon wat later zou komen. Per mail was er een alternatief aangeboden. Het alternatief was geen alternatief omdat deze geen vario scharnier heeft. Verder zag ik de mail pas na een dag of 4, deze verloren tijd kon vanzelfsprekend niet meer worden ingehaald. Telefonisch contact zou dit hebben voorkomen.
Levering van de vaatwasser was prima, de prijs bij keukenloods ook.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Levertijd

Officiele reactie van Keukenloods 16-05-2017

Beste Jeroen,

Wat vervelend dat de communicatie niet soepel is verlopen. Wij zullen dit intern bespreken en kijken hoe wij dit beter kunnen gaan doen. Ik hoop dat je veel plezier hebt van je nieuwe vaatwasser.

Emma | Keukenloods.nl

Bert 15-05-2017 Via de website gekocht

Prima produkt

Goede webshop. Makkelijk zoeken.Prijs ok. Levering zou iets sneller mogen. Verpakking kwam beschadigd binnen.

Yorucu 15-05-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Het is een betrouwbare webwinkel net een snelle service. Mijn bestelling was beschadigd. Na een telefoontje heb ik binnen een paar dagen een nieuwe exemplaar toegestuurd gekregen. Erg tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kim en Erik Martens 15-05-2017 In de winkel gekocht
Roosendaal

Uitstekende service en goede adviezen

We zijn deskundig geadviseerd en goed geholpen door Gert-Jan in ons keuzeproces. Brabantse gezelligheid is ook een belangrijke keuzefactor. De keuken is inmiddels geïnstalleerd. We zijn er heel tevreden mee.

J. Keijser 14-05-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden over bestelling en service keukenloods

Wanneer wij een ander apparaat nodig hebben, kijken we eerst bij Keukenloods, omdat de keuze daar groot is en het apparaat snel geleverd wordt. Bij installaties worden er duidelijke afspraken gemaakt, wanneer de bezorging komt. Wij zijn zeer tevreden.

Jan 14-05-2017 In de winkel gekocht
Veendam

Goede service snelle afhandeling

Netto overzichtelijke winkel goede en behulpzame personeel zelfs na sluitingstijd. de bestelling dag erna al geleverd .

Tevreden 14-05-2017 In de winkel gekocht
Schepenbergweg 34, Amsterdam Zuidoost

Goed advies

Via de website van de keukenloods de gaskookplaat uitgezocht. Zijn daarna naar de winkel gegaan om deze te bekijken. Helaas had men deze niet op voorraad, maar men vertelde wel waar we deze konden bekijken. Na dit gedaan te hebben, zijn we terug gegaan en hebben we de kookplaat daadwerkelijk bij de keukenloods besteld. Deze werd binnen een paar dagen keurig afgeleverd.

van den Heuvel 13-05-2017 In de winkel gekocht
kanaaldijk 36

geweldige service

goede service wij misten de stoomkap dat was geen probleem hij werd opgestuurd en was de volgende dag in huis

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Paul 13-05-2017 Via de website gekocht

Snek duidelijk en goed

Duidelijke web-side met alle informatie.
Dus de gok gewaagd en is enorm bevallen.
Snel en netjes afgeleverd en een goede prijs
De combi inbouw magnetron was zelf eenvoudig te monteren en paste precies zoal de maten op de side werden vermeld.

van Leusden 12-05-2017 Via de website gekocht

super snelle levering

Goede en snelle levering. Prijs technisch perfect.
Ik ben zelf keukenmonteur en prijs jullie bij iedereen aan.

Jac Knippenberg 12-05-2017 In de winkel gekocht
Nederweert

Geweldige verkoper en beantwoorde direct al onze vragen.

Onze verkoper gaf ons zeer goed en uitgebreide uitleg over een combi - magnetron. Hierdoor werd de keuze veel gemakkelijker. Ook de service m.b.t. het bezorgen was goed. Toppie!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rolande Boven 12-05-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Goede service. Goed geholpen. Aardig personeel.

Ik heb de site niet bezocht, ik ben lang geweest bij de vestiging in Utrecht en daar ben ik erg goed geholpen. Ik ben geholpen door mevrouw A. Branderhorst. Zij heeft mij zeer goed geholpen. Alleen de bezorging ging niet goed, was later dan de gepland tijd

Jansen 12-05-2017 In de winkel gekocht
Keukenloods Gaanderen

Een hele goede service!!

Wij zijn erg tevreden over de service van Keukenloods.Wij zijn goed geholpen en duidelijke uitleg.Drie jaar geleden hebben we onzd keukenapparatuur hier ook gekocht.is goed bevallen en daarom zijn we hier weer teruggekomen omdat het hier goed is

Miranda 11-05-2017 Via de website gekocht

Juiste artikel nog niet geleverd

Ik heb het juiste artikel nog steeds niet geleverd gekregen en het is al enige tijd geleden dat ik het zou krijgen en het onjuiste artikel ontvangen had.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd

Officiele reactie van Keukenloods 11-05-2017

Beste Miranda,

Dat is vervelend zeg! Heb je voor mij misschien een ordernummer? Dan kan ik kijken of het ergens mis is gegaan of dat de bestelling onderweg is. Ik hoor het graag.

Emma| Keukenloods.nl

Dick 11-05-2017 Via de website gekocht

Super service

Vakkundig verkopers die je een goed advies geven,snelle levering, ruime keuze en een voor een goede prijs

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kappert 11-05-2017 In de winkel gekocht

Goede voorlichting

Prijstechnisch goed en goede apparatuur; dit weten we uit ervaring. We hebben nl. hier ook al een oven en een kokoplaat gekocht. de voorlichting over de producten is prima en de levering is volgens afspraak.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Nick Leenders 11-05-2017 In de winkel gekocht
Almere buiten

Goede service

Wij hebben voornamelijk voor Keukenloods gekozen omdat wij krap bij kas zitten.
Omdat er een nieuwe keuken in onze huurwoning kwam moesten daar ook een nieuwe kookplaat en afzuigkap inkomen. Mede door de scherpe prijs deze 2 bij keukenloods gekocht. Goed geïnformeerd en snelle levering!

sardijn 11-05-2017 Via de website gekocht

Perfecte shop.

Brede keus, alle merken met specificaties en reviews van kieskeurig.
Concurrente prijzen, deskundig advies (telf) bij technische vragen.
Levering en installatie: prompt en precies.
Zelfs mijn opa zou de weg op de site kunnen vinden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jos 10-05-2017 Via de website gekocht

Goede en duidelijke informatie op de site

Bestelproces verliep vlot met de juiste informatie. tevens aangegeven dat binnen een week zou worden bezorgd wat ook is gebeurd. Jammer is dat Keukenloods niet al de volgende dag kan leveren. Dat zou een 10 opleveren.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Houtstek 10-05-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goede service

Door de filters op de site snel gevonden wat ik wilde. Zeer snelle levering van de vaatwasser, vakkundig ingebouwd. Ook contact met de firma verliep uitstekend

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Corine 10-05-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service!

Ik werd telefonisch snel en adequaat te woord gestaan. Binnen vijf minuten werd ik gebeld om een afspraak met de inbouwmonteur te maken. Ook dit verliep allemaal vlot en plezierig

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan 10-05-2017 In de winkel gekocht
Nederweert

Wat mij betreft de beste leverancier in keuken apparatuur

Bij het zoeken op internet al snel uitgekomen bij keukenloods door de super scherpe prijzen.
Vervolgens ook nog korting gekregen op de totaal prijs omdat we hier alles hebben afgenomen.
Het bezorgen gebeurt netjes op afspraak en op tijd, spullen worden binnen neergezet.
Service achteraf is ook prima, men maakt graag een uitzondering om de klant tevreden te stellen.

Top!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Marc 10-05-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed

Quooker RVS flex met combi+ boiler. Was goedekoopste op het net en daarbij zekfs 200 eur goedkoper dan de adviesprijs.
Besteld, betaald, op de hoogte gehouden en levering verliep zoals beloofd op de beloofde dat. Een 8 omdat het gewoon goed is. Een 9 of 10 krijg je pas bij maatwerk en dat was in dit geval niet nodig. Zou zo weer bestellen.

Ineke 10-05-2017 Via de website gekocht

Tevreden.

Inductieplaat gekocht via de website. De gewenste inductieplaat uit de aanbieding was niet voorradig. Ik kon wel een andere voor dezelfde prijs krijgen. Bij navraag bleek de door mij gewenste inductieplaat we een week later leverbaar. Dus gewoon even gewacht en de inductieplaat werd inderdaad een week later netje thuisbezorgd tegen de aanbiedingsprijs en zonder bezorgkosten. Prima.

Louis Keij 10-05-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Vlotte en flexibele service.

Goedkoop vlot flexibel en kwaliteit. Alle goede merken. Geen gezeur van "U kunt beter dat andere product kopen".

Hans 10-05-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Magnetron werd keurig op de afgesproken dag geleverd. En omdat het bestelde type niet (snel genoeg) voorradig was werd gratis een hoger type geleverd. Prijs lager dan bij andere web shops.

Slif58 10-05-2017 Via de website gekocht

Prima gelevetd

Goeie site. Heldere voorwaarden en een goede prijs. Wat moet je nog meer zeggen dan dit. Ik zou het niet weten.

Hamdani 10-05-2017 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Top service!

Ik heb eerst een aantal vergelijkingen gedaan naar het merk product en elke keer sprong keukenloods eruit! De site is gebruiksvriendelijk. Je kan snel een product vinden. Alles wat je zoekt heeft keukenloods! En de producten zijn magnifiek!

P Kempenaars 09-05-2017 Via de website gekocht

Perfect servies

Even bellen en de volgende dag al een mail dat het product er is en dan word je door vriendelijke mensen geholpen zeer prettig

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Harry. Almere 09-05-2017 Via de website gekocht

Hele goeie service en vlotte levering

Via internet een passende inbouw koelkast gezocht en gevonden bij Keukenloods. Besteld en de volgende dag ontvangen
keurig netjes afgeleverd en vriendelijke service. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Birgit 09-05-2017 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Super service!

Ik wilde al heel lang de Kitchenaid Classic mixer hebben en zag op internet dat er veel mee geadverteerd wordt en kater blijkt het apparaat dan niet op voorraad te zijn. Zo ook nu het geval, maar de verkoper v filliaal Waddinxveen bood gelijk aan om hem uit naam vd winkel te bestellen zodat hij volgende dag daar afgeleverd werd en ik mijn lang verwachte Kitchenaid kon ophalen in filliaal Waddinxveen.
De volgende dag zou hij voor 18.00 uur geleverd worden maar helaas was dit niet het geval. Weer een aardige verkoper aan de lijn die spontaan aanbood om langer te wachten op dpd post. Dit terwijl winkel dicht gaat om 17.30 uur! Hij belde rond 19.00uur.. Mijn Kitchenaid was er!! Wat een super service!!! Een dikke 10 voor Keukenloods Waddinxveen !!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

M. Roggeveen 09-05-2017 Via de website gekocht

Simpel, Snel & Concurerend!

Waarom altijd die bekende winkels/ketens als je al weet wat je wil? Kijk en bestel bij de Keukenloods! De 80cm brede ATAG Inductiekookplaat (ipv een defecte van 10 jaar oud), op voorraad! Ik kon m snel in de buurt zelf ophalen! Goede en duidelijke bestelbegeleiding, nacontrole en pas afrekenen bij het ophalen! Prima voor elkaar , die Keukenloods, doen!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Erik-Jan 09-05-2017 Via de website gekocht

Prima prijs, snel

Prima product, werkt ook goed, na het zelf geïnstalleerd te hebben.
De logistiek om het product op een gewenst moment af te leveren was helaas wel een uitdaging en voor verbetering vatbaar. Levering goed maar zeer onflexibel, jammer.

Lohn 09-05-2017 In de winkel gekocht
zaandam

prima prijs kwaliteit

De vriendelijkheid van het personeel, de goede en eerlijke adviezen en een goede prijs, wat wil je nog meer???

menno 09-05-2017 Via de website gekocht

last resort service tegen een concurrerende prijs

Een van de weinige internetshops die ook na enige jaren nog zijn best doet om ontstane problemen op te lossen en netjes communiceert vide mail op een verzoek en dat ook nog tegen een concurrerende prijs

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

JGM 09-05-2017 In de winkel gekocht
Roosendaal

Geen mooipraterij, maar goed advies

ik had een afzuigkap voor de keuken nodig, ze gaven goed avies, kap niet op voorraad, maar ik kon de kap al na enkele dagen ophalen.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Rob 09-05-2017 In de winkel gekocht
Zaandam

Geweldig

Goede en snelle service. Vriendelijk en doelgericht. Duidelijke begeleiding van de verkoper van het filiaal.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ad Oerlemams 09-05-2017 In de winkel gekocht
Roosendaal

Prima service en vriendelijke en deskundige hulp bij aankoop

Duidelijke uitleg en vergelijking van producten waarbij rekening gehouden wordt met de wens van de klant en naar de prijs kwaliteits verhouding.

henri 09-05-2017 Via de website gekocht

snelle service maar geen meedenkers

de geleverde inductiekookplaat was snel gebracht en ik wilde omdat ik 3 kookplaten had de vervangende kookplaat laten kitten wel kit meegenomen grijs (maar er zat een tube bij de platen hittebestendig dus de tube was in eerste instantie niet nodig maar de oude kookplaaten waren 5 mm hoger waar geen oplossing voor werd geboden en dat ook niet werd gezegt door AEG wat ik nog erger vond. opgelost met aluminium strippen en daardoor toch nog kit kunnen gebruiken voor de kleur.

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Officiele reactie van Inbouw.nl 09-05-2017

Beste Henri,

Vervelend dat het niet helemaal soepel is verlopen, maar ik ben blij om te lezen dat het toch nog goed is gekomen! Ik hoop dat je veel plezier beleeft aan de kookplaten!

Emma | Keukenloods.nl

Roel 09-05-2017 Via de website gekocht

Goede service !

Bij aflevering van nieuwe inductieplaat bleek deze tijdens transport in 1000 stukjes te zijn. Na 1 belletje kregen we de volgende dag zonder morren een geheel nieuwe inductieplaat !
Goede service !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -