Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Gerhard 11-01-2022

het ging over een afdichting voor het vriesgedeelte van een koel/vriescombinatie.
Het onderdeel paste precies, maar was niet compleet geleverd.
Het dubbelzijdig plakband zat er niet bij. Bij vervanging wordt deze afdichting altijd geplakt.
Helaas hebben jullie mij daar niet op gewezen. Ik denk , dat het plakband afzonderlijk besteld had moet worden. Na wat heen en weer gebel is de afdichting is door een bedrijf gemonteerd.

José 11-01-2022

Zeer snelle en goede levering. Mooie spullen en zeer goed verpakt.
Goede communicatie.

Astrid 11-01-2022

Top service! Snelle, duidelijke mails met alle informatie na het bestellen van onze afzuigkap. Erg snel geleverd, ondanks drukke december-maand. Bedankt team.

Kees Bruin 11-01-2022

Uitstekende service. Zowel binnendienst als montageteam. Zeer goede prijskwaliteitsverhouding.

Johan 11-01-2022

Prima afhandeling van de bestelling. De monteur heeft de opdracht keurig uitgevoerd.

Ron 09-01-2022

Ik heb mijn product aangeschaft via de website van de keukenloods, en deze was het goedkoopst en snel geleverd.

Diepvries kopen 05-01-2022

Geweldig, wat een goede service. Ik kwam toevallig de naam tegen en vroeg mijn zoon of ik bij hun zou kopen.
Ja doe maar is heel goed, hij had kookplaat gekocht.
Ik heb na 10 uur s'avonds een app gestuurd en hoopte de volgende ochtend iets te horen.
Dezelfde avond kreeg ik al antwoord en een week later had ik mijn apparaat thuis staan.
Er werd nergens moeilijk over gedaan, ik werd alleen maar geholpen.
Het is lang geleden dat ik nog eens zo'n goed gevoel heb gehad bij het kopen van een groot apparaat.
Super ga zo door en ik beveel zo vaak als ik kan jullie bedrijf aan.

Fred 05-01-2022

We zijn uitstekend geholpen door de verkoper goed advies de geleverde producten voldoen aan onze wensen. Binnenkort wordt ook onze nieuwe afzuigkap bij jullie besteld

Kees 05-01-2022

Zeer goed geholpen en goede prijs/kwaliteit verhouding en zeer snelle levering van de vaatwasser

Wil alkemade 04-01-2022

Tijdens black friday waren er extra mooie aanbiedingen. Daarom een geweldige inductiekookplaat aangeschaft. Deze werd snel en volgens afspraak geleverd. Keukenloods beveel ik zeker aan.

Rob 04-01-2022

Prijs was goed en netjes op de juiste plaats afgeleverd. Vooraf aan de levering op tijd geïnformeerd.

Bennie 04-01-2022

Uitermate vriendelijk personeel.
Op zich al een plezier de winkel in te komen en zo opgevangen te worden.
Perfect dus!!

Ton 04-01-2022

Via de site een inbouwkoelkast besteld voor mijn schoonmoeder. Inbouw regelden wij zelf. Bij levering zou de oude kk worden meegenomen, maar deze zat tijdens de levering nog ingebouwd, dus die zouden we later zelf afvoeren. Echter tijdens de inbouw bleek de kk beschadigd. Met keukenloods gebeld, deze stuurde binnen een week een vervanging, waarbij ze niet alleen de beschadigde kk meenamen maar ook de oude, inmiddels uitgebouwde kk. Prettige en snelle service en ook nog eens de goedkoopste die ik vinden kon.

Leon 04-01-2022

Alles telefonisch snel en vriendelijk geregeld. De vriezer van mijn Koel/vriescombinatie was kapot. Telefonisch een mooie aanbieding ontvangen voor een vervangende inbouw koel/vriescombinatie.

Huiberd 04-01-2022

Ik vind het heel fijn dat ze ook een magazijnverkoop hebben dus het complete plaatje van keukenloods is wel heel totaal!!
Fijne winkel

Noor 04-01-2022

Goede site, de klantenservice hielp me (telefonisch) goed bij het kiezen van een koelkast en de monteur was op tijd&vrolijk&vakkundig. Ben zeer tevreden!

Marion Briels 04-01-2022

De inbouw koelkast netjes geleverd en ingebouwd
Alles ook opgeruimd en mee genomen
Eerste afspraak door hun afgezegd monteur werd niet lekker, nu in Corona tijd kunnen wij dit alleen maar respecteren.
Week later waren ze er.

Dorresteijn 04-01-2022

Met regelmaat netjes mail gekregen dat de bezorging vertraging zou hebben ivm dat het apparaat niet op voorraad was. Ik had ook n speciaal model besteld.

Dozizo 04-01-2022

Duidelijk omschrijving op de site, en levering super snel.
2 dec 21 besteld en op 3 dec 21 geleverd. Top

Jacob van der Molen 04-01-2022

Wat wij als zeer prettig hebben ervaren is met name de aftersales die door "team Veendam" en met name (*) uitstekend zijn opgepakt. In daden en de wijze waarop daarover met ons werd gecommuniceerd.
1) De prijs voor ons fornuis bleek rond het moment van aankoop bij Keukenloods verlaagd te zijn. Echter hadden wij het oorspronkelijke aankoopbedrag al aan Keukenloods overgemaakt. Na een telefoontje van onze kant werd het prijsverschil door (*) erkent, en na 5 dagen stond het verschil op onze rekening.

2) Ons oude fornuis zou meegenomen worden door het bedrijf dat de levering thuis verzorgde. Dat liep helaas anders. Na ruim een week toch eens contact gezocht met de "mannen uit Veendam". Zij hebben uiteindelijk bemiddeld om het oude fornuis alsnog volgens afspraak af te laten voeren.
Wat ons betreft dus alle hulde voor team Veendam en met name (*) als onze contactpersoon.

PS ons nieuwe fornuis geeft ons veel kook- en eetplezier.

Maria van de Korput 30-12-2021

Goede service. Wij wilde een leverdatum die enkele weken later was dan besteldatum. Geen enkel probleem. We konden ruim kiezen voor een leverdatum. Prima service.

Frans Wilson Lisse 30-12-2021

Wij hadden op verschillende sites zitten kijken naar een nieuwe koel-vriescombinatie deze moest aan verschillende dingen voldoen vooral de afmetingen want we hebben een oude maar nog goede keuken. Bij Keukenloods konden we afmetingen invoeren maar ook om advies vragen via de telefoon we werden naar tevredenheid geholpen en hebben daarom onze bestelling geplaats we hebben al meerdere keren spullen besteld bij keukenloods en zijn altijd goed geholpen.

Schut.. 29-12-2021

Op aanraden van onze zoon een AEG inductieplaat besteld. Ik werd goed geholpen aan de telefoon en er werden direct alle gegevens ingevuld om de inductieplaat te bestellen.
Ook goed op de hoogte gehouden ivm datum bezorging. Ik ben heel tevreden over de AEG inductieplaat en ook over de levering en installatie v.d.plaat.
aanbeveling van de keukenloods en Ind.plaat

Trees 29-12-2021

Vriendelijke verkoper bij keukenloods getroffen toen we op zoek waren naar een nieuw fornuis.
Alles werd duidelijk uitgelegd, voor- en nadelen van de verschillende fornuizen werden eerlijk toegelicht.
Uiteindelijk redelijke prijs betaald voor een mooi apparaat.

J.Krikken 29-12-2021

Wij kwamen bij keukenloods te Veendam voor aanschaf van een Quooker en een inductiekookplaat deze ter vervanging van een keramische kookplaat . Wij hebben alleen de Quooker aangeschaft aangezien door deskundig advies van de medewerkers is de inductiekookplaat niet gekocht. De reden hiervan was dat de inbouw hoogte bij onze keuken niet voldoende was om de plaat veilig in te bouwen was. Medewerkers hebben ons goed advies gegeven anders hadden we thuis een probleem gehad.