Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20904 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3384 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Moreno 02-02-2018 Via de website gekocht

Snel & betrouwbaar

Uitstekende prijzen bij goede service. Alles is vlekkeloos gelopen, een aanrader voor de toekomst. Het product is gloednieuw en nog in de originele verpakking, een Siemens kwaliteitsproduct voor een Keukenloods prijsje! :-)

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Ron Zwijnenburg 02-02-2018 In de winkel gekocht
Roosendaal

Goede service!

2 koelvriescombi's besteld. Het werd een deellevering, de 2e pas nodig in de volgende woning over een aantal maanden, niet in de krappere 'tussenwoning'. Levering in overleg netjes ingepland en uitgevoerd, dik tevreden!
De 2e koelvriescombi wordt op afroep nageleverd, helemaal perfect.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Barry 02-02-2018 Via de website gekocht

Beste prijs, snelle levering!

Door te googlen naar de beste prijs kwam ik o.a. uit bij Keukenloods. Hun aanbod was compleet, netjes omschreven en een zeer scherpe prijs. Daarna was de levering ook zeer vlot!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Pieter 02-02-2018 In de winkel gekocht
Watergang

Goeie service en goede prijs

Goeie service en goede prijs. Kwaliteit van de producten is ook goed. De levering was tevens ook heel snel geregeld.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ruud 02-02-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Wij hadden een Siemens inbouw afwasmachine besteld, maar wilden daar een RVS front bij.
De levertijd was enkele dagen.
De volgende dag kregen we al een bericht dat de bestelde artikelen binnen waren en wanneer we de levering wilden ontvangen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Lubken 01-02-2018 Via de website gekocht

Nieuw gasfornuis

Gasformuis doet het naar behoren en ruim voldoende om en pannen en een wok tegelijkertijd te gebruiken. Nette aflevering binnen afgesproken tijd

arie 01-02-2018 Via de website gekocht

Goede snelle levering

goede snelle levering en de oude vaatwasser weer mee genomen.
het grote voordeel dat het ook 's avonds naar 18:00 bezorgt kan worden

Maud 01-02-2018 In de winkel gekocht

Zeer vakkundig geholpen!

Zeer vakkundig geholpen in de winkel van keukenloods XXL in Zaandam.
Alle apparatuur voor mijn keuken hier gekocht,doordat ik goede uitleg kreeg besloot ik om naast de nieuwe ijskast,afwasmachine,combi-oven, inductiekookplaat met professionele gasbrander van Atag en afzuigkap van Atag ook nog een Quoockerkraan te bestellen,dit alles is op tijd afgeleverd en reeds geplaatst.Ik ben zeer blij met m'n nieuwe keuken!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Fam.Vergunst 01-02-2018 In de winkel gekocht
Nederweert

Goede prijs voor merk apparatuur ! Fijn geholpen!

Goede prijzen! Wij zijn prima geholpen en hebben de apparatuur op afspraak ontvangen.
Je krijgt ook van te voren nog een melding via de mail als herinnering dat de producten bezorgd worden!
Prima service!

Prima service! 01-02-2018 Via de website gekocht

Prima service!

De levering duurde langer dan verwacht door inbouwservice. Goed op de hoogte gehouden omtrent levering in een tijdvak van 3 uur
Vriendelijke monteur, keurig op tijd.
Alle dozen en oude apparatuur retour meegenomen.
Zeer tevreden

Jan 01-02-2018 In de winkel gekocht
Veendam

Perfect

Duidelijke afspraken, Goede symphathieke bediening. Betrouwbare levering, Kwalitatief goed. Alles liep zoals beloofd en gewenst.

Ruud 01-02-2018 In de winkel gekocht
Nederweert

Goede verkoper en concurrerende prijs

De verkoper heeft ons goed geholpen en verder is alles perfect afgehandeld.

Het was het tweede bezoek aan deze winkel, en we zijn zeer tevreden.

Gerrit Kraal 01-02-2018 In de winkel gekocht
Almere Doemere

Prima sevice

Prettig contact en behandeling door het personeel, goede uitleg en verklaring van de mogelijkheden van het aan te schaffen product.

A kortenoever 01-02-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Een tweetal showroom artikelen gekocht.
Bij thuiskomst bleek één lade van de koelkast defect te zijn.
Ik had dit niet gecontroleerd bij aankoop, keukenloods wist dit ook niet aangezien het defect pas zichtbaar was bij het compleet uitrekken van de lade.
Keukenloods heeft er voor gezorgd dat er binnen 3 dagen kosteloos een nieuwe lade werdt toegezonden. Prima service en een goede prijs/kwaliteit verhouding

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Hélène 01-02-2018 Via de website gekocht

Goede telefonische informatie en een fantastische service

Gebruikersvriendelijkheid van de shop is uitstekend. Ook mogelijk om nog telefonisch extra informatie op te vragen. Ik zal zeker overwegen om nog meerdere producten bij uw organisatie aan te geven. Vriendelijke service monteur met hart voor de zaak, zeer professioneel.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

antony 01-02-2018 In de winkel gekocht
zaandam

geweldige service

geweldige service en de goedkoopste van Nederland,,de bestelling was op ruim op tijd,,ga zo door raad het iedereen aan..

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Simon 01-02-2018 Via de website gekocht

Prima webshop en snelle levering

Webshop is overzichtelijk en producten zijn makkelijk te vinden. Erg prettig dat alle inbouw tekeningen zijn weergegeven. Prijs is ook nog eens top!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

H Swinkels Deurne 01-02-2018 Via de website gekocht

Super

Snel geleverd goed product super blij mee .Kon hier nergens slagen dus op internet gezocht en precies wat ik zocht vond ik bij keukeloos.

AD 01-02-2018 Via de website gekocht

Tevreden

Goede prijs en een uitstekende kwaliteit. De levering was niet binnen 2 dagen zoals aangegeven maar binnen 2 weken was het apparaat binnen.

Wil 01-02-2018 Via de website gekocht

Heb al eerder spullen besteld altijd netjes en op tijd geleverd. Levertijd ook redelijk kort. Kwaliteit is ook goed.

Fam. van SItter 31-01-2018 Via de website gekocht

Super service!

Keukenloods is erg servicegericht en prettig benaderbaar. Ook de monteur die de afwasmachine geplaatst heeft was heel deskundig en vriendelijk. Kortom, wij zijn zeer tevreden!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Patrick 31-01-2018 In de winkel gekocht

Top

Snel, goedkoop en goed, waren snel geholpen was een mooi product en kregen nog een kadootje, iedereen aan te bevelen koop alles bij Keukenloods

Hans 31-01-2018 In de winkel gekocht

Zeer klantgericht

Super geholpen, 3 dingen besteld waarvan 1 in een andere kleur, omdat dit afweek belde de medewerker op of ik bewust was de de kleurkeuze.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ed Cloeckaert 30-01-2018 In de winkel gekocht
Keukenloods te Roosendaal

Goede service

De Keukenloods vonden wij via internet. Wij hebben er tot volle tevredenheid een ATAG afzuigkap gekocht. Een vriendelijke verkoper, met produkt kennis stond ons te woord en loodste ons door de administratie. Na twee dagen werd de afzuigkap in goed staat bezorgd.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jan B. 30-01-2018 Via de website gekocht

Briljante service! Doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen!

Heldere en overzichtelijke website, service van 1 dag is ook werkelijk 1 dag. En goedkoper kon ik het niet vinden.. Top bedrijf, ga zo door!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

J.Kalkman 30-01-2018 Via de website gekocht

Prima aankoop, goede service

Ik vind dat het jammer is dat de afleverdatum twee keer verschoven werd naar een later tijdstip. Dat is lastig als je koelkast stuk is en je levensmiddelen in een tasje op de galerij staat om deze toch enigzins koel te houden.

Officiele reactie van Keukenloods 01-02-2018

Beste J.Kalkman,

Wat vervelend dat je langer hebt moeten wachten op de bestelde koelkast. Ik begrijp dat dit erg vervelend is, zeker wanneer je nog producten koud moet houden. Helaas zijn wij in sommige gevallen afhankelijk van wanneer de bezorgdienst kan leveren. Ik hoop desondanks dat je tevreden bent over de aankoop!

Ron 30-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Snelle levering. Klein probleem met een vertraging bij de levering, maar dat was de schuld van DHL.
Derde keer dat ik deze winkel heb gebruikt en voor de derde keer blij ben

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

DaDo 30-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

De site is makkelijk en overzichtelijk en prijs vriendelijk alle info aanwezig die je nodig hebt dus dan is de keuze simpel

Jan Vergeer 30-01-2018 Via de website gekocht

Goede informatie

Goed advies omtrent aankoop. Wij wilden een soortgelijke kookplaat die in onze keuken was ingebouwd. Dit is tot volle tevredenheid uitgevoerd.

Jelle Westra 29-01-2018 Via de website gekocht

Prima service online

Ik bezocht de winkel in Amsterdam op een zondag en daar was het vreselijk druk. Vervolgens thuis een grillplaat besteld die twee dagen later werd bezorgd. Veel beter dus om online te bestellen. Bezorgadres kon ik omzetten naar de supermarkt om de hoek. Dus prima.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jose 29-01-2018 Via de website gekocht

Prima service en product snel geleverd.

Wij hebben meerdere producten besteld bij keukenloods. Onze ervaring is dat de producten netjes en snel geleverd worden.
Ook bij vragen wordt je telefonisch altijd vriendelijk te woord gestaan. Zeer klantvriendelijk.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Henk 29-01-2018 Via de website gekocht

Goede waar voor een goede prijs

Goede website met duidelijke foto's en informatie. Ruime keuze van verschillende merken tegen scherpe prijzen. De spullen zijn netjes geleverd, alleen moest een aparte afspraak gemaakt worden met de vervoerder en die kon niet direct leveren, maar na een paar dagen.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Hanszy 29-01-2018 Via de website gekocht

Magistrale service!

Ten eerste viel de goede prijs op. In het weekend besteld, goede info gekregen en binnen een paar dagen al in huis.
Dus een hoog cijfer voor Snelle, correcte levering, goede prijs.

Pluspunten

• Afleverservice

Minpunten

• -

f. Boer 29-01-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

Groot assortiment , goede prijzen en , toen het bestelde artikel bleek incourant te zijn werd de opvolger voor een lagere prijs opgestuurd en het verschil bedrag snel teruggestort op rekening, zonder dat ik daarover hoefde te reclameren.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

bekveld 29-01-2018 Via de website gekocht

matige afhandeling

Slechte behandeling van de opdracht, novy afzuigkap telefonisch nagevraagd en uitgelegd leveren ze de verkeerde kabels erbij!
Heel veel extra moeite en kosten voor andere kabels.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Retourproces

Officiele reactie van Keukenloods 01-02-2018

Beste Bekveld,

Wat vervelend dat er na duidelijke uitleg alsnog de verkeerde kabels zijn bijgeleverd. Uit deze review begrijp ik dat uiteindelijk alsnog de juiste kabels zijn geleverd? Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik dat graag via emma@keukenloods.nl.

Henk 29-01-2018 Via de website gekocht

Je krijgt wat je verwacht!

Snelheid, service, kwaliteit en duidelijkheid is wat je verwacht van een webshop. Naast de beste prijs kan je hier op rekenen. Ment neemt zelfs je oude apparatuur kosteloos en zonder moeilijkheden mee. Helemaal naar tevredenheid is de bestelling, van begin tot eind, verwerkt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hvh 29-01-2018 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Bestelling duurde lang

Prijs heel aantrekkelijk, product in Waddinxveen bestelt en betaalt, levering duurde twee weken!, valt tegen ten opzichte van belofte van 24 uurs levering

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Officiele reactie van Keukenloods 30-01-2018

Beste Hvh,

Bedankt voor het plaatsen van de review. Wat vervelend dat jullie lang hebben moeten wachten op het product. Wat betreft de levertijd zijn wij in sommige gevallen afhankelijk van zowel de leverancier als de bezorgdienst. In bijna alle gevallen gaat leveren echt heel snel, maar soms gaat er iets mis in het proces. Mijn excuses daarvoor. Ik hoop dat jullie desondanks genieten van jullie gekochte product!

Wilma 29-01-2018 Via de website gekocht

goed en toch ook weer niet!

Goed, omdat ik een artikel bestelde dat niet zou gaan passen. Daar werd ik voor gewaarschuwd en kon toen mijn bestelling wijzigen. Heel vriendelijke medewerkers aan de telefoon.Niet goed omdat het meerdere keren verschrikkelijk misging met de bezorging en ik daar zelf elke keer voor moest bellen!

John K. 29-01-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Keukenloods, de Loods to be!

De keukenloods is de winkel voor zowel de thuis-kok/bakker, semi beroeps-kok/bakker of de professionele kok/bakker.
Een ruim assortiment is terug te vinden in deze ruim opgezette zaak. Duidelijk en overzichtelijk staan de merken bij elkaar.
Niet te vergeten het personeel is deskundig en zeer vriendelijk, nemen de tijd voor je vragen of zoeken het voor je op.
Dit is voor mij de zaak waar ik vanaf nu heen ga, kopen vanaf een plaatje is mooi, maar ik zie liever wat ik koop.
De keukenloods XXl in Zaandam is voor mij een 10 waard in alle opzichten

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Peter de Groot 29-01-2018 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Hele goede service.

Een overzichtelijke shop met goede service en als het niet in de winkel zichtbaar is kan je het nog op internet opzoeken.
Alles wordt tot in de puntjes besproken.
Afleveren kan je zich nog achteraf regelen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Vlinder 29-01-2018 Via de website gekocht

Tegenvallende service

De levering kostte nogal wat moeite. Ze wilden leveren op een moment dat ik niet kon. Toen heb ik er achteraan gebeld en afgesproken wanneer het wel geleverd zou worden. Een week niets gehoord.
Daarna er weer achteraan gegaan voor een juiste levering.

Vervolgens ging mijn eigen monteur het ding installeren. Bleek er geen stekker aan te zitten hetgeen ik niet wist. Dat hadden ze er niet bij vermeld. Ja, met snoer, maar wie denkt eraan dat het niet compleet wordt afgeleverd? Hadden ze dat er maar bij gezegd.
En ik heb geen verstand van elektra. Ik heb de stekker zelf moeten aanschaffen en nu moet er nog weer iemand komen om het goed te installeren, ik doe het gas nu aan met een aansteker.

Officiele reactie van Keukenloods 29-01-2018

Beste Vlinder,

Wat jammer dat je geen goede ervaring hebt met onze service en dat het niet duidelijk was dat er geen stekker bij het product werd geleverd. Zou je mij misschien een ordernummer toe kunnen sturen via emma@keukenloods.nl? Dan kan ik kijken om welk product het gaat en hoe wij dit in de toekomst beter kunnen doen. Ik hoor het graag.

Emma | Keukenloods.nl

PJ 29-01-2018 Via de website gekocht

Top service!

Mijn inbouwkoelkast ging stuk en dat type was niet meer leverbaar. Via de Chat uitstekend geholpen door iemand met kennis van zaken. De volgende dag geleverd (wel pas om 21:30 ipv de afgesproken 18-20). Ik woon in Groningen dus zal wel einde vd rit zijn geweest.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

JohnAs 29-01-2018 Via de website gekocht

Prima webwinkel

Keukenloods biedt alle bekende merken aan tegen een scherpe prijs. Snelle levering en prima prijs/kwaliteit! Ik ga hier zeker weer kopen al ik weer iets nodig heb voor mijn keuken. Ik beveel Keukenloods van harte aan!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Loo 29-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Veel op voorraad en inderdaad de volgende dag geleverd. Kleine extra korting mogelijk. Bij bezorging oude apparaat retour genomen.

Peter 29-01-2018 Via de website gekocht

Nette oplossing

We hadden een nieuwe inductie kookplaat besteld welke op voorraad zou zijn, helaas bleek dit niet het gevalen wachten was geen optie. Er zijn ons 2 alternatieve kookplaten aangeboden welke zelfde inbouw maat welke uit voorraad geleverd konden worden, al met al nette oplossing we kunnen weer in de pannen roeren.

EdwinMarks 29-01-2018 Via de website gekocht

Wederom prima geregeld

Voor de 2e keer een item aangeschaft, eerst een kookplaat van Siemens nu een hetelucht oven, keurig snel en vakkundig geïnstalleerd. Voor iemand met twee linkerhanden zoals ik is dit ideaal, niet naar de winkel hoeven, online bestellen en ook nog voor een schappelijke prijs geïnstalleerd en de oude oven afgevoerd.

Dion 29-01-2018 Via de website gekocht

Mooie aanbieding, prima service!!

Heb een Bosch vaatwasser besteld waarbij de prijs op aanvraag was en dat bleek een geweldige aanbieding. Heb nu een topmodel 'Accent line' vaatwasser voor een hele mooie prijs. De vaatwasser is netjes op de afgesproken tijd afgeleverd. Prima service dus ook!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

M.Kuiper 28-01-2018 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven!

Na eerdere inbouwapparatuur nu een inbouwKoelkast besteld bij Keukenloods. Volgende dag netjes bezorgd en de oude mee terug retour.
Waren al tevreden en blijven tevreden. Mocht er weer Keukenapparatuur vervangen moeten worden gaan we weer naar Keukenloods. Heb je vragen over het apparaat, voor of na de aankoop, even bellen en je wordt vriendelijk te woord gestaan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kees 28-01-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Service keukenloods

Ik heb 5 dingen gekocht bij keukenloods 3 via internet en 2 in de winkel in Utrecht alles is oké
gegaan alleen ontbreekt er een gedeelte van de merknaam van me gasfornuis heb ik over gebeld en
foto’s gestuurd. Weet nog niet wat er nu gebeurd dus kan nog geen cijfer geven.
Voor de rest liep alles goed en prijzen zijn ook goed dus keukenloods aan te bevelen.

Ko 27-01-2018 Via de website gekocht

Super klantvriendelijk

Was een misverstand over extra lossen onderdelen.
En na telefonisch contact.
Hebben de extra onderdelen alsnog helemaal gratis geleverd .

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -