Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Mariëlle 27-12-2021

Keuken loods is het online verkoopkanaal van Kuppersbusch, dus ik had geen keus...Maar ik ben zeer tevreden over het contact over en de afhandeling van mijn order. Het product werd voor mij opgeslagen en op afroep geleverd. Dus toen de keuken later werd geleverd, was dat geen probleem.

D. Wn 26-12-2021

Makkelijk bestellen, levering binnen de aangegeven begin-eindtijd en het artikel(oven) verder dan de voordeur gebracht vanwege de omvang en gewicht.

Jan 20-12-2021

Na aankoop van droger en wasmachine zou oude apparatuur worden meegenomen. Er was geen plek in de vrachtwagen?? Na 4 dagen en 2 mails en 2 x bellen staat de apparatuur nog steeds in de voortuin. Wat een slechte service.
Je wordt gewoon genegeerd.

W.peeters 19-12-2021

Vriendelijke afhandeling en snelle levering . moeten alleen nog leren hoe de bediening werkt

Jan Henk 18-12-2021

Keukenloods had de door mij gekozen inbouw koel- / vriescombinatie op voorraad. De klantenservice was bijna direct beschikbaar, de levering was op afgesproken tijdstip. Afspraak is afspraak!

Martine Timmermans 18-12-2021

Wat zijn we goed door Keukenloods geholpen! Met het bedenken en uittekenen van onze nieuwe keuken waarbij een eerlijke mening werd gegeven. Het plaatsen van de keuken ging vlot en was binnen een dag klaar. Wij zijn blij!

Henk P 16-12-2021

In het verleden inbouw keukenapparatuur gekocht en zeer tevreden over de scherpe prijs, de snelle levering en de goede service.
Daarom nu weer bij Keukenloods gekeken voor de aanschaf van een los leukenapparaat. Ook nu weer scherpe prijs, snelle en accurate levering, prima service en inzichtelijk proces.
Goede dienstverlening is dus blijkbaar geen eendagsvlieg, maar structureel.
Klein verbeterpuntje: stuur de factuur direct mee, dat voorkomt een onnodig telefoontje (dat overigens prima werd afgehandeld).

Gijsbert van Dam 16-12-2021

Zeer gebruikersvriendelijke website! Daarnaast ook een snelle beantwoording van vragen via de telefoon en een deskundig advies!
Ook de bezorging was op de afgesproken datum en dagdeel geleverd.

K. May 16-12-2021

Netjes geholpen voor de telefoon en zeer blij en tevreden met onze inductie van Bosch.

Moh. 16-12-2021

Goede service en afspraken worden goed nagekomen. Daarnaast hanteert Keukenloods.nl Laagste prijsgarantie en die was voor mij aankoop van toepassing. Prijsverschil is na de aankoop teruggestort.

Thad 16-12-2021

De afgelopen jaren voor mijzelf en kennissen regelmatig meerdere producten bij Keukenloods besteld. Steeds correcte en snelle levering. Ook uitstekende ondersteuning gehad toen ik dacht dat een afzuigkap het niet deed. Maar het bleek dat hij het pas doet (uit veiligheidsoverwegingen) als het scherm ervoor ook geplaatst is. Dat was dus mijn fout. Maar men stond al op het punt een nieuwe af te sturen. Ook prijstechnisch zeer concurrerend. Voor mij een vast adres als ik iets wil bestellen, want ik hoef nergens anders te kijken.

Frans Gosses 16-12-2021

snelle adequate telefonische hulp die tot een goede (= de enige) keuze leidde. werd vakkundig en snel geinstalleerd

R.Schmidt 15-12-2021

Een duidelijke verkoop van keuken apparatuur, ook het plaatsen in onze keuken verliep zoals gewenst. Wij zijn heel tevreden.

Ellen 15-12-2021

Heel, heel veel keus. Preciesgevonden wat wij zochten (3 stuks inbouwapperatuur). In de winkel werd op internet gecheckt of Keukenloods de laagste prijs aan bood. Zeer snelle levering. Een 10 score was meer op zijn plaats, maar daar ben ik een beetje zuinig mee 😉

Hoorn 15-12-2021

Prima firma en deskundig personeel , met de service hoog in het vaandel! Super snelle levering met bij behorende nazorg

Anthonie Jan 15-12-2021

Alles klopte. Prijs/kwaliteit, bestelproces, bevestiging, leverdatum en verpakking.

Kees 15-12-2021

Keukenloods heeft een gebruiksvriendelijke website en is zelfs nog voordeliger dan anderen. Tevens ging de afhandeling en bezorging perfect. Met een gebruiks vriendelijke handleiding voor de montage van de afzuigkap was het goed te doen. Voorts werkt het allemaal perfect.

Mone 15-12-2021

Het was makkelijk kiezen via de app van Keukenloods, goede informatie over het product. Even een belletje of het snel geplaatst kon worden en dat kon binnen 14 dagen!

Frank W 15-12-2021

Makkelijk te bestellen, een super prijs, en een snelle levering! Wat wil je nog meer?

Niek Heilijgers 15-12-2021

Zeer overzichtelijke winkel , alle apparatuur staat en ligt goed uitgestald en is overzichtelijk door de grote hoeveelheid van artikelen is het soms moeilijk een keuze te maken , echter er is altijd wel een deskundig iemand die je kan helpen tot volle tevredenheid.
Wij zijn tenminste goed en duidelijk geholpen , een aanrader deze winkel.

Jacqueline J. 15-12-2021

Voor mij nooit geen andere shop meer, bestelling gedaan en goede uitleg ontvangen en zeker ook heel snel geleverd.
Producten zijn goed verpakt en bij vragen krijg je snel antwoordt....... ga zo door !!!

Per 15-12-2021

Goed telefonisch bereikbaar, scherpe prijs en snelle levering. Niets op aan te merken en voor herhaling vatbaar

Wim 15-12-2021

Mooie zaak met zeer veel keuze aan keukens en apparatuur, en zeer netjes geholpen door medewerker.

Edith8 15-12-2021

Goede prijs en sneller geplaatst dan verwacht! We zochten een inbouwoven en bij de Keukenloods was volop keuze in allerlei prijsklassen.

Nellie 15-12-2021

Goede service en goede uitleg over het apparaat. Het bestelde apparaat werd op de afgesproken tijd en datum geleverd.