Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Hans 15-12-2021

geleverd op afgesproken tijd en datum. En geleverd wat besteld. Niets meer, niets minder

Jan Franken 15-12-2021

We konden snel vinden wat we zochten. Vervolgens vlot en vriendelijk geholpen. Aflevering sneller dan voorzien. Installatie ook vlot verlopen.

Marina 15-12-2021

Wij hebben voor keukenloods gekozen vanwege de prijs. Inbouw koelkast werd Snel en goed geleverd.

Eef 15-12-2021

Snelle levering voor een prima prijs!
Heel blij met mijn Bosch espresso machine!

Marcel 15-12-2021

Zeer snelle actie vanuit de keukenloods. Kon binnen een uur de koffiemachine ophalen.

Top geregeld

Ricardo de Bruin 15-12-2021

Naar de winkel Gekomen voor een combi magnetron. Goede uitleg gehad over de verschillende functies en goed geholpen met de keuze te maken. Snelle levertijd van 2 dagen

Maurice Evers 15-12-2021

Keukenloods is het eerste bedrijf na lange tijd waar wij zaken mee gedaanhebben die alle beloften waarmaakt. Goed advies in de winkel, heldere website en duidelijkheid omtrent kosten, tijdige levering en super goede technische plaatsing van apparatuur. Kortom geweldig!

Hans Van Grinsven 15-12-2021

Snelle levering van de kitchenaid keukenmixer. Besteld en de volgende dag al in huis en dat ook nog eens voor een hele leuke prijs.

Anton Servaas 15-12-2021

Prima service. Vanwege Corona niet alle merken op voorraad, dus zoeken naar een goed alternatief.
Alles op tijd geleverd.

Kees 15-12-2021

Ben heel tevreden over mijn Whirlpool inductie kookplaat. Bestelling en levering verliepen gemakkelijk en goed op tijd

Pouw 15-12-2021

Als alle afspraken worden nagekomen is het gewoon goed. Top, ga zo door. Zeker in een markt die beïnvloed wordt door leveringsproblemen is dit heel aangenaam.

Janet 15-12-2021

Deze winkel heeft veel keuze qua producten en met een goede concurrerende prijs! Er wordt snel gereageerd op eventuele vragen gesteld per e-mail. De bezorging was ook TOP!

klaas 15-12-2021

100% oke,als de fabrikant je laat stikken lossen zij het nog op, service van 110%

Jeroen 15-12-2021

snel geleverd en voordeliger dan andere winkels. Ook het telefonisch contact was prettig

Joyce 15-12-2021

Goede service!
Vaatwasser voldoet aan verwachting.
Via AfterPay betalen.
Snelle levering!

J. Huis in 't Veld 15-12-2021

Snelle levering, goede prijs, goede communicatie en een geweldig product (kitchenaid mixer)

J.D.A.Goud 15-12-2021

We zijn door Keuken Cocurrent Breda verwezen naar Keukenloods voor aanschaf van een Combi/oven magnetron.
We zijn prima geholpen en hebben een mooie ETNA Combi oven magnetron gekocht tegen een acceptabele prijs.
Min puntjes:
1. De bezorger was niet echt klant vriendelijk
2. Er was verteld dat de Combi Oven magnetron makkelijk zelf aan te sluiten was.
Echter de tweepolige stekker van de ETNA moest vervangen worden door een vijfpolige stekker door een installateur _ kosten
€ 75,-
Een stukje after sales zou wel prettig zijn.

Ferry 15-12-2021

Goed advies over de aangeschafte vriezer. Meedenken over merk en model.
Snelle levering en kosteloos ophalen van het oude product.

Paulusma 15-12-2021

Wij zijn erg tevreden over Keukenloods. Communicatie is duidelijk en snel. De prijs scheelde aanzienlijk en de levering was eerder dan verwacht.

Enrico 15-12-2021

Geen spijt van de aankoop van ons nieuwe SMEG fornuis bij Keukenloods. Prima product. Levering duurde wat lang, maar daar waren we van op de hoogte en zijn daarover prima op de hoogte gehouden.

Degeo 15-12-2021

Voor onze nieuwe keuken hebben wij alle apparaten bij Keuken loods besteld. Vriendelijk personeel en kregen goed advies en vooral goede prijs. Bestellingen werd keurig afgehandeld en afgeleverd op afgesproken datum.

Toon 14-12-2021

Bestelling en levering volgens afspraak en voorspelling. Bijzonder; een dag na de bestelling daalde de prijs vanwege een Black Friday actie. Na een belletje kreeg ik direct een creditnota en stond binnen enkele dagen het bedrag van bijna 70 euro op de rekening. Hulde dus voor de organisatie.

Saskia 14-12-2021

Prima prijs voor de apparaten betaald en alles volgens afspraak op tijd geleverd , super

S.oud 14-12-2021

De vriendelijke benadering van de mede werkster
En de service van de gratis bezorging

Bert 14-12-2021

Bestellen, telefonisch contact en levering, gingen allemaal vlekkeloos.
Ook betalen per pin bij chauffeur is erg handig.