Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19129 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 2667 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8.8

Lous 19-04-2017 Via de website gekocht

Super advies !

Goed advies,goede prijs en prettig aan de telefoon.
Bezorging erg goed geregeld en de orderstatus op de site is fijne info.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Anita en Niels 19-04-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam Zuid-Oost

Goed advies en scherpe prijs

Van koop tot plaatsing van onze vaatwasser verliep alles vlekkeloos. De uitgekozen vaatwasser was niet meer in voorraad en toen werd er een alternatief voor hetzelfde bedrag aangeboden. Fijn dat afspraak nog afspraak kan zijn.

Ryan 19-04-2017 Via de website gekocht

Deskundig advies & top service

Wij hebben telefonisch contact gehad met de verkoper, die heeft ons deskundig geadviseerd en ons diverse mogelijkheden aangeboden. Uiteindelijk via de webshop besteld en kregen direct per mail een bevestiging. Daarnaast afspraak gemaakt en in dezelfde week hadden wij onze nieuwe inbouwkoelkast.
Kortom geweldige service!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Venema 19-04-2017 Via de website gekocht

Super service

Snelle reactie op online aankoop. Men wilde nog even verifiëren of de maten correct waren voor de vaatwasmachine ( inbouw )

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mevr. Hendriks 19-04-2017 Via de website gekocht

Erg goede service!

Op internet gezocht en deze site sprak mij erg aan, wat besteld en vlug bezorgd, maar zelf niet goed opgelet zodat ik de verkeerde keuze heb gemaakt, het artikel terug gestuurd en binnen een paar dagen was het geld ook weer teruggestort op mijn rekening.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jaap Groot 19-04-2017 Via de website gekocht

Goede service met een vriendelijke prijs

De shop is prima. De levering wordt snel en correct uitgevoerd. Regelmatig wordt per e-mail de klant op de hoogte gehouden van de leveringsstatus. In de winkel vriendelijk en goed geholpen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

martine 19-04-2017 Via de website gekocht

service is fijn en duidelijk

Ik heb rond gekeken op internet en kwam op keukenloods terecht. Goede referenties en goedkoper in de prijs..telefonisch contact gehad om te bestellen vond ik zelf wat fijner..

Ed Meij 19-04-2017 In de winkel gekocht

Buitengewoon goede service!

Verkoper van Keukenloods Zaandam heeft ons niet alleen een heel goede prijs berekend voor een combi aankoop van LG wasmachine en droger. Maar ook uiteindelijk eem duurdere droger geleverd voor dezelfde prijs omdat LG het gekozen model niet meer kon leveren. Als klap op de vuurpijl heeft hij ook nog 50 euro cashback overgemaakt op onze rekening toen dit op de LG website niet lukte!!! Hulde voor deze topservice!!!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ron 19-04-2017 In de winkel gekocht
Zaandam

Houd zich aan de afspraak

Op de afgesproken tijd ijskast afgeleverd. Vriendelijke chauffeur. En de nieuwe ijskast werkt boven verwachting. Na onderhandeling op een goede prijs uit gekomen

Elly 19-04-2017 Via de website gekocht

Goede service, ook telefonisch

Je kunt goed vergelijken via de webshop. Helaas kon de betaling niet bij levering, dit was onduidelijk via de website maar dit is telefonisch prima uitgelegd waarom. Fijne behandeling.

Nikolai 19-04-2017 In de winkel gekocht

Top winkels!!!

Goede service! Ruim aanbod in goede apparatuur tegen scherpe prijzen. Reageren snel op wijzigingen en komen afspraken na.

Jordy 19-04-2017 Via de website gekocht

Perfect

Geweldige service lijkt alsof alles mogelijk is. zo is Keukenloods 2x langs gekomen om alles te bezorgen, aangezien we anders 3 weken moesten wachten op 2 artikelen. Uitermate tevreden

Noor 19-04-2017 In de winkel gekocht
Zaandam

Smeg MP6322x Combi magnetron uitstekende aankoop.

Voor vervanging van de Combi magnetron zijn wij naar Keukenloods XXL Zaandam gegaan. Een winkel met grote keuze mogelijkheden. Wij zijn geadviseerd door Dhr R. Oisterwijk. Aangezien wij de juiste afmetingen nog wilden nameten hebben wij later contact opgenomen. Dit bleek Dhr. R. Oosterwijk nogmaals te zijn. Deze heeft ons een mooie aanbieding gedaan waarop wij de Smeg besteld hebben. Vanaf de bestelling en aflevering zijn wij telkens op de hoogte gehouden en gelijktijdig bij de bezorging is de oude Combi magnetron mee afgevoerd. Nu na de inbouw en aansluiting van de Smeg MP6322X kunnen wij alleen zeggen dat deze boven verwachting is. Zodoende kunnen wij niet anders dan
Keukenloods XXL Zaandam en Dhr. R. Oosterwijk
de vermelding geven van ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️.
Beiden zijn zeker aanbevelens waardig.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Luuk Schipper 19-04-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service en advies

Uitstekend advies gekregen voor de vervanging van mijn oude defecte koelvries inbouw combinatie in bestaande keuken. Telefonisch de juiste maten bepaald en daarna prima advies. Ook levering en onstallatie helemaal top.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Stephan 19-04-2017 Via de website gekocht

Fantastisch geholpen van A tot Z

De shop is erg toegankelijk. Kom je er niet uit dan heb je snel iemand aan de telefoon om je vraag aan te stellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

awg albers 19-04-2017 Via de website gekocht

geweldige service

er was voldoende keus en de levering was prima
verder was de prijs kwaliteit verhouding prima
echt een aanrader

Edhop 19-04-2017 Via de website gekocht

Zeer vriendelijk personeel telefonisch en montage

Ben heel tevreden. Zeer prettige behulpzame medewerkers en helemaal top geïnstalleerd. Alleen jammer dat ik een week moest wachten tot ze de vaatwasser konden plaatsen. Het was erg.druk die week

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Afleverservice

Stiefbeen 19-04-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service, duidelijke correspondentie

Duidelijke en overzichtelijke site, vragen kunnen meteen gesteld worden dmv chat. Eventueel wordt de prijs aangepast als deze elders lager is.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Frank 19-04-2017 Via de website gekocht

Geweldige artikelen voor extreem lage prijze

ik heb enkele weken verschillende sites in de gaten gehouden voor de prijs. Keukenloods zat hierbij met haar aanbiedingen steeds het laagst.

Uiteindelijk een 5-tal apparaten van boretti besteld voor net iets meer geld dan wat ik bij bijv. IKEA kwijt was geweest. De prijzen lagen dus ook tot soms wel honderden euro's per apparaat lager dan boretti of andere winkels op de websites als prijzen aangaven. Ontzettend tevreden dus.

Daarnaast was ook de service top. Voor het bezorgen ben ik nog gebeld en de apparatuur was dermate goed verpakt dat beschadiging ook echt niet mogelijk zou zijn.

Wanneer ik binnenkort bog een nieuwe koelkast ga bestellen kom ik hiervoor zeker terug bij keukenloods.nl!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Prima service 19-04-2017 Via de website gekocht

Prima service

Ik heb een vaatwasser gekocht bij keukenloods en zowel qua advies als de bezorging en ook uiteindelijke montage ben ik uitermate tevreden

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Vincent 19-04-2017 Via de website gekocht

Prima voor elkaar

duidelijke website, goede communicatie, goede service. je krijgt duidelijk door wat de bestelstatus is, vervolgens is het duidelijk wanneer het bezorgd wordt.

C. Gudde 19-04-2017 Via de website gekocht

Prima advies

Ik had als aanvulling op de site het advies van de klantenservice nodig om de juiste keuze te kunnen maken. De informatievoorziening over de aflevering was uitstekend.

Gier4 19-04-2017 Via de website gekocht

Goede contact mogelijkheden. Goede service.

Ik heb een prachtige kitchenaid artisan gekocht bij keukenloods waar ik nog dagelijks blij mee ben. Voor de aankoop super geholpen via de goed bereikbare chat. Op vragen wordt snel geantwoord. De prijs en de manier waarop ik geholpen werd gaf de doorslag bij keukenloods te kopen.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Stiphout 19-04-2017 In de winkel gekocht
Almere

Goede service

Het product is prima. Goede prijs kwaliteit verhouding. Het personeel is vriendelijk. De monteur kundig. Echter het was in de winkel niet duidelijk dat het product met de monteur mee zou komen. Schepte enige verwarring.

Julie 18-04-2017 Via de website gekocht

snelle en goede service

Ik wilde een bepaald model combi magnetron oven en na wat internet bespeur kwam ik bij keukenloods en ze hadden de beste aanbieding.
Werd snel geleverd, netjes binnen gezet en zag er goed uit. Goed gecommuniceerd over de levering, dus ik zou keukenloods zeker aan raden en ook weer een optie voor een volgende keer.

Martin 16-04-2017 Via de website gekocht

Goede service

Een goede service duidelijk afleverblok en op de dag sms met werkelijke aflevertijd, naar de 6e verdieping gebracht, keurig gedaan jongens

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Henk Arentsen 16-04-2017 In de winkel gekocht
Gaanderen

Prima verkoop.

Fijne verkoper, snelle service en vlotte levering. De winkel kan wel meer uitstraling gebruiken maar goede producten en prima verkoper.

eddy 16-04-2017 In de winkel gekocht
keukenloods in roosendaal

magnetron

we zijn snel geholpen. bijna tegen sluitingstijd. op een zaterdag middag. alleen jammer dat we de beloofde koffie niet kregen. ondanks ons ritje van 90 km.

Hans 16-04-2017 In de winkel gekocht

Prima Service

Prettig geholpen in de winkel door vakkundig personeel. Men neemt ook de tijd om e.e.a. te laten zien en geeft de klant een goed gevoel. Wij zijn zeer tevreden over de aflevering en inbouw. De Keukenloods is een aanbeveling en wij delen dit ook met onze vrienden en bekenden.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

laura both 15-04-2017 Via de website gekocht

geweldige en snelle service

een goede en overzichtelijke website. binnen enkele dagen was de nieuwe vaatwasser geleverd en gemonteerd en de oude is meegenomen.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

m.keulen 15-04-2017 In de winkel gekocht
nederweert

goede service

wij zijn er goed behandeld en geholpen genoeg parkeer gelegenheid dus aan te raden voor iedereen die in de keukenbranche wat nodig heeft.

Sako 15-04-2017 Via de website gekocht

Goed product en prima service

Ruim assortiment, scherpe prijs, snelle levering en prima communicatie , al met al echt top.
Ook de telefonische bereikbaarheid tot 22 uur is ideaal, jan ge snel en goed geholpen worden .

Pluspunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Cb 15-04-2017 Via de website gekocht

Hier kun je gewoon probleemloos bestellen hoor!

Goed telefonisch geholpen, perfect geleverd, we moeten de Smeg nog plaatsen maar nu al lust voor t oog!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

d.legen 14-04-2017 Via de website gekocht

zeer tevreden over keukenloods zeer goede service

Siemens inductiekookplaat gekocht bij keukenloods zeer tevreden over de service en de prijs ga de keukenloods zeker aanraden

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

jamp 14-04-2017 Via de website gekocht

super service

van de aankoop t/m het thuis bezorgen prima kunnen volgen, en het gasfornuis ziet er geweldig uit, en doet het prima

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ik-kook 14-04-2017 Via de website gekocht

Top

Zonder bericht kreeg ik een nieuwer model afzuigkap. Best bijzonder!!
Wat als ik dat type besteld zou hebben?
Had ik zo 300€ meer betaald!!
Mooi meegenomen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

n.a.m. verberkt 14-04-2017 Via de website gekocht

super service

Wij werden zeer na tevredenheid geholpen bij onze bestelling, de prijs was goed en de aangeboden service was super, aflevering en alles wij hadden niks te klagen, binnenkort moeten we nog een nieuwe koelkast, die hebben we al uitgezocht op de site van keukenloods.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

H. de Bruin 14-04-2017 Via de website gekocht

Super spullen tegen goede sprijs

Voor ieder budget is er wat te koop. Goede uitleg en ook prettige aftersales. In ons geval een oven besteld welke schijnbaar niet meer leverbaar was. Voor hetzelfde geld het opvolgende luxere model gekregen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

thomas 14-04-2017 In de winkel gekocht
Zaandam

snelle service; misschien iets te snel.....

zocht vervanging voor mijn vaatwasser, in de outlet gekeken en later thuis in alle rust. Uiteindelijk gekozen voor een AEG uit de outlet (scheelde uiteindelijk maar 20 euro met nieuw via andere aanbieder maar hoefde dan niet te wachten op levering). Per mail verzekerd dat hij compleet was maar bij installatie bleek hij toch wat zaken te missen. Eerst reserveonderdeel ontvangen per post maar nu ook nog wachten op monteur... 2 weken later hopelijk alles opgelost en kan ik weer naar hartenlust laten afwassen.... Dus advies bij outlet producten zelf ook goed controleren of alles erbij zit...

W. Harzing te Doetinchem 14-04-2017 In de winkel gekocht
Keukenloods Gaanderen

Ze doen wat ze beloven!!

Ander huis gekocht, teleurstelling en tegenvaller, want uiteindelijk bleek de keukenapparatuur of kapot of niet te werken. Op naar de Keukenloods in Gaanderen. Veel over gehoord, maar nog nooit geweest en na onze teleurstelling werden we daar helemaal blij! Goed advies, prettige prijs voor mooie Etna apparaten. Afhandeling correct, levering volgens afspraak en de monteur die de apparatuur ingebouwd heeft was een top kerel!! Alle lof voor de Keukenloods!!!!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Vincent 14-04-2017 In de winkel gekocht
Roosendaal

Vakbekwame monteur

Prima advies bij aanschaf Bosch vaatwasser. "Monteurs" van Whirlpool kregen het niet voor elkaar om minder diep apparaat in te bouwen. Keukenloods Roosendaal garandeerde plaatsing en stuurde een vakman met 37 jaar ervaring. Machine zit er keurig in. Strakke oplossing voor afwijkend frontmaat. Fluisterstille werking!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Nell Ruiter 14-04-2017 Via de website gekocht

Super tevreden met mijn Smeg fornuis en afzuigschouw

Snelle levering, en op mijn moment.
Een mooi product. Ik reed wat ik voor ogen had.
Prima bezorgers.
Betaling mogelijk bij levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Paul 14-04-2017 Via de website gekocht

uitrstekende service

bestelling werd snel en correct geleverd, via de post
alles via de website, was duidelijk welk artikel ik moest hebben.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Zwolle 14-04-2017 Via de website gekocht

Snel, compleet en geen gedoe achteraf

Veel internet aanbieders bekeken. Qua kwaliteit was de keuze een Siemens inductieplaat.
De aanbiedingsprijs in combinatie met de snelle levertijden gaf de doorslag om te kiezen voor Keukenloods.nl

Jolanda 14-04-2017 Via de website gekocht

Wederom goede service!

Handige website. Goede informatie over produkten. Goede bestel en montageservice. Heldere communicatie. Heb om die redenen al meerdere keren een bestelling geplaatst bij de Keukenloods. Ieder keer naar tevredenheid afgehandeld.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Thomas 14-04-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Duidelijke site en snelle communicatie
Bij alle inbouwapparatuur staan ook de bouwtekeningen. Vriendelijk personeel en levering verliep probleemloos.

Jan van Dijk 14-04-2017 In de winkel gekocht
Almere

Een hele prettige winkel

We werden prima geholpen in deze winkel. Niet opdringerig maar echt relax.
De verkoper heeft voor ons het betreffende merk (voor de apparatuur) opgezocht en een mooie prijs gemaakt !! Daarna zijn we nog naar een paar andere winkels gegaan ......maar keukenloods kwam er toch qua prijs en deskundigheid het beste uit de bus.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Luuk 14-04-2017 Via de website gekocht

Top service levering volgens afspraak

Juiste levering snelle reactie op vragen omtrent artikelen prima afhandeling via telefoon en kennis van zaken

F. Vd broek 14-04-2017 In de winkel gekocht
Neerweertt

Snel, vlot en eerlijk

Inductie plaat was defect moest e
Snel een nieuwe hebben. Ik kreeg een eerlijk advies ( de goedkoopste) en de plaat was op voorraad.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Frank 14-04-2017 Via de website gekocht

Goede service ,goede prijs kwaliteit verhouding

Duidelijke omschrijving wat je koopt en een goede prijs. Veel keus en levering op de dag dat het mij uitkomt.top

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -