Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

K.Senden 14-12-2021

Snelle en netjes geleverd Medewerkers zeer netjes wasmachine geplaatst en aangesloten
Winkel zeer aan te bevelen.

Piep de Crane 14-12-2021

Ik was op zoek naar een nieuwe inbouw magnetron. Door de ruime keuze was het geen probleem de magnetron met de juiste afmetingen te vinden. Besteld en enkele dagen later stond hij voor de deur.

Emmy 14-12-2021

Duidelijke website. Toch (voor de zekerheid) gebeld met klantenservice: heel vriendelijke man aan de lijn die goed adviseerde. Snelle plaatsing van de uitgekozen inbouwmagnetron en deskundig personeel. Al met al zeer tevreden

Perquin 14-12-2021

Ben op de kassa medewerker na goed geholpen. Ging afrekenen en er werd een verkeerde nota uitgedraaid, kan gebeuren, nog een nota, maar onder het weglopen zag ik dat het weer een verkeerde nota was. Een ander stel was inmiddels aan de beurt, de medewerker zag mij wel staan maar verkoos om eerst de klanten verder te helpen ipv mij WEER even de goede nota te geven. Hij negeerde mij volledig. Toen heb ik daar iets van gezegd. Kreeg dan wel de juiste nota. Ik heb dat als zeer vervelend ervaren.

Henk 14-12-2021

Eiland afzuigkap gekocht, omdat deze hier aanzienlijk goedkoper was en eenzelfde service werd geboden. Alles telefonisch gedaan en niet in de zaak in Roosendaal geweest, maar al met al toch voortreffelijk geholpen. Ook met de installatie. Gewoon een dikke 10!

Jan van Weegberg 14-12-2021

Ik werd gewoon goed geholpen. Er werd alle tijd genomen om alle mogelijkheden en levertijden door te nemen.

Anneloes 14-12-2021

Goed product, snelle bezorging, geen centje pijn. (Bijgeleverd snoertje had wel langer gemogen, deze apart gekocht)

Angelique 14-12-2021

Vriendelijk, duidelijk en snel. Wij gaven aan wat wij zochten en de verkoper zorgde er voor dat we het snel vonden. Ook de prijs was goed en meteen meenemen.

Peter 14-12-2021

Prima geholpen. Goed advies.
Jammer dat de levertijden zo lang zijn. Maar daar kan Keukenloods niks aan doen

Peter 14-12-2021

Prima geholpen. Goed advies.
Jammer dat de levertijden zo lang zijn. Maar daar kan Keukenloods niks aan doen

P. Teunissen 11-12-2021

Prima shop ,duidelijk omschrijving snelle en correcte levering uiterst content met vlakke afzuigkap.

Jolanda 09-12-2021

We hebben een Stoves fornuis gekocht. Daar zijn we zeer tevreden over. Agv corona etc was t lang onduidelijk wanneer het bezorgd kon worden dat was n min puntje.
Het bezorgen en plaatsen ging daarna supersnel en naar tevredenheid. Al het karton etc werd door hen zelf afgevoerd.

Hanny Verbeek 09-12-2021

Snelle levering, goed product, goede montage, Wij zijn er blij mee, vraagje, er zat een reiniginsdoekje bij waar kan ik die bestellen??

Dulda 09-12-2021

Wij zijn super blij met de koelkast, een nieuwe was ook echt nodig. Goed service en een snelle levering. Ben zeer tevreden

WS 09-12-2021

Prima winkel met een uitgebreid assortiment. Naast veel informatie op de site is het personeel in de shop in staat om aanvullende informatie te verstrekken

John 09-12-2021

Mijn inductiekookplaat ging kapot, heb deze mee genomen naar de keukenloods waar ik hem heb gekocht. Er kon een monteur langskomen als ik de bon kon tonen , dat een erkend montage bedrijf de kookplaat had gemonteerd. Die bon had ik helaas niet meer. ook moest de plaat opnieuw aangesloten worden zodat de monteur zelf kon constateren , dat de plaat inderdaad niets meer deed. en ik zou voor hoge kosten komen te staan omdat ik geen bon kon overleggen. Er lag al wel snel een leenkookplaat voor mij klaar. Er werd besloten om in de winkel verder te kijken naar de opties die voorradig waren. Na uitgebreide uitleg gekozen voor het "huismerk"van de keukenloods. De volgende dag werd de plaat zonder bijkomende kosten thuis afgeleverd
Officiele reactie van Keukenloods 14-12-2021

Beste John,

Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je kookplaat kapot is gegaan! Gelukkig is er een alternatief voor in de plaats. Mocht je hier nog vragen over hebben, dan staan we voor je klaar.

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

Fam. Ruiter 09-12-2021

Goede service, ook prijs aangepast i.v.m. prijs collega/concurrent vanwege Black Friday. Wel een keer voor niets naar de showroom gereden omdat er wellicht een oven in voorraad zou zijn. Dat was er maar eentje, die ik toch niet zou uitzoeken. Bij de Keukenloods al verschillende aankopen gedaan en tot nu toe dik tevreden.

Tjalling Gerber 09-12-2021

Goede bereikbaarheid. Vriendelijke bejegening. Correcte aflevering. Apparatuur voldoet aan de verwachtingen.

W.A.G. Denissen 09-12-2021

Je kan de producten bekijken op locatie en je wordt geïnformeerd door een medewerker. Verder is er een zeer correcte afhandeling m.b.t. bezorgen en het retour van het oude product maar ook zeker de betaal mogelijkheid bij het aflever moment.

Margreet 09-12-2021

Hele goede verkoper zeer goede kennis van zaken. Nadat we besloten hadden welke inductie kookplaat wij wilden hebben die we snel nodig hadden informeerde hij bij de fabrikant op wat voor termijn dat kon, dat was binnen een paar dagen en toen besloten we tot aankoop. Hij kwam inderdaad met een paar dagen. Na prijs/ vergelijk was de prijs ook oké.

Rob 09-12-2021

Duidelijke info. Snelle levering en vakkundige montage. En dat voor een redelijke prijs

Breeuwer 09-12-2021

Zeer klant vriendelijk en de prijs was goed om een afzuigkap en een inbouw oven te kopen in één .

Mirjam 09-12-2021

Snelle levering en goede begeleiding aan de telefoon. En natuurlijk de beste prijs!!

Janssen 09-12-2021

Snel geleverd, uitstekende montageservice. Enige minpunt: we stelden van te voren een vraag via de whatsAppservice en kregen pas na 5 dagen de reactie "kunnen we u nog helpen?".

Tonnie 09-12-2021

Snelle levering, en uitstekende communicatie rond de order en de levering. En dat alles voor een mooie scherpe prijs.