Keukenloods - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 20903 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 3386 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Bart 11-01-2018 Via de website gekocht

Uitmuntend verkoop team met kennis van zaken.

Keuze van de producten is enorm met daarnaast een zeer goed begeleiding in de aankoop en wat ook niet vergeten mag worden was, dat de installatiemonteur zeer goede adviezen heeft verstrekt i.v.m. eventuele verder aankopen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Desiree 11-01-2018 Via de website gekocht

Goede prijs

Het model afwasmachine dat mijn voorkeur had was uitverkocht en ik kreeg super netjes een beter model aangeboden voor dezelfde prijs. Super service

GJ Hijink 11-01-2018 In de winkel gekocht
Gaanderen

Ben deze keer ook weer goed geholpen

We hebben hier onze keuken ook gekocht en zijn hierover tevreden, goede aanbiedingen en het is niet ver van ons, dus ga ik er persoonlijk heen

Lobke 11-01-2018 Via de website gekocht

Pima goed en snel geleverd

Duidelijke overzichtelijke shop en keurig aan de afspraak gehouden. Zelfs nog een dag eerder bezorgd dan afgesproken .Betaling bij levering perfect.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Henk Jansen 11-01-2018 Via de website gekocht

Contact en levering precies volgens afspraak

Het is de eerste keer dat we iets bestellen bij Keukenloods. De ervaring met de pijs/kwaliteitsverhouding tot nu toe is prima.

Roo5 11-01-2018 Via de website gekocht

Keurige koop

Makkelijk te vinden product en precies passend in wat we zochten. Ook de levering was volgens planning.

P.H.WIERENGA 11-01-2018 Via de website gekocht

Zeer correct en keurig bedrijf!!!

Na veel zoeken op verschillende sites hebben wij gekozen voor KEUKENLOODS en zeer naar onze tevredenheid.
De installatie van onze inductie kookplaat werd keurig gedaan door de monteur.
Uitleg over het gebruik was uitstekend.
Het is even wennen na jaren op gas te hebben gekookt, maar we vinden deze manier van koken nu heel plezierig.
Vriendelijke groet P en G.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

R. Van Gijn 11-01-2018 In de winkel gekocht
Almere

Prima service

Het is voor de tweede keer dat wij bij de keukenloods gekocht hebben en ook deze keer zijn we heel vriendelijk geholpen en kregen we een goede uitleg over de werking van het product. Ook zijn we zeer te vreden over de levering.

Dhr van Dijk 11-01-2018 Via de website gekocht

Goede service en duidelijke communicatie

Door eigen fout had ik een verkeerde bestelling geplaatst, zonder problemen werd deze teruggenomen en er werd actief meegedacht over een oplossing. Juiste magnetron is recent geplaatst tot grote tevredenheid.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ans Vlas 11-01-2018 Via de website gekocht

Keurige service!

Prijs/kwaliteitsverhouding is prima. Keurige aanbiedingen en prijsacties. Diverse witgoedspeciaalzaken geraadpleegd, maar Keukenloods heeft de prijzen mooi in de markt gezet.
Het bestellen en monteren van de inductiekookplaat verliep allemaal keurig, ben heel tevreden.
Kom zeker terug voor een volgende keuze!

GJB 11-01-2018 Via de website gekocht

Goede service.

Bij het verzenden via PostNL is een beschadiging ontstaan die zonder problemen en zeer eenvoudig opgelost is door de klantenservice en magazijn in Opmeer. Medewerkers hebben goed mee gedacht in het vinden van de perfecte oplossing.

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Monique kooistra 11-01-2018 Via de website gekocht

Dag eerder als verwacht

Duidelijke site, een oven besteld en deze een dag eerder geleverd gekregen als verwacht. Wel uiteraard na een telefoontje of dit wel kon.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Gerard van de Put 11-01-2018 Via de website gekocht

Aanschaf kookplaat gas op glas

Keurig geholpen.
Alleen het parkeren bij de winkel was erg slecht.
Ik begreep van het personeel daar dat dit al wel bij de gemeente was aangegeven.

Vianen 11-01-2018 Via de website gekocht

Snel en netjes geholpen

Heb er al vaker wat gekocht en dat is altijd goed gegaan altijd hebben ze de tijd voor je en denken mee

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces

Minpunten

• -

Ton Laarman 11-01-2018 In de winkel gekocht
Almere

Beste prijs kwaliteit verhouding en uitstekende montage

Beste prijs kwaliteit verhouding en uitstekende montage. Goed geholpen en duidelijke planning. Kan geen enkel min punt bedenken. In de winkel ook uitstekend geholpen.

j.snaauw 11-01-2018 Via de website gekocht

zeer goede service, correct nakomen afspraken !!!!

op aanraden van een familie lid die een zeer goede ervaring had gehad. PRIJS,KWALITEIT EN DE GOEDE SERVICE !!!!
alles zoals werd belooft !!!

Jan Willem 11-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

We hebben een inbouw vaatwasser, koelkast en vriezer gekocht. En dmv een inlogpagina kun je superhandig de status bekijken

Worstmaker 11-01-2018 Via de website gekocht

Goede service, op tijd geleverd

Levering volgens afspraak, vandaag besteld morgen in huis. Aflevering via pakketdienst gedurende de verzending te volgen en bonnen het uur nauwkeurig geleverd. Netjes ingepakt, geen overbodig volume, plastic of dozen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Martin 10-01-2018 In de winkel gekocht
ALMERE

Prima aanbieding !!

We zochten een tijdelijke oplossing als vervanging voor onze kapotte inductie kookplaat, in de shop zagen wij een losse kookplaat voor 175,- wij dachten dat dit de aanbiedingsprijs was, maar tot onze verbazing mochten we hem voor 100,- meenemen. Niet meer nadenken en gelijk meegenomen, na een periode van stuntelen met 2 kapotte kookzones van onze oude inductie plaat, nu weer perfect koken met 4 goede branders. Wij zijn zeer blij en tevreden.

Fam. Riethorst 10-01-2018 In de winkel gekocht
Gaanderen

Snelle levering!

Omdat onze (combi)oven het had begeven en wij deze veelvuldig gebruiken, waren wij met spoed op zoek naar een nieuwe. Tweede kerstdag een bezoek aan de showroom gebracht en de volgende dag een nieuwe geleverd gekregen! Wij vonden het jammer dat de medewerker ons niet precies het verschil tussen de ene en de andere (combi)oven kon vertellen.

W.J. Greven 10-01-2018 Via de website gekocht

Topper

Uitstekende shop. Werd uiterst vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon en de bestelling werd op het afgesproken tijdstip keurig afgeleverd. Ben erg tevreden met deze aankoop.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

weet niet wat U bedoeld 10-01-2018 Via de website gekocht

Inderdaad perkekte service

Teneerste goede spullen,het staat goed duidelijk op de website wat je wilt kopen en vergelijking met andere merken en goede service!

Siroj 10-01-2018 Via de website gekocht

Soepel en goedkoop

Ik heb zeer voordelig de kitchenaid artisan in amandelwit kunnen vinden en de levertijd was korter dan verwacht. Super blij mee.

Jose v Aert 10-01-2018 In de winkel gekocht
Roosendaal

Gelijkwaardig in contact!

Ik heb de verkopers en zeker ook de monteur als zeer prettig ervaren. Goed met mij nagedacht en daarna voorzien van adviezen. Geen enkel gevoel gehad dat ik per direct moest beslissen, integendeel. Alles voor mij op papier gezet zodat ikzelf erop terug kon komen met de naam vd verkoper erbij.
Herkenning bij het bel - contact en nog extra toelichting gehad alvorens ik tot bestelling ben overgegaan.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

karin en lowie 10-01-2018 In de winkel gekocht
nederweert

alle apparatuur vervangen in het afgelopen jaar

We hebben alle keukenapparaten vervangen gedurende het afgelopen jaar .Steeds kregen we goed advies en afspraken werden goed nagekomen. Prijzen waren scherp.Erg tevreden!

R.Kant 10-01-2018 In de winkel gekocht

geweldige service

Wij hebben al vaker een product aangeschaft bij de Keukenloods en nu weer.
Na een communicatie foutje een nieuwer product geleverd gekregen zonder bijbetaling. TOPPERS
Keukenloods kan ik bij iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Kees Nijboer 10-01-2018 Via de website gekocht

Goed tot prima

Alleen bellen met de shop leverde een negatieve ervaring op. Naar aanleiding van een vraag over een kortingsactie kreeg ik slechts korte beetje chagerijnige uitleg die niet voldoende was.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Klantenservice

Emmen 10-01-2018 Via de website gekocht

Goeie snelle levering en topservice

Mooie artikelen voor een mooie prijs en een topservice. De bestelling gedaan en helaas kom het bestelde artikel niet geleverd worden maar dat hebben ze uitstekend opgelost!

Hans Lutgerink 10-01-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

goede verkoper

keurig te woord gestaan. De verkoper heeft ons de afzuigkappen keurig besproken.
Nog naar een afgeprijsd model gekeken, maar de verkoper heeft ons netjes overtuigd van deze keuze

J. Roelofs 10-01-2018 Via de website gekocht

Afspraken nagekomen!!

Overzichtelijk, helder en duidelijk. Geattendeerd door de buren, geen spijt van. Goede Tip!!!
Uitgebreide keuze mogelijkheden en voldoende info!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

S. de Vries 10-01-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam Stadionweg

Zeer goede service!

Doordat onze inbouwvriezer ineens kapot ging waren wij genoodzaakt snel een nieuwe te kopen. Met de Black Friday aanbiedingen van Keukenloods vonden we op de website een aantal goede aanbiedingen. In de winkel aan de Stadionweg in Rotterdam werden wij zeer vakkundig geholpen en kregen een nog betere aanbieding, dus was de keuze voor aankoop toen snel gemaakt. De nieuwe vriezer kon redelijk snel geleverd worden. Ook de geboden inbouw- en afvoer service is top!. Nette medewerkers, servicegericht en vakkundig!!

Wendy 10-01-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

Super goede service!

Niet alleen voor de prijs zou ik weer voor Keukenloods kiezen. Maar zeker ook voor de service. Wij hebben de levering van onze bestelling een aantal keer uit moeten stellen. Dit was telkens geen probleem. Ook hebben wij op een gegeven moment de bestelling kunnen wijzigen omdat we toch liever een ander product wilden. Ook dit werd meteen geregeld met een goede communicatie.

Angela 10-01-2018 Via de website gekocht

Scherpe prijzen super service

Ruim assortiment en zeer scherpe prijzen. Telefonisch ook duidelijk en netjes te woord gestaan. Snelle levering. Kortom zeker de moeite waard om hier te shoppen

Conny 10-01-2018 Via de website gekocht

Scherpe geprijsd

Was op zoek naar keukenmachine en kwam deze tegen op de site van keukenloods, heb deze besteld maar vanwege de verwacht lange levertijd mocht ik eventueel nog voor een andere kleur kiezen. Werd netjes per mail op de hoogte gehouden ook toen het apparaat zonder de beloofde foodprocessor binnenkwam keurig geholpen om deze te verkrijgen.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Dhr. Spijkers 10-01-2018 Via de website gekocht

Prima service

De bestelde inductieplaat werd snel en volgens afspraak geleverd. En de (lage) prijs was een doorslaggevende factor!!

Gerrit 10-01-2018 Via de website gekocht

Prima service

Er is sprake van een ruime en overzichtelijke keuze. De medewerkers weten waarover ze praten en geven deskundig advies.

C.mulder 10-01-2018 Via de website gekocht

SUPER SERVICE

Wat een uitstekekende service, het advies hwt meedenken van de medewerkers echt geweldig betaling gaat makkelijk, en alles wordt keurig afgeleverden. En de bezorens zijn uiterst vriendelijk zou de keukenloods zeker aanbevelen dat die ik nu al😊

Robert B 10-01-2018 Via de website gekocht

Perfect en nog snel ook

Vlak voor de kerst besteld. Apparaat was niet in stock, toch op tijd geleverd. Communicatie was inhoudelijk efficiënt en to the point. Hulde

Martin 10-01-2018 In de winkel gekocht

Vrolijke en goede service

De monteur die de kookplaat en de oven hebben geplaatst hebben mij van goed geholpen. Ze kwamen met een duidelijke uitleg hoe alles werkten en dat met veel plezier.

Jan Koevoets 10-01-2018 Via de website gekocht

Levering

Supervlotte en keurig nette aflevering. Bestelling is via de website verlopen, geheel probleemloos. Duidelijke en zeer gedetailleerde beschrijving.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

C.mulder 10-01-2018 Via de website gekocht

SUPER TEVREDEN

Tegen gekomen op de website en revieuws gelezen prijs en service uitstekend
Ondervonden dat de service geweldig

Rutger 10-01-2018 In de winkel gekocht

Perfecte service

Mensen neem echt de tijds voor je ook kom je voor maar een paar dingen. Goede kortingen en mooie produx6

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Peter 10-01-2018 In de winkel gekocht
Waddinxveen

Goede service

Wij hebben in de winkel zelf besteld en niet via de site. Winkel is in de buurt. Ook het contact met de transporteur verliep prettig.

Leon 10-01-2018 Via de website gekocht

Service team makkelijk bereikbaar.

Als men met installatie service een machine koopt dan moet je met een andere instantie kontakt opnemen om een datum vast te stellen. Dit staat niet erg goed omschreven op de website en het zou beter zijn als alles in een geregeld kan worden. Maar verder fabtastische service en makkelijk bereikbaar, zelfs over de Kerst periode. De vaatwasser die ik besteld had werdt direct geleverd maar helaas kwam ik er achter dat deze aan de binnenkant van de deur beschadigingen had. Gebeld en online klacht met foto’s ingevuld. Werdt direct vervanger aangeboden. Door het Kerst weekeind werdt er niet geleverd, maar de dag er kan stond er een nieuwe op de stoep. Geweldig en dat allemaal voor een zeer scherpe prijs.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Grietje 10-01-2018 In de winkel gekocht
Veendam

Geweldige service

Zeer vriendelijk personeel.Uitstekende service. We hadden besloten om de afzuigkap zelf te plaatsen. Maar we kwamen er niet uit. Met de winkel gebeld geen probleem. Ze gaven gelijk telefoonnummer van hun monteur. Was zo geregeld.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

gmerken 10-01-2018 Via de website gekocht

Good Service

I choose this site because it was the cheapest (for my product). The product was delivered within 3 days.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

paul 10-01-2018 Via de website gekocht

Wasmachine snel en vakkundig geplaatst

Fijne monteurs, snelle en vakkundige installatie. Zeker aan te raden. Oude wasmachine meegenomen en netjes achtergelaten.

Marcel 10-01-2018 Via de website gekocht

Enkele puntjes van aandacht..

Het zou goed zijn als op moment van aankoop duidelijk is op welke dag er geleverd wordt. Niet alle apparatuur die op de site wordt aangeboden is daadwerkelijk leverbaar. Aankoop van een vaatwasser is verder goed verlopen.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Joanca 09-01-2018 Via de website gekocht

Mooi apparaat, goede service

Erg blij met mijn Kitchenaid. De eerste die ik bestelde, bleek een mega lange levertijd te hebben. Annuleren was geen probleem en geld werd netjes terug gestort. Nu zie ik dat er een stukje lak van de machine is. Heb er vertrouwen in dat ze dat goed gaan oplossen.
Minpuntje: machine werd onverwacht eerder geleverd dan ik had aangegeven. En ook nog zonder briefje in de bus bij de buren afgegeven. Erg slordig.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Salverda 09-01-2018 Via de website gekocht

Lange levertijd, slechte communicatie

Op 16 november 2017 heb ik een LG koelkast besteld voor levering in week 49. (3 weken van te voren)
In week 49 was de orderstatus nog week 49, maar na telefonisch contact met keukenloods over de orderstatus, krijg ik mail bericht waarbij wordt aangegeven dat de levering is verplaatst naar week 51!

Op de site wordt echter nog steeds een levertijd van 3 a 4 werkdagen (indien voorradig) aangegeven.
De werkelijke levertijd blijkt nu 5 weken, dit is zeer misleidend. Lange wachtijden bij telefonisch contact.

Maandag wk 51 krijg ik bericht dat de koelkast dinsdag binnenkomt, kan ik dinsdag pas een afspraak inplannen met de distributeur voor eind van de week! Met veel moeite toch op woendagmiddag geleverd gekregen...

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Officiele reactie van Keukenloods 09-01-2018

Beste Salverda,

Wat vervelend dat geen goede communicatie geweest is over de leverdatum. Helaas zijn wij in dit geval qua levertijd afhankelijk van de leverancier. Wanneer zij het apparaat niet (op tijd) kunnen leveren, kunnen wij het helaas niet laten bezorgen. Ondanks dit hoop ik dat je toch veel plezier hebt aan de koelkast.

Groet, Emma
Keukenloods.nl